Proste pytanie ile masz przewodów do regulatora?
Dodatkowo padł regulator w alternatorze. Teraz ładuje.
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
Nie wleciałeś w jakąś dziurę, kałużę? Może coś zerwałeś, zalałeś? A tak lecisz procedurą standardową: szczotki, regulator (mógł paść - zdarza się, co z tego, ze nowy), przewody, uzwojenie wzbudzenia... Trzeba przegrzebać. Nic nie urodzisz.
no regulator.
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
Może masz jakiś trefny regulator w alternatorze.
Regulatory się różnią tym że są do 6 i 9 diodowych, tak tłumaczył facet co regeneruje altki i rozruszniki na duża skalę. Odrazu mówie, że jedne w drugich nie będą ładować.
Ok, podaj nr alternatora i numer ori regulatora.
Napięcie ładowania alteranatora bez obciążenia powinno być ok 14,5V a przy obciążeniu zależnie od stanu aku. a te 11,5V na biegu jałowym to za mało. Jeżeli układ prostowniczy i uzwojenia są dobre to padł Ci regulator napięcia. Odłączanie klemy w czasie pracy jest niebezpieczne nie tyle co dla alternatora ale innych układów elektronicznych np sterownika...
Strzelona dioda w prostowniku. Lub regulator.
Czy masz klimę, Czy czyściłeś silnik krokowy? Czy obroty się stabilizują po wciśnięciu hamulca, Czy obroty się stabilizują po wyłączeniu świateł, Czy jest masa na silniku ? Czy masz 14V na ładowaniu a nie np 17V tj czy sprawny regulator ( przy 4000 obr) ? Ogólnie stawiam na elektrykę.
Lub zużyte szczotki. Kilka razy to naprawiałem wymieniając same szczotki w module regulatora.
Jak napięcie 15-16V to także i regulator napięcia do wymiany ewentualnie sprawdzenia. Ja zawsze wymieniam w komplecie żeby nie wracać do tematu zwłaszcza że koszt regulatora nie jest wysoki.
do wymiany mostek prostowniczy,typ DER2000,no i obawa czy regulator przeżył,bo lampka ładowania to spalona napewno. Vectra B?
Idealne to tak o 0,4V mniejsze niż u ciebie. Wyciągaj altka, wymień diodę/y wzbudzenia i wtedy pewnie na starym regulatorze będzie dobrze.
Kilku krotnie w Vectrach wymieniałem na okoliczność niskiego ładowania mostek prostownicy i regulator. Myślę że u Ciebie ten sam problem.
Witam. Miałem Problem z Ładowaniem Oplel Vectra A 1.7TD Isuzu.Wymieniłem regulator napięcia.A więc Ładowanie z alternatora 14.6V natomiast na akumulatorze 14.3V ale nadal świeciła kontrolka ładowania.nie można było włączyć podgrzewania tylnej szyby. Przekaźnik był dobry ale postanowiłem zerknąć na instalację . Po tygodniu prób dotarłem do wady. Wada...
To co wykręciłeś jest regulator napięcia z szczotkami ,jeśli szczotki nie dolegają do pierścieni fachowo komutatora to kontrolka sie nie zaświeci. sprawdź czy masz sprawną kontrolkę odkręć przewód od kontrolki i podaj na niego masę powinna się oświecić kontrolka .
Sprawdz jakie masz ladowanie w tym samochodzie ( 13,8 - 14,4 V ). Jesli za duze to zwykle do wymiany kwalifikuje sie regulator napiecia, jesli za male to zwykle sa to szczotki ale nie tylko. Co do drugiej sprawy to wydaje mi sie ze swieci ona podczas usterki, np za niski poziom plynu hamulcowego. Pozdrawiam.
A czy ma się coś regulator do lampki płynu hamulcowego??
witam!! mam problem z ładowaniem chodzi oto ze jak jest zimny silnik to ładowanie wynosi 14.5 po 5 minutach spada do 12.60/12.00 kontrolki ładowania oczywiście nie gasną regulator napiecia wymieniony i szczotki Proszę o pomoc Dziękuje!!
Nie masz ładowania. Po odpaleniu napięcie ładowania powinno wynosić około 14.4V. Do wymiany masz albo alternator albo regulator napięcia.
