1. Zgrzyt i chrobotanie może być objawem niepokojącym, może być normalnym. Nie wiem jak ma ten dysk, więc się nie wypowiem. 2. Zielone i czerwone pola w MHDD dawniej kwalifikowałyby dysk jako co najmniej podejrzany, dzisiaj - czasach bylejakości wszystkiego - są normą. 3.Parametr 01, jak na Seagate, dla mnie jest objawem usterki. Wartość przeliczona...
(at)k45i89o98j66 dlatego kupujac na Amazonie trzeba kupowac produkty wysylane przez Amazon, a nie przez chinczyka, ktory zaklada co tydzien nowe konto.
Dysk jest sprawny. Reklamacja nie zostanie uznana. Pozdrawiam.
Masz wykres jak to powinno wyglądać (a u ciebie jeszcze lepiej i równiej...) Reklamacja PS. Kingston jak i inni producenci potrafi zmienić specyfikację na gorszą, np niesławny SSD NV2 z TLC na QLC ale to u ciebie nawet QLC nie przypomnina
Będę wdzięczny za radę jak można usunąć ten błąd Tylko przez wymianę dysku, dysk jest uszkodzony. Pozostaje Ci jedynie reklamacja sprzętu.
Sprawa jasna zepsuty przez nieodpowiednią śrubę. Próbuj reklamować ale na miejscu sprzedawcy reklamacja była by odrzucona z miejsca za uszkodzenie mechaniczne. Może przejdzie.
Jeżeli wpiszesz swój nr seryjny danego dysku na stronie producenta, to możesz się dużo dowiedzieć. Czyli albo reklamacja - albo utylizacja.
Skanowanie całej powierzchni dysku w MHDD - wciśnij 2xF4 , powinien wiele wyjaśnić . Po skanowaniu podaj screena z wyniku na forum . Po nim ewentualnie zerowanie całej powierzchni dysku w MHDD i na koniec dla pewności REMAP całej powierzchni dysku . Jesli po tym wszystkim dysk nie będzie się formatował , to reklamacja . Chyba , że skan wykaże dużą ilośc...
Mk20 przed oddaniem dysku do reklamacji to sprawdziłem go programem powerMax i nie było żadnych błędów. W tej chwili nie mogę już nic zrobić ponieważ go juz niie mam.
Wejdź na strone Federacji Konsumentów i tam możesz zadać pytanie prawnikowi.
Witam. Jestem dosłownie zawiedziony gwarancją producenta WD 3 lata ,kupiłem faktycznie dysk na allegro tylko z taka gwarancja po 1 miesiącu dysk przestaje być widoczny w biosie wysyłam na własny koszt do Warszawy i co dostaje w zamian 4 miesiące gwarancji, dosłowny szok , omijajcie szerokim łukiem tego typu zakupy dysków WD.
Nie przejmuj się. Ten typ tak ma :( http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
mam zakupiony dysk IBM 2,5' 20Gb 2 lata temu i mi siadł i mam problem z reklamacja dysk był zakupiony w firmie która juz dzis nie istnieje czy jest mozliwosc wyslania bezposrednio dysku do producenta... tak jak seagate pozdrawiam
Wszystko będzie OK jak nie użyjesz polskich znaków diakrytycznych.
Poszła reklamacja dysku Lexar. Póki co, po zainstalowaniu Win 10 od nowa, wszystko działa poprawnie.
Zapytałbym ich na jakiej podstawie wymienili dysk. Najlepiej telefonicznie i znienacka.
Niektórzy sprzedawcy na allegro mają wyłożone na gwarancję ,swego czasu reklamowałem Monitor . Reklamacja miała trwać 14 dni , minął miesiąc , zadzwoniłem do gościa a ten wielce zdziwiony czego ja chcę. Dopiero jak go postraszyłem rzecznikiem praw konsumenta to dostałem monitor.
No to przynajmniej zasilacz markowy. Zostaje więc wysłanie dysku na gwarancję.
Witam, czy przerabiał ktoś temat reklamacji dysku SSD z powodu wolnego transferu? Niedawno kupiłem dysk SSD Patriot P210 1TB. Ostatnio kopiowałem na niego kilka plików wideo i zauważyłem, że po chwili kopiowania z wysoką prędkością, typowa jak na SSD ~400 MB/s, dysk po minucie czy dwóch prędkość zapisu spadła do 50 MB/s aż do końca transferu z czasowymi...
