Regulator cisnienia
ECU obniża ładowanie podczas przyspieszania silnika tak żeby więcej koni szło na koła. A że tam czasami gnije instalacja jest zielona na stykach. I nie zawsze w zależności od rynku wszystkie 4 styki były wykorzystane w tych regulatorach.
Regulator napięcia w alternatorze.
Niewłaściwy regulator napięcia .
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
To normalne wymienić prostownik, regulator na pewno dobry.P
A przulutowałeś styk z regulatora do mostka?
RLO łączymy z pinem GC wybierając RLO przyciskiem DFM czyli FR to nie jest obciążenie tylko informacja przez sprzężenie zwrotne o wypełnieniu prądu wzbudzenia.
Do wymiany regulator. Napraw bo poleci coś grubszego jeszcze
Kolego (at)rastko2015 - jakkolwiek to dziwnie zabrzmi: gumę się zdejmuje i za druta nie ciągnie. Tłumaczę- kostka regulatora ma zatrzask i chcąc wypiąć wtyczkę trzeba ściągnąć gumkę uszczelniającą i nie ciągnąć za kable tylko za obudowę wtyczki (wciskając zatrzask). Można kupić samą kostkę z krótkimi kablami do połączenia. Odwijając izolację (czarna)...
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
alternator (regulator + szczotki)
Naciągnąć tak by nie piszczał. Na starym regulatorze może było mniejsze ładowanie lub wcale i taki naciąg wystarczał.
Spradź parametry regulatora ciśnienia paliwa.
Więc winowajca namierzony? , nowy regulator oby nie DENSO!
Regulator obrotów się zaciął, można go wyczyścić cleanerem do przepustnic. To na początek.
czy ktoś wie może czym zastąpic??
Padł pewnie regulator F00M
We wtyczce regulatora masz napiecie po zaplonie??
To nie regulator, a sterownik silnika.
Ten widok jest jest z przodu kosrki, nie od strony kabli? Jeżeli tak to na cieplym silniku bez zapłonu na pinie L jest napiecie 12,40 V, na reszcie 0V. Na wlaczonym zapłonie piny mają: L 12,25V, IG 11,92V, S 11,77V. Rano sprawdzę jeszcze na zimnym silniku. Pomiar dokonany oczywiście przy odpiętej kostce od regulatora.
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
A czy podłączenie ledów, o którym pisałem jest prawidłowe-czyli DC z kostki pin? Dodano po 34 Panowie znalazłem taki post http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z tego, co pisze kolega w toyotach jak widać brak wzbudzenia powoduje awarię regulatora.
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ?
Kup nowy akumulator o tej samej pojemności, przed zamontowaniem naładuj go do pełna i po kłopocie , możliwe że czeka Cię programowanie szyb i zamka centralnego, pozdrawiam. Nie doczytałem łącząc + na - mogłeś uszkodzić regulator ładowania.
Ta wtyczka nie ma pinów L i M tylko to jest oznaczenie magistrali cyfrowej LIN . Jednoprzewodowa łączy ECU z alternatorem . Dlatego zabawy z wzbudzeniem żarówką to bym omijał bo faktycznie zaraz będzie i regulator uszkodzony . Dodatkowo napięcie pracy alternatora może być w czasie pracy zmieniane w sporym zakresie szczególnie jeśli jest rekuperacja...
Regulator cisnienia na listwie.
Witam wszystkich mam problem z moim autkiem, otóż spalił mi się alternator, który poszedł już do naprawy ale wymieniony musi zostać także regulator napięcia , jest on zamontowany na ścianie grodziowej, do zamówienia potrzebuje jego numer i tu robi się problem ponieważ poprzedni właściciel już coś tam kombinował i zamiast oryginalnego zamontował regulator...
sprawdz ile jest w instalacji auta podczas jazdy moze regulator sie popsuł
okazało się, że do wymiany był regulator napięcia. niestety, jak się okazało, wymieniany był już drugi raz w przeciągu ostatniego roku... co może być powodem tak częstego (według mnie) psucia się regulatora napięcia?
(at)zukmen1981 Niekoniecznie mostek, regulator ? Uszkodzona izolacja.
Regulator na pewno orginał? Częściej tam diody leciały.
Uwalony regulator a alternatorze,raczej bez wyjęcia się nie obędzie,sprawdz czy nie ginie 30 po uruchomieniu silnika.
