Witam, poszukuję uszkodzony lub sprawny sterownik silnika, który występował w ciągnikach takich jak: SAME, DEUTZ-FAHR, LAMBORGHINI, HURLIMANN. Sterownik typ: REG2MF.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Witam tak jak w temacie silnik mam w kombajnie zbożowym . Silnik sam wkręca sie na obroty nie reaguje na dodawanie gazu znajomy powiedział mi że mogła sie zaciąc listwa w pompie paliwa ... Co koledzy o tym sądzą ??
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
SilnikF3L1011 Deutz prosił bym o opisanie całej procedury wymiany rozrządu ponieważ nie robiłem jeszcze tego w takim silniku. Z góry dziękuję
Witam. Poszukuję przyrządów do obsługi, montażu, regulacji układu wtryskowego w silnikach SAME DEUTZ głównie chodzi mi o serie 1000. Gdzie mógłbym takie przyrządy kupić? ewentualnie podobierać i zkompletować z innych zestawów narzędzi dla samochodów osobowych/TIR itp. Albo nawet dorobić własne blokady i podstawki?? Może ktoś sobię takie skompletował?...
Witam. Silnik f3l1011 pompa do betonu, mixokret. Odpala, wyrzuca olej przez tłumik, po kilku sekundach gaśnie. Remont generalny rok temu, remont głowicy 4-miesiace temu. Co może być?
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Silnik spalinowy deutz 74 konie, pompa hydrauliczna jest firmy Casappa
witam proszę o pomoc jakie są luzy na zaworach deutz-fahr agroplus s70 silnik d10n 3-tłokowy turbo i czy dokręcamy głowicę do pierwszej regulacji zaworów od nowości a jeśli tak to jaka wartość Nm
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam ciągnik Zetor Major 80 z silnikiem DEUTZ. Na ekranie kilka sekund po uruchomieniu pojawia mi się błąd SPN 1231 FMI 14 + zapalona czerwona kontrolka silnika. Poza błędem na ekranie nie widzę żadnych objawów w ciągniku. W internecie znalazłem opis błędu do tego silnika: SPN 1231/FMI 14/ KWP85/Description: CAN-BUS...
Witam serdecznie, ciągnik rolniczy Deutz Fahr k110 rocznik 2007, klimatyzacja manualna Problemem jest nie rozłączający się kompresor klimatyzacji. Czynnik jest nabity, kompresor się załącza, chłodzi na początku ale pompuje czynnik do momentu w którym ciśnienie jest tak wysokie, że przewody idące do skraplacza, i osuszacz są wręcz parzące, nie da się...
Witam! W maszynie jak w temacie pojawił się taki problem, iż po zapaleniu, nagrzaniu silnika ( np podczas jazdy) i zgaszeniu nie da się go znów odpalić ( rozrusznik nie kręci ). I tu moje pytanie: czy sygnał ze stacyjki idzie przez komputer do przekaźnika załączającego automat rozrusznika (dodam, że na tym przekaźnik po włączeniu zapłonu jest plus,...
Cześć wszystkim mam problem z agroplusem 315 ecoline jak się rozgrzeje wchodzi w tryb awaryjny piszczy i wywala błąd M13 obroty wtedy to max 1600 zgasze odpalę blad znika ale jest to zawsze po rozgrzaniu mój komputer pokazuje nieregularny sygnał potencjometru 1/2 które podmieniłem z innego i zkalibrowalem blad wciąż jest wymieniłem wszystkie bezpieczniki...
Masz kompresor z silnikiem Deutz-a. A nie kompresor Deutz-a. Dostrzegasz różnicę ? Do tej widać niezła rzeźbę. Do ustawienia bieg jałowy i sprawdzenie nastawy ciśnienia powietrza. Jakie masz nastawione ciśnienie.
Witam !!! Krótko i na temat. Nie mogę dopalić filtra DPF w silniku Deutz TCD 4.1 L4. Niestety nie mogę podać w jakim urządzeniu silnik jest zamontowany. Jednak zwracam się z prośbą o pomoc urzytkowników, którzy natknęli się na podobny problem w tych silnikach. Mogę powiedzieć, że błędy silnika są takie: - 524135 - DPF, soot load exceeds the shutoff...
Silnik mocno przgrzany. Na pompie masz 3 oringi. Dwa na dole by paliwo nie dostało się do oleju i jeden na górze. Ten puścił. Oringi dostaniesz w dowolnym serwisie Deutz. Mają zielony kolor.Możesz sobie zrobić kreski aby włożyć pompkę w to samo miejsce. Niestety istnieje możliwość uszkodzenia listwy przy nieumiejętnym montażu. Wymień na wszystkich pompkach....
Wiem tylko tyle że jest, może ktoś po Vin pomoże, próbuję odnaleźć jakiś workshop, manual, ale bida w sieci bądź ja nie potrafię szukać, udało mi się ustalić że auto ma 4.8 litra pojemności, 163kw, silnik niby Deutz Vin: VF644AGE000008114 I jeszcze z pokrywy zaworów tabliczka
A jaki masz tam silnik?. Tylko nie pisz że 6 cylindrowy deutz. Podaj typ, wersja z " komputerem ", czy bez?
