One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
a czy w czasie jazdy po wyżuceniu na luz samochód gaśnie.czy chodzi ci tylko o to że cały czas na biegu jałowym trzyma 700 obr\min.bo jeżeli nie gaśnie to nie jest tak żle.chyba ze różnie trzyma te obroty to wtedy trzeba coś dalej szukać .to jest chyba wtrysk jednopunktowy.więc spróbuj jeszcze pokręcić deikatnie potencjometrem przepustnicy.
Cześc Wojtek ma racje a co z innymi czujnikami ????.Jeżeli komputer stwierdzi że informacje od czujnika podcisnienia są błedne to przejdzie w tryb awaryjny i nici z twojego planu (po to własnie jest autodiagnostyka systemu) .Masz jeszcze problem z czujnikiem położenia przepustnicy bo na 100% tam taki jest (ewe przeplywonierz powietrza o ile jest a...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Halo jest tu kto?? Obciążenie silnika liczy temperature silnika, temperatura powietrza, temperature paliwa, ciśnienie doładowania i podciśnienia, w moim przypadku silnik nie ma orginalnie egr i przeplywki ma tylko czujnik map sensor ktory podaje ciśnienie doładowania i temperature powietrzna a podciśnienia pokazuje caly czas 998 mbar pytanie brzmi czy...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Witam. Panowie mam problem i proszę specjalistów o porady i podpowiedzi , gdyż już sam nie daję rady. Otóż mój samochód Laguna ii 2003 1,9dci 120km i nie ma mocy. Turbina wymieniona ok. 1000km temu , gdyż padła , odma wyczyszczona , czujnik podciśnienia reaguję i napięcie na 2 i 3 przewodzie na zapłonie 1,8950v po odpaleniu przy 2000 obrotów ok. 2,4v...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
witam mam podobny problem renault 420 dci 2004 r. brakuje mocy podwyższone spalanie , wtryski naprawione czujnik doładowania wymieniony na nowy , kolega pisał o czujniku podciśnienia gdzie on się znajduje? dzięki za podpowiedzi
Czujnik niczym nie jest połączony z kolektorem, ani też nie jest w kolektorze. Jeśli ktoś zna budowę takiego silnika to będzie w racjonalny sposób wytłumaczyć dlaczego czujnik jest umiejscowiony w tym właśnie miejscu. No ja chętnie sie dowiem jak MAP może działać nie podłączony do podciśnienia ?Chyba że to jakiś nowy model na bluetooth a ja cały głupi...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Jak na obrotomierzu nie widać to problem zapewne nie jest z obrotami, a z wypadającymi zapłonami - przyczyna zwykle jest w przewodach zapłonowych, fajkach lub cewkach zapłonowych (przebicie). Zwykle takie zjawisko nasila się w wilgotne dni, ustępuje...
Witam.Miałem podobną wadę w moim samochodzie.Przyczyny były dwie.Zużyte turbo i uszkodzony czujnik podciśnienia.Opisujesz że w przewodach podłączonych do turbiny jest smoła,jak to możliwe skoro turbo niby po remoncie.Powinno byc czyste.Czujnik podciśnienia może byc uszkodzony lub przewód łączący go z kolektorem ssącym może byc pęknięty i silnik pracuje...
Jeżeli czujnik GM to pasuje z poloneza.
Dzięki kolego Tylko mam pytanie ta gumka to przy którym czujniku ? Bo ta od podciśnienia jest u mnie ok pozostaje w przepustnicy od temperatury chyba że jeszcze inna. Ps.Przy czyszczeniu przepustnicy kojarzę że uszczelka na odmie silnika była troszkę sfatygowana. EDIT: Usterka usunięta. Czujnik podciśnienia wymieniony. Dodam dla kolegi co chciał do...
https://youtu.be/lEJlcSs55H8 Auto po wymianie termometru, oraz czujników temp powietrza i podciśnienia odpaliło i nie zgasło.. ale po czasie zaczął zwalniać i przyspieszać obroty. Odstygł i po południu znowu odpalił i zgasł.. zaczynam wątpić czy znajdę przyczynę. W filmie to ja gazuję.. Jednak i obroty same idą do 1150 około by spaść czasem do 704....
