Kilka miesięcy temu zakupiłam w sklepie internetowym EURO RTV AGD kuchenkę mikrofalową Candy CMG7417DS, która niestety okazała się niesprawna - nie działało pokrętło, jak się pózniej okazało powodem był uszkodzony moduł. Aby reklamować urządzenie musiałam zasięgnąć opinii serwisu Candy na piśmie. Tam bez mojej zgody próbowali naprawiać urządzenie. Reklamacja...
Kolega loop3 odwraca kota ogonem. Serwis który naprawił mu laptopa udzielił 3 miesięcznej gwarancji na wykonana usługę, bo tyle zwykle daje się gwarancji jeśli robiony był reballing chipu, jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Laptop po 2 miesiącach zepsuł się znowu więc serwis przyjął reklamację i naprawił go w ramach pierwotnie udzielonej gwarancji....
Dzimi -> byłem świadkiem kilkudziesięciu interwencji takiej 'papierowej' osoby, wszystkie nic nie dały. Sprawy dotyczyły czasu naprawy telefonów, stwierdzenia ingerencji cieczy, nieuautoryzowanej naprawy i w związku z tym odmową naprawy gwarancyjnej - klienci nie zgadzali się z opinia serwisu (np. zalany telefon). Sporo dotyczyło upadłości BenQ-Siemens...
Termin realizacji reklamacji wynosi 2 tygodnie (chyba że w karcie gwarancyjnej zastrzeżono inaczej ale Ty nie masz karty ), niestety obowiązuje on również w przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej. Nie wiem jak wygląda to co się stało ale jeśli zwrócili na to uwagę usterka jest pewnie dość widoczna. Wiele tu oczywiście zależy od podejścia sprzedawcy,...
... ale zgłoszenie do sprzedawcy nie może być telefoniczne! Wybierz więc taką formę, żebyś miał "podkładkę" i mógł fakt zgłoszenia reklamacji udowodnić. Czyli na przykład klasyczny list polecony (potwierdzenie odbioru), e-mail, czy zgłoszenie dyskusji przez Allegro. Chyba najprościej i najłatwiej w tej sytuacji skorzystać z narzędzi dostępnych na Allegro...
W dellu prawie pewne że na rękojmię Raczej nie, rękojmię zgłasza się do sprzedawcy nie do producenta. Tym samym, zamknąłeś sobie drogę poprzez rękojmię. Teraz kiedy piszesz Z ostatnich 4 miesięcy laptop był 3 miesiące w naprawie, po czym w kwietniu stracił już gwarancje. to szanse są znikome. Zgłoś się do rzecznika praw konsumenta, może coś doradzi....
Witam W żadnym porządnym falowniku nie mogą "poluzować się jakieś styki"! Co najwyżej instalator mógłby coś nie dokręcić, ale wtedy na pewno odrazu nie uznali by żadnej gwarancji. Uszkodzenia od wyładowań atmosferycznych się zdarzają. Falownik powinien być od tego zabezpieczony warystorami na wejściu, które powinny ulec przebiciu i zapobiec dalszym...
Niestety nie znam szefa ArtMedii, a szkoda. Natomiast sprawa likwidowania zapisów o terminie realizacji naprawy gwarancyjnej uderzy w nas-sprzedawców detalicznych. Bo ludzie jak się zorientują, będą korzystać z rękojmi. A nam będzie się obrywać za niekompetencje autoryzowanych serwisów. Myślę że jakimś sposobem wywarcia presji na nich będzie informowanie...
Witam! Nie wiem, jak to prawnie wygląda. Gdy w zeszłym roku ZNAK ogłosił upadłość, PROLINE załatwiał reklamacje. Cześć!
Uparty jesteś - jeżeli nie zgłosi usterki w ciągu 2 m-cy od jej zauważenia reklamacja nie musi być przyjęta, dopiero by się wkopał twierdząc tak jak napisałeś :D
Z reguły żaden sprzęt uszkodzony mechanicznie, nie wraca z naprawy gwarancyjnej bez żadnej opłaty. Troche bezprawne, ale każde uszkodzenie mechaniczne laptopa może spowodować jakąś usterkę
Cześć znalazłem twój wpis ponieważ jestem w identycznej sytuacji. Sprawa dot. odkurzacza Rowenta RO464501 silence force compact - takze spaleniu uległ silnik na którym były ślady jakby korozji i serwis odmówił naprawy gwarancyjnej z powodu zalania niby silnika. Nie zgadzam się z tym ponieważ zawsze używałem odkurzacza w domu nigdy nie zasysałem wody....
Witam! Mamy problem. Koleżanka ma notebooka z ekranem 15.6", kupionego w w zeszłym roku na wakacje. Dzisiaj otwiera klapę i zaraz po włączeniu widzi przez środek z góry na dół coś jak rysę - przy otwieraniu pękła matryca - ale o dziwo, świeci jeszcze - tylko to pęknięcie jest w środku :-( Nigdy nie był zrzucony, uderzony - ale w wyniku naprężeń podczas...
