mam nadzieję że regulator nie z Uni-Point :)
Pęknieta membrana
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
Wymieni regulator bez wyciągania alternatora.
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Regulatory się różnią tym że są do 6 i 9 diodowych, tak tłumaczył facet co regeneruje altki i rozruszniki na duża skalę. Odrazu mówie, że jedne w drugich nie będą ładować.
Druga jest od regulatora intensywności grzania.
Zwarte tranzystory regulatora obrotów dmuchawy, typowe w tym modelu.
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
Tam jest regulator tranzystorowy.
Proste pytanie ile masz przewodów do regulatora?
Ok, podaj nr alternatora i numer ori regulatora.
no regulator.
Sprawdz regulator obrotów.
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
Dodatkowo padł regulator w alternatorze. Teraz ładuje.
Obroty bierze z alternatora sprawdź pasek i regulator
Raczej możesz.Dlaczego piszesz "wtopię kasę w nowy regulator"?
Hasło klucz: "Regulator wentylatora vectra b"
Ja bym nie ryzykowal i wymienil bym obie rzeczy czyli regulator i mostek. pozdr.
Witam masz uszkodzony regulator napięcia jeśli jest za wysokie napiećie zegary lubią spadać na zero.
Dzięki . Być może regulator . Kupiłem A4 i nie będę już musiał wymieniać tego regulatora .
Czy masz klimę, Czy czyściłeś silnik krokowy? Czy obroty się stabilizują po wciśnięciu hamulca, Czy obroty się stabilizują po wyłączeniu świateł, Czy jest masa na silniku ? Czy masz 14V na ładowaniu a nie np 17V tj czy sprawny regulator ( przy 4000 obr) ? Ogólnie stawiam na elektrykę.
Wyjmij alternator rozbierz , sprawdż komponety przedewszystkim mostek . Jeśli uszkodzony wymień w komplecie z regulatorem
Strzelona dioda w prostowniku. Lub regulator.
Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zmątować regulator napięcia??? Cały czas mam problemy z ładowaniem góra 13.2V, a im więcej podłącze tym bardziej spada (przy wyższych obrotach to samo) Czy dało by radę np. LM338 podłączyć w taki sposób, że nawet jeżeli odpalę wszystko co jest możliwe do odpalenia, żeby ten LM cały czas wyciskał z alternatora...
Miernik uniwersalny na zakresie napięcia stałego i mierzysz napięcia na wentylatorze i regulatorze.
Ciśnienie paliwa siada. Pompa, nieszczelność albo regulator.
Zacznij od żarówek a później od regulatora podświetlenia. Oczywiście sprawdź bezpieczniki.
Regulator natezenia oswietlenia?
Lub zużyte szczotki. Kilka razy to naprawiałem wymieniając same szczotki w module regulatora.
Sterownik, nie działa regulator dawki, po prostu elektromagnes nie ma wysterowania impulsu w całym zakresie. Jak masz oscyloskop to możesz oglądnąć wypełnienie impulsu.
Regulator napięcia padł
witam ja podstawiam regulator 9 d od poltka jest mocny
Darligton PNP o Ic powyżej 15A. W katalogach dobierzesz.Częsty problem w Vectrach z Climate control.
Jak wymieniłeś mostek i regulator to zakładaj przecież tam nie ma co sknocić, tak tam nie ma styku S , pompę zakładasz jak pasuje i powinno wszystko grać.P
Nie wleciałeś w jakąś dziurę, kałużę? Może coś zerwałeś, zalałeś? A tak lecisz procedurą standardową: szczotki, regulator (mógł paść - zdarza się, co z tego, ze nowy), przewody, uzwojenie wzbudzenia... Trzeba przegrzebać. Nic nie urodzisz.
A po co mierzyć wogóle? Luzuje się przewód powrotny z listwy - jeśli pompa przebija regulator, to jest cacy.
Teraz mam założona oryginalna swoją i cały czas jest błąd zbyt wysokie ciśnienie. Zrobiło się tak po wymianie ECU widocznie w poprzednim samochodzie z którego ECU pochodzi była inna listwa z tym regulatorem
Nie masz ładowania. Po odpaleniu napięcie ładowania powinno wynosić około 14.4V. Do wymiany masz albo alternator albo regulator napięcia.
bywa jeszcze tak, ze psuje sie prostownik (mostek diodowy), ale jesli w takim stanie pojedzie sie chwile jeszcze, zamiast zatrzymac, to pali sie zaraz po tym regulator. Stad jesli odpowiednio wczesnie, po awarii prostownika wylaczy sie silnik, jest szansa uratowac regulator.
,,Pożądane jałowe,1 210 obr/min''.Moim skromnym zdaniem mapa ecu odpowiadająca za leerlauf jest niewłaściwa albo ktoś zabawił się fejsem opelscanner,który potrafi modyfikować tenże parametr. Rury szczelne bo przepływomierz mierzy to powietrze.Jest go dużo bo regulator wolnych obrotów podciąga do pożądanych.
