Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja.
Jak chcesz to możesz sprawdzić sobie stroboskopem, ale nigdy nie regulowałem.
Pomysł ciekawy, ale w przypadku pompy z transita trudny do zrealizowania. W transicie zapłon reguluje się na kole rozrządu, a pompa przykręcona jest na stałe do bloku. W c-360 zapłon regulujesz przestawiając pompę jak w VW czy fiacie, ale te pompy podają paliwo na wtrysk pośredni. Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim...
Czyli że nie czytałeś. A wystarczyło tylko wziąć instrukcję od Warszawy Żuka czy od Malucha albo od dużego Fiata jak się reguluje zapłon. Dzwonienie na LPG nie sądzę w końcu po to właśnie są te wariatory zapłonu żeby zmienić kąt bo LPG ma wartość oktanową około 105. Więc da się znacznie wyprzedzić zapłon. Więc gdybyś aż tak ten zapłon wyprzedził to...
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Miałem podobną sytuację w 175, 72 r.. Zapłon regulowany doświadczalnie (akurat nie przeze mnie), cofnięty bardziej niż mówi instrukcja - choć i tak czasem potrafi oddać z kopnika. Ja z kolei czekam na opinię o VAPE (bierzesz 6V)?
Ręcznie,masz nowrmalnie aparat zaplonowy .O ile pamiętam są tam dwa sterowniki na podszybiu-jeden silnika,drugi to procesor zaplonowy
6st przed ZZ,węzyk z przyśpieszacza zdjety . Konieczna lampa o regulowanym opóźnieniu błysku.
Tam jest chyba regulowany zapłon ?
Czerwone strzałki pokazują śrubki do odkręcenia podstawy, przekręcając podstawę regulujesz zapłon. Żółta strzałka pokazuje śubkę do regulacji szczeliny platynek, a niebieskie kółko miejsce, gdzie wkłada się ostrze płaskiego śrubokręta, żeby było łatwiej dokładnie wyregulować zapłon. https://obrazki.elektroda.pl/8269378500_...
tak tylko w maluchu możesz regulować zapłon czujnikiem położenia wału a w arosie nic nie zrobisz
Tak gaźnik regulowałem zapłon również gaźnik 16N1-11 Tak zdaję sobie z tego sprawę.
jaki jest program diagnostyczny do matiza którym można regulować zapłon i ruch jałowy silnika itd
A tam się reguluje zapłon? Bo tak czytam i oczom nie wierzę....
Właśnie dlatego masz ten ruch zapłonem jako pierwszy. Poszukaj czy nie ma tam znaku który należy uznać za punkt regulacji wstępnej.
Roli zagladnij tutaj http://www.fiat-furious.pl i walnij tez tutaj post http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f...
Witam a w jakin sposób jest regulowany zapłon,wygląda na opóżniony pozdrawiam
Ponieważ , to nie jest APARAT ZAPLONOWY tylko rozdzielacz zapłonu. Czujnik przy kole zamachowym , a następnie układ zapłonowy na lewym nadkolu oraz sterownik - te rzeczy regulują zapłon!!
Czyli co ? Dorobiłeś knock-sensor (mikrofon) i regulujesz zapłon ? Jak sekwencyjnie ,czy na stałe ?
Chcesz regulować zapłon czy go wyjmować? Do regulacji, koło magnesowe musi być na swoim miejscu. Najlepiej do zdjęcia koła użyć ściągacza, do łożysk, takiego trójramiennego.
Już nie mam pomysłu co z nim może być nie tak. Mam pytanie, czy po wymianie palca rozdzielacza i kopułki trzeba regulować zapłon?
regulowałem zapłon ale nic nie pomogło Podaj swoją procedurę ustawiania zapłonu. To że ustawiłeś niewiele nam mówi.
