Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
... Czy problem gaśnięcia silnika i trudności z odpaleniem może wynikać z niskiego poziomu dodatku?.... Nie. Najwyrazniej masz problemy z okablowaniem (przejsciowe blady komunukacji, przerwa w obwodzie regulatora wydatku). Ten ostatani problem uniemozliwia uruchomienie. Pozdrawiam,
Witam. Kupiłem od znajomego samochód Peugeot 307 z silnikiem 2.0 HDI 90KM rok 2004r. Układ wtryskowy jest na Siemesie. ECU SID801A 5WS40104C-T Samochód nie odpala. Na kompie błąd P1198. Po analizie i pomiarach nie dochodzi zasilanie do regulatora VCV (oczywiście przewody sprawdziłem do samej wtyczki ECU). Z tego co gdzieś wyczytałem sterownik silnika...
Do niskonapięciowego panelu PV regulator MPPT to zbędny wydatek, regulator PWM jest wystarczający. Mam inne doświadczenie: Panel 100 W pod regulator PWM (niebieski chińczyk) - produkcja w pełnym słońcu 60-70 W a przy minimalnym zachmurzeniu siada drastycznie do 15-30 W. Kupiłem tani MPPT od Volta (ten bluetooth 10 A): przepinam - produkcja w pełnym...
Do twojego kotła będzie pasował każdy regulator "włącz-wyłacz". Według mnie każdy bezprzewodowy regulator to zbędny wydatek jak na twoje 50m2, pewnie wystarczył by ci taki sam regulator ale na kabel, spełni te same funkcje a koszt o 50% mniejszy.
Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik wzniosy iglicy pozdrawiam
Swoją drogą ciekawy egzemplarz, spalony regulator wydatku, spalony regulator wysokiego ciśnienia, uszkodzona pompa wstępna........, Może czas instalację przekopać.....
Jeśliu chodzi o błędy to zbyt duży prąd potrzebny do sterowania wtryskiwaczem. Sprawdź połączenia / oporność pomięzy wtryskami a ecu . Nie mam pojęcia czy to może mieć wpływ na objaw nagrany przez ciebie. Bardziej ciekawi mnie ciśnienie na rampie i prąd sterownia regulatorem wydatku w momencie wyjścia z fazy wyłączenia wtryskiwaczy i przejścia do fazy...
Jaka jest historia auta? Regulatory zasilane z 12V Regulator ciśnienia pin L4 wtyczki B regulator wydatku pin M4 wtyczki B Czujnik ciśnienia paliwa na listwie Pin 1 czujnika to pin B2 wtyczki A ECU Pin 2 czujnika to pin B3 wtyczki A ECU Pin 3 czujnika to pin E4 wtyczki A ECU tu masz opis złącz ECU, widok od strony pinów sterownika https://obrazki.elektroda.pl/4954819600_...
Ja nie mam takiego samego tylko posiadam junkersa. Ja mam regulator wydatku gazu ustawiony na minimum czyli w twoim przypadku mały płomyk po prawej stronie. Zimą trochę zwiększam wydatek gazu. Regulator wydatku wody też mam skręcony na minimum czyli w twoim przypadku w prawo do oporu. Latem trochę odkręcam gdy woda jest zbyt gorąca. Dużo zależ również...
Potrzebny najlepiej wykres graficzny pracy VCV-regulatora wydatku, PCV-regulatora wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia paliwa w momencie wystąpienia błędu.
posprawdzam instalacje, zastanawiam sie jak sprawdzic poprawność działania tego regulatora wydatku VCV lub ewentualnie w jakim zakresie powinien pracować na wolnych obrotach. Dodano po 7 Panowie istalacja sprawdzona wszystko ok. Jeszcze raz dla pewności wykręciłem regulator ciśnienia i regulator wydatku aktywowałem na zewnątrz - napięcie dochodzi obydwa...
A dlaczego nie chcesz wykorzystać do tego regulatora mocy grzałki? To niewielki wydatek i skuteczne rozwiązanie. Na Elektrodzie było już kilka tematów związanych z regulacją mocy grzałki, na przykład tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Wiązki czujnika ciśnienia, czujnik ciśnienia, regulator wydatku. Próba przelewowa w Vito ,bez obciążania nie zawsze jest wiarygodna. Daj wtryski na maszynę ,do renomowanego serwisu.
lecz nurtuje mnie czujnik ciśnienia paliwa na pompie. Niech cię nie nurtuje, na pompie go nie ma. Jest natomiast regulator wydatku paliwa. Poczytaj o tym.
