Układ z samym opornikiem ma wadę: wraz z wyczrpywaniem sie baterii spada ich napięcie i dioda świeci coraz ciemniej. Układ na tranzystorach z kolei w dość szerokim zakresie napięć baterii dostarcza stałego prądu i dioda świeci cały czas tak samo. Taki układ jest jak "inteligentny" opornik, któremu opór maleje wraz ze spadkiem napięcia baterii akurat...
W takich pojazdach zazwyczaj światła są zasilane napięciem zmiennym, regulator tylko ogranicza jego wartość tak aby nie paliły się żarówki. Akumulator jest ładowany małym prądem przez diodę 1A w regulatorze
Dla pewności odłącz regulator napięcia (znajduje się pod przednią czachą, jest możliwość włożenia ręki od strony przedniego koła), włącz światła, uruchom silnik uważając z dodawaniem gazu. Jeśli regulator jest uszkodzony, to teraz światła powinny świecić ostro bez ograniczania napięcia (dlatego uważać z obrotami, bo żarówki się przepalą). Często w chinolach...
Zwykłe żarówki nie LED. Regulator jakiś stary . Nie napisane na obudowie. Z pokrętłem. Nie wiem czy winy szukać w regulatorze czy w kablach. Na chłopski rozum szukałbym w regulatorze.
Alternatywy chętnie wysłucham. Jak chciałbyś inaczej sterowac napięciem(ciami) diód w zakresie 30-100% ich wydajności w zależnosci od natężenia światła? Wolę mówić o sterowaniu diod prądem, spadek napięcia na przewodzącej diodzie Uf jest zależny od tego prądu. A układy z fotorezystorem mogą być np. takie: http://obrazki.elektroda.net/37_12301535...
Włączyć szeregowo w obwód uzwojenia pierwotnego. Kondensator 68 nF najlepiej by był typowo przeciwzakłóceniowy, w ostateczności typu KFMP, KMP czy inny impulsowy na minimum 1000V, inne szybko ulegną przebiciu / wypaleniu. Triak np popularny BT136-600, diak np DB3, kondensator 82 nF może być i 100 nF/100V, z dławika możesz w ogóle zrezygnować. Potencjometr...
jednak po podaniu plusa i minusa oraz przewodu oznaczonego jako K+ na styki baterii wiertarka jest martwa. K+ to sygnał niskonapięciowy z regulatora do uruchomienia światła. Bardzo prawdopodobne, że przy okazji uszkodziłeś regulator obrotów podając 20V do K+. W tej sytuacji naprawa światła schodzi na drugi plan.
Jeśli chcesz się "bawić" sam to ja jako elektryk a nie elektronik mogę podpowiedzieć takie "coś": http://obrazki.elektroda.pl/2184914900_1... 1. Wymień bezpiecznik na taki jaki był - najprawdopodobniej 2,5A 250V z piaskiem. 2. Wymień element oznaczony jako 2 na zdjęciu i sprawdź. Może się uda:) Druga opcja: Oddaj jakiemuś elektronikowi...
Normalne, spadki napięć na instalacji.
Sprawdź czy nie ma za regulatorem zwarcia 12v do masy. Jakie jest napięcie na akumulatorze przy spalonym regulatorze, światła świecą normalnie?
Czyli wystarczy ci instalacja zapłonowa? Jeżeli tak to daj lepsze zdjęcia tego modułu, o którym pisałeś. Pasuje też zdjąć dekiel od strony zapłonu i też porobić zdjęcia. Dodatkowo trzeba zidentyfikować kable wychodzące z prądnicy. Biały i żółty to pewnie do regulatora - światła i ładowanie. Zielony masa. Pozostają brązowy i niebiesko-biały (lub na odwrót)....
Czy na te żarówki można stosować regulator natężenia światła (one są na 12V)?? I czy zmiana natężenie światła zmieni ilość pobieranego prądu?? Oczywiście, że można :D Jeżeli to ~12V, to prosty regulator na triaku lub tyrystorze odpowiedniej mocy (i na odpowiednim radiatorze). Jeżeli jest to 12V stałe, to trzeba pokombinować z regulatorem PWM (jest...