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Witam mam problem z moim Deutz-Fahrem Agroplus 85 z 2003 roku. Ciągnik po odpaleniu ma niskie obroty i jest bardzo słaby, w momencie gdy się zagrzeje do około 30-50 stopni moc wraca, ale zamiast tego obroty silnika na biegu jałowym są wysokie około 1000 - 1200. Proszę o pomoc.
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Temat poruszany na forum: ,,0,3/0,5 zapłon wybity na tabliczce znamionowej silnika."
Witam usterkę znalazłem ,analizując dokumentację i sprawdzając ciśnienia na pompie i elektrozaworach ( powinno być 18 bar) i ciśnienia są ok i wskazuje to że skrzynia załącza poszczególne sprzęgła ale ciągnik nie jedzie to oznacza że brak przeniesienia napędu z silnika na skrzynię lub ze skrzyni hydraulicznej na skrzynię mechaniczną więc sprawdziłem...
Być może jest szybszy przy mniejszych kołach przednich dlatego że mniejsze koła mają mniejszą przyczepność i w terenie bardziej się ślizgają ale to tylko moja teoria i nigdy się nie zastanawiałem więc muszę nad tym popracować i zaraz zajrzę do serwisówki od DEUTZ-a nie dawno naprawiałem w nim skrzenie biegów tą ze sprzęgłami olejowymi .
Jak ustawić przerwę między tłokiem a głowicą? Jakie wymiary? A wystarczyło użyć przycisku szukaj. Ustawiasz pręcikiem kontrolnym. Mierzysz ile wystaje tłok i pod ten wymiar dobierasz uszczelkę. Bzdura totalna. Przecież kolega tego silnika na oczy tego silnika nie widział. według katalogu występuje tylko jeden wymiar uszczelki o grubosci 1mm Kolega...
Winny może być przekaźnik i włącznik elektromagnetyczny oraz przewody i połączenia. Ale to już musisz sam sprawdzić przy próbie zapalania. Czy włącznik elektromagnetyczny "pyka" ale nie uruchamia rozrusznika. Tak samo przekaźnik czy słychać jego pracę. Przyda się próbówka dla sprawdzenia czy napięcie się pojawia na stykach przekaźnika. Do sprawdzenia...
Witam. Interesuje mnie luz między wałkiem rozrządu a panewką zaprasowaną w korpusie silnika. Panewki z katalogu kolbenschmidt 77583600 Dziękuję za merytoryczne odpowiedzi.
Temperatura silnika. Mierzona w dwóch punktach.
Witam, mam silnik Deutza bf4m1012c, z którego zostały wyciągnięte pompy wtryskowe, czy ma ktoś instrukcje jak wyregulować nowe pompki?
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy z akutatorem w przypadku proponowanego przez kolegę IVECO ten....
Jak dać obroty silnika? nierozumiem
Witam Mam problem z silnikiem Deutz TCD2012L06, w ciągniku Deutz Fahr Agrotron M650, przy obrotach silnika powyżej 1300 wyskakuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju silnikowego. Olej wymieniony, usterka nie znika. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ciągnik ma 10 lat i przepracowane 2500 mtg.
To szukaj dalej, tłoki dobierasz po numerze silnika a nie po wielkości komory spalania znowu jakieś cuda wymyślone. Co więcej silnik o takim oznaczeniu nie istnieje. A tak naprawdę nie licząc wysokości i wymiaru pod szlif to tłoki do tego silnika to są dwa dla wolnossącego i doładowanego.
A może byś ustawił ten zapłon jak należy a nie kombinował? Jak chcesz to mogę ci wysłać 6 uszkodzonych pomp. I też po montażu mi napiszesz, że to niemożliwe żeby 6 kolejnych pomp było uszkodzonych. A każdą z nich wymontowałem z pracującego silnika.
Posiadam ładowarkę O&K z silnikiem Deutz F2L411D. Uszkodzony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku, nie załącza kontrolki. Jaki czujnik zastosować w zamian, jakie parametry powinien posiadać. Proszę o pomoc, bo nie posiadam katalogu, a w necie nic nie znalazłem.
Witam. Mam pytanie o traktor Deutz Fahr Agrotron 105 z 2001r i silnikiem BF6M 1012E. Zacznę może od tego że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie ciągników i niewiele wiem ale do sedna. Mam do kupienia ów traktor z nie odpalajacym silnikiem. Jak już wspomniałem jest to 2001r i od czasu przejścia na emeryturę jego właściciela w 2006 r stoi nie odpalany....
Witam czy może mi ktoś podać z jakim momentem i ile stopni dokręcić głowicę w silniku F4L1011F , znalazłem inne tematy,ale nie są one czytelne,albo podane same stopnie ,albo same momenty , pomoże ktoś?
