W tym silniku luzy zaworowe reguluje się w specyficzny sposób. Wałek rozrządu ustawia się w pozycji gdy jeden zawór wydechowy jest maksymalnie otwarty: Wo Sr Wr 1 3 4 3 4 2 4 2 1 2 1 3 Wo= Max otwarty zawór wydechowy Sr=ssący regulacja, luz 0,1mm Wr=wydechowy regulacja, luz 0,25mm Silnik musi być zimny. Pamiętaj, że w Renault cylindry liczy się od koła...
Podaj VIN i moc.
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
Mam w jednym aucie z nowymi wtryskami z serwisu zrównowazenie bliskie 0 maks 4% i jest tempe i dużo pali a w innym jest duża rozbieznosc i auto chodzi lepiej jedzie. Także nie wiem czy to jest takie istotne, ważne ,ze jest w tolerancji.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni. Potwierdzam jednak przed zmierz ciśnienie w cylindrach
Ustawić rozrząd-sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
Wszystkie Renault liczymy od strony "odbioru mocy".
Wymieniłeś cewkę na 4 cylindrze ale bierzesz to pod uwagę że renault oznacza cylindry od koła zamachowego. Czyli 4 cyl to ten od rozrządu.
W renault pierwszy cylinder jest od strony koła zamachowego , pompę masz boscha czy lucas ?
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Czyli sterownik do roboty.
Budżet taki średni na nowe auto, ale próbuj. Może coś z Renault albo Dacia, ale tu będą 3 cylindry?
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
Robiliście rozrząd?
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Wypadanie zapłonu na 4. cylindrze
Omomierz raczej nie wiele da...
Jeżeli zalany to nic nie pomoże, jedynie wysuszenie świec i pozostawienie otwartych cylindrów do odparowania benzyny.
Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Jest egr. Był cały zawalony nagarem, wyczyszczony I zaślepiony. Jutro wjeżdżam sprawdze jeszcze raz rozrzad i ciśnienie na cylindrach
Tak to jest ta kontrolka jak się zapali samochód traci moc jak by chodził na trzy czasem dwa cylindry
Dobrze kodujesz ?, chodzi o to, że Renault liczy cylindry od strony koła zamachowego, tam jest pierwszy
jak prawidłowo odpowietrzyć układ? Odłączyć wtyczki wtrysków, kręcić rozrusznikiem i luzować nakrętki przewodów? Tak jest skutecznie i bezpiecznie.
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Będzie pasowało do skrzyni, łapy silnika wszystko wszystko to samo nawet rozrząd.Mechanika działania bloku cylindrów ta sama.
No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
Do sprawdzenia: 1. czy nie ubywa płynu w chłodnicy 2. czy płyn ten nie ma plam oleju w zbiorniku 3. test kompresji na każdym cylindrze
Jestem ciekaw jak wygląda kontrolka świec w samochodzie benzynowym. Ja też. Chyba chodzi o ,,Check Engine"? A przyczyna - zawieszony zawór ssacy na któryms cylindrze.(garczku :D ).
Kompresja do sprawdzenia na wszystkich cylindrach.
I sprawa się wyjaśniła po diagnostyce komputerowej.Otóż problem nie tkwił w komputerze wtrysku czy też uszczelce pod głowicą lecz w sondzie lambdzie.Brak styku na kostce,to częste przyczyny we francuzach.Jeszcze dodatkowym felerem jest wymiana środkowego tłumika.On także ujemnie działa na sondę lambdę.Dziękuję za pomoc
Gdy odłączysz jedną cewkę wyłączasz 2 cylindry.
Jaką ma kompresję na cylindrach?
podłącz żaróweczkę i spójrz czy miga jak odpalisz.. jak miga to winny wtryskiwacz jak nie miga to przewody/połączenia, driver w ecu..
Dla potomnych!! Pomogła wymiana wtryskiwacza paliwa. (2.0 i 2.0T maja różne wtryskiwacze paliwa !) Temat uważam za zamknięty
witam, mam problem ze stukającym silnikiem (nie jest to panewka), stukanie zmienia się wraz z obicążeniem, jest takie jakby klepiące zawory w benzynie. czy ktoś z was kodował wtryskiwacze? sprawdziłem kody i okazało się że są wpisane w odwrotnej kolejności tzn wtrysk 1 ma parametry wtrysku 4 itd. Ogólnie to wtrysk nr 1 jest przy rozrządzie - espace...
Masz rację. Dwie sekcje sterowane odrębnymi impulsami. 1 z 4 i 2 z 3 cylindrem.
Witam Wszystkich. Mój problem rozwiązany.Był za ciasny zawór wydechowy na drugim cylindrze.
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Zobacz ciśnienie w cylindrach.
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
Sprawdziłeś kompresje na cylindrach ? Na zimnym i na gorącym silniku ?
Wtedy paliło by na no 3 cylindry.
Zadajesz dużo pytań , słuchaj jeśli wymieniasz silnik oczywiście jak będzie taka potrzeba na taki sam, to nie może być żadnych niespodzianek. Zamykam
w pugu cylinder nr.1 jest od strony skrzyni biegów. Nieprawda, tak było w starych renault.
Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 6 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego
Panie przestań się podniecać w tym temacie, A takiego, właśnie, że będę kpił z tych dyrdymałów tutaj, o tym jednym milimetrze. Ja pinkolę, to temat o szlifie wału czy cylindrów?
