http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Jaka masz pompę, czy jest to tzw. II generacja? Wygląda jak zwykła pompa na linkę ale posiada kilka czujników i regulator początku wtrysku. Jeśli tak to chyba mam.
Urządzenie przedstawione na zdjęciu odpowiada za początek tłoczenia.Jest to mechaniczny odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta wtrysku. Jeżeli on jest uszkodzony, nie ma tych sprężyn, powoduje zbyt wczesny początek tłoczenia. Te urządzenie napewno jest przyczyną Twojego problemu z białym dymem. Miałem to już wcześniej zasugerować.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Witam wszystkich. Mam 2 pytania. 1. Może ktoś wie jak ustawić wałek na pompie przed zamontowaniem. Chodzi mi oto czy jeden obrót wałka jest całym cyklem pracy pompy ?. 2. Czy można w domowych warunkach wymienić w pompie regulator/przestawiacz początku wtrysku ?.
No i lipa Kines17 Kolega ma palmtopa ale z uniwersalnym softem :( nie ma clipa nie ma kts Jedyny błąd jaki pokazał to od komfortu i od przepływki ale to raczej nie związane z brakiem sterowania pompy wtryskowej ( po odpaleniu nie zauważyłem spadku mocy) Niestety tylko "rasowy sprzęt" pokaże co trzeba. Jest jeszcze coś co możesz zrobić sam http://obrazki.elektroda.pl/4712670800_1...
Nie mam vinu, bede dopiero szukal takiego silnika do stara 266. W starowskim silniku tez byl ten problem ale tam akurat pasowala pompa od stara 200 tylko niestety juz spabiutki silnik jeszcze bardziej stracil na mocy. Trzyosiowy samochod z reduktorem nie ma nawet 150 km i dlatego szukam silnika od mana bo gabarytami pasuje w rame, problemem jest tylko...
Jeszcze pytanie, czy po przekręceniu kluczyka słychać charakterystyczne klikanie nastawnika dawki w pompie wtryskowej ? W tym aucie są 2 sterowniki silnika, na próbę możesz odłączyć mały i zapalać bez niego, silnik będzie pracował bardzo "twardo", bo nie będzie działał regulator wyprzedzenia początku wtrysku
Po regeneracji wtrysków silnik dalej głośno pracuje, czy przyczyna może być w zużytym regulatorze kąta wtrysku?
po cichu też obstawiałem czujnik ciśnienia , albo regulator. Na początku myślałem o sprawdzeniu samych wtrysków, lecz po przemyśleniu stwierdziłem, że jak by to był kturyś z wtrysków to by wyskakiwał tylko jeden błąd. Po drugie silnik ładnie pracuje, równo chodzi, ma moc do momentu wyskoczenia kontrolki check i wogóle nie kopci.
Witam, Mnie również dotyczy problem wycieku ropy spod elektrozaworu. W autoryzowanym serwisie Bosch-a pytałem o to czy są dostępne uszczelki do zaworu VP-30 i powiedzieli, że nie ma takich, a zawór nadaje się wyłącznie do wymiany. Szukałem zaworu nawet na zagranicznych aukcjach eBay i jest tylko nowy za 1400 zł z Anglii. Na Allegro widziałem kiedyś...
Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest ok to stawiam na wtryski tj. początek ich końca - do sprawdzenia. Też mam takie zdanie
Przeceniacie ten termiczny regulator obrotów. On nie zmienia kąta początku wtrysku tylko zwiększa nieco dawkę paliwa, niemniej jak miałem Xsarę z tym silnikiem na pompie Lucasa to przez 3 lata jeździłem z niesprawnym tym regulatorkiem i samochód palił na dotyk nawet w mrozy. W końcu zmieniłem to na nowe "z nudów" i miałem zwiększone obroty na zimnym...
Na początek diagnostyka kompem. wtryski lub , regulator ciśnienia. Też bym to obstawiał.
