Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Witam, mam problem z przeponą która znajduje się w regulatorze podciśnienia paliwa gdzie można taka dokupić za niewielkie pieniądze?
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Regulator działa tak, że paliwo wzgl. Silnika ma zawsze takie samo ciśnienie, tzn. Jak masz zamknięta przepustnicę i podciśnienie np. 0.7 to paliwo jest powiedzmy "wciągane" z wtrysków i regulator ustała ciśnienie na poziomie 2.3 bara, co w sumie daje 3, a jak masz max otwarcie podciśnienie jest 0 i wtedy paliwo ma mieć 3 bary. Nie kombinuj bo wszystko...
Witam!!! Sprawdź przewód podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, często pada regulator i podciśnieniem wali paliwo do kolektora ssącego.
Pierwsze ciśnienie paliwa . Dwa czy regulator cisnienia nie leje paliwem do wężka podciśnienia. Jaki czas wtrysku na wolnych? Jakie podciśnienie w kolektorze? Temperatury widziane przez ecu ok? PS kto ci podpowidział ze mapa zła. Sama się zmieniła?
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Jeśli odłączysz podciśnienie od regulatora paliwa to wtedy na listwie, która doprowadza paliwo do wtryskiwaczy jest tyle co daje pompa paliwa z baku i nie ciśnienie to nie podlega żadnej regulacji, nie jest to jakoś bardzo szkodliwe dla wtrysków i nie wiem jakie do końca mogą być tego konsekwencje jeśli byś w ogóle to odłączył ale do celów diagnostycznych...
To może świadczyć, że masz za mało wydajną pompkę paliwa i odłączając TĄ/TĘ rurkę powodujesz podniesienie ciśnienia i tym sposobem jakby "lepsze spalanie".... Sprawdź ciśnienie i wydatek pompki paliwowej...
A orientuje sie ktorys z Panow czy w tym aucie seryjnie jest jakis dziwny przekaznik przy pompie paliwa ??? Bo mam takie cos w tym aucie i wyglada to na jakis dolozony element w razie potrzeby moge dorzucic zdjecia Dodano po 1 Sprawdzić wiązke od wtryskiwaczy czy nie jest zwarta. Jak również regulator paliwa czy nie puszcza paliwa przez podciśnienie....
Witam. Mam problem z PRIMRĄ P11 1,6. Zaczęło się od uszkodzenia regulatora ciśnienia, paliwo było pompowane na cylindry poprzez podciśnienie i w trakcie kręcenia rozrusznikiem silnik się blokował. Wymieniłem ten regulator ale okazało się że znikły wszystkie kontrolki z deski. Spalony bezpiecznik 80A pod maską. Po wymianie tego bezpiecznika są kontrolki...
regulator ciśnienia paliwa szczelny?na wężu od podciśnienia.
A sprawdzałeś szczelność przewodów paliwowych na zasilaniu powrocie skoro śmierdzi paliwo?A czas otwarcia wtryskiwaczy na rozgrzanym silniku.A może filtr powietrza zanieczyszczony?Jeszcze regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia bo możliwe membrana uszkodzona i przez podciśnienie ciągnie paliwo.Trochę się na zbierało,a teraz do roboty bo samo nie naprawi...
Witam państwa, chciałbym zwrócić się do użytkowników o poradę. Mam do wykonania na uczelnię model/stanowisko pomiarowe, benzynowego układu paliwowego samochodu osobowego. Układ ma być jak najprostszy, jednak chodzi w nim o to, żeby pokazać ciśnienie paliwa jakie jest dostarczane do wtryskiwacza poprzez zamontowanie w układzie manometru. Poniżej schemat...
Trochę teorii: Obecnie jednak ilość wtryskiwanego paliwa reguluje się tylko i wyłącznie przez odpowiednie zmiany w długości otwarcia zaworu wtryskowego, całkowicie elektronicznie. Tu więc absolutnie niedopuszczalne są jakiekolwiek odchylenia od wartości zaprogramowanych. Dlatego właśnie regulator utrzymuje ciśnienie systemu na stałym poziomie. Pamiętajmy,...
Musi być podciśnienie.Czasami też regulator puszcza trochę membraną paliwo do kolektora.Sprawdz czy po wyjęciu go nie ma paliwa w środku od strony podciśnienia.