Zamontowałem partycję linkowanym wyżej programem, naprawiłem partycję i wygląda na to iż udało się odzyskać wszystko co chciałem, dziękuje za pomoc. Teraz pozostaje jeszcze reklamacja dysku - miał raptem 10 miesięcy, nie upadł i nic innego złego się z nim nie działo, mam więc nadzieję iż uznają.
(at)Dizmar: nie ma już rękojmi ;) (at)kasek21: nie, zakup i reklamacja nie dotyczyły dysku SAMSUNG :O Chyba nie sądzisz, że byłbym na tyle tępy żeby sie rozpisywać na temat innego producenta? Napiszę Ci drukowanymi literami: rzecz się tyczyła nośnika firmy S A M S U N G. Jeśli zaś chodzi o warunki gwarancji to no cóż....... przeczytaj uważanie i ze...
już próbowałem z samym samsugiem nadal nic a z inną płytą główną niestety nie mam takiej możliwość więc chyba pozostaje mi tylko reklamacja
Witam, Przybywam z dość nietypowym przypadkiem. Nigdzie w internecie nie znalazłem czegoś takiego. Mianowicie posiadam dysk kioxia exceria 480GB sata. Na początku dysk pracował w innym komputerze jako systemowy, ale nie używałem go wcale i postanowiłem przenieść go do laptopa. Jako, że laptop miał 128GB SSD i 500GB HDD, to zastąpiłem nim HDD. Miałem...
Reklamacja zgłoszona, tylko problem jest taki, ze nawet nie mam możliwości wyczyścić tego dysku, a jest tam zainstalowany Windows 11 i są na nim moje dane.
Wysyłając dysk na gwarancję który wydaje niepokojące dźwięki oczekuje się ekspertyzy i oceny czy reklamacja jest zadadna bo z perspektywy klienta dysk który zachowuje się w podejrzany sposób nie jest wiarygodnym miejscem przechowywania prywatnych plików Oczekiwania to jedno, warunki gwarancji to drugie. Jak chcesz ekspertyzy i indywidualnego potraktowania...
Pytanie, czy wcześniejsza reklamacja tego dysku odbywała się przez serwis Dell-a :?:
Mając numer seryjny dysku można na stronie producenta sprawdzić, czy jest gwarancja na ten dysk i do kiedy. Ale ja jak dotąd reklamacja na wadliwe dyski składałem tylko do sprzedawcy (od którego kupiłem na Allegro) i nigdy nie miałem z tym problemów.
(at)Kolobos: chyba nie wiesz o czym piszesz. Nie każdy jest tak inteligentny jak Ty aby wpaść na pomysł pytać na forum lub szukać w google. Jeśli na aukcji sprzedawca wystawia mydło antybakteryjne (allegro) to mam prawo oczekiwać, że dostanę taki towar jaki zamówiłem. Nie muszę się znać na wszystkim. Nie założyłem tego tematu na forum aby się wyżalić....
Kopia dysku i reklamacja na dysk jeśli jest. A jak nie szukać nowego.
Jeżeli dysk jest sprawny to raczej problem z urządzeniem. Jest zasilanie bo słychać dysk ale nie ma przesyłu danych. Nawet gdyby dysk był uszkodzony to by włączyła się automatyczna naprawa lub pojawił by się komunikat o instalowaniu sterowników i dysk był by widoczny a widoczne jest tylko urządzenie. Sterowniki są potrzebne dla XP i wstecz. Może kolega...
Dostęp do dysku powinien być możliwy nawet podczas gwarancji, chyba że to jedna z tych konstrukcji gdzie trzeba całego laptopa rozebrać by się do niego dostać. Serwis ogólnie znalazł ślad czyli brak śrubki, i tu jest dziwnie bo z jednej strony mają rację, z drugiej śrubka nie wpływa na usterkę a ten serwis co dostawał się do dysku dał ciała bo jak by...
