1. Zgrzyt i chrobotanie może być objawem niepokojącym, może być normalnym. Nie wiem jak ma ten dysk, więc się nie wypowiem. 2. Zielone i czerwone pola w MHDD dawniej kwalifikowałyby dysk jako co najmniej podejrzany, dzisiaj - czasach bylejakości wszystkiego - są normą. 3.Parametr 01, jak na Seagate, dla mnie jest objawem usterki. Wartość przeliczona...
Kolego te dyski to jedna wielka porażka. Zobacz na forum ile jest z nimi problemów (sam przez nie przechodziłem). Sprawdź sobie SMART tego dysku np w programie Victoria API. Pewnie już masz jakieś bad sektory. Jeżeli są to masz podstawę do reklamacji.
SMART jest ok. Nie ma podstaw do reklamacji. Pozdrawiam.
Kolego End , twój dysk jest w porządku . Wskazuje na to odczyt z Victorii . Nie używaj do odczytu SMART-a kiepskich programów , a nie będziesz miał mętliku w głowie . Inna sprawa to twój dysk . Jest to już dysk naprawiany ( Certified Repaired HDD ) - tak są oznaczone dyski , które wprowadza się na rynek powtórnie , czyli już po ich naprawie . Są to...
Witam. Dysk do wymiany. Zgrać dane z niego i reklamacja.
Wejdź na strone Federacji Konsumentów i tam możesz zadać pytanie prawnikowi.
Zobaczy.Klon dysku to klon dysku. Jeżeli sklonujesz mniejszy dysk na większy to na większym (na końcu) dysku pojawi się obszar nie przydzielony na którym możesz założyć nową partycję lub zmienić rozmiar partycji istniejącej po wykonaniu wcześniej na wszelki wypadek kopi partycji roszerzanej. Pozdrawiam
To wyślij do producenta z reklamacją.
Składaj reklamację.
u mnie też nie wykryło dlatego podałem gotowy kod przy zgłąszaniu reklamacji na stronie seagate wybierz adres wysyłki do warszawy , na email mogą przychodzić jakieś wiadomości do folderu SPAM tak jak to bylo w moim przypadku ale to w sumie nic istotnego , dostaniesz email od DHL o wysyłce dysku , wysłali 25 czerwca , 27 już doszło
Jak na razie dysk ma tylko sektory niestabilne i może wskazywać na błędy logiczne. Zrobiłbym mu remap i dopiero można ocenić czy kwalifikuje się do reklamacji.
Zawsze trzeba się zabezpieczyć przed wgraniem nowego firmware gdyby aktualizacja nie powiodła się masz dane a dysk idzie na reklamacje.
Dokładnie - reklamacja.
Wykres prawidłowy - usb 3.0 powiadasz ?:D Dodano po 6 Z kolei seatools pokazuje wykrzyknik - raczej reklamacja.
Witam w tym problem że dysk był kupiony nowy z nowych laptopów które mają zmianę na SSD i nie posiadam karty gwarancyjnej. Jak mogę załatwić reklamację?
Teraz pomyśl jak ja się czułem jak miałem jeszcze głupsze odpowiedzi :P Ja zrezygnowałem z SSHD - wolę mieć zwykły dysk który nie będzie sprawiał problemów. Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
na gwarancję, może uznają... Istotnie, wstrząs nie znalazł odbicia w SMART. Jeśli na obudowie nie widać znaków fizycznego uszkodzenia to możesz spróbować reklamacji.
To dysk zewnętrzny na USB, MHDD go nie złapie. Dobra, poczekam aż padnie zupełnie albo wyskoczy coś gorszego, będę mieć podstawę do reklamacji.
Zgraj dane jak najszybciej bo za minutę/godzinę/dobę może już ich nie być. Dysk do reklamacji/wymiany RMA czy w sklepie.