Albo masz podświetlone łączniki (włączniki), albo masz regulator światła z tyeystorem, albo masz uszkodzony włącznik. Przerwa w obwodzie fazy powoduje brak napięcia.
https://obrazki.elektroda.pl/9199446200_... Lewy górny róg schematu, regulator oznaczony cyfrą 2, biały ładownie, żółty z paskiem światła(regulator ogranicza napięcie), czerwony do + akumulatora, czarny masa Tu masz schemat podłączenia chińskiego regulatora [url=https://www.motocdi.com/gallery/ima...
Nie nie możesz w taki sposób, Ciesz się, że ten potencjometr ci się nie spalił. ten scalak LM317 to stabilizator napięcia i właśnie go musisz użyć. Na elektrodzie pełno jest tematów w jaki sposób to podłączyć. Jest to naprawdę bardzo proste Wystarczy poszukać.
Witam Oprócz tego, co kolega podał: -tyrystorowy regulator światła MIK06 -komputerowa pozytywka MIK06 -programator EPROM -dzwonek szkolny MIK09 -interfejs sportowej tablicy świetlnej -sterownik silnika krokowego MIK11 -obsługa dalekopisu jako drukarki Aby nie męczyć się z wgrywaniem programów z kasety, zrobiłem sterownik FDD na AY-3-8910, który spełniał...
Wygląda na uszkodzenie regulatora napięcia.
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
A jaką wartość ma potencjometr w tym konkretnym regulatorze?
Uszkodzony regulator napięcia.
Witam jestem tu nowy:) mam spory problem. Otoz musze wykonac w/w regulator. Kopalem w necie ale nie moge nic znalezc. Zadnych schematow zasady dzialania itp. Musze do tego wykonac tez teorie. Prosze o pomoc czy ktos zna jakas stronke albo jakas literature w ktorej byloby cos o tym regulatorze. Jak on dziala z czego sie sklada. Prosze o pomoc :(
sk1977 napisał: łazience obowiązkowo - wieczorne/nocne wycieczki domowników Po drodze obowiązkowo - jako doświetlanie nocne (już o tym pisałem), ale w samej łazience - po co? Idziesz w nocy do łazienki i bawisz się regulatorem natężenia światła? Dwa lub 3 źródła światła o różnej mocy, jedno (np. najsłabsze) może być uruchamiane czujką ruchu w zadanych...
Dwa błędy związane z podpięciem tego regulatora. 1. Kondensator 4700 uF to za mało, taki regulator zawsze będzie przekraczać dopuszczalny zakres napięcia wyjściowego. W KTM czy innych motocyklach offroad stosuje się kondensator o bardzo dużej pojemności, np. 15mF/50V. Poza tym zwarcie na wyjściu spowodowało uszkodzenie tyrystora w regulatorze i puszczenie...
Zapewne jest w nim magneto, prawdopodobnie uwalony będzie regulator.
dzękuje za pomoc, faktycznie podał regulator.
Witam Was kochani. Mam wielką potrzebę, potrzebuję zdjęcie lampki nocnej/biurkowej a również chętnie bym takową kupił. Jest to lampka która była cala z tworzywa i miała miejsce na dwie żarówki świecowe E14. w podstawie miała regulator jasności światła. Produkcja PREDOM (chyba). ma ktoś?
Zwykły ściemniacz (regulator światła) wystarczy do wysterowania tego silnika :)
Zazwyczaj winny jest regulator napięcia, ale spotkałem się z słabą wydajnością spowodowaną uszkodzeniem statora. Sprawdź ostrożnie światła bez regulatora (trzeba zmostkować przewody od regulatora oznaczone literą "A" na regulatorze) - jeśli światła będą mocne a przy dodaniu gazu żarówki zaczną się przepalać - to będziesz wiedzieć że to regulator.
Akumulator i/lub regulator napięcia.
pablo11z Czy mozesz przedstawic schemat tego regulatora ?