PCIe 3.0/2.0 x16_1 mam wpiętą kartę graficzną. PCIe 3.0/2.0 x16_2 dysk SSD NVMe na adapterze, który chciałem tu mieć, nie jest na tym gnieździe widoczny, dlatego on jest pusty a na PCIe 2.0 x16_3 mam teraz wpięty ten dysk. 2 slot jest wolny. Na 1 mam kartę graficzną a na 3 mam dysk. Stąd zapewne, teraz wskazania z GPU-Z są prawidłowe. Jak podmienię...
Witam po 3 miesiącach użytkowania dysk odmówił posłuszeństwa. Posiadam Windows 7 Home Premium, gdy odpalę jednostkę dochodzi do ładowania systemu, mała ścinka, charakterystyczne pyknięcie i koniec, przechodzi do czarnego ekranu naprawy albo uruchomienia normalnego i tak cały czas. Próbowałem przepinać kable, zmieniać wejścia - płyta główna to Gigabyte...
Znaczy ja powiem tak że nic rewelacyjnego nie potrzebuję akurat, już i tak w niedo doinwestowałem, więc chciałbym aby działał. A wymogiem tego będzie zapewne reklamacja dysku tak?
U znajomego nie czyta tak samo dysku , czyli pozostała reklamacja
2. Nośniki danych (pendrive, itp), sprzęt posiadający jakiekolwiek nośniki danych nie podlega zwrotowi chyba, że nie był rozpakowany (nie naruszone plomby na opakowaniu). Ostatnio oddałem na reklamacje dysk SSD Kingston V300 60GB (zakupiony na Morele.net), bo był z tej powolnej serii na pamięciach Microna. Niestety zanim znalazłem w necie informację...
A więc tak w innym komputerze, bios go widzi, windows 7 też tylko nie ma przydzielonej litery. W zarządzaniu dyskami widnieje jako: Dysk1 nieznany, niezainicjonowany, nieprzydzielone miejsce. Edit: Zainicjowałem go, ale ewidentnie jest z nim coś nie tak, teraz nawet jak to piszę, komputer strasznie sie muli i zawiesza, wyjęcie dysku rozwiązuje oczywiście...
Niedawno oddałem do reklamacji dysk twardy w hurtowni INCOM z Wrocławia i jakie było moje zdziwienie gdy usłyszałem, że nie są w stanie wymienić dysku jedynie oddali pieniądze, dodam tylko, że za dysk zapłaciłem 215zł a teraz kosztuje znacznie więcej i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt który usłyszałem przez telefon, że producent odmawia...
Rewizję płyty odczytasz z laminatu, po zdjęciu obudowy, przy krawędzi poniżej złączy zewnętrznych. Z ekranu, jaki zamieściłeś wynika że karta graficzna pracuje w trybie x8 - dziwne. Zarówno płyta jak i karta obsługują PCI-E 3.0 x16. Kartę masz w górnym czy dolnym złączu na płycie? Po ustaleniu rewizji płyty można uaktualnić bios na płycie głównej tylko...
Moim zdaniem ten raport SMART jest wystarczający do reklamacji dysku. Postanowiłem przejrzeć jeszcze raz te wyniki z SMARTa tego dysku i co się okazuje (wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, po prostu przeoczyłem) a to najważniejsza informacja: "Atrybut ID 191 ( BF ) G-sense error rate Częstotliwość błędów w wyniku oddziaływania przeciążenia. Atrybut...
Dysk właśnie znowu się pojawił, po tym jak PC się uspał i go wybudziłem po jakimś czasie. Jest NTFS, normalnie się wyświetla ale jest "write protected"... A po restarcie pewnie znowu zniknie. Przełożenie dysku może by rozwiązało na chwile problem, ale co jeśli po 2 tygodniach znowu coś się spierdzieli? Nie mogę na coś takiego pozwolić, bo na dysku będę...
Zamierzam oddać do reklamacji dysk twardy samsung HD103SJ (bad sektory). Ten dysk nie ma badsektorów ale jeżeli są kłopoty z dyskiem to nadaje się na gwarancję.
Co stanowi istotę problemu? Jeśli sama reklamacja przedmiotu to zły dział Forum dla tego zagadnienia. Odnośnie reklamacji może pomóc rzecznik praw konsumenta - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pom... Jeśli chodzi o dysk to jest to wada i powinien np zostać wymieniony na inny sprawny lub problem może zostać rozwiązany w inny sposób...