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Ja bym sprawdził złącze sondy lambda i samą sondę bo często od źle ustawionego gazu zazwyczaj one padają potem czujnik temperatury płynu chłodniczego (sprawdzić na kompie temperaturę ze wskazaniem na desce rozdz. żeby się pokrywały) i ciśnienie paliwa bardzo ważna sprawa tu może być słaba pompa w zbiorniku lub uszkodzony regulator ciśnienia-może on...
Sprawdź czy nie leje paliwem przez wężyk podciśnienia na regulator ciśnienia paliwa na listwie!
na powrocie jest zamocowany regulator i z niego do podciśnienia dostało się paliwo bo zdziwiło mnie paliwo w wężyku podciśnienia to wymiana regulatora powinna to wyjasnić
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Sprawdź też regulator ciśnienia paliwa, koniecznie zdejmij ten wężyk podciśnienia bo jak uszkodzony regulator to tym wężykiem sika w kolektor paliwem....
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
Trzeba by sprawdzić jaki jest ten regulator.Być może puszcza paliwo w podciśnienie.
Rurka podciśnienia regulatora ciśnienia paliwa nie jest wpięta w kolektor I cylindra?
A czy z podciśnienia od regulatora nie leje paliwo.
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
gdy odłącze czujnik temperatury problem znika. (...) Ten czujnik mnie trochę zastanawia. Przy odłączonym czujniku mapa wtrysku się zmienia. To stwierdzenie jest logiczne nawet dla laika jak również dla autora postu, skoro go napisał. Lecz nie sugeruje ona ani przyczyny ,ani rozwiązania problemu. Nie rozumie tego postu. Przyczyn może być wiele według...
tak "biega napięcie" w czasie falowania nawet mruga oświetlenie wnętrza ale to raczej przez te szybko zmieniajace się obroty. Trochę to dziwne. Przecież jest jeszcze akumulator. Do jakiego napięcia są te spadki? Może jakieś masy? Zaznaczam że opcja z rurą odmy i zaślepionym kolektorem wciąż działa, wtedy jest ok. Osobiście obstawiam tak : - separator...
w ZETECu jest MAF, można na próbę odłączyć. do sprawdzenia ciśnienie paliwa - regulator może króćcem podciśnienia dolewać paliwo. oraz EVAP - czyli zawór par paliwa. Jeżeli czas wtrysku i ciśnienie jest ok, to paliwo dostaje się inną drogą niż przez wtryski.
ten za rozdzielaczem to regulator ciśnienia dobra zapytam w sklepie albo na złomie jak nie pomoże to go sprzedaje Dodano po 57 właśnie mnie natchnęło jak to sprawdzić pompką od roweru utworzyć podciśnienie aby otworzyć membrankę w regulatorze wtedy zobaczę czy auto dostaje kopa czy go zalewa paliwem
Ty się chyba z księżyca urwałeś, Common Rail to system wtrysku w silniach diesla, a jak dobrze wiesz piszemy tu o silniku 1,7 z gazem. Napisze Ci jak dla dziecka może zrozumiesz. Na listwie z wtryskami w silniku benzynowym jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, im mniejsze podciśnienie w kolektorze tym większe ciśnienie paliwa na listwie (regulator...
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
No to już wiesz co masz dalej robić. Wymień rurkę na tym podciśnieniu. Jedna z rurek podciśnienia idzie na regulator ciśnienia paliwa. Krótko - wszystkie podciśnienia powinny być szczelne i tyle w tym temacie.
Gdyby regulator był uszkodzony, np. pękła w nim sprężyna i za wcześnie się otwiera (nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem, przeważnie rozszczelnia się membrana i paliwo leje się przez podciśnienie) to wystarczy zacisnąć wąż powrotu paliwa kombinerkami i obserwować manometr/ pracę silnika
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
Odłącz przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i próbuj się przejechać!
Samo ASO nie jest złe ale przy aucie wartym kilka tysięcy jest nieopłacalne. Najlepiej znaleźć mechanika który robi tzw garażówę czyli 8 godzin robi w ASO a po godzinach u siebie na garażu. Tylko przeważnie terminy długie albo bardzo długie. Mam znajomego który nieraz własnie z doświadczenia z lat pracy trafił diagnozą po opisie. Błędy dalej są? Zostało...
Odgrzeje. U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Słuchaj-na magistrali paliwowej jest regulator cisnienia paliwa.Ma on 3 odgałęzienia-wlot,wylot,i podciśnienie.Kapilara podciśnienia jest połączona z kolektorem dolotowym szlauchikiem.Chodzi o to ze jak silnik bangla,to żeby ciśnienie paliwa kapke zmalało.Ale nie w tym rzecz.Dzieje się tak że uwala się membrama w tym regulatorze i wali on paliwo do...