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
Domyślam się, że chodzi o K-Jetronic ew. KE-Jetronic. Obstawiam uszkodzony regulator termiczny (ten przykręcony do bloku silnika). Pewnie przepuszcza i silnik pracuje cały czas na wzbogaconej mieszance, albo nie działa obwód podgrzewania, co jest zresztą najbardziej prawdopodobne. Sprawdź na początek napięcie na wtyczce regulatora oraz rezystancje jego...
Regulator obrotów wchodzi w tzw. dawkę rozruchową? Po odkręceniu górnego korka w obudowie regulatora obrotów jest wgląd do dźwigni połączonej z listwą zębatą. Przy delikatnym ruchu, od położenia STOP do ok. 1/3 ruchu dźwigni sterującej, realizowana jest dawka maksymalna ok. połowy pełnego skoku listwy. Przy pełnym ruchu dźwigni sterującej listwa zębata...
Witam ponownie dziś byłem na kompie sprawdzić błędy i nic nie było z błędów ale mechanik sprawdził jeszcze inne parametry silnika i stwierdził ze ciśnienie paliwa skacze (z resztą sam widziałem wykres idealnie rytmiczne się waha ciśnienie) i mechanik powiedział że albo któryś wtrysk albo regulator ciśnienia w pompie siedzi ale raczej wtrysk. I poradził...
Wygląda na początek końca pompy. Jeżdżąc wykończysz wtryski, bo rzuca opiłkami, zakładając, że czujnik ciśnienia i przelewy są ok i regulator j.w.
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Ja bym sprawdził na początek filtr paliwa , później regulator ( czyszczenie , ewentualnie wymiana). Jeżeli masz ELMa to sprawdź ciśnienie i może coś więcej wyjdzie.
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
Przy kręceniu rozrusznikiem nigdzie regulator nie zadziała,bo nie ma takiej potrzeby. Ewidentnie jest błąd wskazania. Proponuję na początek rzucić okiem w napięcie zasilana ECU w trakcie kręcenia. Na plaku pracuje bez zastrzeżeń Czyli odpalasz i chodzi potem bez plaka,czy gaśnie?
U mnie kiedys w Passacie 1,9 TDI (1Z) tez wyskoczyl taki blad kiedys.. Silnik nie mial mocy i "klekotal" jak stary transit ( nie ublizajac transitom). Czasami bylo dobrze po wlaczeniu ponownym zaplonu a czasami od samego startu silnikiem trzaslo.. Jego niedomagania pojawialy sie coraz czesciej az staly sie permanentne. Okazalo sie ze wina obarczony...
Filtr to nie wszystko ,jak np będzie przytkany smok w zbiorniku lub zagnieciony przewód to wyjdzie na to samo. Dlatego na początek musisz być pewien czy paliwo ze zbiornika leci swobodnie. Np pompując gruszką sprawdzić czy jest dobry przepływ. Potem zajmiesz się układem CR. Może byc regulator a może pompa CR sie kończy albo np któryś wtrysk ale wtedy...
Co może być nie tak Wszystko. Na początek trzeba zrobić pomiar na pompie wstępnej. Potem jak jest ok,to sprawdzić co dzieje się na wysokim. Pomiar przelewów ,dane z live data itp.Wtryski ,pompa,regulator. Wszystko to może być.
To jakie są te gazy odpowiednio dla TD a V6? V6 otwiera drugi dolot dopiero przy 3500rpm więc nie wiem jak to policzyć. Kolego odwiedz racingforum , zobacz wykresy z hamowni poczytaj co i jak i za ile zastanów się jak byś chciał żeby ci autko jeździło z turbiną. Mocny dół, góra , drag. A to tylko początek, na dzień dobry większe wtryski , pompa paliwa,...
Sam sobie napisałeś - coś powiedzieć a coś naprawić to 2 różne sprawy. Napiszę tylko tyle masz na warsztacie jakieś auto? to zdejmij z niego wałek rozrządu i zobacz jak silnik kręci. A tu zawsze działa fajnie płynnie. Tylko nie zapala. Usterka nie pierwsza i nie ostatnia. Zaczyna się od jazdy na rezerwie a czasem nawet na zabraknięciu paliwa w baku....