Cześć.Ma ktoś może manuala do silnika deutz z kombajnu zbożowego f8l 513? Potrzebował bym choć momenty dokręcania śrub głowicy (z podobnego modelu 60Nm+3x60' ale nie jestem pewien czy aby ten model ma podobnie)Jeszcze chcialbym się upewnić czy komora spalania bez turbo powinna posiadać wymiar 0.9-1.2 ? Będe bardzo wdzięczny za sprawdzone informację...
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Witam Poszukuje instrukcji naprawy do silnika Deutz f2 912 lub jakiś wartości dokręcania głowicy, panewek, luzu zaworowego itp.
Witam serdecznie posiadam problem z ciągnikiem rolniczym Deutz AgroStar 6.81 z skrzynią SAME z 93 roku a problem wygląda następująco. Po przekręceniu kluczyka system się uruchamia i kontrolki na wskaźniku diodowym zaczynają się przesuwać po czym zapalają się wszystkie diody sygnalizujące wybrany bieg, jest brak reakcji na klikanie na lewarku klawiszy...
Witam ! Mam problem , przeszukałem wiele stron na necie i nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie jak ustawic luz zaworowy w silniku deutz fahr F4L812, kolejność i szczelina. bardzo mi zalezy to wiedziec wiec gdyby ktos mógł mi pomóc to bardzo prosze
Wał nominalny. Można zrobić 4 szlify nie ma potrzeby utwardzania. Popraw ten swój stek bzdur. Nie szlif na wale tylko szlif wału, w numerze silnika podałeś typ....
Witam, podajcie mi luzy zaworowe i momenty dokręcania głowicy do silnika Deutz F3L1011.
Jak kompresja? co z paliwem, cewką rozruchową i pompkami paliwa. O pasku rozrządu nie wspominam. Jakiej wysokości założona usczelka. Zawory za mały luz...... I po co ściągać głowicę jak silnik nie pali?
Pokaż mi silnik khdf24. Bo nawet producent nic o nim nie wie. Stawiam na serie 1011 i uszczelkę pod głowicą lub uskodzoną sprężarkę. Luzy podane w systemie metrycznym i calowym. Nic tylko czytac prawidłowo.
Witam szukam procedury dokręcania śrub głowicy silnika Deutz F3M 2011.Znalazłem taki opis ;1etap 30Nm 2 etap 80Nm 3etap 160Nm 4 etap 120 st.Proszę o opinie czy ten opis jest własciwy?
Witam mam pytanie... Zakupiłem kompresor spalinowy z silnikiem deutz dwu cylindrowy chłodzony powietrzem. Chce w nim wymienić olej w sprężarce i Tu nasuwają się pytania : Jaki to ma być olej? Co jeszcze trzeba wymienić przy wymianie oleju? Proszę o jakieś porady. Kompresor IRMER ELZE D241R9DG Z 1986R dodaje zdjęcie kompresora w załączniku
Masz na silniku 0,3/0,5. Tam nie ma silnika TT2A.
Witam. Jutro nabędę sprężarkę śrubową Keaiser M37 na silniku deutz jw. No i przydała by się instrukcja lub cokolwiek innego co pozwoli mi na prawidłową obsługę tego sprzętu. dodam że sprzęt jest z 1991 roku. Pozdrawiam i z góry dziękuję Łukasz
Posiadam od niedawna Deutz Agrostar 6.08 rok produkcji 1995 116 KM (silnik: F6L913) i po przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) na wyświetlaczu najpierw pojawia się na ok 3s obraz jak w załączonym linku: następnie: i na sam koniec pozostaje na wyświetlaczu napis CAL: Nie mam pojęcia co ten napis CAL oznacza i z czym on jest związany i jak go się...
Witam, jaki luz zaworowy ustawić w silniku deutz f4l 912? Dziękuję i przepraszam jeśli gdzieś już był taki temat, no Ja nie mogłem znaleźć :)
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Witam. w moim Deutz Fahr 6160 po odpaleniu silnika bardzo ciężko wchodzą biegi. Linki są wymienione na nowe, na zgaszonym wchodzą bez problemu. Czy ktoś ma na to jakąś radę. Za podpowiedź dziękuję.
To załóż swój temat. Z poprawnym wpisem bo Deutz nigdy nie produkował silnika 6006.
Witam moze ktos wie jak ustawic wysokosc pomp jednostkowych wzglem wałka w silniku BF6M 1013E . Silnik ciezko odpala,na zimnym silniku dymi na niebiesko na duzych obrotach przydymia na czarno. Dziekuje za zainteresowanie tematem.
witam ma może ktoś informacje luzu zaworowego do tego silnika deutz bf4m2012
ja mam już drugi silnik z takimi samymi, może przypadek. pompy zamontowane silnik ładnie pracuje podkładki zostały.
Pierwszy raz, nie polecam. Naprawdę. Może się skończyć wyciąganiem silnika.
Witam Wziąłem się za remont kapitalny silnika 912 pięciocylindrowego, tera bede składał i takie pytanie- jakie są momenty dokręceń śrub wału, korbowodów i głowic dla tego silnika? Jeszcze bedzie zabawa z ustawieniem odległości między tłokiem a głowicą w GMP... macie jakis dobry sposób?
