1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
Witam Mam ten sam problem z zapalaniem zimnego silnika na mrozie(powyżej -5). Posiadam od 1,5 roku koparkę MF750 z silnikiem perkinsa 4 cyl. Przeprowadziłem remont silnika (ciśnienie sprężania było zbyt niskie na jednym cylindrze - 1,9Mpa) jednak przyniosło to tylko poprawę zapalania w lecie, a gdy przyszła zima problem od nowa się pojawił. wymieniłem...
Witam. Czy da się jeszcze uratować ten silnik (bierze olej)? Pacjent: Hyundai i10 (F5) 1.1i 12V 1 086 cm³, 49 kW (67 KM), FWD, G4HG, 2008-01 / 2013-12, aktualny przebieg 118 000 (potwierdzony RDW Holandia) Auto kupiłem w styczniu tego roku. Od początku silnik brał olej. Od tego czasu zrobiłem około 10 000 km przebiegu. 3 razy wymieniłem olej z płukanką...
Witam grupę mam problem z bashanem 200. Przegrzałem go po czym zgaś po odpoczynku odpalił i jeździł ale ciężko mu było odpalić i zaczął puszczać dymka. Nie przejmowałem się tym i jeździłem dalej po czym coś zaczęło stukać z silnika, zaczął się szybko przegrzewać i nie wkręcał się na obroty gdy się jechało tylko stukało. 2 dni potem się zatarł poprzez...
Witam. Posiadam Forda fiestę z 2002r. benzyna. Zrobiłem remont silnika 8 m-c temu (pierścienie, uszczelniacze, itp.) gdyż brał olej i już nie chciał jechać. Po remoncie - oleju już nie brał, palił, wszystko było super. Teraz znów zaczął brać olej (ok. 1 l / 1000 km) i dymić głównie przy paleniu. mechanik z którym robiłem remont stwierdził że mogło zapiec...
Mercedes 1120 - poszła pompa olejowa, zaczął terkotać, robiony był remont silnika, po 40 tyś. płyn poszedł do oleju, zaczął dymić na biało. Jaka to przyczyna? Proszę o szybką odpowiedź.
Podepnę sie pod temat. Witam wszystkich i proszę o pomoc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło...
Podepnę sie pod temat. Witam wszystkich i proszę o pompc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło...
Właśnie mam na warsztacie remont kapitalny H1/300/2,5/CRDI , spowodowany lejącymi wtryskami , efekt taki że starte tłoki , gładzie cylindrów , uszkodzone panewki korbowe. Auto osłabło na trasie , zaczęło dymić . W silniku 2,5 stana oleju , rozrzedzony olej spowodował uszkodzenie panewek ale silnik dawał o tym znać . Jeżeli masz dobry stan oleju to raczej...
Witam samochód scania 2005r R380 PDE Rok temu robiłem generalny remont silnika tłuki, tuleje, pierścienie wszystko wymienione. Jakieś dwa miesiące temu pojawiły się pierwsze problemy a mianowicie zaczęła brać olej i strasznie osłabła. Pojechałem do warsztatu na gwarancje że coś nie tak że bierze olej i słaba oczywiście otrzymałem odpowiedz zostawić...
Sprawdzimy wszystko u mechanika, najpierw kompresje i jeśli wyjdzie OK to zrobimy synchronizacje kąta wałka. Jeśli to nie pomoże to musimy dalej szukać. Problem jest w tym, że poprzedni właściciel jeździł na ropie rolniczej, mógł trochę po prostu po zapychać lub po prostu trochę rozprężyć kompresję. Więc wtedy czeka mnie prawie cały remont silnika....
Problem polega na tym,że firma''X"robiła remont silnika po przytarcciu silnika i zrobili szlif wału wymienili pierścienie na tłokach,zrobili głowice lecz nie sprawdzili tulejek w krtórych obraca się wałek rozrządu.Niestety poobracały się one i pozatykały kanały smarujące.Po niedługim czasie powycierał się wałek więc wymienili na kolejny,samochód przejechał...
Witam! Mam problem z silnikiem B & S 12,5 KM. Mianowicie kupiłem go z dymiącym na biało silnikiem i im bardziej się zagrzewał, tym bardziej dymił, aż w oczy szczypało. Pomimo tego był mocny i nic go nie dławiło ani nie blokowało, pracował równo. Obecnie wymienione zostały pierścienie, uszczelka pod głowicą, wyczyszczone gniazda zaworowe, nowy filtr...
Cześć, od dłuższego czasu czytam elektrodę i niestety nadszedł czas, że teraz ja muszę założyć temat ponieważ nie znalazłem tu odpowiedzi. Mianowicie mam kompresor Pansam A077060. Używałem go do drobnych prac. Czasem coś pomalować. Przedmuchać silnik w kosie spalinowej i ostatnio pożyczyłem go wujowi ponieważ chciał sobie pomalować ciągnik. Mówi że...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło szukać w silniku. Auto...
