oki na chwilę obecną reklamowałem ponownie. Dostałem na mail-a potwierdzenie zgłoszenia. Poczekam i odezwę się. Na chwilę obecną dzięki za pomoc i zainteresowanie Kolego, możesz reklamować tylko raz na 30 dni. Jeżeli wysyłasz reklamację mailem to operator musi potwierdzić jej wpłynięcie telefonicznie lub pisemnie w ciągu 14 dni. Potwierdzenie zgłoszenia...
Trzymaj się z daleka od firmy "DKSOFT" z internetem radiowym. Częste awarie, nie reagują na reklamacje.
Bo z ich punktu widzenia i umowy wszystko jest ok, wiec nie masz podstaw do reklamacji.
Powiedzcie mi czy to możliwe żeby DLM przez te pięć dni łączył się tylko w granicach od 8200 do 9200 przy SNR Margin 6db Nie, to robi Rate Adaptive (widełki) dla Target Margin 6 dB. po czym w jednej chwili ustabilizował linię na 4096 i wyłączył ADSL2+ ? A to zrobił DLM i to może nie być koniec roboty (bo cięcie jest mocne i to po obu stronach).
Dam znać, jak otrzymam pismo w sprawie reklamacji.
Witam Sprawdz poprwnosc polaczen (rozdzielacz i filtr).Porownaj to z instrukcja dostarczona w pudelku.Jezeli to jest w porzadku to wina bedzie po stronieTP-zadzwon z reklamacja.
(at)patrykoryginalny Jeśli nie masz GWARANTOWANEGO transferu, czyli NIE masz oferty Internet 60Mb, a masz ofertę Internet DO 60Mb (i to DO jest tu kluczowe), to NIE zerwiesz takiej umowy bez zapłaty kary umownej. Składać reklamację na piśmie.
Konkludując: Zgłoś reklamację do dostawcy internetu i nie daj się "spychologii" jaką ja w początkowym okresie rozpatrywania reklamacji miałem..
Na stronie http://www.konsument.gov.pl w zakładce "Złóż skargę" można pobrać gotowe formularze reklamacji w języku polskim (skarga do polskiego przedsiębiorcy), jak i j. angielskim - np. reklamacja usług u zagranicznego przewoźnika lotniczego, sklepu internetowego zarejestrowanego w UE itp. Wzorce są uniwersalne, na pewno ułatwią określenie roszczenia....
zareklamować kartę sieciową Na co się chcesz powołać, składając reklamację?
Zamawiasz zdalnie (nie w salonie!) i masz 14 dni na testy i rezygnację. Oczywiście nie rezygnuj na razie z Vectra. Co odpowiedziała V na twoją reklamację?
Przykładowy wątek o bylejakości usług internetu PLAY: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... = pisemna reklamacja
Wykonałem je wielokrotnie i nic Co wykonałeś wielokrotnie? Dostawca coś wgrał na ich modem podziałało przez 2 -3 dni i koniec znowu to samo. To zgłaszasz kolejne reklamacje, do skutku. Co odpisali na złożoną reklamację?
(at)krystianbednarek06 Zgłosiłeś to w reklamacji operatorowi?
Reklamacje pisemne (najlepiej przez internet - z konta abonenta) - nie wiem jak ty je zgłaszasz, ale te telefoniczne to strata czasu i nerwów. Kontaktowałeś się z kimś w tej sprawie? Jaka odpowiedź?
Wracając do tematu: https://www.speedtest.pl/wynik/429161457 Słów mi brakuje. Im więcej reklamacji tym bardziej internet przycięty.
Zrób certyfikowany test (kilka) i reklamuj usługę dołączając go do reklamacji.
Dostałem bezpłatną zapasową kartę SIM na abonament 0 zł/ miesiąc. Chyba jasno napisane. Chyba średnio jasne, skoro złożyłeś reklamację...
Czyli strona diagnostyczna modemu jest zablokowana przez ISP. Możesz jeszcze sprawdzić czy poprawnie działa połączony komputer bezpośrednio do modemu. Jeśli też nie to zgłaszaj reklamację.
Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, i nie za bardzo Ci pomogę, ale wszystko zależy chyba od konstrukcji umowy. Też mam radiówkę 10Mb/s i mam stale ponad 10. A każde zejście poniżej 10 traktowane jest jako niezgodność z umową i jest podstawą do składania reklamacji.
Jak już mówiłem, internet czasem działa czasem nie. Chce zrobić tak aby działał cały czas Jeśli modem/router należy do operatora to jemu zgłaszaj reklamacje.