Tak to samo dzieje sie na portach USB Komputery stacjonarne oby 2 Próbowałem Na inne kable przewody i nic To jest wina dysku nic innego leci do reklamacji
Możesz dać screeny z hd tune, aczkolwiek i tak pewnie wyślesz na gwarancje :)
Takie dyski są naprawiane przez Seagate i często wydawane w ramach reklamacji. Normalnie firma daje ponad 3 lata gwarancji licząc od daty produkcji. Dajmy na to, że kupiłeś nowy komputer i po 2 latach zepsuł Ci się dysk Seagate, twój nieuczciwy sprzedawca komputera wciska Ci, że dysk jest po gwarancji i musisz sobie nabyć nowy. Sam wysyła uszkodzony...
Są ale nie są "ogólnodostępne" No jeśli to była przesyłka to mogła upaść, niekoniecznie nawet tak aby były oznaki upadki na opakowaniu. Mimo dobrego opakowania dysk i jego mechaniczne elementy są narażone na uszkodzenia. Albo to po prostu czysty przypadek i trafił akurat na Ciebie. Gwarancja i jazda z reklamacją.
W takim stanie - zgraj jak najszybciej co się da i jak najszybciej zrób reklamację.
Po awarii zasilania padł mi MFT. W konsekwencji dysk był niedostępny. Udało mi się sciągnąć z niego dane. Potem zrobiłem na nowo inicjalizacje, założyć partycję oraz long format. Skopiowałem na niego dane. I wygląda na to że wszystko gra ale.. zniknoł bufor dysku. Ten dysk powinien mieć 8 megowy cache a jest 0. Sprawdzałem różnymi programami i status...
(at)robertamel Ten program nie chce mi się włączyć. Wywala mi taki błąd http://obrazki.elektroda.pl/7851107400_1... (at)mati211p To raczej nie powinno występować przy sprawnym sprzęcie, więc mój komputer chyba powinien pójść do reklamacji.
zrobię tak jak radzicie, oddam do reklamacji. dziekuję i pozdrawiam Piotr
Dzisiaj po południu będę pisał do producenta odnośnie blokady prędkości w firmware dla mojego modelu. Chcę wiedzieć czy taki scenariusz jest w ogóle możliwy. Sprawdzałem dzisiaj wielokrotnie i dysk jest wolniejszy o równe 29% od transferów z przed reklamacji. Przy porcji 100 MB w GNOME Disk Utility mam średni transfer 170/100 MB/s, a miałem wcześniej...
= REKLAMACJA
A możesz napisać reklamację bezpośrednio do Seagate? Ewentualnie opisać im problem, używając ich strony i procedury związanej z gwarancją?
Nie mam zwyczaju rzucać niczym, a zwłaszcza dyskiem twardym!!! Dysk używany był w komputerze gracza, więc może to miało wpływ na jego stan. Jedno jest pewne na Samsungu zainstalowany system chodził beznadziejnie. Bo wymianie komputer odzyskał swoją sprawność. Szkoda że będę musiał go wyrzucić, bo raczej nie zdarzę z reklamacją - ważna do grudnia. Seagate...
Mógł wystąpić. Jeżeli CRC nie będzie rosło to wszystko jest ok. Liczba błędów CRC nie zmaleje bo jest podawana narastająco od początku pracy dysku. Ważne żeby nie rosła. Nie ma podstaw do reklamacji. Pozdrawiam
SMART jest OK. Jak masz takie problemy z tym Seagate'em to sprzedaj dysk i kup innej firmy. Takie zachowanie jest tylko na Twoim komputerze czy także na innych? Firmware najnowszy? Czy pozycje SMART 1, 5, 7, 0A i B8 nie mówią o błędach dysku? Dyski były podłączane do dwóch laptopów Dell, ale to bez znaczenia - podłączane TYLKO do prądu (czyli bez kabla...
Ciebie interesuje kolumna "Raw value". Masz 107 bad sectorów które zostały zastąpione z puli zapasowej. Dysk nadaje się do reklamacji. Do poczytania: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Teraz dysk ma realokowane sektory, a to jest podstawa do reklamacji dysku. Parametr C7 nadal wzrasta, co świadczy o błędach w komunikacji z dyskiem.
