Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Wiem na pewno, że II ph2 w benzynie odpali z niskim ciśnieniem oleju. Miałem taką z zatartą pompą oleju i paliła normalnie.
Czujnik poziomu i temperatury oleju w misce olejewej. Po wymianie cisnienie wróciło do normy
Witam. Pytanie dotycz ciągnika renault 145.14 Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak dokonywany jest pomiar ciśnienia oleju silnika. Są dwie kontrolki. jedna tradycyjną od ciśnienia oleju dróga od niedrożności filtra oleju. Do tej drógiej jest czujnik ciśnienia przy filtrze a na jakiej zasadzie działa ta pierwsza? więcej czujników ciśnienia w silniku już nie...
Nowe sprężarki są już zalane olejem.
Jesteś mechanikiem i nie wpadłeś na to żeby zmierzyć jakie to ciśnienie faktycznie jest?
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Hej. Rozwiązałeś może swój problem?
Akumulator-napięcie dobre Czyli jakie? dobre i trzyma Co trzyma i ile? spadek w normie Czyli ile? ładowanie też Czyli ile? Wszystkie masy posprawdzałem Ja wiem gdzie są wszystkie, teraz Ty mi powiedz gdzie one są. ciśnienie oleju w normie Auto nie odpala, więc jak stwierdzasz że ciśnienie oleju "w normie"? Wiesz jaka jest norma? Wiesz jak się sprawdza...
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Jeszcze nie spotkałem się z poprawą ciśnienia po wymianie panewek/ nigdy i nigdzie. Wszyscy zapominają o wałku rozrządu. Czasem trzeba przyjrzeć się zaworowi przelewowemu.
Raczej ciśnienie oleju się kończy na wolnych obrotach.
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Lub pompa oleju daje maksymalne ciśnienie.
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
Zalożyłeś nowy temat nie zamykając starego. Gdzie nawet nie podziękowałeś za udzielone rady. A teraz powiedz czy kalibrowałeś skrzynie po wymianie. Ślizga się na plusie i minusie czy tylko na jednym? Jakie masz ciśnienie oleju?
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Ciśnienie oleju jeszcze zmierz. Przewody powietrza i chłodnicę wyjmij i wyczyść.
Wymieniłem pompę oleju i ciśnienie wróciło do normy.
Witam, u mnie podobny problem, na rozgrzanym silniku ciśnienie Max 1,5 bar (obroty jałowe) dodatkowo po zgaszeniu takiego rozgrzanego silnika i ponownym rozruchu musze czekać ok 10s aż pojawi się ciśnienie na zegarze. Rośnie powoli od 0,5 bar Co może byc przyczyną?
To co pokazałeś to wina oleju, pewnie castrol :D Mogę Tobie pokazać zdjęcie takiego samego smoka z innego silnika i auta i producenta. Skoro ciśnienie jest, olej najpierw przelatuje przez filtr dopiero później do magistrali i do turbo, więc może być piasek w misce a do turbo nie powinien dotrzeć. Syf wszelki z odmy rozwali łopatki a nie uszczelnienie.
ok 3 barów
błąd 9G - wyregulować prawidłowo pozycjoner. błąd 8D - to samo dalsze problemy szukać w sterownik ( umyć, wyczyścić, wypolerować ) i/lub konwerterze. Tak dla pewności jeszcze sprawdzić czjnik STOPU. Aha jakie jest ciśnienie oleju w/g clipa?
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
Filtr i olej zmieniony?Coś za wysokie to ciśnienie.
Żle zregenerowana turbina lub za niskie ciśnienie oleju,
Jaka może być przyczyną niedziałania wskażnika ciśnienia i poziomu oleju? sprawdziłem czujnik ciśnienia i kontrolka działa prawidłowo, natomiast wskażnik cały czas wskazuje zerowe ciśnienie
Przykręcone jak przykręcone, a jak odkręcane? I co z tym ciśnieniem oleju? Jakkolwiek ustawiony rozrząd to ciśnienie powinno być.