Witam.Kilka lat temu kupiłem Clio 1.5DCI.Od początku występował problem z falującymi obrotam na jałowych obrotach. Niedawno byłem w serwisie diesla,który po testach stwierdził,że są skoki ciśnienia paliwa ze 130 do 230.Pompa po rozebraniu okazała się idealna, regulator ciśnienia w porządku, wtryski też bez wad.Diagnoza była, że może jednak być jakiś...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Regulator sprawdzony na samym początku. Ciśnienie na listwie 3,5 bara. Cisnienie spreżania 14,5 x3 oraz delikatnie ponad 14 na 1 cylindrze. Dodano po 3 Wtryski sprawdzone. Nie leja. Nie są zacięte. Ladnie rozpylaja. Swiece czarne jak smola. Smierdza paliwem.
Na początek wyklucz paliwo. Potem sprawdź statyczny kąt wtrysku - nagminną przykrą i kosztowną w skutkach usterką tych silników jest kółko rozrządu - wycięty klin. Ten zawór na fotografii to zawór regulatora kąta wtrysku. Dalej sprawdź działanie układu LDA, do kopułki na górze pompy przychodzi wężyk z kolektora ssącego , całośc służy do zwiększania...
Tak aby było profesjonalnie,należało by odczytać (najlepiej autoryzowanym Star Diagnose) lub w ostateczności innym uniwersalnym komputerem diagnostycznym ,,kody błędów" z silnika.O ile jest to teraz nie możliwe, należy najpierw sprawdzić ciśnienie robocze benzyny.Do tego celu potrzebny będzie manometr do pomiaru ciśnienia w zakresie do 10 barów.Należy...
Rozumiem że stan silnika jest dobry ( świece żarowe grzeją ,jest odpowiednie ciśnienie sprężania, rozrząd ustawiony prawidłowo, początek wtrysku prawidłowy i wtryskiwacze sprawne, filtry paliwa i powietrza wymienione oraz jest paliwo w zbiorniku ) , to przyczyną takiego zachowania może być regulator w pompie. Więc takie dumanie nie wiele da - albo pompa...
A więc tak: Samochód audi 90 2,3L 5cyl. , wtrysk mechaniczny. Montuje w tym samochodzie sekwencyjny wtrysk gazu. Posiadam urządzenie które na podstawie sygnału z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym , sygnału z regulatora cisnienia paliwa tworzy czas wtrysku benzyny , w przedziale od ok, 4 do 11 ms. Informacją o początku czasu wtrysku jest właśnie...
O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony...
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Zgadza się dizel to dizel ale bez paliwa na wtryskach nie zapali. Moje pytanie czy zacięty regulator obrotów może być tego przyczyną? Kolejne pytanie czy pompki są sterowane poprzez listwę i regulator obrotów? Dodano po 7 Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna...
w moim 2.0Hdi 110km jak szarpało na zimnym okazało się że to regulator ciśnienia paliwa. Wymieniłem go na używkę i problem miałem z głowy. Teraz borykam się z innym problem, ale z tego co pamiętam właśnie na początku szarpało a po jakimś czasie gasł. Może to, ale zapewne zaraz zostanę zrugany przez innych fachowców. Jeśli się myle, przepraszam.
Witam, przepraszam jeśli nie ten dział i proszę o przeniesienie do właściwego. A więc zacznę od tego, że jest to skuter wodny Seadoo RX Di z 2002 roku, dwusuwowy, na wtrysku. Mam z nim ogromny problem od początku sezonu. Popływał sobie dobrze 30-40 minut, po czym silnik zaczął przerywać. Objaw daje to taki, jakby gaźnik był źle wyregulowany, ale tutaj...