Zmierz napięcie ładowania miernikiem powinno być w okolicy 13,9-14,2 V, lecz niestety bez wyciągnięcia alternatora oraz bez prób na stole prawidłowa diagnoza jest niemożliwa. Skoro wygotowało wodę z akumulatora to prawdopodobnie padł regulator za duże ładowanie.
Są dwie opcje albo zaworki we wtryskach i za dużo paliwa idzie na przelew albo regulator ciśnienia na listwie.
Tester był podłączony i nic nowego. Pokazał regulator paliwa. Wymieniłem i dalej nic
Witam. Potrzebuje wszystkie informacje jak podłączyć regulator napięcia ERA-28 z alternatorem (do czego służą aż tyle kabli z tego regulatora). On jest w takim wózku widłowym firmy toyota. Z góry dziękuje i pozdrawiam G,C
Poszukaj u sąsiadów starej, ruskiej ładowarki z regulatorem prądu ładowania...
cewka przekaźnika p2 może dostać zasilanie tylko od styku zwiernego (2)przekaźnika p1, inaczej z obydwu stron ma mase.I jest zwarcie. Myślę że ma być tak: 1-G 3-kontrolka 5-H 2-B (+) 4-(+) po kluczyku Ale nie jestem pewny. Może ktoś mnie poprawi.
Toyota 4Y ma samo regulatory pod laskami jeśli dobrze pamiętam !!!
Na wykresie widać że bardzo słabo rośnie ciśnienie do tego przy którym odpala. A masz możliwość sprawdzenia i dodania do wykresu wysterowania regulatora w pompie?
A ja myslę że to nie regulator. -za małe obroty biegu jałowego -akumulator Jeżeli to toyota to ma alternator firmy Nippondenso,i cena regulatora będzie raczej wysoka,więc nie podejmowac pochopnej decyzji zakupu
Skoro tak skacze ciśnienie paliwa to raczej coś z regulatorem ciśnienia lub zasilaniem pompy. Proponowałby podłączyć żarówkę pod wtyczkę pompy a najlepiej jakiegoś LEDa i patrzeć czy nie miga. Jeżeli tutaj ok i zbiornik czysty to zająłbym się regulatorem ciśnienia. Zazwyczaj auta azjatyckie mają regulator ciśnienia w koszu pompy.
Alternator Nippondenso. Zobacz czy wszystkie śrubki łączące regulator z prostownikiem masz wkręcone.
Ten rocznik ma mechaniczny regulator zewnętrzny.P
Jak w każdym japońcu prawie w naprawie powinien być wymieniony mostek regulator i przekaźnik od kontrolki bo prawie każdy japoński samochód go ma. Zastanawia tylko czy jest to pewne 15V ponieważ one ładują w granicy 14.7V.P
Do wymiany był jeszcze regulator napięcia. Teraz wszystko jest ok
Bitex nic nie ma do napięcia chyba że zalał ślizgi wirnika. Mostek do sprawdzenia jak ok to zmiana regulatora. Ta nic innego nie pada.
Witam Mam ten sam problem, tylko że mnie teraz dogrzewa :) Mam pytanie, jak udało Ci się wymontować ten regulator? Wydaje mi się że jest pod taką owalną osłonką po lewej stronie za schowkiem, ale po wykręceniu wkrętów nadal coś trzyma ją od góry i boję się z tym szarpać.
Jak byś mógł, podaj oznaczenia alternatora i regulatora napięcia. Nie wiem jakie rozwiązania są stosowane w Nissanie. Japońskie samochody są wyposażone w alternator, w którym potrzebne jest zasilanie po stacyjce do wzbudzenia alternatora (IGN). Toyota dodatkowo stosuje regulatory napięcia z osobnym zaciskiem S (sense) połączonym wewnątrz instalacji...
Maksymalny pobór prądu jaki pobierał układ z żarówką to 1.10 A ( dla sprawdzenia taki pobór osiągnąłem na zasilaczu podpinając żarówkę bezpośrednio do zasilacza przy napięciu ok 6 V. Połowa świecenia powinna występować pomiędzy 13,8-14,4. Poniżej 13,8 pełny prąd. gaśnie zupełnie przy 13.78 V,więc pewnie kicha. Dzięki. :-)
Ktoś wymieniał lub naprawiał przewody paliwowe (plastikowe) stosując węże gumowe zbrojone? Rozumiem że układ paliwowy jest przewodem powrotnym (regulator ciśnienia na szynie wtryskowej a nie w zbiorniku)?
