Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Regulator cisnienia paliwa, choc sprawdzilbym faktycznie te wtryski.
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Nie. Za duża rozbieżność. Wtryskiwacze, może pompa wtryskowa kończy żywot.
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Witam mam problem zalal sie modol regulatora wtrysku paliwa po wysyszeniu i ponownym zamontowaniu caly czas podaje paliwo modol to Bosch LE Jetronic 0 280 000 326 .moje pytanie niemam tekiego modolu na stanie czy moze ktos ma takie cus w okolicy poznania wzglednie czy mozna to naprawic i co moze byc przyczyna ciaglego podawania paliwa,co moglo sie uszkodzic...
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Albo masz pompę do bani i daje za małe ciśnienie, albo masz zwalony regulator ciśnienia wtrysku paliwa. miałem taki problem jak mi zdychała pompa paliwa. A kolega miał podobne objawy przy walniętym regulatorze. powiedz jeszcze jaki to silnik, pojemność i takie tam.
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
Bawiłem sie takim w zimie, ciśnienie paliwa 60bar... ma być 270, regulator ciśnienienia paliwa przytarty... wtryski nie wymienialem a sprawdziłem 1 zeputy....
Wtryski i regulator ciśnienia paliwa odpada bo na gazie jest to samo Jak pompa nie jest wyłączona to nie ma to znaczenia. Lepiej zakręć gaz i próbuj na benzynie. Sprawdź reakcję sondy "na ubogo" i zobacz co robi regulacja lambda przy 3000rpm.
Co oznacza że napięcie na sondzie poprawne? Sonda 5 czy 4 przewodowa? Jaki czas wtrysku, jakie adaptacje paliwa? Rozrząd na znakach? Nie ma czasem tam filtra paliwa z regulatorem na 4 bary? Nie wszystkie go miały. Możesz coś więcej powiedzieć o tym wypadaniu zapłonów? Jest cały czas czy tylko jak się depnie, jest na biegu jałowym?
Znajduje sie na listwie rozdzielającej paliwo na poszczególne wtryski. Z jednej strony jest regulator ciśnienia paliwa , z drugiej jest czujnik ciśnienia paliwa.
Wiem że sobota i już każdy odplywa % ale wiecej niz 1340 barów na szynie nie pokaże i to pedał w podłogę i 4 bieg na starej pompie byly te same wartości nawet przed wymianą wtrysków, regulator paliwa,czujnika ciśnienia paliwa, zaworu na szynie który puszczał tylko na gorącym silniku , i na nowym sterwniku silnika, wartości podczas jazdy takie same,...
Sprawdz zapłon w pierwszej kolejności, regulator konta wtrysku, dawke paliwa na nastawniku. Dodano po 55 Przy dodawaniu gazu ksztusi sie i dymi jeszcze bardziej?
Aby zakończyć temat: Wymiana wtrysków na regenerowane i ... dalej nie dobrze Wymiana pompy na używkę ale sprawną - auto odpala ale nie da się tego zestroić, zero mocy ... nie dobrze Okazuje się, że jeden wtryk miał uszkodzoną cewkę ale nie wykazywało tego na testerze. Wymiana wtrysku na inny po regeneracji i ... jest sukces. Udało się zestroić, auto...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Nowy czujnik i regulator? Jest brokat w baku i filtrze paliwa? Ile nalotu . docisnołeś konektory wtyczki na regulatorze?
Regulator paliwa na listwie wtrysków, czy aby nie karmi kolektora paliwem?
regulator ciśnienia paliwa- ?
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
z tyłu pompy paliwa jest regulator cisnenia paliwa przykrecony na 2 srubki wykrec go i dokładnie przedmuchaj kompresorem mikrofiltr ktory jest w srodku czesto sie zatyka
Witam serdecznie. Temat już dosyć stary. Ale chętnie odpowiem, sam musiałem się uporać z problemem, co wymagało dużo nerwów i czasu. Jeżeli jesteś z zachodniopomorskiego, daj znać, pokieruję Cię do bardzo dobrego warsztatu, gdzie nie zedrą z Ciebie kasy, a problemu się pozbędą. U mnie okazał się jeden uszkodzony wtrysk, raz lał paliwo, raz się przycinał,...
Regulator ciśnienia paliwa oraz wtryski czy się nie wieszają (są od tego auta). Dwa przegląd parametrów w blokach pomiarowych.
pompa paliwa zdechła. I przez to kopci? I wraca moc przy wyższych obrotach? Bzdura. To wygląda na nadmiar paliwa. Regulator ciśnienia, może wtryskiwacz.
