Z wyglądu to identyczny mam w Zumico GR500. Chodzi o ten pierwszy regulator.
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Jak dopasować regulator napięcia mam skuter keeway f-act i 12v instalacje
http://obrazki.elektroda.pl/8201887300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8201887300_1...
raczej bez akumulatora się nie obejdzie musiał byś też dodać regulator napięcia z jakiegoś skutera o ile twoja 'prądnica' jakoś z nim zagra. Najprościej zobacz jak to wszystko jest zrobione w oryginale w skuterze .
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Jesteś pewien że regulator jest uszkodzony? Sprawdzałeś akumulator, napięcie ładowania, stan połączenia "sense", uzwojenie alternatora? Proponuję poszukać podobnego regulatora od motocykli, widzę po oznaczeniu SH678 kilkanaście zastosowań różnych wariantów. Cena regulatora to koszt w przedziale 200 - 300 zł.
http://www.motocdi.com/jak-dziala-regula... Podłączenie dwóch przewodów może się różnić od wersji skutera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
No to mierz napięcie przed regulatorem i za regulatorem.
A znasz stwierdzenie: "Po nitce do kłębka" ? Czy tak trudno "iść" za kablami od regulatora i sprawdzić który "idzie" do masy? Przecież jest ich trochę mniej niż sto. Chyba że nie wiesz co to jest masa elektryczna.
Tutaj cewki zasilające przednią lampę prawdopodobnie nie mają żadnego połączenia z akumulatorem , gdyby mi kazali skonstruować skuter najtańszym kosztem to tak właśnie bym to zrobił Gdyby skuter nie był na gwarancji to możnaby dowinąć kilka zwojów do prądnicy , dać regulator i byłoby ok ,albo zasilić zarówki z akumulatora a te cewki podłaczyc tez do...
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
Nie możesz tak zrobić, w fabrycznym regulatorze jest układ tyrystorowy, który ogranicza napięcie wyjściowe tzw. stratny regulator napiecia. Możesz zastąpić fabryczny regulator modułem z motocykla/ skutera, są powszechnie dostępne i tanie
Hym... W sumie pomysł z zrobieniem trójfazowego alternatora, nie jest taki zły. ;) Ponieważ fabrycznie 5 cewek to cewki "świetlno/ładowania", które u mnie są tylko do ładowania akumulatora. I dlatego też myślę że te 100W było by do uzyskania, z racji że aktualnie jest to ok. 70W i spora szansa na to, że mój regulator ma budowę podobną jak ten wyżej....
Ja zastosowałem w silniku zaburtowym regulator od skutera chńskiego . Podłączenie do regulatora 2 przewody od cewki ładowania 1 przewód mas i przewód + akumulatora .Akumulator jest ładowany prądem 14V .Regulator kosztuje 19 zł i jest z mostkiem prostowniczym. Może się to się dla kogoś przyda.
Witam. Szukaj pod siedzeniem, na 90% przykręcony do ramy, jeśli nie tam to w okolicy przedniej lampy.
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Witam. Robię instalację w takim skuterze i proszę o poradę jak podłączyć najefektywniej ładowanie. Z silnika wychodzi 6 kabli - dwa to zapłon CDI - a 4 na jednej wtyczce to ładowanie. Kolory - 1 zielony i 3 żółte. Zielony - masa. Żółte - na każdym jest ok. 18 V napięcia zmiennego. Jak to podłączyć żeby maksymalnie ładowało akumulator? Jak podłączam...
A coś konkretniej schamat takiego albo w jakimi motocyklu skuterze taki wystepuje...
Witam, przewinąłem nieco prądnice w romecie charcie na 12V i został mi jeszcze problem z ładowaniem. Tutaj pomocny miał być regulator napięcia od skutera, dokładniej taki. http://obrazki.elektroda.pl/5182716600_1... podłączam go trochę inaczej, bo za mostkiem prostowniczym, bo mam cewkę ładowania bezmasową oraz na innym forum o simsonach kazali...
