Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym. Jak w każdym silniku z przebiegiem.Jeśli nie ubywa nadmiernie oleju, to same przedmuchy nie są jeszcze powodem do remontu. Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił Odwrotna logika jakaś. Ciśnienie 2,5 bara maksymalnego ciśnienia, to połowę za mało....
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Witam szanowne grono, potrzebuję manuala do silnika Deutz F3L1011F lub kogoś, kto ogarnia temat z tymi silnikami. Chodzi o remont generalny. Tarnów i okolice. Dzięki z góry za info. POZDRAWIAM!!!!
Witam Robię remont silnika deutz 913 i chciałbym się dowiedzieć jak praktycznie zmierzyć grubość podkładki pod głowicą do których krawędzi mierzyć? pozdrawiam i liczę na info
ale silnik jest po remoncie. Po jakim remońcie
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Czyli remont robiony u Zenka w szopie. Pasek ma automatyczny napinacz i starcza na 5000h. Pompki mają różną wysokość podkładek, dzięki czemu ustawia się dokładnie zapłon na poszczególnych cylindrach, kręcąc lewo-prawo ustawiasz dawkę paliwa. Czego akurat się nie robi, bo po co, ustawiasz pompkę na znaki, kołkujesz i wkładasz. Ale podkładki pod pompki...
Niepoprawnie zrobiony remont. Tutaj masz stronę do pełnych instrukcji, jak i części. Możesz sobie wybrać i wypytaj co Twój mechanik nazywa remont silnika? https://truckmanualshub.com/deutz-engine... właściwą. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika, a nie ma ciśnienia oleju. Moja diagnoza to wymiana filtra...
Ty już musisz zdecydować co dalej. I być przygotowany finansowo. Remont takiego silnika to około 30tyś. Dobry i prawidłowy remont.
Tak czułem. Masz pompkę paliwa do wymiany.
Witam wszystkich. Przy remoncie silnika deutz f6l912 stwierdziłem, że wymiar komory spalania poszczególnych cylindrów nie mieści się w w normach z instrukcji tj. 1-1,2mm. A zawiera się w przedziałach 1,7-1,9mm. Dodam tylko, że pod tuleje i pod głowice zamontowałem najcieńsze dostępne dla tego typu silnika podkładki - odpowiednio 0,2 mm i 1 mm. I mam...
Te silniki są drogie. Remont wyjdzie znacznie taniej tylko jest troche skomplikowany.
Jak nie wiesz jak to nie eksperymentuj na swoim samochodzie. Wymiana poza ASO kosztuje w granicach 60 - 100 zl a remont silnika duzo wiecej. Pozdrawiam.
Witam szanownych forumowiczów. Żeby trochę nakreślić sprawę: jakiś czas temu w silniku ładowarki przegubowej zerwał się pasek rozrządu. Jako, że silnik był już mocno wyeksploatowany- padła decyzja o wykonaniu kapitalki: szlif cylindrów na nadwymiar, regeneracja pompek i wtrysków, itp. itd. Po remoncie silnik miał tendencję do przydymiania na czarno...
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Znajac francuskie koncerny samochodowe glowica jest pewnie przykrecona srubami o ciekawej glowce i wymaga specjalnego klucza. Jesli walek rozrzadu jest w glowicy to nie musisz ustawiac zaworow ale jedno jest pewne ze trzeba miec jakies pojecie o rozrzadzie bo trzeba go rozebrac a pozniej zle zlozony powoduje spustoszenie w silniku. Tak ze jak nie wiesz...
Tylko wiesz na regulatorze nie ma żadnej cewki ani elektromagnesu od gaszenia. Więc tak jak pisałem albo ma regulator od generatora prądotwórczego. Albo po tym remoncie jest nieustawiona listwa lub układ wtryskowy.
Nie ma problemu. Wyślesz to ci sprawdzę. Kosz 1000zł. Pasuje? W sumie dziwny remont w którym się pompy oleju nie wymienia.