Tak właśnie zrobię. Dzięki. Jestem w trochę podobnej sytuacji z tym modelem dysku, tyle że ja mam 2,5 calowy. Jak się dalej potoczyła sprawa reklamacji?
Przy reklamacji posłuż się wynikami z SeaTools dla systemu Windows. :idea: https://www.seagate.com/pl/pl/support/do...
Kopia posektorowa pozostaje jedynie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Reklamacja : Należy się zarejestrować na stronie seagate następnie wygenerować zgłoszenie otrzymuje się ID i wysyła na adres podany w zwrotnym zgłoszeniu z nr ID otrzymanym od Seagate. Inny sposób reklamacja u sprzedawcy
Zamień dyski portami albo podłącz do innego portu, jeżeli wymieniłeś kabel i nie dało to rezultatu to reklamacja a raczej wymiana na nowy bo nie widzę innej opcji. Teraz zauważyłem że mam taki dysk w Synology ale problemów z transferami nie ma.
W sumie to dziwne napęd był podpinany sporadycznie tylko ay coś zapisać lub skopiować nigdy nie spadł. Dużo zależy od transportu. Wtedy 191 będzie zero a dysk może mieć uszkodzenia. Jeżeli jest na gwarancji to reklamuj. Ja zawsze sprawdzam wszystkie dyski po kupieniu przed pierwszym użyciem. I nie raz od razu trafiały na reklamację.
Odzyskałem tylko część danych z dysku. Dysk podłączyłem poprzez czytnik USB, który co jakiś czas zawieszał kontroler USB w komputerze, wiec nie obyło się bez częstych restartów komputera. Ale i tak lepiej, niż bezpośrednio przez sata w kompie, ponieważ tam zawieszka była dużo szybsza. Kopiowanie zabrało to sporo czasu, jednak odzyskałem około 500GB...
Dodam, że sposób zapakowania nie spełnia wymogów Seagate co do zabezpieczania dysków do wysyłki. Czas reklamacji dysku Seagate u producenta nie przekracza 2 tyg. (w moim przypadku było to ok 1 tyg.). Nie pamiętam natomiast licznika czasu pracy, ale wydaje mi się, że po testach jest zerowany... to w końcu żadem problem, na pewno testy nie trwają dłużej...
Jest tu jeszcze coś do zrobienia czy odraz do serwis ? Reklamacja , to najlepsze rozwiązanie . Pozdrawiam .
mam zakupiony dysk IBM 2,5' 20Gb 2 lata temu i mi siadł i mam problem z reklamacja dysk był zakupiony w firmie która juz dzis nie istnieje czy jest mozliwosc wyslania bezposrednio dysku do producenta... tak jak seagate pozdrawiam
Jutro zadzwonie do Seagate i spytam się, jak u nich wyglada reklamacja. Czy zepsuty rzucą i dają nowy, czy wymienią elektronikę.
Czeka Cię reklamacja. Na przyszłość polecam dyski WD.
Mam 2 takie identyczne dyski i wszystko z nimi jest ok. Tylko ten nowy przeklamuje w zapisie. Probowalem na wszystkie sposoby podlaczalem przez USb bezposrednio pod ATA jest to samo. Komp testowany Memtest wszystko ok. Dysk zostal odeslany do reklamacji. temat zamykam
Wysłałem dysk w ramach reklamacji do seagate i przysłali inny w wersji "Refurbished" tyle, że starszy i widać ślady używania -nie klika ale grzeje się bardziej niż poprzedni i słychać szum jak pracuje. Gwarancja jest na 5 lat więc będę co jakiś czas wymieniał na inny może trafię na dobry. Już nie kupię seagate bo metoda napraw to jest jakieś "podaj...
Co znaczy DMKA? Koniec dysku? Dziwne, jedni polecają, inni odradzają, już nie wiadomo kogo słuchać. Może reklamacja, jest ku temu podstawa?