Wszystko klawo , tylko jak wtrysnąć ten płyn? Z doświadczenia wiem , że tylko hełmu nie da się wywinąć na drugą stronę . A koszt nowego regulatora to wydatek rzędu kilku stów
Witam, Jaki silnik ? 85 czy 105 KM? Systemy wtrysku sa rozne. Czym zczytany ten blad i jaki jest jego kod? Tyle pytan, bo normalnie w tych silnikach nie ma regulatora cisnienia (w 105 KM jest, ale jego rola jest nieco inna) lecz regulator wydatku. Czy byl przeprowadzony test elementow wykonawczych i co on dal? Cisnienie w listwie moze byc za male z...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Witam Pacjent tak jak w temacie Citroen Jumper 2.2 HDI 4hu (120KM) rok 2007, przebieg 160,000 Km. Brak kodów błedów, symptom nierówna praca na BJ, parametry wskazujące na problem to zmierzone ciśnienie paliwa na szynie CR = 860 bar. Auto odpala bez problemów, w pełnym zakresie zachowuje się ok (nie traci mocy, nie gaśnie). Wtryskiwacze sprawdzone testem...
Witam - Jeżeli regulator wydatek duży to niech wykres grzania ci służy. I tak jak dawniej Tz (temp zew) +10 an kotle Tk +40 / Tz 0, Tk +60 / Tz -20 Tk +80 / wykonaj wykres i reszte temperatur odczytasz. A tak poważnie kup Eurostera radiolinie i po kłopocie, montaż tylko 10 min./nie używasz przewodów/. Pozdro
Na jednym z obrazków które zamieścił Kotbury2 są widoczne opiłki na sitku regulatora wydatku i opis, że jest to spowodowane suchością paliwa.Dosłownie przed chwilą czytałem na jednym z forum o sensie zastsowania jako dodatku do paliwa (chodziło o diesla) oleju 2T.Może rzeczywiście ma to sens.
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
Kolego rozwiązałeś problem? Pomogła wymiana EGR-u? Mam podobne błędy, niestety podstawiony EGR z innego sprawnego auta wraz z przepływką i przepustnicą, wyczyszczona chłodniczka oraz rurka łącząca chłodniczkę z kolektorem. Błędy nadal występują i parametry się nie pokrywają dodatkowo błąd P0409 EGR zablokowany podczas programowania, oraz błąd sygnał...
Zakładaj od razu "nową" pompę. Miałem tak samo focusie tdci i niestety diagnoza tragiczna ,oplki w układzie zabiły pompę i wtryski. Jak wyjąłem regulator wydatku z pompy to sie za łeb złapałem jeszcze tak oblepionego opiłkami regulatora w życiu nie widziałem. Kumpel mi podpowiedział który posiada stanowisko do regeneracji pomp DELPHI że po założeniu...
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Można się pokusić i kupić gotowy regulator na 12v cena przystępna około 15zł
tak, regulator to wydatek ok 30-40 pln do przelutowania.
Ja w swoim wymieniłem : 1 filtr paliwa (oryginalny) 2 obudowę filtra 3 regulator wydatku paliwa w pompie 4 założony zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym 5 akumulator 75ah 800a Świece sprawdzone, Lexia nie pokazuje żadnych błędów. I też ciężko pali rano. Już ręce opadają. Jeszcze nachodzi mnie myśl żeby wymienić Regulator ciśnienia paliwa w pompie....
W miejscu tego wycieku pewnie sie zapowietrza- dlatego nie może nabic cisnienia. To cos przed filtrem paliwa to nie czujnik tylko podgrzewacz. Czujnik jest na szynie cr. Raczej oddaj do mechanika bo do tego potrzeba trochę wiedzy i sprzetu. Zaleznie od systemu ( siemens, denso ,bosch) sa inne rodzaje pompy tak wiec podstawa to wiedziec jaki system,...
Witam. Pojawiła się następująca sprawa ; Po włączeniu zapłonu: regulator wydatku paliwa przy pompie wtryskowej cichuteńko brzęczy a nie jest to chyba normalny objaw.( Żeby to namierzyć też nie było proste dla niedosłyszącego) Może to on jest powodem. Szukam odpowiedzi w necie czy wymiana załatwi sprawę ? OPR. z mojej cytryny 10291. Pozdrawiam Zygan58...
