Nie mam żadnego testera, tylko zwykły miernik, którym mogę sprawdzić napięcie z akumulatora. Czy oglądając świecę można coś wykryć?
Wykręć świece i zobacz czy nie są zalane paliwem. Czujnik wału to jednak nie będzie bo masz iskrę.
Witam mam pytanie gdzie znajdę kod silnika ???? Obok czujnika wału, na alu blaszce. G9U Ogólnie masz problem z paliwem a nie czujnikami. Tak jak pisze wyciąg wtryski i daj do sprawdzenia.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
witam Mam problem z nowym Traficem. Auto nie odpala ,wygląda na awarię pompy wtryskowej,pompa elektryczna podaje paliwo ale po odkręceniu przewodów nie podaje paliwa na wtryskiwacze.Pytanie czy czujnik umieszczony na pompie wtryskowej to czujnik hallonowy i czy on może odciąc dopływ paliwa na pompę? Czy może ktos zna jaką powinien miec oporność, albo...
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Zaraz, to w końcu problemy z paliwem i filtrem czy czujnik stopu ?
Znacie jakieś metody, jak to zaślepić, żeby paliwo nie uciekało? Przykręcić zaślepkę ze starego filtra.
Witam! Turbina, potencjometr gazu, EGR - to najczęstrze przypadki (ponoć). Ja walczyłem z takim w poniedzialek. Błedu w zasadzie zadnego nie było. Auto kreciło tylko do 1800 obr/min i dalej jak by odcinalo paliwo. Dopiero przy podgladzie danych z czujnikow okazalo się, że czujnik temperaturki krzaczy sprawe. Powodzenia!
We wszystkich wersjach był chyba ten sam czujnik więc ten powinien pasować: https://www.otomoto.pl/oferta/plywak-czu...
Też mi się tak wydaje, że albo coś z paliwem, albo czujnik położenia wału, może ten czujnik, jak są takie objawy.
Błąd oznacza za niskie ciśnienie na railu, zacznij od sprawdzenia wtyczki czujnika, wiązki do edc
Ale czy przy uszkodzeniu czujnika położenia wału paliwo jest odcinane i występuje brak iskry zapłonowej? Czujnik wału podaje sterownikowi informacje o obrotach i położeniu wału korbowego, i na tej zasadzie podaje iskrę i paliwo na wtryskiwacz/e oraz załącza pompkę paliwa i masę innych peryferiów. Przekaźnik pompki i bezpieczniki masz sprawne (po przekręceniu...
Skoro jak piszesz że dopompujesz i odpala to masz problem z zasilaniem w paliwo a nie czujnikiem.
Ciśnienie paliwa Spadło bo zdjąłem nogę z gazu :) 20mbar na listwie wtryskowej to chyba nie jest duża różnica? Co do podgrzewania paliwa to jakby się to miało uszkodzić? W sensie że podgrzewa niepotrzebnie I rozrzedza paliwo?
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Tej pompie nie potrzebny jest czujnik położenia wału .
Dzięki za pomoc sprawdzę czujnik.
Na końcu listwy, po przeciwnej stronie czujnika ciśnienia paliwa.
Od tego czy świeca ci w ogóle grzeją przez jaki czas jaką temperaturę widzi sterownik czy paliwo ci nie schodzi. Może ci już pompa wtryskowa siada nastawni się zaciera.
Mi też dymił po odpaleniu. Też zaobserwowałem powietrze w przewodach i z nim bezskutecznie walczyłem przez kilka tygodni. Okazało się, że to zupełnie nie to. Winny był czujnik temperatury powietrza znajdujący się w filtrze powietrza. Po wymianie problem się skończył mimo, że bąble w przewodach są dalej. U Ciebie problemem raczej będzie coś innego bo...