Tylko jestem ciekaw czy w salonie pley przyjmą mi reklamacje bo ja umowę miałem przez internet? Czy do reklamacji dołączyć zdjęcia jakie zrobiłem podczas robionego testu jakie wystąpiły błędy ?czy wymagać od salony pley jakiegoś potwierdzenia przyjęcia reklamacji ?czy to jest konieczne
ale gość na infolinii przekierowywał za każdym razem rozmowę, i po przekierowaniu już nikt nie odbierał. Daj sobie szansę i odpowiedz na pytania (at)matek451/ sprawdzi jaką masz infrastrukturę lokalnie w Plusie i czy problem jest stricte u operatora, a nie po części u ciebie. Później możesz składać reklamację.
To może mieć związek z powyższym - czyli, przegrzewa się. Powód - uszkodzony modem lub problemy z jego zasilaniem. Zaopatrz się w inny komputer i sprawdź, czy zachowanie modemu będzie identyczne. Jeśli tak, pozostaje tylko reklamacja.
Pozostaje kontakt do sprzedawcy lub producenta (reklamacja). Skoro internet działa to może uruchomić go by pokazywał lokalizacje na orange.gps-trace.com stronka darmowa tylko koszty za połączenia z internetem, do tego są apki na androida.
(at)phil13 Może jest awaria sieci operatora. Zaloguj się do Moje Usługi, i zobacz czy tam nie ma jakiegoś komunikatu. Możesz też złożyć tam reklamację przez czat.
Szukaj jak pisałem model T od 410 do 430 im wyższy model to lepsze parametry a do tego zero problemu i pancerna wytrzymałość. Wiem o czym pisze bo sprzedałem ok 50 i zero reklamacji .
Tam sobie poczytaj i zastosuj się do wskazówek i rad odnośnie składania reklamacji telekomunikacyjnej --> https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/
Co do wykrycia: wystarczy że admin sieci będzie badał pakiety TCP pod kontem pola TTL (TimeToLife) które są pomniejszane o 1 po przejściu przez każdy router (w tym przez komputer udostępniający internet). Pakiety z komputera innego niż udostępniające internet będą miały pole TTL mniejsze o 1. inną sparwą jest etyka takiego działania, bo w końcu to podsłuch...
Wybór jest naprawdę ogromny i trudno cokolwiek polecić, a ceny zaczynają się od ok. 90 zł. Jedynie co mogę doradzić to kup nowy na gwarancji, nic używanego. Dobrze jeśli kupujesz w pobliżu miejsca zamieszkania, wtedy jest mniejszy problem z ewentualnym zwrotem czy reklamacją.
Jednak takie parametry to można sobie wsadzić w kieszen, bo chodź zrobię zgłoszenie na ich podstawie vectra znów powie swoje Akurat parametry modemu są w normie więc nic dziwnego, że odrzucą. Skoro nie sygnał to testy przepustowości jak opóźnień mogą być podstawą zgłoszeń tylko trzeba je prawidłowo wykonać i załączyć do reklamacji.
Jeśli sprzęt zawiesza się wyłącznie przy oglądaniu filmów online, jest to kwestia programowa (kodeki, przeglądarka) a nie sprzętowa. Jeśli laptop zawiesza się również poza internetem, należy oddać sprzęt na reklamację.
Pamietaj zglaszasz reklamacje a nie usterke badz nieprawidlowosc
od 4 dni nie ma internetu, Panowie z Orange nie maja czasu tego naprawić Pisemna reklamacja telekomunikacyjna: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-rekla... https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dzien... Ty jako klient NIE masz obowiązku niczego sprawdzać, zwłaszcza jeśli sprzęt...
Taka prędkość by mi wystarczyła :) Zgłosiłem reklamacje na wolny internet , zobaczymy co odpiszą 14.04. W mikrotiku zrobić agregację pasm ?
To niestety codziennie reklamuj, że internet nie działa lub bardzo słabo. Po trzech reklamacjach możesz zrezygnować z usługi bez żadnych konsekwencji prawnych. Jak to zrobić to już musisz poszukać lub popytać na forach prawniczych tam często ludzie za darmo pomagają w takich sprawach w walce z nieucziwymi firmami. Pozdrawiam.
zmieniłem na 36 ale nie korzystam z wifi na nim To wyłącz wifi na CB w ogóle. Warto też wyłączyć na CB IPv6, jak również WiFree (nie mylić z wifi). Czyli jak myślisz dzwonić znów do UPC Dzwonić nie ma po co, bo taka interwencja nic Ci nie daje. Tylko pisemna reklamacja.