Doczytałem czujnik 1- 5v 2-sygnał ciśnienie oleju 4-masa więc 3 będzie temperatura oleju
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Tutaj jest bardzo rozległy wątek w twoim temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Najlepiej zwykły przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy( taki każdy warsztat posiadał , na przykład do ciągników rolniczych), tak żeby zobaczyć czy trzyma ciśnienie.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
To wina uszczelki jak gazujesz to wzrasta ciśnienie oleju i dla tego cieknie na razie to nie grozne tylko w przyszłości może ci ja wydmuchać unikaj szarży i przy sposobności wymień .
To zanim polecisz z turbiną sprawdź jeszcze ciśnienie oleju.
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Taka tragedia ze zmierzeniem ciśnienia oleju?
tylko czasami przy niskich obrotach ciśnienie oleju zmierz
Proszę o pomoc. Jakiej pomocy oczekujesz? Przecież to oczywiste że trzeba znaleźć źródło brania oleju. Sprawdzałeś turbo, odme, ciśnienie sprężania, czy jest nadciśnienie po otwarciu korka oleju?
Trzeba ciśnienie sprawdzić fizycznie czyli manometr zamiast czujnika i testować.
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Czujniki o które pytałeś to: Lewy to czujnik służący do "wbicia" polowe/szosowe, prawy to czujnik temperatury oleju w przekładni. Dwa elektrozawory widoczne na zdjęciu odpowiadają za zamianę połówek. Jeżeli chodzi o złącze pomiarowe to zależne jest to od konstrukcji sprzęgła jaka masz tj zaciskane olejem lub zaciskane sprężyną. Dla zaciskanego sprężyna-...
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Jest to czujnik z stykiem rozwiernym, ciśnienie: 0,20 Bar. Tzn. że jeśli nie jest osiągnięte zadane ciśnienie to czujnik jest zwarty do masy, a po jego osiągnięciu następuje rozwarcie styku. Nr renault to 7700417970.
Witam mam problem z renault ares 630 rz. Po rozgrzaniu ciągnika traci ciśnienie oleju zapala się kontrolka ciśnienia. Gdy kontrolka świeci zmierzylem ciśnienie przy wyjściu pompy na dwóch złączach i na jednym jest 180 a na drugim 18 atmosfer. Ciśnienie ginie przy bloku w którym są elektrozawory polbiegow i rewersu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu...
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Uszczelka to ostateczność . Proponuję dokładnie obejrzeć przewody gumowe. Ja miałem problem z uciekającym płynem już się pogodziłem z myślą o uszczelce a płyn uciekał przy mieszalniku. Odnośnie uszczelki to sprawdź czy po ostygnieciu silnika w układzie płynu chłodzącego jest podwyższone ciśnienie. Jeśli nie to powinieneś szukać nieszczelności zewnętrznych.
Hej, Czujnik może mieć... sporo tu elektroniki. Olej sie nie wylał. Wygląda jak by został po prostu zużyty. Nie było dymienia, dziwnych dźwięków etc. Niestety nie można się było połączyć z komputerem, nie ma prądu (stało 2 dni) Dzisiaj laweta niestety, zobaczymy. Dzięki Pozdrawiam
Tak że nie wiem jak kolega Carrot to naprawia Ja nie naprawiam. Przy każdym remoncie silnika rozbieram pompę w drobny mak i ją weryfikuję, jak uznam, że nadaje się do wymiany, to wymieniam. Przypadki zablokowania zaworu przelewowego, z którymi się spotkałem wynikały z dostania się ciała obcego pomiędzy tłoczek zaworu, a otwór w korpusie pompy, w którym...
Wiec być może tylko pozornie zrobiłeś dobry zakup, bo często awaria turbiny to silnik do remontu. Turbine wymieniales sam? Sprawdzałeś ciśnienie oleju po naprawie? Mierzyles ciśnienie sprężania?
W fergusonie na D zostaje gdy jest za niskie ciśnienie lub temperatura oleju w skrzyni poniżej 0.