Wyjmij alternator rozbierz , sprawdż komponety przedewszystkim mostek . Jeśli uszkodzony wymień w komplecie z regulatorem
Witam, od wczoraj nie mam ładowania w samochodzie Opel Vectra B 1,6 16v. Czyli pewnie alternator, regulator, lub przewody, albo diody? Klemy sprawdzałem czyściłem. Chcę sprawdzić napięcie bezpośrednio na altku. Pod którymi stykami? Może jakiś schemat? Do altka idzie przewód co ładuję i drugi z aku co wzbudza alternator, bodajże po stacyjce. Posprawdzam...
Padają diody ,regulatory nap. i bywa zwarcie między zwojami stojana.To najczęstsze usterki.
Sprawdzałeś napięcie ładowania? Być może regulator napięcia nawalił i daje zbyt duże napięcie. Maks. może być 14,5V
Problem pojawił sie gdy mechanik z testerem oświadczył że w prądzie ładowania pojawiły sie "pulsowania czy tętnienia" około 0,2-0,3V i mam uszkodzony regulator na alternatorze. Jedź i walnij mu w karczycho za zatrybkę.
Kontrolka pali się mocno, normalnie, wszystko działa normalnie, żadnych skoków napięcia, nie widać żeby światła przygasały albo wentylator nierówno pracował. a ten regulator napięcia to jest gdzieś w alternatorze? czy osobna część? (wybaczcie pytanie ale nie jestem ekspertem:))
A samochód to jaki? Bo jak Vectra C to może być regulator, może być sterownik silnika, może i coś innego.
Sorry za FTP kidu22 - niestety mylisz się. Owszem, jest masa po swapie na 2.5 V6 ale były też seryjne. Widziałem kiedyś taką na własne oczy i myślę że mnie nie zawiodły gdy kolega otworzył maskę ;) A była świeżo sprowadzona z Niemiec. Po za tym look ;) pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Vectra Co do alternatora to faktycznie przepatrz styki bo są bardzo ważne...
Witam Co oznacza raz jest raz nie,kontrolka się wtedy zapala, sprawdź jego masę względem silnika lub akumulatora.Trudno powiedzieć ,może być od regulatora -różne podróbki,jak często znika na ciepłym ,zimnym .Musisz podać więcej informacji .
Jeszcze jedną przyczyną którą znam która stoi właśnie za sprawą falowania lub drgania obrotomierza i prędkościomierze jest padając lub źle pracujący regulator ładowania. Tą przyczynę takiego zachowania zegarów podpowiedział mi mój zaufany diagnosta z opla.
Witam. Mam problem z moją vectrą a sprawa wygląda tak że ładowanie raz jest a raz nie ma i wczasie jazdy potrafi zginąć.. Cały alternator był robiony (na nowo nawijany,regulator,szczotki,łożyska).Czy... to była wina przekaźnika od ładowania??? Dziękuje za odpowiedzi...
Daj masę na obudowę alternatora. Jak żarzy to równie dobrze regulator mogł paść. Delco najpewniej z Opla Vectra A/Astra F.
Pasek od alternatora dobrze napięty i w dobrym stanie?? Regulatory tak mają że jak się rozgrzeją to napięcie ładowania spada, ale nie powinno spadać do takiego stopnia. Altek na stół...
Witam moim zdaniem masz problem z paskiem wielo rowkowym lub regulator napięcia w alternatoze.
A skad wiesz ze masz ladowanie , obrotomierz jest z polaczony z ladowaniem ,pewne artelnator do naprawy mostek prost. i regulator do wymiany. Ładowanie na zaciskach akumulatora powinno byc 14,4v.
Ta bardzo łatwo zmierz jego oporność. Powinno być chyba ze 4 omy. Czasem kontrolka świeci słabo ,i alternator ładuje. Ale dopiero przy wyższych obrotach. Wtedy wiadomo że jest padnięta jedna z diód prostowniczych. Zasilających regulator. Drugi + małej mocy. Jeżeli masz zwarte zwoje na wirniku to pali ci tranzystor kluczujący w regulatorze. I wtedy alternator...
Zobacz jaki masz alternator.Jeżeli Delco-Remy (napisane na przedniej obudowie,nad kołem pasowym) to na 100 % do wymiany mostek prostowniczy-uszkodzona dioda prostownika głównego. Absolutnie wykluczone dalsze korzystanie z samochodu-napięcie instalacji moze siegnąc ponad 17V. Efekt dodatkowy-może sie zapalać kontrolka systamu ABS i Airbag. Wskazane też...
napiecie wydaje mi sie nieco za wysokie... 15,5 volta to juz full duzo i regulator by trzeba zobaczyc.. a co do kontrolek.. trudno powiedziec co moze byc przyczyną.. przepalone zarówki od za wysokiego napięcia może..