Jasiulek ===== Jeżeli sprzęt ci chodzi to nie kombinuj,jeżeli jeszcze nie wiesz co i czym chcesz zrobić.Kolega regulował zapłon w nowym aucie i pieszo wracał do domu.
Kolego rajczak14 możesz napisać w którym miejscu w tym silniku Fiata 1.6 16V jest cyt. "aparat zapłonowy" oraz możesz napisać jak się "reguluje zapłon" w tych silnikach? A tak na poważnie ,z tego co napisałeś to wynika jednoznacznie że tego silnika nie widziałeś nawet "na oczy"! Pozdrawiam!
I tu przykład czemu trzeba zwalczać lamertwo. Raz-tak se możesz ustawiac szafę w pokoju Dwa-sterownik silnika reguluje zapłon dynamicznie
Przyjrzyj się uważniej układowi nr 1. Składa się on z czterech cześci: układu formowania sygnału na tranzystorze T1, generatora monostabilnego na IC2, filtra zamieniającego impulsu z IC2 na napięcie proporcjonalne do ich częstotliwości na R4,R5,C8,C9,P1 i woltomierza diodowego na IC3. Ten ostatni Ci nie jest potrzebny ale cała reszta to układ, który...
Srzelanie wykasowałem, lużne świeczki - podokręcalem, czy ktoś wie czy w tym autku mozna ręcznie regulować zapłon i czy ta sonda jednoprzewodowa na kolektorze wylotowym to sonda lambda??
wyregulowany zapłon Czym kolega regulował? Mi to wygląda na źle obsadzony aparat zapłonowy.
A ma ktoś jakiegoś linka lub zdjęcie jak się reguluje zapłon w tego typu silniku ? Bo słyszałem coś o jakichś znaczkach na godzinie 11 i takowy mam ale nie mogę znaleźć żadnego znaku na magnecie
Nadal mam ten sam problem motor gdy jest zimny pali od z kopa i w miarę trzyma niskie obroty ale po ok 20-30 sekundach zaczyna gasnąć i się zalewać wymieniałem gazniki regulowałem zapłon na różne sposoby i nadal to samo dodam ze wymieniłem tłok pierścienie i simeringi.W czym problem?
Wymieniłem aparat. Kupiłem używany, wstawiłem i silnik odpalił. Jest jeszcze jeden problem jak chodzi na wolnych obrotach około 900obr/min to ciężko wchodzi na obroty, przy wciskaniu pedału gazu strzela w dolot. Jak ma już powyżej 1000obr/min to wchodzi bardzo ładnie. Próbowałem regulować zapłon ale jak opóźnie to jest jeszcze gorzej a jak przyspieszę...
Zastanawia mnie to bo jak zaczynam regulować zapłon to jak przekręcam tym ustrojstwem to w jedną stronę obrty mi maleją czyli silnik zwalnia a w drugą nabiera obrotów. Skąd mam wiedzieć w którą stronę jest wcześniejszy a w którą późniejszy zapłon ??
Niektóre komputery Magneti Marelli (chyba G6) miały możliwość regulacji kąta zapłonu o kilka stopni. Według dokumentacji zmiany kąta uzależniało się od jakości benzyny (ilości oktanów) nie wiem niestety jak to jest z gazem no i nie wiem czy akurat w ten sposób można regulować zapłon w IAW 8P
Może za mała ta iskra? Zapłon jest regulowany? Paliwo świeże? Zgasł nagle, czy było coś grzebane, albo stał zapomniany?
Ok. Zamontowałem właściwą, nową kopułkę i palec. wszytko ok. Teraz pytanie za 100 pkt :) Jakieś 6-7 lat temu był regulowany zapłon na niewłaściwej kopułce, tak to ta druga - system bosha. Pytanie , skoro wymieniłem już kopułkę (Ducellier) na właściwą to czy muszę wyregulować zapłon lampą stroboskopową ?