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na jałowych po silnym zagrzaniu silnika.
Bardzo niskie ciśnienie. Po lifcie pompa jest rotacyjna, już nie zębata jak na początku. Jest o wiele lepsza.
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
Witam. Mam pytanie czy czujnik działa liniowo i można nim mierzyc ciśnienie, czy tylko działa jak przełącznik - jest ciśnie / brak ciśnienia ?
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Stan może być a może nie być ciśnienia. Ja by, nie ryzykował choć to na wolnych obrotach powinien gubić ciśnienie o ile gubi, ale...
Co się dzieje z pompą, że koniecznie musisz ją wymienić? Bardzo niskie ciśnienie oleju? Panewki też już zużyte? Ile tys. km przebiegu masz?
Pytania dotyczą silnika MWM TD228-6 R280 zamontowanego w Renault 145.14 z 1987 roku. Ile powinno wynosić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy? Ile powinno wynosić ciśnienie oleju silnikowego na wolnych, średnich i maksymalnych obrotach? Jaki olej wlać? Jaka lepkość i klasa jakości? Jak uszczelnić kolektor wydechowy? Dawniej używało się do tego nici azbestowej...
A spora ilość oleju w zęzie za przepustnicą ?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i czy poziom oleju w silniku się nie podniósł.
Nie wiem dokładnie jak ma ten silnik ale w magnum 13 litrowe mają 2 czujniki ciśnienia oleju ,jeden przy filtrach oleju ,natomiast drugi jest po lewej stronie silnika. Mimo że pokazuje prawidłowe ciśnienie na desce ,to gdy drugi czujnik jest uszkodzony potrafi wywalić na czerwono błąd o niskim ciśnieniu.Kulką w manetce wycieraczek wyświetlisz ciśnienie...
Jak ściągniesz miskę to dostęp do panewek będziesz miał. Jaki przebieg ma ten silnik. Nie stuka przypadkiem luźny sworzeń na główce korbowodu. Jakie masz ciśnienie oleju, zmierz manometrem.
Brak ciśnienia oleju i stuki sugerują że mogło dojść do zatarcia panewek. Ściągaj miskę olejową oraz panewki .
Żeby nie narobić sobie poważnych kosztów ja bym zrobił tak. Auta już nie męcz bo może się skończyć grubo. Ciśnienie do sprawdzenia jak najbardziej. W silniku 2,5dci smok pompy ma bardzo mały otwór i lubi się sitko przytkać (zdjęcie dla zobrazowania). Zrzucił bym miskę i sprawdził pompę oleju. Trzeba ją rozebrać i zobaczyć czy nie jest przytarta. Koszt...
(at)milejow myślisz o kole zmiennych faz rozrządu?. Niezablokowane koło masz na myśli że jest coś źle poskładane czy uszkodzone?. Tylko dlaczego owy stuk / klekot występuje raz po odpaleniu po nocy?. Bo wariator sterowany jest ciśnieniem oleju jak nie ma ciśnienia to klekocze.
Dokładnie jest tak jak piszesz. Jak zejdzie ciśnienie oleju poniżej minimalnego podczas pracy silnika to lampka się zaświeci. Standard w autach.
Nie ubywa płynu chłodzącego. Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Prali na wszystkie gary, jednak w jednym coś puka, albo zawór albo panewka. Muszę jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
Możesz spokojnie zastosować kazdy z nich. Ciśnienie oleju na wolnych obrotach i tak jest dużo wyższe.
0,9 bar na wolnych obrotach po rozgrzaniu, takie jest minimalne ciśnienie oleju dla tego silnika, i od sprawdzenia tego zacznij.
Ta czerwona lampka nie ma prawa się zaświecić ani na moment. Jesli tak się stanie,to każdy taki incydent świadczy o tym ze właśnie skrocilismy jego zycie o dobrych kilka tysi km,albo ze mordujemy go od dawna. Miałem tak w Nexii - padł czujnik, w ASO wykręcili czujnik, sprawdzili poziom oleju i ciśnienie. Olej był i to było wszystko. Po wymianie czujnik...
klej BOOL w zielonej tubce Ciekawe, znaczy chodzi o klej BOLL? Skoro przedmuchy z cylindra go nie wydmuchały to tym bardziej słabe ciśnienie oleju go nie powinno ruszyć.