Pompki potrafią zaskoczyć Są zestawy do regeneracji. Wtryski końcówki wymienić. Skąd wiesz ile ta Twoja okazja ma mth nalatane. Odpal go i sprawdź ciśnienie oleju. Sprezanie, wtryski. No ale każdy myśli po swojemu. Po remoncie masz prawie nówka silnik.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Termostat jest, ale nie w każdym silniku. Masz układ z modułem czy termostat sterujący w kolektorze wydechowym. Silnik z jedną czy dwoma chłodnicami silnika. Jest też chłodnica hydrauliki? Czujnik temperatury, ile ich masz? Poza tym profesjonalne firmy dają 1rok gwarancji, bez limitu. Więc możesz z niej skorzystać. Inna sprawa że jeżeli miałeś w filtrze...
Remont tego Deutz-a jest tani. Koszt przeróbki na inny silnik podobny lub większy. Przeróbka silnika trakcyjnego na stacjonarny to niezbyt dobry pomysł. Patrz na wykres charakterystyki zewnętrznej i chłodzenie.
Czyli nowszy Brinkman. Z zablokowanymi na stałe obrotami. Tym bardziej trzeba sprawdzić bo sprężyna siada w regulatorze. Przy remoncie trzeba ją wymienić.
Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny...
Koło jest ze spieków, a silnik nie ma znaków do ustawienia paska. Podejrzewam że ktoś sobie ten znak zrobił punktakiem ( remont, wymiana paska) co później doprowadziło do zerwana zębów z koła.
mam nadzieje ze sie uda wkoncu zmierzyc, ale obawiam sie slabego cisnienia... jednak i tak nie bede chyba naprawial bo to powazne naprawy typu pompa oleju 500zl remont silnika pewnie duzo wiecej, auto jest warte pewnie z 2500 zl, chce jezdzic az wkoncu cos bedzie nie tak, bo jak narazie tylko piszczy dlatego glosno zapytalem jak to mozliwe ze golf jezdzi...
W jakim sensie. Wymiana rozrządu czy remont? W pierwszym wypadku zakładasz nowy koła mazakiem możesz poznaczyć. W drugi kołki ustalając trzeba mieć. Inna sprawa że Deutz fahr silników nie robi
Dolot suchy? Przyjżyj sie odmie czy nie wyrzuca za duzo oleju w kolektor.
Hirth F23 Silnik od paralotni 2-taktowy. Został wykonany całkowity remont silnika, ponieważ motor miał niskie ciśnienie. Motor był docierany na postoju, kłopoty zaczęły się po wypaleniu jednego zbiornika paliwa. Silnik zaczął wyrzucać paliwo gaźnikami, im więcej gazu tym mocniejszy wyciek przez filtr powietrza równomiernie, wraz z tymi zdarzeniami...
Witam odswierze troche temat, mam podobny problem z BMW E34 520i 24v zaczne od tego ze na benzynie na biegu jalowym przy postoju silnik pracuje w miare normalnie ale jak auto sie porusza to faluja obroty, dodam ze to w miare normalnie znaczy ze pali na wszystki cylindry i wszystko dziala ale nie dziala tak jak powinien brakuje mu mocy zachowuje sie...
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
60 lat moze. Dla mnie, jak czytam twoje wypociny to masz pojecie jak marynarz o parowozie. 🤣 W intenecie wszystkim mozna sie pochwalic 😂 To jest akurat odwrotnie ja przynajmniej znam budowę tych silników, były lata że często 40 rocznie remontów się robiło, a tu niestety nawet na palecie w internecie nie widziałeś silnika i dlatego nie wiesz dlaczego...
dzięki za podpowiedzi może uda mi się zrobić ten remont bez wyciągania silnika-dostęp jest dobry no chyba że trzeba będzie wał wyjąć to nic nie poradzę i wyjmę jak coś pogrzebię to dam znać pozdrawiam
Cześć, tak jak w temacie, silnik Deutz 4cyl w ładowarce, jakieś 200godzin po remoncie, góra i dół. Nowe końcówki wtrysków ustawione na 190bar, turbo po regeneracji. Ostatnio zaczął kopcić na czarno, stan oleju ok, moc raczej bez zmian. Nawet na postoju z tłumika idzie chmura. Macie jakiś pomysł do czego najpierw zaglądnąć?