Sequent 24 MY07. Jeden czujnik podłączony do listwy wtrysków. Wąż od podciśnienia z regulatora paliwa idzie do reduktora. Nie wiem czy czasami nie jest to wartość obliczeniowa bo czujnik podciśnienia podłącza się tylko raz przy ustawianiu (oczywiście nie mam tego czujnika) Dostałem od Ciebie właśnie wiadomość. Pomagasz mi w mojej instalacji BRC.
Sprawdż dokładnie ciśnienie paliwa (0,8-0,9bar), to Coś jest nie tak z regulatorem ciśnienia paliwa (podciśnienie?). Jeśli natomiast ciśnienie jest ok, to albo winna pompa (mimo iż nowa), albo zły montaż pompy. Dodam, iż niezależnie od obrotów silnika, tam ma być stałe ciśnienie paliwa.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Witam Moze miał ktoś podobne problemy lub ma większą wiedze od mechaników u których byłem bo oni tylko potrafili rozłożyć ręce i powiedzieć nie wiem. Od kilku tygodni jestem posiadaczem uno 1.0 i.e. 96' Gaz Disiaj po przejechaniu 10km. zaczoł gasnąć na biegu jałowym, a w trzkcie jazdy szarpie. Diało się tak na gazie jak i na bęzynie. Wolne obroty są...
Pacjent Seat Leon 1M1 1,6 AKL benzyna + LPG. Na LPG brak problemów. Na benzynie odpala od strzała ale totalny brak mocy. Na obroty na biegu jałowym wkręca się ok, lecz pod obciążeniem gdy jadę to zero przyspieszenia, dławi się szarpie, muszę odpuścić gaz aby powoli go rozpędzać. Przy zadławieniu potrafi pojawić się strzał. Obstawiałem pompę paliwa w...
Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Chyba mam, słuchaj, jak masz regulator ciśnienia to dół korpusu jest licho obrobiony, zostały ślady po obróbce: http://obrazki.elektroda.net/76_12656413... dodatkowo twardnieje membramka i sączy się paliwo które spływa w dół wprost pod zawory ssące 2 i 3. Nie poleci na 1 i 4 bo jak pisałem wcześniej mają kawałek niby kolektora w głowicy i osiądzie...
Astra G 1,4 16V '99. Z regulatora ciśnienia paliwa dochodzi dźwięk przypominający świst. Wymieniłem i regulator i wężyk podciśnienia, ale dalej jest to samo. Co jest nie tak?
Odkopie trochę temat. Samochód Santa fe 2.4 16v. Około rok temu padł regulator ciśnienia paliwa na listwie. Oryginał 3,8 bar. Niestety w tedy takiego nigdzie nie mogłem dostać w mojej okolicy i kupiłem 3.0 bar. Ciężko stwierdzić czy lepiej jeździ na 3,8 czy na 3,0 bo tamten po prostu lał paliwo przez podciśnienie (więc pracował tragicznie) I teraz pytanie....
To sprawdź jaka jest ustawiona granica działania LPG. Dwa czasem puszcza regulator ciśnienia paliwa (leje do wężyka podciśnienia i w kolektor). Rzadko bo rzadko ale nieszczelne wtryskiwacze benzyny tez się zdarzają.
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
10-11ms i jeszcze mu mało paliwa? Na zimnym zaraz po uruchomieniu powinien mieć koło 6ms, i to już na bogato. Sprawdź jeszcze raz to ciśnienie jak należy. Ciśnienie paliwa sprawdzone - wynosi 3.5 bar, po odłączeniu wężyka podciśnienia od regulatora ciśnienie paliwa wynosi 3.9 bar.
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
W mono motronicu był regulator ciśnienia paliwa sterowany podciśnieniem w kolektorze, więc jakaś tam namiastka korekty dawki po obciążeniu była (no i była sonda). Auta na tym wtrysku dużo paliły i były strasznie mułowate. Digifant miał przepływomierz klapowy.
W tym silniku szczelność dolotu to podstawa. Posprawdzaj. Sprawdź przewody podciśnienia, ten do regulatora ciśnienia paliwa też.
Akurat ten motor z uszkodzoną przepływką ciężko pali, ale objawy są inne. Reduktor gazu nie puszcza, regulator ciśnienia paliwa przez podciśnienie nie puszcza? Może gaz źle wyregulowany i się trochę mapy rozjechały.