Na początek dobrze by było sprawdzić inny kabel. Następnie rób atestowane testy prędkości szybkości łącza, więcej tam --> https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pom... Takie testy mogą być podstawą do reklamacji, masz tam też opisane procedury prawidłowej reklamacji telekomunikacyjnej.
Powinno pójść 10 Mb/s - zapewne pełne (router typuje 12 Mb/s), stabilność to inna sprawa, póki co nie widać kłopotów. A ponieważ masz Netię BSA (czyli powiedzmy Neostradę sprzedaną przez Netię) to musisz czekać, dawniej w regulaminie było 30 dni na osiągnięcie maksimum, potem dzwoń z reklamacją.
Podpisałeś umowę z dostawcą internetu, płacisz za niego, z reklamacjami do dostawcy.
Czyli najpewniej to operator zdalnie posiada możliwość zmiany konfiguracji. Niemniej jedyn rada na chwilę obecną to wykonywać certyfikowany speedtest w problematycznych godzinach, archiwizować i mając kilka zgłosić reklamację na piśmie załączając je.
Coś to nie gra, neta masz 300 a prędkość 70 ? Też tak uważałem, wiec zadzwoniłem do dostawcy. Zresetowali coś tam i z ich strony wszystko ok. Internet po kablu (z ominięciem routera) wynosi lekko ponad zdeklarowanej w umowie a po wifi bez zmian mimo konfiguracji różnych fal i kanałów. Sprawdziłem również na kilku urządzeniach i wszystkie wskazują ewidentnie...
Napisze do operatora mam nadzieje że pomogą. Z takimi argumentami jest bardziej pewne, że zadziałają a dwa, zadziałają skutecznie: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/doc... Pozbieraj wszystkie testy, zrób inne i dołącz do reklamacji - im lepiej się przygotujesz, tym skuteczniejsze działanie.
No to pozostaje reklamacja usługi u dostawcy internetu.
Dla mnie dalej wygląda to właśnie na centralę - nie radzą sobie po prostu z jakiegoś powodu albo jest jakaś całkiem inna przyczyna - ale dalej u nich, jako u operatora. I jest jak jest. Możliwe, że przyczyna jest banalna, tylko wiedzy komuś tam nie styka, ale może być, że mają jakiś duży problem i się z tym bujają bez zbytnich efektów - czasami takie...
Żeby nie pobierało kasy z konta wystarczy złamać system, zainstalować RomPatcher+ i wrzucić do niego mod BlockGPRS: http:// nokia-c6.pl/watek-BlockGPRS-by-jy1989-bl... internetu_206
(at)piotrekcs92 Zatem na przyszłość - speedtesty tylko i wyłącznie z linków co podałem. Jest to narzędzie certyfikowane i operatorzy musza się z nim liczyć, przy składaniu reklamacji.
Najlepiej złożyć reklamację na usługi w UPC chodzi internet napisać mailem ze są problemy z internetem wtedy tez można zrobić programem ich winmtr testy i załączyć do maila i zaznaczyć ze usługa nie działa właściwe. Nie wiem jak to będzie z rozwiązaniem umowy z nimi, ale ja miałem problemy tez z netem tez mam UPC i problemy były napisałem maila z reklamacją...
Jeśli masz światłowód to z niego korzystaj. A jeśli coś z nim będzie nie tak, to robisz testy przy pomocy pro.speedtest.pl( UKE) i masz podstawę do reklamacji. Owszem ale pamiętaj o tym że w umowie masz tą drugą prędkość którą już większość dostawców się nie chwali. I tak po kolei dla łącza: 150 Mb/s gwarantowane jest 30 Mb/s 300 Mb/s gwarantowane...
Załóż konto na pro.speedtest.pl , zrób testy certyfikowane i przedstaw operatorowi wraz z reklamacją.
Wiesz 0.00001 MB też jest "DO" ,ale nie w tym rzecz. Zobaczę jak mi rozpatrzą reklamację i opiszę.
Włóż do tego telefonu kartę z innej sieci, plus, play, orange itp. wtedy się przekonasz czy chodzi o kartę lyca czy też telefon ma jakieś problemy i należy oddać go na reklamacje lub gwarancję.
