Dlaczego silnik po 1,5 - 2 min jest bardzo gorący mimo braku oporów mechanicznych? A czy masz problem by pomierzyć pobór prądu amperomierzem prądu przemiennego na biegu jałowym i porównać go z tabliczką znamionową? Jak się nie mylę stoi tam 90W/05A
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Troszkę inny układ stworzyłem. http://obrazki.elektroda.pl/1393651600_1... Wydaje się być ok, tylko jak najlepiej sterować tym silnikiem? Przez przekaźnik, czy jakiś tranzystor. Impulsy mogą być bardzo krótkie, a ich częstotliwość duża, więc czy przekaźnik to wytrzyma jakiś dłuższy czas?
To jest silnik przystosowany do pracy z regulatorem obrotów ( kontrola obrotów) i do pracy szeregowej. Bez regulatora obrotów i bez obciążenia ( małym obciążeniem) silnik zacznie się rozbiegać co spowoduje że wirujące części zaczną z ogromną prędkością odrywać się.
Fuser Może w położeniu zamkniętym, zacina Ci się przepustnica Obroty jałowe spróbuj wyregulować w ten sposób :przy rozgrzanym silniku. wkrętem regulacji położenia zamkniętej przepustnicy, ustaw jak najniższe obroty, przy których, silnik będzie chodził w miarę równo. Następnie wkrętem składu mieszanki biegu jałowego, spróbuj je podnieść. Skoro piszesz,...
Jeżeli obroty silnika wychodzą poza skalę obrotomierza, to na 99% trzeba zawieść pompę wtryskową do naprawy. Wszystko wskazuje na uszkodzony regulator odśrodkowy.
Witam. Proponuję zacząć od sprawdzenia silnika a w szczególności wirnika (stan uzwojeń) ,komutatora ,szczotek oraz szczotkotrzymacza. Czy występuje iskrzenie na szczotkach podczas pracy? Jakie sprzężenie zwrotne regulator - silnik czy ma zamontowaną tachoprądniczkę? Bez tych czynności trudno będzie coś konkretnego doradzić na odległość. Pozdrawiam
Witam ! Agregat ten to typowy Chińczyk .Pod osłoną zamontowany ma regulator AVR 5. Urządzenia elektroniczne można podłączać pod ten agregat , napięcie w miarę stabilne , częstotliwość zależna od równej pracy silnika. Regulator skłonny na uszkodzenia pod wpływem przeciążenia pradnicy. Pozdrawiam.
Moja pralka ma już jakieś 12 lat. Ma normalny szczotkowy silnik z czujnikiem obrotów (prądniczką), ma regulator pracy silnika oparty na układzie scalonym i triaku (który z resztą kiedyś musiałem wymienić, bo się spalił), więc sądzę, że podzespoły mamy takie same.
Wiec wyciągnąłem silnik z suszarki. Tutaj przydałby się typ, bo silniki w suszarkach są na mniejsze napięcie niż sieciowe. Jest na szczotkach, oznaczenie kcl23-04 Jak wpiszesz w Google, poznasz dalsze parametry. Do silnika z odkurzacza - regulator na tyrystorze/triaku. Do silnika z suszarki, trudno powiedzieć, dopóki nie poznamy napięcia pracy.
Nie doczytałeś do końca. Wszystkie regulatory i silniki powinny być tego samego typu. Natomiast jeden z nich (w prostych konstrukcjach) wykorzystuje się do zasilania odbiornika i elektroniki, co wymaga odłączenia przewodu plusowego od pozostałych regulatorów. W poważniejszych konstrukcjach, regulatory są identyczne, bo nie wykorzystuje się ich do zasilania...
Cały czas 13.8-14.4V w tych granicach. Masz alternator to powinien dać radę utrzymać to napięcie. Sprawdź regulator i połączenia masy silnika.
Punktem odniesienia może być ta druga kosiarka. Musisz założyć oryginalną sprężynkę, nie naciąganą ani nie skracaną. Każda zmiana długości sprężynki zakłóca pracę regulatora.
Sprawdź jakie napięcie (prąd zmienny - ustaw na mierniku) wychodzi ze statora (cewek) na żółtym przewodzie - można sprawdzić na regulatorze napięcia. Jeśli będzie podczas pracy silnika napięcie, to musisz posprawdzać, czy na odbiorniki dochodzi masa. Może odczytasz coś ze schematu typowego chińczyka.