Domagaj się naprawy uszkodzenia od Spółdzielni - ona jest właścicielem nowych wodomierzy i do niej należy dbałość o stan urządzeń pomiarowych. S-nia zlecała wymianę, nie Ty. Nawet nie zapłaciłeś za wymianę. Zakupiłem, potwierdzenie wpłaty za wodomierz dostałem, firma ze spółdzielni zamontowała i założyła plombę bezpłatnie Ty tylko poniosłeś koszty ale...
9.08.2010r. Jestem posiadaczem laptopa Samsung R610. W okresie gwarancyjnym została wymieniona płyta główna (odpłatnie) i dysk twardy w ramach gwarancji. Naprawy dokonywał Serwis Telmark w Warszawie. Od tamtej pory ( to jest 3,03,2010r.) z laptopem są cały czas kłopoty. Komputer zawieszał się w czasie pracy albo nie dał się uruchomić. Serwis przy każdorazowym...
W GSMie, w autoryzowanych serwisach takie kłótnie to plaga. Gdzieś miałem kilka 'superpism' od klientów niezgadzających się z decyzjami serwisu. Od grożenia podpaleniem do straszenia ministrem, bo prokuratura i policja to prawie na każdym druku jest. Wszystkie te pisma o kant 'd..y' można potłuc bo są niezgodne z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej...
Jak już się zdecydujesz na reklamację lub naprawę gwarancyjną, to sam nie kombinuj, SHARP realizuje naprawy gwarancyjne „door to door” . Zadzwoń, napisz i się dowiesz co i jak.
Witam wszystkich :) Dostałem odpowiedź na swojego e-maila. Treść jej wklejam poniżej: "Dzień dobry Każdy zakupiony towar może być reklamowany z dwóch tytułów: gwarancji (o ile ją posiada – gwarancja, to dobrowolne oświadczenie najczęściej producenta o zakresie bezpłatnych świadczeń oraz ich warunkach i czasie opisanych w karcie gwarancyjnej –...
Gwarancja to gwarancja moi panowie- Gwarancja to gwarancja, mój panie, a niezgodność towaru z umową, to niezgodność towaru z umową. Poczytaj sobie choćby to: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/... jeśli nie ma zewnętrznej karty gwarancyjnej tylko gwarancję produktu stanowi dowód zakupu sprzedawca musi ją uwzględnić, Musi to wiesz...
Witam, może zacznę od początku żeby było łatwiej. Kupiłem laptop Lenovo G500S w pewnej sieci sklepów w rozsądnej cenie. Zadowolony używałem go jakiś miesiąc, gdy nagle zaczęły się problemy z ekranem (strasznie migał, ściemniał się, aż w końcu zgasł całkiem). Laptop poszedł na gwarancję - czekałem jakiś tydzień,dwa -laptop został naprawiony i działał....
Jak to jest w końcu z tą gwarancją? Firma wykonała dla drugiej firmy usługę naprawy urządzenia. W gwarancji było zastrzeżone aby naprawione urządzenie eksploatować zgodnie z ogólnymi zasadami prawidłowej eksploatacji tego typu urządzeń. Naklejona była również nalepka termiczna, termometr rejestrujący największą temperaturę , która wystąpiła na tym urządzeniu....
Witam więc sprawa wygląda tak:Moja dziewczyna kupiła miesiąc temu aparat cyfrowy.Niby wszystko ok ale po miesiącu czasu chciała zrzucić sobie zdjęcia na komputer ale gniazdo w aparacie było uszkodzone kabelek niewchodził do końca przez co nie było komunikacji aparat -pc.Zaniosła go do serwisu gdzie pan ,,śrubokrętem coś tam odchylił i działał" wróciła...
Witam! Chciałbym spytać, czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa ze zwrotem pieniędzy, lub wymianą na nowy towar w przypadku jego reklamacji. Posiadam kosę spalinową, która wczoraj była odebrana po naprawie przeskakującego startera (wymienili mechanizm) i trudnościami z zapalaniem (wymienili układ zapłonowy). W domu zauważyłem, że obudowa startera...
Przecież to jest ewidentnie pęknięta matryca, żadne zalanie itp. uszkodzenie mechaniczne - naprawa gwarancyjna/reklamacja zostanie odrzucona.
brakiem serwisu Nie ruszyła jeszcze sprzedaż i na stronie jest pusty odnośnik do warunków zwrotu i reklamacji. Jaką strategię napraw gwarancyjnych wybierze UNITRA tego się dowiemy niebawem. Specjalnych technologii nie zastosowali więc możliwe, że wybiorą kilka punktów serwisowych na terenie PL w ramach współpracy.
