Pozostaje jeszcze wiazka od czujnika do sterownika jeśli jest prawidłowo zdiagnozowana usterka Czym była robiona diagnostyka? Czy błąd pozostaje nadal mimo wymiany czujnika
Odległość od koła zamachowego 1mm
MID:128 PPID: 278 FMI: 5 -czujnik poziomu adblue MID:128 SID: 22 FMI 2 -czujnik koła zamachowego
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Czujnik oryginalny? Znaczenie ma biegunowość podłączenia przewodów.
Upewnij się, czy znacznik /wycięcie w wieńcu/ na kole zamachowym wypada pod czujnikiem gdy tłok w cylindrze najbliższym skrzyni jest w pozycji GMP. Powinno to być dobrze widać, bo jest tam dość spory otwór. W razie kłopotu odkręć czujnik położenia wału. Jeśli wycięcia nie będzie chyba będziesz zmuszony jeszcze raz wyjąć skrzynię. Pozdr.
W tym silniku luzy zaworowe reguluje się w specyficzny sposób. Wałek rozrządu ustawia się w pozycji gdy jeden zawór wydechowy jest maksymalnie otwarty: Wo Sr Wr 1 3 4 3 4 2 4 2 1 2 1 3 Wo= Max otwarty zawór wydechowy Sr=ssący regulacja, luz 0,1mm Wr=wydechowy regulacja, luz 0,25mm Silnik musi być zimny. Pamiętaj, że w Renault cylindry liczy się od koła...
Z tyłu, przy bloku. Czyta z koła zamachowego.
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
Licznik to ACET czy obrotomierz wskazówkowy? Skrzynia Tractoshift czy mechaniczne sprzęgło? Nie spotkałem jeszcze wersji ze zwykłym licznikiem, ale przypuszczam że tak samo obroty silnika są pobierane z czujnika na kole zamachowym, podobnie jak prędkość ciągnika z przystawki na przedni napęd.
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
Radio odłączyłem w pierwszej kolejności po przejrzeniu forum ale nie pomogło. Co do czujnika to "chyba" nie ma, szukałem nie widze. Od góry bodajże jest czujnik swiatła, od przodu przy kołnieżu czujnik koła zamachowego. Też nigdy nie widziałem żeby w Renault mrugał service. Co o tym myślicie?
df127 napięcie zasilania czujników df023 obwód czujnika sygnału koła zamachowego df071 obwód czujnika pedału - ścieżka pierwsza df084 obwód czujnika pozycji zaworu egr
A no ustawiac trzeba jest czujnik na pompie i na kole zamachowym........mają się zgrywać..........
czy da się przykręcić źle koło zamachowe do wału korbowego (w złym punkcie w stosunku do tłoków). Nie
Zapodaj zdjęcia tego obrotomierza z Deutza. Renaulty z czasów '80–'90 z silnikiem MWM miały czujnik na kole zamachowym (tzw. impulsator), a nie pomiar z uzwojenia alternatora.
Witam. Mam problem z Renault Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy.Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarka i czujnik turbiny wymieniony na nowy,układ paliwowy dostaje 4 bar na zasilaniu pompowtrysków, ciągle źle pracuje ostatnio wymieniliśmy 2 komputery na próbę. Dochodzi do 1300...
Ale to ja bym tam nie szukał, przy uszkodzeniu czujnika pokaże brak informacji z koła zamachowego lub informacja z koła zamachowego odwrócona. Zauważyłem też, nie pokazuje obrotów na rozruszniku, no chyba, że rozrusznik ukręci ponad 260 obr/min.
Było już gdzieś na forum , dajesz rezystor 4kom na pinach czujnika wału korbowego . Sam to przerabiałem w tamtym tygodniu , na oscyloskopie pięknie widać zakłócenia o amplitudzie dużo wyższej niż sygnał z wycięcia na kole zamachowym . Dodanie rezystora obniża amplitudę zakłóceń tak że sygnał z wycięć koła zamachowego staje się czytelny dla sterownika...