Mi się przed wymianą kilka razy pojawiał błąd "za wysokie ciśnienie wtrysku" lub coś podobnego (nie zapisałem, nie pamiętam). Wydaje mi się, że to też mogło być spowodowane opóźnieniem w działaniu tego zaworu (jak część 4 wykresu). Być może u Ciebie jest to samo. Jeśli chodzi o objawy przed wymianą to były podobne jak po wymianie, tzn gasł czasem na...
Witam, Na początek wymień olej w pompie wtryskowej. Przy lejących wtryskach to podczas rozruchu kopci na biało lecz jeżeli już się uruchomi to przy obciążeniu nawet lekkim kopci na czarno. Te przypadłości wskazują raczej na zatarty regulator obrotów lub problem z kompresją .
Proszę o więcej informacji. Mam dokładnie takie same objawy problemu. Stilo JTD 1.9 2004 - 35000 przebieg. Na początku pojawił się błąd z tą zółtą kontrolką ale mogłem odpalić samochód z tym że gaz praktycznie nie reagował i nie zwiększały się obroty silnika. W ASO "naprawili" problem ale powrócił po kilku miesiącach w nieco innej postaci. Tym razem,...
O ile mi wiadomo to wartość 0.9 mm jest dla położenia w GMP tłoka silnika (tak wyczytałem w kilku instrukcjach) a to ma się nijak do kąta wtrysku w stopniach. Gdyby była znana wartość ruchu tłoczka pompy odpowiadająca początkowi tłoczenia to już można by to wykorzystać. Chociaż bardziej mnie interesuje kąt dynamiczny bo statyczny początek tłoczenia...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Witam . Mam problem ze swoim autem ,jest to Peugeot 406 Coupe 3.0V (silnik ES9J4S 207KM) . Od kilku dni auto dosyć mocno szarpało , pojechałem na diagnostykę (PP2000) błędy :Wypadające zapłony na 4,5,6 cylindrze ... Mechanik stwierdził że może cewki albo świece , ale sam był zdziwiony że trzy naraz , na początek wymieniłem świece niestety nie pomogło...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno z silnikiem 900 na jednopunktowym wtrysku paliwa. Auto chodziło do momentu, gdy czyściłem styki. Gdy był zimny ciągle gasł po zapłonie i i za drugim razem już chodził. Któregoś dnia pokusiło mnie by przeczyścić styki i w efekcie auto stoi już cały czas. Na początku w ogóle nie zapałał, coś poczyściłem jeszcze raz...
Temat wygladal następująca.(od niego wszystko się zaczęło) Najpierw pojawil sie błąd P1169 czujnik ciśnienia paliwa w zakresie ale wartości powyzej spodziewanych. Obwód czujnika turbodoładowania sygnal po za dolnym limitem Wymieniony został czujnik oraz regulator na pompie. Po wymianie nadal był problem. Auto przechodziło w tryb awaryjny i gasło. Problem...
Witam kolegów, podchodziłem kilkakrotnie do mojego problemu, szukając tu i na innych forach ale nie znalazłem nic pomocnego, sprawa wygląda następująco- od niedawno jeżdżę terrano I 2.4 B+G i jest od samego początku problem z pracą silnika na benzynie, co prawda silnik ładnie odpala ale po kilku sekundach pracy na ok 1400 obr. obroty spadają (odgłos...
Witam wszystkich. Tematem jest mój transit, któremu po regeneracji wtryskiwaczy występuje objaw spadku ciśnienia na szynie na ciepłym silniku. Auto odpala ładnie na zimnym i pracuje równo, obroty trzymają bardzo blisko 8000, a ciśnienie na szynie oscyluje w granicach 30000 kPa. Poniżej podaję screeny, począwszy od pomiaru na zimnym, kończąc na ciepłym,...