Lost = 75 (75% lose) To znaczy, że większość pakietów ginie. Aby połączenie było stabilne nie może ginąć ani jeden pakiet, a opóźnienia powinny być nie większe niż 100 ms (im mniej tym lepiej). Z tym, że ping, WinMTR nie testują po tcp, dlatego taką kropką nad i jest wynik z http-ping, który jest najbardziej wiarygodny i nie do podważenia przez dostawcę...
(at)mischkejan01 Nie wiesz jaki masz router od Playa w domu? A wszelkiego rodzaju takie speedtesty, i ich wyniki, można sobie w buty wsadzić. Pro speed test, proszę wykonać i przedstawić tutaj raport. Pingu i jego wartości, nikt, nigdzie nie gwarantuję. Wiadomo, że lokalnie będzie niski. A jeśli internet się rozłącza, należy to zgłosić operatorowi jako...
Jaki transfer oczekiwać po takim łączu ?? Synchronizacja dla 2 Mb/s to 2496, zatem powinieneś mieć ok.2 Mb/s. Zaś upload 512, więc chyba masz wrzucony profil dla 4 Mb/s. "Re: Czy to aż takie złe parametry linii ?" Tragiczne! I co najgorsze moc jest niemal pełna więc Margin 6 dB i ogromna ilość błędów oddaje klasę twojej linii, to musi chodzić niestabilnie....
(at)Snexio Być może, jak pisze Kolega (at)sosarek Możliwe uszkodzenie karty. Jak to jest karta zintegrowana z mabo to jej nie wymienisz, czyli reklamacja całej płyty głównej (PC), a jak laptop to zgłaszasz reklamację na cały laptop.
Bo ściągając plik ze strony nawiązujesz jedno połączenie TCP, a przy użyciu P2P kilkaset. Niestety nie da się z tym nic zrobić, no możesz przestać ściągać z P2P, a zacząć ze stronek :P Mógłbyś też przestudiować umowę z usługodawcą, jeżeli jest tam mowa o nielimitowanym dostępie do internetu, to możesz złożyć reklamację na jakość usługi.
Nie bez jaj - pisałem, że routery od ISP mają często obcięty FW ze względu na klientów - im user mniej grzebie tym mniej reklamacji wpływa.
Skarga do UKE. U mnie pomogło od razu. Można złożyć przez internet
Gubienie pakietów protokołu tcp jak najbardziej podlega reklamacji, bo to jest złe działanie łącza. Z tego co zauważyłem, to w tych modemach problematyczna jest opcja Ip Flood Detection z sekcji firewall. Niestety Vectra blokuje dostęp do panelu administracyjnego modemu więc nie ma jak jej wyłączyć, żeby sprawdzić. Podłącz się kablem bezpośrednio do...
Reset routera/modemu, update sterowników sieciowych w laptopie, jak nie pomoże - reklamacja
Typowa odpowiedź telekomu nic nie wnosząca ani nic nie udowadniająca poza działaniem usługi na poziomie łącza fizycznego. Odpowiedź trochę jak gdyby handlarz używanymi samochodami uruchomił silnik, ustawił 3000 obr/min i na tej podstawie twierdził że auto jest sprawne. Na jeździe próbnej okazuje się jednak, że auto gaśnie na skrzyżowaniu - czyja wina?...
Co chcesz sam zrobić? Zgłaszaj problem u dostawcy, reklamacja.
(at)herme55 Czyli coś niedobrego się dzieje już jakby poza modemem - to też sprawdzi tylko technik. Zgłaszaj problem nadal, do skutku, albo poślij pisemną reklamację.
Oczywiście już zgłosiłem reklamację do Play Zgłoś i tu: https://vod.tvp.pl/page/path,30926981
Nikt nie zabrania ci składać reklamacji u dostawcy internetu. Tu na forum nic więcej nie wskórasz.
Dopiero za 14 dni mogą wysłać technika. Co to za paranoja? Takie sprawy są zwykle na drugi dzień, czasem 48h, a już szczególnie, że to nie wieś. Telefon stacjonarny tez nie działa. Jakieś pomysły? Zgłaszać reklamację odnośnie telefonu, te są traktowane bardziej priorytetowo (przetestowane wiele razy). U mnie i znajomych zawsze byli na drugi dzień (w...
Tak i masz podstawę reklamacji.
Mój kolega ma tą samą klawkę, ale nie gra w gry tego typu co ja no i poprosiłem go, żeby sprawdził czy tak samo jest u niego, no i niestety tak sam się blokuje :(. Można takie sprawy zgłaszać do reklamacji?