Skoro masz nadajnik i odbiornik z łodzi to o co chodzi? wszystko jest tylko regulator pracy silnika musisz kupić + elementy do niego.
"Tak jak się nad tym zastanawiam, to falowanie może być efektem," A więc nie, to falowanie regulatora jest efektem nierównej pracy silnika. Bo silnik steruje pracą regulatora a nie odwrotnie. Niestety ogon też nie macha psem.
Generalnie tylko dedykowane regulatory oparte na autotransformatorze działają poprawnie, ale są duże i ciężkie. Wszystkie układy fazowe i grupowe w konsekwencji dają nieprawidłowa prace silnika, czyli buczenie.
W którym z dwóch zaznaczonych miejsc podłączyć jeden z przewodów sieci, a w którym jeden z biegunów silnika? Nie ma to znaczenia zarówno dla pracy silnika jak i regulatora. Jest jeszcze kondensator 0,22uF 250V~. Równolegle z zasilaniem silnika, to kondensator przeciwzakłóceniowy. czy jest różnica jak podłączę silnik za regulatorem, tzn. do których...
Regulator silnika AC Ciekawe co to za silnik?
czy silniki odkurzaczy są np. dedykowane do pracy z regulatorami obrotów. Jedne i drugie silniki mają taką sama konstrukcję, nie ma podziału na silniki do pracy z regulatorem i bez regulatora. Te same siniki montowano w wielu odkurzaczach, które w biednej wersji nie miały regulatora a w nieco droższej miały już tę opcję. Nie zauważyłem na przestrzeni...
Włącznik masy jest w obwodzie akumulatora. Podczas pracy silnika NIE WOLNO wyłączać tego wyłącznika. Brak akumulatora powoduje niepoprawną pracę regulatora napięcia alternatora. Jakie są skutki, już wiesz... Dobrze, że tylko żarówki.
a czemu przyczepiles sie do tego regulatora biegu jałowego? jest jakis problem z pracą silnika?
Możliwe że masz regulator tego typu, plus podawany w czasie pracy silnika. Teraz mniej miła wiadomość, w większości są uszkodzone :cry:
Przy zdjętej wtyczce z regulatora (bez działania elektroniki) silnik ustawiony jest w pracę awaryjną - czyli przy 80 stopniach można jechać, jednak mieszanka nie jest ani wzbogacana, ani zubożana.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Jakie masz napięcie na akumulatorze i 3 pinie regulatora podczas pracy silnika?
Obroty silnika spalinowego kosiarki "trawnikowej" to przeważnie są ustawione maksymalnie w granicach 2800-3000 obrotów na minutę. Nóż jest mocowany bezpośrednio do wału silnika, więc takie też są jego obroty. Aby obroty silnika w kosiarkach spalinowych nie spadały w czasie większego obciążenia podczas pracy dba regulator obrotów silnika. W czasie gdy...
Akurat mam wolne kanały tylko to musiało by być sterowane serwem tak? A wchodzi w gre sterowanie innym urzadzeniem...jakimś przekaźnikiem? Czy do aparatury takiej jak: hk-t6a na tym 5 i 6 kanale będzie to działać? tzn czy serwo mogę podłączyć do tego kanału? Jeśli tak, to co najlepiej zastosować jako zmiennik biegunów? Rozumiem że zamiana biegunów była...
Ta dźwignia, to regulator odśrodkowy.W zależności od ustawienia tej dźwigni, zmieniają się obroty silnika.
Energetyka to nie jest moja mocną strona, ale takie sterowanie o ile dobrze pamiętam sprawdza się tylko jak silnik jest nieobciążony. Ten sterownik reguluje napięcie podawane na silnik, a silnik asynchroniczny nie powinien być tak sterowany bo tego nie wytrzyma, spada jego moc. Do sterowania prędkością silników asynchronicznych używa się falowników,...
Nie prościej wziąć miernik i zmierzyć napięcie na pracującym silniku? Nie masz na stacyjce pozycji "praca bez akumulatora"? Jak silnik chodzi w tej pozycji to prądnica działa.
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Triak + scalak miękko startuje i ma sprzężenie zwrotne prądowe stabilizacja bez tacho częściowa, natomiast drugi tylko regulacja ręczna, ile ustawisz tyle masz przy pracy bardziej zwalnia bo z niczym nie porównuje.