od początku: błąd wypadajacych zaplonów w tym silniku jest wywoływany tylko i wyłącznie z różnicy predkosci obrotowej wału jesli przy któryms zapłonie jest inna niz przy innych to jest błąd dziwi mnie to ze tego błedu niema. moje sugestie to: samoregulatory zaworów, ale to niestety wymaga rozbierania głowicy . czujnik wału i koło foniczne. moze odległośc,...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Witam powiem tak okazało się że to regulator ustawienia przepustnicy tak zwany silniczek krokowy,ale mam teraz inny problem gdyż odpala no ale z początku chodzi jak by się zalewał i nawet jak go zgaszę to nie chce zapali bez dodania gazu i jak już odpali to z tłumika wychodzi czarny dym dodam tyle że aparat zapłonowy był wyjęty i może jest zle ustawiony.Proszę...
VW polo 1.4 8v aud 2001r. Zacznijmy od początku, gość jechał sobie i w pewnym momencie auto zaczęło mu prychać i zapaliła się kontrolka silnika, dotoczył się do mnie ,szybka diagnoza, brak ciśnienia na wtryskach regulator ciśnienia szlag trafił, wymieniony i po problemie ale przyjeżdża na następny dzień z błędem sondy oraz mówi, że jak zimny albo chwile...
W t 25 jest pompa wtryskowa jednonurnikowa z regulatorem wielozakresowym (silnik dwucylindrowy). Jaka jest zasada działania takiej pompy. http://agrotechtorg.ru/ware/1221/1221-5.... Nurnik 22 (na przekroju pompy) obraca się wokół własnej dzięki przekładni zębatej oraz wykonuje ruchy góra dół wymuszane przez krzywkę. Przez obrót nurnika kanalik w nim...
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Witam man tga d20 przebieg 683.807 km problem to błędy EDC 3779, 3778, 3776 auto po diagnostyce w serwisie man. Objawy:Dym z wydechu na początku tylko jak dostał trochę więcej gazu i pod górkę po 100 km ciągle już dymił jak jechał strzały z wydechy metaliczne stuki w silniku co jakiś czas i zawsze przy dodaniu gazu. Obecnie już ma problemy z odpalaniem....
Co to zak skrót HHT, nie znam takiego urządzenia, słyszałem że Tech czyta bardzo dużo. Tak, to szatkowanie, to takie minimalne zmiany prędkości, na obrotomierzu nie wyczuwalne, ale silnik chodzi tak mniej więcej tak "tra tra tra tra tra tra" trochę to komicznei opisałem, ale jak się czyta na głos to mniej więcej coś takiego jest, to jego brzmienie jak...
Witam, poprzedni temat musiałem zamknąć ze względu na to, ze pojawimy się kolejne problemy z 2012 Kia Ceed 1.6 CRDi. Poprzedni temat o tym samochodzie nie został zbyt dokładnie opisany, przez co mógł wprowadzić kogoś w błąd. Samochód przyjechał do mnie jakoś w listopadzie i od tego czasu, ciagle jakieś nowe historie z nim wychodzą. Na początek strasznie...
regulator na listwie CR i ewentualnie przekaźnik. Reszta to kwestia odpowietrzenia.[/qu Może troszeczkę źle to napisałem . Tak Regulator został zdiagnozowany na samym początku gdyż na listwie nie pokazywało ,żadnego ciśnienia . I pokazywało jego błąd. Wymieniony w pierwszy dzień na używany lecz identyczny . Auto nadal nie paliło ,tyle ,że podczas kręcenia...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
Witam, zdaje sobie sprawę, że podobnych tematów jest parę, ale przeczytałem 90 % jak nie 100 postów użytkowników i każdemu inaczej się wszystko objawia, jeśli mimo to nie powinienem zakładać, to cóż proszę o usunięcie. rozpiszę wszystko od początku w miarę treściwie,bo może to będzie ważne do zdiagnozowania usterki, mianowicie w wakacje bieżącego roku...
Witam wszystkich maniaków czterech kółek. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C4 Avant 2.5 TDI (AAT 115KM). Mam z tym autem mały kłopot i po krotce postaram się przedstawić cała historie. O aucie wiem tyle ze poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa przed sprzedażą, bo stara pociekła czy cos?. Po jakimś czasie zauważyłem ze samochód zaczął...