A mógł byś coś podpowiedzieć jak mu to powiedzieć bo ja już nie wiem jak A bardzo prosto :D Dokładnie tak samo, jak przedstawiasz wyniki tutaj. Drukujesz, piszesz reklamacje i dajesz skany.
Co zrobić by prędkość internetu była maksymalna? Złożyć reklamację u dostawcy Internetu. Ostatnio słychać dużo narzekań na Netia, która działa na linii Orange.
Zastanawiam sie teraz ile czasu moge czekac na odpowiedz ze sklepu xkom. Działaj na razie na jednej. Po zgłoszeniu reklamacji powinieneś dostać od nich informację w mailu ile trwa czas reklamacji, jak wysłać towar itp.
3 razy włączyłem i wyłączylem router i za każdym razem jest inne IP. No to nie masz stałego IP, i zewnętrznego podejrzewam że też nie. Zgłaszaj reklamację.
Odpal kompa w trybie awaryjnym z obsługą sieci i zobacz (zakładam że Windows). Jeśli nadal będzie wolno, dobrze było by sprawdzić na jakimś innym kompie. Jeśli nadal będzie problem, dzwoń z reklamacją. Pamiętaj słowo klucz to "Reklamacja" nie problem, usterka czy awaria... REKLAMACJA.
Sprawdź modem/router czy od pioruna się w nim coś nie popsuło. Sprawdź na dwóch komputerach jak działa Internet. Porównaj na różnych serwisach mierzących przepustowość transferu. Zbierz dane i dzwoń do netii i nie daj się spławić. Pisz pismo z reklamacją.
Więc tak pomiaru nie mogę zrobić certyfikowanego, ponieważ nie jestem w stanie odłączyć wszystkich uządzen lecz jestem w 100% pewny ze zadne z nich nic nie pobiera To jedyny certyfikowany i uznawany tester prędkości, przy ewentualnej reklamacji. Oczywiście masz świadomość, że operator odpowiada tylko za swój szkielet sieci i jeśli niskie pobieranie...
Szybkość łącza masz w umowie, to co gwarantują masz mieć, zgłaszaj jak transfer słaby, tak poza tym powinni rabat dać jak sieć taka wolna. Co wy z tymi umowami i zapisami, żadna umowa z klientem indywidualnym nie ma gwarantowanego pasma, wiele razy już o tym pisałem, to nie te pieniądze żeby gwarancje dostawać albo ich żądać. Rabat mogą dać za niedziałanie...
Problem w części będącej pod kontrolą operatora. Składać PISEMNĄ reklamację. Załączyć ten wynik z WinMTR.
Jeżeli internet nie działa z prędkością za którą płacisz to dzwoń do dostawcy z reklamacją. Pozdrawiam!
Pisz oficjalną reklamacje.
internet mobilny od nowego dostawcy (T-mobile działa bez problemu), reklamacja na usługi Play w toku
Podejrzewam że AP-Media to jakiś lokalny dostawca internetu w Twojej miejscowości, więc nie ma się co dziwić spowolnionymi transferami w dni wolne od pracy i w godzinach szczytu. Możliwe jest też, że robią jakąś modernizację magistrali i musieli część użytkowników przełączyć do innej która nie daję rady. Po pierwsze, sprawdź na innym komputerze. Po...
posiadam internet z TP 4 Mbps Nie masz 4 Mb/s, bo to niemożliwe na tej synchronizacji (masz ~3.3 Mb/s przy prawidłowym teście). Ponadto TP 4 Mb/s oferowała bardzo dawno temu, więc masz co innego tylko co? Neostradę od 1 do 10? Przy takim tłumieniu są szanse na pełne 20 Mb/s (jak też nawet 80 Mb/s w VDSL2), a póki co chyba to jest obcięte przez DLM...
a paru mądrali wie wszystko i nie ma z nimi dyskusji. Jak to w życiu.. a już szczególnie w życiu polskiego internetu...
Jak internet zaczyna zwalniać, to wyłącz antywirusa, firewall i wszystko co korzysta z łącza, a następnie wykonaj dłuższy test programem WinMTR na host onet.pl . Potem zamieść wyniki w temacie, zobaczymy, czy to nadaje się do reklamacji.
(at)mindofmakaronik Najlepszym wyjściem będzie zgłosić to do dostawcy Zgłoś to wszystko w postaci pisemnej reklamacji - wszelkie inne formy kontaktu mijają się z celem. Na pismo muszą odpowiedzieć a jak to reklamacja, tu muszą też zadziałać. Jak zadzwonisz i tylko zgłosisz/ponarzekasz, będą miesiącami ściemniać.