Nie mogę ustawić rorządu w silniku deutz fahr tcd 2011 L 04 W czy ktoś by mi pomógł
Witam, ma może ktoś dane - schematy regulacji pomp w silniku Deutz BF6M 1012E? Chodzi o wyregulowanie pomp po regeneracji.
Witajcie. Po dłuższym postoju odpaliłem kilka dni temu maszynę z silnikiem F2L511. Maszyna zagadała jak zawsze, nawet po długich postojach praktycznie od strzału. podziała kilka minut, nie nie budziło zastrzeżeń i została zgaszona. Na drugi dzień nie chciała zagadać w ogóle, co zdarzyło się pierwszy raz w jej historii mi znanej. Poluzowałem nakrętkę...
Silnik pod obciążeniem ciężko i powoli wkręca się na obroty. Nie ma mocy. Max obroty silnika 1250.( problem pojawił się po dłuższym nie użytkowaniu)Filtry paliwa/powietrza zmienione. Odpala od "kopa" równo pracuje nie dymi Ktoś coś podpowie?
Po czterech dniach walczenia UDAŁO się!!!!!Chodzi i cyka jak pszczółeczka.Okazało się że punkt na kole zębatym napędzającym pompę można sobie wsadzić.Metodą prób i błędów najpierw je przestawiałem na zębach względem rozrządu z kierunkiem jego kręcenia.Efektu żadnego.Potem zacząłem to samo tylko w odwrotną stronę.Gdy tak przestawiłem aż o dziewięć zębów...
Na Allegro jest jeden. W wyszukiwarce-- silnik z rama DEUTZ Kiedyś z takich, co poniektórzy montowali ciągniki.Popularniejsze były jednak polskie Es-y.
Pierwsze slysze o takim silniku sprecyzuj to odpowiem
W silnikach Deutz czujnik zerwania paska działa jako zwieracz obwodu żarówki. Czyli połączyć w szerwg z zasilaniem i żarówką. Po zerwaniu paska krzywka naciśnie na włącznik i tem załączy żarówkę (tak na okrągło). Kombajnu nie znam więc schematu instalacji także brak.
Witam - czy ktoś orientuje się jaki luz zaworowy jest w tym silniku chłodzonym powietrzem?? Ewentualnie jakie polożenia wału wykorzystać aby nie nakręcić się na darmo zbyt wiele ??
Na kołach zębatych powinny być zaznaczenia gdzie i jaki ząbek ma wchodzić w jakie koło. Wydaję mi się że zeby są skośnie - masz trochę zabawy. Ja ustawiałem to w moim ursusie pół godziny... Radziłbym sprawdzić odrazu stan klinów i kół zębatych. Bo to był kolejny powód rozbiórki mojego silnika bo stukał, okazało się że wyrobiło sie koło na wale od klawiatury....
Nie robiłem zbyt wielu takich silników, ale sądząc po częściach, które zawsze zamawiałem to są takie same silniki. Różnią się tylko ilością cylindrów. Na każdy cylinder masz oddzielna głowice więc wartości powinny być takie same. Pierwszy raz jak naprawiałem taki silnik nie miałem żadnych momentów. Patrzyłem na średnicę szpilek i podług nich dobierałem....
Silnik 6-cylindrowy 95KM . Nie wysiliłeś się. Bo ja mogę powiedzieć, że mam 4 cylindrowego Peugota z tym samym problemem, ale ja dla ułatwienia podam, że mój samochód ma niebieski kolor, klimę i alufelgi. Więc kolega ruszy szanowne 4 litery i odczyta to, co na tablice znamionowej silnika jest wybite i poda na forum. Zanim moderator przesunie ten temat...
Stan pierścieni sprawdzisz szybko poprzez pomiar ciśnienia sprężania. No przy podpartym zaworze lub zaworach idealne pierścienie wyjdą do wymiany. Zajrzyj do książki serwisowej to się dowiesz, co na temat sposobu pomiaru pierścieni twierdzi producent silnika.
Witam. Poszukuje danych serwisowych do silnika Deutz'a F8L413F a konkretnie momenty dokręcania śrub głowicy, korbowodów i kap wału korbowego. Jeśli ktoś zna takowe dane a nie chce ich tu podawać na pewno się dogadamy tylko prosze o info na PW :)
Aktualnie przy zgaszonym silniku się nie świeci i na akumulatorze mam 12,7v a po odpaleniu silnika jest 14,2v. W poniedziałek sprawdzę jeszcze przewody idące do kontrolki. Bardzo dziękuję za pomoc.
Wiem o czym piszę a taki silnik oglądam codziennie w 42 letnim ciągniku DEUTZ 5006 i chociaż ma już duże przedmuchy odmą ale uszczelki pod głowicami trzymają i strzałów nie słychać.Dzięki przedmówcy jestem mądrzejszy o taki przypadek.W/w ciągnik 10 lat temu zastąpił C330 i jest sporo lepszy w mocy,spalaniu i wygodzie użytkowania.Ma zamontowany tur z...