Szczotki trzeba było wymienić w alternatorze
witam. Jeśli jest przekażnik to na pewno nie ma emulatora wtrysku bo się stosuje to lub to. sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie benzyny przez podciśnieniowy regulator ciśnienia.
To byś słyszał przerywanie w wydechu. Nie podsysa paliwa regulatorem cisnienia? Jeśli jest
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Bezpiecznik jest sprawny, regulator obrotów także działa
A samochód to jaki? Bo jak Vectra C to może być regulator, może być sterownik silnika, może i coś innego.
gaz w fazie lotnej potrzebuje mniejszej energi do zaplonu. a w przypadku kiedy nie wchodzi na obroty może byc wina regulatora ciśnienia,
No i po temacie
ale on jest dobry i co jest przyczyną tego ze nawiew wcale nie działa na żadnym biegu Po pierwsze sprawdź miernikiem czy dochodzi do niego sterowanie. Na cienkim przewodzie , zmienia się napięcie wraz z nastawami na panelu. Dodano po 40 Regulator niema biegów on działa płynnie tylko panel tak go steruje.
Naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedź na to proste pytanie?
Nie będzie te regulatory tak mają.P
Owszem, tak. Naprawiałem i naprawiam te regulatory skutecznie zastąpując ten tranzystor. I styknie.
Sprawę rozwiązałeś sobie sam, skoro nie ładuje to nura pod maskę i go wyciągaj. Mostek w domowych warunkach sprawdzisz ale regulatora już raczej nie.
Podłącz oba i odczytaj kod Alfa, choć tam może się zwac kod PROM. Patrz, czy jest ten sami indeks literowy (BQ, DJ, DB) I najwazniejsze-miernik na piny sensora tam gdzie idzie poduszka i sprawdzic, czy już tam nie ma zwarcia. Może kto chlapnął cyną do środka? A poza tym w starym nie dało sie wykasowac FC55? Zawsze się kasował bez bólu. Czasami wystarczyło,...
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
Witam moim zdaniem masz problem z paskiem wielo rowkowym lub regulator napięcia w alternatoze.
sprawdzalem ladowanie na warsztacie 13,5 pojezdzilem i zaczely sie problemy dzisiaj sprawdzilem w garazu i 16,7 i przy dodawaniu gazu wzrasta nie niwem do ilu wiecej nie gazowalem wymontowalem alternator, ktore to regulator?
Wyciągnąłem dzisiaj alternator. Jak sprawdzić co mu dolega? Po zdjęciu osłony regulatora widać 3 diody - przemierzyłem i są sprawne. Pod tymi diodami jakby w celkach są jakieś 3 brązowe elementy, każdy podłączony do katody diody prostowniczej - co to jest, i jak sprawdzić stan regulatora?
akurat w tym modelu silnik krokowy nie ma nadzoru nad swoimi "krokami" to sterownik jest elementem sterujacym ktory ma na stałe zaprogramowana liczbe krokow-nad silnkiem nie ma nadzoru-poprostu ma zadan ilosc krokow i jezeli w momencie kiedy nie osiagnie calego zakresu zacznie pobierac wieszy prad(np.uszkodzenie mechaniczne,zacinanie sie itp)wpisuje...
Czyli zacząć od wymiany przewodów? a może to coś regulatorem napięcia lub alternatorem?
Napięcie ładowania alteranatora bez obciążenia powinno być ok 14,5V a przy obciążeniu zależnie od stanu aku. a te 11,5V na biegu jałowym to za mało. Jeżeli układ prostowniczy i uzwojenia są dobre to padł Ci regulator napięcia. Odłączanie klemy w czasie pracy jest niebezpieczne nie tyle co dla alternatora ale innych układów elektronicznych np sterownika...
jeśli ten objaw jest regularny to raczej sonda lub cz temp. albo jedno i drugie jeśli są momenty że jest dobrze to może trzeba przemyć regulator wolnych obrotów
Pewnie że nie regulator! Zamykam. A akumulator do wymiany.
cewka tylko oryginał, sprawdziłbym jeszcze lewe powietrze i regulator ciśnienia paliwa
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem.
Kilku krotnie w Vectrach wymieniałem na okoliczność niskiego ładowania mostek prostownicy i regulator. Myślę że u Ciebie ten sam problem.
A czy ma się coś regulator do lampki płynu hamulcowego??
Vectra B 2001 r po lifcie . Mam ten sam problem tylko gdzie jest ten rezystor .Zdjąłem osłonę przy pedale gazu jak piszą niektórzy ale nic tam podobnego do regulatora elektronicznego nie znalazłem.Bardzo byłbym wdzięczny za szczegóły gdzie go znaleźć.
Regulator ciśnienia , pomiar ciśnienia wskazany!
Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa :) Auto działa bezproblemowo ;)
Pewnie nie masz ładowania, sprawć alternator (wymień szczotki) To bardzo prawdopodobne, bo oczywiście pasek sprawdziłes, czy nie pęknięty? :D . Może to również być regulator napięcia.
Może masz jakiś trefny regulator w alternatorze.