Pewnie nie masz ładowania, sprawć alternator (wymień szczotki) To bardzo prawdopodobne, bo oczywiście pasek sprawdziłes, czy nie pęknięty? :D . Może to również być regulator napięcia.
Sprawę rozwiązałeś sobie sam, skoro nie ładuje to nura pod maskę i go wyciągaj. Mostek w domowych warunkach sprawdzisz ale regulatora już raczej nie.
nie kolego , to ładowanie to z alternatora podejrzewam regulator napięcia bo akumulator gorący po dłuższej podroży
Witam! Posiadam opla vectreA 92r. Po uruchomieniu silnika pali mi sie lekko kontrolka od ładowania. nie wiem czy to jest jakaś awaria regulatora, czy tzw. diód alternatora, czy może jakieś zwarcie w elektryce. samochód odpala dobrze, i prąd ładowania mieści się w normie. Proszę o pomoc. Z góry serdeczne dzięki. Łukasz
Zakupiłem cały alternator po remoncie i z nowymi łożyskami bo w tym starym było je słychać, za 250zł Wszystko działa. A ten stary próbowałem z mostkiem zewnętrznym tak dla eksperymentu i starym regulatorem i ładowało dobrze,wiec regulator dobry Elektrit miał racje Dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
Mam 100A alternator. W zeszłym tygodniu uruchamiano ode mnie inne auto przez kable (niestety na uruchomionym silniku - jeszcze nie wiedziałem, że to źle). Teraz mam problem tego typu, że jak jest zimno i auto stoi przynajmniej kilka godzin to po pierwszym uruchomieniu silnika nie mam ładowania. Uruchomienie ponowne sprawę rozwiązuje (dzisiaj po 8 godzinach...
Prawdopodobnie cos z regulatorem napiecia poniewaz niezaleznie od obrotow czy to 2 czy 6 tys,napiecie powinno byc 14V lub 14,4V,jedz do elektryka...
Witam pytanko odnośnie j.w. - Na zimnym silniku ( do momentu aż osiągnie ok 90stopni) podczas puszczania nogi z gazu wszystko na sekundę przygasa, dodam ze ładowanie spada wtedy nawet do 10v, po nagrzaniu wszystko wraca do normy. Alternator z regulatorem wymieniany dwa razy, sterownik grzania świec też. Proszę o pomoc i pomysły co może być przyczyną...
Witam Jeżeli po odpaleniu wszystko jest dobrze,a po dłuższej jeździe jest problem,to stawiam w pierwszej kolejności na regulator(miałem przypadek że po nagrzaniu zaczeło pulsować),oczywiście najpierw pomiar ładowania.Mogą też być diody.Lecz wiąże się to z rozebraniem alternatora.
A widziałeś żeby na szrocie były sprawne. Możesz kupić 10 i sytuacja będzie taka sama. Są to przeważnie rzeczy naturalnie skończone, więc zacznij naprawiać a nie kupować. Jeżeli kupiłeś Bosha to tam się kończą przede wszyskim szczotki komutatory ewentualnie regulator i oczywiście łożyska.P
zaglądnij przy przekaźniku od kontrolki ładowania - a co jest przy tym przekazniku?. a moze jakis schemat albo link do schematu takiego rozwiazania. alternator 6 diodowy z regulatorem od poloneza?
A guzik prawda z alternatorem , pierwsze pytanie to który z tych samochodów ma klime/ nie ma jej ?! Tam jest różny amperaż. W 2.0 jest klima, elektryczne szyby i TC. Natomiast ta 1.6 to podstawowa wersja bez bajerów. Z oględzin zamontowanych w autach alternatorów, wyglądają mi na oryginalne, bo maja na korpusach pod kołem pasowym logo GM - wiec czy...
czasami firmy opisywaly regulatory 12V odpal auto i sprawdz napiecie na akumulatorze jakie jest
Chciałem potwierdzić to co kolega powyżej dokładnie opisał. Dodam jeszcze, że aby się dostać do mostka prostowniczego należy odkręcić wszystkie nakrętki, które znajdują się po stronie wacupompy (łącznie z nakrętką od zacisku plusowego). Potem odkręcamy cztery śrubki śrubokrętem, które mocują stojan do mostka diodowego. Dalej już nie rozkręciłem bo nie...
