Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
może regulator podciśnienia-nowe szybko się psują. dmuchnij ustami czy nie dziurawa mębrana. a może gaznik złom
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Ten czarny siłownik to jest podciśnieniowy regulator wolnych obrotów , gdy nie działa podciśnienie to obroty są powyżej 1000,gdy sie silnik nagrzeje to zawór przy termostacie (wspólny z EGR ) otwiera sie i obroty spadają . Na siłowniku powinien być nr.katologowy BOSCHA
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
bez pudła -ciśnienie paliwa ( pompa, filtr, regulator) -podciśnienie w kolektorze ( rozrząd) -KWZ -drożnośc układu wydechowego (manometr w miesce sondy) -rzut okiem na parametry smierzone To podstawy. A ty się dupczysz z tym jak mały Kazio co na piegi umarł i psujesz forum.
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
ale jesli zatykam ta rurke np. palcem to obroty nie spadaja, dopiero jak przyloze ja do regulatora to spadaja
Widziałem w jednej regulator "tłoczkowy" z ciężarkiem jakby odważnikiem który równoważył podciśnienie. Po prostu pionowy tłoczek podczas startu pompy był zasysany do góry. Prawdopodobnie był to stożkowy (lub miał rozszerzające się nacięcia) cylinder i im wyżej tym więcej "lewego" powietrza puszczał. Jeśli chciało się zwiększyć podciśnienie dokładało...
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Ten potencjometr to regulator podciśnienia - wykorzystuje podciśnienie w kolektorze dolotowym ( + akumulatorze podciśnienia ) i zmianą podciśnienia steruje kontem świateł - jak zwykły siłownik. Musi być to hermetyczne ! Ale co za płyn jest wśrodku - to naprawdę zagadka !
paliwa w wężyku nie ma. sprawdzałem one cykają według palenia.Morze leja??? jedno jest wejście paliwa a z drugiej strony jest zaślepiony i do regulatora idzie podciśnienie z kolektora.
Falownik nie ma znaczenia, zależy od budżetu inwestora albo zastanej instalacji, ważne aby miał wbudowany regulator PID. Pytania z czujnikami nie rozumiem, w takiej instalacji wystarczy jeden czujnik mierzący podciśnienie na ssaniu wentylatora.
Witaj Jeżeli uruchomisz samochód to na pracującym silniku zobacz czy na ściągnietym wężyku od regulatora podciśnieniowego jest podciśnienie. Jeżeli jest zdemontuj regulator i zobacz czy pracuje . Jeżeli nie wymień go. Miałem niedawno klienta z podobną usterką i po wymianie tego regulatora silnik zaczął normalnie pracować. Pozdrawiam
Witam jak podłączyć ten regulator podciśnienia do cewki stycznika 230v żeby sterował włącz wyłącz stycznik proszę o pomoc .
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
(at)hannibal9008 Połaczenia są poprawne dla regulacji PID. a której osiągnę moje ciśnienie to będzie min. a max 50 Hz ? a max 50 Hz ? Tu maksymalne podciśnienie. Tylko pytanie, gdzie jest zadawanie wartości podciśnienia ? Musi być potencjometr do tego. Chyba, ze chcesz uzyskać jedną wartość w przedziale od 0 do 100% wartości tej próżni.
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
Regulator paliwa jest jeden i jest na podciśnienie. Map i maf podam jutro, bo dzisiaj mam już dość zimna.
Wymieniłem kolektor ssący, bo w starym wkrętki od LPG były zamontowane po dziadowsku i nic. Zamontowałem osobno Magic Jet-y pod kolektorem (wcześniej były w listwach) i teraz auto na Pb jak i LPG śmiga tak samo a podciśnienie wynosi 0,46. Następnie podmieniłem przepustnicę z TPS-em i wężyk do regulatora ciśnienia- podciśnienie 0,44. Takie samo E34 tylko...
Obniżyć obroty możesz np. regulatorem opartym na U2008b, tego na allegro jest cała masa. Zapowietrzenie może powstawać przy rozruchu pompy - podciśnienie. Układ reg. obrotów z softstartem (miękki rozruch) powinien problem wyeliminować.