Mimo wszystko, zamiast reklamować odstąpiłbym od umowy Nie mogę odstąpić od umowy. Sprzedawca ma zaznaczone w aukcji, że zobowiązuje się naprawić lub wymienić na nowy. Dopiero jak te działania nie przyniosą skutku, mogę żądać odstąpienia od umowy. Mam na niego dwa lata gwarancji i rok reklamacji. Zastanawiam się nad tym Seagate Ironwolf do założenia...
Jak widać chyba niestety nie podziałało tą Victorią. Czyli skopiuj co tam masz ważnego a Jako że nie ma chyba jeszcze dwóch lat to trzeba odesłać dziadostwo na reklamację.
Dysk jest ok. Niestabilny sektor został odczytany i oprogramowanie dysku przeniosło go do sprawnych sektorów. Nie ma podstaw do reklamacji tego dysku. Pozdrawiam
Powinieneś od razu na ich koszt, to jest reklamacja nie zwrot, więc zawsze na koszt sprzedawcy.
Dziękuję Czy est to uzasadniona podstawa do reklamacji w świetle przysługującego prawa (dysk w firmie)? BTW. Słyszałem o dziwnych zachowaniach Seagate - w ramach reklamacji odsyłają odświeżane z demobilu (refurbished). Nie wiem czy nadal ma to miejsce w Polsce. Jak dotąd nie zawiódł mnie żaden Seagate od ponad 20 lat i wolałbym pozostać. Jak wygląda...
Nie robilem zadnego Erase. Co to mogloby dac? I w takim razie czy ten dysk sie kwalifikuje do reklamacji?
Czy dysk ma gwarancje? Jeśli tak to reklamacja. Jak nie to chyba nic nie zrobisz.
Dziękuję za klarowną odpowiedź. Jutro wyślę e-mail do sprzedawcy w celu reklamacji. Proszę o zamknięcie tematu.
Może układ chłodzenia jest niedaleko dysku, i dysk nagrzewa się od niego. Parametry które wskazałeś są takie, bo dyski seagate (a mniemam że taki masz ) mają te parametry przekłamane. Dysk jest w dobrym stanie.
Dysk najlepiej oddać do sklepu powołując się na niezgodność towaru z umową i przy pisaniu odpowiedniego pisma podać datę mniejszą niż dwa miesiące gdy wykryliśmy wadę produktu. http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...
W ramach reklamacji - dysk posiada błędne sektory - jest uszkodzony.
Dostałem nowy w ramach reklamacji, żadnej korespondencji, po prostu przysłali nowy, zapakowany i tyle. Oby pożył dłużej. :)
Jak uda mi się nagrać to wrzucę ten dźwięk,możliwe że spadł im w sklepie,ale u mnie najpierw normalnie chodził,a gdzieś od trzech dni zaczął głośno chodzić - mi nie spadł bo siedzi cały czas w budzie... Może zaryzykować go oddać na gwarancje do Seagate lub w tym sklepie zapytać o gwarancje(niby oni piszą ze ten dysk ma gwarancje Seagate i raczej bezpośrednio...
A czy ten dysk nadaje się na reklamację? Oczywiście, że tak.
Oddaj dysk twardy na gwarancję - jest uszkodzony(...) IMHO - nie policzę ile dysków Seagate wysłałem na reklamację RMA. O ile sprzedawca już nie istnieje, to polecam tę formę reklamacji. W ciągu ok. 14 dni przychodzi kurierem sprawny dysk z przedstawicielstwa Seagate z Holandii. Koszt wysłania do Warszawy ok. 20 zł Pocztą Polską - z powrotem wraca...
sentymentalnie wróciłem do lat 80-tych na giełdy samochodowe. - lata poleciały, ale mentalność klienta się nie zmieniła. Jedyne, co się zmieniło, to handel z giełd przeniósł się na Allegro. "dłubać" gdzieś głębiej w dysku z pomocą MHDD czy innego niebezpiecznego narzędzia - często wystarczy wyświetlić podstawowe informacje o dysku w jakimś programie...