Muszisz ustawic zaplon . Jesli jest tam silnik od "Jawki ' to bylo 1,5mm przed gornym martwym punktem .Jesli zaplon jest zbyt pozny pali duzo i nie ma mocy .
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Youri124 bez sarkazmów. Dobrze wiesz o co mi chodzi. Czy mam narysować? https://autokult.pl/36055,planowanie-glo... Nie tyle wiem, co domyslam sie, o co ci chodzi i ysle, ze nie masz racji. Autokulta nie bede czytal. Zbyt nahalny z ciasteczkami i reklamami jak na moj gust. Co do reszty, to zbyt duzo ksiazkowej teorii i zbyt malo znajomosci praktycznej...
Co się stało że robiłeś remont. I czy zaraz po złożeniu miałeś problem z ciśnieniem? Podaj dokładną wartość ciśnienia oleju odczytaną z manometru do tego temperatura oleju. W Deutz-u to silnik 2012/13
popychacze wymienione na nowe .awaria jednego spowodowała uszkodzenie wałka , rozrząd i pompki ustawione , głowica była planowana . po zdjęciu przewodów z pompek jedna podaje mniejszą ilość paliwa jest to widoczne na oko .rozruch zimnego silnika jest delikatnie utrudniony przez ok 10 sekund silnik pracuje nierównomiernie
chyba ze wolisz drugi silnik wrzucic profesjonalny remont glowicy to nie lada koszt a warto zrobic wszystko a jak masz drugi silnik ktory sprawdzisz jeszcze w aucie to bylo by duzo lepiej
Co proszę? Oddać do mechanika zajmującego sie tymi silnikami bo sam nic nie zdziałasz w tym temacie:D
Witam Wziąłem się za remont kapitalny silnika 912 pięciocylindrowego, tera bede składał i takie pytanie- jakie są momenty dokręceń śrub wału, korbowodów i głowic dla tego silnika? Jeszcze bedzie zabawa z ustawieniem odległości między tłokiem a głowicą w GMP... macie jakis dobry sposób?
problem polega na tym ze bardzo duzo pali silnik jest po kapitalnym remoncie po diagnostyce kom rok pro 1992 chodzil dobrze spalanie bylo ok nagle zaczal brac prawie 20l na 100 gdy odlacze mu ssanie jest ok ale nie wiem co moze byc tego przyczyna wymienilem monowtrysk i dalej jest to samo
Remont silnika mialem robiony. byla mala kompresja (7 atm) a na jednym cylidrze był brak kompresji. Okazalo sie że zawory nie były w najlepszym stanie. Ale po remoncie nie odczulem żadnej róznicy w jexdzie autem. Autko bylo slabe przed remontem silnika. Po remoncie kompresja wzrosła a auto bez zmian. Aparat był zdejmowany ale po zalożeniu kąt byl ustawiany...
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej? Ten jest całkowicie chłodzony olejem zamiast płynu chłodniczego tuleje obmywa olej. Dalej już tradycyjnie chłodnica. Dlatego do tego...
Witam posiadam takiego MTZ-ta z przodkiem i czeka mnie w nim remont. Remont silnika i chce mu zrobić wygląd na pronara ( nowa maska, kabina, wnętrze) czy ktoś się orientuje ile to moze kosztować takie przerobienie wyglądu i czy duzo roboty. Pozdro
Witam, dzis potrzebuje nietypowej pomocy gdyz nie moge nigdzie znalesc sondy lambda do mojego golfa. Miesiac temu przeprowadzilem w min kapitalny remont silnika, odpalilem go na chwile i jest niby oke ale duzo pali z powodu braku sondy, :cry: czy ktos wie gdzie mozna dostac taka sonde:?: jesli mozna to prosil bym o link. sonda 4 przewodowa do golf 2,...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
Wszystko latnie pieknie ale 2,4 tys za sama gore to zdecydowanie za duzo (nie mowie tutaj oczywiscie ze drogo bo kazdy dobry mechanik sie ceni ) tylko ogolnie o oplacalnosci.