Czujnik nowy, nic nie pomogło silnik gaśnie nadal. Co może być powodem takiego gaśnięcia przy tym błędzie DF045 który wskazuje czujnik podciśnienia ????
Zajmij się podciśnieniem i szczelnością dolotu, ale mniemam iż po prostu czujnik podciśnienia padł.
Czujnik podciśnienia co pokazuje? Bez diagnostyki ani rusz.
Dzień dobry. Mam pytanie ruszam autem i przy zmianie biegu na 6 odcina turbinę i jezdzi jakby chciał a nie mógł. I nie ważne czy silnik zimny czy ciepły problem jest za każdym razem. Zatrzymam się wyłączę silnik, włączę i znów dochodzę do szóstego biegu i znów odcina. Wymieniłem czujnik jakiegoś ciśnienia czy podciśnienia nie wiem nie znam się. Ale...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Witam Po dokładnym sprawdzeniu wyszło że turbina jest niepodłączona tzn brak podciśnienia a także czujnika i elektrozaworu ciśnienia. Dodatkowo w wiązce która jest w silniku brak kabli do czujnika ciśnienia doładowania. Czy posiadacie opis jak prawidłowo podłączyć podciśnienia? Czy jeśli podłączę czujnik ciśnienia do wiązki która nie posiada tych pinów...
Zdecydowałem sie na rozebranie zaworu regulacyjnego powietrza biegu jałowego (mylnie nazywanym silnikiem krokowym). Mechanicznie jest bez zarzutu. Elektrycznie - nie sprawdzałem , bo nie wiem jak. Żadnego mikrowyłącznika nie znalazłem. Do zaworu dochodzą trzy przewody, w tym jeden masowy. Wszystkie dochodzą do wirnika ułożyskowanego na nieruchomej osi...
Jak przyczyna powoduje błąd "obwód wlotu powietrza" w tym silniku? Nie chodzi o czujnik podciśnienia tylko właśnie ten błąd jaki napisałem. Pojawia się wtedy, kiedy zgasi się silnik, odłączy akumulator, załączy na nowo-i już jest.
Otwórz maskę i po lewej stronie silnika z boku kolektora ssącego są trzy króćce od podciśnienia sprawdź czy wężyki lub korki z nich nie spadły. P.S. W tym silniku nie ma przepływomierza a właściwie to czujnika masy powietrza zasysanego. Jest za to czujnik podciśnienia MAP - SENSOR i znajduje się po prawej stronie komory silnika na podszybiu. Zielona...
podobne objawy daje uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. aha jeśli byłby to czujnik podciśnienia to słyszałem że pasuje od astry i renault 19 tylko trzeba go wlutować wewnatrz kompa i niestety umieścić poza nim bo jest za duży
Rozwalony kolektor dolotowy. Nie znalazłeś dziury ;) Dodano po 46 Możliwe, że jeszcze czujnik podciśnienia odszedł w niebyt.
Witam. Mam chyba taki sam problem, laguna 2 2001 dci 120km. Teraz juz nawet jak stoi na jałowym po dodaniu gazu tak dziwnie strzela, najgłośniej słychać w okolicach filtra powietrza. Wymieniałem już EGR i czujnik podciśnienia turbiny, pomogło na kilkaset kilometrów. Dodam, że jak wyłącze EGR problem ten nie występuje. Nie wiem już co robić :(
Do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym i jego instalacja. To ten z wężykiem idącym od kolektora do czujnika.
Czy może mieć znaczenie czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym ? Oczywiście że tak!
do sprawdzenia wtryskiwacz.. do sprawdzenia czujnik wtrysku.. do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze.. do sprawdzenia ciśnienie paliwa.. do sprawdzenia sonda lambda.. do sprawdzenia jakość tankowanego paliwa jak i dystrybutora.. do sprawdzenia ciśnienie w oponach..
