Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Fabrycznie w Linde o udźwigu 2,0-3,0t z lat 1985-1997 był montowany silnik Deutz GF3L913 .
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
Żeby dobrze zrobić trzeba mieć specjalny przyrząd tylko do tej pompy ( cena ) i wstawić sekcje do tego konkretnego silnika, a nie najtańszą.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Obejrzyj pompę wtryskową, powinien na niej być przycisk dawki rozruchowej ( w 511 jest napewno a z tymi silnikami to już dawno nie miałem doczynienia ale tak go kojarzę ). Silnik mocno zakopci, ale szybciej zapali.
Z wzoru i tabel.
tutaj masz podstawowe info o tym kombajnie http://konedata.net/nh122.htm
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Tylko spuść cały olej, masz dwa korki do oleju silnikowego. Wejdzie ci 9l.
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
To jest tabliczka maszyny nie silnika. Masz z boku silnika blisko koła zamachowego. 4 zaślepki w rzdku na imbus i nad nimi jeszcze jedna w większej odległości. I tam masz termostat. A jak się maszyna grzeje to wyczyść chłodnicę bo jest brudna. Te termostaty są wieczne. https://obrazki.elektroda.pl/7580618800_...
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Tak. Jeden impuls.
W dzisiejszych czasach pakujesz na paletę i wysyłasz. W drugi koniec Polski. A silnik jest tak duży że do bagażnika osobówki wejdzie.
Z narzynka to tu nie poszaleje a z nożem tokarskim tym bardziej. Liczyłem na bardziej sensowne info. Ale tendencja jest żeby dać zarobić niemcom. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/2087884200_... https://obrazki.elektroda.pl/7477820300_...
Dopiero wczoraj znalazłem serwisówkę z dokładnym schematem i zasadą działania poszczególnych dźwigni. Wyreguluję luz zaworowy (generalnie od tego powinno się zacząć...) i ponownie zajrzę do regulatora.
W https://www.age-power.pl/ ?
Witam. Poszukuje poduszek pod silnik deutza 1011 w maszynie zettelmeyer 602
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
Witam przepraszam że długo się nie odzywałem ale dałem sobie spokój z tą kontrolka od temperatury silnika następnie mam pytanie może będziesz wiedział jak się zabrać do glr,świeci się kontrolka na desce
Są na forum. Sam podawałem.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
Koło pasowe jest przykręcone tylko śrubami. Jak ja ustawiałem możesz przeczytać w moim poprzednim poście. Nie jest to ustawianie serwisowe ale silnik pracuje do dzisiejszego dnia.
Na dzisiaj to pomóc ci może tylko ortografia. Bo czytać się tego nie da. Wtrysku i pompki po numerze silnika się dobiera a nie po widzi mi śię.
Witam.Jak wymienić pompkę paliwową w silniku Deutz F3L2011. Powód wymiany jest taki że zauważyłem że paliwo, wycieka z góry pompki, problem jest już jaki czas, jednak maszyna chodzi bez problemu,tyle że zalana jest paliwem od tej pompki. Może nie jest potrzebna wymiana tylko jakaś naprawa? Dodaje zdjęcie podglądowe. https://obrazki.elektroda.pl/9776623200_...
Czyli po odkręceniu muszę i tak ustawić na żabkach tylko ja nie wiem jak myślałem że da się to odkręcić wymienić uszczelnienie i skręcić i gotowe z ustawieniami nie mam pojęcia jak to się robi
Poszukuje schematu instalacji do mixokreta Brinkmann dc260/43 Byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie, Silnik Deutz f3l 1011
Mocowania są te same. Ale części do jednego a zwłaszcza do tego drugiego mało dostępne.
Deutz nie miał takiego silnika. To SAME. Mogę ci podesłać.