Witam Parę dni temu zrobiłem remont skrzyni biegów mianowicie wymieniłem tryby drugiego biegu. Po złożeniu silnika motocykl dostaje mocnych drgań gdy wchodzi w rezonans (rezo, 7-8 tys obr). Na wolnych obrotach jest ok. Co może być przyczyną???? Z góry dziękuję za odpowiedź.
dodam ze gdy byl nalewany to bylo powyzej minimum az za czesc kropkowana. Jak masz pomiędzy minimum-maksimum to stan oleju dobry i taki powinien być. Przy wymianie miałes go za duzo zalane. Sprawdź czy kopci z rury, jeśli kopci to remont silnika Cie czeka a doktorek nic nie pomoże takie cuda robią gdy auto idzie na handel. Co do jakości oleju jesli...
Jestes jego pierwszym wlascicielem bo jesli nie to nie wierz w to ze silnik w oplu wytrzymal tylko ponad 100 tys km i trzeba bylo remont robic - polonez to czy co. Jesli nie jestes jedynym wlascicielem to mysle ze autko ma duzo wiecej przejechane - mysle ze taki silnik powinien przejechac ponad 400 tys km no chyba ze ktos go zatarl a to inna sprawa...
Kolejno popuszczaj rurki cisnieniowe na wtryskiwaczach by sprawdzic czy dymi z jednego cylindra czy ze wszystkich. Wywal filtr powietrza na probe. Sprawdzic skok zaworow dolotowych i luz. Sprawdzic synchronizacje wydajnosciową wtryskiwaczy.(wtryskiwacze do menzurek i kręcic silnikiem,byc moze którys leje za duzo i ten cylinder ,,napędza" silnik a ze...
Witam. Czy ktoś z was jest w stanie rozpoznać co to za model silnika ? muszę przeprowadzić remont a na silniku nie ma tabliczki znamionowej. Silnik pracuje w starym wózku widłowym marki Linde, wózek też nie ma tabliczki. Pozdrawiam Bogusław. https://obrazki.elektroda.pl/3810944900_... https://obrazki.elektroda.pl/2445760300_...
inne tłoki tzn jakie takie same tylko że nowe??? po drugie może byc przestawiny na rozrządzie. miałem tak samo w moim golfie. auto było mocniejsze ale duzo paliło i czasami po odpaleniu gasł. przestawiłem rozrząd i od razu inaczej.
witam tez mam problem z automatyczna skrzynia w renault clio 1.4B 2000r... mianowicie... nie ma znaczenia czy silnik i skrzynia sa cieple czy zimne wciskam gaz jade i przy zmianie z 1 na 2 robi sie dziura auto wpada w duzo wyzsze obroty tak jakby 2 bieg nie wszed trwa to kilka sekond obroty spadaja szarpniecie i jest drugi bieg z innymi biegami jest...
Plus taki, że takiego perkinsa tanio się remontuje. Dodam tylko, że vw stosował silniki 1.9 jako silniki przemysłowe. Tak samo MB fabrycznie wypuszczał silniki 2.5-3.0l jako przystosowane już do pracy przy maszynach, to jaki to problem. Kupując silnik przemysłowy z nienznanego źródła to loteria. Szczególnie yamahy czy deutz'a. Remont takiego przerośnie...
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
To co za silnik robisz? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Witam. Remontuje silnik f2l511, Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane Remont mówisz. Ciekawostka...
Kwota niewielka. Licząc ze u szlifierza za cala glowice trzeba zostawic 400-500 , plus czesci, plyny, to za samą robote duzo nie wzieli. Albo zawor sie nie otwiera na drugim, albo wtrysk uwalony. Trzeba sprawdzic napięcie na wtryskach.
Potwierdzam wysoka konsumpcje tego silnika. Przerabiałem taka vectre lata temu. Przebieg 80k km. Piekna. Ale co z tego? Brało olej 1l/1000 km. Rozebrałem silnik, zeobiłem zawory z uszczelniaczami. Tłoki czysciutkie z nowymi pierscieniami. Nawet szlifierz pomierzył mi srednicówka cylindry. Twierdził ze silnik dopiero co dotarty. Potwierdził ze duzo robi...