Nad kołem zamachowym, jak się uszkodzi to nie ma iskry.
Spróbuj rozpiłować jeden otwór tak by zbliżyć czujnik do koła zamachowego. Powinien palić dobrze , ale przyczyna prawdopodobnie to spadek napięcia na sterowniku silnika podczas rozruchu
Ja miałem podobny problem po 200 000km. Samochód poprostu przestał zapalac. Okazało się że nawalił czujnik położenia koła zamachowego. Silnik 1.4 RT 16V.
po wymianie czujnika położenia koła zamachowego nie odpala nawet na zapych jutro z powrotem przełożę na stary. Tez brałem pod uwage wymiane rozrusznika ale on normalnie kręci a wymiana rozrusznika to mega wyzwanie bo jego usytułowanie nie jest za ciekawe(silnik nie miał za dużo nakrecone bo niby 120tys nie całe a moj miał 240) ale jeśli nie ma innych...
Miałem podobny problem z R.Megane - wyświetlił się defekt czujnika koła zamachowego oraz czujnik ciśnienia atmosferycznego.Czytając jakie masz objawy sądzę że problemem jest brak styku na złączach elektrycznych.
Koło zamachowe to Ty masz dokręcone? Bylo coś grzebane ze skrzynią? Dodano po 2 A czujnik obrotów wału w tym samochodzie jest z tego co się orientuje po przeciwnej stronie łożyska dociskowego wiec mogło by być tak jak mówię. Czujnik jest na skrzyni, zęby na wieńcu mają 2cm, więc jakby był aż tyle przesunięty, to wybiło by dziurę w bloku a i tak by łapał...
Kompletny wtrysk z silnikiem krokowym był już podmieniany, podobnie jak sonda, czujnik czytający impulsy z koła zamachowego i problem występuje nadal.
Niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym (przesunięcie fazy) bardziej pewne lub czujnik prędkości obrotowej silnika.
Podłączenie do pomputera wykazało że wszystkie czujniki i inne elementy w silniku które widzi kmp sa ok.Obnizono mi tylko czujnik koła zamachowego(kiedys mieli podobny przypadek). Na razie sprawdzam ,czy jest jakas zmiana.
stopień sprężenia A w jaki sposób stopień sprężania mógł się zmienić? Denka w tłokach wkląkły się albo na odwrót-wybrzuszyły? kolo pasowe czasem się zdarzy że się poluzuje i przekręci z klina wtedy iskra jest tylko nie w tym momencie co powinna A co ma koło pasowe do iskry ( w renault) jak czujnik wału jest nad kołem zamachowym? Panie mechaniku z bożej...
Ps. pali od pierwszego. Dodano po 1 Wymontuj czujnik położenia wału. Oczyść końcówkę od strony koła zamachowego.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
jeżeli czujnik obrotów silnika widzi obroty to prawdopodobnie jest ok, defekt wyskakuje po próbie uruchomienia auta a więc czujnik obrotów nie dogaduje sie z czujnikiem na wału rozrządu, sprawdz instalacje od tego czujnika do ecu jeżeli jest ok sprawdz ustawienie rozrządu a najfajniej w parametrach czy jest synchronizacja w podglądzie parametrów między...
powstał nagle powie i ktoś jak dokładnie sprawdzić ustawienie wieńca na kole zamachowym??
Na pewno czujnik prędkości na kole zamachowym jest potrzebny? Bo się tak zastanawiałem czy czasem on nie powinien być podłączony bezpośrednio do sterownika skrzyni biegów, a ta nieznana kostka podłączona do instalacji w miejscu tego czujnika. Patrząc na katalogi części, tam jest jeden rysunek z ACET, gdzie czujnik od przekładni na dole jest podłączony...
zobacz czujnik bezwładnościowy :?: Dodano po 5 jeszcze jedno :?: może być czujnik uszkodzony na kole zamachowym.