Witam, Czy ktoś może mi podać, albo info gdzie znajdę jaką powinien mieć rezystancje czujnik ciśnienia paliwa montowany prostopadle w zasobnik (common rail) w Peugeot SW – 407 – 2005r. – RHR 2.0L – 136KM (100kW) - Siemens SID 803 x– MT/AT? Poszukuje też schematu elektrycznego (czujnik ciśnienia paliwa i regulator wydatku,...
Jeżeli masz regulator pogodowy oraz rzodzielacz z rotametrami, a w domu jest tylko ogrzewanie podłogowe (ewentualnie dołożeone drabinki w łazienkach) to regulatory pokojowe są niepotrzebne. Te regulatory pokojowe tylko będą wprowadzały większe wahania temperatur i bedą zmuszały kocioł do grzania wyższymi parametrami, jednocześnie z mniejszą sprawnością....
Każdy kocioł czy terma ma zawór gazu, a na nim króćce pomiarowe. Chyba nie każdy, ale na 100% te nowszej konstrukcji. Podgrzewacz Termetu (ten ze świeczką) ich nie ma, z tego co pamiętam.[/quote] Tak stary piecyk, jak PG-6 miał króciec do pomiaru ciśnienia na palniku, ale nie miał na rurze gazu (będącej częścią piecyka). Ta rura była spłaszczona (by...
Witam wszystkich. Mam pewien problem. Wraz z przeprowadzką do nowego mieszkania, wszedłem w posiadanie urządzenia o wdzięcznej nazwie "Gazowy grzejnik wody przepływowej Junkers WRP 250-8KG". Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tego typu machinami, w związku z czym mam parę pytań: 1. W trakcie używania płomień gaśnie, nawet parę razy w trakcie...
Sterownik PWM kosztuje ok 450zł z wysyłką. Ma on wyjście na termostat, własne zasilanie z paneli i można ustawić napięcie pracy jakie się chce. Podpinasz zasilanie z paneli, grzałkę, termostat, ustawiasz np. 200V na sterowniku i ma działać, nawet jak są chmury(w dzień) PWM utrzymuje napięcie 200V. Raz wydatek i bez żadnych kombinacji.
Jeśli spada ciśnienie zmierzone czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat poniżej) w zasobniku (7) , to może być ten czujnik podejrzany jako pierwszy. http://obrazki.elektroda.pl/6810895600_1... Elektrozawór regulujący ciśnienie paliwa w zasobniku, o którym prawdopodobnie mówisz (regulator wydatku 3) nie działa tylko hydraulicznie , ale...
Witam! Jak w temacie Ford Fokus II 1.8tdci nie chce odpalić. Klient jechał i samochód zgasł.Na szafie wyświetla ''usterka układu silnika'' Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie na listwie w granicach 6Mpa (zapalić nie może), a le gdy dostanie aplikacje z Plaka auto odpala ciśnienie wtedy w granicach od 18Mpa-30Mpa, na obrotach w granicy 2tyś ciśnienie...
...czy mogę za 300/400 zł z dostawą znaleźć jakiś fajny solar z regulatorem? Tak, na pewnym znanym serwisie aukcyjnym nie brakuje ofert. ...wydaje mi się, że potrzebowałbym minimum 100 W, aby naładować akumulator w niecały dzień przy dobrym słońcu. To zależy od kilku czynników. Między innymi lokalizacji, ustawienia, pory dnia czy zachmurzenia. Po drugie,...
Dziękuję z bardzo szybką i konkretną odpowiedź, szkoda że nie uda się wykorzystać tego regulatora...i znowu wydatek... Swoją drogą ciekawe w jaki sposób zewnętrzne regulatory sterują tym kotłem ? Czy to jest sprawa jakiegoś styku który załącza palnik?, Czy jest też możliwość modulowania płomienia ? Fr 120 jest zasilany z kotła 24V DC, a inne regulatory...
Przykład takiego gotowca dostajesz na priv. Ma już wbudowane wyjście oraz gniazda USB i dość szerokie możliwości programowania z klawiszy. Do tego regulatora bez problemu można podłączyć jedno lub kilka ogniw solarnych. Koszt niewielki, więc po prostu spróbuj. I czy w ogóle lutowanie takich paneli do takiego kita to w ogóle ma sens ekonomiczny? Koszt...
Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia zwarcie między przewodami lub zwarcie do plusa. Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione...
panadol3 , do sterowania procesem wypalanie nie nadaje się. Musisz przygotować się na większy wydatek.
Skromnie dodam do tematu - mój Junkers PG-6 działa 30 lat - pewnie dlatego że nie nafaszerowany elektroniką ,wyświetlaczami i innymi "wodotryskami" Ja też takiego miałem, działał bez mała 30 lat, ale nagrzewnica była wymieniana 2 razy (pierwsza się przepaliła zaledwie po ok. 5 latach- zła eksploatacja), zespół gazowy był wymieniany 2-krotnie, z czego...
Jeśli będzie to regulator ze złączem eBUS to będzie pasował do nowych kotłów o ile nowy też będzie Vaillant. Mój Vaillant VUW 240/2-5 ma tylko złącze 7-8-9, a to jest zabytek, więc u mnie regulator z eBUSem odpada. Co do mocy to możesz ustawić sobie odpowiedni poziom mocy w ustawieniach kotła. Np. mój kocioł ma nominalnie 9,1kW jako minimum ale w rzeczywistości...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Kolego akurat mam taka ese. W220 do liftu wychodzily na common rail pierwszej generacji. Regulator jest jeden z tylu listwy. Operuje on cisnieniem w railu do max 1350bar. Napedza to pompa crp1. Moc 197 km i 460nm. Brak dpf. Jest egr. Norma chyba euro 3. Ecu edc15c6. Polift ma 204km dpf i crp3. Cisnienie jest sterowane przez regulatory wydatku i przeplywu....
Witam. Problem z użytkowaniem tegoż podgrzewacza zaczął się dość niedawno. Kilka dni temu rurki zasilające dom zostały zamarznięte przy liczniku wody który jest w studzience poza domem, udało się je odmrozić i rozpoczął się problem. Gdy uruchamiam piecyk (zawór czerpalny ciepłej wody max. , pokrętło ustawienia temp. max. , oraz suwak regulatora wydatku...
Witam, serdecznie proszę Was o pomoc, gdyż w moim motorku padł regulator napięcia, oryginalny używany regulator to wydatek około 250 zł. Dlatego usłyszałem że bez problemów można założyć regulator z innego pojazdu. Kupiłem taki model: http://obrazki.elektroda.pl/5269352000_1... A więc mam takie pytanie jak podłączyć dany regulator do...
Mylisz pojęcia. Regulatory nie były stałociśnieniowe, dlatego rosła rozpiętość wydatku wtryskiwaczy, Skończ waść... Regulator utrzymuje stałe ciśnienie - tyle że w stosunku do ciśnienia w kolektorze, nie atmosferycznego. K-Jetronic-u poczytaj, nie pisz bzdur. A gdziez tam bzdura? To wtrysk ciągły, mechaniczny - jego wydatek zależy tylko i wyłącznie...
Zdjęcie by wiele pomogło, ew zakup alternatora od poloneza czy fiata to wydatek ok 50zł.
Pompa nie ma czujnika pozycji..... Wiec nawet gdyby się przestawiła pozycja nie zmieni pracy silnika... Na pompie jest tylko zawór wydatku, i regulator ciśnienia paliwa...
usterka znów wskazuje na uszkodzony regulator. według mnie oryginalnie montowane były alternatory Bosch. czy po stwierdzeniu że to regulator nie paliły się nagminnie żarówki :?: jeżeli ładowanie jest, a z twierdzeń kolegi wynika że jest tylko za wysokie, proponuję zmianę regulatora na oryginalny Valeo... wydatek spory ale powinno pomóc
Brak zasilania na regulatorze pompy delphi powoduje ze pompa tłoczy pełnym wydatkiem ( ciśnieniem). Zawór jest na niskim ciśnieniu (między pompką zasilającą a głowicą wysokiego ciśnienia)
Polecam zastąpić jakimś tanim sterownikiem PLC oraz tyrystorowym regulatorem mocy. Wydatek około 3do5 tys z robotą. Ten sterownik, który przedstawiłeś pochodzi z czasów kiedy istniała Radziecka Technika. Możesz wezwać na serwis elektronika, a nie "elektronika". W ciągu kilku dni ci ten układ naprawi bez gwarancji, że ci się w niedługim czasie zepsuje....