Yaris 2 ma alternator z regulatorem z kostką z której wychodzą 4 piny 1-plus stały 2- plus po stacyjce,3- sygnał z ecu,4-wyjście do licznika czyli na kontrolkę i właśnie na tym przewodzie od licznika jest cały czas minus. Nawet jak zdejmę wtyczkę z regulatora napięcia to kontrolka się świeci ,a powinna dopiero po podaniu minusa się zaświecić
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Witam, szukałem na forum, ale nie mogłem znaleźć podobnej usterki. Problem w samochodzie: Toyota Corolla e11, a wygląda następująco, zanim odpalę samochód wszystkie kontrolki się palą tak od akumulatora też, po przekręceniu kluczyka gasną, natomiast podczas jazdy wyłącza się radio na parę sekund po czym się włącza. W tym samym momencie światła zaczynają...
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
Jeśli błąd pompy występuje i objawy pasują do uszkodzonej pompy lub regulatora ciśnienia to ja jednak pokusił bym się o jej sprawdzenie w innym warsztacie..
Romek, nie świruj. Tam jest Nippondenso i działa to trochę inaczej. Pytanie tylko-regulator zewnętrzny, czarne blaszane pudełko z przewodami i kostką , czy regulator wewnetrzny, nad blachą osłaniająca szczotkotrzymacz?
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
Egr wrzuca błędy? Wyciagnij czujnik i regulator cisnienia CR i wyczyść na początek. Może kierownictwo turbo nie działa?
Hello. Czy ktoś ma to urządzenie do pomiaru alternatora? A gdzie można kupić i za jaką cenę? Dziękuję Peter http://www.autoelektrika.cz/novinky/test... - Tester może testować nowe rodzaje kontrolerów COM, Lin i DFM - Można sprawdzić alternator w samochodzie lub z badania kału - Czy jest w stanie przetestować i oddzielenia regulatorów - Obsługiwane...
Tzw lewe powietrze za przepustnicą. Najczęściej przewody odmy lub do regulator ciśnienia paliwa. W internecie instrukcje jak to zdiagnozować.
Sprawdź ciśnienie paliwa, czy któryś wtryskiwacz nie cieknie i czy z regulatora ciśnienia paliwa nie leci benzyna rurką podciśnienia.
Jeżeli toyota to będzie ciężko, aczkolwiek da się tam zamontowac regulator od poloneza.
Z doswiadczenia to padaja regulatory napiecia. Musisz sprawdzic ladowanie taj jak kolega wyzej napisal. Pozdrawiam
Ne wiem jak konkretnie w tym alternatorze, ale prawdopodobnie masz walnięty regulator na alternatorze. Powinien on być razem ze szczotkami.
Co do kontrolki to nie świeci po przekręceniu kluczyka Generalnie kontrolka raczej trafia na L w alternatorze chyba, że Seat ma jakieś inne oznaczenia. To, że jest to LED nie musi oznaczać, że nie bierze udziału w zasilaniu wzbudzenia - widziałem schematy na których LED był dodatkowo zbocznikowany opornikiem aby podać większy prąd dla wzbudzenia alternatora....
Podejrzewam, że końcowym rezultatem będzie konieczność naprawy alternatora (diody lub regulator nap. - zwarcie do masy) -. mostek upaliło jak nic
No i jak, ma Kolega ten rysunek? Bo ja znalazłem Koledze coś takowego: http://obrazki.elektroda.pl/4739442300_1... Tak więc regulator jest wbudowany w alternator Toyoty - ten z rysunku Kolegi dodatkowy przed alternatorem polskim - wyrzucamy, lampka idzie od " 15 " stacyjki Ursusa do " L "; również z tego " 15 " stacyjki traktora pobieramy...
alternatory pobieraja regulator sie psuje podłacz miernik i odłacz kostke z alternatora mialem ok 5 przypadków potrafia nawet peknac obudowy
Czołem, dziękuję serdecznie za pomoc w naprawie alternatora. Winowajcą okazał się regulator napięcia. Kupiłem zamiennik. Auto jeździ bez problemu. Jeżeli ktoś będzie chciał pomocy przy alternatorze - Toyota Yaris II d4d proszę pisać.