Nagminny taki problem miałem w Uazach przyczyną był wirnik alternatora w dwóch przypadkach był to zły lut wyprowadzeń uzwojenia na pierścienie ślizgowe a w trzech ;;coś'' z samym wirnikiem choć oględziny nie wykazywały żadnych uszkodzeń ,podejrzewam że to coś z magnetyzmem wirnika lub z samym uzwojeniem po wymianie na nowy usterka ustała
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Tak jak malez4 napisał te elementy w plastiku to prostownik jednopołówkowy zasilający uzwojenie wzbudzenia. Mi raz właśnie padły te dwie małe diody na wzbudzeniu ale objaw był taki, że ładowanie było bardzo słabe ( żadnego migania nie było). I tak jak napisałem wcześniej jeśli była by to dioda prostownika albo jedno uzwojenie to przecież niemożliwe...
Jeżeli chodzi o światła mijania/drogowe, przyczyną może być cewka bądź regulator ładownia
Są w sprzedaży regulatory oświetlenia w formie włącznika światła.
Dzieki Dodano po 23 Jest brak napięcia, który bezpiecznik odpowiada za podświetlenie zegarów. Może nie działa regulator natężenia światła. Czy bezpiecznik osobny pod zegarami o coś odpowiada
Padnięty akumulator, przepalony bezpiecznik główny. Zapłon CDI nie potrzebuje niczego do odpalenia (na kopstarter). Regulator napięcia potrzebujesz odpowiedni, bo w tych modelach były światła z akumulatora. Regulator napięcia w nich wyglądał prawie jak zwykły regulator napięcia od skutera, tyle że ten od skutera nie będzie pasował (bo jest przeznaczony...
Czy jest tam jakiś regulator? Światła włącza BSM, oczywiście jak dostanie takie polecenie z BSI czy COM. Bez diagnozy wróżby,a z wróżb ubity BSM.
A nie ma zwarcia przy blaszkach kontaktowych obsadki żarówki? Wyjmij żarówkę i popatrz dokładnie, może blaszka od pozycji gdzieś dotyka do masy?
Miałem podobnie wymieniłem regulator na alternatorze i wszystko wruciło do normy .Możesz jeszcze sprawdzić bo może być tylko szczotka zjechana zawsze to taniej miz cały regulator.
Jak przystało na staruszka padnięty regulator alternatora. Ale światła są jasne- chyba ktoś przy tym gmerał.
nic to nie pomogło. Ale sprawa wygląda teraz tak. Wyczyściłem wszystkie styki, kostki kontaktem, sprawdziłem łączenia i teraz, gdy odpalę motor i włączę światła, to świecą leczy tak bardzo słabo. Po dodaniu gazu nic się nie dzieje. Gdy światła są włączone i dam kierunkowskaz, to nie miga, a światła migają. Po zgaszeniu świateł kierunek mruga normalnie....
http://www.cpemma.co.uk/graphics/map555p... Fotorezystor+rezystor nastawny (w roli dzielnika) zamiast potencjometru VR1 (jak zastąpić potencjometr 2 rezystorami, tłumaczyć chyba nie muszę)...
Jestem za zastosowaniem regulatora mocy, ale jakoś nie wierzę że http://www.allegro.pl/item192100137_redu... i w tej cenie jest dobry. Czy ktoś ma gotowy, sprawdzony schemacik takiego regulatora?
Włącz światła, odłącz regulator napięcia, uruchom silnik i zacznij ostrożnie dodawać obrotów aby nie spalić żarówek. Światła powinny świecić pełnym światłem po lekkim dodaniu obrotów. Jeśli świecą mocniej niż z podłączonym regulatorem, to albo regulator jest wadliwy, albo jest zwarcie w instalacji elektrycznej po stronie DC. Jeśli nadal nie mogą świecić...
i dobrze zrobiłeś z tymi ledami Niekoniecznie. Wszystko zależy od pomysłu na instalację i rodzaju regulatora. Światła działają bez odpalenia silnika, ale też można wyjąć akumulator, odpalić z kopki i też światła działają. Jeżeli tak było w oryginale, nikt nie przerabiał zasilania świateł na zasilanie z aku, to problem tkwi w regulatorze. Może nie być...