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Coś tam już sprawdzałeś, więc może po prostu regulator na listwie, czy np. do niej dochodzi zbyt mało paliwa (mierzyłeś ?). Wiązki przewodów sprawdzałeś (do wtrysków, pompy, czy regulatora ciś. paliwa)? Jeśli w przewodach wsio ok, to pozostaje sterownik (reszta jak pisałeś sprawdzona i ok).
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
ew. puścił regulator ciśnienia paliwa na wtrysku
witam jeśli zostały sprawdzone wtryski, regulator , ciśnienie paliwa na zasilaniu i powrocie , to pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia , wydatek paliwa zbyt niski , pozdrawiam
Stawiam na cewkę listwy w części regulatora pompy wtryskowej.
Witam.Przyczyn tego może być wiele,pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa,wtrysk rozruchowy,czujnik temperatury silnika. Podpięcie pod komputer potwierdzi lub wyeliminuje uszkodzenia elektroniki.
A widzi ciśnienie paliwa? Jest synchronizacja? To dwie podstawowe rzeczy żeby odpalił i to trzeba zbadać.
Witam, mój samochód podczas przyspieszania wydaje taki klęczący odgłos, jest to 2.0 HDi 136 KM, regulator paliwa założony nowy, wtryski sprawdzone na stole pobierniczym, na wolnych obrotach silnik normalnie chodzi.
Brakuje paliwa. Coś zdycha, regulator, pompa albo wtryski. Na dzień dobry sprawdź korekty wtryskiwaczy na kompie i przelewy. Napisz jeszcze jaki układ wtryskowy, tzn jakiej firmy.
Wtryski, pompa wys. ciśnienia lub regulator ciśnienia - paliwa rzecz jasna.
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Ciśnienie paliwa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk bądź wtryskiwacze (nie napisałeś czy masz silnik 8V na pełnym wtrysku bądź monowtrysku, czy 16V), podciśnienia a nawet świece zapłonowe. Opcji jest wiele, chociaż podejrzewam, że może brać "lewe powietrze" tłumaczyło by jazdę na pół gazie. Czy na LPG są jakieś problemy? Instalacja której generacji?
Ciśnienie wtrysku do kontroli, regulator paliwa (membrana).
Możesz miec przytartą klapę przeplywomierza czasami sie tak robi w mechanicznych wtryskach , może też takie objawy spowodowac regulator cisnienia paliwa, w tym typie wtrysku to częsta usterka.
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa Wtryski nie przelewają , regulator wymieniony na nowy dalej to samo gaśnie
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Kolego miernikiem nie zobaczysz na wtryskch 70V bo czaas wtrysku podawany jest w mili albo mikrosekundach, sa to bardzi krotkie impulsy, mozesz to zrobic oscyloskopem albo dioda z rezystorem. mozna tez podlozyc inny wytrysk lub wyjac jeden z silnika i zobaczyc czy psika podczas krecaenia. Na moje oko, ablo ktorys z czujnikow sie uszkodzil/ jest inny...
A nie pomyślałeś ze uwalenie regulatora i wtrysków ma wspólny mianownik- brokat w paliwie.
a co z listwa bez powrotu? tam jest stałe cisnienie, nie zaleznie od otwarcia przepustnicy. Bo regulacja tam odbywa sie inaczej, na MAP MAF, inaczej steruje ecu czasem wtrysków.
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Może któryś wtrysk leje, może regulator ciśnienia paliwa. Podepnij pod komputer i sprawdz czy nie wyskoczył jakiś błąd.
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Temat rzeka, zaczynając od złego paliwa,filtra ,regulatora ,wtrysków i pompy.Ciężko jednoznacznie stwierdzic ,bez sprawdzania elementów.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Podanie większej dawki samego tlenu spowoduje natychmiastowe wypalnie dziury w tłoku (efekt cięcia palnikiem) sam tlen jest silnym utleniaczem a występujący w komorze rozkład podtleneku azotu nie podnosi samego tlenu tylko mieszanki tlen-azot. Wzrost temperatury spalania występuje też z nitrem szczególnie gdy nie dostarczymy wiekszej ilości paliwa w...
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Odnoszę wrażenie ze wtrysk leje paliwo. Zanim pojawił się problem strzelił sobie z gaźnika. Się zastanawiam czy regulator ciśnienia paliwa nie wypluł membrany czy to może być przyczyną bądź oring na wtrysku ?? Bo aż głupio się przyznać tego nie sprawdzałem. I czy jak bym wypioł wtrysk to czy awaryjnie na gazie powinien odpalić ??