Wcale nie potrzeba tego wiele. Nic nie zaszkodzi zakręcić i sie przekonać. Na początku kilka dni jeździłem w ogóle bez podpiętego gazu i problem również występował. Dodano po 1 Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo. To...
dzis zmiezyłem cisnienie i okazało sie ze na 3 cylindrach wynosi po około 10 atmosfer a na jednym 3 atmosfery :( znajomy mechanik powiedział ze moze to byc wypalony zawór lub moze byc to zapchany samo regulator zaworów wiec zalecił zmienic olej na początek no niewiem co to moze dac ale spróbuje a jak nie to bedzie trzeba troszke poszperac w nim z kolesiem...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
... u mnie zbliżony problem. Przy okazji uszczelniania pompy CR postanowiłem przeczyścić wtyczki od wtryskiwaczy. Po 3ch dnia stania pod chmurką silnik nie chciał na początku załapać. Jak się juz udało to dosłownie pochodził 60sek tracąc powoli płynność i SILNIK STOP. Od tego czasu palił dosłownie na 5sek i SILNIK STOP. Diagnoza na diagnostyce to BRAK...
Hej. Sprawdzenie przelewów polega na wpięciu się do każdego wtryskiwacza w miejsce wężyka przelewowego osobnym zbiorniczkiem "łapiącym" nadmiar z wtrysku. To to miejsce na szczycie każdego wtrysku (bosch). Wszystkie powinny dać tę samą wartość (lub prawie tę samą). Normalnie robi się to przy ściągniętym czujniku obrotów wałka aby auto nie odpaliło....
Witajcie Mam problem z Łądą Nivą – wtrysk wielopunktowy BOSCH. Na początku objawy wskazywały na uszkodzoną pompę paliwa, silnik dusił się pod obciążeniem i po jakimś czasie odzyskiwał moc. Powiedziałem więc, że na 100 % wydatek pompy paliwa jest zbyt mały na skutek jej uszkodzenia i wymieniłem wkład na Magnetti Marelii. Niestety pomimo chwilowej...
Witam, mam problem ze Sprinterem. Samochód przestał odpalać, podczas diagnozy wyszedł błąd p1622 zawór elab za niskie napięcie. Samochód mam od niedawna, po obejrzeniu wiązki przewodów okazało się że coś było już w tym kierunku robione, ale nie usunięto do końca przyczyny, tylko ją ominięto w następujący sposób pin 43 regulator wtrysku zmostkowano z...
To nie tak, opiłki, sugerują początek końca pompy wysokiego ciśnienia. A co do zasiarczonego paliwa, to wydawało mi się że skraca żywotność układu wtryskowego a nie wydłuża. Tzn. korozje wydechu, zgodze się. Co do reszty (czyli nie smarowania pompy WC i wtrysków), ciężko mi się zgodzić. Na potwierdzenie mojego stanowiska: http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i9...
Pojemność 1,8 na wtrysku k-jetronic, oznaczenie silnika GX. Problem polega na tym< że na benzynie obroty trzoszkefalują, świece są czarne, na wyższe obroty wkręca się skokami, kopci z tłumika, doużo pali gazu -14 l/100km przy spokojnej jeździe a dzisiaj wyszłomi 17,3 l/100. Benzyny nie wiem ile pali ale zawsze woże ¼baku. Napięcie na sondzie...
no to i jestem 1 czy silnik pracuje na wszystkie cylindry? 2 sprawdzić sondę w czasie jazdy od zimnego silnika (na początku napięcie się nie zmienia - stoi na ok 0,7V i zanika tylko przy hamowaniu silnikiem, po przekroczeniu ok 50st zaczyna normalnie oscylować 3 jeśli w przepustnicach nie było kręcone to nie kręć a zresztą w serwisówce jest napisane...