Podcisnienie do regulatora paliwa (kolor zlotawy-mosiezny) i do zaworu odpowietrzania baku czasem. Brakujaca czesc to obudowa termostatu. A dwa take cienkie wyjscia z przepustnicy to jej podgrzewanie, nie koniecznie musi byc podpiete.
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Witam i dziękuję wszystkim za wszelkie wskazówki. Na szczęście okazało się, że pękł mi wężyk podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa pod osłoną na głowicy i nie było tego widać ale teraz już wszystko działa - zamykam temat
Pisałem w pierwszym poście. Drożność i szczelność wszystkich elementów podciśnienia sprawdzona. Zapomniałem napisać o jeszcze jednym teście jaki wykonałem : odłączyłem podciśnienie od turbo - czyli turbo permanentnie wyłączone (uprzedzając pytania - cięgno gruszki w położeniu wyłączonym) , z trudem ale rozpędziłem się do 140 i wywaliło błąd. Wydaje...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa, ściąg wężyk od podciśnienia i zobacz czy nie jest mokro od benzyny. Jak mokro to regulator do wymiany bo przepona sparciała (typowe).
Regulator paliwa jest jeden i jest na podciśnienie. Map i maf podam jutro, bo dzisiaj mam już dość zimna.
Podcisnienie przy sprawnym rozrzadzie powinno byc - 0.5 bara. Po otwarciu przepustnicy - 0 bar. i nie powinno drgac. Znajdz inne polaczenie. np podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa. Co z odma?szczelna? odepnij ja i zaslep kolektor.
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
4 - zawór podciśnienia. 5 - czujnik temperatury powietrza. 6 - regulator ciśnienia paliwa. 7 - Nie znam fachowej polskiej nazwy, prawdopodobnie Zbiorniczek Podciśnienia. Canister Assy. Nadal uważam, że masz winowajcę pod kierownicą. Rozkręć dolną pokrywę i sprawdź, czy nie ma tam dodatkowych modułów - pozostałości po alarmie lub innym zabezpieczeniu...
witam posiadam passata b3 1,8 pf trafiłem na egzemplarz od handlarza więc wymieniłem w nim wszystko więc: miałem problem taki że sie zalewał beną ignorowałem to iż mam gaz. a potem zobaczyłem benzyne w wężykach podciśnień wymieniłem regulator ciśnienia paliwa (koszt 250+robota) i problem zalewania z głowy
Witam. Masz możliwość sprawdzić emisje spalin? Może go zalewać z winy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Zdejmij z niego podciśnienie i zobacz czy pojawia się tam benzyna.
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
zdejmij podczas pracy silnika wężyk podciśnienie idący do czujnika który jest obok modułu zapłonowego , silnik powinien zgasnąć , czyli jest OK regulator jest z prawej strony gaźnika , czyli dokładnie po drugiej stronie potencjometru przepustnicy , zobacz czy została zdjęta zaślepka , jeżeli tak będzie widoczny sześciokąt do regulacji , 5 lub 6 , jeżeli...
Podłączę się pod temat, bo mam ten sam problem, ale z agregatem prądotwórczym. Nie sądzę aby to był problem regulatora odśrodkowego (braku tej sprężyny), bo wtedy silnik pracowałby na wolnych obrotach, tak było gdy u siebie wypiąłem tą sprężynę. Problem wg mnie, tkwi w gaźniku, autor wspomniał, że wymieniał iglicę. U mnie na początku nie było falowania...
manio123 usiłujesz w agresywny sposób wybrnąć z idiotyzmu, który napisałeś wcześniej: Przy przełączaniu na gaz otwiera się zawór elektromagnetyczny fazy ciekłej gazu i jednocześnie zamyka podobny zawór benzyny. Najprawdopodobniej masz zanieczyszczony zawór benzyny i się nie domyka ( rozebrać i wyczyścić, lub spalona cewka . W celu sprawdzenia cewki...
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
Jeszcze coś mnie zastanawia. Przy załączaniu kolejnych odbiorników energii elektrycznej dźwięk pompy paliwa zdecydowanie zmienia ton (obniża się co najmniej o połowę). Nie byłoby to takie dziwne, gdyby nie fakt, że przy pracy na gazie i zaślepionym podciśnieniu od regulatora ciśnienia paliwa też tak jest. To dźwięk na pewno pompy paliwa, bo pochodzi...
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Tak o ten mi chodzi. Jest sterowany podciśnieniem z kolektora i wężyk, który to łączy jest cały czas wilgotny w środku od paliwa. Podejrzewam, że regulator przepuszcza paliwo do kolektora. W innym wątku twierdzisz , że wężyk podciśnienia jest suchy ........ ; ???!