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
auto jak w temacie 2.0 tdci zgasło i nie zapala. Brak ciśnienia na listwie układ wtryskowy siemensa generacja 3.Chciałem zapytać po co jest ten zaworek/ wentylek(1 na foto) na przewodzie którym pompa zaciąga paliwo, do odpowietrzenia ? Zawory na pompie regulacyjny i wydatku (2-3) mają jakieś oporności mieć ? Jeśli tak to jakie ? Poniżej wklejam obrazki...
Dziękuje kolego {kotbury2) za obszerną wiedzę którą mi udostępniłeś myślę że sobie poradzę z tym problemem a jak nie to w następny wtorek jestem umówiony do serwisu Boscha wiec ciągne temat dziwi mnie to ze samochód chodził a nie chodzi dzisiaj postanowiłem iść po kolei z układem paliwowym zaczynając od filtra paliwa który jest w marnym stanie czarny...
Bo to pewnie silnik indukcyjny. Potrzebujesz falownika o takiej mocy lub większej. Ale to już nie tani wydatek.
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Z tego wynika, że nie zatarła się żadna pwc, tylko zwyczajnie odmówił posłuszeństwa elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa , inaczej regulator wydatku niskiego ciśnienia (2 - przekrój pwc BOSCH CP3 poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/5191344900_1... Nie jest więc to czujnik , ale nastawnik i rzeczywiście potrafi definitywnie zatrzymać...
Dobrze że zamontowane altereaktor, gdyż Prądnica to już przeżyjesz. Ma mniej mocy niż alternator, i jest bardziej awaryjna.Przy alternatorze można podłączyć więcej odbiorników (dodatkowe światła i.t.p).Jeżeli tylko ma się pieniądze (nie każdego czasem stać na taki wydatek ),to jestem na TAK , nie mieć kłopotów z odpaleniem, bo akumulatory niedoładowane,lub...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Niestety potrzebne, optymalizuję koszty. Nie wiem jak to było od początku, ale ktoś założył alternator 6 diodowy do ciągnika. Jakiś lokalny magik stwierdził padnięty alternator i kazał dać alternator do naprawy, po powrocie z naprawy dalej nie ładował i dalsze grzebanie skończyło się stopieniem przewodu od bezpiecznika do regulatora i spaleniem regulatora....
Masz racje elek555 wszystko jest dobrze jak masz jedną ładowarke ale w tym wypadku szukam mniej kosztownego rozwiązania bo 180zł x kilkanaście to już jest nielada wydatek.
a czy przez regulator moze sie tak grzac? i czy ewentualnie mozna zmienic lub jakos zastapic regulator, bo cały sterownik to bedzie duzy wydatek Nie, regulator nie ma nic do tego tym bardziej że napięcie masz stosunkowo niskie. Albo świece grzeją i jest duże obciążenie albo coś z diodami lub stojanem innej możliwości nie ma.P
Sprawa trudnego zapalania chyba trochę się wyjaśniła, choć nie rozwiązała się do końca. Rurka podająca gaz do palnika-pilota, a właściwie jej koniec był wsunięty do środka kanału prowadzącego do palnika, odgięcie jej w dół, jak widać na zdjęciu, poprawiło zapalanie choć zdarza mu się jeszcze odpalić za drugim bądź trzecim razem. https://obrazki.elektroda.pl/4032774400_...
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
to ja się tak stresuję a widzę że niektórzy mają o wiele gorzej.No nic trzeba coś kombinować z ocieplaniem :cry: następny wydatek.
Wydajność wentylatora zależy nieliniowo od obrotów. Nawet, jeśli uda się coś znaleźć, to obawiam się, że użyteczny zakres wydajności wiatraka będzie niewielki, a poza tym zakresem obroty będą się zmieniać, hałas też, ale wydatek - minimalnie.