A zajrzałeś chociaż pod maskę? Podpowiem, czujnik gapi się na zęby koła zamachowego. No i pół samochodu nie trzeba rozebrać aby go poszukać.
do diesla jest inna lampa, sygnał jest pobierany z przetwornika piezoelektrycznego mocowanego na przewodzie wtryskowym oraz pozycja koła zamachowego z czujnika jndukcyjnego ,to tak pokrutce
Koła zamachowego nie da się przykręcić w innej pozycji, otwory są rozmieszczone nierównomiernie. Widzę inną możliwość: Jak sterownik nie widzi sygnału z wałka, to steruje wtryskami grupowo, a nie sekwencyjnie. Gdyby były zamienione wtyczki na wtryskiwaczach, to silnik odpalał by tylko w sytuacji sterowania grupowego. Łatwo sprawdzić czy kolejność nie...
Z plaka raz pali raz nie. Napiecie zaraz sprawdzę. Dodano po 4 Jest napięcie na 53 podczas kręcenia. juz chodzi mi po głowie że coś się stało z kołem zamachowym.
Witam, rozbierałem silnik z clio żeby wymienić pierścienie i uszczelniacze wału. Jako młody i głupi mechanik zapomniałem zaznaczyć sobie w jakiej pozycji było przykręcone koło zamachowe i teraz mam problem jak ustawić je aby zapłon na czujniku działał poprawnie. Z forum wyczytałem, że kolejność tłoków liczona jest od strony koła zamachowego a nie od...
Ja bym się zajął tymi skaczącymi obrotami .Dobij czujnik GMP do koła zamachowego. Jak będziesz miał obroty równe i ciśnienie paliwa prawidłowe to wtryski się zacierają.
Czujnik prędkości obrotowej silnika (na kole zamachowym): czujnik nie kontaktuje przy włączonym silniku Diagnostyka Sprawdzić wiązkę (J1/30, J1/31) oraz czujnik
Sprawdż czujnik na kole zamachowym ma mieć od 200-250 omów.Pozdrawiam
Zmieniałem bieguny na nowej i starej instalacji, stary czujnik nie miał wcale oporności założyłem nowy kupiony w serwisie i błąd jest dopiero aktywny po odpaleniu samochodu może nie widzi obrotów koła? Raz też miałem przypadek że był oberwany wieniec na kole zamachowym.
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Koledzy rozrusznik w automacie dzisała na położeniu "P" i trzeba zrobić tzw. mostek. Ponadto o ile sie oriętuje konieczna jest wymiana koła zamachowego i czujnika zapłonu na odpowiedni narazie więcej niemoge napisać jestem w pracy
auto ma tradycyjny układ zapłonowy bez czujnika położenia wału, więc chyba jednak zrobię odcięcie zasilania pompy paliwowej, tylko jak zlokalizować który to przewód w motaninie kabli Czyżby Twoja "renia" posiada "klasyczny" aparat zapłonowy a nie czujnik na wale korbowym w okolicy koła zamachowego :?:
Podstawa to kod silnika, tak żeby każdy wiedział z czym problem. Synchronizacja i sterowanie procesem spalania... czytaj sprawdzić rozrząd (w tym koło kzfr o ile jest), kompresje, stan świec, stan czujnika wału korbowego i stan koła zamachowego. Reszta to komputer i nie tyle odczyt błędów co interpretacja danych rzeczywistych.
na bloku silnika przy kole zamachowym od strony ściany grodziowej, przynajmniej tak było w Lagunie 2 ale to raczej te same silniki 😉
Witam mam problem z modusem 2004r. 1,6 16V Otóż czasem kręci ale nie chce odpalać i to nie ma znaczenia rano wieczorem cieply czy zimny... Komputer launch x431 pokazuje błedy po takim zajsciu : df027 external temperature sensor circuit open or short to +12v oraz df154 flywheel signal sensor circuit open or short Wymieniłem czujnik położenia wału ale...