Witam, mam problem z przeponą która znajduje się w regulatorze podciśnienia paliwa gdzie można taka dokupić za niewielkie pieniądze?
Chyba pozostaje metoda usta usta :-D i manualnie sprawdzić reakcję ciśnienia przy zasysaniu powietrza jakimś innym wężykiem. Czyli ręcznie wysterować regulator i patrzeć na ciśnienie? Podciśnienie to zaczyna od 3 i że wzrostem podciśnienia na regulatorze spada ciśnienie mierzone spada do 2.2. Gdy zrobię ciśnienie (strzykawką) na regulatorze to od 3...
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Zawsze wypinasz podciśnienie z regulatora? Ja zawsze zapinam zegar za pomocą trójnika i jak wszystko ok to trzyma się w granicach tego co podał autoas .
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Wielkie dzięki za zainteresowanie. Schemat do podgrzewacza to tylko styczniki x3 na każdą fazę i załąnczjące każdą grzałkę. Układ w trójkąt napędzany przez podciśnienie wody.
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
Sprawdż dokładnie ciśnienie paliwa (0,8-0,9bar), to Coś jest nie tak z regulatorem ciśnienia paliwa (podciśnienie?). Jeśli natomiast ciśnienie jest ok, to albo winna pompa (mimo iż nowa), albo zły montaż pompy. Dodam, iż niezależnie od obrotów silnika, tam ma być stałe ciśnienie paliwa.
Czujnik masz ten sam, podciśnienie wystarczy że będzie niepodłaczone, pozostaje mechanicznie zablokować regulator odśrodkowy. Albo go rozebrać.
Całościowego schematu do tego auta nie znajdziesz - jest zbyt dużo wersji silników, wyposażenia i wykonań „na określony kraj” przeznaczenia. W regulacji świateł nie ma żadnej filozofii - fioletowy doprowadza podciśnienie do regulatora, fioletowy z paskiem to wyjście na reflektory.
Myślę, ze podmiana sterownika nic tu nie da i tylko na razisz się na koszty. Zanim poczynisz inwestycje, trzeba by to porządnie zdiagnozować, sprawdzić jak się ma sygnał z czujnika wałka do czujnika wału (tzw synchronizacja), jak wygląda oscylogram na wtryskiwaczach, czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie na listwie ..itp. Czy próbowałeś odłączać podciśnienie...
no to jeszcze jutro wskoczę na podnośnik i popatrzę od spodu może coś się leje i tamtędy się zapowietrza? bo przez regulator na listwie to raczej chyba nie? tam jest podciśnienie Dodano po 3 dam znać jutro co i jak, na razie dzięki za podpowiedzi
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Akurat ten motor z uszkodzoną przepływką ciężko pali, ale objawy są inne. Reduktor gazu nie puszcza, regulator ciśnienia paliwa przez podciśnienie nie puszcza? Może gaz źle wyregulowany i się trochę mapy rozjechały.
Sprawdź podciśnienie na wejściu regulatora. Częstym przypadkiem jest, że pęka wężyk na zaworku obiegu wewnętrznego dmuchawy. W momencie gdy załączymy obieg wewnętrzny układ się rozszczelnia i regulacja turbiny przestaje działać.
Lużniejsze pasowanie tłoczka, oraz mniejszy punkt styku obudowy z tłoczkiem. Tak myslę. Myslałem też aby do regulatora tuningowego w miejsce podciśnienia podłączyć olej po regulatorze.
Sprawdzić wiązke od wtryskiwaczy czy nie jest zwarta. Jak również regulator paliwa czy nie puszcza paliwa przez podciśnienie.
Witam. Masz możliwość sprawdzić emisje spalin? Może go zalewać z winy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Zdejmij z niego podciśnienie i zobacz czy pojawia się tam benzyna.
Regulator do wymiany, nieszczelna membrana. Wężyka tam nigdy nie było, po prostu zastosowany taki jak w benzyniakach gdzie jeszcze podciśnienie do niego idzie.