To nie jest czujnik ciśnienia paliwa. Takowy w tym silniku nie istnieje. To regulator ciśnienia.
Tak dwukierunkowy najtańsze dostaniesz na aledrogo oznaczenie Regulator szczotkowy ESC 320A - dwukierunkowy w zasadzie bez hamulca hamulec w spuście gazu przez hamowanie zmiana kierunku obrotów. około 60 zł jest to regulator o ciągłej pracy około 45A. Silnik 15T do dużych szybkości lub wolniejszy z większym momentem obrotowym 55T. Czy przeniesienie...
Mam zamiar kupić takie pompy zęzowe Zasilanie 12V (3A) Sterownik PWM - mosfet do 10A i 24V - sterownik silników DC Wystarczyłby Regulator Sczotkowy ESC 320A 6-12v ŁÓDŹ ZANĘTOWA (6823995489) w rzeczywistości dopuszcza pracę ciągłą do 40A sporo za dużo, ale tanie. Zasilanie do 12V. Lub Regulator ESC do silników szczotkowych Turnigy 20A. Szczotkowy napęd...
czy włącznik przy tym regulatorze zmienia kierunek pracy takiego siłownika, czy tylko włącza i wyłącza? Włącznik nie, ale zworka zmienia kierunek. Aby zmienić kierunek pracy silnika, wystarczy zamienić linie zworek ?CCW? i ?CW? z tyłu sterownika.
Witam. Posiadam kosiarkę - traktorek z silnikiem B&S Intek 15,5 KM. Przerywana praca silnika, film w załączeniu. Gaźnik NIKKI - czyszczony - nie tu problem. Wiem, że regulator znajduje się w silniku. Jakieś pomysły co zrobić? Trzeba rozbierać cały silnik? https://filmy.elektroda.pl/21_1642881375...
Może być uszkodzony regulator obrotów silnika.
Jeśli pozwala na to regulator i dopuszczalne napięcia pracy regulatora i silnika. Jeśli będą dobrane odpowiednio do wymaganych obciążeń to nie będą się grzały tym bardziej na 50 % zakresie obrotów.
Witam, Posiadam łódź Jabo 2cg już po lekkich poprawkach. Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieje możliwość zastąpienia oryginalnego regulatora pracy silników na inny, ponieważ łódź dość słabo skręca. Powodem słabego skręcania jest fakt, że kiedy jedna śruba napędowa ma dostarczaną pełną moc do "przodu", druga w tym czasie ledwo kręci się do tyłu. Podejrzewam...
Tylko regulator ze sprzężeniem zwrotnym zapewni stabilną pracę silnika.
Więc w czym problem? Żółty i żółto czerwony - kilkadziesiąt V po odpięciu regulator i przegazowaniu. PO podpięciu regulatora na wyjściu powinno być napięcie pokładowe w czasie pracy, czyli około 14V. Odpinałeś akumulator lub regulator podczas pracy silnika?
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
Witam. W firmie mamy oryginalne austriackie regulatory nawijarek (silnik 500W) na triakach. Układ jest następujący: silnik w gwiazdę , jedna faza bezpośrednio a dwie przez regulatory napięcia na triakach sterowane podwójnym potencjometrem. Silnik jest przystosowany do pracy "zatrzymanej" - tzn. cały czas pod napięciem (nawet jak się zatrzyma - uwarunkowane...
regulator ciśnienia ?
Pytanie jak taki silnik zareaguje na prace prawie non stop. Winda czy wciagarka to znacznie krotszy czas pracy.
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
Tak. Kręci.
Witam Z opisu wynika że nie jest skalibrowany punkt 0. Jeśli na wyjściu z regulatora masz stan 0V serwo powinno stać jeśli jest inaczej należy zewrzeć pin 25 do masy i ustawić dryft serwa jeśli to wykonasz podłącz regulator. Jeśli praca napinacza nie poprawi się problem masz w regulatorze lub z ustawieniem rolki rezystora.
Twój gaźnik, nie posiada ssania. Regulator jest typu odśrodkowego, podczas pracy silnika jego dźwignia zostaje przesunięta do tyłu. Jest ona połączona z przepustnicą gaźnika, przesuwanie dźwigni regulatora powoduje przymykanie przepustnicy. Przeciwdziała temu wspomniana sprężynka, a że regulator jest odśrodkowy, to zwiększenie naciągu zmusza silnik...