Witam. Renault kango 1,9 dti 2000r ,nie odpala ! Obrotomierz przy kręceniu rozrusznikiem szaleje w przedziale 1000 do 5000 obrotów. Po podpięciu CLIPA wywala błąd : -niezrozumiały sygnał z czujnika koła zamachowego. Wymieniłem czujnik na zamiennik ERA- bez zmian. Następny czujnik FAE - to samo. Wymiana przewodów -od czujnika położenia wału(razem z wtyką...
To już wiem bo zdejmowałem głowicę. Jak ustawi się wałki rozrządu szerszym sfazowaniem do przodu auta to wychodzi, że koniec suwu sprężania i początek suwu pracy jest na cylindrze 4 od rozrządu. Jak to powiedziałem w serwisie to odpowiedział mi facio, że Francuzi liczą od tyłu i tak mam zapamiętać.czyli dla nich jest to pierwszy cylinder ale od koła...
witam i jaktam wam wyszło z tą laguną 1,9dti mam taki sam problem i wymieniony czujnik na wale raz pali raz nie prąd na zawór idzie a niepali, (spostrzegłem ze obrotomierz pokazuje w czasie rozruchu od 4 do 5 tyś obr/min i na programie diagnostycznym pokazuje to samo MM) przewody od czujnika do ecu ok błędy sygnał z koła zamachowego i immo pozdrawiam
Jak podasz samostart - zapali i jak przestaniesz psikać to już pracuje normalnie czy zgaśnie? Zrób jeszcze taką próbę: zdejmij kostkę z czujnika obrotów np: wału korbowego (ten na kole zamachowym) i próbuj odpalić, albo odwrotnie - czujnik na kole zamachowym niech będzie podłączony, a rozłącz czujnik na pompie wysokiego ciśnienia. Oba czujniki wyglądają...
Witam, jest problem ze starym Renault Megane z benzynowym silnikiem 1,6. Auto zrobiło rano bezproblemowo jakieś 50 km, zostało zostawione do wieczora i juz nie odpaliło. Silnik kręci, ale nie odpala. Świece suchutkie, ale pompa paliwa załącza się. Iskry też nie ma. Pierwsza diagnoza to standardowo - czujnik położenia wału. Wymieniony na używany i dalej...
Powinien być na bloku przy kole zamachowym od strony ściany grodziowej. Strona 88 http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vau...
po kolei.... Bzzz: nie no - bez jaj :) toż ja mam przejechane 37 kkm bez najmniejszego problemu z czymkolwiek. z całym szacunkiem, ale to nie stary polonez. Harlejowiec: jak już pisałem - świece wymienione ok. 5 kkm temu i oczywiście ostatnio dokładnie sprawdzone - od tego zacząłem. Diag: jak to dokładnie sprawdzić? Rafio: Chyba jesteś (niestety) najbliższy...
(at)Reflekt nie, wszystko fabryczne. żadnego grzebania w elektryce, jedynie coś przy tylnych światłach było robione, ale chyba to nie ma nic wspólnego z tym. (at)gzresieknysa dzwoniłem do serwisu ASO i usłyszałem: p skrzyni biegów jest jakiś czujnik (mechaniczny lub elektroniczny - w zależności od skrzyni biegów). Sygnał zbiera z koła zamachowego, ale...
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze...
Może byście tak przestali pisać bzdury o ustawianiu zapłonu w tym samochodzie. Koło foniczne jest wyfrezowane w kole zamachowym, a czujnik przykręcony do skrzyni, jak to się może przestawić ?
Na kole zamachowym ustawiasz na 8 stopni, 1 cylinder na pracę, i pompa na znak. Znak w pompie znajduje się w otworze po wykręceniu czujnika prędkości.
Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału korbowego tz. impulsator który znajduję się na kole zamachowym , to na popstawie jego sygnałów następuje przeskok zapłonu na poszczególne cylindry.