(-)pokazuje błąd P1180, wymieniony zawór wysokiego ciśnienia przy pompie, (-)odłączony zawór niskiego ciśnienia auto zapala ale się dusi, dokręcony zawór ale bez uszczelek. auto chodzi ale słuchać że się męczy nowy zawór z uszczelkami, ponownie auto nie pali. Tłumaczenie kodu usterek: P1180 - Fuel Delivery System Malfunction - Low / Uszkodzenie obwodu...
porządkując wątek. Regulator bezprzewodowy ON/OFF to zwykle wydatek na poziomie ok. 300zł. Same regulatory ON/OFF mogą różnić się ustawianą histerezą w takim regulatorze, czy ewentualnie algorytmem, co będzie miało wpływ na częstotliwość cykli ON/OFF. Zwykle podaje się, że różnice w kosztach to poziom paru procent, więc zysk ekonomiczny jest dyskusyjny...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
I jak? Już się upewniłeś? Zastanawia mnie jaki jest powód, że chcesz robić tę podłogówkę? Masz zimno w kuchni? Chcesz stopniowo zrobić w całym domu podłogówki? Czy też rodzina, znajomi lub sąsiedzi na wsi się śmieją, że jesteście zacofani, bo nie macie podłogówki? ;) Dokładnie z takiego, ambicjonalnego powodu robiłem podłogówki u mojego szwagra kilka...
Wydatek dawki, charakterystyka regulatora, regulacja kąta wtrysku w funkcji obrotów, obroty max odcięcia. Musisz szukać oryginału, z numerami takimi jakie powinny być. Co do wymiany wtrysków to nie wiem po co?
obstawiłbym jednak regulator.Nie jest to duży wydatek więc można spróbować.Kiedyś naprawiałem opla z taką usterką i po wymianie regulatora było ok.
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Witam Jakimiuczek trochę poszukaj w temacie , a znajdziesz zdjęcia mojej pompki i kolegów. :D Sawek dobrze kombinujesz z bezpośrednim zasilaniem pompką palnika olejowego Mój układ testowy to beczka 60l z wkręconą zamiast korka moją pompką zabudowaną w rurce Φ 1".Olej podawany do podgrzewacza przepływowego rurką Φ wew. 6mm. Ścieżka paliwowa...
Nie wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w tym silniku, ale musi być jakaś listwa, która reguluje wydatek pompek i sterujący nią regulator odśrodkowy, tak aby silnik utrzymywał stałe obroty. Tam bym szukał problemu
Oczywiście można off-grida z aku traktować jako swoje hobby to wtedy wydatki się nie liczą :)
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Układ na transilach działa. Wytrzymał już trzecie koszenie. Jednak w traktorku do koszenia trawy układ ładowania ma raczej mniejszy wydatek prądowy.
Możesz podłączyć pt100 pod 2 regulatory. Warunek jest taki że zastosujesz przetwornik pt100/ 4-20mA i odpowiednio skonfigurujesz regulatory a ich wejścia połączysz szeregowo. Dobry przetwornik to wydatek rzędu 1000 PLN w górę. Musisz skalkulować czy warto. Czujnik pt100 kupisz za ok 200 PLN
Daj sobie spokój z falownikiem,to wydatek rzędu 400-500PLN.Zastosuj regulator tyrystorowy.Ten z linku też będzie dobry.
Zmień świece, to nieduzy wydatek, potem jak uda Ci się kupić zestaw naprawczy to zrób gaźnik, przy okazji napisz ile kosztował :) Z zaworami będzie problem, chyba tylko mechanik może je wyregulować. Powodzenia Dodano po 45 ps. w gaźniku zwróć uwagę na ssanie i węzyk podciśnienia.
Czy da sie w miejsce "szyny danych" podpiąć jakais inny, nie koniecznie vaillant, bezprzewodowy termostat tygodniowy ? Moim zdaniem nie, bo musiałbyś mieć zamiennik, który wykorzystywałby szynę danych od Vaillanta, a nie znam żadnego takiego zamiennika. Z nowych regulatorów korzystających ze styków 7-8-9 to ja znam tylko regulator CalorMatic 332 ale...
Jak miałeś go w ręku to trzeba było sprawdzić diody w prostowniku i czy niema zwarć do obudowy, czy nigdzie niema pęknięć (niestety zdarzają się). I jesli wszystko w porządku to wymieniłbym regulator napięcia. To chyba najmniejszy wydatek i powinien pomóc jeśli niema zwarć między zwojami.
