dzękuje za pomoc, faktycznie podał regulator.
Też myślę, że to regulator napięcia, ale dlaczego przepalają się tylko światła mijania?
przekaźniki raczej mało prawdopodobne może masa ma gdzieś zwarcie, a jak sie zachowuje po zapaleniu? jak właczysz światła i np: kierunki to co sie dzieje ? a ma ładowanie ? może alternator nie ładuje albo padł regulator
A jak wygląda napięcie ładowania , może to wina wytartych szczotek w regulatorze Sprawdź połączenia wg schematów podanych na tej stronie http://skodas.host.sk/o_skodach/felicia/... moje tłumaczenia legendy schematów znajdziesz tu http://www.skodovka.pl/articles.php?arti...
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
No ok ale patrz w tym typie regulatora dioda owszem podbija ale płynie przez nią też zasilanie twornika ;) Napięcie mierzyłem. Ogólnie to walczę z tym tematem już 2 lata. Dla elektryka znającego temat pół godziny roboty, napięcie na wolnych 14.5 pod obciążeniem 14.2 -14.3 V bez żadnych przeróbek które niczego nie zmieniają.P Zrobiłem kiedyś regulator...
Po odpaleniu silnika zegary się nie włączają. Światła działają i dmuchawa również chociaż słabo. Po przegazowaniu do 2 tys. obrotów włączają się zegary, światła jaśniej świecą i dmuchawa mocniej dmucha. Zapala się kontrolka ładowania, ale ładowanie na akumulatorze jest. Wymieniłem regulator napięcia, ale problem w dalszym ciągu występuje. Co może być...
!. Na początek dokręć klemy akumulatora. Jeżeli problem się ponownie pojawi. 2. wymień regulator napięcia Napięcie przy włączonym silniku i wyłączonych wszystkich innych odbiornikach powinno wynosić około 14,5V Jeżli zaś włączysz światła to powinno spaść do około 13,8 V Myślę że nie jest to jakiś większy problem!
Witam wszystkich, Problem jak w temacie ładowanie alternatora skoda felicia 1.3 mpi alternator magneton 70A ,a mianowicie ładowanie alternatora przy pracy na wolnych obrotach i włączonych światłach mijania wynosi około 13.80V czasami 13,83V a gdy pracuje więcej odbiorników tzn. np. podgrzewanie tylnej szyby i światła mijania to już napięcie spada do...
http://obrazki.elektroda.net/77_12390498... tak - dioda zenera , chyba że się przewidziałem, ale na alternatorze jest biała kostka właśnie z symbolem diody zenera. W każdym razie nieważne. Okazało się, że jednak winny był regulator napięcia. Dwa lata temu jak mi się zepsuł oryginał kupiłem polski zamiennik, był trochę droższy niż chiński, więc kupiłem...
Witam, dziś zauważyłem że po włączeniu tylko świateł pozycyjnych, zaczyna mi się lekko świecić kontrolka od ładowania i od oleju. Po przekręceniu kluczyka normalnie świecą i gasną po uruchomieniu silnika. Zauważyłem też że gdy włączę tylko światła pozycyjne i mijania przekręcę kluczyk, po czym z powrotem cofnę w pozycję "0" światła mijania nadal się...
Ad2. Napięcie znamionowe żarówki to 12 V. Ale napięcie pracy, ptzy którym żarówka osiąga odpowiednią temperature pracy, to właśnie 14 V, bo tyle jest +/- w instalacji sprawnego auta. Tak wiec to napiecie nie zaszkodzi żarówkom. Zaszkodzi im oczywiście, no i nie tylko im, podanie jakiegoś wysokiego napięcia w przypadku awarii regulatora napiecia. Ale...
Witam, od pewnego czasu zdarza mi się taka dziwna usterka: w czasie jazdy ze stałą predkością, bez żadnej widocznej przyczyny podnosi się napięcie w instalacji co widzę po wzroście jasności oświetlenia tablicy. Jednocześnie włącza się syrena alarmu (alarm pozostaje nieaktywny) oraz wyłącza się radio. Puszczam pedał gazu, obroty silnika spadają, syrena...