Przez pomyłkę podałem typ silnika F3I 1011F a powinno być F3L 1011F. Ponieważ mamy dwie maszyny z tego typu silnikami, tylko że ta druga jest bez literki F. Ale na obydwóch jest podany kąt 14 stopni. Ponieważ na pasku rozrządu wycięło kilka zębów (pewnie ze starości) , a ten silnik jest kolizyjny to powyginało laski popychaczy, dlatego trzeba było robić...
ilosc zebow sie zgadzala klin nie byl tam gdzie potrzeba a wracajac do meska klekotal bo warsztat ktory robil obrobke glowicy splanowal ja o pare setek za duzo i zawory uderzaly o tloki po zalozeniu drugej glowicy jest ok i mozna zamknac ten temat
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Zbyt niska mieszanka(uboga),jak nic nie zrobisz by ja wzbogacic to poleca gniazda zaworow i bedzie po siliku. Dzieki Ci bardzo za zainteresowanie ;-) po czym to poznales? Ja dodalem po 10% w recznej zmianie mieszanki, ale dodatkowo zrobilem wczesniej autokalibracje i skutek jak pisalem-czesciej gasnie. Ahh, zapomnialem-bardzo wazna rzecz, teraz juz...
wlasnie ta plomba ogranicza zwiekszenie obrotow ,pewnie ktos ustawil to do poprzedniego stanu silnika. Poza tym jest jeszcze ustawienie kata wtrysku ( przechylajac pompe od albo do silnika) Jesli ci ta plomba jest potrzebna do gwarancji po remoncie silnika to jedz na stacje serwisowa aby ustawili ci prawidlowe obroty silnika , a potem zaplombowali spowrotem....
Ja się nauczyłem, że okazji nie ma. Zapewne tam jest jeszcze coś walnięte i remont wyniesie Cię tyle co lepsza sztuka za 16, tylko tam pracy własnej nie dołożysz. Nie napalaj się tak na ten egzemplarz, daj sobie czas. Kto wie czy za miesiąc nie trafi się coś lepszego.
Chyba raczej ty sobie podaruj. Bo producent nie podaje ciśnienia sprężania na 33 tylko znacznie mniej. Silnik nie może mieć więcej niż podaje producent zawłaszcz jak Heniek w szopie przy nieumiejętnym remoncie silnika tego nie zrobił. A i tak nie ma praktycznie możliwości by takie wysokie ciśnienie jak 35 uzyskać. A nawet gdyby to przy takim ciśnieniu...
Znalazłem takie coś: Michelson. Fantastycznie - dokladnie o to mi chodzilo. Dzieki serdecznie. Ten post moze sie przydac rowniez innym bo widze duzo szuka w tym temacie a praktycznie nie ma nic .
witam,zaczelo sie od nierownych obrotow , a jestesmy prawie przy remoncie silnika....moze tak;3 atm roznicy w cisnieniu miedzy cylindrami to zdecydowanie duzo i to moze byc powodem nierownych obrotow na zimnym silniku , /rozgrzany olej nieco uszczelnia/, co do podcisnienia na wlewie oleju to nie powinno go byc ,moze jest zapchane odpowietrzenie silnika...
Jestem posiadaczem forda fiesty 1.1i z 91 roku. Ogólnie jestem zadowolony z tego autka mało pali(poniżej 5l w trasie) - a raczej paliło, tanie cześi. Jednak w tym roku musiałem mu zafundować delikatny remont silnika- wymiana pierścieni i uszcelniaczy zaworów (brał olej). Po remoincie autko niestey chodzi kiepsko - nie wchodzi na obroty, duzo pali, kiepsko...
Witam ponownie kolegów kupiłem głowicę drugom po remoncie a swoją też dałem do planowania i zaworki od razu poprawiłem za czołem go w końcu składać ale nie wiem bo między tłokiem a głowicą dałem cynę i po zmierzeniu mam 1.2 mm a na drugim 1.5 mm po wino być do 1,2 mm czy to ma duży wpływ na pracę silnika a na to wszystko przy dokręcaniu korby pękła...
