Ja mówię o koleżeńskiej pomocy tzn. u amatorów dysponujących drukarką i wiedzą. Kurczę jak co to ja poczatkujący z ciągle jeszcze nie dopracowaną drukarka narysuje i wydrukuję. Przyślij dokładne wymiary. I zdjęcie całości.
w instalacji ciśnienie 1 Bar - jakie za regulatorem: jeden Bar, czy brak wody ? 1 Bar. Najprostrzym przykładem regulatora ciśnienia jest serwo hamulcowe. Dokładnie ta sama zasada działania. https://obrazki.elektroda.pl/7900045200_...
Nie. Reduktor ciśnienia wody, nie pełni funkcji zaworu zwrotnego.
Witam. Kompresor nie zatrzymuje pompowania dobija do 8bar, spuszcza 2 bary do 6 i tak na okrągło, a wcześniej wyłączył na 8 barach. Test szczelności zrobiony. Test szczelności może był "robiony" ale nie zrobiony!!! Zawór zwrotny (Check Valve #9) nie trzyma ci powietrza w zbiorniku i ucieka ci ono przez 'unload' po zatrzymaniu sprężarki! https://obrazki.elektroda.pl/5278331700_...
Spróbuj sklep V-Instal w internecie lub obdzwoń okolicznych serwisantów - może któryś sprzeda. Serwisantów szukaj na stronie viessmanna w zakładce serwis.
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Znalazłem to, jako wyłącznik zapłonu. [url=https://www.blaut-rol.pl/instalacja... Zatem ruch wajchy uruchamiał zapłon. Skoro zrobiono to w taki sposób, to prawdopodobnie zapłon był włączany w momencie odblokowania czegoś. W opisie jest także "wyłącznik skrzyni biegów". Może to Cię...
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Witam. Te reduktory tak mają, zwłaszcza gdy mają ustawione niskie ciśnienie na wyjściu w stosunku do ciśnienia wejściowego. Wynika to z tego, że powierzchnia membrany reduktora jest mała, za mała w stosunku do powierzchni grzybka zamykającego przepływ powietrza przez reduktor. Ciśnienie wyjściowe zależy od nacisku sprężyny na membranę. Regulujemy to...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Odłącz całkowicie kostke od regulatora, powinien pracować w na zwiększonych obrotach , sterownik na szrocie można kupic za 100 zł. W sierpniu i wrzesniu wymieniałem dwa - używki ,płacąc po 100 zł.
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
Pęknieta membrana
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Info z tisa MDI z GDSem jest pewne że to robi ...
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Wysłałem na e-maila kilka fotek może się przydadzą
Jeżeli wypad to włącz silnik i słuchaj gdzie syczy. Zobacz z tyłu przepustnicy.
https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_... https://obrazki.elektroda.pl/8017069200_... Z tyłu na pompie, widać na tych zdjęciach. Ściągniesz, podszybie i od góry dasz radę. Tylko ja bym zaczął od wymiany filtra, najlepiej purflux. Na jakichs tanich miałem czasem właśnie problem z ciśnieniem paliwa. Dodano po 32 https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_...
Hmm to może [url=http://www.pneumat.com.pl/czujniki_... coś wystarczy?
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
Szkoda, że nie dziękujesz No ale bez przesady....
Jak Ci pomogłem to byś kliknął pomógł :P
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Jest tam na listwie jakiś czujnik ciśnienia paliwa, ale czy on robi takiego psikusa Tak, prawdopodobnie to ten czujnik ciśnienia paliwa. Wymień go i powinno pomóc. Odpowiada on za utrzymanie stałego ciśnienia na listwie.
Pewnie w pompie paliwa!
Ja mam pompę z regulatorem ciśnienia ale ustawiam ok. 10-15bar i jest zawsze ok
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Do tego regulator ciśnienia paliwa.
Z tego co wyczytalem to wlasnie uklad posiada uklad kompensacji, bo wlaczony jest enkoder ( czy generator ) do silnika. Musial bym miec kompletny schemat ukladu, jak to jest podlaczone, bo prawdopodobnie mozna bylo by podlaczyc szeregowo z enkoderem uklad podcisnienia, lub w ogole nie podlanczac enkodera tylko w to miejsce czujnik podcisnienia. Drugim...