Witam mam dziwną sytuację w moim scenicu . jadąc z prędkością 180 silnik zaczął strzelać tak jakby przestawił się zapłon lub rozrząd. od tej pory nie odpala , po podłączeniu komputera okazało się że czujnik położenia koła zamachowego jest uszkodzony ( nie podaje żadnego sygnału), po wymianie czujnika nadal nie ma sygnału .przewody są dobre ,podając...
Gaźnika nie ma to wtrysk czujnik położenia wału jest nad kołem zamachowym. Cewkę ze zespoloną masz z tyłu silnika, podwójną zdejmij z niej wtyczkę tam są trzy piny podłącz miernik i zobacz czy w ogóle jest sterowana. Środek to zasilanie, sprawdź a potem kluczowanie. Tak w ogóle nie ma tam jakiegoś alarmu który coś blokuje. Kluczyk jest rozpoznawalny.
Te błędy nie........natomiast złe parametry poniżej wypisanych czujników powodują ograniczenie mocy: - Czujnik ciśnienia doładowania - Czujnik temperatury w układzie chłodzenia - Czujnik temperatury powietrza doładowania - Czujnik prędkości obrotowej silnika na kole zamachowym dodatkowo - Elektrozawór hamulca wydechowego - Wtryskiwacze
Woda w sterowniku albo zwarcie w wiązce, w renówce jest specyficzny wieniec na kole zamachowym, jak go nie przeczyta w całości, to nie da iskry, dlatego czujnik wału bym pominął
Czujnik jest między skrzynią a silnikiem, czyta wycięcia z koła fonicznego które jest częścią koła zamachowego. Jego rezystancja jakieś 250 om, sprawdzając miernikiem rezystancje przesuń go szybko nad czymś metalowym wtedy rezystancja powinna lekko się zmienić. Jeśli tak, to czujnik ok. Ważne jest jeszcze żeby był czysty bez opiłków. Na elektrodzie...
Jeżeli chodzi o problem z uruchomieniem silnika to byłem na komputerze i szwankował czujnik obrotów silnika , który znajduje sie przy kole zamachowym. Jest widoczny z prawej strony i zamocowany na dwie śruby.
Kolego mechanik wymieniał samą skrzynię czy i sprzęgło wraz z kołem zamachowym .Do czego zmierzam przyczyna może być prosta czujnik położenia wału znajduje się od strony skrzyni biegów i żeby prawidło działać musi być w odpowiedniej odległości od koła zamachowego być morze wystarczy go podstawić bliżej koła powinno pomóc .:sprawdz!!!
Immo działa jak należy, iskra na świecach jest, czujnik obrotów wału działa. Jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest przestawienie na kole zamachowym, które wymieniałem, i że czujnik daje sygnał w złym momencie (np. przestawienie typu tłok robi wydech i wtedy przypada iskra), ale to tylko przypuszczenia, bo aż tak dokładnie to koła zamachowego...
klaniam sie szukam pomocy po uszkodzeniu dwoch polaczen nie wiem jak podlaczyc przewod 3 zylowy (bialy,zielony,czerwony)ten co idzie od zbiornika oraz jak podlaczyc czujnik od obrotow silnika co jest na kole zamachowym (bialy i czerwony) przy renault master 2.5d zwykly Dodano po 9 zapomnialem dodac rok 2000
mam kompa od takiej meganki w manualu jak je zamienie to wtedy wszystko zagra jeszcze tego nie próbowałem. Jak podepne do samochodu kompa od skrzyni automatycznej wraz z czujnikami i całą instalacją która była oryginalnie, to dalej nie ma iskry, Czy na brak iskry nie ma wpływu koło zamachowe czy one są identyczne, pod względem pobudzania czunika, w...
Dzień dobry. zgłaszam się do państwa z wyżej wymienionym problemem który został opisany przez użytkownika "MichaelR". "Blokady rozrządu do ClioII Dci w Inter-Cars możesz kupić, bez blokad ani rusz, w bloku od przodu bliżej koła zamachowego jest śruba, odwrotność Torxa. Bez blokad nie polecam - na kole pasowym i rozrządu na wale korbowym nie ma klina,...