Witam. Po ostatnim padnięciu regulatora napięcia w chińskim skuterze i zgłębieniu jego działania mam pytanie, czy nie lepiej zrobić regulator na zasadzie stabilizatora napięcia ? Z tego co wyczytałem obecne regulatory przeciążają prądnice prądnicę i to jest powodem spadku napięcia do 13.8 V. Wiec i tak słaby silnik marnuje około 300 WAT na darmo napędzając...
Jeśli posiadasz oryginalny (uszkodzony) regulator, to radziłbym go rozebrać i naprawić we własnym zakresie niż próbować robić jakieś przeróbki z innymi regulatorami. Widzę że może tu być problem ze względu na jakieś udziwnienia w konstrukcji uzwojeń alternatora. Proszę powiedzieć czy się nie mylę: 2 żółte - uzwojenie ładowania (cewka bezmasowa) biały...
Tak jak w temacie, nie działają kierunkowskazy, światła, światło stop i klakson, jedyne co działa to jest to, że skuter pali. Problem polega na tym, że chciałem sprawdzić czy skuter ma ładowanie bo często musiałem ładować mu akumulator, gdy odłączyłem regulator napięcia i sprawdziłem czy skuter ma ładowanie (nie ma go) to podłączyłem znów regulator...
jeśli wymieniłeś regulator napięcia to sprawdź jeszcze raz napięcie przy obciążeniu żarówkami przy wolnych obrotach , a było coś grzebane w instalacji przez kogoś wcześniej ,czy to się tak samo zrobiło ? ja koledze też taką wadę usmołem( to był inny skuter niż Twój) ,zrobiłem mu nowy regulator ograniczenia napięcia przy zwiększonych obrotach silnika...
Panowie problem inny ale zapytam tu w razie czego zrobię osobny temat. Mój skuter pali regulatory napięcia przed regulatorem napięcie zmienne to 30v na białym i żółtym względem masy. Za regulatorem na przewodzie zielonym czyli masa i czerwonym czyli ladowanie jest 6v. Światła swieca prawidłowo ale spaliłem już 4 regulatory. Co z tym fantem zrobić??
to żeś poleciał z tymi napięciami tu masz link do strony krokodyla z nim sie kontaktuj ma schematy regulatorów na niej ale może ma coś tez na privie specjalnie do podobnych pomysłów jak twój http://zaplon.pl.tl/REG-.--NAPI%26%23280...
Musisz mieć zgodność połączeń początków i końców uzwojeń, podłączone odwrotnie będą generowały zerowe napięcie. Bez sensu trochę ta przeróbka. W platyniarzu zakładasz dwie cewki świetlne 12V, łączysz końce ze sobą i masz alternator który podobno uciągnie nawet H4. Stosując żarówkę przedniego reflektora o mniejszej mocy, regulator napięcia ze skutera,...
Ale tam w ogóle nie ma ładowania i nie wiem co z tym zrobić. Czy przez regulator może nie być ładowania?
Miałem tak samo w Piaggio Typhoon 50 '01. Regulator napięcia był walnięty, ale oprócz szybkich kierunkowskazów miałem słabe światła. Z tego, co się orietuję, to te skutery mają identyczną instalację elektryczną. Mój miał regulator 5-pinowy. Pozdrawiam.
Witam, posiadam motocykl GILERA KK 125 i była do roboty instalacja elektryczna. Na pierwszym miejscu chciałem zrobić światła i podłączyłem regulator napięcia ze skutera z tego schematu u góry http://obrazki.elektroda.pl/1106418500_1... Tam gdzie jest "AC ŚWIATŁA" jest 30V i pali mi żarówki, sprawdziłem dwa razy poprawność podłączenia...
Regulator napięcia od chińskiego skutera 125. Schematów jest na Elektrodzie trochę. Nie każdy regulator będzie pasował. Specjalistą w tym temacie jest niejaki BANANvanDYK, spróbuj go zapytać.
Witam. Zrobiłem foto zeby było lepiej zrozumieć. Na wyjściu w akumalorow mam prad 66 V i na stykach w sterowniku nie mam napięcia. Tak samo drugie foto tez na tym połączeniu 3 kolorow niebieski, żółty,zielony brak napięcia. Gdzie mogę szukac dalej? https://obrazki.elektroda.pl/8584944800_... https://obrazki.elektroda.pl/5697208100_...