Kolego coś drgnęło w temacie? U mnie najprawdopodobniej też padł regulator i jest to słaba strona mojego modelu. Będę robił taki jak Ty. Stąd ciekawi mnie to gotowanie się akumulatora. Ja mam przy motorze mały komputerek i mogę na bieżąco podglądać, co dzieje się z napięciem. Dopiero o kupiłem nowe aku i nie bawi mnie kolejny wydatek :( Napisz, jak...
Każdy piecyk jest dziadowski, jeśli się go latami nie konserwuje i nie czyści. Osobiście miałem do czynienia zarówno ze starymi Termetami PG-6 i nowymi G-19-01, 02, jak i z Aristonem GIWH i powiem szczerze, że najmniej wymagający opieki jest stary, poczciwy Termet PG-6. Ale trzeba wiedzieć, co przy nim trzeba zrobić, by działał dobrze. Bardzo często...
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Odbiornik daje na wyjściu impulsy o długości od 1ms do 2ms, proporcjonalnie do wychylenia drążka. Aby sterować tym cokolwiek jest potrzebny jeszcze jeden element taki jak serwo lub regulator obrotów. Taki regulator jednokierunkowy to wydatek 40zł, a dwukierunkowy to już około 100zł. Jeśli chcesz coś kupić, to szukaj po allegro odbiornika ze zintegrowanym...
ja używam uzywam AXI ale to bezszczotki i musiałbyś miec do tego aparature proporcjonalną, pakiecik li-pol najlepiej no i regulator a to juz spory wydatek (wszystko jakies 1500-2000zł) może Ci pomoże http://modele.sklep.pl/
Witam Dokładnie chodzi tu o trójfazowy regulator modelarski, uszkodzeniu uległy końcowe układy mocy, są to scalone układy 8 nóżkowe w obudowach smd, szukałem już po internecie i nie mogę ich znaleźć w żadnym sklepie, może ktoś z was zetknął się już nimi, zna ich zamienniki albo wie gdzie je mogę dostać? To co udało mi się z nich odczytać : P34FP FDS...
No i po problemie. Założyłem na grzejniki głowice termostatyczne i odłączyłem sterownik pokojowy, teraz każde pomieszczenie jest dogrzane poprzez regulacje temp na grzejnikach. Moim zdaniem regulator pokojowy jest to niepotrzebny wydatek w domku jednorodzinnym, który w dodatku nie spełnia swojej funkcji. Temat uważam za zamkniety.
Nie chcę tego potem prostować. Z tym EDC i turbiną chodziło o to że im wyżej tym powietrze jest rzadsze i turbina może się rozkręcić i rozpaść(bo regulator będzie czekał na inny wydatek/ciśnienie którego nie da rady zrobić). Może nie ma to związku z Zastawą :D ,ale warto myśleć o spalaniu stukowym grzebiąc w mapach.
UPS mam i akumulatory też mam w sumie za darmo więc jedynym moim wydatkiem będą panele i regulator, ale dziękuje za zainteresowanie tematem i rady. Zaryzykuje i zobaczę jak to będzie się sprawdzało.
A może ktoś ma informacje (np. linki...itp) na temat zasad sterowania silnikami prądu stałego. Prościej a na pewno tanej będzie zrobić nowy układ. Samochód jest wart jakieś 6000 zł to wydatek kilkuset zł na regulator wydaje się mało opłacalny. Na razie założyłem przekaźnik i steruję wentylatorem na zasadzie włącz - wyłącz. Pozdrawiam
To może świadczyć, że masz za mało wydajną pompkę paliwa i odłączając TĄ/TĘ rurkę powodujesz podniesienie ciśnienia i tym sposobem jakby "lepsze spalanie".... Sprawdź ciśnienie i wydatek pompki paliwowej...
A tak nawiasem nie lepiej zabudować na S ie alternatora ze szrotu ? Pewne ładowanie i regulator napięcia elektroniczny zabudowany w alternatorze lub na wiązce kablowej obok.Regulator do prądnicy to dosyć duży wydatek a jak Ci się z biegiem czasu podpalą styki w regulatorze to i napięcie ładowania spadnie wraz z prądem ładowania.
wydatek wtryskiwacz wydatek pompy wydatek powietrza
wariuje klawiatura wartość skuteczna napięcia tętnień esp8266 flashowanie
Jak włączyć koło sterowe w Solid Edge? Regulacja podświetlenia szyb Audi A6 C6 2006 2.7 TDI