Sprawdziłem u siebie w case MX135 też hydraulika typu LS. Silnik przy maksymalnym skręcie schodzi z 800 na 620-650 obr/min i też słychac że silnik ma ciężko ale to 6 cylindrów więc nie gaśnie. Przyszło mi jeszcze do głowy że w orbitrolu są różne zawory m.innymi przelewowy i może on trzyma za wysokie ciśnienie w układzie.Może by je należało zmierzyć...
Zależy co by w nich naprawiać bo książki są różne: 1. naprawa skrzyni 7100 + tylny most 2. naprawy ogólne czyli wszystkiego po trochę(kody usterek) 3. naprawy silnika 1012 w wersji papierowej książki te kosztowały kiedyś 250-350 złotych Ja je mam i naprawiam Agrotrony już 10 lat.
Jaki luz dla zaworów w silniku F6L913.
Witam! Napiszę tu, ponieważ liczę na odpowiedź kolegi kkknc. Umiesz liczyć licz na siebie :) Mój silnik f3l912 bardzo dymi z odmy i tłumika. Odpowiedzi wyżej silnik do kapitalki, to, co dopiszę niżej wyciągając wnioski z twoich wypowiedzi kolego "marian7k" będzie świadczyło o tym dobitnie. ... po zdjęciu pierwszej głowicy i cylindra widać malutki próg...
Może i bzdurzę .Teoretycznie powinno być tak jak napisałeś, lecz w praktyce bywa różnie.Opisałem przypadek z jakim się spotkałem.Może jeszcze raz dokładniej:gość założył jakiś badziewny wężyk na powrocie ,który po jakimś czasie spęczniał i się zatkał objawy były identyczne jak u kolegi powyżej,dlatego je skojarzyłem Po wymianie wężyka na nowy silnik...
Głowicy nie dociągasz, zwiększasz tylko luz zaworowy. I po przepracowaniu 500h przeprowadzasz powtórną regulację zaworów tym razem na standartowy luz dla tego silnika. Później luz kontrolujesz co 1000h lub raz w roku.
Był założony w ładowarce, niedawno go wyciągnąłem znowu na paletę, bo naprawiam inne podzespoły w niej. Co do silnika to dam sobie już, i tak jest dużo lepiej niż przed naprawa. A co do kąta wtrysku załatwię sobie lampę stroboskopową z czujnikiem piezoelektrycznym, i sprawdzę co się dzieje przy niższych obrotach. Puszka od piwa prawie pusta stoi na...
Witam, potrzebuję podpowiedzi jak zamontować lub co powinno być pomiędzy rurką magistrali olejowej a kółkiem zębatym rozrządu. Demontowaliśmy to by oddać silnik do szlifu i teraz przy składaniu nie wiadomo jak zamocować ten element ponieważ ewidentnie czegoś brakuje pomiędzy kółkiem zębatym a uchwytem rurki. Na zdjęciu opisywany element zaznaczony na...
ogolem chodzi mi o to ze nie wiem ile oleju mam nalac do silnika
Witam Robię remont silnika deutz 913 i chciałbym się dowiedzieć jak praktycznie zmierzyć grubość podkładki pod głowicą do których krawędzi mierzyć? pozdrawiam i liczę na info
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Witam! Na początku się przywitam, gdyż jestem nowy na forum. A wiec witam, i od razu pytam! Poszukuje danych o momentach dokręcania śrub na głowicy silnika Deutz F3L 2011, oraz luzy zaworowe. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
Witam dysponuje ktoś dokumentacją do tego silnika ( może być odpłatnie) albo podpowie gdzie tego szukać.
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
Tu mierzysz ciśnienie. I to nie jest przyczyna braku mocy tego silnika.
silnik liniowy jest na 4 przewody dwa są zasilaniem silnika ze zmianą polaryzacji, a dwa są z czujników krańcówek w silniku i z bezpiecznika przeciążenia silnika liniowego. Czujniki klapy są dwa 90 procent i 100 procent są one na złączu 3 pinowym w jednej kostce są to dwa kontaktrony włączone z rezystorami. Nie warto zawracać sobie głowy regeneracją...
Skoro nie kopci to nie ma paliwa. Ale podaj jaki silnik no forum są silnikowcy a nie traktorzyści. Rocznik zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Już widzę BF4L1012EC tylko na czym? EMR 1,2 czy MVS? Stawiam na EMR Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa i podejrzenia wartości bieżących może być czujnik ciśnienia powietrza. Bo jak nie bedzie miał powietrza...
Piszę to z doświadczenia. Przy silnikach Deutz-a grzebię już z 20 lat a na ten silnik certyfikat zdobyłem, w 2001 chociaż konstrukcyjnie wywodzi się on z poprzednika, czyli 1011F a ten z silnika 1011 i sposób napędu pompek nie zmienił się od pierwowzoru, który debiutował w latach 80. I nie spotkałem się by ten kołek się ściął. Z ciekowości podzwoniłem...