Vicotria nie wykrywa dysku + przegrzewanie + niestabilna praca + niepokojące dźwięki + problemy z detekcją - przedstawiając się jako użytkownik-laik maż aż nadto powodów do złożenia reklamacji, bo nie po to kupujesz nowy dysk z gwarancją, by go naprawiać samodzielnie albo ryzykować, że Ci padnie w trakcie użytkowania zostawiając Cię z danymi w nocniku.
I teraz nie wiem skoro seatools nie wykrywa żadnych błędów to producent może nie uznać reklamacji i odesłać mi go s powrotem.
Witam, posiadam dysk seagate oczywiście jeszcze na gwarancji. Ostatnio sprawdzałem SMART i zobaczyłem że reallocated sector count ma wartość 1 Pytanie brzmi: Czy to już jest podstawa do reklamacji i czy można zgłosić to jako usterkę ?
A fakt, że Samsunga przejmuje Seagate to już wyklucza możliwość reklamacji? Nie przesadzajmy. Słuchanie kolegi informatyka nie zawsze kończy się dobrze, czasami kolega informatyk potrafi oskubać "najlepszych" znajomych. Akurat to Seagate ostatnio nie miał czym się popisać, wypuszczając tysiące dysków ze schrzanionym firmware.
Bo narzędzia diagnostyczne typu SeaTools i inne nie wykrywają żadnych błędów, które mogłyby być podstawą reklamacji. Nie chcę zostać niepoważnie potraktowany przez serwis, który może odesłać mi dysk z powrotem z napisem "sprawny". To usterka "widmo", nie wiadomo o co chodzi, czasami dysk pracuje bez zarzutu. Chciałbym poznać jej przyczynę, bo mam jeszcze...
Dla uzyskania 100% pewności czy dysk padł – www.seagate.com – można pobrać program testowy lub skorzystać z testu online – jeśli test znajdzie błędy fizyczne pozostaje kosz lub sprawdzenie czy dysk posiada jeszcze gwarancję u producenta i ewentualna reklamacja (koszt przesyłki około 70zł).
Jak widać chyba seagate schodzi już na psy na psy. Mój seagate 320gb sata po kilkunastu dniach poszedł do reklamacji z powodu badów. Pewnie kolega też ma z interfejsem sata... . Jak piszą koledzy wyżej, dysk do wymiany.
Nie byłem pewien czy Seagate będzie uznawał reklamację Samsunga, jednak wedle checker'a na ich stronie jest gwarancja do czerwca 2013r... Teraz znaleźć papier z dowodem zakupu... I liczyć że mi go przyjmą. http://obrazki.elektroda.pl/6077988300_1...
Dysk wraca do mnie i jest naprawiony - dane nie tknięte. Nie licz na to - Seagate jest producentem dysków a nie firmą sektora Data Recovery. Ty, jako użytkownik masz obowiązek zabezpieczyć swoje dane. Seagate jako producent wybiera metodę załatwienia reklamacji. A czy to będzie naprawa, czy wymiana - nie masz na to żadnego wpływu.
Bad sectory na dysku albo ci "fachowcy" niezbyt ostrożnie się obchodzili z tym dyskiem... Po prostu mógł "niechcący" wylądować na podłodze :D Mam nadzieję że reklamacja się powiedzie.
Dysku mającego 70k+ godzin bym w żadnym stanie nie brał. Nie jestem pewien, dlaczego zamazałeś modele dysków. Są dyski mniej i bardziej warte uwagi u każdej z firm. Nie mając wiedzy na temat modelu gdybym musiał coś z tego wybrać, to pewnie bym wybrał WD, ze względu na to, że Seagate statystycznie częściej złomuje/wysyłam na reklamacje. Ale tak jak...