Z tego koła czujnik zczytuje położenie wału i reguluje zapłon i pewnie też wtrysk paliwa. Po zmianie bloku z Z16XE na X16XEL i przerobieniu czujnika na ten zczytujący sygnał z koła pasowego wyglądało na to że zapłon jest za późno i dlatego zrobiłem to koło i przestawiłem je o 3 zewnętrze ząbki do przodu, nie wiem jaki to jest kąt ale i tak będę to jeszcze...
Trochę jakby zapłon przestawiony. Nie smierdzą spaliny niedopaloną ropką?
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
No tak czuję, że coś jest z zapłonem... Tym bardziej, że nie wiem dokładnie, kiedy następuje zapłon - czy jak magnes jest idealnie naprzeciwko cewki impulsatora, czy jak już ja nieco minie. Po prostu żeby była iskra, magnes musi przejść obok cewki z pewną prędkością i niewiele widać, kiedy jest dokładnie punkt zapłonu. Doszedłem do wniosku, że mogę...
Mam problem bo nie wiem jak wyregulować gażnik i ssanie bo jak odpale go to mi żle chodzi raz duże obroty i po chwili małe i znów duże i cały czas tak samo doradźcie mi bo zwariuje , a jak sie jeszczy reguluje zapłon z góry bardzo dziękuję.
A skoro po regulacji zapłonu, silnik raz chodzi, raz go trzęsie, raz sam się zatrzymuje czy to znaczy, że zapłon jest źle? Tylko, że wcześniej tak samo kiepsko pracował? To dalej będziemy regulować zapłon...Ok. Da się, ściągaj śmiało. Zacznij od pokrywy zaworów, później to już raczej wszystko będzie jasne. Miłej bez sensu roboty życzę.
Jest iskra i paliwo to musi palić, zostało jeszcze powietrze, ale nie odpalasz go na księżycu. Ustaw przewody na 1342 i kręć aparatem aż zapali, chyba że "wyskoczyłeś" poza zakres regulacji to zmień przewody o 90° i znowu reguluj. Teraz masz zbyt wczesny zapłon.
Kopci na niebiesko czy na czarno? Zapłon regulowany z aparatu czy elektroniczny?
zasada jest taka ze gdy jest zapłon za późny to bd strzelał w gaznik jeśli za wczesny to w rure wydechowa.możesz tez sprawdzić świece jak wygląda i jaką daje iskre.podejrzewam ze wiesz jak sie reguluje zapłon?Osobiście nigdy w niedziele nic nie robie bo sie potem nie darzy ale to kwestia wiary ;)
Kilka ms to chyba za dużo. Tak na szybko przekalkulatorowałem: przy 3000 obr/min wał "robi" kąt 18 stopni w jedną ms, a zapłon reguluje się co nawyżej o kilka stopni, więc w rachubę wchodzą raczej dziesiątki i setki µs (poprawcie, jeśli gdzieś coś pochrzaniłem - podstawówkę kończyłem dość dawno temu). A tak poza tym, chcesz ręcznie regulować to...
jak w megane reguluje się zapłon? :)
Może zapłon trzeba ustawić. Cztery śrubki w kołnierzu pompy za tymi co przykręcałeś pompę. Trzeba je poluzować i regulujesz pompą kąt (zapłon) przesuwasz do silnika i od silnika
Ma problem z utrzymaniem obrotów biegu jałowego - do tego ECU potrzebuje sygnały o temperaturach i reguluje dawką paliwa oraz zapłon. Obstawiam czujniki i moze jeszcze przepustnica - warto by może wyczyścić.
Wydaje mi się, że zatarty nie jest. Nigdy nie chodził bez oleju. Jak już chodził to bardzo kulturalnie. Wydaje mi się, że to kwestia regulacji. Oczywiście można by oddać go do jakiego naprawiacza ale ja jakoś tak mam, że dopiero gdy jestem przekonany, że sam nie dam rady oddaję. W starych silnikach samochodów takie kichanie oznaczało spóźniony zapłon....