Proszę zgłosić reklamację u dostawcy Internetu. Proszę się zdecydować na jakieś jednostki bo mimo wszystko jest różnica pomiędzy MB a mb.
Zdeinstaluj wszystko co ORANGE daje z modemem. Odpal program top_netinfo i z jego pozycji wyłącz funkcję CD-ROM. Potem zainstaluj sterownik do tego modemu a do połączeń używaj top_netinfo. Jeżeli nie pomoże to kierunek Orange i reklamacja modemu.
Oczywiście, że kondensator może powodować duże problemy (choć ja stawiam na roboty u sąsiada) i nie masz co się bać, elektroda.pl to portal dla elektroników, myślę że 99,99% poradzi sobie z gniazdkiem (Ty też). Warto też sprawdzić filtry (najlepiej je odpiąć i telefony). Parametry jakie podałeś są słabe i drastycznie różne, więc i ciężko wnioskować....
(at)stepel No to winna jest tu usługa internetowa.. Ani ja zdalnie Tobie w tym nie pomogę, ani Ty sam też nic z tym nie zrobisz. Zgłaszaj to operatorowi jako oficjalną reklamację telekomunikacyjną na piśmie.
Pisz reklamację do sklepu opisz historie ładowarki. Kupowałeś przez internet.
Spingować możesz sprzęt ale nie sygnał. Bez odłączenia routera i sprawdzenia samego sygnału prosto od operatora to kręcenie się w kółko - wiesz, że nic nie wiesz. Jeśli to wina sprzętu - to i tak musisz go wymienić, zresetować, zgłosić ISP. A jeśli to wina sygnału to tym bardziej naprawi to tylko operator. Ale to TY musisz wiedzieć co szwankuje bo na...
Reklamacja u operatora :!:
Poczekam ten miesiąc i zobacze. Dla pewności napisze jeszcze pisemną reklamację - w końcu internet dobrze chodzi mi tylko w jedną stronę, a to, że oni mają zamiar dodać jakąś linię to mnie nie obchodzi. Całe szczęście, że mój ISP nie jest jedyny w mojej okolicy. Ale jak już piszę, to musze się zapytać czym może być spowodowany chwilowy zanik sieci?...
1.Akurat nie ma. Ma - tj może mieć. 2. Nieprawidłowy kabel może mieć wpływ na problem. 1.Napisz to jeszcze raz, bo nic nie rozumiem (logicznie: "ma" albo "nie ma", jeśli "ma" to nie "może mieć" bo "ma", a jeśli "nie ma" to "może mieć"). 2.Pewnie, że tak, ale w 95% przypadków (przy 1 Mb/s) nie ma wpływu. Tu szansa na wpływ drastycznie rośnie, bo po...
możesz: Spróbować na innym komputerze/innej karcie sieciowej i pingować 8.8.8.8. Spróbować zmienić patchcorda. Jeśli problem będzie się powtarzał złożyć reklamację u dostawcy internetu.
(at)kecajs To zgłaszasz reklamację telekomunikacyjną, na piśmie do operatora - nic więcej tu ani Ty, ani my nie poradzimy. Skoro problem na dowolnym sprzęcie, dowolnym urządzeniu i dowolnym medium transmisji, to całość musi sprawdzić operator. Reklamacja na usługi telekomunikacyjne: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pyt...
w poniedziałek będę musiał tak czy siak dzwonić raz jeszcze Dzwonić - szkoda czasu. Reklamacja na papierze i przesłać im, albo inna forma kontaktu, która zostawi trwały ślad tego - rozmowa telefoniczna z reklamacją może zaginąć...
Jakbym mogl to bym sobie neo zalozyl. Pozostaje mi tylko wyslanie pisma z reklamacja.
Udowodniłem winę ich pracownika, wprowadzono mnie w błąd, reklamacja uznana, sprawa wygrana. Zamykam.
reklamacja internetu vectra przepięcie reklamacja reklamacja pralki
tablet reset modecom klimatyzatory sinclair zasilanie odkurzacza
czujnik położenia wałka rozrządu objawy czujnik położenia wałka rozrządu objawy
Jak wprowadzić hasło Wi-Fi w mierniku Spacetronik S-22? Uszczelniacze wałka rozrządu VW LT 2.5 TDI - wymiary i marki