Sprobuj go opóżnić, jak objaw pozostanie to problem z sterownikiem lub zatarty regulator odśrodkowy z powodu luzu na ulozyskowaniu od strony napedu
Jeżeli to nie jest trollowanie, to zastanowiłeś się nad tym, jak taka dmuchawa ograniczy przepływ powietrza do silnika i zaburzy jego pracę?
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Można to pominąć. Sterownik silnika ingeruje w alternator z chwilą, gdy zwiększa się zapotrzebowanie na prąd (np praca elektrowentylatora, grzana szyba tylna).
Witam Ma pytanie do elektroników. Jakie będzie zachowanie regulatora i silnika jeżeli połącze z mostkiem graetza. Kupiłem na allegro regulator obrotów silnika (max 2000W) 230VAC. Praca tego regulatora jest dość prosta, ale zastanawiam się jak będzie regulował pracą silnika (120W) 230VDC prz zastosowaniu mostka? Normalnie reguluje napięciem 80-230VAC....
Styki tego regulatora odśrodkowego powinny cały czas iskrzyć podczas pracy silnika? Leciutko - tak. i tak rezystor jest bardzo gorący. No gorący jest zawsze, nawet ma takie specyficzne miejsce przegrzania ( zaraz przy wyprowadzeniu) gdzie emalia odpada. Taka ich (rezystorów) uroda w SW3 :) .
Witam. Jaka jest wartość RCO regulatora ciśnienia podczas pracy silnika na biegu jałowym?
Niby wszystko jest dobrze, w tych silnikach, z takim układem dźwigni, można zwiększać obroty tylko w niewielkim stopniu. Inaczej jest np. w silnikach Tecumseh, tam można zwiększać obroty w większym zakresie. Wymień obie sprężynki na nowe, oryginalne, nawet minimalna zmiana ich naciągu ma bardzo duży wpływ na pracę regulatora. Nie wiem czy to skutek...
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
1. Nie wolno odłączać regulatora od akumulatora podczas pracy silnika! 2. Na obrotach biegu jałowego alternator nie ma wydajności takiej, aby uzyskać pełne napięcie ładowania na akumulatorze. 3. Pełne ładowanie zaczyna się zwykle od ok. 3000 RPM, w praktyce najwyższa wydajność przypada w okolicach 5000 RPM. 4. Wiedz że elementy takie jak światła, wentylator...
1 - Regulatory 30A do silników szczotkowych 1 regulator, na jeden silnik. 2 - NIMH 14,4V Ale pojemność niestety wysoka - minimum 50Ah dla godziny pracy. Te silniki razem będą brały ok 50A. Są bardzo nieefektywne. Wychodzi sprawność blisko 60%. Wybrałbym raczej bezszczotkowe, modelarskie o podobnej mocy. Wyjdzie nieco drożej, ale oszczędzisz na zasilaniu....
Witam. Dziś sprawdziłem ciśnienie na pompie na sztywno wynik 5 barów. Podłączę manometr w szereg jakie ciśnienie utrzymuje się na pracy silnika i czy regulator dobrze działa.
Tu akurat się zgodzę, że wzmacniacz rzeczywiście będzie na sporym prądzie. założenie było takie, że sygnał z odbiornika jest wzmacniany i podawany na silniki o napięciu znamionowym 14V. upierałem się tak przy wzmacniaczu, bo po prostu nie do końca wiem co to jest i jak działa ten regulator silników. Ale zrobie tak jak mówisz: aparatura 4 kanałowa +...
Czytałem na forum że to przez tranzystor lub diodę dlatego pytam Na You tube pokazali :D Sprawdź to i pomierz porządnie! Odłącz silnik, który wcześniej pewnie już załatwiłeś tym ,,gniazdkiem", podłącz żarówkę i sprawdź tym pracę regulatora silnika.
Witam, chcę zamontować w wialni od czyszczenia zboża napęd silnikiem elektrycznym. Tak się składa że posiadam silnik z pralki "wiatka". Wiadomo że ma za duże obroty które chciałbym zniwelować odpowiednio dobranymi wielkościami kół klinowych. Jednakże chciałbym mieć jeszcze regulację poprzez regulator obrotów pracy silnika. I tu moje pytanie czy do takiego...