Witam, Wychodzi, iż masz nie wyregulowany mikroprzełącznik. Pstryka bez wody bo sterownik nie wie, że wymusiłeś działanie przełącznika palcem. Przepływ wody mechanicznie otwiera przez zespół wodny zawór gazu i bum zapłon. Tego mikroprzełącznika nie regulowałem, tutaj jest popychacz, dawniej była śruba regulacyjna, ale jakoś powinno się to regulować....
Z tego co się orientuje w tym silniku zapłon nie jest regulowany.
w suzuki zlącze samodiagnozy jest koło akumulatora,ładnie opisane na klapie silnika,powinna być taka naklejka z ilustracją złacza i wyjaśnieniem jak regulować zaplon.
Musisz mieć lampę o regulowanym opóźnieniu błysków,bo ten model ma tylko znacznik ZZ.
Witam. Chcę zrobić odcięcie zapłonu do MZ ETZ 150ccm. Chciałbym abym mógł sobie regulować obroty przy których zapłon miałby być odcinany. Proszę o pomysły i schematy. Za pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Witam Zazwyczaj na obudowie aparatu jest cecha i oznacza ona 1 cylinder i tak masz ustawić palec na którym też jest cecha , a dopiero potem regulować zapłon , na rozgrzanym silniku , oczywiście warunek świece z prawidłową przerwą , aparat wyregulowana /przerwa / . Poza tym to powiem tak : Jedź do fachowca bo sam tego nie ogarniesz ze swoimi wiadomościami...
Zakladamy ze na benzynie jest ok. Więc nic tylko czepiamy sie instalacji. A jesli ma ponad 2 lata a wierz mi kolego adjar ze po 2 latach BRC "sztywnieje", a wiem bo ładnych kilka lat pracuje w mechanice i sam posiadam pojady z LPG. Nie podważam oczywiście twoich wiadomości ale z tego co wiem RENAULT ma nie regulowany zapłon. Pozdrawiam :D
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Witam, dzisiaj rano poszedłem odpalić swoja Mz-ke z elektronicznym zapłonem z 91r, odpaliła przejechałem 200m i motocykl zgasł, miałem słaby akumulator wiec go podładowałem, ale to nic nie pomogło, zacząłem grzebać sprawdzać kable, wymieniłem fajkę, kabel wysokiego napięcia nic to nie pomogło. Dobra poszedłem na obiadek przychodzę po paru godzinach......
witam , czy może ktoś posiada jakiś schemat elektronicznego zapłonu ale z możliwością np opuźnienia zapłonu , ustawić "wyprzedzony" zapłon i modułem regulować kąt zapłonu
A zapłon regulowany?
Witam MZ ES 250/2 - z zapłonem CDI Problem: motocykl nie może osiągnąć prędkości powyżej około 60km/h, po dodaniu gazu wokoło tej prędkości dosłownie dusi się na 4 biegu.. Raz na kilkanaście prób dodania gazu - "zatrybi" i sunie do maksymalnej możliwej (około 120km/h) . Ciągnie w trasie do momentu, aż nie odpuszczę na manetce. Przy kolejnej próbie dodania...
Mam pytanie do wszystkich. Jakie macie zapłony w simsonkach i co możecie powiedzieć o jakości zapłonów mechanicznych w simsonach. Ja jak kupiłem simsona to miałem zapłon mechaniczny LIMA i musiałem co tydzień regulować zapłon. Teraz mam zapłon czeski z firmy VAPE z Kromieryża i jestem pod wrażeniem zrobiłem na nim już 3 tysiące km i nie zaglądałem do...