Płyta nowiutka, wymieniana 2 m-sc temu, kondensatory ok, czuć że dysk podłączony bo nagrzewa się. BTW. Dysk nagrzewał mi się do 80 stopni wcześniej, ale z supportu Kingstona pisali że max do 85 może bo bez chłodzenia jest, trochę dziwne mi się to wydaje, że aż tak się grzał ale pisali że to normalne. Bios zaktualizowany do najnowszego, firmware też....
Ps. w złym dziale umieściłem temat. proszę modów o przeniesienie do działu HDD zbrobiłem test dysku twardego HD Sentinelem http://up.programosy.pl/foto/ram2_1.jpg napisałem do sklepu internetowego, w którym kupiłem dysk. Odpisali, żebym wysłał im dysk a oni wyślą dysk do autoryzowanego serwisu w celu ekspertyzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zostanie...
Usuniete pisma sprzedawcy sa jedynie desperacka proba kontrataku na moje przedsadowe wezwanie do zwrotu wplaty (to jest warunek konieczny przed podaniem dluznika do sadu). Swoja oryginalnosc zawdzieczaja niewiedzy autora. Nie mam ani dysku ani pieniedzy, wiec nie istnieje zadna podstawa prawna do przyslania mi wezwania do zaplaty, jakie dostalem. Podobnie,...
Wygląda na to że ktoś bawił się hdd regeneratorem który przeniósł uszkodzone sektory na koniec powierzchni dysku. Może i się bawili ale fachowcy w serwisie , na tym dysku były same dane , nawet systemu nie było, i 3 razy z rzędu wyspał partycję, ale z tego co się orientuje to gwarancja producenta wynosi 5 LAT , czy się mylę ?
Teraz dysk ma realokowane sektory, a to jest podstawa do reklamacji dysku. Parametr C7 nadal wzrasta, co świadczy o błędach w komunikacji z dyskiem.
Tydzień temu dysk padł, zobaczymy jak przebiegnie reklamacja i gwarancja. Wytrzymał niecałe 4 miesiące sporadycznego używania wieczorami.
Z portalu elektroda.pl dostałem mejla o tytule: 'Rozwiazales swoj problem? Opisz jak a dostaniesz punkty!' To więc odpisuje (nie ze względu na punkty rzecz jasna). Co do tematu 'Okres testowy dysku u producenta Seagate?' to zareklamowałem owy dysk. Reklamacja trwałą 2 miesiące ale dostałem nowy dysk. Pozdrawiam :)
https://www.youtube.com/watch?v=iepZSc0i... Proszę ... reszty komentował nie będę. Chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Ogladalem ten filmik i inne też . Przecież wymieniłem już dysk - 5 minut roboty to zajęło . 1. Opisałem że w pierwszym etapie kupiłem kieszeń na dysk w miejsce napędu i że mam problemy komputer przy starcie nie widzi dysku muszę robić...
Dysk Adata SU900 zaczął bez powodu nabijać sobie licznik błedów CRC Interface. Teraz jest już wynik około kilkudziesięciu tysięcy. Dysk używany z Linuxem Arch ale pod Windows robił to samo. SMART pozostały czysty, zero błedów. Uzywany jakieś 3000h. Co jest grane? Dysk jest na gwarancji jeszcze. Mam go od 16 miesięcy. Był sprawdzany w trzech laptopach...
Nic z tym dyskiem nie rób. Zrób tylko kopię posektorową. Najlepiej ddrescue do pliku http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... wykonaniu kopii posektorowej dopiero dalsze czynności. Każde włączenie tego dysku zmniejsza szansę odzysku danych. Szczególnie nie używaj żadnych cudownych programów do odzysku danych. Odzysk danych...
Sprawdzenie na szybko dysku by mieć pewnośc I przejść do dalszej możliwości powiedzmy złożenia reklamacji to prosze o ściągniecie program darmowego crystal disk I właczenie jeżeli kwadracik będzie zółty lub czerwony z napisem uwaga lub zły to reklamacja jeżeli niebieski- dobry to znaczy ,że dysk jest dobry a źle wgrany windows I sterowniki Dodano po...