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
nie wiem, ale mniejszej nie znalazłem, zawsze możesz dać regulator ciśnienia po tej pompie
Problem rozwiązany.Wymiana regulatora ciśnienia.
To jest regulator ciśnienia.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Po skasowaniu jakie błędy zostały ? Najgorszy błąd to regulatora ciśnienia paliwa
regulator ciśnienia na pompie....
http://obrazki.elektroda.pl/2972559900_1... Urządzenie powstało na zlecenie kierownictwa mojego zakładu pracy i pracuje już na maszynie ponad rok. Regulator ciśnienia Ideą regulatora ciśnienia jest wybór i utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w danym kroku cyklu technologicznego. Maszyna, przez zainicjowanie odpowiedniej krańcówki, wybiera...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienia zapewne przycina się.
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Może za duże skoki ciśnienia masz w instalacji. Ja przez taką sytuacje miałem też problemy, założyłem regulator ciśnienia i problemy się rozwiązały. Ciśnienie miałem momentami w nocy nawet 9 bar.
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Oczywiście że powrotem powinno lecieć paliwo, jak jest sucho to pompa nie wyrabia i nie jest w stanie otworzyć regulatora ciśnienia
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Regulator ciśnienia paliwa.
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa.
Odłączenie regulatora ciśnienia doładowania; sygnał nieczytelny/niezgodny.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Tak, ewentualnie regulator ciśnienia, ta puszka z napisem weber.
Membrana pełni funkcje regulatora ciśnienia jak wkręcisz to podniesiesz troszkę ciśnienie gazu.
Sprawdź wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa.
regulator ciśnienia paliwa szczelny?na wężu od podciśnienia.
To jest jakiś regulator ciśnienia paliwa i musi być!!!
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Podstawowe pytanie ,czy jest już ciśnienie paliwa ? bo to że pompa wymieniona wcale nie znaczy że będzie ,bo często regulator ciśnienia z zaworkami znajduje się na zewnątrz. Tak ma np.audi A4 B6 gdzie wymienili trzy pompki i się poddali bo przyczyną braku ciśnienia był właśnie regulator na zewnątrz A i nie pisz że masz tylko sprawdź dokładnie.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
Ja sądzę że nie ma tam jakiegoś zaworu powrotnego tym bardziej wkręconego w listwę, zapewne miał na myści regulator ciśnienia.
poniżej 2 barów, załączała się pompa, dobijała zbiornik do 4 barów i wyłączała się. ale wtedy ciśnienie w układzie było niestabilne, szczególnie dokuczliwe przy kąpieli pod prysznicem. Jak np. 2 bary byłyby wystarczające to może zastosuj regulator ciśnienia wody na wyjściu z hydrofora? Wtedy nie będzie takich wahań ciśnienia w instalacji, gdy pompa...
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Układ ok - tylko pamiętaj żeby tego kulowego nie zamykać - tylko i wyłącznie do wymiany/sprawdzenia przeponu :) to te przepływowe to jakieś niezwykłe :) :) :) ale co ma być z zimną wodą ? - jak masz już przeciwskażeniówkę to pewnie jedziesz na wodzie z sieci - to jak chcesz, możesz dostwić regulator ciśnienia - ale w miastach to z reguły zbędne - na...
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Warto sprawdzić jeszcze czujniki temperatury, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ? Sprawdziłem nic takiego w mojej corolli nie znalazłem.
Skoro woda leci do tacki, to na pewno nie pompa, ani nie tłumik. Tu jest ten sam problem. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Trzeba czytać i sprawdzać to co piszą "stare repy"! Tylko nie wiadomo co jest przyczyną , czy pompa paliwa (to najczęściej) czy regulator ciśnienia na listwie (jeżeli jest)!
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Auto naprawione, problem w sterowaniu.
matlab regulatory regulatory euroster elektroniczne regulatory
rozebrać quantum naprawa pioneer amortyzatory megane
RJ45 T568B – kolejność kolorów, standard ANSI/TIA-568.2-D, Ethernet, PoE, Cat 5e/6/6A Samochód elektryczny dla dzieci – Mercedes GLC, UNIMOG, 24V, LiFePO4, pilot 2,4 GHz, usterki