Wymiana na Alternator jak i regulator prawidłowy względem VIN , wróciłem do punktu wyjścia , tzn. wzbudzenie alternatora dopiero przy 2k obrotow Mechanicznie pasek/koło i napinacz bez zarzutu. EDIT: Zastosowałem rozwiązanie tymczasowe, diloda LED z opornikiem równolegle, łącząca zacisk L alternator i +15. Ładowanie prawidłowe, brak błędów ECU. Docelowo...
Alternator ładował 20V lub więcej , stąd takie napięcie na akumulatorze / uszkodzony regulator/ i usterka w ECU / transil lub zenerki na wejściu zasilania/.
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem. Alternator odpinany, to nie to. Poza tym, po odpięciu ww/ przewodu ładowanie nadal jest, więc nie tędy trop...
Witam. W aucie wysiadł regulator napięcia i w momencie jak napięcie ładowania przekraczało 17v zapalała się kontrolka poduszek powietrzych. W tej chwili ładownie jest już ok i kontrolka się nie zapala. Moje pytanie brzmi czy teraz poduszki będa pracować normalnie czy może trzeba będzie wykasować jakiś błąd?
W większośći instalacji samochodowych stosowany jest system regulacji napięcia wyjściowego alternatora z kontrolą napięć indukowanych twornika (za wyjątkiem np.Mazdy 626 i podobne gdzie regulator napięcia prądnicy kontroluje - stabilizuje napięcie na zaciskach akumulatora. W tym drugim przypadku potrzebny jest jeden dodatkowy przewód w instalacji.
Vectra b 2001 rok silnik 2.2 16V CDX skrzynia automat ,ksenon webasto klimatronik grzane stołki itp. . Wcześniej był aku. EXIDE 72 Ah aktualnie centra 74Ah. W pierwszej kolejności wymieniony aku,ale ładowania nie było po mimo,że kontrolka ładowania gasła po uruchomieniu silnika.Wymieniłem regulator ładowania,ładowanie się pojawiło ale nie takie jak...
Witam. Wczoraj wymontowałem alternator. Wszystko zostało wyczyszczone i złożone. Nie wiem co z diodami i regulatorem. Co do miernika jestem pewien, bo to jest profesjonalny sprzęt. Wiec lipy nie powinno być w pomiarach. Poprawiłem przewody + i masowy. Dalej to samo. Ciągle szukam...
Radzę dokładnie posprawdzać alternator i jego "peryferia" (diody prostownicze, regulator napięcia). Domowym sposobem można posprawdzać złącza, multimetrem diody, na "słuch" łożyska. Głowy nie daję że to napewno alternator , trzeba by ewentualnie sprawdzić czy przy dłuższym okresie utrzymywania się tego stanu wyczerpie się akumulator.
Ale ten który zbudowałem jest właśnie podłączony do alternatora. Są tam 6 diod chyba 60A, a jako diody wzbudzenia dałem takie zwykłe diody prostujące - niemów, że a alternatorze powinny być jakieś niezwykłe??? Kiedyś tak zrobiłem z tymi diodami wzb. podłączonymi do akumulatora - było ładowanie 14.7 (ale mostek też był podłączony) i było zaduże, bo zagotował...
tak, stawiając na to ze alternator dobrze naprawiony, tam byly 2 typy regulatorów i teraz jeden był sterowany impulsami drugi tylko napięciem. Spróbuj wzbudzić go recznie podając pod ten przewód 12v. I zobacz jakie masz napięcie na tym przewodzie, pewnie oscyluje do max 6V spróbuj tam rzucić jakies wieksze napięcie na wzbudzenie po odpaleniu.
Witam, mam problem z napięciem ładowania. Sprawa wygląda tak , że jakieś 2 miesiące temu padł mi alternator więc kupiłem używany ten sam model - wymieniłem, wszystko pięknie chodziło przez miesiąc aż kolejny alternator padł (napięcie ładowania spadało stopniowo póki akumulator się nie rozładował ) . Jako że jestem w Holandii , zaprowadziłem samochód...
Witam. Po długiej walce udało mi się ogarnąć autko. Nie wiem w sumie czy ja, czy samo przeszło ale już nie gaśnie. Wymieniłem regulator napięcia, i pokrywę zaworów bo odma puszczała już. I po tym zabiegu przestała gasnac. Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale pomogło. Ładowanie po rozgrzaniu spadało nawet do 11.5-12V. teraz mam 14.4-14.0 i nie gaśnie...