Prawdopodobnie puszcza Ci pompa napędem do skrzyni. może kolega troszkę jaśniej? która pompa główna hydrauliczna ta przy silniku? bo ta pompa, która jest w skrzyni bierze olej z dołu skrzyni bo jest smok. I centralnie smaruje wałki w skrzyni z tego co widziałem, bo mi już mysi do głowy przychodzą ze trzeba podnośnik rozbierać i szukać
O fejs producenta silnika i dedykowane do niego oprogramowanie. Czyli HSlight II lub DeCom i oprogramowanie Serdia 2010. W generatorach jak i w innych maszynach masz normalny licznik po can licznika tam nie ma. Co najwyżej możesz mieć panel operatorski w którym jest i licznik przebiegu. Przedstawiciel Deutz na PL zrobi ci tą usługę.
Najprostszy obrotomierz kupisz na znanym portalu aukcyjnym za około 50 zł. Jeżeli źle pali na ciepłym i na zimnym to najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę gaszenia lub nie dochodzi do niej napięcie. Dlatego kluczyk 10 w dłoń i odkręć dwie śrubki krótką i długą. Zobacz jak będziecie zapalał bez tej cewki. Do zgaszenia silnika użyj dźwigni na regulatorze...
Zgadza się jest tak jak mówisz. Kolego miałeś już styczność z takim silnikiem? Powiedz mi gdzie znajduje się ten oring na głównej magistrali? Jeżeli chodzi o bieg jałowy na rozgrzanym silniku to mieści się w normie? Bo nigdzie nie mogę znaleźć wartości jakie powinny być. Teraz najważniejsze pytanie na takich wartościach jakie mam przechodzi żniwa czy...
(at)jakubpiaskun Kolego Szanowny, proponuje jak najszybciej sprawdzić kompresję tego silnika na wszystkich cylindrach, w stanie zimnym i po nagrzaniu (!). Nasuwa się też podejrzenie uszczelki pod glowicą - gdy się rozgrzeje-dostaje się olej z układu chłodzenia do cylindrów. Przepraszam, zapomniałem napisać. Trochę znam te silniki z agregatów prądotwórczych,...
Wiam, Mam problem z ciągnikiem DF Agrotron 6.20 s. Są dni że problem nie występuje, ale są te takie że nie da się korzystać z ciągnika. Po uruchomieniu, wrzuceniu biegu (bez znaczenia jakiego), ustawieniu kierunku jazdy i puszczeniu pedału sprzęgła - ciągnik jedzie. Problem zaczyna się po dodaniu gazu (nie mogę do końca wyczuć czy po osiągnięciu jakiejś...
Super dziękuje kolego a podpowiesz czy jest jakas diagnostyka do silników deutza
Jeżeli jest tylko jedna świeca żarowa to stosuje się taką na napięcie 11V. Jeżeli w silniku są 4-8 cylindrów i po jednej świecy na cylinder to stosuje się połączenia szeregowe świec, oporu kontrolnego i rezystora dopasowującego do napięcia instalacji. Jeszcze inaczej jeśli stosowane są świece żarowe-płomieniowe. Wtedy świeca z reguły jest 6V z rezystorem...
Cały czas. Chociaż w jakimś małym atlasie spotkałem rozwiązanie z przekaźnikiem był pod deską do którego były podłączone czujniki. I w razie W gasiły silnik. Tylko że na czas odpalania były blokowane. Do tego przy zimnym silniku i pojawieniu się ładowania gasnoł silnik. Więc cały ten układ ominołem dając dodatkowo brzęczyk i dużą kontrolkę z diody.
Napisz do BTH Fast podaj numer silnika. To ci podadzą moc, a z mocy masz kont wtrysku. Tabelę podałem na forum.
Od wtrysków powroty są urwane i nic nie sączy nawet z tych urwanych. Dodano po 1 Filtr jest nowy. Pompka gdyby była niesprawna silnik by działał?
WITAM Poszukuję schematu elektrycznego podłączenia układu klimatyzacji w AGROTRONIE 150 MK2 1999 rok produkcji.Układ ten wyposażony jest jeszcze w jeden centralny silnik nadmuchowy umieszczony wraz z nagrzewnicą i chłodnicą od klimatyzacji w podłodze pod pokrywą na której umieszczone jest siedzenie kierowcy.Chodzi mi oto czy jest jeszcze umieszczony...
Witam znajomy ma na warsztacie walec drogowy z silnikiem KHD DEUTZ BF4L 1011F poprosił mnie żebym poszukał w internecie ustawienie rozrzadu,jednak z marnym skutkiem można co kolwiek znaleść do tego silnika prucz części ,moze ktoś z was borykał sie z tym samym problemem i udało mu sie go rozwiązać ,jeśli ktoś ma jakiś schemat ustawienia rozrzadu,to bardzo...
Za wysoki nie, trochę spaliny są bardziej toxyczne. Za niskie to poważny problem dla trwałość silnika.