Wydaje mi się ze regulator napięcia jest wbudowany - autko to Toyota Hiace 97r. Wychodzą z alternatora 3 przewody z kostki, którą nie sposób wyjąć, jeszcze są trzy cienkie przewody idące na alternatorze i nie wiem czy z niego wychodzą, bo tego nie widać, a kostka od nich jest zamontowana do alternatora. bohdanek jesteś pewny z tą dmuchawą? pierwszy...
Sądzę że jakiś diesel, pewnie jakaś Toyota, Landruiser? Trzeba zmienic koło pasowe na mniejsze.
Ja gdybym garażował pod chmurką, to taki panel elastyczny PV, polożyłbym na tylnej półce i na stałe, poprzez jakiś solarny regulator PWM lub układ kontroli napięcia, podłączyłbym pod akumulator i problwm akumulatora z głowy.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam.Przypominam sobie,że jakiś czas temu była kampania serwisowa na szynę CR.W tym przypadku uszkodzeniu ulegał regulator ciśnienia,który znajdował się na jednym z końców szyny.
To normalne. Po wlaczeniu zaplonu uruchamiasz regulator napiecia.
W toyocie land cruser też są bodajże 2 akumulatory a alternator jeszcze słabszy i daje radę (Toyota Land Cruiser J100) czy się mylę?
Regulatory napięcia w samochodach od ~2000 roku mają zaprogramowane parametry takie jak: napięcie ładowania, czas opóźnienia po uruchomieniu silnika, czas reakcji na obciążenie, soft-start, obroty startu pracy alternatora. Jeśli ktoś ma informacje takie, że Toyota w swoich alternatorach zaprogramowała czas opóźnienia startu ładowania na 2 minuty, to...
Z ABS em się nie połączę, mam tylko skaner którym mogę odczytać błedy i parametry silnika. Też podejrzewam że przyrząd diagnostyczny zamyka jakiś obwód, dlatego silnik pracuje. Z tymi masami to może być dobry trop, na pewno to sprawdzę. A co z napięciem na regulator cisnienia? 215V to chyba trochę dużo? jak podłączyłem tam żarówkę 12V 5W (zanim zmierzyłem...
Pomimo zapewnień serwisu regenerującego alternator i zapewnień że jest on dobry,kupiłem nowy regulator napięcia i okazało się że miałem rację ,był uszkodzony. Temat zamykam
Pomogła ponowna regulacja "od zera". Poluzowanie linek, poluzowanie regulatorów. Potem wyregulowane regulatorów, aż szczęki zaczęły dotykać bębnów. Następnie wybranie luzu linki, cały czas kontrolując czy szczęki nie trzymają bębnów za mocno. Ręczny działa jak złoto.
Witam !!! Mam manualną klimatyzację, spaliły się żarówki pod regulatorami (pokrętłami) niewiem jak dostać się do żarówek. Pozdrawiam
Masz jakie obd możne być takie na wifi , często użytkownicy kupują takie ustrojstwa i są one pomocne. - najpierw przekaźniki i bezpieczniki i styki na nich. - normalnie powinna załączyć od klucza przepustnica i pompa. - co do spadku napięcia to wygląda : *na zwarcie *padnięty akumulator *uszkodzony regulator napięcia lub diody w alternatora *brak zasilania...
Spowoduje to spalenie regulatora?
Wygląda mi to na regulator siły hamowania, służy do wyrównania ciśnienia tak żeby na wszystkkie koła było rozprowadzone takie samo ciśnienie.
Zastanowiło mnie to, dlaczego to ciśnienie tak spadło. Być może jest to spowodowane położeniem faz rozrządu, a ponieważ jest to VVT-i to podpowiedziano mi, że może wynikać to z działania któregoś z czujników lub regulatorów (ciśnienia, wału korbowego). Stąd próbuje ustalić co warto byłoby kolejno zacząć sprawdzać.
Regulator jest sterowany z ecu i on decyduje kiedy trzeba zwiększyć napięcie ,tak ma też np. Toyota,Honda. Ma to za zadanie odciązyć max. silnik z pracy.