Ach o to chodzi! Nie, tak nie ma być. Przy skrajnym ustawieniu regulatora przekazuje on prawie całe podciśnienie które do niego dociera. Pogrzebałem przy regulatorze i udało mi się wydobyć wartość ok 450 milibarów. Wszystko wygląda szczelnie więc więcej chyba nie da rady z tego wyciągnąć. Czy jest to odpowiednia wartość? Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/3192462200_...
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
szukaj pod hasłem regulator podciśnienia - SMC, Festo. Zaworem nie regulujesz podciśnienia tylko przepływ.
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Witam Na pierwszym zdjęciu jest najprawdopodobniej regulator napięcia ,ta kopułka to wygląda na elektrozawór,a czarny wężyk to może być nadmiar paliwa lub podciśnienie(mało prawdopodobne) Jeśli regulator jest uszkodzony możesz niemieć świateł. Jak masz jak to zrób lepsze zdjęcia i dokładniej opisz problem
Wężyk steruje ciśnieniem regulatora zmienia się bodajże od 2,5 do 3 barów. Tu masz : Zdjęt Podciśnienie wyłączone 3.0 bar Wężyk założony Podciśnienie włączone 2,5 bar Pompa nie pracuje Po 10 min 2.0 bar
Dzisiaj wymieniłem regulator podciśnienia i wszystko jest ok. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
Podczas pracy kotła w pomieszczeniu wytwarza się podciśnienie i taka żaluzja otwiera się sama i zasysa powietrze. Temperatyurę wody grzewczej w układzie można zrealizować na regulatorze pogodowym. Teki regulator dostarcza medium o różnej temperaturze w zaleznosci od miedzy innymi temperatury na zewnątrz na podstawie tzw. krzywych grzewczych.Prostszym...
Okej jest w porządku, .? A ma coś wspólnego podciśnienie ,lub ubytek oleju z ładowaniem ,? U mnie po prostu nie ma ładowania , i o to zapytałem, , wymieniono cewkę ,nowy regulator napięcia ,i nadal brak ładowania,
Witam wszystkich potrzebuje pomocy mam problem z golfem 3 GTI 2.0 benzyna+gaz ma dziwne objawy po odpaleniu silnika pracuje równo trzyma 950 - 1000 obrotów a po dodaniu delikatnie gazu obroty wzrastają do 3000 i nie spadają może ktoś mi podpowie o co może z tym chodzić Wymieniłem świece regulator ciśnienia paliwa,kable , kopułkę,całe podciśnienie sprawdzone...
Przypuszczam, że sterownik stopniowo zwiększający obroty kiedy styki czujnika są rozwarte, a zmniejszający po ich zwarciu, powinien działać lepiej, utrzymując prędkość obrotową pompy na granicy zadziałania czujnika. Tym sposobem jedynie zwiększysz wahania (pod)ciśnienia. Jeśli oczekujesz bardziej stabilnej jego wartości, zamiast czujnika dwustanowego,...
Witam, przetwornik jest przykręcony do podstawy razem z elektrozaworem i regulatorem podciśnienia a podstawa do ścianki dzielącej komore silnika od wnętrza auta. Pozdrawiam
Witam no nie chcę aż tak bardzo kombinować, wydaje mi się że uzależnienie kąta od obrotów będzie na pewno lepsze niż zapłon ustawiony na "sztywno" ale dzięki za sugestie u siebie w samochodzie mam regulator podciśnieniowy dwukomorowy reaguje na podciśnienie przed i za przepustnicą też ciekawy patent.
Już pisłaem na forum że mam problemy z wolnymi obrotami tzn bardzo szarpie i auto nie ma mocy, wymienione przewody WN, kopułka, palec, auto nie ma w ogóle podciśnienia w kolektorze ssącym , jeśli uruchomię go przy odłączonym regulatorze biegu jałowego ma przynajmniej stabilne obroty na gazie ( na benzynie zawsze gaśnie) sprawdzałem prąd sterujący regulatorem...
A głupoty piszesz niestety, świadczące o tym, że wcale się nie orientujesz w zagadnieniu. W tej "czeskiej" prądnicy, kondensatory mają zupełnie inne zadanie. Przede wszystkim, to prądnica obcowzbudna - z zasilanym prądem stałym uzwojeniem wzbudzenia. No nie wiem kto dyrdymały opowiada. Zanim coś napiszesz obejżyj dokładnie schemat. Zasada działnia...