Witam kupiłem używany silnik DeutzF3L 1011F z zewnętrzną chłodnica po jej rozłączeniu i wymontowaniu silnika do podnośnika koszowego . Silnik pali normalnie tylko jeden problem olej się grzeje chłodnica zimna.Chlodnica zewnętrzna była przykręcona przewodami hydraulicznymi do magistrali silnika. Z góry dziękuję za pomoc
Oki podaj numer
Przyjacielu, udało Ci się rozwiązać swój problem. Obecnie mam problem podobny do Twojego. Linie can hi i can lo powinny mierzyć 60 omów, mierzą 37 omów. Ale na płytce było zwarcie i przegrzany tranzystor podniósł ścieżkę w miejscu, gdzie był lutowany. Czy mógłbyś mi wysłać zdjęcie, aby zrekonstruować linie? Wyślę Ci zdjęcie płytki. Added after 5 https://obrazki.elektroda.pl/3878459000_...
Tak i nie. Można zdjąć i założyć drugi. Tylko pewności brak czy ktoś już tam nie grzebał i nie przestawiły koła wałka rozrządu.
Strony 22-23 poniższej instrukcji serwisowej masz ustawienia zaworów. Resztę niezbędnych informacji również tam znajdziesz.
0.20 + - 0.05
0.15 Dodano po 2 Zajrzyj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Dane na forum podawałem.
Info wysłane.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Słabo kolega szukał. :)
Kołki te same dla wszystkich silników Deutz-a serii xx11. Procedura ustawiania rozrządu taka sama. Nawet prostsza że względu na automatyczny napinacz. Ustawienie pompek ci opiszę, też proste, ale wymaga przyrządów. Pamiętaj o podkładkach pod pompkami. Mają trafić w to samo miejsce bloku. Nie zamień ich. Mają specjalne wycięcia które podają ich wysokość.
Luz prawidłowy ustawiać możesz po kolei lub też dwóch położeniach wału korbowego. Jest na forum.
Posiada. .
TAA chodzi mi o dźwignię zmiany obrotów silnika. Były różne modele. Siłownik pneumatyczny na membranie hoerbigera przy dolocie albo ten siłownik był przy silniku i linką dolot się zamykał w śrubie.
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
https://obrazki.elektroda.pl/1035660000_... https://obrazki.elektroda.pl/2504004300_... Jutro na warsztacie będę to ci wstawię.
Tak powinien być zamontowany http://obrazki.elektroda.pl/2117801500_1...
Zapaliła się instalacja, która stopiła wężyki w których krążył olej do śruby I teraz za diabła nie wiem który wężyk gdzie idzie. Ktoś poradzi?? https://obrazki.elektroda.pl/9328183200_... https://obrazki.elektroda.pl/1341946200_... https://obrazki.elektroda.pl/6047164200_...
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
Jaki luz dla zaworów w silniku F6L913.
Przez rezystor ograniczający prąd do tego układ omijający przy pracy rozrusznika.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
Czy jest jakiś sposób, aby działał w win7? http://www.jonathansblog.net/deutz_engin... :arrow: http://www.jonathansblog.net/media/perki... ten działa, ale jest mniej ciekawy.
Silnik ma pracować przy ładowarce atlas z 90r więc może przewyższyć jej wartość
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Trochę inne silniki.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
Masz w nazwie 3,7 m³/min.
Puknij się w pewną część ciała i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia. Bo brakło ci nawet takiego minimum jak wpisanie w google: typu silnika i jego zobaczenie po raz pierwszy w życiu. Jak również jego sekcji tłoczącej. Normalnie na tę pompki to się manometr zakłada. A nie wężyki.....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Sprężyna ci pękła. Wymień. Da się zrobić na silniku. https://obrazki.elektroda.pl/3121918800_... Poz.3.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Wymieniasz pompę wysokiego ciśnienia. Standardowo w tych silnikach.
Witam. Posiadam ładowarkę teleskopową Bobcat 470 z 2016 roku, silnik Deutz 3,6l. Maszyna po rozgrzaniu silnika około godziny nagle gaśnie i odpala normalnie. Zostały wymienione wszystkie filtry paliwowe i powietrzne.
obroty silnika deutz deutz chłodzenie silnika schemat silnika deutz
zmywarką whirlpool pierwszym blokuje dekoder powershot wyświetlacz
bezpiecznik vectra samsung ue50nu7092
Renault Master 2008 dCi – gaśnie po odpaleniu, immobiliser, układ paliwowy, czujnik wału TCL 32S615 MT21X7 No VGL/VGH With 12V 3.3V Present, Display Disconnected