1. Tzn. moja wina , że podpiąłem do zasilania które spowodowało awarię dysku i reklamacja nie będzie uwzględniona? 2. http://www.frazpc.pl/b/305924 Ps. polecony dysk sprawdza się rewelacyjnie, dzięki za polecenie.
Nirvanowiec, tylko dziwi mnie fakt - winzgroza scandiskiem go nie widzi - a MHDD tak - będę obserwował HDD Health pracę dysku - a w razie czego reklamacja ;> No i ta temperatura 47'C dysku twardego, oraz 28 sektorów relokowanych wg raportu online speedfana ... Z resztą Nirvanowiec rzuć okiem na html
Zrób jak najszybciej backup danych i wysyłaj do gwarancji zanim całkiem padnie. Dlaczgo kolego sądzisz, że dysk ten może paść całkiem? Wyczytałeś to z raportu SMART? Uważasz, że reklamacja zostanie uznana bez problemu? Jakie informacje załączył byś do reklamacji? Właśnie tego chcę uniknąć bo brak tego dysku na 2 tyg. utrudni mi pracę z komputrem.
Byłem dziś z reklamacja i tam na miejscu okazało że wadliwy dysk...I we wtorek odbieram inny i sprawdza na miejscu czy tez nie padnięty..
Dysk nadaje się do reklamacji.
Witaj. Dysk jest uszkodzony i prawdopodobnie kontroler jest zablokowany, możliwy jest odczyt, brak możliwości skasowania czy zapisu. Chińszczyzna, więc pewnie reklamacja odpada. Pokaż szczegóły SMART. Co do kości Toshiba... Mogą to być przyzwoite kości Toshiby, mogą to być odrzuty produkcyjne, które nie nadawały się do włożenia do innego dysku (duża...
Dysk leżący poziomo w kieszeni wydaje dokładnie takie same dźwięki. https://obrazki.elektroda.pl/7648120200_... To już trzeci dysk WD który ma kłopoty z hamowaniem.... Co radzicie robić w tej sytuacji? Oddać do X-Komu i kupić gdzie indziej w nadziei, że dysk nie będzie wył ani wydawał innych niepokojących dźwięków przy wyłączaniu? Czytałem...
Jednak będę reklamował. Po partycjach które się na nim znajdują to pewnie został wyciągnięty z nowego laptopa i tak sprzedany. Jeszcze nie zamykam tematu. Napiszę co z tego wyszło. Dziękuję Bardzo za pomoc i Pozdrawiam. /EDIT Reklamacja uznana. SMART nowego dysku po wymianie: http://obrazki.elektroda.pl/9017518400_1... Jest nówka sztuka....
No na pewno jest coś nie tak. Reklamacja będzie najlepszym wyjściem :) Cieszę się że mogłem pomóc :) A tak btw. gdzie kupowałeś ten dysk?
Czasem są problemy z kabelkiem usb. Podłącz go innym kabelkiem np. od telefonu, jeśli to nie pomoże to obawiam się,że reklamacja tylko pomoże.
Wiele firm sprzedających komputery oferuje za niewielką dopłatą możliwość pozostawienia uszkodzonego dysku z danymi u klienta, warto skorzystać z takiej opcji zakupując komputery do swojej firmy. Sądzę, że to bardzo dobra konkluzja. Klienci powinni wręcz żądać takiej umowy. Odnośnie zaś przewiercenia dysku na wylot, to takiego uszkodzenia reklamacja...
Dysk na gwarancji? Możesz sprawdzić jego status na stronie producenta. Ja wysyłałem nie raz na reklamację i po ok. 10-14 dniach przychodził "nowy". Jeżeli nie jest już objęty gwarancją producenta - to można by dysk poddać zerowaniu i remapowaniu. Na zrzucie widać tylko liczbę sektorów niestabilnych - brak informacji o fizycznie realokowanych sektorach....
Podejrzewam, że bad sektory będą się pomnażać w dalszym ciągu i zapisanie jakichkolwiek danych na tym dysku będzie stanowiło ryzyko. I tu masz rację. Sprzedawca zaznaczył, że występują bad sektory i kupując go wiedziałeś o tym. Moim zdaniem reklamacja nie będzie uznana.