Zapewne jak w każdym wielopunktowym wtrysku 3,5bar, masz na wierzchu bączek, regulator ciśnienia paliwa, powinno być na nim napisane
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Sprawdź czy ma iskrę , ale jeśli faktycznie paliwa brakło to mógł się układ zapowietrzyć.Musiałbyś zdjąć wężyk na przepustnicy (od strony kabiny) wężyk do butelki i pokręcić kluczykiem ale bez odpalania. W pozycję MAR.Jak nie leci to zapowietrzone (lub zapchane) a jak zacznie lecieć to złożyć wężyk i próbować odpalić. Regulator ciśnienia paliwa na wtrysku...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Gdzieś czytałem opinię że autem w dalekie podrózy można spokojnie podróżować do przebiegu około 100 000 km, potem ryzyko się zwiększa. Są usterki których nikt nie jest w stanie przewidzieć, tzn usterki elektroniki pojazdu. Zobacz co może "siąśc" - alternator, teraz diody prostownicze, regulatora też nie można wykluczyć -pompka paliwa -komputer silnika...
Witam Mam problem z Renaut Megan 1.5 dci rok 2004, samochód nie zapala i nie kręci rozrusznik. Po podłączeniu RenoCplia wychodzi błąd regulatora ciśnienia paliwa na pompie i na wyświetlaczu licznika jest błąd wtrysku. Po wymianie na nowy oryginalny Reno regulator samochód też nie odpala, na wtyczce do regulatora jest napięcie 12V. Mam pytanie jaką powinien...
Mam pytanie zastanawiam się też nad takim swapem z powodu uszkodzonego silnika 2.0TFSI. Piszesz, że usunąłeś moduł sterujący pompą paliwa a co z pompą paliwa w zbiorniku też wymieniałeś czy dołożyłeś regulator ciśnienia paliwa? Z tego co mi wiadomo w bezpośrednim wtrysku pompa paliwa - niskiego ciśnienia ma większą wydajność ponad 5 bar niż w aucie...
to co powiedział sprzedawca to ciekawe pierwszy raz przy alternatorze spotkałbym sie z funkcją adaptacji przecież to nie przepustnica dawka paliwa czy kąt wtrysku to zwykły regulator napięcia i nawet nowy może być uszkodzony
Odpisuje dopiero teraz ponieważ zapomniało mi się o tym temacie. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtrysków.
Czujnik temperatury sprawdzany. Czyli co jak np. leje wtrysk czy przecieka regulator ciśnienia paliwa to wskazania sondy będą błędne??
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Wtryski gubią ciśnienie lub regulator ciś. na listwie. Raczej wtryski.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
witam tak jak kolega w ostatnim poście napisał winny był przetarty przewód od regulatora na wysokości końca peszla wchodzącego do obudowy z której juz sie rozprowadza instalacja na cały silnik wtryski i resztę osprzętu
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Na moje oko masz uszkodzoną membranę w regulatorze ciśnienia paliwa.
Kolego poszukaj kogoś z Clipem bo szkoda twojej kasy na błędne diagnozy .Ja tak trafiłem mechanik podłączył kompa pokazało regulator ciśnienia paliwa a okazało się że lały wtryski .Zaworki były do wymiany.
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
Na plaka chodzi normalnie? Obstawial bym tu raczej wtryski. Zobacz sobie w blokach pomiarowych Cisnienie w listwie paliwowej podczas odpalania powinno byc okolo 300bar. Mozliwe tez ze uszkodzony jest regulator pompy paliwa .
Aktualizacja, sprawdziłem ciśnienie paliwa "na sucho". Odłączyłem wtyczkę od regulatora i przez OBD podglądałem ciśnienie paliwa. Wtryski zostawiłem podłączone ale to chyba nie ma znaczenia dla pomiaru, bo nawet nie próbował łapać. Pomiar zrobiłem na silniku w pełni rozgrzanym. Pokręciłem kilka sekund rozrusznikiem i nabiło około 67 bar. Ciśnienie pojawiło...
Filtr paliwa wymienilem przed wymiana regulatora cisnienia. Problem wystepowal wczesniej i pozniej. Specjalisci od wtryskow i pomp wyjeli wtryski, regulator, filtr paliwa, egr, przeplywke, odme i sprawdzali "na stole". Wkladali kilka razy regulator cisnienia i za kazdym razem wyjmowali regulator z opilkami. Po oczyszczeniu autko jezdzilo dobrze przez...
po przekręceniu kluczyka na pracę pompa pompuje zawsze tylko 1s. a potem dopiero po odpaleniu silnika i to niezależnie od ciśnienia w układzie, za to ile paliwa jest doprowadzane do silnika odpowiada regulator wtrysku - ale nie znam się na tym, mogę się mylić.
wtrysk nie leje? regulator ciśnienia nie puszcza paliwa ?
Czyste to, czyste tam to.... A buda tez czysta? Podaj jakies konkrety? Cisnienie paliwa jakie widzi i jakie jest? Przed filtrem i pompy wtryskowej? Wtryski na powrotach jakie?