A za co właśnie odpowiada ten termostat woskowy w tym gaźniku i ten tzw "jeż"? Niesprawność podgrzewacza ma coś do działania gaźnika? A właśnie słyszałem o możliwości sprawdzania błędów ECU przy tym gaźniku mają one coś do działania gaźnika? Dodatkowo zauważyłem że mam dużo luzu na aparacie zapłonowym. A i może ktoś mi powiedzieć jak można regulować...
jeśli nie napieprzyłeś za dużo tego silikonu i ci go nie wycisło do środka (przytykając dolot), nie pomyliłeś miejsca dysz w gaźniku (co często już widziałem), i masz już wszystko sprawdzone co było pisane wcześniej to reguluj ten zapłon (czasami to trochę zajmuje)
Problem rozwiązany. Założyłem cewę zapłonową i moduł 2T DC. Impulsator zamontowałem z drugiej strony przeciwlegle do iskrownika, na kole napędzającym prądnice nagwintowałem otwór i wkręciłem śrubkę której łeb służy do odczytu impulsów przez impulsator. Jednocześnie przesuwając impulsator reguluje się zapłon. Całość funkcjonuje bez problemu.
Nie jest regułą, ten zazwyczaj z lewym powietrzem kuleje i poszarpuje przy lekkim dodaniu gazu ale obroty trzyma. No właśnie. Dlatego chce zmierzyć podciśnienie ale nadal nie wiem jakie być powinno dlatego silnika. Wartości które mi wyżej podaliście trochę się od siebie różnią. Czy mam przyjąć poprostu -650mbar'ów i tyle ? No a tolerancja, zakres,...
Witam. Simson S51 platynkowiec strzela z tłumika strasznie,nie wkręca sie i nie odpala nagrzany. -Wszystko szczelne. -Gaźnik czyszczony regulowany. -Zapłon cofnołem tak że aż zabrakło regulacji lekko sie poprawiło. Na różnych 2 świecach jest tak samo. Podejrzewam Cewkę lub Kondensator. Aprilia rs 125 2006 po remoncie generalnym zostało zrobione 400...
Nie mogę zapalić silnika, objaw k= jak wczesny zapłon zaraz odbija. Jak regulować?
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
Normalne, zachodnie motocykle z tamtych lat to przepaść porównując do WSK. Jeździć to jeździ podobnie jak serie motocykli Romet ale grzebać trzeba co chwilę, regulować gaźnik, zapłon, czyścić platynki itp... Jeśli chcesz czymś pojeździć bez stresowo przez cały sezon to szukaj czegoś innego.
Witam. Posiadam motor WSK 175 na niskim biegu 1-2 dobrze chodzi, na 3 słabnie a na 4 wcale się nie rozpędza.Co może być przyczyna? Dodam że regulowałem zapłon i było tylko gorzej, wiec ustawiłem tak żeby jak najlepiej jezdził. Gaznik jest też ok przekładany z innego motoru, remont nie był przeprowadzany ani silnik nie rozbierany, czy możliwe że nastąpił...
Mały offtopic moja jawa jak i cz 350 mieści się między 4.5 a 5 litrów przy dość dynamicznej jeździe. Wiadomo że trzeba mieć jakieś sprawne elementy aby znaleźć winowajcę. I tak jak zauważyłeś kolega doszukuje się nieprawidłowości tam gdzie ich nie ma, śmiem twierdzić że popycha go do tego brak doświadczenia jak i wiadomo... kasa, czyli lepiej kupić...
Nie wiem jak u ciebie jest ale przeważnie z lewej strony pod deklem i czy ty masz na magnecie cewki tak jak tu na obrazku czy inaczej ? http://obrazki.elektroda.pl/5500150200_1... Dodano po 23 A ty nie masz czasem takiego silnika ? http://obrazki.elektroda.pl/5619036100_1... Bo jeśli taki to pod tym czarnym deklem możesz...
Wiesz jak przyspieszać i opóźniać zapłon w tym kadecie? Wiesz jak to regulować?
Zwierasz styki A i B w złączu diagnostycznym, odpalasz silnik i regulujesz.