Dział dysków samsunga został przejęty przez seagate i nie wiadomo jak będzie z reklamacjami. Oby nie było problemów ale ja jednak bym sobie nie kupił dysku producenta który wycofał się z produkcji dysków.
Wysłałem dysk na gwarancję do Seagate. Mój zarekwirowali, a dali mi inny model o gorszej specyfikacji i na dodatek z uszkodzoną głowicą. Otrzymałem gorszy dysk niż miałem. Żałuję, że reklamowałem. Ostrzegam Was przed nimi! Nie wysyłajcie dysków, chyba że wam pada wam głowica lub padł na amen. EDIT: W maju otrzymałem swój dysk z powrotem po długich "walkach"...
Dysk wysłałem na reklamację, po odbiorze dysku dam znać jakie kroki podjął serwis, pozdrawiam.
Jak kupowałem seagate to powiedzieli że jest 3 lata , w sklepach internetowych też po 3 lata . Czyli jak sie sypnie po 3 latach to nie ma problemu.....wystarczy wysłać go do chin :D pewnie można do chin, ale do warszawy nieznacznie bliżej i chyba szybciej :D Wysyłając dysk Seagate do nowego centrum serwisowego w Warszawie: - masz możliwość wykorzystania...
Czasem są problemy z kabelkiem usb. Podłącz go innym kabelkiem np. od telefonu, jeśli to nie pomoże to obawiam się,że reklamacja tylko pomoże.
Uszkodzenie dysku jest spowodowane przez wadliwy zasilacz a nie przez producenta dysku ciekawe czy taką reklamację przyjmą, bo sprzedawcy w naszym kraju chyba nie przyjmą takich reklamacji gwarancyjnych bo ten problem znają.
Rozumiem że ma plomby . Możesz oddać go do reklamacji być może ci go wymienią , no chyba że jest widoczne na obudowie że spadł , jak nie uwzględnią reklamacji to potem się będziesz martwić. Szkoda tylko danych
Nie seagate nie bierz .... wielu juz biegało do reklamacji... za duzo przypadków : http://www.komputronik.pl/product/65058/... w opiniach poczytaj... a inne fora też to potwierdzają... Kasek21 zwracam honor... zwykły VT8237 nie ma Sata II..
oddaj do reklamacji, szkoda czas tracić, zgraj najważniejsze rzeczy na płytki
Jakoś nigdy nie miałem problemów ani z serwisem Seagate, Samsunga czy też WD. Zawsze sprawdzałem status gwarancji na stronie producenta, generowałem RMA i wysyłałem do serwisu np. WD (w Warszawie na Szyszkowej, tam tez serwis Seagate). W ciągu zazwyczaj tygodnia otrzymywałem dysk - ostatnia reklamacja z WD datowana na 5 listopada - żadnych problemów....
A jak dysk ma 5 lat gwarancji to nie lepiej to reklamowac?? powinni przyjac chyba co nie?[/quote] Jak ja bym miał 5 lat gwarancji to bym co miesiąc miał nowy dysk... Oddaj do reklamacji bo kupiłeś dysk a nie sieczkarnie.
http://obrazki.elektroda.pl/8555842800_1... Witam, kupiłem nowy dysk Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala test mhdd <3ms : 3738754 <10ms : 90708 <50ms : 1018 <150ms : 3 <500ms : 1 >500ms : 0 waring 656045820 Proszę o odpowiedź czy dysk nadaje się do reklamacji lub zwrotu czy jest ok ?
Masz pomysł jak to zrobić? Wysłałem swój oryginalny dysk ( zostało po nim pudełko mi tylko i akcesoria, gwarancję miał/ma do czerwca) Dostałem drugi dysk od seagate (inny model o tej samej pojemności) z naklejką factory repaired. Zastanawiam się tylko jak uwzględnić reklamację, chyba będę musiał się pofatygować i napisać im email...