Formatu niskopoziomwego napewno nie wykonałeś . Co najwyżej zerowanie całej powierzchni dysku . Z tekstu wynika , że na dysku danych nie ma , więc może reklamacja ? Pozdrawiam .
Temat reklamacji rozwinął się. Sprawę przeniosłem z emaila na portal Allegro. Treść rozmowy zamieszczam poniżej. Czy ktoś z Państwa jest chętny na zarobek w wysokości 300zł ? ;) W skrócie - demontaż dysku,instalacja systemu,dojazd do klienta itd itp. Głównie chodzi mi o pożyczenie dysku 3TB na okres kilku dni lub max 14(czas rozpatrzenia reklamacji...
Napisałem maila do x komu w sprawie gwarancji na matrycę dlaczego jest tylko 1 rok skoro przy awarii matrycy nie da się korzystać z laptopa na którego jest niby 2 lata. Dostałem odpowiedź wymijającą że karta gwarancyjna jest ogólnikowa każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie , większość wad matrycy jest spowodowana wadą innych podzespołów itp...
A jak mogłem dysk twardy niewłaściwie użytkować ? Czujnik dysku zarejestrował tysiące niedopuszczalnych wstrząsów podczas pracy. Z powietrza się te dane nie biorą. Wątpię, żeby reklamacja została uznana, patrząc na ten parametr. nie wiem jakich parametrów dysków twardych mam szukać Patrząc właśnie na Twój "sposób użytkowania", to kupiłbym dysk SSD...
Witam! Trochę odświeżę kotleta, obecnie również jestem na etapie zamiany dysku w ASUS K70IC - padł wybór na SSD 120 lub 240 GB. Pierwsza próba to dysk GOODRAM CX-300 - wszystko pięknie śmigało przez dwa miesiące( jednak na sterownikach uniwersalnych), gdyż na oryginalnych ze strony Asusa działy się głupoty i często kończyło się niebieskim ekranem. Jednak...
Podczas próby zerowania dysku przy użyciu polecenia ERASE otrzymałem komunikat *** CATASTROPHIC FAILURE *** coś mi się wydaję, że tylko reklamacja
panorek napisał: W sensie formalnie raczej tak, w szczególności ten 1 powyżej 500ms kwalifikuje. Formalnie na jakiej podstawie? Odczyt > 500ms to o krok od oznaczenia sektora jako nieczytelnego. W przypadku nowego dysku to przesadna ekstrawagancja. A mój oraz inne przykłady wskazują że producent też tak do tego podchodzi, choć nie wiem czy zawsze....
Bad sectory na dysku albo ci "fachowcy" niezbyt ostrożnie się obchodzili z tym dyskiem... Po prostu mógł "niechcący" wylądować na podłodze :D Mam nadzieję że reklamacja się powiedzie.
Witam Kupilem jakis czas temu dysk CAVIAR 2500AAJS (250gb na SATA), skopiowałem wszytskie dane ze starego dysku CAVIAR 1600 (160gb SATA), operacja przebiegła bez problemu jednak z czasem okazalo się, że duża część plików skopiowała sie z błędami, np. w mp3 słychać co jakis czas trzaski, zdjęcia "wyglądają inaczej" a niektóre programy się wogole nie...
gdzieś czytałem że format nikiego poziomu "wyczyści" uszkodzone sektory tak iż nie będzie ich widać lecz fizycznie na dysku są one dalej, a skoro widać je teraz to znaczy że "zapas" dysku przewidziany przez producenta sie wyczerpał, jeżeli coś pokręciłem to prosze mnie poprawić.
ok, jutro go odsyłam mam nadzieje iż reklamacja bedzie uznana. a swoją drogą to powiedz mi co tak naprawdę się z nim stało, dlaczego tak zaczął reagować i jak mam walczyć ewentualnie z sprzedawcą ??