Niezrównoważone cylindry
Sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach
Kolejność 1-3-4-2 1-szy cylinder w renówkach masz od koła zamachowego
Na którym cylindrze?
Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
Cewki 1-4 i 2-3 są spięte szeregowo, zdjęcie wtyczki z jednej wyłącza 2 cylindry. Jak są firmy sagem, to do kosza
Szukaj kogoś kto ma Clipa, trzeba skonfigurować sterownik ECU
A mierzyłeś mu ciśnienie na cylindrach?
Witam Posiadam clio jak w temacie. Problem z porannym odpalaniem . Moje pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach?
A tłok 1 i4 cylindra w jakiej jest pozycji?
Uszkodzony wtryskiwacz, brak ciśnienia w cylindrze.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Sprawdź kompresje drugi i trzeci cylinder
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
A pracuje na wszystkie cylindry? Sprawdź luz zaworowe.
Rozwiązane, padła uszczelka pod głowicą między 2 a 3 cylindrem.
W renault cylindry liczymy nie od rozrządu tylko od przeniesienia napędu. Czy zaraz po założeniu gazu były problemy? Jeśli nie to raczej wadliwy montaż wykluczam. Najlepiej podłaczyć sterownik LPG pod komputer i będzie wiadomo co i jak. Dla spokojności jednak potwierdzam: 1-szy cylinder żółty-wtrysk/żółto-czarny ECU 2-gi cylinder zielony-wtrysk/zielono-czarny...
3 i 4 pali, a 1 i 2 nie Masz dwie podwójne cewki wysokiego napięcia, gdyby któraś zdechła, to nie było by iskry na 1-4 albo 2-3 Prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami Acha, w Renault liczy się cylindry od strony koła zamachowego
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Renault Clio 4 1,5 DCI 2015 rok zapalił na 3 cylindry, zapalił tak 10 razy a teraz chodzi i już normalnie czego była przyczyna, nie zapalił się żaden czek.
1 cylinder jest liczony we francuzach od strony koła zamachowego
A od której strony liczysz cylindry?
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
sprawdź jakie jest ciśnienie w cylindrach i napisz,ile juz auto przejechało na tym gazie?
Nie działo się tak czasem w Mack a nie Dxi?Niech sprawdzi co to za substancja.Ciekawe ile to ma przelatane bo może już uszczelniacze zaworów nie trzymają i spływa przez noc w cylindry.
A po polsku to co to jest Warsa?
Witam Mam taki problem. Wczoraj stojąc na światłach auto zgasło i nie chce już odpalić. Okazuje się że nie ma iskry na żadnym cylindrze. POMOCY
Ciśnienie jest ok na wszystkich cylindrach.
(at)Bonex157 Sprawdź czy masz kompresie na cylindrach?
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
Tuleje cylindra?
Po odkręceniu blachy pod poduszką silnika 4 śruby dostęp zrobił się dużo lepszy. Po założeniu paska rozrządu okazuje się że jest brak kompresji na pierwszym i drugim cylindrze.
Zacznij od oomiaru ciśnienia na cylindrach, zanim zaczniesz dłubać przy wtrysku to sprawdź czy chodzi na wszystkie cylindry
Witam szanowne grono, jak w temacie: Pacjent Renault Midlum 220.08 - silnik 4800cm3, 4 cylindry, 16V, DXI 5, potrzebne informacje na temat regulacji luzu zaworowego, można prosić o wartości, jakieś porady na co uważać?
Przygladales sie tulejom cylindra?? Oringi??
Czy nie pali na ten najbliżej rozrządu? A jak w renault liczone są cylindry?
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
nie wiedziałem Dlatego też nie ma pewności czy dobrze wiązkę sprawdziłeś, jedna przerwa w obwodzie i 2 cylindry nie palą.
Ma 8 zaworów. Po 2 na każdy cylinder
Witam.A te przewody to kto wyprodukował?skacze jak zając- znaczy jakby nie pracował na wszystkie cylindry?
Na ilu cylindrach jest iskra?
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Wie ktoś od której strony liczy się cylindry w tym silniku? (1.2 16v 75km)
Nie mam obecnie zapisanego dokładnego kodu P... W Renault mówią, że cylinder 1 jest od skrzyni? Czyli jak w końcu liczymy od rozrządu czy koła zamachowego? Badany był Clipem, dokładnie nie wiem. Chce przeglądnąć wiązki od wtrysków.
Prali na wszystkie gary, jednak w jednym coś puka, albo zawór albo panewka. Muszę jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
Mogło wydmuchać uszczelkę głowicy między cylindrami
Przykro mi, ale to forum dla tych, którzy mają jakie-takie pojęcie.
Załóż pasek i nastepnie przekręć wałem to zobaczysz czy nie blokuja zawory.Dobrze jest sprawdzić ciśnienie czy jest podobne na wszystkich cylindrach.
ciśnienie cylindry renault renault kangoo cylindry renault cylindry magnum
przesuniecie obrazu polaryzacja zasilania anteny bateria tablet parametr
autoklaw melag dyfuzor samsung
Wypadanie zapłonów w VW Sharan - cylindry 2 i 4 Lokalizacja świec żarowych w Audi A8 D2 3.3 TDI