Ogólnie odpalają, ale w 1.9JTD był jakiś nie zdiagnozowany od samego początku problem (był wiele razy w ASO - ostatecznie sam się częściowo rozwiązał) polegający na nie odpalaniu od czasu do czasu (średnio raz na tydzień) w temperaturach ok. 0°C i trochę powyżej. W niższych temperaturach odpala w miarę poprawnie. W jakimś innym modelu był problem z...
Wtryskarka z którą pracuję jest bardzo podobna do tego tutaj schematu: http://www.tworzywa.pwr.wroc.pl/sites/de... 15 - silnik hydrauliczny (ruch obrotowy ślimaka), 16 - siłownik (ruch postępowy i docisk). 1 to również siłownik (zamykanie i otwieranie formy na zespole kolanowo-dźwigniowym). Ruch obrotowy ślimaka odbywa się jedynie...
To jest zwykła pompa P8000 z regulatorem RQV..K (0 402 9x6 014) za regulacje odpowiada silownik z gumowa membraną tzw. LDA, która często dziurawi się ze względu na przewód prowadzony tylko do dołu, oraz krzywka korekcji ściśle współpracująca z regulatorem odśrodkowym z trzema spręzynami. Niewielkie pokręcenie jednej ze śrub i pojawia się dym no i "moc"...
na początek rozgrzej silnik ponad 80 stopni ,podłacz vaga ,zapłon włączony silnik nie pracuje,skasuj pamięc błędów,następnie wchodzisz adaptacja ,odczyt kanał 000,następnie zapisz wychodzisz,potem bloki pomiarowe,numer kanału 098 idz,następnie klikasz przełącz na nastawy czekasz 10 sekund,klikasz przełącz na pomiary ,gotowe powrót Dodano po 5 jeśli...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Gdzieś pisali na forum, ze jak uszczelka pod głowicą nie trzyma to objawy są takie, że płyn chłodniczy smierdzi spalinami albo olej połączony z płynem chłodniczym, a takich objawów nie ma. Auto dymi na benzynie (czarno) i na gazie (biało). Czy to może być wina TPSu? Czy jego rezystancja jest brana pod uwagę przy jeździe na gazie? Wydaje mi się, że za...
Możesz wyjaśnić jak liczysz straty na tranzystorze? Skąd wychodzi Ci 140W? Wiem, że wynik jest mocno oszacowany. Nie wiem ile omów ma cewka elektrozaworu, przyjąłem że mniej niż 0.5Ω więc w najlepszym przypadku moc strat na tranzystorze przy 10A to ponad 100W. Należałoby uwzględnić także wartości graniczne, przy maksymalnym napięciu akumulatora...
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...
Kolego sam zacząłem ten temat ale brak konkretów. W moim citroenie zszedłem ze spalaniem do 9 litrów , praca żmudna lecz z efektami. Proponuje na początek wymienić termostat ,po wymianie u mnie urwałem około 2,5 litra. potem sprawdź czujnik powietrza zasysanego i czujnik cieczy. Dalej posprawdzaj wszystkie wężyki ,dziura w którymś z nich to kolejne...
Witam wszystkich ! Moje auto to vento z 1.8 AAM lpg-2letnie. auto szwankuje mi już od dłuższego czasu, około pół roku walczę z regulatorem biegu jałowego 4 piny. Na początku zaczęło autko szwankować podłączyłem kompa pokazało błędy wskazujące na krokowy kupiłem podróbę i 2 miesiące spokoju i problem po wrócił. Kupiłem oryginał bosch 1miesiąc spokoju...