Problem z ciśnieniem paliwa. Teoretycznie. Albo paliwo nie jest dostarczane, albo poszła pompa albo czujnik na listwie.
a w jakiej ksiażce sa te parametry tych czujników?
mam problem z etech 440 przestał zapalac pierwsze objawy zaczely sie od długiego krecenia jakby sie zapowietrzał pompowanie pompka mechaniczna pomagało mu zapalic teraz juz nawet na samostart nie zagada mimo iz paliwo przelane prosze o pomoc
https://obrazki.elektroda.pl/2019513200_... https://obrazki.elektroda.pl/8402250500_... Witam mam problem z moim renault trafic po wymianie czujnika pompy wysokiego cisnienia auto nie odpala a z trojnika za pompa leci paliwo. Jedno wejście to pompa drugie to powrót a co z tym 3??czy mam byc wolny czy podłączony.? Pozdrawiam...
Co się dzieje z zasilaniem w benzynę , sprawdz , czy po dłuższym postoju podaje paliwo. Objawy te nie wskazują na uszkodzenie czujnika wału.
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
Sprawdź czujnik prędkości obrotowej, czy jest iskra i czy jest podawane paliwo. Ponoć w tych silnikach nagminnym jest problem śniedziejących styków w czujniku prędkości obrotowej.
Panowie co z wami , myślę iż koło zamachowe nie ma nic do tego ponieważ podaje paliwo jak by czujnik nie działał nie dostawałby paliwa podczas kręcenia!!!!
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
Czy w momencie uruchamiania rozrusznikiem przygasają kontrolki? Migająca kontrolka może świadczyć o uszkodzeniu któregoś czujnika. Sprawdź czy paliwo dochodzi i czy jest iskra?
czujnik spalania stukowego powoduje opuznienie zaplonu gdy paliwo spala sie stukowo,lecz napewno nie jest to problem ze wskazaniem paliwa który przedstawileś w twoim przypadku proponuje sprawdzic styki połączenie z centrala i połaczenie pod licznikim sprawdzic czy z cetrali sterujacej wychodzi sygnał i czy dociera do licznika,
To "se" zrób sam. Jak iskra jest i wtryski paliwo podają, to od czujnika wału bym się odczepił. Są jakieś błędy, jakie ciśnienie paliwa ?
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Witam Mam problem w Scenicu 1 1.9 dCi, ponieważ urwał mi się króciec od czujnika temperatury paliwa i nigdzie nie mogę go kupić. Czy można ten czujnik całkiem odłączyć i dać zwykły trójnik w to miejsce? Czujnik jest na przewodach paliwowych, bo nie mogę znaleźć używanego. Z góry dziękuję za pomoc.
Rozrusznik kręci iskra jest paliwo też dostaje mysle ze to jakis czujnik ale nie jestem pewien
zobacz czujnik położenia wału i z tym paliwem dobrze kolega pisze
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Witam. Mam takie pytanie. Mam auto po wypadku w którym został zgnieciony filtr paliwa i złamał się ten czujnik. Silnik po kolizji nie chce odpalać. Długo kręci zanim odpali. Czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problem z odpaleniem auta czy nie ma to znaczenia? Te nóżki się wyłamały co wchodzą do środka do filtra paliwa. Paliwo nie cieknie....
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Sprawdzić czy jest pompa wstępna i czy dostarcza paliwo do pompy CR. Sprawdzić ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Nie masz kompa sprawdzić jakie jest napięcie na czujniku ciśnienia podczas rozruchu.
Podmianka wtrysku nie pomogła, z powrotu leci ostro paliwo, membranke podmieniłem i wszystko bez efektu, czujnik położenia przepustnicy też był podmieniony bez efektu.
Witam Cewki i świece sprawne ? Akumulator sprawny ? Paliwo jest podawane do silnika? Filtr powietrza drożny? Można spróbować zaczytać błędy może naprowadzą na trop usterki?
Witam. Mam problem tego typu, iż auto w ogóle nie chce odpalić, kręcić kręci ale nie odpala, nawet z linki. Mechanicznie wszytko Ok, paliwo dochodzi na wtryski. Pod komputerem wykazało błąd na czujniku temperatury paliwa (na zimnym silniku 45 stopni) oraz coś z czujnikiem dawkowania paliwa lub sterownikiem. Jaki jest orientacyjny koszt takiej naprawy...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
NIc z tego nie rozumiem, widzę,że nie odpala, podłączony pod komputer nie pokazał błędó. Pytanie co pokazał, widzi obroty wału? Iskierka jest? Paliwo dostaje? bo tak na moje oko to on czujniki ma niezapięte.