Witam jestem posiadaczem chińskiego skutera 50cc o przebiegu 25000km skuter działał poprawnie do tej pory bez awaryjnie, wymieniane były tylko rolki, wariator i pasek napędowy opony i jakaś drobnica :) od 3 dni zauważyłem ze w skuterze wysiadły światła mijania oraz brak ładowania (mam wskaźnik na liczniku) czytałem sporo tematów na tym forum i wymieniłem...
Ta złączka spokojnie spełnia zadanie, tylko regulator zmieniłeś ?, magneto sprawdziłeś ?. Nie jestem znawcą skuterów, ale w prostych konstrukcjach iskrownik odpowiada za iskrę, a nie za napięć które przychodzi przez regulator.
Pytanko - jak sprawdzić regulator napięcia (skuter ,magneto) , padł czy nie ? Dysponuję standardowym multimetrem .
Nie wiem gdzie znajduje się regulator w skuterze peugeot elystar. Czy ktoś mógłby doradzić
A dlaczego nieprzyjemne ??a na jakiej zasadzie działa ten regulator????
Witam buduję prosty prostownik akumulatora do ciągnika. Moje trafo ma kilka odczepów od 14V do 19V. I tu moje pytanie, czy mogę użyć regulatora napięcia z samochodowego alternatora lub z chińskiego skutera? Taki regulator można kupić za parę złotych. Wtedy mógłbym przełączając odczepy regulować prąd ładowania. A regulator by dbał aby napięcie nie było...
Jest to oryginalny regulator od tej Hondy? Takie regulatory to tylko w Piaggio są stosowane. Jeśli to jest oryginalny regulator a skuter produkowany z jakąś licencją z Piaggio, to może serwisówki Piaggio Ci pomogą: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use... http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use...
A to błąd myślenia, bo te magneto i cewki mogą dać nawet 50V na jałowym lub małym prądzie. A oryginalny regulator z skuterów mija się z celem. Proszę o informację jaki regulator napięcia będzie odpowiedni?
Witam. Zamierzam założyć iskrownik 12V z zapłonem PVL w skuterze z instalacją 6V. Problem jest w tym że nie mam regulatora do tego zestawu. Oryginalny kosztuje 160zł a regulatory do chińskich skuterów od 28zł. Na chwilę obecną rozważam podpięcie świateł od razu z cewek ~12 a ładowanie zrobić przez mostek graetza i Elbę masując minus zaraz na wyjściu...
Witam. Właśnie jestem w trakcie renowacji Simsona. Teraz przyszła kolej na instalację, tylko ciężko mi znaleźć konkretne informacje i potrzebuję waszej pomocy. Z góry dziękuję 😃. Podejrzewam, że mój zapłon to 6V, ale chciałbym się upewnić. Chciałbym również, żeby było 12V, tylko nie mam pojęcia, jak to zrobić. Czy mam kupować takie same części jak...
A czy może mieć coś może wspólnego regulator napięcia aby był na przykład zepsuty że tylko będą świecić
skoro jesteś nowy to od razu rada aby takie proste sprawy jak wejście na link podany przez mirek2004 i otwarcie schematu nie wymagającego nawet punktów ( -> Skuter_regulator.pdf ) załatwić samemu.
Witam ja już swój skuter zrobiłem i brak ładowania (miałem 6V) to była przyczyna regulatora napięcia,a żarówki pali dlatego bo jest zepsuty właśnie regulator napięcia.Nowy kupiłem na allegro koszt ok 70-90 zł.Jak miałem stary regulator też mi paliło żarówki i zmierzyłem napięcie na wyjściu z magneta było tylko 6V a powinno by więcej jak 12V,regulator...
Główny problem nie jest w konstrukcji tylko w napięciu jałowym/maksymalnym. Może się okazać że prądnica bez obciążenia daje 20-30V i po prostu spali regulator.
Od zwykłego skutera nie będzie pasował - tutaj masz uzwojenie bezmasowe służące wyłącznie do ładowania. Jaką moc ma ten alternator? Nie chce mi się szukać serwisówki i danych technicznych. Jeśli ma moc nie większą niż 100W, to można spróbować zastosować regulator od skuterów ze światłem zasilanym z akumulatora, np. od Zipp Vega lub (china Romet) Router...