CDIF rzadko mów prawdę, błędy często są marnie tłumaczone. Nie obserwuj prądu zaworu tylko procent wysterowania oraz ciśnienie paliwa mierzone i zakładane. Problem może leżeć zarówno w powietrzu w paliwie, jak i pompie, wtryskach czy nawet smoku w zbiorniku. Błąd regulatora paliwa, będzie występował jeśli sterownik nie może utrzymać zadanego ciśnienia...
Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest ok to stawiam na wtryski tj. początek ich końca - do sprawdzenia. Też mam takie zdanie
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
W takim razie mój błąd, myślałem że korzystałeś z dedykowanego wyjścia, które też w oplach występuje. W każdym bądź razie jak układ paliwowy jest ok (wtryski nie leją), regulator ciśnienia paliwa sprawny to czasy wtrysków w zupełności wystarczą. To co obliczyłeś to tak naprawdę wydajność wtryskiwaczy przy stałym ciśnieniu roboczym (względem kolektora)....
Regulator ciśnienia paliwa zaczyna się zacierać. Klepanie to praca wtrysków przy zbyt dużym ciśnieniu paliwa, jest to normalny objaw, kiedy regulator jest mocno zużyty. Takie elementy układu CR należy wymieniać na nowe, czyszczenie nic nie da jak iglica wytarta.
Listawa stoi, zatarty regulator lub sekcja.
Miałem identyczny problem w Berlingo 1.6 eHdi 2010r. Check zapalal sie za kazdym razem po przekroczeniu 3000 obr. Błąd o niskim cisnieniu paliwa. Wymieniałem pompe wtryskową, czujnik cisnieniam regulator cisnienia, czysciłem bak paliwa, 2 filtry paliwa. Po tygodniu walki zrobiłem próbę przelewową wtrysków i drugi wtrysk juz podczas kręcenia rozrusznikiem...
WYmienione wtryski PB , wymieniony regulator , wymieniony filtr paliwa wszystko nówki BOSCH i problem nadal występuje . Na benzynie jest jak na lpg . NA PB żadnych błęów .Jak przełącze na LPG pojawia sie P0089 .
Ostatnio zauważyłem że paliwo wychodzi tylko z wtrysku przyspieszającego rozruch.. Tą rurką paliwo leci jak włączę zapłon ale tymi co idą do pozostałych wtrysków słabo a czasem wcale. co może tak nawalać.. wymienię jeszcze ten regulator ciśnienia paliwa i zobaczę.. Oby pomogło :)
zobacz czy nie cieknie benzyna z regulatora pod kopułką wtrysku, ew odłącz pompkę paliwa na silniku pracującym na gazie i zobacz czy wtedy dymi - wygląda, że leje ci się paliwo w dużym nadmiarze, wtedy tak dymi oraz da się odpalić tylko z gazem w podłodze
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
"Nawet jeśli byłyby problemy z zabogatą mieszanką,zawsze można zmniejszyć ciśnienie paliwa na wtryskiwaczach"-z całym szacunkiem,ale to nie diesel,gdzie cisnienie wtrysku można było regulować śrubą albo podkładkami.Tu wtryski są otwierane elektronicznie i myślę,że to nietędy droga.Cisnienie w układzie musi być stałe po to są regulatory ciśnienia wtrysku,które...
Wczoraj siedziałem troszkę przy aucie i zauważyłem, że klapa rozdzielacza bardzo ciężko chodzi i jeżeli nacisnę ją i zsynchronizuje pedał gazu to auto wejdzie na obroty ale jak puszcze klapkę to ja cofa do wolnych obrotów i go dławi... PS. Auto jest z roku 77 i ma tylko przekaźnik pompy paliwa, wtrysk rozruchowy (sprawny) regulator ciśnienia paliwa...
Wtryski test na przelewy potem regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić na coś lepszego. Od kiedy są problemy?
Jest problem z wtryskiem do komory spalania mimo że wtryski pyla jak się poda napięcie lub zamknie regulator cisnienia paliwa to może odcięcie jakieś?
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Witam Sprawdź czy wtryski benzynowe nie przepuszczają paliwa lub czy regulator ciśnienia paliwa na listwie nie przepuszcza w dolot Pozdrawiam
regulator wtrysku wyciek paliwa wtrysku wtyczka wtrysku paliwa
zasilacz impulsowy startuje odzyskanie certyfikatów naprawa kosiarki
rockworth ariw100 samsung ww12k8402ow
IT8299E120A - Kontroler Super I/O ITE Tech Kody diagnostyczne C00-C15 w suszarce Electrolux EW8H358SP