Pompa wysokiego cisnienia podaje paliwo w zaniskim cisnieniu. Gasnie bo czujnik na listwie odnotowuje niskie cisnienie.
Witam. Jak w tytule . Mam kłopot z Scenikiem 1.6 66 kw 1999 rok , a mianowicie nie ma iskry... Paliwo podaje, wiec to nie immo. W ECU błędów brak :( Cóż cewka ? , czujnik położenia wału ? , może komputer padł? Wiecej pomysłów nie mam - jakieś sugestie?
Witam. mam problem z odpaleniem laguny 2. iskra jest paliwo dostaje, czujnik położenia wału sprawny. rozrząd prawidłowo ustawiony. Mimo to nie odpala. Samochód posiada instalacje gazową. immobilizer wycięty. Silnik zgasł podczas jazdy.
Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast: Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. To jakaś bzdura.
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
a sterownik dostaje sygnał z tego czujnika?
wtryski raczej dają paliwo ponieważ świece są mokre a czujnik wału podkładałem drugi a clip pokazuje prędkość obrotową wału kb.
Proponuję elektryka. To co widzisz, to skutki tego co czujniki wystawiają do komputera. Komputer, na podstawie sygnałów które otrzymuje, steruje silnikiem, czyli dawkuje paliwo. Trzeba sprawdzić czujniki (sygnały z nich), dopiero wtedy może się okazać, co jest nie tak.
Witam. Mam ten sam problem, również nie mogę znaleźć czujnika temperatury paliwa. Ma Pan może jakieś wiadomości w tym temacie. Pozdrawiam.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
auto odpala Paliwo nie trafia na wtryski Zastanów się nad tym jakie brednie piszesz.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Oszukaj czujnik temp by ECU myślało że silnik zimny, albo powietrze zimne, albo oba:D Wzbogaci mieszankę. Odepnij sondę lambda, ECU w trybie awaryjnym będzie lało paliwem aż miło. Ale by to jakoś sensownie wystroić to raczej bez grzebania w mapach ECU się nie da. Chyba że masz gaz 4gen. To dało by się mniejwięcej to ustawić na LPG. Mniej więcej...
Renault Megane 97 1,4 benzyna i gaz Jestem początkujący. Mam problem Renia nie chce palić na zimnie( wilgoć) na benzynie.Odpala za 3-4 razen przeciętnie. Na gazie pali bez zarzutów . immobilaiser usunięty, filtr paliwa nowy, pompka działa, kable nowe, kopułka bez zarzutów, świece ok, czujnik tempetatury wymieniony, paliwo sprawdzane, reszta czujników...
U mnie w silniku K7M 1,6 pomogło wyczyszczenie krokowca i jednoczesnie wylałem paliwo z baku i zalałem świerzego. Na gazie tez gaśnie??
Witam.sądze że problemem jest czujnik temperatury silnika.
Sądzę że jest to wina czujnika bezwładnościowego. Trzeba nacisnąc przycisk znajdujący sie na górnej powierzchni wyłącznika. Pompka działa, ale czy daje paliwo?
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
Panowie problem rozwiązany, winny był czujnik ciśnienia na listwie,po wymianie auto odpala, wszystkim bardzo dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
mam problem z R 19 1.4i 92 rok silnik C3JC710 silnik ma wolne oboroty około 1500 - 1600 podczas jazdy dusi się - chodzi tak jak miał by za dużo paliwa - zalewa się ,tak jakby ssanie działało podczas jazdy przy szybkim dodaniu gazu dusi się dodając powoli przyśpiesza z wydech czuć paliwo sprawdziłem czujniki temperatury , mapsensor podmienialem jakieś...
Napis SERV może oznaczać wszystko, nawet jak paliwo będzie na rezerwie to też SERV wyświetli. Możliwe, że gdzieś jest zwarcie na zasilaniu świec żarowych, warto sprawdzić czy kabelki nie mają zwarcia do masy. Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Dobrze by było podpiąć pod komputer dedykowany do tego modelu, dane są odczytywane po CAN, najlepiej...