Skoro to takie proste to ile taka prosta czynność może mnie kosztować u mechanika? Generalnie EGR jest zamknięty, ale otworzenie go na ~2% to już dławi silnik, na ~4% gasi na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu można otworzyć EGR i na 100%. Może teoretycznie zamknięty przepuszcza na 1% i już wpływa to na pracę silnika. Musze zaślepić EGR, bo i tak membrana...
Z tłoczka rozdzielacza, powinno być widać jak szybko zdejmiesz puchę filtra i uchylisz klapę spiętrzającą. Regulator w jakim masz kolorze? A i zmierz podciśnienie ssania, min 0,59 bara.
pompy co prawda nie ruszałem,ale odpiąłem podciśnienie co dochodzi do regulatora,chodził bez zmian,przedmuchałem ten wężyk złożyłem z powrotem i przez jakiś czas było jak należy,tyle że usterka się powtórzyła.Teraz jest raz dobrze a raz nie,może to wskazywac na usterke regulatora ciśnienia?
Trochę teorii: Obecnie jednak ilość wtryskiwanego paliwa reguluje się tylko i wyłącznie przez odpowiednie zmiany w długości otwarcia zaworu wtryskowego, całkowicie elektronicznie. Tu więc absolutnie niedopuszczalne są jakiekolwiek odchylenia od wartości zaprogramowanych. Dlatego właśnie regulator utrzymuje ciśnienie systemu na stałym poziomie. Pamiętajmy,...
na wolnych obr było coś w okolicy 3bar, jak gwałtownie dodawałem gazu spadało do 2 Czyli pompa (lub regulator)do wymiany. Ciśnienie paliwa po dodaniu gazu ma WZROSNĄĆ (mniejsze podciśnienie w kolektorze ssącym, które oddziały-wuje na membranę regulatora)
Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. Regulator podciśnienia niedawno wymieniałem ;-)
blade9999 sprawdź poczte przesyłka zgodnie z umową wysłana :) tak na marginesie przyszło mi do głowy że może masz uszkodzony wężyk z regulatora podciśnienia , ale na ten temat znajdziesz w tych skanach co ci wysłałem Mam wkleic instrukcje po czesku i ksiazke jalowieckiego i naprawiam sam bys swoje teorie schowal do wora? .... kol. barthezz przystopuj...
W schemacie na pewno są błędy, trzeba przejrzeć jeszcze raz. Mimo wszystko zastanawia minie ten układ po prawej od mostka, są tam obwody RC o stałej czasowej rzędu sekund, czy odkurzacz nie miał jakichś dodatkowych funkcji działających po czasie kilku sekund, a może był tam czujnik podciśnienia/zapchania.
Dlatego chciałem się upwenić czy chcesz m czy M :)) Co do agregatu to jak coś z jednej strony dmucha to z drugiej musi ssać....:) Dla takich podciśnień agregat więc się nada ale będziesz musiał dodać regulator podciśnienia żeby Ci forma nie implodowała :)
jest na aparacie zapłonowym regulator podciśnienia. taka mała puszeczka z membrana w srodku. gaznik był regulowany ale niestety nie dało sie ustawic dobrze obrotow bo gasł.
Witam!!! Sprawdź przewód podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, często pada regulator i podciśnieniem wali paliwo do kolektora ssącego.
Jak już to kolektor ssący!- kol. bolero. Faktycznie, (jak któryś z kolegów napisał) przyczyną może być zasysanie fałszywego powietrza począwszy od filtra powietrza po kolektor ssący.Radziłbym również sprawdzić przewód podciśnieniowy wraz z regulatorem podciśnienia - zespolonym z aparatem zapłonowym.
regulator ciśnienia paliwa szczelny?na wężu od podciśnienia.
Podnieś maskę i zobacz czy na listwie PB jest regulator sterowany podciśnieniem a nadmiar PB ma przelew do baku...
Musi być podciśnienie.Czasami też regulator puszcza trochę membraną paliwo do kolektora.Sprawdz czy po wyjęciu go nie ma paliwa w środku od strony podciśnienia.