Witam. Mam problem z Renaut Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy silnik po rozgrzaniu do temperatury równej 65 stopni zaczyna się dławić emitując niebieski dym. Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, sprawdziliśmy koło zamachowe. Wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarkę i czujnik turbiny. Wymieniony na nowy układ paliwowy...
Jakoś tam czyta obroty wału skoro ma iskrę. Miałem podobny przypadek mimo, sprawnośći czujnika i występowania iskry czujnik uległ uszkodzeniu. Po wymianie wszystko było ok. Czujnik wału czyta z koła zamachowego jest na łączeniu skrzyni z silnikiem od góry widoczny na dwie śruby przykręcany. Wykręć go i sprawdz czy nie jest zabrudzony też się zdarza.
Kolego podepnij się do komputera i sprawdź czy nie ma błędów na czujnikach. Często leci impulsator na kole zamachowym lub czujnik położenia wałków rozrządu. Też kostki mogą nie stykać. U mnie też się zapalała kontrolka od silnika i był czujnik i kostka od wałków rozrządu rozwalona! Megane II 1.6 16V 2003
Sprawdź jeszcze czujnik GMP na kole zamachowym (złącza na czujniku i kostce połączeniowej często się podpalają). No chyba że masz problemy ze zmiennymi fazami rozrządu, ale to by raczej silnik gasnął i stukał na zimnym przy zapalaniu.
a jak sprawdzic czujnik wału ? Wprowadzenie Czujnik położenia wału korbowego (CKP) jest kluczowym elementem systemu sterowania silnikiem, który dostarcza informacji o pozycji wału korbowego do jednostki sterującej silnikiem (ECU). Uszkodzenie tego czujnika może prowadzić do problemów z uruchomieniem silnika, nierówną pracą na biegu jałowym, a nawet...
mam problemy z podlaczeniem centralki Lovato Pro do Renault Megane 1,6 V 16 a mianowicie nie moge znalesc stabilnego sygnalu obrotow. Silnik ma cztery pojedyncze cewki z tamtad centralka wogole nie reagoje jedynie z czujnika na kole zamachowym ale sygnal jest bardzo niestabilny przeskakoje pomiedzy 700 a 40 tys. obrotow moze ktos juz robil albo ma w...
Witam . Potrzebuje pomocy !!! Po wymianie skrzyni biegow na manual (była ad4 - automat) ,wymianie koła zamachowego i koła do impulsów na dedykowane do tego modelu nie mam iskry . Wymieniłem juz 2 czujniki Halla i nic .Ponoc trzeba zewrzeć zworki w kostce tej co szła do kompa od skrzyni tylko które ? wstrzeliłem się i znalazłem że jest rozrusznik ale...
Skoro piszesz, że kontrolka się nie zapala to pedał gazu raczej można wykluczyć. A w ogóle to ta kontrolka zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu? Trzeba sprawdzić okablowanie czujnika położenia wałka pompy wtryskowej oraz czujnika obrotów koła zamachowego. Przewód czujnika w pompie lubi się ułamywać przy samej wtyczce, szczególnie po naprawach pompy...
Chciałbym poruszyć temat wyprzedzenia zapłonu w samochodach przy zasilaniu gazem. Kiedyś już poruszyłem ten temat , ale z łaski miłościwie nam panującego pana moderatora znalazł się w koszu (temat dużymi literami). Ja w swoim samochodzie <renault espace 2> zrealizowałem to w ten sposób że obok czujnika zapłonu znajdującego się nad kołem zamachowym...
Więc pozostaje sprawdzić położenie punktów rozrządu z karbowaniem na kole zmachowym i położeniem tłoka i położeniem zaworów , i strona mechaniczna ogarnięta Nie przypominam sobie teraz czy oba punkty GMP (koła zamachowego automatu i manuala są w identycznym położeniu względem WZ i ZZ tłoka I cylindra Soft? tylko jako przypisanie immo , bo silnik ze...