Potwierdzam po wymianie czujnika temperatury paliwa problem ustąpił.Opisane przypadki podobne na forum VW.
czy ten samochód nie ma czasem jakiś zabezpieczeń alarmów typu odcięcie paliwa jeśli tak to odłączyłbym go na jakiś czas sprawdził dokładnie gniazdo i wtyk komputera oraz jeśli masz możliwość mierzyć napięcia na przekaźnikach od świec żarowych i układu zasilania paliwem ewentualnie jeśli masz możliwość podmienić przekaźniki
To, że paliwo podaje, wcale nie znaczy, że pod poprawnym ciśnieniem. I jeszcze kwestia czujnika temperatury, trzeba by podejrzeć w parametrach bieżących czy pokazuje temperaturę adekwatną do temperatury otoczenia.
Świeca się kontrolki olej i akumulatora. Przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku to prawidłowo. Rozrusznik chodzi, ale silnik nie odpala Tylko na 1 paliwie, czy w ogóle? Immobiliser wariuje? Za mało danych, za dużo możliwości. Po ostygnięciu silnika rusza? -> to by wskazywało na czujnik położenia wału (niekoniecznie zepsuty, może być zabrudzony)
ile wynosi rezystancja tego czujnika 750 to odpala na plaku problem z paliwem
Ale jakie bledy pokazuje komputer? Skoro palił przed to powinien po przekladce. W takich sytacjach sprawdzamy wszystko po kolei. Paliwo, zasilania, czujniki, przewody. A po tej całej przekladce elektryki jest możliwe diagnozowanie przez złącze?
Witam Wszystkich Posiadam Renault Megane 1.4 96r +LPG Mój problem jest taki ze nie mogę odpalić mojej Meganki (zaskoczy za 3 może 4 razem) i nie chce jeździć na benzynie (jak chce dodać gazu to sie muli i po chwili gaśnie). Wymieniłem juz czujnik cieczy chłodzącej, przewody i czujnik ciśnienia atmosferycznego. Byłem na kompie i nic,żadnych błędów przed...
Witam. Awaria wystąpiła dwa razy. Pierwszy raz - odpaliłem, przejechałem 50 metrów i zgasł. Podłączenie komputera przez znajomego mechanika skończyło się stwierdzeniem że 'pewnie pompa' a więc laweta i do serwisu. Tam o dziwo odpalił (wytrząsł się po drodze?), stwierdzili że nic mu nie dolega poza jakimiś pierdołami typu luźny kabel co też poprawiili....
Na moje szukaj w układzie zasilania paliwem, jak kręcisz jest jakieś ciśnienie na wtryskach?
Wymiana czujnika nie dała i u mnie nic, potem wymiana elektrozaworu i też nic. Jak założyli mi w serwisie cała nową listwe Cr razem z czujnikami dopiero wróciło do normy. Mistrzuniu, może zaczniesz patrzeć na daty wątków, w których się dopisujesz?
To zostają czujniki do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dorzucam małe wskazówki do sprawdzenia czujników.
Witam Znów. Zmieniłem mechanika Który mówi, że paliwo cofa się powrotem Ciśnienie na listwie wynosi 1,8 Bara !!! Wie może co jest tego sprawą Pompa wymieniona na drugą regulator brzęczy Błąd jest tylko przepływki ale ona nie ma nic wspólnego. Auto stało ok 3 miesięcy, Mechanik mówi,że to wina zaworka zwrotnego w pompie. Jak wy sądzicie?
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Schemat elektryki nadwozia Renault Scenic I, poszukuje informacji na temat połączeń z czujnikiem poziomu paliwa w zbiorniku.
Pod maską na grodzi? Mówimy o czujniku do pompy paliwa?