Tak sisu. Znalzałem pin. Mam problem jednak po naprawie sterownika z pompą wtryskową. nie podaje paliwa. Pompa paliwowa podaje przez minutę. Dalek jak kręcę pompa wtryskowa nie rusza. Okazało się że komunikacja Can ze sterownikiem nie gada za dobrze. Po poprawce jest lepiej ale nie mam już skanera do sprawdzenia czy widzi sterownik. Coś jest jeszcze...
Gaszak na regulatorze na maksa, gaszak na pompkach na maksa na gaszenie i delikatnie wkładałem obracając, aż same wpadną w swoje miejsca. Listwa jest okej. robiłem to bardzo delikatnie, żeby niczego nie skrzywić nie urwać. Problem w tym że przy niższych obrotach silnika listwa sama chodzi lewo prawo i silnik faluje.
Witam, Przy pierwszych mrozach koparka dziwnie zapala. Odpala praktycznie na dotyk ale gaśnie i tak kilka razy aż w końcu załapie i pracuje normalnie. Zaraz po zakupie po dłuższym postoju koparka zapalała na dotyk ale przy dodaniu gazu dławiła się, okazało się, że filtr paliwa był mocno zanieczyszczony, wymieniłem filtr paliwa i pompkę paliwową , problemy...
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
Silnik ma 2 szlify. A potem wkładasz wymienne tuleje. Więc nie gadaj głupot.
Numer silnika. Sorry ze tak dlugo ale juz jestem w pl i mam teraz czas wreszcje sie z tym uporac. (Pisze na tel wiec sorry za brak polskich znakow) zaraz wrzuce zdjecia tabliczek Dodano po 2
Witam, zakupiłem sprężarkę przewoźną z tym właśnie silnikiem. Wygląda na oryginał zestaw. Na zakręconych zaworach z powietrzem silnik ma nieco podwyższone obroty a powinien chodzić na wolnych nie mając obciążenia. Zauważyłem że te dwie dźwignie nie są niczym spięte. Czy to jest tak jak być powinno, czy czegoś jednak brakuje?
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej? Ten jest całkowicie chłodzony olejem zamiast płynu chłodniczego tuleje obmywa olej. Dalej już tradycyjnie chłodnica. Dlatego do tego...
Witam. Mam problem z Deutz DX 120. Po uruchomieniu silnika samoczynnie podnoszą się ramiona i pęka filtr oleju. Co może być przyczyną i jak to naprawić.
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
do tego silnika nie znalazłem
Witam mam problem ze smarowaniem , gdy jest zimny silnik to smarowanie się nie zapala ale jak łapie 30 -40 stopni zaczyna informować o jego braku . podłączyłem zegar i ciśnienie na wolnych wczoraj 0,5 bara . Dodam ze jak wymieniłem olej i filtr to jeden cały dzień roboczy nie było problemu , dop następnego dnia zaczeło mi się palić znowu kupiony został...
A ten ciągnik ma silnik?
Test był robiony przy silniku uruchomionym, texa nic więcej nie pokazuje , jeszcze tylko obroty silnika a i powinna pokazywać pozycję biegów i rewers ale też nie widzi.
Pod pompę dodaje się lub wyjmuje podkładki i w tym silniku chyba jeszcze można ją przesuwać.
Witam, ostatnio miałem chwile czasu więc znów biore się z temat. Chciałem dokładnie sprawdzić gdzie są podłączone owe przewody zasilające cewkę prowadzą. jak pisałem wcześniej mam trzy przewody oznaczone numerami: 0, 3 i 7 0 to masa 3 to obwód odpowiedzialny za wyciągnięcie cewki 7 obwód podtrzymujący Chciałem multimetrem sprawdzić który to przewód....
Ten czujnik to standartowe wyposażenie producenta silnika. Tam idą cienkie kable. I to z tego peszla który masz na zdjęciu. Kostka połączeniowa poniżej. A ty masz czujnik producenta maszyny. Ten w lewo od czujnika cisnienia.A co do sensu zajrzyj do schematu maszyny albo idź po kablach. W końcu to ty stoisz przy silniku który nie wiadomo w czym jest...
Nawiązując do tematu pompki mają możliwość ustawienia wielkości dawki . Realizuje się to za pomocą owalnych otworów montażowych. O ile pamiętam ( jeśli będzie to pomocne sprawdzę na warsztacie ) kręcąc pompką zgodnie z zegarem zwiększamy dawkę ., przeciwnie do zegara - zmniejszamy dawkę ale gdyby było to komuś potrzebne sprawdzę mam zapisane w warsztacie....
Problem tkwi w tym, że dawno temu rozebrałem silnik Deutz F2L 511 a teraz go składam i nie pamiętam, która strona idzie od wału. a która od panewki, bo są dwie gładka i z nacięciami, proszę o pomoc, dzięki
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Czy posiada Pan jakieś materiały instrukcje schematy tego silnika?? Dodano po 4 Czy posiada Pan jakieś materiały instrukcje schematy tego silnika?? proszę o kontakt chciałbym zamienić kilka słów na temat remontu tego silnika
Witam Co ile godzin nalezy ustawiac luz zaworowy w silniku Deutz TD2009 L04? ile wynosi luz na zaworach ?
