Niezrównoważone cylindry
Uszkodzony wtryskiwacz, brak ciśnienia w cylindrze.
Nie działo się tak czasem w Mack a nie Dxi?Niech sprawdzi co to za substancja.Ciekawe ile to ma przelatane bo może już uszczelniacze zaworów nie trzymają i spływa przez noc w cylindry.
Witam. Uszkodzona mechanicznie pompa jednostkowa lub wtryskiwacz na 5 cylindrze.
Problem mechaniczny 5 cylindra. Przyczyny: 1. przewody 2. pld sekcja 3. wtryskiwacz 4. wałek rozrządu.
Masz 1 regulujesz wszystko na pierwszym cylindrze łącznie z pompowtryskiwaczem itd.Luzy:ssący 0,20 wydech 0,50 pompowtryskiwacz na kąty.
Wyjście z pompy do cylindra nr 5 mechaniczna usterka
Dzięki za materiały, auto jest we Francji bez ładunku, czy jest jakiś sposób na włączenie wyższych biegów, jakiś tryb awaryjny na zjazd do warsztatu? Dodano po 7 Z tych schematów który to jest dokładnie elektrozawór cylindra 2 zewnętrzyny?
Czyli musisz zacząć od sprawdzenia okablowania. Generalnie błąd sekcji nie zawsze wskazuje na jej uszkodzenie lub jej elektroniki. Równie dobrze usterka wtryskiwacza lub brak ciśnienia w cylindrze może wywołać taki błąd.
Wyszło wszystko na jaw pękła tuleja 5 cylindra i tamtędy był pchany olej
mam pytanie odnośnie silnika macka ee9-530 w jaki sposób wyregulowac zawory i jakie powinny być luzy ???? proszę o pomoc bo mam dośc tego samochodu Dodano po 1 jeszcze jedno pytanie gdzie jest 1 cylinder z której strony i jaka jest kolejnośc zapłonu
Na kole zamachowym ustawiasz na 8 stopni, 1 cylinder na pracę, i pompa na znak. Znak w pompie znajduje się w otworze po wykręceniu czujnika prędkości.
W miejsce korka bez zaworu wkręć korek ze złączem do podłączenia powietrza, nadmuchaj układ chłodzenia do wartości podanej na korku z zaworem będzie to pewnie coś około 0,7 Bara jak wywali korkiem z zaworem to go wymień. Następnie jeśli zawór okaże się być sprawny, rozgrzej układ do temperatury otwarcia termostatu w miejsce złącza w korku bez zaworu...
No dobra pompki pld osobno do kazdego cylindra a wtrysk osobno mniejsza z tym Dodano po 2 Ciekawe czy ktos tutaj posiada kody błedów do e-tech 440 mack i co tam piszą o takim błędzie 000655 08 012 Jest to : Wyjście z pompy do cylindra nr. 5 - usterka mechaniczna .
krótki opis rozszyfrowania ciągu cyfr w renault truck 0 01061 02 001 Kod FMI ile x wystąpił błąd Dodano po 2 0...01061....02.........001 ....|kod...|..|FMI|.. |ile x wystąpił błąd Dodano po 25 EBS 0 00792 02 029 przerwa bądz wysoka rezystancja na prawym tylnym czujniku predkości 0 00791 02 006 przerwa bądz wysoka rezystancja na lewym tylnym czujniku...
Witam. Mam problem z Renaut Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy silnik po rozgrzaniu do temperatury równej 65 stopni zaczyna się dławić emitując niebieski dym. Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, sprawdziliśmy koło zamachowe. Wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarkę i czujnik turbiny. Wymieniony na nowy układ paliwowy...
Koledzy, dokładnie tak jak mimisio napisał, w tym silniku są pompy oddzielne dla każdego cylindra, a texa po każdy kręceniu rozrusznikiem pokazuje błąd czujnika położenia wału... Niestety auto ciągle ,,jeździ,, i nie mogłem jeszcze sprawdzić ani kierunku impulsu z czujnika ani tego ustawienia wieńca... Ale prędzej czy później kolegów o efektach poinformuję.
Kolego glowice do gory do sprawdzewnia na szczelnosc na cieplo,wzrokowa ocena tuleji cylindra czy na wysokosci kanalu wodnego nie ma mikro dziurki (oczywicie musisz pokrecic silnikiem zeby tloki zeszly i zebys mogl zobaczyc) Nowa usczelka i bedzie ok.Jezdziles na wodzie albo przegrzales auto? Dodano po 5 zadzwon 721543899 tez kiedys pracowalem na serwisie...
Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie. Dziś pomiary były robione Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa Zrównoważenie cylindrów Cyl1 / 8 Cyl2 / 4 Cyl3 /-4 Cyl4 /-1 Cyl5 / -10 Cyl6 /2 Dalej ciężko pali...
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Witam Wszystkich :) To co napiszę będzie długie, skomplikowane i trochę śmieszne, ale uważam, że jeżeli ma mi ktoś pomóc, to musi znać szczegóły moich eksperymentów. Jakiś czas temu zakupiłem CB Alan 48+ Multi oraz antenę AT 71 Magnum - 165 cm. W pierwszej kolejności stoczyłem walkę z zamocowaniem anteny i uzyskaniem niskiego SWR - jeżeli ktoś ma ochotę...
renault cylindry ciśnienie cylindry renault renault kangoo cylindry
schemat matrix toshiba wyłączać zamek kabina
zasilacz stabilizowany audio netia opinie
Volvo S60 kodowanie lamp: VIDA, DiCE, konwersja USA/EU, AHB, LED, Bi-Xenon Renault Laguna II 1.6 16V – tanie sprężyny tylne z podkładkami RIDEX, KYB, smar miedziowy, silikonowy