Podepnę sie pod temat. Witam wszystkich i proszę o pompc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło...
Witam i proszę o pomoc! Moje autko to astra g 1,7td silnik opla x17dtl 50KW 68KM kupiłem na początku roku z uszkodzona głowicą (olej przedostawał sie do układu chłodzenia) samochód pomimo awarii jeździł normalnie przyspieszał dobrze i przede wszystkim nie dymił ,zdecydowałem sie jednak na naprawę i oddałem astrę do mechanika na naprawę. przeprowadzony...
Kolego jeśli po pewnym czasie pracy kosiarka nie przestała dymić na biało tzn., że jest już zużyty silnik (10 lat pracy) lub częściowo zatarty. Należy sprawdzić jakie ciśnienie ma silnik, w przypadku zbyt niskiego ciśnienia czeka Cię remont silnika. Po zdemontowaniu głowicy można sprawdzić stan gładzi cylindra i ewentualny luz tłoka. W przypadku wyczuwalnego...
Witam Niestety. Silnik w moim samochodzie- delikatnie mówiąc- nie jest w najlepszej kondycji. Co ciekawe - rok temu przeszedł remont, który zleciłem "podobno" dobremu mechanikowi. Zostały wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworowe, gniazda zaworowe. Głowica została splanowana, a wszystkie uszczelki wymienione- PODOBNO. Po tej naprawie, samochód...
Witam, PEUGEOT BOXER BLASZAK 99r. 2.5 TD V8, 79kW, 107KM Miesiąc temu wracając z trasy zaczął dymić na biało-szaro i szarpało silnikiem, diagnoza w pobliskim serwisie wtrysk leje a że nie mogli ich wyciągnąć do sprawdzenia kazali wolno wracać do domu ok 250 km. Na miejscu okazało się że wtryski swoją droga były do regeneracji, uszkodzeniu uległy popychacze...
Witam. Wymieniłem moduł w pralce i na początku chodziła dobrze. Chwilę później zaczęło się dymić z modułu. Szybko wyłączyłem zasilanie, więc straty są niewielkie. Uszkodzeniu uległy oporniki R1 i R3 oraz element SMD z tyłu płytki. Są to chyba elementy na wejściu od tacho. Prosiłbym o podanie wartości tych elementów. Przyczynę już zlokalizowałem: Urwany...
Przy takim przebiegu remont..? Za duża dawka paliwa stąd paliwo w oleju.Przyczyn może być kilka.
Kupilem traktor z silnkiem perkinsa 3 tlowowym pochdzacym z wozka widlowego. Silnik przeszedł remont lecz dymił letkko z odmy. Teraz ma 31 motogodzin i strasznie dymi białym dymem odma.
Podstawowe pytanie. Na jakim oleju silnik pracuje. Do tych silników trzeba stosować oleje dedykowane przez producenta. Wiem z autopsji, że urzutkownicy stosują mineralne,bądź syntetyczne o nieodpowiedniej klasie SAE. Do tych silników potrzeba SAE 30. Spróbuj zmienić olej. Nawet jak kosiarka go trochę pobiera to dopali się nie powodując nagaru. Jeżeli...
Witajcie, posiadam w ładowarce Kramer silnik marki Yanmar o symbolu 3TN84 TE z małą turbiną. Maszynę posiadam od niedawana i sprzedający mówił o tym że silnik się kończy. Z mojego użytkowania zaobserwowałem oznaki: pobór oleju, kopci na czarno oraz bardzo ciężko odpala (widać dość słabą kompresję silnika). Czy ktoś z was posiada ten model silnika, może...
Piszesz o ciśnieniu oleju... Może być uszkodzony zawór na pompie olejowej w silniku, a że dymi... W jakim stanie są pierścienie tłokowe? Chyba będzie potrzebny remont...
Trochę to trwało, ale jednak. Wtryski zregenerowane, mam karty charakterystyk, Turbine też dałem do warsztatu, okazało się, że na wysokich obrotach puszczała olej od tyłu. Zregenerowali turbiną. Problem nadal pozostał, czyli dymi co jakiś czas, czasem kilka razy dziennie, czasem przez 2,3 dni nic nie dymi. natomiast bierze olej na potęgę, przejechanie...
Problem rozwiązany - uszkodzona pokrywa zaworów, olej leciał bezpośrednio do dolotu.. Sprawdziłem to tak że uszczelniłem tymczasowo cały odpowietrznik masą uszczelniającą i poskładałem to w całość. Auto nie dymi, nowa pokrywa zamówiona. Obawiam się że jakbym pojechał do warsztatu to mogli by mnie naciągnąć na remont silnika.
wcina olej po 1000 km 1L To jest przyczyna dymienia, masz zużyty silnik, wiec albo remont, albo wymiana.
czy cisnienie jest wystarczające? czy robic cały remont?