Panowie, jak w temacie. Laguna cierpi na brak mocy i to nie na zasadzie lekkiej utraty mocy, tylko albo jedzie normalnie, albo w ogóle nie jedzie. Zazwyczaj odpuszczenie i ponowne naciśnięcie gazu niweluje na chwilę problem. Co zauważyłem, to że po odpięciu podciśnienia z gruszki fakt że auto jest zmulone, ale reaguje na gaz za każdym razem i nic się...
Tak bez zaglądania, nie widziałem takiego silnika, czujnik podciśnienia podmienić, przewody przedzwonić, przepływka jak jest to ta sama procedura.
Wprawdzie nie znam dokładnie tego silnika jednak w podobnym przypadku uszkodzony był czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Myślę że warto by też sprawdzić wskazania przepływomierza masowego czy nie podaje zaniżonych wartości. Komputer myśli że ma dużo mniej powietrza niż w rzeczywistości podaje zaniżoną dawkę paliwa. Auto nie ma mocyi dusi się...
Chyba to także podejrzewam iż nie wyczuwam aby turbo kopało jedzie bo jedzie. Ok będę szukał... Ale widzę iż jeżeli pompa nie działa lub jest nieszczelna turbo nie będzie działało prawidłowy w tym ERG itp. Polecam film, test vacuum pump. https://www.youtube.com/watch?v=-lgYAS3G... Wracając do tematu nadal nie rozwiązałem problemu z brakiem mocy. Zrobiłem...
Witam wszystkich. Od miesiąca borykam się z problemem podwyższonych i falujących obrotów w mojej Megance, ale od początku. Samochód to Renault Megane Classic 98r 1.6 8v + gaz Brc Just II generacji. Problem powstał podczas jazdy. Zaświecił się zygzak i zaraz obroty podwyższyły się na 1500. Po przejechaniu jakiś 5 km zatrzymałem się zgasiłem samochód...
Przecież podał-Twingo 1.2B czyli silnik D7F Jeżeli tak głupieje to sprawdza się czujnik podciśnienia albo węża do niego, jest zaraz koło filtra powietrza.
Witam Od paru dni w moim aucie zapaliła się kontrolka dignostyki (kwadracik ze spiralką). Nie jest to jednak odczuwalne podczas jazdy , obroty również są poprawne , auto pracuje równo. Z tego co się doczytałem jest za to odpowiedzialny mi.n czujnik podcisnienia. Po wymianie czujnika na nowy ( zamiennik ) opisanakontrolka przestała świecić jednak obroty...
Czujnik ciśnienia masz od kontrolki. Od niedrożności filtru masz czujnik podciśnienia. Czujnik ciśnienia wiesz na jakiej zasadzie działa. Czujnik podciśnienia tez już powinno Ci to dać do myślenia. Dodatkowo z tego co mi się wydaję na silniku nie ma czujnika zapchanego filtru oleju. Kontrolki zapchanych filtrów masz od układu hydrauliki i filtru powietrza.
Nie, czujnik podciśnienia!
Poniewaz nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jaki tam jest oring , oraz nie mogłem go zdeinstalować od strony podwozia to użyłem silikony uszczelniając te grzalkę. Na dzis jest ok . Pierwotna przyczyna lewe powietrze , na grzałce podgrzewacza powietrza w kolektorze dolotowym. Temat zamkne za parę dni . Moze ktoś będzie miał ptyania . ----------------------------------------...
Pytanie czy jest możliwe aby przepustnica robiła takie problemy żeby sterownik wyłączał zasilanie przekaźnikiem systemowym? Nie jest możliwe. Sterownik odłączy sterowanie tego przekaźnika jedynie w przypadku braku/nierozpoznawalnych impulsów z czujnika wału. Szukaj usterki w zasilaniu/masach, podłącz zewnętrzne i zrób test. Masy podpięte bezpośrednio...