OK dzięki panowie więcej nie będę tego ciągnął bo to jest bez sęsu byka kartoflem nie napase a co do pracy z HDS jak jezdziłem kiedyś cztero cylindrowym 912 to miałem wałek na 540 obr włączony wtedy silnik pracował na ok 1500 obr i było ok jeszcze poruszę taki temat z innej beczki mam poczciwe 4011 zabytek ale utrzymany i zrobiłem mu kapitalny remont...
Witam.Mama paska kombi z tym dziwacznym motorem.Problemem jest to ,ze troche dużo pali(15 miasto,trasa spokojna8,5).w serwisie stwierdzono nie działanie sondy lambda, kompresja n aposzcegolnych cylindrach waha sie w przedzialeo od 7-0 (nierówno!)nie wiem co robic ,,pomiar toxycznosci spalin przekracza wszysstkioe normy,czy wymienic sonde,katalizator...
Skoro jest wyciek w jednym miejscu to skad wiesz ze nie ma go w innym, duzo bardziej groznym dla silnika... to wlasnie dlatego opisywalismy nasze domysly... Glowica sie raczej przez taka mala dziurke nie zniszczy, tylko pamietaj ze dziura sie bedzie powiekszac a wtedy glowica sie moze wygiac... Koszt wymiany uszczelki jest nieporownywalnie mniejszy...
sampler , zwroc uwage ze diesel kozysta z innych przekladni nize benzyna przez to ze ma duzo momentu i nie kreci sie za wysoko dlatego uwazam ze przebieg obrazuje i daje mozliwosc porownania silnikow . A sport to sport tam wytrzymaly silnik oznacza silnik na 500-1000-3000 km i remont wiec wogole nie ma o czym gadac
Ciezko bedzie sprzedac auto ktore ma takie problemy poza tym auto nigdy nie bylo bite, jest bez rdzy nie ma na nim tony kitu srednia grubosc lakieru to 300um podwojny lakier na calosci. Zawieszenie bez luzow, po remkncie, srodek utrzymany w stanie idealnym i przebieg ma oryginalny. Dlatego wole to zrobic i miec z glowy wolalbym sam ale nie wiem czy...
Witam Wybralem polo, troche wiecej wyjdzie po oplatach i remoncie niektorych rzeczy ale duzo lepiej wyglada i wduzo wygodniejsze jest. Za 5.700 dostałem do oplat i remontu. Razem ze wszystkim licze okolo 8k. Ale mysle ze za rocznik 96 4 drzwiowy, niebieski metalik, jeden wlasiciel, wspomaganie kierownicy immobilajzer szyberdach, 2xairbag nie bedzie...
W moim przypadku jest to koparka i co gorsze pracuje dzien w dzien po 12h, nie chcialbym jej zbyt czesto zwozic do domu i remontowac, a przynajmniej silnika remontowac;) sprobuje dokrecic tak jak w dwu cylindrowym, mam nadzieje ze nie bedzie dmuchalo.
Witam wszystkich! Posiadam Mercedesa Atego 815 z silnikiem OM904LA z roku 2003 Autko jezdzilo bez problemow dopuki nie wymieniono w nim oleju i co najgorsze mechanik-kolega wlal prawie 3 litry za duzo tego oleju. Powinno byc wlane 13 litrow a on popatrzyl na tabele gdzie jest wypisana calkowita ilosc oleju w silniku i to bylo 15,8 l czyli prawie 3 litry...
za duzo pseudo mechanikow i myslicieli ja potrzebuje konkretnej odpowiedzi zwłaszcza ze do dnia dzisiejszego wszystko było ok Dodano po 1 tak cały remont silnika był wczoraj jezdził normalnie a dzis cisza po włozeniu karty tylko i wyłacznie kontrolka imo jak mruga bez karty to po jej włozeniu swieci stale i zadna inna kontrolka nie swieci sie ani aku...
ze diesel tanszy w eksploatacji? haha dobre. ja mm golfa 1.6 sr w lpg wiescie pali 10.5 gazu z klima a przelaczenie na gaz trwa jakas minute a w zimie do 3 minut - te silniki szybko sie nagrxewaja. porownaj ceny filtrow diedla i benzyny, w benxynie duzo tansxe. niech sie zepsuja wtryski czy pompa albo dwumas koszt w tysiacach. w benzynie caly remont...