Cala instalacja posiada jeden regulator.
Kolego - zapłon jest przeróbką oryginału, zastosowałem zapłon od skutera, żeby pozbyć się przerywacza, kondensatora .. Oryginalny zapłon nie ma nic wspólnego !
Po pierwsze masę ( najlepiej żeby była prosto na silnik), później złącza z silnika i na regulatorze
Za dużo kombinacji. Są hybrydowe cewki CDI zawierające w sobie wszystko (mikroprocesor,kondensator, tyrystor, cewke WN )i zasilane z tej samej, co sterująca cewki. Posiadają dwa piny. Wystarczy wyjąć starą cewke z magneta, założyć nową do takiego CDI, cewkę ogyginalną ładowania także wywalić, dać w to miejsce oryginalną WSK oświetleniową - bedą trzy...
Dlaczego w tym skuterze prądnica nie może całego prądu dawać przez prostownik na akumulator, Może i tak się robi stosując odpowiedni regulator. Na światła mijania/drogowe idzie prąd zmienny, czy stały? W Twoim przypadku przemienny z cewek ,,oświetleniowych" magneta. W którym miejscu powinna być zainstalowana? Taki prostownik + regulator to zwykła rzecz....
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, od czego może ta część ulec uszkodzeniu i jak temu zapobiec? Zwarcie w instalacji, uszkodzony ,zwarty akumulator lub jazda bez niego, słaba masa w instalacji lub po prostu się spalił (to też się zdaża, wszystko się zużywa) Czy po wymianie, usterka się nie powtórzy Jeżeli wszystko jest dobrze nie powinna, ale nikt Tobie...
A ten test to mam na włączonym silniku robić? I to sprawdzać gdy mam podłączony regulator do skutera czy jak. A ładowanie na niskich obrotach miałem 12,8 i jak mu dawałem gazu to wzrastało i doszło do 16 i dalej nie patrzyłem już. Dodano po 8 Na starym regulatorze zrobiłem test diody i pokazało mi 1988. To znaczy dotknąłem sondami pinów i takie coś...
Nie można jeździć z odpiętym regulatorem napięcia bo to oznacza uszkodzenie akumulatora, jeżeli po dopięciu wtyczki regulatora wracają światłą to do sprawdzenia jest regulator lub prądnica.
Jak mawia stare przysłowie "szukajcie a [URL=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... znajdziecie ". W temacie masz schemat regulatora z czujnikiem halla :)
Po pierwsze, to alternator w RG80 jest oparty na cewce "bezmasowej", ale widzę że podłączając regulator od chinola zmasowałeś jedno z wyprowadzeń. Po drugie to źle podłączyłeś ten regulator napięcia, wszystko na odwrót. Nic dziwnego że się regulatory paliły. Po trzecie, ponieważ oświetlenie jest zasilane bezpośrednio z akumulatora (patrz schemat: http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/suzuki...
Tak samo jak do skuterów Yamahy (ten skuter to chińska kopia Yamahy Axis). Chociaż sprawdź czy to nie jest regulator do DT50, czy pomiędzy sąsiednimi po lewej i po prawej stronie nie ma zwarcia. Regulatory przy skuterach miały białe gniazdo.
więc jaki kupić ten regulator i jak go podłączyć ? Dodano po 9 taki może być ? http://allegro.pl/regulator-napiecia-12v...
Witam, Pytałem już tutaj kiedyś o regulator napięcia prądnicy do mojego skutera. Ktoś mi wtedy polecił taki [url=regulator]https://sklep-rolnicze.eu... . Więc go zamówiłem i zamontowałem. Działa on prawie jak należy. Jednak problem polega na tym że prądnica w moim skuterze na obrotach jałowych generuje...
24 Volt 500Wat -minimum taki regulator jest potrzebny. Przekrój kabla zależy od długości, są na to tabelki, a jakie kable były fabrycznie w tym skuterze?
Uszkodzony regulator ładowania. Gdzie się znajduje ten regulator ładowania? Czy to jest moduł, czy regulator?