Już po problemie. W komputerze byla spalona jedna sciezka od sterowania przekaznikiem. A od strony bagaznika to jest chyba tylko czujnik poziomu paliwa, pompka jest w innym miejscu.
ciśnienie manometrem mierzone jest ok, dodam że po przeczyszczeniu całego układu paliwowego jest aktualnie dobrze ale czujniki nadal źle wskazują czyli ciśnienia oleju i ciśnienia paliwa. Zobaczymy jak się to będzie nadal spisywać, wiec puki co nie zamykam tematu.
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Wyrwany pływak z czujnika paliwa.
Witam przeczyściłem kostkę i czujnik położenia wału korbowego, oporność wynosi 230 om, ale nic to nie zmieniło. Zastanawiam się nad czujnikiem temp. silnika, może on wprowadza w błąd komputer, a ten źle dawkuje paliwo. Jutro będę skanował komputer, może pokaże jakieś błędy?
Jutro jadę do Bosha na przegląd. Miałem wtryski i pompę robione 1,5 roku temu. Też słabo wierzę w te zaworki,czujniki itd. A co do pomocy na forum to zazwyczaj ogranicza się do ogólników i krytyki:) Pozdrawiam
A czujnik bezwładnościowy to wg. Kolegi spuszcza ze zbiornika paliwo ? Pisałeś Tak samo wiele aut z silnikiem benzynowym może się zapalić jak nie odłączysz akumulatora rozruchowego 12V np. po kolizji Co to ma wspólnego ze spuszczaniem paliwa z baku? Przy porwaniu auta przez wodę powodziową, raczej wątpliwe jest jego zadziałanie Kolega wyżej pisał o...
Czujnik jest przeważnie w listwie/ zasobniku ciśnienia CR tu masz w Renault http://obrazki.elektroda.pl/8704842600_1... A tu w Toyocie http://obrazki.elektroda.pl/3480468600_1...
paliwo jest a co do iskry to nie sprawdzałem.a co do czujnika temperatury to wymieniłem jeden a ponoć są dwa do wskażnika i do kumputera. to prawda?
Poprawione Temp taka sama jest w moim kangoo 1.5 dCi z 68km silnikiem,więc uznałem to za normalke. Jakieś pomysły co dalej mam robić?,nie wiem czy w tym pocisku jest czujnik doładowania,ale nie traci mocy jak to wyskoczy. Czy jest możliwe żeby się regulator przycinał na tym tłoczku?,dodam tylko że paliwo od zrobienia pompy lane tylko shell vpower diesel...
Czujnik prawdopodobnie znajduje się w filtrze paliwa. tam gdzie czujnik wody w paliwie.
Chodzi o to, czy rozgrzewa się dość szybko i w jakim zakresie pracuje. Możliwe, że grzałka w sondzie padła i sonda nagrzewa się od ciepła spalin, a to dłużej trwa. Trochę teorii. Sterownik silnika do rozruchu potrzebuje trochę "wiadomości" z czujników. Pierwsze to czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu żeby wiedział na który cylinder podać...
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy. Z opisów błędów wynika że zanika mu napięcie na czujnikach i zacina się przepustnica a Ty mu każesz układ wtryskowy...
Panowie podpowiedzcie coś bo już tracę głowę. Podmieniłem sterownik i wtryskiwacz. Dalej to samo auto zalewa się jak cholera. Trzeba ściągać wtyczkę z wtryskiwacza żeby w ogóle odpalił. Jak wypali sobie paliwo zakładam wtyczkę na chwilę i znowu ściągam. Wtedy silnik pracuje. Jak zapnę na stałe odrazu gaśnie.
witam założony już zaworek jeden na powrocie paliwa wcześniej a drugi w tym tygodniu między filtrem a pompą aby wyeliminować ewentualną nieszczelność gruszki paliwo jest w przewodach rano wymieniałem również czujnik położenia wałka rozrządu bo wczesniej nie odpalał za pierwszym razem tylko za drugim
czujnik paliwo renault czujnik temperatura renault paliwo rezystancja czujnik paliwo renault
niebieska lampka dmuchawa wtyczka parking break
Saeco Lirika – lokalizacja czujnika otwartych drzwi, mikrowyłącznik, reed-switch Lodówka Mińsk M3X – lata produkcji, oznaczenia, datowanie modelu eksportowego ATLANT