Do mactronic - "poza skalę" tzn. jak mu się przygazuje to wskazówka skacze do pełnego wychylenia obrotomierza, czyli poza skalę pomiarową. Regulator i naciąg paska chyba OK, bo ładowanie ma w normie (13,7V przy załączonych światłach). Dzięki wszystkim za odpowiedzi, będę szukał winy po stronie alternatora. Pozdrawiam !!!
Jest to silnik 2.0 16v. naczytałem sie zanim cokolwiek napisałem jakie są ojawy uszkodzonego czujnika. Ale u mnie silnik chodzi ładnie zbiera sie w każdym zakresie obrotów. Ma wolne nie jest zamulon. Moze usterka była naprawiona tylko jeszcze sie nie skasowała. Bo podobno kasuje sie po 30 prawidłowych odpaleniach ewent odłącze aku. Mam go dopiero kilka...
Witam, mam problem z Vectra A 1.7 td, w trakcie jazdy zapaliła mi się kontrolka od alternatora i układu hamulcowego(kołko z wykrzyknikiem), planowalem juz wczesniej wyciągac alternator gdyz bylo za duże napięcie ładowania, ale od momentu zaświecenia się tych dwóch kontrolek w trakcie jazdy, alternator przestal wogole ładować, obecnie naprawiony alternator(stojan,...
Alternator był u elektryka, wymienione diody i regulator napiecia bo nie było ładowania, teraz ładuje bez obciazenia ma 14.4 i co dalej z tym tematem.Kontrolka ładowania zapala sie po przejechaniu dynamicnie 3 km, a przy predkosci 60km/h przejade nawet 8 km i dopiero sie zapali ale nadal ładuje. Dodano po 1 a nawet sprawdziłem że 18 km, I WTEDY SIE...
Witam mam prośbę o poradę, nie świeci mi kontrolka od ładowania w wyżej wymienionym samochodzie autko jest z 95r, sam alternator ładuje i obrotomierz chodzi, alternator ma kostkę 2 pinową, z jednej jest wyjście na obrotomierz, z drugiego wydaję mi się wyjście na kontrolkę, jak dam tam masę to załącza mi żółty przekaźnik pod maską i kontrolka świeci,ale...
Daj spokój z tymi termistorami. Tranzystora MOSF jakiegoś poszukaj ceny są w miarę. Po co grzać powietrze / akumulator do ładowania co 1 godz. ?/ Nie znalazłem nigdzie w necie termistora na 20A. Czy jest możliwe połączenie 2-3 termistorów każdy z Imax=10A tak, żeby stanowiły jedność (Imax=20A lub 30A), jeżeli tak - w jaki sposób? połącz równolegle w...
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Sprawa wygląda tak, że po naładowaniu akumulatora samochód ożywa. Jest jednak problem z ładowaniem akumulatora w samochodzie, ale co padło - kable, regulator napięcia czy sam alternator lub coś w nim, dowiem się dopiero dziś lub jutro jak wyciągnę alternator (brawa dla gościa, który myslał nad dostępem do niego).
I lampki mają tylko 3 przewody? Nie ma dla nich stałego zasilania?? Gdzie szukać jeszcze problemu? Z ciekawości sprawdziłbym ile wynosi ładowanie akumulatora ;) Może regulator przeładowuje i jest to więcej niż 14.4V... Ewentualnie już bardziej z ciekawości sprawdziłbym czy np. nie ma zakłóceń z powodu słabej masy na silniku - w ramach testów dołożyć...
Panowie Vectra c silnik 1.9 cdti . Właściciel podczas jazdy zauważył że włączyło się esp , abs i po czasie zanikło wspomaganie Dojechał na parking i auto zgasło . Podejrzenie padło oczywiście na alternator . Zdemontowany i na stół . Regulator napięcia do wymiany - prąd pływał między 10,5 -12,9 V . Alternator zamontowany i nie ma jak sprawdzić ładowania...
Witam. Mam takie same objawy. Ale zaobserwowałem pewną zależność. Jeśli przy odpalaniu silnika wskazówka mi się wychyli to w czasie pracy silnika będzie skakać natomiast ładowanie na alternatorze jest ok 9.0V. Dodatkowo lampka wewnątrz pojazdu ledwo co się pali. Po przegazowaniu wszystko wraca do normy.(ładowanie i lampka wewnątrz) Natomiast gdy auto...
Witam. W mojej Viktorii zaczęło coś się dziać ze światłami choć ładowanie jest 14V zaczeły pulsować, więc altek na stół i tu lipa żadnych info o altku. W dokumentach jakie mi przekazał gostek co mi auto sprzedawał jest faktura na zakup nowego altka 550 zł czyli chinol. Po odkręceniu regulatora jedna szczotka jest wysoka...