1. Zmień mechanika (palec to on może sobie ...). 2. Zrób sobie prosty przyrząd z jakiegoś ciśnieniomierza (tak do 6 barów), podłącz do niego przewód gumowy (koniecznie wzmocniony, taki jak do chłodnicy lecą). Dobrze pozaciskaj opaskami ten przewód do manometru i podłącz go do przewodu paliwowego np. za pomocą rurki stalowej (też dobrze pozaciskaj opaski....
Cosik mi się widzi ,że masz niekompletną listwę. "Na dole " brak regulatora ciśnienia paliwa , a na nim jest odpływ i podłączone podciśnienie!
Sprawdz regulator podciśniena Taki mały OT: opisz mi gdzie jest jak wygląda i do czego służy ten twój regulator podciśnienia. A co do tematu: sprawdz kont wyprzedzenia zapłonu. Gaz jest na to uczulony dlatego na paliwie obiaw jest delikatniejszy.
Po co szukać aż w fordzie opel kadet 1.4 nie ma przepływomierza tylko regulator podciśnienia. Przerabiałem już samochód z gaźnika na wtrysk właśnie używając instalki oraz osprzętu z opla. Bardzo prosta i wmiare tania. Wszystkie części kupiłem na giełdzie. Troche problemowy był układ zapłonu opel ma indukcyjnny i zintegrowany z aparatem. Pompa paliwa...
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona Ok, zamelduję jeszcze dziś po sprawdzeniu. Jak wygląda strumień paliwa? Nie leją czasem te wtryskiwacze? Strumień jest długi i znacząco się rozszerza, wydatek jest spory. Zamknięte wtryskiwacze nie puszczają paliwa. Dodano po 3 Wyjąłem regulator ciśnienia paliwa, obejrzałem, opukałem,...
W instrukcji jest charakterystyka tego regulatora i kąt wyprzedzenia rośnie wraz ze wzrostem podciśnienia więc na obrotach jałowych powinno być największe podciśnienie. Przynajmniej mi się tak wydaje.
Witam. Mam problem z PRIMRĄ P11 1,6. Zaczęło się od uszkodzenia regulatora ciśnienia, paliwo było pompowane na cylindry poprzez podciśnienie i w trakcie kręcenia rozrusznikiem silnik się blokował. Wymieniłem ten regulator ale okazało się że znikły wszystkie kontrolki z deski. Spalony bezpiecznik 80A pod maską. Po wymianie tego bezpiecznika są kontrolki...
Pierwsze ciśnienie paliwa . Dwa czy regulator cisnienia nie leje paliwem do wężka podciśnienia. Jaki czas wtrysku na wolnych? Jakie podciśnienie w kolektorze? Temperatury widziane przez ecu ok? PS kto ci podpowidział ze mapa zła. Sama się zmieniła?
Kolego Ociz a czy nie powinno być na odwrót. bo podczas rozpędzania silnika wytwarza się większe podciśnienie w przewodzie do regulatora i właśnie wtedy silnik potrzebuje więcej paliwa wiec ciśnienie powinno wzrosnąć ok. 0.5 bara. a nie maleć. A objaw się pojawił sam z siebie. Czy ja dobrze rozumie działanie regulatora ciśnienia paliwa czy też jestem...
Potrzebuję kupić albo zrobić REGULATOR PODCIŚNIENIA POWIETRZA w zakresie od 0-30 inHg. Bez problemu znajduje regulatory ciśnienia powietrza do 10bar ale z podciśnieniem już gorzej. Do tego jestem laikiem w tej branży :-( Są regulatory ale w samochodach i nie mam pojęcia czy z nich można byś zrobić .
Regulator działa tak, że paliwo wzgl. Silnika ma zawsze takie samo ciśnienie, tzn. Jak masz zamknięta przepustnicę i podciśnienie np. 0.7 to paliwo jest powiedzmy "wciągane" z wtrysków i regulator ustała ciśnienie na poziomie 2.3 bara, co w sumie daje 3, a jak masz max otwarcie podciśnienie jest 0 i wtedy paliwo ma mieć 3 bary. Nie kombinuj bo wszystko...