Witam najpierw trzeba określić się jaka moc będzie tego leda z doświadczenia wiem (zrobiłem tak jak kolega założył ze wymieniłem na leda podświetlenie) efekt był beznadziejny przy 50 watt ledzie, zwykłym w sklepie za 60 zł no i w dodatku strasznie kwadratowy :) proponuje szukać diodę power led ale super jasną flux czy cos koło tego i do tego regulator...
Prawdopodobnie regulator.
Dołączę się do tematu gdzie jest wyjście na kontrole w tym regulatorze?
Czyli pewnie zostaje tak jak chciałeś na początku: cewka>prostownik>akumulator odczep>regulator>przełącznik>światła
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
W większości, jak nie we wszystkich małych skuterach jest uzwojenie jednofazowe i regulator stratny włączony równolegle z oświetleniem, światła są zasilane napięciem zmiennym, a regulator zapobiega tylko przekroczeniu wartości ok 14V, oczywiście im większe obciążenie uzwojenia, tym mniej regulator ma "do roboty", co za tym idzie mniej się grzeje. Podobnie,...
Sprawdź regulator oraz połączenia (szukaj zwarć, przetarć izolacji itp).
Nie wiem jak sterowanie stałym napięciem. Jeśli jest to wentylator niedużej mocy może pomoże coś na wzór regulatora światła powszechnie stosowanego w budynkach mieszkalnych. Osobiście podłączałem w taki sposób wentylator promieniowy o mocy 100W. Jeśli jest to mocniejszy silnik to może coś mocniejszego na ten wzór.
Odłącz wtyczkę z regulatora napięcia na próbę, sprawdź przelotki klapy bagażnika, światła osłon przeciwsłonecznych.
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Najprawdopodobniej spalony regulator napięcia. Światła mają być zasilane prądem stałym. Regulator prostuje ci prąd z silnika i ładuje akumulator. Światła są zasilane prądem z alternatora, ale także przechodzi on przez regler i dopiero na światła.
Mierzyłeś napięcie na akumulatorze jakie utrzymuje regulator napięcia?
Regulator był wypięty. Jak pobierałem prąd z akumulatora zamykając obwód na tej kostce od regulatora światła świeciły. Jednak bez prądu z akumulatora nie świecą. Ogólnie nie ma ładowania akumulatora, a przy włączonym silniku napięcie lekko spada... na tej kostce przy regulatorze nie ma napięcia zmiennego, jest tylko stałe z akumulatora, wiec ciągle...
Miałem tak samo w Piaggio Typhoon 50 '01. Regulator napięcia był walnięty, ale oprócz szybkich kierunkowskazów miałem słabe światła. Z tego, co się orietuję, to te skutery mają identyczną instalację elektryczną. Mój miał regulator 5-pinowy. Pozdrawiam.
Jajowate i wytarte pierścienie na wirniku, zazwyczaj trafia na jeden a jego stan łatwo będzie rozpoznać po różnej długości szczotek w regulatorze.
Zamiast żółto-czerwonego podłączasz do regulatora żółty do dwóch pinów. Tak jakbyś na tym schemacie w ogóle nie miał żółto-czerwonego a jego miejsce w regulatorze zajął żółty. Co do żarówek. Spokojnie podepnij je do akumulatora, a z regulatora nie wyprowadzaj już żółtego przewodu na światła.
Dodam od siebie, że takie regulatory można kupić gotowe za kwotę ok. 40 zł, trzeba tylko poszukać. Chińskie quady i skutery od 125 cm3 już takie mają. Rozumiem że motocykl ma światła z akumulatora i "bezmasowe" uzwojenie ładowania. Regulator ze schematu ma jedną wadę - rozładowuje akumulator gdy motocykl nie jest używany.
trzeba ten alternator wyciągnąć,podejżewam skorodowane styki,przy regulatorze+kable ,ew.coś ze szczotkami.
Tak "na oko" w 3 pin wtyczce czarny masa, żółty światła, biały ładowanie (oba do stratnego regulatora napięcia) dwa pojedyncze do CDI, zasilanie i pick up coil
Mam pytani3 odnośnie motoroweru ferro 900. Konkretnie z silnikiem 137 fmb. Żarówka z przodu i z tylu tylko się rzaży i nwm czy to wina regulatora czy masy
Do sterowania pilotem lepiej byłoby użyć gotowego zestawu, na rynku są rozwiązania, w których do sterowania używa pilota od sprzętu RTV jak też telefonem z androidem przy pomocy specjalnej aplikacji. Regulator sterowany pilotami RTV. https://www.jula.pl/catalog/elektryka-i-...