Normalnie, przepustnica dzwoni dość głośno. A w jakich? a choćby w ETz-tkach, i w sumie w każdych o podobnej konstrukcji. To normalna rzecz że dostają luzu. Wystarczy włożyć palec od strony filtru powietrza i ją docisnąć do ścianki, jak przestanie to było to. A jak ustawić zapłon, to trzeba mieć przede wszystkim czujnik zegarowy. Ustawiasz wyprzedzenie...
monday5: będziesz go remontować czy nie? :) ile byś za niego chciał?
podjedz do jakiegos warsztatu i zmierz sprezanie. jezeli bedzie niskie (teraz nie pamietam wartosci) to wstrzyknij troche wody do cylindra i zmierz jeszcze raz. jezeli wzrosnie to wesz ze masz pierscienie do wymiany... Mozna wymienic same pierscienie bez wyciagania silnika i tlokow (tzw. remont szwedzki-nie wiem czemu) ale zalozyc cylindry na tloki...
jezeli kopci na czarno to znaczy ze dostaje zbyt duzo paliwa, podejrzewam ze jest to monowtrysk, sprawdz czy czasem wtrysk nie leje ci paliwem.moze byc rowniez tak ze komputer sie uszkodzil i daje zbyt duza dawke paliwa,sprawdz takze lambde i czujnik temperatury wody dla ecu
Nie chcę być złym prorokiem, ale przerabiałem to u siebie w Audi, przez pomyłkę właśnie wlałem olej syntetyczny zamias mineralnego. Duzo nie jeździłem, ale gdy się zorientowałem ze jest coś nie tak, a zaczęło się od zapalania kontroli smarowania zrobiłem jakieś 50 km. Wymieniłem z powrotem na mineralny ale to już mi nic nie pomogło, skończyło się na...
maciek a czy jest opcja dorobic panewki bez wyjmowania walu(zmierzyć wał zrobic kalkulacje luzu który jest i zalozyć nowe dorobione panewki?jest taka opcja czy mozna tak zdupic wał?ktos przedemna podrzucil nowe panewki ale raczej napewno nie szlifowali walu.i silnik chodził co ty na to wiem ze powinno zrobic szlif i na wymiar dorobic panewki tylko to...
Witam . Wiem że temat był poruszany na forum . Jednak czytając wszystkie te tematy nie mogłem się zbliżyć z moim problemem. Do rzeczy Renault Clio III 1.5 dCi 2010 r. Gęste białe spaliny wydobywające się po dłuższym postoju . Wystarczy poczekać na światłach kilka minut dodać gazu i za samochodem nic kompletnie nie widać . Listopad 2018 przeprowadzono...
Nie mozliwy jest blad pomiaru, poniewaz za kazdym razem sie to powtarza. Z ta odma co koledzy pisali wczesniej jest sensowne, poniewaz w VW Bora notorycznie sa problemy z ta odma i nie byla czyszczona. Podjade na dniach do jakiegos mechanika znajomego zeby mi pokazali jak sie to wszystko odkreca i czysci. Z tego co patrzylem nie jest to skomplikowane...
witam.panowie mam problem ze swoja 105 i prosiłbym o jakąś pomoc.jest to 105.460 z 2006r.po zakupiea auta i przejechaniu 1 tygodnia z ładunkami po kraju srednjia 18 t spalanie wyszło 38l.pojechalismy do serwisu i wymienili wisco i zawor regolojacy cisnienie paliwa.kolejny tydzien w drodze i nic to nie dało a nawet 39 wyszło:-( podmienilismy wtryski...
troszkę odgrzebiemy , ja załalem swojego olejem z ciezarówki 10W-40 juz któryś raz z kolei , wymiana raz w roku ponieważ duzo mgh nie robi ale nie ma problemu z motorem , pamietam zawsze zima na superolu był problem zeby zapalic , teraz tego problemu nie ma , jeden aku 90Ah malo nie wyrwie tak rozrusznik kręci , oczywiście zamiana prądnicy na alternator...