Dziękuję jeszcze raz za zainteresowanie tematem. Po wymianie bendixa, nie używałem dużo auta, odpalałem może ze 20 razy, ale już raz zdarzyło się chrobotnięcie. I to akurat wtedy, gdy spróbowałem odpalić bez wciśniętego sprzęgła. Problem więc nasila się, gdy jest większy opór, a więc pewnie powróci zimą. Całe koło wymień. Kupisz za grosze. To nie dmumasa,...
Witam, samochód znajomego, w jego rękach już z 10lat. Pojechał do pracy i po nocce nie odpala. Sholowałem na podwórko. I tak pompka paliwa nie włącza się po przekręceniu stacyjki. Kontrolka od immo mruga normalnie, sprawdzane na drugim kompie bez immo też nie odpala. Prąd na styczniku stały jest i po przekręceniu stacyjki jest. Dojście plusa i masy...
Miałem podobny problem z renault Clio , nie chciał zapalać po nocnym postoju . Przyczyna- nie było dobrego kontaktu na złączu czujnika zapłonu z instalacją, rozłączyłem i ponownie złączyłem to połączenie i problem zniknoł. Złącze to w moim samochodzie jest w pobliżu koła zamachowego na dole silnika. Pozdrawiam.
Sprawdz czujnik na kole zamachowym , bardzo częsta usterka w Meganach z tego co pamietam mam miec cos kolo 280Ω ale uwaga !!! często uszkodzony czujnika miał dobrą oporność ,więc to nie jest wyrocznia. Czujnik kosztuje coś kolo 100zł
Witam Mam problem, który można powiedzieć, że trwa od zakupu tego auta. A dokładniej po odpaleniu auta, auto chodzi około 5 sek. do 10 i samoczynnie gaśnie lub gdy chcę ruszyć albo, gdy nacisnę sprzęgło... I to nie ważnie czy na silniku zimnym czy ciepłym. Jednak, gdy przytrzymam nogę na gazie (na wolnych obrotach) jakieś 10 sek. to auto chodzi normalnie.....
Dziś próbowałem sprawdzić ten nieszczęsny czujnik, lecz problem wystąpił na samym początku. Mianowicie nie mogę go znaleść :) Szukałem manuale w internecie dotyczące serwisowania lagun. Nie znalazłem nic na temat mojego silnika. W opisie laguny bodajrze 1.8 16V wspomniano że czujnik położenia wału znajduje się przy kole zamachowym. Wie ktoś może gdzie...
Witam mam problem z Renault Premium 2007 rok 450 KM euro4 a mianowicie podczas jazdy przestaje reagować na gaz wcisnę sprzęgło zgaśnie, w tym momencie wyświetla sie kilka komunikatów m.in difficult engine start, auto odpala z kluczyka lub na biegu i jedzie dalej normalnie do póki nie powtórzy się to. Czasami zgaśnie w ciągu godziny 5 razy a czasami...
Na początku podejrzenia padły na komputer. Został on podmieniony na identyczny, na pewno sprawny i nic.... Później sprawdzona była cała instalacja elektryczna i okazała sie OK. Problemem był czujnik koła zamachowego. Był sprawny i ustawiony prawidłowo tylko podawał błędne informacje do komputera bo (jak twierdzi fachowiec) najprawdopodobniej albo było...
Mówisz, że potrafi się zdiagnozować w 100% to u mnie jest coś nie tak bo jak odpinałem wtyczkę od czujnika zmiennych faz to na desce nie było żadnej informacji i żadna kontrolka się nie paliła Brak kontrolki awarii na desce nie oznacza że program tego nie odnotował . :| Silnik 2.0 16v ( F4R ) NIE POSIADA czujnika zmiennych faz. POSIADA elektrozawór...