Najpierw sprawdź, czy gdzieś nie zaśniedziały połączenia przy alternatorze, ew. czy się nie przetarła wiązka masy (miedziana plecionka), potem regulator napięcia.
Zastosuj ten regulator jasności światła: http://www.nikomp.com.pl/opisy/ZEDJ0/ZED...
Może drgania i jakas kostka traci styk albo alternator. Jezeli to bylby alternator to proponuje sprawdzić regulator napięcia...
a regulator napięcia w alternatorze sprawdzałes, jeśli światła tez lekko przygasaja na wolnych obrotach w ryt,ie tego falowania to na 100% regulator napiecia do wymiany - miałem to samo w astrze2 tyle ze diesel z 2000 r - wymienilem i jest po sprawie były skoki napięcia pradu ładowania pomiedzy 13,7 do 14,4 V - zmieniały się bardzo szybko - pomierz...
Sprawdź regulator napięcia
Żarówka 35 odbłyśnik i szkło oryginalne Dodano po 3 Czy może to być wina regulatora napięcia?
wszyscy się akumulatora czepneli a te napięcie to nie za wysokie 15V zgodziłbym się z sugestią Aleksander_01, ale nie wykluczam regulatora
Pojawił się pomysł, aby wstawić po drodze przed przekaźnikami regulator napięcia - proszę o info, czy takie coś ma sens. Regulator napięcia z Fiata Sieny. Nasza rzeźba wygląda tak: + i - są pociągnięte bezpośrednio z JEDNEGO aku, po drodze są przekaźniki, gdzie wpięte są światła, potem prosto do gniazda. Czy da się wpiąć taki regulator napięcia w tę...
Uszkodzony lub nie od tego regulator napiecia.
Witam. Posiadam motocykl jakim jest Zipp pro 50 z silnikiem ATV 110. Kupiłem motocykl z oryginalnym silnikiem 50cm lecz postanowiłem zmienić na większy i włożyłem nowy ATV 110. W motocyklu odkąd go kupiłem występuje nieznany mi problem ze światłami. Problem polega na tym, że gdy mam podpięty regulator napięcia to światła świecą strasznie słabo i po...
Jeżeli jest tam jakaś elektronika w obwodzie bezpieczeństwa, to lepiej założyć jakiś regulator. Gdy w traktorku są światła, to regulator jest trochę inny.
Nie od akumulatora odchodzi jeszcze jeden kabel do zasilania instalacji który jest odłaczany po wyłączeniu zapłonu czyli przy akumulatorze sa dwa kable jeden do zasilania instalacji (rozrusznika kierunkowskazów klaksona hamulca(stopu) czujnika paliwa i oleju), a drugi służy do ładowania przez ten właśnie nieszczęsny regulator.Skuter legalnie może palic...
Wszystko przez ponad rok działało dobrze, ale ostatnio zaczęły się problemy. Przy najniższym stopniu oświetlenia światło migało, poprawiłem luty przy potencjometrze i przez 2 dni był spokój ale później lampka w ogóle przestała świecić. Potencjometr o zbyt małej mocy, przy rezystorze szeregowym 510 omów (za małym). Wymieniłem na nowy i lampka świeci...
Był uszkodzony regulator napięcia
Citroën C3, silnik 1.1 benzyna + gaz, 2003, żarówki H7.
Właśnie chyba przy niej nie było aku...a ja bym chciał założyć.. albo jakiś regulator żeby równe światła były...
Potrzebny jest regulator obrotów np. "Regulator Obrotów Silnika, Światła BTA16" są choćby na znanym serwisie aukcyjnym.
Czyli SR50C z pierwszej serii, z żarówką S2 i bez regulatora na światła. Jedyne co przychodzi do głowy to źle podłączona instalacja lub jakieś przeróbki (dławiki do świateł?).