Przeplywka była podmieniana, wymieniane były podkladki pod wtryskami bo spod jednej lecialo z reszta auto cos ostatnio tracilo na mocy i być może tez kopcilo ale wczesniej nie zwrócilem na to uwagi. Wtryski maja przebieg okolo 300 tys, 50 tys km temu były wysłane do warsztatu i sprawdzone, podobno wszystko bylo z nimi ok. Po wymiania podkladek auto...
na bank zle zrobiona pompa, u mnie przy -30 palil na dotyk, mozecie wierzyc lub nie ale tak bylo, zadnego dymu nie bylo widac ale zaczela mi lpuszczac rope na skladaniu miedzy glowica a obudowa, dalem do pompiarza na uszczelnienie i po tym zabiegu zaczal duzo palic kopcic a o odpaleniu go w mroz nawet -5 to juz problem, prawdopodobnie zamienil mi glowice,...
Witam. Mam problem z Perkinsem i prosił bym bardzo o kilka porad. Pierwszy remont zrobiłem gdzyż ciagnik brał duzo oleju i mechanik doradzi mi zebym blok oddal do osiowania i zmienil tuleje w zakladzie w kielcach. Wszystkie czesci były nowe ale silnik bardzo dziwnie pracowal bylo slychać jakieś dzwonienie trybów. Po kilku miesiaćach od remontu pęk wał...
Wtrace swoje 2 grosze i powiem tak. Jak idzie dobrze tylko ze zle przepala to moze sprawdz uszczelniacze na wale. To ze niedawno zrobiles remont nie znaczy ze uszczelniacz jest dobry. Teraz jest wiele podrob i jednorazowek. Spusc olej ze skrzyni sprawdz poziom moze masz go za duzo. Bez oleju odpal i zobacz czy kopci. Nie boj sie silnika nie zatrzesz...
zastanów sie centrala chce dostać info od czujek wiec jeżeli na jej wejściu z1-z8 względem com będzie podana np. masa z czujnika (typ.NC )to uzna linię za zamknietą jeżęli czujnik sie pobudzi iprzestanie podawac masę linia będzie otwarta..ale tu jest dużo tłumaczenia i to się nie uda -jeżeli chcesz zaoszczędzić to poprowadź przewody do każdego urządzenia...
Mam kadetta e z 91' 1.4i . Samochod bierze mi bardzo duzo oleju - musze dolewac litr co 400-500 km. Nie zauwazylem zadnej plamy tam gdzie parkuje, takze wyciek jako tako jest wykluczony. Spaliny tez wygladaja ok, nie dymi, nie ma zabarwienia ani na bialo ani na niebiesko. Na pierwszy rzut oka wyglada ze jest ok. Ale tylko tak wyglada:) Przypuszczam...
Witam. Na początku napisze tak silnik 1.9tdi afn (110KM) - nieznanego pochodzenia, dlatego silnik przeszedł kapitalny remont(pierscienie,tloki,panewki,glowica itd), założone nowe sprzęgło, turbo po regeneracji. Rozrząd ustawiony i pierwsze odpalenie odpalił elegancko, pochodził pół godziny bez zarzutu. Na następny dzien po odpaleniu już było coś nie...
Wszystko tez zalezy od stopnia 'wyhustania / luzow' silnika, bo jesli obojetnie jaki rodzaj silnika [ starego / z lat 1915 - 70 ], ma juz luzy pomiedzy tlokiem - a tuleja cylindra ok. 20 - 25 'setek', to juz dosc ciezko go zatrzec... Przy czym moze zupelnie dobrze trzymac cisnienie i sprezac mieszanke. Mam silniki z lat 1915 / 25, ktore maja jeszcze...
deutz remont remont silnik deutz silnika deutz
electrolux odkurzacz schemat gramofon demontaż pilot wieży samsung
peugeot check engine peugeot check engine
Schemat kabla programującego do banera LED Sigma ASC-105, pinout mini-DIN, MAX232, USB-TTL Schemat radioodbiornika lampowego PIANO ZRK i Stern-Radio 8E156 – układ, lampy, naprawa