No to chyba nie można Ci pomóc. Grafika w biosie włączona. Zasugerowałbym sprawdzenie na innym systemie, ale laptop na gwarancji. Lepiej nie grzebać, bo kilka tysięcy kosztował. Jedynie reklamacja naprawy gwarancyjnej. Nic innego nie wymyślimy. Serwisy gwarancyjne takie są jakie są, niestety.
Nie, conajwyżej reklamacja - naprawa gwarancyjna. Wg. mnie po prostu ten mac audio zeszmacił tweetery zniekształceniami.
Takie usterki podlegają gwarancji, możesz odesłać pad do reklamacji, jednak trwa to około dwa tygodnie do miesiąca.
No właśnie tu jest problem bo Acer Polska nie chce mi go wymienić i po 3 naprawach gwarancyjnych robi takie numery że kolejne naprawy nazywa reklamacją naprawy gwarancyjnej. I ciągle wysyła go do czech do serwisu. I może ktoś spotkał się z usterką tako że wiesza się system ciągle niezależnie od tego czy jest dopiero co zainstalowany system czy już po...
Zapewne niczym poważnym nie grozi, ale po czasie mogą pojawiać się problemy z podświetleniem, a co jak zostało źle zamontowane i padnie ? tego nie wiemy. Druga sprawa: co to za przyjemność oglądać coś na TV i cały czas Ci świeci lampa :). W jakim sklepie go kupiłeś? Co do reklamacji: Możesz odesłać TV do sklepu gdzie kupiłeś, jako zwrot ( ale zostaniesz...
Po użytkowaniu dwóch takich samych wiertarek chciałbym podzielić się spostrzeżeniami. Przede wszystkim Bosch GBH 36 V‑Li Plus jest zaprojektowany wadliwie... Jedna sztuka używana - tutaj problemy praktycznie od razu. Druga sztuka nowa, kupiona w 2022 roku. Od nowości problemy - wymieniana elektronika na gwarancji dwa razy. Po około roku używania dramat... Reklamacja...
są 2 sposoby reklamacji sprzętu albo oddać do naprawy gwarancyjnej , albo niezgodność towaru z umową gwarancja może mieć rok czasu a przepis o niezgodności towaru z umową obejmuje okres do 2 lat od zakupu . gwarant może naprawiać sprzęt przez miesiąc a nawet dłużej ,a niezgodność towaru z umową sklep musi wydać opinię w ciągu 2 tygodni i klient może...
To sprawdź i zdaj relację, wydaję mi się że twoja grafika nie jest w 100% sprawna, mimo reklamacji i naprawie gwarancyjnej. pozdrawiam.
Kolego Tymone zdradź że w końcu który to serwis tak cię traktuje bo ja nie mam problemu z naprawami gwarancyjnymi i uznawaniem reklamacji!!!!!! Złe traktowanie z Kranzle Polska - bezpośrednio z opiekunem z Warszawy rozmawiałem kilka razy w roku 2021. Sprzedawca stacjonarny z Konina rozłożył ręce bo nie będzie dokładał do interesu.
Reasumując - niech to podłączy elektryk z uprawnieniami E i potwierdzi to podłączenie stosownym protokołem pomiarów, co jest niezbędne w przypadku reklamacji lub naprawy gwarancyjnej.
Część sklepów oferuje sprzęt z reklamacji gwarancyjnej (nowy) po naprawach w atrakcyjnych cenach z półroczną gwarancją. To zawsze jakaś alternatywa.
Każdą naprawę gwarancyjną musi wykonać serwis gwarancyjny LG. Po twojej ingerencji nie masz niestety gwarancji.
w sklepie otrzymałem informację że będzie ona załatwiana dopiero w razie odrzucenia reklamacji, bo taka jest kolejność procedur. Raczej na podstawie gwarancji, wskaże ten termin naprawy. Ty wybierasz a nie sklep; wybierasz gwarancję wtedy do serwisu z karty gwarancyjnej a nie do sklepu albo do sklepu i rękojmia; wymiana, naprawa.
Pralek Bosch to są setki modeli. Nikt nie ma szklanej kuli, co to za model, zresztą, co za różnica? Pralka jest nowa - zgłaszać reklamacje albo do naprawy gwarancyjnej a nie pytać po forach! Proponuję temat do zamknięcia.
Z zalańcem nie możesz wymagać aby zwrócili go w takim samym stanie jak w momencie oddawania, gdyż postępująca korozja może niszczyć dalej. Prawda jest taka że nic nie wygrasz... Uszkodzenie mechaniczne nie podlegające naprawie gwarancyjnej.