Witam.Jestem nowy na tej stronce, bardzo prosił bym o pomoc.Mam poloneza 1.6GSI i mam dwa małe problemy. Pierwszy to:gdy silnik jest zimny najczesciej po nocy mam problem z odpaleniem go na benzynie natomiast po przełączeniu go na gaz odpala bez problemu-wymieniłem pompe paliwa wtryski oraz regulator ciśnienia ale bez efektu. Drugi problem jest taki,...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Pierwszy raz się tutaj odzywam, więc na początku witam wszystkich i szacunek dla Was za to forum, prawdziwa skarbnica wiedzy. Sam przymierzam się do budowy kompresora, dlatego przeczytałem wszystkie 133 strony tego tematu, ale im dalej w las tym wiadomo… i mimo wszystko pewne pytania mi się nasuwają. Mam nadzieję, że pomożecie. To mój pierwszy...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Witam serdecznie.Obserwuję temat od początku, nie zabierając "głosu",dłużej nie wytrzymam Nie jestem jakimś inż. ani naukowcem, chcę podzielić się swoją skromną wiedzą w/w temacie . Stojąc po stronie wypowiedzi kol. Andy740 , który to nie może udowodnić i wytłumaczyć jak to jest z tym spalaniem HHO - jak ja nie mogę udowodnić i wytłumaczyć, ż wszystko...
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
Problemy z zapowietrzającą ( i trudną do odpowietrzenia) pompą VP44 w Oplach nie ominął również mojej Omegi. Po regeneracji pompy w sierpniu (nowy sterownik, nastawnik kąta wtrysku, elektrozawór dawki oraz iglica zaworu dawki), po trzech miesiącach spokoju zaczęły się problemy z zapowietrzaniem pompy. Na początku sporadyczne szarpnięcia, potem problemy...
Więc zacznę od początku. Rozsypała sie rolka napinacza paska rozrządu. Niestety wygięło delikatnie zawory i zerwało klin na wałku rozrządu. Po regeneracji głowicy, złożeniu rozrządu, wymianie wszystkich filtrów samochód zapalił. Niestety po zgaszeniu już nie "odezwał". Diagnoza pompa (BOSCH) nie daje ciśnienia na listwę. Usterka- zacięty zaworek zwrotny...
Witam i dziękuję za bardzo konkretne odpowiedzi. Na początek chciałem podziękowac Koledze KotBury2 za czas i niesamowicie szczegółowy opis (tu się należy bardzo konkretny browar za chęci i informacje). Idę o zakład że ten wątek i Twoja odpowiedź pomoże wielu ludziom. (a mi może przyznają jakąś nagrodę Darwina albo cuś:) Sprawdzę wszystkie opisane przez...
Aby silnik odpalił potrzebuje +12 na zaworze gaszenia jeżeli nie masz immo, i +12 zaworze ograniczenia pełnego obciążenia, oraz w dzisiejszych warunkach atmosferycznych grzanie świec. Jeżeli mechanik odpiął ci kabelek to nie zapali. Dowiedz się od tego starszego człowieka czy ostatnio ktoś nie wymieniał mu przekaźnika od świec. Może też być że szukasz...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Powiem koledze jak należy prawidłowo ustawić zapłon. Należy zaopatrzyć się w bardzo cieniutką przezroczystą rurkę np. po wkładzie z długopisu. Do końca rurki trzeba dorobić taki stożek jak mają rurki od wtryskiwaczy i stożek ten wkleić w rurkę po czym przykręcić to sekcji w pompie która odpowiada za podawanie paliwa do pierwszego cylindra. Następnie...
Witam Mam problem z moim Peugeotem Partner 2.0 Hdi z 2003 r 67 000 km Wtrysk Siemens.Od paru miesięcy borykam się z awarią silnika która mnie wkurza. Zaczęło się od zatankowania na jednej ze stacji ORLEN. Po zatankowaniu odczułem dziwne dławienie i czasami szarpania silnika w czasie ruszania które kończyły się zapaleniem się kontrolki silnika i przejściem...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
ustawianie początku wtrysku błąd początku wtrysku zawór początku wtrysku
wygłuszanie pomieszczeń katalizator toyota router talktalk
windows vista 17mb140 panasonic
Koszt wymiany wałka rozrządu i głowicy w Passat B6 2008 Tranzystor ГТ7: Charakterystyka i Zamienniki