Co to takiego ten klucz do blokowania wałków? Czyli rozumiem, że kolega nie zabezpieczył się przed demontażem układu w wiedzę i obserwacje? Zatem teraz trzeba uruchomić wyobraźnię i kombinować z głową. Wał korbowy ustala się na kole zamachowym (taki specjalistyczny trzpień). Wałki rozrządu według schematu faz rozrządu lub bieżących obserwacji. A jeśli...
Do mojej Megane 1.5 dCi 80 konnej włożyłem silnik z polifta 86 konny. Musiałem tylko założyć też skrzynię od polifta bo zamach i sprzęgło był większy. Teoretycznie mogłem przełożyć zamach ze starego i powinno wszystko pasować na starej skrzyni ale akurat miałem komplet więc przełożyłem. Czujnik położenia wału wypadał w innym miejscu ale zamach też miał...
A zapaliła się kontrolka na desce? Jakby pompa ciśnienia nie robiła to zapali się kontrolka a w kompie wyskoczy błąd dotyczący braku ciśnienia. Może być tak że czujnik ciśnienia został uszkodzony. Mi to bardziej wygląda na uszkodzoną turbine hydrohomokinetyczną - ta bombe na kole zamachowym. Pompy oleju tez nie wykluczam ale ci "mechanicy" pewnie nawet...
Nawet nie zaczynaj go robić, albo kup slupek albo złom ale raczej to drugie. Słupek znaczy zawory? Dodano po 2 zablokowany do przodu na blokadzie w silniku rozrząd na równo i dalej nic. Załączniki: blokada walu jest to kołek po wykręceniu sruby w okolicy koła zamachowego. Mieści się po środku silnika pod czujnikiem. A kręceniem rozrządem powinien się...
Podłącze się do tematu. Pacjent ten sam. Robiony był silnik, założone nowe wtryski i latała jak nowa. po dwóch miesiącach osłabła, pali 45 litrów i odpala tak jakby była zapowietrzona. Po takim odpalaniu pojawia się błąd czujnika koła zamachowego, kable sprawdzone i tak czujnik wymieniony. Mierzone ciśnienie na wyjściu z filtrów od 2-4 bar i skacze...
witam mam problem z reno clio 1.2 monowtrysk rok 95 silnik nie ma iskry i nie slychac pompy paliwa po zaplonie , sprawdzilem na krotko cewka ok daje iskre , pompa dziala , masa jest, bezpieczniki ok,co moze byc tego przyczyna ? mysle ze brak iskry moglby byc spowodowany uszkodzeniem czujnika przy kole zamachowym(choc mysle ze jest dobry) ale czemu pompa...
no nie do końca byle jak miałem podobną sytuacje w RVI Premium 420 DCI dopiero po wsunięciu pompy w odpowiednie miejse auto chodziło jak należy w aucie są dwa czujniki na kole zamachowym i wałku rozrządu (pompa) te dwa czujniki muszą być najprawdopodobniej zgrane ale jak je zgrać auto dymi jak cholera przed naprawą rozrządu nie dymiło Auto podczas testu...
Sprawdż: 1. Czujnik temperatury - tam sa 2 czuje sprawdż ten od tyłu termostatu nie od dołu. Po wypięciu z tego co pamiętam obrotki beda na 700 jak by silnik był ciepły, zakładaj tam zworkę i obroty powinny skoczyc do 1100. Albo odwrotnie, niepamiętam. 2. Czujnik połozenia wału korbowego, masz go na 2 srubach nad kołem zamachowym, połóczenie skrzyni...
czujnik położenia koła zamachowego czujnik obrotów koła zamachowego ustawienie koła zamachowego
termostat danfoss parametry honda civic termostat sprężyna siłownika krups
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Błąd 02399 w Volkswagen Passat B6 - przyczyny i diagnostyka Żarówki LED Osram H4: Światła mijania i drogowe świecą jednocześnie