Polska to dziwny kraj każdy złom komputerowy tu może trafić. mam dyski ibm i nie narzekam wożę je po kraju i nic ale przy zakupie sprawdziłem gdzie wyprodukowano. JEDYNĄ ROZSĄDNĄ RADĄ JEST - REKLAMACJA Brak paragonu jest kłopotem ale nie do końca. Kasa fiskalna ma swoją pamięć a sklep firam kopie takich paragonów Myśl i działaj powodzenia
W karcie gwarancyjnej widnieje taka informacja: 1.4 W przypadku zgłaszania roszczeń z gwarancji, Acer, według własnego wyboru, naprawi lub wymieni System lub jakąkolwiek jego część objętą gwarancją, używając nowych lub fabrycznie odnowionych części lub Systemów. W sytuacji, gdy Acer zdecyduje się użyć fabrycznie odnowionych części lub Systemów, będą...
Zgraj dane jak najszybciej bo za minutę/godzinę/dobę może już ich nie być. Dysk do reklamacji/wymiany RMA czy w sklepie.
po oddaniu do serwisu okazało się że padł BIOS. Od tamtej pory laptop pokazuje mi że posiada 2GB ramu, gdzie wcześniej pokazywał 4GB, Trzeba bylo już wówczas reklamować naprawę (nie wiemy kiedy to było i czy reklamacja to uwzględnij), być może był uszkodzony BIOS i w grali "nowy" (tz. jaki mieli). Jeśli chodzi o zamulanie, to podaj SMATR dysku z Crystal...
Laptopa reklamuje się w serwisie producenta, a nie w miejscu zakupu, reklamacja jest obsługiwana szybciej i unikamy cwaniactwa niektórych sprzedawców. Jeszcze nie spotkałem się z unieważnieniem gwarancji ze względu na zainstalowany inny system, niż fabryczny. Generalnie gwarancja obejmuje sprzęt, więc można instalować cokolwiek się chce.
Nie jest uszkodzony , ale reklamacja . Uzasadnij swoją tezę. Panie Jankolo , fakt powinienem najpierw coś doradzić niż wypowiadać się tak od razu . Błędy CRC które są na dysku , mogą być uszkodzeniami powierzchni dysku , ale niekoniecznie , mogą być również spowodowane poprzez błędy logiczne , najpierw powinienem spróbować rozwiązać problem w sposób...
Nie mam niestety innego dysku z systemem żeby podpiąć i np. odpalić program diagnostyczny. EDIT Otrzymałem dziś telefon z informacja ze moja reklamacja została uznana przez serwis dodano jeszcze ze zapomnieli mnie poinformować ze dysk ten był przez serwis "odświeżany". a najlepsze jest to ze na miejscu okazało się ze mam dwa dyski do wyboru jeden identyczny...
Termin realizacji reklamacji wynosi 2 tygodnie (chyba że w karcie gwarancyjnej zastrzeżono inaczej ale Ty nie masz karty ), niestety obowiązuje on również w przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej. Nie wiem jak wygląda to co się stało ale jeśli zwrócili na to uwagę usterka jest pewnie dość widoczna. Wiele tu oczywiście zależy od podejścia sprzedawcy,...
Kupiłem dysk jak w temacie. Po dwóch miesiącach zaczęły się problemy. Wygląda to tak http://obrazki.elektroda.net/81_12382274... jest to skan z wydruku. Czy zerowanie coś pomoże? Reklamacja nie wchodzi w rachubę bo sprzedawca z Allegro poszedł w siną dal, a gwarancja nie była gwarancją producenta.
Uff, chwilkę to trwało, ale musiałem zorganizować dwa dodatkowe czyste dyski. Ostatecznie udało się odzyskać wszystkie dane :) Opiszę procedurę, może komuś się to przyda. 1. KOPIA DYSKU Utworzyłem bootowalnego pendrivea z Parted Magic, co można łatwo zrobić za pomocą programu dostępnego na stronie http://partedmagic.com/doku.php?id=downl... Następnie...
Aktualizacja z pola walki: Druga też wymieniona tylko jeszcze do mnie nie dotarła i też niższy numer seryjny o 96869131 jednostek numerów seryjnych . Nie pamiętam jaką miałem rewizję wcześniej więc nie jestem pewien że niższa wersja działa lepiej niż wyższa. Pierwsza wymieniona płyta była na okoliczność błędu z losowym wykrzaczeniem się systemu przy...