No to obstawiał bym na winie pompy. Na samym dole masz tłoczek który przestawia zapłon i tam właśnie zbierają się wszelkie nieczystości i woda. Kąt wtrysku zatrzymał się na wczesnym zapłonie i dlatego jak zimny dymi na biało i nie wkręca się na obroty. A gdy rozgrzeje się jest git. Ale nie zmieniał bym od razu pompy Ekolodzy dalej nie czytają ;) Ja...
u mnie zapłon reguluje ECU mam trzy takie samochody i wszystkie pala podobnie.
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Tak pompa została przełożona ze starego silnika i czujnik wału też Dodano po 18 Przełożyłem nawet drugi czujnik który był z drugim silnikiem ale bez zmian.Próbowałem regulować zapłon na fasolkach ale bez zmian odpala na plaku gdy pompa jest ustawiona na kołku bo przy próbie opóźniania lub przyspieszenia zapłonu nie chce złapać nawet na plaku.Myślę że...
czemu auto zaczelo nagle wiecej palic? wymienilem juz z tego powodu: filtr gazu i powietrza, regulowalem instalacje gazowa w serwisie w ktorym mi ja zakladali, spuszczali olej z parownika, zalozylem nowe swiece i przewody, regulowałem zapłon, czyscilem i regulowałem gaznik... nadal chla jak głupi o 3-4 litry wiecej niz kiedys. kupuje gaz na roznych...
Czasu zapłonu w tym kotle się nie reguluje. Zbyt duża zwłoka może świadczyć o zanieczyszczeniu: nagrzewnicy, palnika i elektrod...Oczyścić, następnie zrobić pomiar i skorygować ciśnienie min-max gazu na palniku.
Uff, zdążyłem :) Dzieciaki będą miały frajdę. Wymieniłem kondensator i przeczyściłem styki przerywacza. Pali od pierwszego kopnięcia :) Mam jednak pytanko: Jak ściągnąłem lewą pokrywę to było tam pełno oleju. Jak ściągnąłem magneto to kondensator, cewki i cała reszta były zapaćkane olejem. Taki gumowy pierścień simmera osadzony na wale za cewkami był...
na zimnym czy na ciepłym silniku powinienem to sprawdzić? zapłon regulowany jest chyba przez komputer
Wszystko zależy od tego, według czego ustawiałeś zapłon i regulowałeś gaźnik. Jak chcesz to mogę podrzucić opisy regulacji na forum.
Witam kolegów. Zwracam się do was z problemem jaki występuje w moim Ogarze 200. Mianowicie po odpaleniu silnik zaczyna gasnąć tak, jakby tracił iskrę. Jedynym sposobem, żeby utrzymać jego pracę to dodawanie gazu, lecz nawet przy lekkim dodaniu gazu silnik gwałtownie wkręca się na wysokie obroty, by za chwilę "przerwać" i zgasnąć (chyba, że znów dodam...
Witam. Posiadam simsona sr50, silnik 3 biegowy, gaźnik 16n3-4,zapłon 6v platynki. Simson ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, jak dam więcej gazu to się dławi, przerywa i po chwili się wkręca na wyższe a gdy puszcze gaz to gaśnie. Regulowałem już zapłon i gaźnik,wymieniałem kondensator i przerywacz i nadal nic. POMOCY !!
Witam może temat banalny ale jeśli ktoś chciałby udzielić jakiś wskazówek to z góry dziękuję. Autko to nasz poczciwy POLONEZ caro 1.5 GLE ( gażnik ) z instalacją LOVATO. Instalacja jest po pełnej regulacji na analizatorze ( spalanie trasa 8,8 l / 100 ) więc ustawiona jest dobrze . wymienione świece , kable , filtr gazu i powietrza , regulowany zapłon....