Widzę, że wypadłeś, dlatego usiłowałem Cię z błędu wyprowadzić. Tak jak pisałem - niestety z talerzewców to polecić mogę WD Blue/Black. Innych nie testowałem, więc nie wypowiadam się co do ich trwałości. Kiedyś nawet widziałem w necie statystyki awaryjności dysków i właśnie dyski WD Black miały najmniejszą awaryjność od Samsunga(który by the way wycofał...
(at)DriverMSG, pewnie w laptopie, albo po śladach sądząc był w jakieś obudowie jako dysk zewnętrzny ? Jak był jako nowy - do reklamacji bym dał i żądał fabrycznie zapakowanego.
Hitachi maja mniejszy pobor pradu chyba, ale ogolnie jako sam dysk gosc w serwisie nie polecil mi tego. Ze wzgledu na dluga reklamacje. Samsung posiada najlepsza - najszybsza Seagate + WD ten sam czas oczekiwania. w to samo miejsce jedzie dysk. Co do tego czy wzialem 5400 i 7200. Jakos nie chcialem 7200. Nie wiem, boje sie tego pradu, a stwierdzilem...
Dzięki, na razie robię recovery Windowsa 8 (największe gó....o Microsoftu), ponieważ nie dało się w żaden sposób naprawić sterownika. Jak już postawię system, wrzucę zrzut z Crystal Disk Info. Komputer jest jeszcze na gwarancji, ciekawe czy uznają reklamację dysku? P.S. Co oznacza parametr 196?
Serial number: 9QM62CWC Result -> Drive is affected. Lepiej się zajmij firmware a nie głośnością, w swoim takim samym modelu zmieniłem f/w SD15 na SD1A (mimo że po s/n NIE był 'affected') i tak samo 'chrumka' Dodatkowo 1 bad sektor - teraz to już chyba wystarczająco dużo podstaw do reklamacji.
W moim przypadku Calibration Retry Count po trzech i pół miesiąca wzrósł z 3 na 4 także jest OK. Obecnie po ponad 8 miesiącach wzrosło mi z 4 na 8. Ostatnio obiło mi się o uszy, że SAMSUNG już nie produkuje dysków, a cały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dysków Samsunga przejął Seagate. Jeśli masz gwarancję to reklamuj. Być może dostaniesz nowy Seagate....
Dysk w czasie pracy nie powinien powodować żadnych wibracji. Samodzielne sprawdzanie w nim czegokolwiek może spowodować że nie uznają Ci reklamacji. Więc jeżeli to rzeczywiście dysk jak piszesz "buczy" - odsyłaj !
Zapewne seagate seria 12 jesteś jednym z wielu te dyski są słabe
W ramach reklamacji oddałem do serwisu dysk Seagate 60 GB. Dysk ma wiele bad sektorów, ujawnionych przez ScanDiska, które nie zniknęły ani po potraktowaniu HDD Regeneratorem, ani po formatowaniu. Okoliczności, towarzyszące reklamacji pozwalają przypuszczać, że sprzedawca będzie dążył do oddalenia reklamacji z udowodnieniem mi, że oddałem sprawny dysk...
Odnośnie reklamacji i tego jak wygląda ochrona konsumenta można poczytać na stronie Federacji Konsumentów. Poza tym : http://reklamacjatowaru.pl/6-lat-odpowie... Z doświadczenia wiem że nie jest łatwo być sprzedawcą :-) Hmmm ... czyli należy unikać produktów tych firm, tylko jaki nam pozostaje wybór? Ja powoli robię przesiadkę na...
no coz pisaliscie zeby formatowac ta nowa partycje, ja tego nie zrobilem i niestety dysk poszedl do reklamacji bo wyskoczylo ok 1GB badow musze pracowac na seagate 17.2 ktory jest z 98 roku i jeszcze nie ma ani jednego bada
reklamacja dysku seagate przepięcie reklamacja reklamacja pralki
huawei gniazdo naprawa civic elektryczny schemat amica wymiana pompy
klimatyzacja galanz device sleep
Kod błędu P0300 w Oplu DTC - przyczyny i diagnostyka Przyczyny wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia samochodu