Nie da rady- bardziej podejdzie regulator od skuterów.
Czy instalacja elektryczna może powodować uszkodzenie regulatora napięcia? A czy jeśli na przykład instalacja elektryczna jest połączona z ładowarką, która zasila cały czas i jest obciążona, to czy może to powodować uszkodzenie regulatora? Czy regulator napięcia może się popsuć z powodu zużycia? Czy jeśli instalacja elektryczna była przerabiana, to...
Regulatorem od skutera Vapor Łoś Kingway.
Dedukcję mczapski popieram w zakresie układu zapłonowego. Z resztą łatwo to sprawdzić mierząc rezystancje względem masy dla kabli zielonego i białego. Jak pojawi się 50 - 200 om na białym i 150 - 500 om na zielonym to jesteśmy "w domciu". Podejrzewam że kabel żółty w CDI nie jest do niczego podłączony, ale lepiej sprawdzić! Typowy gotowy regulator szeregowy...
Chce się dowiedzieć za co odpowiedzialny jest pin SENSE a nie jakieś schematy. Czy on ogranicza napięcie podawane do akumulatora jeśli na światła jest podawane za duże?
Chciałbym się głownie dowiedzieć czy: 1.Regulator 3 fazowy(z linku niżej) nadaje się do skutera 2t(posiada prądnice 3 fazową)? pdf do pobrania(pełny schemat): 724120 2.Byłby problem ogólnie z połączenie tego do układu elektrycznego ,uwzględniając ,że seryjnie światła są połączone przez regulator omijając akumulator? i jak widać do regulatora dochodzi...
Złączenie kabla żółtego z białym dorobienie masy do silnika i podłączenie kabla czerwonego od regulatora do regulatora ze skutera rozwiązało problem
Sprawdź czy nie ma za regulatorem zwarcia 12v do masy. Jakie jest napięcie na akumulatorze przy spalonym regulatorze, światła świecą normalnie?
Niżej masz schematy ogranicznika napięcia, stosowanego powszechnie w regulatorach skuterów. Układ wyposażono dodatkowo w rezystor umożliwiający doregulowanie napięcia ograniczenia (czyli jasności świateł). Zacisk "Sense" musisz podłączyć ze zaciskiem "generator" oraz z przewodem z cewek świateł. Zacisk "Masse" łączysz oczywiście z masą. http://www.motelek.net/schema/spannung/f...
Jakikolwiek moduł Ac od chinskiego skutera 2T tak samo regulator i cewke
....jest pełno 2 fazowych regulatorów napięcia do motocykli, jeśli chcesz używać 2 cewek zasilających, to musisz takowy nabyć, albo zbudować samodzielnie A jakież to są regulatory dwufazowe??? Żyję już trochę lat a takiego regulatora nie wiedziałem. Podobnie jak prądnicy DWUFAZOWEJ. cały plan psu w d*pe Plan od początku był ... jak napisałeś... tylko...
Dziwne masz te napięcia 4V a i 10V to trochę mało, powinno być około 13-14V. A tak na poważnie to chodzi mi abyś zmierzył ładowanie na pracującym silniku, woltomierzem przy klemach akumulatora i sprawdź czy nie obluzowała się wtyczka przy regulatorze.
dobra, doszedłem do momentu w ktorym: wymieniłem regulator napięcia na stary oryginalny i światła zaczęły działać problem w tym że po tygodniu użytkowania skutera problem znowu się pojawił. momentalnie wszystkie światła zaczęły niewyobrażalnie mocno świecić po czym się spaliły. podejrzewam, że akumulator został w pełni naładowany i skuter nie wie co...
Troche belkot. Pradnica i regulator do sprawdzenia. Polaczenia takze.