2. Czy silnik wolnoobrotowy może nieprzerwanie pracować przez przykładowe 2 godziny Oczywiście, ale nie taki jaki pokazałeś. Są motoreduktory do takiej roboty, poszukaj na Allegro np. https://allegro.pl/oferta/motoreduktor-2...
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Witam. Napisz dokładniej o niestabilnej pracy silnika. Na czym polega ta niestabilna praca. Przy okazji sprawdz naciąg paska klinowego.
Witam, "Madrik" możesz wskazać jakiś regulator 3f, który nie posiada sprzężenia zwrotnego? bowiem na razie nie spotkałem takiej konstrukcji fabrycznej (modelarskiej), która ingorowałaby sygnał zwrotny, wymagany do zapewnienia poprawnej pracy silnika w zmiennych warunkach obciążenia. Gdyby rzeczywiście prawdą było to co napisałeś to konstrukcja regulatora...
Proszę: https://youtu.be/3wqQgOWzV_U https://youtu.be/HVlBv8Hkq3A Dwa czerwone przewody pomiń i nie używaj ich w ogóle bo to cewka tachogeneratora i ją spalisz jeżeli podłączysz do sieci. Jeżeli chcesz wykorzystać silnik do napędu jakiegoś urządzenia to musisz dokupić regulator obrotów bo silnik nie nadaje się podłączony bezpośrednio do napięcia 230V...
Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu padł, a konkretnie jego membrana.
Triakiem zmieniasz wartośc napięcia zasilającego. Silnik do pracy potrzebuje napięcia a prąd pobierze z sieci jaki będzie chciał w zalezności od obciążenia. Regulator sam z siebie nie sprawi że automatycznie silnik się spali. Wzrost prądu spowoduje obciążenie na silniku. pzd.
Ponawiam, czy odłączenie regulatora napięcia w czasie pracy silnika może coś uszkodzić?
No to zobaczymy czy sie uruchomi. Daj znać o wynikach prac.
mierzyłem właśnie napięcie na silnikach w różnych prędkościach i rzeczywiście jest różnica miedzy nimi a wiec regulator??
Nieprawidłowa synchronizacja miedzy wałem a wałkiem rozrząd. Ciśnienie oleju było mierzone bo ono odpowiada za prawidłowe napięcie napinacza łańcucha i za prawidłową prace regulatora fazy rozrządu.
Witam. Może aku nie trzyma lub coś pobiera np. radio, uszkodzony alternator- diody, regulator napięcia. Sprawdź ładowanie. Może też być problem z rozrusznikiem- szczotki, tulejki na wirniku mają duży luz, bendiks.
Witam, moimi zdaniem szlifierka nie nada się do tego celu. Po pierwsze prawdopodobnie nie została przystosowana do pracy długotrwałej, po drugie nie dobierzesz regulatora. Jeśli to jest silnik z rozruchem kondensatorowym to regulacja prędkości powinna być zrealizowana poprzez zmianę częstotliwości a nie napięcia. W niektórych przypadkach reguluje się...
Samowzbudne był zasadniczo wszystkie alternatory montowane w Volkswagenach, aby "zaskoczyły" trzeba było przekroczyć około 3tys obrotów na silniku. Jednak praca bez akumulatora nie jest wskazana., regulator może mieć problemy ze stabilizacją napięcia. W maluchu, przy urwanym przewodzie B+, napięcie potrafiło przekroczyć 50 wolt. B+ to zacisk do podłączenia...
Ale regulator moze być padnięty sprawdź czy w tym wężyku jest sucho podczas pracy. Zapowietrzać się może tylko przez słabą pompkę i niskim poziomem paliwa.
Dodam, ze trymowanie nie służy właściwie do korekty lotu i wyważenia. Przed trymowaniem warto sprawdzić: - mocowanie pakietu - jeśli się przesunie, model będzie latał krzywo. - Pracę silników. Mogą się zużyć lub pracować nieprawidłowo. Rozpatrujemy cały zespół - śmigło, przekładnia, silnik, zasilanie. Lot zaczynamy od trymowania ustawionego na "Zero"....