Einchel to marka Niemiecka, ale z Chin. Kolor żółty jest najsłabszy. Osobiście kupuję właśnie Einchela po problemach z reklamacją Boscha (odmówiono 2 naprawy gwarancyjnej -złe użytkowanie), a z Einchelem nie ma problemu - wymieniają na nowy od ręki. A ponadto za jeden markowy sprzęt kupisz co najmniej Einchele. wszystko zależy od podejścia.
Cześć, coś jest grubo nie tak. Ogarnij temat "reklamacji i rękojmi" niech wymieniają bez żadnych napraw gwarancyjnych bo się będziesz turlać tygodniami bez kasy i TV. Dodano po 4 Czytałem, że ogólnie coś z serią B4 ostatnio klapa.
niby recertyfikowane w seagate - to dyski, jakie trafiły do producenta w trybie reklamacji i po naprawie wracają na rynek, Pół biedy, jeśli w trybie wymian gwarancyjnych, gorzej, kiedy są sprzedawane jako nowe.
Przede wszystkim zgłoś się do swojego dystrybutora. Jeżeli dba o swoich klientów, to nie masz czym się martwić - dystrybutor na swój koszt wyśle po centralę kuriera i o wszystko się zatroszczy. Karta gwarancyjna jest potrzebna, ale nie jest niezbędna. Naprawy gwarancyjne (pomimo braku karty) są wciąż wykonywane. Nie oznacza to jednak, że tak będzie...
Jeśli konsola nie nosi śladów ingerencji (chociaż różnie to z serwisem Sony bywa), gwarancja powinna zostać uznana. Pamięć flash raczej nie uległa uszkodzeniu, natomiast firmware - tak. Tego typu usterki zdarzają się samoistnie (np. po nagłym wyłączeniu zasilania czy w przypadku awarii dysku twardego), więc są spore szanse na naprawę gwarancyjną. Problem...
Oczywiście. Kilka razy już tak robiłem. Nawet nie wychodząc z punktu serwisowego telefon był zwracany do ponownej reklamacji lub naprawy gwarancyjnej. Tylko że ostatnim razem trzymali 2 tyg w raporcie nie uwzględniono żadnych napraw a usterka z którą borykałem się od ponad pół roku cudownie się sama naprawiła. Boję się, że tym razem jak poproszę o wymianę...
14 dni na zwrot z tytułu zakupu na odległość.Było, minęło. Teraz została ci procedura gwarancyjna i rękojmia. Wywierć kolejne 3 trudne otwory, pewnie znowu pięknie, po czym odeślij j powiedz, że sprzęt nie nadaje się do naprawy i zażądaj wymiany na nowy lub zwrot kasy.
Ta kuchenka to jakiś hit. Kupiona w maju, w sierpniu błąd po raz pierwszy => naprawa gwarancyjna na miejscu, wymiana modułu. Dziś błąd pojawił się ponownie, zgłoszona reklamacja, czekam.
Więc tak, pożyczyłem płytę główną z procesorem (Intel i5) od kolegi i po złożeniu wszystkiego w całość (prócz mojej płyty w procesorem Ryzen 5) wszystko wystartowało i działa jak najbardziej poprawnie. Płyta idzie na reklamację i naprawę gwarancyjną. Raczej nabędę nową, innej firmy a tą sprzedam. Szkoda procesora zmieniać bo jest świetny i nie mam zamiaru...
Jeżeli nic nie mówi tzn. powinny zapalać wszystkie. W tej sytuacji należy zgłosić reklamacje. Wtedy albo dadzą inną albo naprawa gwarancyjna. Dziwię się, że nie sprawdziłeś tego w sklepie.
Dziwna droga tej reklamacji, jeśli naprawa gwarancyjna do sprzęt powinien trafić do serwisu producenta/dystrybutora sprzętu, w sklepie domagałbym się w zamian nowego sprzętu bo sprzedawca może pograć nieuczciwie, wystarczy że w zamian za uszkodzony sprzęt otrzymał od dystrybutora nowy i zamiast przekazać go klientowi odda pieniądze 139 PLN a sprzęt...
Też mi się wydaje, że reanimowali stare gniazdo, a lutowanie elementu narażonego na ruchy to zły pomysł. Skoro fuszerkę odwalili no to udaj się na reklamację. Żaden gwarancyjny serwis nie uzna napraw osób trzecich, więc po gwarancji.
Sprzedawca nie odrzuca reklamacji, bo to nie on dokonuje naprawy gwarancyjnej. Ma obowiązek przyjąć towar i odesłać go do punktu serwisowego. W przypadku pamięci jest to najczęściej hurtownia.
samsung reklamacja naprawy gwarancyjnej protokół naprawy gwarancyjnej karty gwarancyjnej
przeglądarka fotografii mechanizmy magnetofonów flashowanie android
przecinarka plazmowa stamos zmywarka haier
Jak podłączyć korektor do Technics SA-GX690? Akumulator Xbox Series X/S nie ładuje się: przyczyny i rozwiązania