Ty się chyba z księżyca urwałeś, Common Rail to system wtrysku w silniach diesla, a jak dobrze wiesz piszemy tu o silniku 1,7 z gazem. Napisze Ci jak dla dziecka może zrozumiesz. Na listwie z wtryskami w silniku benzynowym jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, im mniejsze podciśnienie w kolektorze tym większe ciśnienie paliwa na listwie (regulator...
Samochód jak w temacie,jak pochodzi dłużej (ok kilkanaście sekund) na wolnych obrotach zaczyna równomiernie bujać silnikiem.Jak pochodzi jeszcze dłużej wywala check-a,zapisuje błąd ubogiej mieszanki,sonda na wolnych stoi na 20mV. Po lekkim przysłonięciu dolotu obroty się stabilizują. Jestem przekonany iż problem leży w "lewym powietrzu" Ale rozkopałem...
Jeśli chodzi o czujnik to jest dobry bo jak go odłączam to słyszę jak się krokowy przestawia. A ten regulator podciśnienia to obok kopułki jest? Poza tym jak auto było sprawne i odpalało na mrozie to po odpaleniu przez ok. dwóch sekund było słychać takie „bzyczenie” jak by jakaś pompka przez moment pracowała. Teraz tego efektu przy odpaleniu...
Ok, zamienię kawałek kolektora ssącego razem z wtryskami (mam golfa z silnikiem APF), sprawdzę ciśnienie na listwie paliwowej,regulator podciśnienia reż opanuję, czujnik wału oraz koło też do podstawienia - ale to kłopotliwe więc na koniec. W sterowniku silnika zero błędów, auto nie kuleje "CIĄGLE" robi to krótkimi dynamicznymi czasami
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Tym wężykiem podciśnienie z kolektora, napina mocniej lub słabiej przeponę regulatora ciśnienia, co w efekcie zmienia nam ciśnienie paliwa na listwie, analogicznie do obrotów silnika i wciśniętego lub puszczonego gazu.
Przecież, to oczywiste, że maleje podciśnienie w kolektorze ssącym i przestaje podnosić membranę regulatora. Ściągnij z niego wężyk i manometr będzie stał jak chłopu....
Regulator klap kolektora też sprawdzałem odlaczylem od niego podciśnienie a wężyk zaslepilem - bez zmian . Jutro nim trochę pojezdze i sprawdzę czy wyskoczy jakieś błędy. Auto był o rozbite od strony komputera on tam jest przed lewym kołem i brakuje osłony woda z koła leci na złącza. Myślałem zacząć od tego żeby to rozebrać wyczyścić styki itp.
Ciśnienie paliwa, oringi wtryskiwaczy, regulator ciśnienia, no i w aucie z tego rocznika instalacja. No i dalej podciśnienie ssania, tam ma L-jetronic, układ raczej łopatologiczny :D
ten za rozdzielaczem to regulator ciśnienia dobra zapytam w sklepie albo na złomie jak nie pomoże to go sprzedaje Dodano po 57 właśnie mnie natchnęło jak to sprawdzić pompką od roweru utworzyć podciśnienie aby otworzyć membrankę w regulatorze wtedy zobaczę czy auto dostaje kopa czy go zalewa paliwem
Witam moim autem jest golf 4 1,4 16V 1998. w którym to kiedy puszczam gaz bez obciążenia silnika obroty spadają do 800 żeby po chwili się ustabilizować na 900, wymieniłem filtr powietrza, paliwa, świece, sprawdziłem zawór na kolektorze wydechowym, wszystkie rurki podciśnienia, zawór na filtrze węglowym wydaje się pracować normalnie. Moją uwagę skupiłem...
Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie w kolektorze a kiedy wciskasz "pełny gaz" to podciśnienie spada i zapłon jest cofany(przydałby się czujnik podciśnienia)? Bynajmniej. Zależność jest odwrotna - im większe obroty tym większe wyprzedzenie...
regulator podciśnienie paliwo volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
kyocera toner zużyty sharp 60le740 kontrolka oleju cieplym silniku
wybór lutownicy wybór lutownicy
Dwukrotny sygnał dźwiękowy podczas jazdy - przyczyny i diagnostyka Jak przerobić klawiaturę przewodową na bezprzewodową