A może skontaktuj się z producentem takich napędów i dogadaj - być może będzie mógł coś dla ciebie dobrać? Jeśli mówisz o kilkuset sztukach to może warto to zrobić w ten sposob? Zawsze możesz regulator PWM pracujący z 50% (lekko wyższym) wypełnieniem który pozwoli na prace silnika 12V.
wentylator w UNO ma stałe zasilanie i działa po wyłączeniu zapłonu. Przypuszczalne uszkodzenia: 1. Za mało płynu chłodzącego 2. Uszkodzona pompa cieczy chłodzącej 3. Uszkodzony termostat - nie otwiera się całkowicie (najbardziej prawdopodobne) Co do pływających obrotów na zimnym silniku to uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, lub rurka prowadząca...
najczesciej jest listwa do wymiany. ale kompletna. czujnik cisnienia i regulator.
Regulator jest tego samego producenta co alternator - magneti-marelli. Mierzyłem napięcia podczas pracy silnika przy odłączonym regulatorze: na akumulatorze 13,08V i w instalacji - na przewodzie do lampki: 11,48V, a na przewodzie od komputera: 9,4 V.
maximizer jest regulatorem bardziej zaawansowanym od zwykłego regulatora pwm który nie tylko upłynnia prace silnika chroniąc styki potencjometra Potencjometr to ma ścieżkę oporową i ślizgacz. Może masz na myśli styki przełacznika? Jesli tak to chroni, bo zmniejsza prąd rozruchowy silnika. Maksimizer to nazwa odnosząca sie do regulatora PWM. Jedni piszą...
Witam mam problem z moim passkiem. Auto ostatnio dużo stoi bo mam auto firmowe. jakiś czas temu robiłem rozrząd i wymieniałem regulator faz rozrządu. A teraz czasami nierówno pracuje a gdy nagrzeje sie do 90C to gdy jest ciepły dzień (w chłodne dni tez nie jest idealnie) to wariują juz obroty i na luzie gaśnie i jak by sie przydławiał gdy dodaje gazu....
Nie odpisałeś jak sprawdzałeś połączenia uzwojenia-wycinki komutatora. Regulator obrotów można ominąć łącząc odpowiednio wejście (przewód sieciowy) z wyprowadzeniami silnika na regulator. Pozwoli Ci to wywnioskować co jest uszkodzone silnik czy regulator.
Czy po tym można rozpoznać? Z czym to się wiąże, jeżeli jest szeregowy. To jest typowy silnik asynchroniczny z kondensatorem, doskonale widać to na schemacie, czy najtrudniejszy w regulacji obrotów. Ściemniacz czy inny regulator spali ten silnik nawet bez obciążenia. Tutaj tylko można zastosować dedykowany falownik dwufazowy i wyeliminować wówczas...
Kondensator jest przeciwzakłóceniowy, możesz dać go równolegle z silnikiem.
Jeśli na zaciskach akumulatora jest 13V a na zacisku (+) alternatora więcej należy wyeliminować opory na stykach pomiędzy alternatorem a akumulatorem ( śniedź, luźny zacisk, brud). Regulator jest tak zbudowany, że ma utrzymać zadane napięcie. Odchyłki od napięcia regulatora są w zależności od obciążenia...ale przyjmuje się min 13.8V w czasie pracy silnika...
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Spróbuje założyć ten moduł, troche się obawiałem że założenie uszkodzi lub zakłóci prace sterownika silnika. Czy u Ciebie nie ma problemów po założeniu tego regulatora nie ma problemów z pracą silnika. Pozdrawiam
"silniczek krokowy" nie ma większego wpływu na pracę silnika na wysokich obrotach, to regulator dawki powietrza biegu jałowego.
Dzisiaj prace przy sterach.
To zmierz napięcie na zacisku 15 regulatora.
Otwierasz pokrywkę i regulujesz napięcie, odginaniem blaszki do której zaczepiona jest sprężynka. Wszystko regulujesz podczas pracy regulatora.
A czy brak osłony nie zakłóci pracy regulatora?
regulator praca wentylator praca wentylator praca silnik regulator praca pompa
pilot zmiennym kodem podłączyć wtyczka stereo kuchnia gorenje
Brak świateł postojowych w Piaggio ZIP 4T 2008 Żarówka LED w Piaggio ZIP 50 cm³ 4T 2008 - Kompatybilność