Hmm. Za chwilke sprawdze. Jedyny problem ze juz dzis nie zdaze a tak dopiero w poniedzialek i z reklamacja moze sie przeciagnac spokojnie nawet do konca stycznia.... :/ Moze i marudze ale chodzi o zgranie danych z umierajacego dysku wlasnie.... na ta 500. Coz jezeli do PN beda problemy poleci na serwis. Dzieki za opinie ;]
Witam. Dysk do wymiany. Zgrać dane z niego i reklamacja.
Windows 7 64bit zainstalowany na Raid0 złożonym z 2 dysków Samsung 500GB Dołączyłem Samsunga 3TB jako dysk na dane (poza Raidem) Dysk zainicjowalem jako GPT i podzieliłem na partycje. Z początku wszystko działało ok, ale tylko przez kilka dni. Przy starcie Windowsa zgłosił sie checkdisk z informacją że na jednej z partycji dysku GPT są błędy. Skan zawieszal...
To tak postaram sie odpowiedziec czesciowo na twoje pytanie. Gwarancje masz raczej na 24miesiace wiekszosc sprzetu juz wtedy miala na ten okres. Co do dysku to nalepszym sposobem jest zrobienie backupu(nigdy niewiadomo co Oni zrobia) poprostu wyjmij dysk(powinien byc za jakas zaslepka) podlacza do "duzego" komputera(w razie czego przejsciowka kosztuje...
Jak sprawdzić nowy dysk: Czy dysk nie był wcześniej formatowany niskopoziomowo. Mam takie obawy ze wzgledu na slady powtórnego naklejania folii i brak jednej nóżki (gumki). Sprzedawca sie wypiera i twierdzi ze reklamacja jest w tym przypadku nie uzasadniona. Jest to dysk WD My Book Essential 1TB USB 2.0 http://obrazki.elektroda.net/38_12863629...
A wiec dysk poszedł do producenta jako reklamacja usług gwarancyjnych. a szkoda bo pogrzebałbym w nim sam bardzo chętnie tylko ze żaden soft nie widział partycji chociaż testdisk cos czytał ale nie nie wersja testdisk dla windowsa tylko ze ten sam program tylko w linuxie. No a producent tak jak okzo zauwazyl tylko wymiana na nowy dysk. A jeśli chodzi...
Witaj, Sprawdzenie terminala jest proste - po złączeniu TX z RX w złączu podłączanym do dysku (oczywiście terminal nie podłączony do dysku) w aplikacji terminala (w hyperterminalu czy czymś podobnym) wpisane na klawiaturze znaki będą pojawiać się na ekranie. też próbowałe, znaki się nie pojawiły, raz czy dwa zawiesił się tylko Hyper Terminal chyba...
Możesz trafić gorszy dysk po reklamacji. Tym bardziej ,że dysk jest sprawny i nie nadaje się do wymiany gwarancyjnej.
Zakupiłem dzisiaj dysk nowy do laptopa, Seagate 320 GB cache:16MB 7400obr. A gdzie kolega zakupił w sklepie czy w firmie wysyłkowej, sklepie internetowym? Zwracać można jedynie wtedy, gdy zakupu nie dokonano w siedzibie sklepu osobiście. W innym przypadku nie ma prawa zwrotu a jedynie wymianę na inny sprawny - tak zwana reklamacja lub rękojmia - o...
Podaję dane z innego programu. To zbędne. Dołącz SMART dysku zgłaszając reklamację.
na zadne przyciski nie raguje? w menu mozna wejsc pod warunkiem ze rejestrator nie nagrywa. wylacz REC i powinnienes wejsc w menu...jezeli dalej nie bedzie ragowal to raczej bedzie problem z rejestratorem i go do serwisu... na zaden przycisk nie reaguje wlasnie, poza tym nie widac po diodach zeby dysk chodzi, wiec nie nagrywa. Zaraz bede dzwonil do...
reklamacja dysku seagate reklamacja dysku twardego przepięcie reklamacja
schemat połączenie gwiazda komputer wolno stojący cruiser sterownik
renault kontrolka zygzakiem momenty dokrecania
Najczęstsze usterki silników w radiomagnetofonach Yamaha RX-V659 won't power on: common C405 capacitor failure, fuse, and standby PSU issues