Mam pytanie dlaczego mf 255 na rozgrzanym silniku nie może ruszyć z żadnego biegu bo gaśnie, dodam tylko że kopci na biało a remont silnika był pół roku temu.
Sprawdź kompresje. Pytanie, robiłeś prawdziwy remont kapitalny czy remoncik?
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
ZObacz do jakich mocy twe tłoki są montowane w innyc modelach i wtryski. Co do turba to możesz zmienić jak będzie dymił pod obciążeniem.
Jaki masz olej wlany do silnika, powinien być 10W-30. Rozbierz ten silnik i zobaczymy jaka jest przyczyna dymienia. Budowa jego jest, w sumie, bardzo prosta. Mam gdzieś schemat jego budowy. Przynajmniej, trzeba zaglądnąć do cylindra, w jakim jest stanie. Będzie wtedy wiadomo czy remont jest opłacalny.
Pali bardzo dobrze, jeździ tez. Będzie tak jeszcze jakiś czas jeździł ale warto ustalić czemu "dymi" Dawno był ten remont?
Witam Kupując drugi silnik tak na prawdę to nie wiesz co kupujesz. Jak masz garaż to czemu nie pobawić się w remont silnika. Większość rzeczy możesz zrobić sam. Stan wału, panewek i zaworów ocenisz po demontażu. Jak silnik trzymał ciśnienie oleju to nie powinien być w złym stanie. Moim zdaniem remont takiego silnika w warunkach amatorskich jest jak...
W sumie nie wiadomo o co wgl chodzi. Paliwo wydobywające się z czego? Generalnie jeśli auto dymi na niebiesko oznacza to remont silnika. Może padły pierścienie, może uszczelniacze na zaworach, może turbosprężarka (jeśli ma), może wszystko razem...
Jak by puściło turbo to by nie dymił ze skrzyni korbowej. Radze szybko zrobić remont bo przy jeździe z małą ilością oleju może się wszystko zatrzeć a wtedy to już tylko złom.
No mniej więcej. Chłopak kupił auto za 7500, zmieniłem olej, było nalane prawdopodobnie lekarza i na nowym oleju dymi jak dwusuw. No i chce mu to jakoś podratować, bo auto w stanie nienajgorszym, a silniki używane nawet i 5 kola kosztują.
juz sie umowilem na remont. TZN. pierscienie uszczelniacze :D
Być może ECU głupieje przez brak właściwego ciśnienia doładowania i jest przekonany że wadliwa jest pompa i jej dawkowanie (LUCAS to brytyjski wynalazek, tam nie ma logiki w algorytmie). Napraw problemy z doładowaniem, jeśli problemy nie ustąpią to niestety remont pompy wtryskowej.
Jeżeli kolega zastosował zestawy THM to mamy odpowiedź dlaczego tak jest. I tak długo wytrzymał na tych zestawach. Nie ma sensu więcej kombinować tylko od razu robić porządny remont z użyciem dobrych części.
(at)sp7sec częściowo się zgodzę z Twym stwierdzeniem, jednak jeśli silnik dmuchawy jest sprawny i tych deklarowanych 3k motogodzin nie przepracował? To jak dla mnie jest to zbędne naciąganie klienta na koszty. Prawie kapitalny remont ogrzewania? Po co?
Mogą sie przycinać wtryskiwacze, albo sekcje w pompie i przestaje pracować na wszystkie cylindry- co do dymu, jeśli ktoś kopał w pompie, to mógł zwyczajnie żle ustawić dawkowanie ( za duże). Kto to remontował?, radzę pojechać do kogoś, kto zna się na tym naprawdę, bo ten remont może szybko uśmiercić silnik.
Ile moze kosztowac remont silnika? Czy lepiej kupic uzywany silnik?
Nie turbina bym się martwił tylko stanem silnika. Zanim kupisz turbine to porządnie go sprawdź bo może remont nie będzie opłacalny
2 tygodnie temu i teraz na zimnym dymi ci na biało? A gdzie ci robili remont tej głowicy? To teraz do tego mechanika i niech robi na gwarancji jak fuchę odstawił.
witam mam podobny problem z zapalaniem zimnej 60tki tyle ze u mnie byl robiony remont silnika tuleje tłoki głowice i pompa z koncówkami i tez najpierw dymi jak zalapie to jakby nie na wszystkie cylindry i po chwili zaczyna normalnie pracowac juz sam nie wiem jaka moz byc przyczyna moz kąt wtrysku?
W obecnych temp. musi zapalić bez świec. Uszkodzone są wtyskiwacze lub potrzebny będzie remont silnika - pierścienie tłokowe.
silnik remont dymić ursus dymić dymić przyśpieszać
iskrzy mikrofala danfoss rozruchowy whirlpool wymiana łożysk bębna
pamięć ferrytowa koralik pamięć ferrytowa
Metaliczne dźwięki z filtra powietrza Nissan Qashqai 1.2 Intenso Video Scooter BT – wymiana wyświetlacza LCD, instrukcja samodzielnej naprawy