Z regulatora do akumulatora idzie prad stały a na światła regulator tylko "zbija" napiecie to znaczy na kostce przy lampie mam około 14.3v po od pięciu regulatora skacze do 30v. Akumulator potrzebny jest do rozrusznika i wentylatora temu nie chce obciążać go dodatkowo światłem tylko chcialbym wykorzystać orginalny obwód świateł. Światła włączają się...
Ten rezystor i tak do dupy potrzebny, szczególnie w Polsce gdzie trzeba mieć cały czas włączone światła mijania. Rezystor obciąża alternator i odciąża regulator kiedy światła są wyłączone. Jeśli wszystko jest tak jak powinno być (moce żarówek), to najprędzej regulator jest winny, choć czasami bywa że niektóre rodzaje mają "strefę nieczułości" i zwiększają...
Może regulator napięcia (ściemniacz światła) zda Ci egzamin.
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
W tuningowym silniku masz alternator na światła z akumulatora, a w pojeździe światła ze silnika. Tak nie zadziała. Musisz przełożyć cały alternator (koło magnesowe, stator, a nawet i pokrywę zapłonu) albo przerobić pół instalacji na inny regulator i światła z akumulatora.
Witam mam skutera zico simple i nie działają światła magneto dobre ,możliwe że regulator napiecia jest rozwalony... Jak to sprawdzić?
Naładuj akumulator "normalna" ładowarką do pełna. Podłącz 10 W żarówkę i powiedz nam kiedy osiągnie 10,5 V jeśli będzie to mniej niz 7-8godzin akumulator jest lipny. druga sprawa Naklejka z panelu. Jesli jednak ma 50W to w słoneczny dzień lata można się spodziewać naładowania akumulatora do pełna. Ale w dzień pochmurny będzie z tego z 3 Ah (36 Wh) ....
Jak długo ci się ładuje akumulator na prostowniku? Jakim prądem ładuje prostownik i jakie masz parametry akumulatora? Prawdopodobnie w wyniku awarii regulatora napięcia, akumulator ci po prostu zdechł i nie trzyma prądu. Naładujesz go prostownikiem to wytrzyma chwilę, a że nie jest ładowany, bo układ ładowania powiedział papa, to ci wszystko zdycha....
Mówisz o module CDI na 6 pin. Tzn dwie kostki. On może też być winny temu że nie ma ładowania, czy to bardziej na regulator stawiać. Światła mam podłączone bezpośrednio bo odpaleniu.
Czy zakupiony regulator jest typowy tj. dedykowany do Twego pojazdu. Na "Elektrodzie" masz schematy oraz różne rodzaje regulatorów, wystarczy znaleźć odpowiedni i podłączyć wg oznaczeń. Żółty i biały kabel jest od światła i ładowania, czarno-czerwony od zapłonu a niebiesko-biały od impulsatora. Zielony - masa (-).
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Z tego co wiem to jest to silnik kanałowy do spiro 120. To jak wezmę na maksymalne obroty i wszystko będzie chodziło i bezpiecznik nie spali się znaczy że ten regulator wystarczy do tego silnika???? A czy do takiego regulowania nadaje sie regulator do światła 16A 230V.??? To strona z tym regulatorem http://www.jula.pl/regulator-swiata-podt...
https://obrazki.elektroda.pl/3030130700_...
niestety nie posiadam ciagnika rolniczego ;) a co do regulatora to mam starego typu, mechaniczny więc jest osobno :) a jasli chodzi o to zakręcenie prądnicą to nie koniecznie musi się to udać bo u mnie było spalone 80% uzwojenia na stojanie więc nie wszystko, co do prądnicy w ciągniku to od pewnego czasu się zastanawiam czy nie lepiej byłoby zamontowac...
Z tego co pamiętam odczepem jest żółty kabelek i leci on przez regulator na światła A wystarczy spojrzeć na schemat, by zauważyć że tak nie jest.
matlab regulatory regulatory euroster elektroniczne regulatory
autocad schematy elektryczne skrzynia biegów ciągnik instrukcja webasto
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Z20NET B207 błędy P0201 P0202 P0203 P0204 na ciepłym silniku – Trionic 8, przekaźnik, wtryskiwacze Kod błędu EMS P02D100 - wtryskiwacz paliwa