Świeca była już wymieniana trzy raz, oryginalna od Simsona. Zapłon regulowany na zegarze, wszystko ok i dalej tak samo. Może to cewka, proszę o pomoc.
w s50 jest zapłon na przerywacz. opis oryginalnie do s50: jak ustawić zapłon mechaniczny (wersje N, B, B1): Najpierw, podobnie jak w przypadku elektronika, trzeba wiedzieć, w jakiej odległości od maksymalnego górnego położenia tłoka ma nastąpić zapłon. W przypadku Simsona S50 jest to 1,5-1,8 mm. Oznacza to że zapłon ma nastąpić gdy tlok, poruszając...
Wtrysk nie jest bezpośrednio w cylindry, wielopunkt ale pośredni. Nie wiem jaki tam jest sterownik, ale zdaje się że nie ma możliwości modyfikacji map w prosty sposób w sterowniku dla tego silnika. Pytanie - po co chcesz regulować?
Mogli wszystko źle zrobić. Zembatka mogła przeskoczyc o oczko. Przy ustawieniu tej pompy liczą sie dziesiate mm a nawet setki żeby dobrze ustawić zapłon.Blokady służą do montażu. Zapłon regulujemy bez blokad z komputerem w którym masz podane wartości konta wtrysku.
Swiece są dobre -paliwo 1-50 mieszanka ,Zapłon regulowałem ustawiłem zgodnie z instrukcją .Teraz biore się za simering no i zobacze? Pozdrawiam??
ale według znaków zapłon jest ciągle opóźniony Jak ci się fasolki skończyły i nadal źle to może masz niewłaściwą pompe czy tam zębatke. Przestaw o 1 ząb i reguluj.
Ten zapłon reguluje się tak samo jak orginalny. Dołączę ręczny schemat podłączenia. P.S. Regulator się przydaje ponieważ bez po pewnym czasie jazdy bez świateł akumulator się gotuje napięcie dochodzi do 10V
Prostownik z regulowanym kątem zapłonu i obciążenie RL i RLC(kondensator równolegle do wyjścia). Też powoduje powstawanie charmonicznych.
Prawdopodobnie masz kolego moduł który elektronicznie reguluje kąt wyprzedzenia i wtedy zapłon statyczny trzeba mocno wyprzedzić żeby ten elektroniczny miał czym regulować.Ssam kiedyś skonstruowałem coś podobnego do motocykla który miał tylko statyczną regulację zapłonu czyli kąt wyprzedzenia był stały w funkcji obrotów silnika.
Witam, buduje dodatkowy bajer do auta który ma służyć do ustawienia odcięcia zapłonu przy wybranej prędkości obrotowej. Mikrokontroler mierzy prędkość obrotową, po przekroczeniu zadanej wartości odłącza zapłon. Spadek obrotów poniżej pętli histerezy przywraca sterowanie zapłonem. No i problem jest w sposobie odłączenia zapłonu. Odłączanie zasilania...
Cześć. To są dość wredne silniki. Najpierw to trzeba sprawdzić czy aby nie masz pęknietej rury dolotowej i czy odmy są oki bo to niemoże mieć żadnej nieszczelności między przepływomierzem a ssącym kolektorem. Jeśli niejesteś pewien jak masz ustawiony aparat to ustaw rozrzad na zero i aparat na kreskę (0). Po tym rozgrzej go do około 80 st. i dopiero...
Witam o autko dbam bardzo, siwece miałem BOSCH - zrobiłem na nich 1o tyś, i zaczął strzelać, postanowiłem je wymienic na nowe (NGK). Efek następujący: Aukto non stop strzela na gaze ale tylko podczas ruszania, nigdy podczas noemalknej jazdy czy podczas przesypieszania, tylko przy ruszaniu. Filtr powietrza wymieniony na nowy ale spalił się w jeden dzień...
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
zapłon punkt zapłon pokrętło regulować regulować naciąg
przesuwanie tekstu iveco zacisk czujnik zalania telefonu
Antena satelitarna do Polsat Box - jaką wybrać? Jak dobrać odpowiednią baterię do zegarka?