Witam, problem nasilał się stopniowo, auto traciło moc podczas przyśpieszania na 5 biegu bo przyśpieszało najdłużej. Dzisiaj trochę podiagnozowałem, w zaworku od turbiny troszkę oleju, filterek na zaworku drożny, geometria porusza się w pełnym zakresie bez zacięć. Problem jest tylko z zakresie wyżej wymienionej prędkości obrotowej gdzie ciśnienei utrzymuje...
-W tym acucie jest klasyczna kontrolka -Silnik Toyota 3sege rev.3 jak napisalem rocznik 1995 to nie te lata..... Silnik swapowany na wiazce z rev.2 I nie zmieniając wczesniejszeo postu przewalając schematy okazuje sie ze mimo tych samych wtyczek dwa przewody sa zamienione.Ten od lampki i drugi plus. Więc lampka sprawdzona( kolor kabli zgadza sie ze...
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
Ten jak to nazywasz "filtr" to tylko sitko pod pompą, wiec skoro wyciągałeś cały "kosz" to możliwe, że coś popsułeś.... ale nie ucieka przewodem przelewowym Przelew i regulator jest w "koszu"... w baku... Tak naprawdę to sitko powinno być wymieniane razem z pompą...
Witam! A co by się stało gdyby podłączyć akumulator pod regulator fazowy napięcia,(przez regulator fazowy rozumię układ zbudowany na triaku w którym mamy możliwość regulacji kąta załączania triaka)? oczywiście polaryzując odpowiednio napięcie, za pomocą diody prostowniczej (prostownik jednopołówkowy)?
Witam potrzebuje opis wyprowadzeń w regulatorze Topran 101 506 756. Przerabiam regulator od toyoty bo nowy kosztuje 700 zł i nie wiem gdzie podłączyć diody wzbudzenia lampkę kontrolną itp.
Witam. Samochód Toyota Avensis T25 1,8 benzyna 2008 r. Problem z ładowaniem na niskich obrotach. Alternator to DENSO 27060-OD170, został zregenerowany prawie od podstaw, trochę hałasował i słabo ładował. Wymieniłem łożyska, mostek prostowniczy, regulator napięcia, szczotki, komutator. Alternator prawie nowy. Dzisiaj podczas jazdy przy dużych opadach...
Po uruchomieniu silnika pedał hamulca powoli sam się wciska aż do podłogi i blokuje wszystkie koła. Po zatrzymaniu silnika pedał hamulca powraca powoli do góry i wszystkie hamulce się odblokowują. Sytuacja tak jakby pompa podciśnienia (silnik diesel) wytwarzała zbyt duże podciśnienie i servo samo ciśnie pompę hamulcową - oczywiście to nie możliwe żeby...
Zrobiłem test aktywny vvti, czyli podanie +12volt bezpośrednio na zawór na biegu jałowym gdy silnik rozgrzany, auto praktycznie od razy gaśnie. Czyli wychodzi na to że zawór i bęben vvti wyglądają na sprawne. Tak już myślę może regulator ciśnienia paliwa ? Nie ma go ja sprawdzić, pompka sprawna 3.6 bara. Pomysłów już mi brakuje.
Witam. Toyota Corolla 2022/23 1,5VVTI MLZEA11 benzyna - odpala na sekundę , może klika - różnie.., i gaśnie . "Na plaka" gada więc to nie układ zapłonowy . Po stronie niskiego ciśnienia paliwa jest od 360 do 550 kpa więc książkowo ale na listwie 20 bar to już chwilowy luksus i tak udało mi się uchwycić fragment od kręcenia przez chwilowe odpalenie aż...
No i brak zakłóceń też wydaje się wątpliwy: długi przewód powrotny do 12V przez który płynie 5kHz impulsów prądowych z dmuchawy... Jeśli dobrze interpretuję układ elektryczny Toyoty oraz koncepcję działania powyższego regulatora, to przez wspomniany przez Ciebie przewód 12V płynie jedynie prąd potrzebny do zasilania logiki, natomiast silnik dmuchawy...
toyota regulator alternator regulator alternatora toyota regulator napięcia toyota
telewizor myszka koszt wymiany łożyska piasty suwakowy potencjometr stereo
kondensator 2200uf odblokowanie dysku bitlocker
Jak rozebrać żelazko Philips Azur Performer Plus? Naprawa końcówki mocy w radiu Peugeot 208 – koszty, SMEG, NAC, RD5, objawy usterki