Pierwsza sprawa - silnik powinien przejść na LPG, jeżeli spełnione są dwa warunki: temperatura parownika 50st. (Bedini...) lub 25 st. (BRC) , oraz obroty ok. 2000/min. Jeżeli na rozruchu przełącza na gaz, to albo są zerwane przewody od termistora na parowniku, albo spadki napięcia, o których pisałeś wcześniej, zakłócają pracę centrali LPG. Odnośnie...
Kolego , ja Ci podpowiem (PODPOWIEDZ BY OGRANICZYC KOSZTY-po normalnemu, bo sam nie lubie przemądrzałych ... Po pierwsze spróbuj znależć (po znajomych, sąsiadach) auto z tym smaym silnikiem (na tzw. małpę) ... 1) Zacznij od podmiany przepływomierza (cos mi sie zdaje ze moze byc przyczyną) 2) Jeśli nie to czujnik temp. silnika. 3) W ostatecznosci może...
Witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum więc chciałem wszystkich serdecznie przywitać, a po za tym zwracam się z pomocą do was. Otóż, posiadam Opla Vectrę 1.8i LPG 91r , nie było z nią problemów do poprzedniego poniedziałku. Wracając od dziewczyny 10 km przed domem zaczęły mi przygasać światła, radio nie chodziło tak jak potrzeba, migało....
przede wszystkim mierzyles ladowanie po naprawie ? diody moga byc winne, uzwojenie wirnika albo nawet wiazka kabli
Panowie! Sukces, właśnie wracam z garażu, jestem padnięty ale muszę się pochwalić i powiedzieć co i jak. Znalazłem Kolegę z x25xe posłużył jako dawca. - Podmiana silniczka krokowego / brak efektu - Podmiana sondy obie / brak efektu - Podmiana przepływomierza / brak efektu - Podmiana potencjometru przepustnicy / brak efektu - Podmiana całego kompa z...
Sprawdź napięcie ładowania.Możliwe że masz uszkodzony regulator i przeładowywuje. Dodano po 32 No i łożyska oczywiście
przekaźnik jest za nakładką progową,jak słupek prawych przednich drzwi. Silnik 1,5 to nieodmiennie Isuzu,z wysoce awaryjnym alternatorem Hitachi Przepraszam, że podpinam się pod temat, ale mam taki sam problem z Vectrą A 1,7 TD Isuzu. Alternator Hitachi po spaleniu prostownika i regulatora napięcia. Wszystko wymieniłem na nowe, uzwojenia dobre. Ladowanie...
Witam wszystkich ..Po uruchomieniu silnika nie gasnie lampka ladowania! Mam alternator hitachi, zostal wymieniony mostek prostowniczy i regulator napiecia w calosci na nowe. Po odpaleniu silnika ladowanie wynosi 14.2 V. Co moze byc przyczyna tej usterki ?
Witam. W ostatnim czasie zapaliła mi się kontrolka ładowania w vectrze i miałem ładowanie 12v jak sprawdzałem. Więc wyjąłem alternator i okazało się, że diody mają zwarcie a regulator jest spalony. Więc kupiłem diody i regulator złożyłem altek a napięcie ładowania to ok. 15.5v i bardzo powoli jak by jeszcze rosło. Moja sugestia to uszkodzony regulator...
Witam. Przepraszam że zawracam głowę sprawą która dla niektórych jest trywialna ale niestety potrzebuje pomocy a nie znalazłem informacji w google. Do rzeczy. Pacjent to alternator od vectry B firmy Delphi z 6 diodami. Chciałem sprawdzić regulator napięcia bo ładowania nie było w ogóle i świeciła kontrolka od ładowania. http://obrazki.elektroda.pl/4104334200_1...
Tak swoją drogą to z własnych obserwacji to większość problemów z rozruchem to niestety okres zimy, a wtedy to i te boostery mogą być zawodne - wystarczy, że ktoś ma 1,9 TDI do odpalenia na półsyntetycznym oleju, w dodatku z pakietem 4 świec po 200W każda - i już samo przekręcenie kluczyka może wyciągnąć z połowę energii z takiego małego boostera......
ładowania vectra vectra ładowania regulator vectra
matiz obroty silnika gazie zasilanie odkurzacza drukuje blado
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Niedziałający przycisk włączenia pralko-suszarki Haier - diagnostyka i rozwiązania Ładowarka BAWARIA 18V 5Ah - Specyfikacja i Problemy