Witam! Posiadam Felę 1.3 mpi. Podczas jazdy na LPG (II Gen) włączenie jakiegokolwiek większego odbiornika (ogrzewanie szyby, nawiew, światła przeciwmgłowe, wycieraczki) powoduje zaprzestanie podawania gazu do silnika. Puszczenie pedału gazu i ponowne wciśnięcie pomaga ale tylko na chwilę. Po wyłączeniu odbiornika i upływie kilkunastu sekund wszystko...
Witam, jest to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc :D z gory dzieki. dobra do konkretow skoda felicja 1.3 mpi 98r. problem polega na tym ze .... wymianialem w skodzie polos dułgą , po wymianie nadszedł czas na rozruch silnika , ale niestety dźwięku odpalonego silnika nie uslyszałem oprócz tego slychać było "pyknięcie" od strony bezpieczników. natychmiast...
Skoda Felicia 1.3 98r Problem z ładowaniem akumulatora. Objawy po dwóch dniach postoju nie mogłem odpalic auta. Pobór prądu na zgaszonym silniku przy załączonym alarmie wynosi 0,05A. Napiecie ładowania 13,8V przy wyłączonych odbiornikach, światłach itp Po włączeniu odbiorników, napiecie spada do 13,1 i po zwiększeniu obrotów rośnie tylko o 0,1V. Spadek...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Też posiadam Felicję i mam ten sam problem 13,6V i nie jest to akumulator. Do tego na wyprowadzeniu do regulatora jest 14V a na główny styku owe 13,6. Aby było śmieszniej to po włączeniu świateł i wciśnięciu stopu na wolnych obrotach nap. spada do 12,5V :cry: Przerobiłem regulator ustawiłem 14,4V i ciekawa sprawa. Po uruchomieniu silnika przez pierwsze...
Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął. Chciałbym go wymienić...
Witam. Przygód z alternatorem ciąg dalszy. Po niedawnych problemach zmieniłem regulator na jezpol i było w miarę uzyskałem coś około 14.3 - 14.4v (specjalnie zamontowałem dzienne żeby utrzymać taki stan ładowania)oczywiście przy wyłączonych światłach nawiewie i.t.d. Ostatnio zauważyłem spadek przy tych samych wyłączonych odbiornikach napięcie ładowania...
Brat ma tę Felicje i problem nienajlepszej wydajności instalacji elektrycznej to "ten typ tak ma". Akumulator jest ciągle niedoładowany od kiedy musimy jeździć na światłach cały rok. Ale to jest wina instalacji elektrycznej (za cienkie kable) a nie alternatora. Pomaga zamontowanie: - Czesi zaoszczędzili na kablach i ten od alternatora daje ogrome straty...
Witam. Mam aku 44Ah ACUMA (oryginał) w Felicii 1.3. Po naładowaniu, bez jakiegokolwiek obciężenia (zupełnie odłączony) napięcie na nim wynosi 12.6V. To nie za mało? Aku ma już 5lat. Napięcie na aku przy pracującym silniku i z włączonymi światłami krótkimi wynosi około 13V a bez żadnych odbiorników max 13.5V. Powyższe napięcia uzyskałem (przedtem były...
Witam apropos kółka. kolko przełożyłem z starego alternatora bo felicia 1.9D ma kółko 5 rowkowe a większość większych aut grupy VW 6-cio rowkowe. W starym alternatorze kółko było dokręcone b. mocno ledwo go odkręciłem. Teraz nie dokręcałem aż tak mocno ale myślę że nie powinno się obracać. Ciekawostką jest że kółko pasowe ma miejsce na klin ale wałek...
felicia światła światła felicia regulator felicia
budowa kolumn alphard zelazko parowy lampa peugeot
dorabianie kluczy samochodowych dorabianie kluczy samochodowych
Kalibracja pralki Bosch Logixx 8 - instrukcje i porady Kasowanie błędów w Opel - wpływ na działanie auta