Ciśnienie sprężania sprawdż i jak jest ok,pewnie uszczelniacze zaworów do wymiany.
Jak wygląda odczyt ciśnienia paliwa ? Jakie ciśnienie sprężania ? Do tego olej i filtr oleju i paliwa świeże ?
Może sprawdź ciśnienie doładowania, a ta rura to wygląda na odprowadzenie oleju od turbo.
Mi cały czas siedzi w głowie czemu przez kilka sekund chodzi dobrze i nagle zaczyna pyrkać... To akurat może być proste. Minie kilka sekund, zanim ciśnienie oleju dotrze do koła zmiennych faz.
Na początku od razu po przekręceniu stacyjki pokazywał się taki komunikat i nawet nie kręcił, po odłączeniu akumulatora i podłączeniu po kilku minutach wygląda to tak, że po sekundzie kręcenia pojawia się taki błąd i przestaje kręcić
no to wiem glowice oddam do roboty a uszczelka nowa oleju nie ubywa wgl
Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków. Było szukajkę polecam:[url=https://www.elektroda.pl/rt...
Witam, piszesz jedynie,że silnik klekocze jak jest zimny, sprawdż może ciśnienie w cylindrach i ciśnienie oleju, bo może wystarczy wyregulować zawory i wlać świeży olej 15W40
Objaw gaśnięcia na rozgrzanym w tym modelu dawał uszkodzony czujnik na wale, oczywiście twój przypadek nie musi być analogicznym. A ta lampka oleju oznacza, wiadomo niskie ciśnienie - zużycie motoru..
Możliwości jest kilka: -skraplacz zalany olejem - za dużo czynnika
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Odpalasz ten silnik czy tylko mierzysz kompresje. Jeśli po wpuszczeniu sprężonego powietrza nie ma spadku ciśnienia w kompresorze to prawdopodobnie wszystko jest dobrze, tylko ciśnienie zawsze będzie słabe na zimnym i pamiętać trzeba ze popychacze i koło zmiennej fazy sterowane są przez olej pod ciśnieniem. Zawsze po zmianie koła jest taka chwila ze...
tomozesz juz zmieniać płec nawet jakby zabiło kanał to w zyciu nie zaswieci ci sie kontrolka pacanie bo jeszcze ci sie ciśnienie a swoja droga to skad niby paprochy..
Pacjent Renault Master 3 2015 Wywala błąd "usterka czujnika ciśnienia oleju" cała wiązka elektryczna sprawdzona i wydaję się że jest ok. Rozrusznik nie kreci... Jakieś pomysły??
Na dwóch pierwszych widać ewidentnie ślady oleju. Przyczyna- uszczelniacze zaworów lub pierścienie na tłokach. Proponuję zmierzyć ciśnienie na cylindrach, wszystkich.
Gdy terkotało odpiąłem czujnik faz rozrządu i terkotanie ustało, wymieniłem czujnik faz rozrządu, ale była to część używana i problem nie ustąpił. To nie czujnik a elektrozawór który steruje kołem. Możesz sprawdzić ciśnienie oleju ale raczej będzie ok i koło będzie do wymiany.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Tu są schematy: www.diakom.ru , a czy wogóe to aukto ma ładowanie?
Przedmuchy świadczą o złym stanie technicznym silnika. Zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową to się okaże czy ma czym dmuchać.
renault ciśnienie oleju silniku renault renault ciśnienie oleju silnik renault renault ciśnienie oleju turbina
rozrusznik sterowanie lanca dysza regulator tyrystorowy transformator
tester tranzystorów tester tranzystorów
Radio Sony C394-CDI w Ford Kuga wyłącza się po wpisaniu kodu Dobór przekroju przewodu uziemiającego dla maszyn