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
Jeden wężyk idzie do regulatora ciśnienia paliwa a drugi do akumulatora podciśnienia, to ta bańka po prawej stronie przegrody czołowej.
temperatura na ciepłym sam mu juz symulowałem 90 , a powietrza 20, tps podstawiałem różne od sprawnych aut i nic,a powiem że jak sprawdzam vcds to pokazuje poprawnie czyli zamknięty 0,a pełne otwarcie to 94 ale nie przeszkadza mi to, podciśnienia nie sprawdzałem ile wynosi ale jak mam założony manometr na listwie paliwową to widzę że jest raczej poprawne...
Witam. Jaką rolę pełni przewód podciśnienia dołączony do regulatora ciśnienia paliwa. Na rysunku jest to pozycja nr 5 (książka Bujańskiego). http://img153.imageshack.us/img153/8998/... Auto, to Lanos 1.6/16V 1998.
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Witam ponownie. już wiadomo z kąt sonda lambda ma takie wskazania to nie ustawienia gazu ani wina sondy, to padł regulator ciśnienia paliwa. przez przewód podciśnienia dostaje się benzyna małymi dawkami do kolektora ssącego i co się dostanie to wskazania skaczą. ta informacja dla osób które miały by podobny problem.Pozdrawiam
Ten problem niestety bardzo często powtarza się w wielu samochodach z instalacja gazowa. Bardzo rzadko w samochodach bez dodatkowych instancji paliwowych. Gdybyś nie było instalacji LPG to problemu zero , miałem 3 samochody z instalacji LPG i był taki sam problem kilka razy było to naprawiane. Jest kilka generacji instalacji gazowych dlatego pytałem...
Sprawdź ciśnienie paliwa, czy któryś wtryskiwacz nie cieknie i czy z regulatora ciśnienia paliwa nie leci benzyna rurką podciśnienia.
Problem jest dalej po naprawach auta w dwóch warsztatach. W jednym wymienili pompę paliwa która jest w baku i obudowę filtra paliwowego ponieważ jest w niej jakiś regulator ciśnienia. Drugi mechanik stwierdził że tworzy się podciśnienie w baku i pompka nie ma siły przepompować paliwa więc zrobili dziurkę w korku paliwa. Żaden z tych zabiegów nie rozwiązał...
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
Lewe powietrze to z definicji powietrze pobierane pomiędzy przepustnicą a kanałami w głowicy... zazwyczaj na skutek obluzowania kolektora lub korpusu przepustnicy, uszkodzenia uszczelki pod którymś z tych elementów, spadnięcia lub pęknięcia jakiegoś przewodu podciśnieniowego (np. do serva, czujnika podciśnienia lub regulatora ciśnienia paliwa) lub pęknięcia...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy mam problem z golfem 3 GTI 2.0 benzyna+gaz ma dziwne objawy po odpaleniu silnika pracuje równo trzyma 950 - 1000 obrotów a po dodaniu delikatnie gazu obroty wzrastają do 3000 i nie spadają może ktoś mi podpowie o co może z tym chodzić Wymieniłem świece regulator ciśnienia paliwa,kable , kopułkę,całe podciśnienie sprawdzone...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Chcesz wiedzieć, czy samodzielnie naprawić? Poczytaj, spróbuj dopasować do swoich objawów, zawsze możesz dokonać prostych czynności np. sprawdzenie szczelności dolotu, wężyka podciśnienia na regulator paliwa. Innych tematów do czytania jest dużo - poszukaj. Przykładowe: http://forum.vw-passat.pl/archive/index.... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/10055...
Teraz dopiero zauważyłem że tam jest regulator z wężykiem podciśnienia i te 4 bary powinien mieć ale do ciśnienia (podciśnienia) w kolektorze. Czyli na wolnych obrotach tak z 3,3 do 3,5 bara względem atmosferycznego. Czasem te regulatory lubią przeciekać przez membranę i podają paliwo do kolektora wężykiem podciśnienia/ciśnienia odniesienia. A jaki...
regulator podciśnienie podciśnienie zbiornik paliwo pompa podciśnienie paliwo
usunąć wirusa malware regulacja tonów niskich wysokich słuchawki regulacja głośności
df038 renault licencja firmware slicam
Falownik 5000W 12/24V a akumulator 51,2V Pralka BEKO BTL1WFP10622PL - opinie i specyfikacja