Witam Jak w silniku Deutz TD2009 l04 ustawić / sprawdzi zapłon. Silnik po odpaleniu na zimnym kopci na szaro niespalonym paliwem.Wyglada na opóźniony zapłon była naprawiana pompa może żle zamontowana
Witam wymieniłem sekcje pompy z powodu brak mocy. Po wymianie nierówna praca silnika kupa dymu, sądzę że wtryskiwacze mają ustawione zbyt niskie ciśnienie i leje za dużo paliwa . Jakie powinno być ustawione.
Daj jego zdjęcie. Ale pewnie to czujnik przegrzania. Podłączony pod kontrolkę i sygnał dźwiękowy razem z czujnikiem zerwania paska. Poz 80 a ty masz pewnie 16. 16 wkrecasz równolegle do silnika. A 80 poniżej masz 2 otwory. Albo w olej. Po drugiej stronie podstawy filtra oleju.
Na odpalonym silniku czy na zgaszonym?pompując ręcznie słychać cały czas przelewanie się paliwa ale takie z powietrzem.
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami. Cześć Wszystkim A czy macie schematy do silnika TCD 2012 L04 2V od ładowarki Deutz Fahr Agrovector 35.7 2011rok Sterownik mam inny- prostokątny który znajduje się za siedzeniem w kabinie.
Te silniki zużywają się równo. To nie jest tak że tylko zawory i głowice. Tylko wszystko. A części do silników doładowanych są droższe w poruszaniu do wolnossących.
Kolega kknc raczej ma rację. Ja w 6cylindrowym Agrotronie tak miałem... Klient przyprowadził, Dymił a nie odpalał, łapał łapał nie odpalał i jak już po dłuższej mordęce odpalił to straszny muł i falował na wolnych, z tym że tutaj u klienta z falowaniem ostatecznie doszedłem, że ten "automat" z przeciwwagami od gazu był uszkodzony, po regeneracji już...
Typ silnika.
Odkręcasz i wyciągasz. Od przodu silnika pod zaślepką jest jeszcze śruba zabezpieczająca.
bym musiał sprawdzić jeden czujnik jest na cylindrze na bank.do wentylatora nie idzie ani jeden kabel, tylko tak jak w przykładowym linku kolega kombajn kupił używany poprzedni właściciel robił remont wiec o gwarancji nie ma już mowy, ewidentnie brakuje wiatru bo cylindry są po dniu koszenia mocno brudne, co wskazuje na zbyt słaby przedmuch.
No to przeczytaj jeszcze raz kartę charakterystyki oleju silnikowego który ma aprobatę do Deutz. A potem też przeczytaj dowolnego dozwolonego do tego silnika. I co ma wspólnego uniwersalny wskaźnik oleju z dedykowanym. Inna sprawa że wskaźnik pokazałaś ale gdzie czujnik zamontowany już nie. O takim małym drobnym szczególe jak to że te wskaźniki okazują...
Cześć, tak jak w temacie, silnik Deutz 4cyl w ładowarce, jakieś 200godzin po remoncie, góra i dół. Nowe końcówki wtrysków ustawione na 190bar, turbo po regeneracji. Ostatnio zaczął kopcić na czarno, stan oleju ok, moc raczej bez zmian. Nawet na postoju z tłumika idzie chmura. Macie jakiś pomysł do czego najpierw zaglądnąć?
To wszystko się liczy, podaj niezbędne dane. To są pojedyncze pompki wtryskowe pompowtrysków nie ma w tym silniku.
Po odpaleniu ciągnika ramiona same idą do góry nie da się ich opuścić ręką ani zatrzymać, jedynie po zgaszeniu silnika co to może być?
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
popychacze wymienione na nowe .awaria jednego spowodowała uszkodzenie wałka , rozrząd i pompki ustawione , głowica była planowana . po zdjęciu przewodów z pompek jedna podaje mniejszą ilość paliwa jest to widoczne na oko .rozruch zimnego silnika jest delikatnie utrudniony przez ok 10 sekund silnik pracuje nierównomiernie
Podnośnik jest sterowany elektronicznie zapewne za pomocą silnika krokowego. Z jego strony raczej nie będziesz miał żadnych problemów ale sprawdzić można np w ten sposób że po uniesieniu maszyny i zgaszeniu ciągnika zobaczyć jak podnośnik zachowa się po odpaleniu. Jak podniesie maszynę do pozycji z przed opadnięcia to znaczy że krokowy się nie ruszył...
Witam, posiadam deutza 6 chlodzonego powierzem bf6l913t . podczas jazdy mijania sie z busem bedac zaladowany po powrocie z pobocza uslyszalem taki dzwiek. jak odlacze sprezarke jest ciszej. dzisiaj zmienilem, zmniejszylem luzy na zaworach do 0,20 i to stukanie slychac glosniej. najbardziej slychac to na dole silnika z przodu przy glownym kole pasowym....
Jaki silnik. Nagłe się stało czy po czymś.