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
Regulator napięcia poszedł + diody prostownicze + przekaźnik
Z tego co pamiętam w dieslach to sygnał idzie z alternatora zielony przewód bez pośrednio pod cewkę. Jakie masz napięcia ładownia? Wtyczki czyste przy alternatorze lubią zielenieć albo diody na mostku albo regulator poszedł.
WITAM pisze ten post bedąc 1200 km od domu jestem na wakacjach w chorwacji i wczoraj najprawdopodobniej stojąc w korku przysmażył sie regulator napiecia(świecąca sie kontrolka abs i niedziałająca deska rozdzielcza ) w mojej viki b 1.8 16v lpg 1998r. ,dzisiaj juz prawie cała noc nie spałem zasatanawiając sie jak dowioze swoja żone i dwie małe córeczki...
Wymieniona pompa wys. ciśnienia kompletna z regulatorem. Problem zniknął , mam nadzieję , że na dobre.
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
To musi zasysac gdzies to powietrze, do takich obrotów musi byc go bardzo dużo nie jest to jakis cienki przewód podcisnienia ,spróbuj zatykać po kolei wszystkie dojścia a może silnik regulatora wolnych obrotów.
Facet od przeglądu nie ma tekich uprawnień. Ale on nie musi mieć uprawnień, _naprawdę_, bateria nie podlega przepisom o homologacji. Jedyne co on sprawdza, to czy kable są osloniete, nie prowadza na zewnatrz pojazdu i czy klema + jest oslonieta. A jak pojade do DEKRY z bezpiecznym rozwiazaniem, to mi to wpisza w dowód i już, bo nie będę modyfikował...
Regulator obrotów dmuchawy tzw. "jeż" poległ.
Regulator dmuchawy do wymiany. Albo naprawy, jak kto umie.
Jak napięcie 15-16V to także i regulator napięcia do wymiany ewentualnie sprawdzenia. Ja zawsze wymieniam w komplecie żeby nie wracać do tematu zwłaszcza że koszt regulatora nie jest wysoki.
A widziałeś żeby na szrocie były sprawne. Możesz kupić 10 i sytuacja będzie taka sama. Są to przeważnie rzeczy naturalnie skończone, więc zacznij naprawiać a nie kupować. Jeżeli kupiłeś Bosha to tam się kończą przede wszyskim szczotki komutatory ewentualnie regulator i oczywiście łożyska.P
Witam. Miałem Problem z Ładowaniem Oplel Vectra A 1.7TD Isuzu.Wymieniłem regulator napięcia.A więc Ładowanie z alternatora 14.6V natomiast na akumulatorze 14.3V ale nadal świeciła kontrolka ładowania.nie można było włączyć podgrzewania tylnej szyby. Przekaźnik był dobry ale postanowiłem zerknąć na instalację . Po tygodniu prób dotarłem do wady. Wada...
Dostaje oprócz gazu benzynę. Przyczyny: uszkodzony emulator wtryskiwaczy, regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy.
Sprawdź regulator wolnych obrotów i czy ma zasilanie.Przy okazji wyczyść przepustnicę.
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
to pierwsze sprawdziłem, wszystko oki, szczelny. Nawet odpinałem i zaślepiałem serwo, zawór par zbiornika, regulator listwy też szczelny i nic
Zapoznaj się ze schematem elektrycznym układu chłodzenia w/w modelu, a w szczególności regulatora obrotów wentylatora chłodnicy. Schemat dostępny na elektrodzie.
Do sprawdzenia masz: Pompa paliwa Filter paliwa Filter powietrza Regulator ciśnienia paliwa MAP sensor Katalizator
To co wykręciłeś jest regulator napięcia z szczotkami ,jeśli szczotki nie dolegają do pierścieni fachowo komutatora to kontrolka sie nie zaświeci. sprawdź czy masz sprawną kontrolkę odkręć przewód od kontrolki i podaj na niego masę powinna się oświecić kontrolka .
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
czujnik ciśnienia rail ? regulator masz nowy czy "nowy" ? one padają termicznie właśnie. może ogarnij manometr na takie "bary" i zweryfikuj czy to błędny pomiar, czy faktycznie spadek.
A pracuje na najwyższym biegu? Sprawdź bezpiecznik termiczny na rezystorze dmuchawy, oraz podstaw regulator nawiewu. (to pokrętło regulujące moc)
Sprawdz jakie masz ladowanie w tym samochodzie ( 13,8 - 14,4 V ). Jesli za duze to zwykle do wymiany kwalifikuje sie regulator napiecia, jesli za male to zwykle sa to szczotki ale nie tylko. Co do drugiej sprawy to wydaje mi sie ze swieci ona podczas usterki, np za niski poziom plynu hamulcowego. Pozdrawiam.
regulator vectra regulator obrotów vectra vectra regulator napięcia
uszkodzony wyswietlacz nokia numer łożyska peugeot bipper silnik
harman kardon reset dream machines
Audi A3 8L - Kod błędu 18062: Przyczyny i Rozwiązania Epson Stylus DX4000 - Migające diody, przyczyny i rozwiązania