To jest właśnie przerywacz
Przy tej mocy prądnicy będzie problem z gotowym regulatorem. Tym bardziej że nie będzie innego odbioru prądu (np. zarówki). 160 W to sporo. Regulatory do skuterów obsługują prądnice do 100W. Trzeba szukać regulatora od większego silnika z zasilaniem jedną cewką tzw. "bezmasową". Zrozum, że regulacja jest równoległa inaczej mówiąc stratna, czyli cała...
niestety nie wiem jak go sprawdzić ale wiem że jak załączysz światła to strasznie się on grzeje !!! można się oparzyć!!! A i jeszcze coś. Znalazłem stary temat dotyczący opornika a ktoś zamieścił tam dwa zdjęcia regulatorów nap.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Mam zamiar zbudować regulator prądu do silnika,...Mam silnik 12 V na 25 A ,chcę regulować prądem który do niego trafi, zasilanie silnika z akumulatora samochodowego 12 V 100 Ah, Właśnie poprzednio miałem regulator PWM na NE555 chciałem robić na tranzystorze bipolarnym NPN, doradzono mi na PNP. Ale coś chyba źle podłączyłem,albo czegoś nie dodałem,...
prosil bym o schemat podlaczenia ,ma cztery wejscia ustawione poziomo czy to mozliwe, prosze o pomoc, z gory dziekuje
Witam ponownie. Otrzymałem wczoraj inny egzemplarz regulatora napięcia. Przed podłączeniem zrobiłem test obciążeniowy prądnicy za pomocą żarówek. Prądnica sprawna. Podłączyłem więc kolejny podesłany regulator. Efekt znowu ten sam- brak napięcia na wyjściu. Nie dałem za wygraną i podłączyłem ''na krótko" trochę inny regulator z innego skutera ale też...
Prawdopodobnie do wymiany jest regulator napięcia.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Możesz pokazać zdjęcie regulatora który był w motocyklu? Powinien być regulator produkcji Kokusan montowany na dwie śruby. Stator ma uzwojenie przeznaczone głównie do zasilania świateł. Regulator napięcia to tylko ogranicznik napięcia, z wyprowadzonym jednym przewodem (żółtym). Można by spróbować zastosowania regulatora Ducati Energia (kwadrat od starszych...
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
Regulator napięcia się spalił? Dość często ulegają sfajczeniu w tych skuterach. W AN 250 regulator znajdował się właśnie z przodu skutera, dokładniej po prawej stronie pod kierownicą.
Witam, zrobiłem w swojej ws'ce ładowanie akumulatora na 12V dałem mostek prostowniczy 10A, regulator napięcia 12V od skutera i akumulator 12V/4Ah. Akumulator ładuje z tym, że przekracza 15V, a prawidłowe ładowanie powinno mieć około 14,3V - tak mi się wydaje, co można zmienić w tym układzie, żeby nie przekraczało napięcia 14,30V? Zapewne regulator...
Do wymiany regulator napięcia
Rozumiem że nie ma tam alternatora ze wzbudzeniem zewnętrznym tylko magneto? Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Układ ładuje aku 12V do napięcia ok 14.4V. Zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio ze stabilizatora uważam za...
Znajdź schemat do Keeway lub Focus lub Matrix lub Flash i.... podłączaj.
Więc musisz dać mostek i stabilizator (będzie gorące).W niektórych skuterach jest to stabilizator równoległy. Możesz też zrobić prostownik sterowany. [Seweryn82] W motorach to już b.rzadko.
Miałem dokładnie taki sam problem. Wymiana regulatora pomogła.
Witam, czy skuter był przerabiany na większą pojemność?
Poszukuję w tym skuterze regulatora napięcia nie ładuję akumulatora odebrał przód skutera ale nie znalazłem, może ktoś wie zaoszczędzi to rozbierania
Gdy podłączę regulator U, to robi mi się zwarcie, ale jak odłączę zielony przewód od regulatora to jest ok, lecz nie ma nic na wyjściu. Czy to oznacza, że regulator jest przepalony. Mierzyłem miernikiem i pokazuje mi jak przedtem gdy był dobry czyli między zielonym a żółtym jest przejście ok 153 , czerwonym a pomarańczowym też ok itd..,tylko nie ma...
regulator skutera regulator obrotów skutera bananvandyk regulator skutera
podgląd rejestrator polaryzacja zasilania anteny meriva czujnik
przyłącze prądu przyłącze prądu
Biała połowa ekranu w laptopie - przyczyny i rozwiązania Odblokowanie telefonu przez połączenie alarmowe: ryzyka i alternatywy