Witam wszystkich. Ostatnio pisałem na forum post o mojej megane która nie chciała wkręcić się w obroty(https://www.elektroda.pl/rtvforum... wyczyściłem EGR i tymczasowo problem znikł auto jeździło normalnie, nie kopciło, nie szarpało, ogólnie nie było żadnych problemów aż do dziś gdy wracałem z trasy. Auto na początku zaczęło...
czujnik podciśnienia ok, czujnik przepustnicy ok vacum pompa ok, powietrze jest. okazuje sie ze chyba kierowniczki w turbinie nie chodzą na wolnych obrotach turbina nie ładuje pod obciążeniem w czasie jazdy do 2100 obrotów nie doładowuje powyżej 2100 przeładowywuje a jak podciśnienia są ok to zostaje turbo jak dam dziś rade czasowo to ją wytargam co...
słuchajcie,samochód mi nie palił ponieważ padł czujnik podciśnienia kolektora ssącego(takie plastikowe czarne pudełeczko mieszczące się po pokrywą silnika pod podszybiem) Byłem u mechaniika, podłączył auto pod kompa,zamówiłem czujnik koszt 90zł(zamiennik prawdopodobnie od Daewoo Lanos) i wszystko wróciło do normy. Dziś rano jeszcze przed zmianą tego...
Pomijając dyskusje na temat iskry zapłonowej, to jakbym czytał o moim aucie. Start chwila i PAH!!! PAH!!! Był padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i dawało za dużą dawkę paliwa. Może uszkodził się przy przekładce, może wtyczka uszkodzona. Błąd ortograficzny poprawiłem.
Mam podobny problem, mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, po podłączeniu nie ma żadnych błędów. Chciałbym się porardzić, bo widzę że Ci mechanicy też już eksperymentowali,...
podziele sie moim przypadkiem i jak go rozwiazałem. to samo jak opisał gran76 moj lanos 1.6 16V LPG przebieg jak go kupiłem 140tkm. kupiłem tanio w stanie "podziadku" od goscia który chyba miał go dość , ja orazu wiedzialem ze to musi być cos prostego ;) poszarpywał miedzy 2-3 tys. niewazne czy bezyna czy gaz. czasem poniżej 1000 obrotów zadławiał się...
Temperatura płynu sprawdzona rośnie i osiąga ok 90stopni, czujnik mierzy prawidłowo. Temp zasysanego prawidłowa - sprawdzone. Wydech drożny - sprawdzone Ciśnienia paliwa nie mierzyłem ale gdy silnik nie równo pracował, zacisnąłem przewód powrotny paliwa i silnik zaczął równo pracować. Proszę wytłumaczcie mi jak działa ten regulator na listwie paliwowej...
Witam, na początek proponuje rozebrać i przeczyścić czujnik podciśnienia turbiny. Uważaj i nie pozamieniaj kolejnosci przewodów podcisnienia, które jak masz możliwość to możesz przedmuchać sprężonym powietrzem. Czujnik wyciągnij tylko z plastikowej obudowy na pewno jest zawalony syfem, nie rozkręzaj go na drobne cześci bo będziesz musiał go ustawiać....
Non e vero italiano Map sensor był podmieniony, a teraz już wymieniony, bo ułamał mi się. Oringi na map-sensorze są i jest szczelnie. sigwa18 : Czujnik temperatury pracuje, sonda przed katem teraz pokazuje 200-300mV za katem , aktualnie zdemontowana, ale jak była to było tak samo. Przed katalizatorem już jedna nowa mi się spaliła chyba od nadmiaru paliwa....
Witam Mam problem z RENAULT SCENIC 97r 2,0 8V, wymieniana była uszczelka pod głowicą, sączył się olej na zewnątrz od strony kabiny. Jedynym objawem był wyciek oleju. Silnik rozebrano a tyle ile to było konieczne w warsztacie mechanicznym, głowica do planowania, wymiana uszczelek wszelkich. Samochód uruchomił się, wentylator działa jednak - obroty to...
Dzięki za szybką reakcje sigi. Właśnie chodzi o to , że nie mam gazu. Aby nieco przybliżyć temat: pewnego pięknego dnia auto przestało równomiernie pracować na wolnych obrotach (zbyt niskie lub gaśnie).Zauważyłem również duży wzrost zużycia paliwa, słabo "wchodzi na obroty", czasami gaśnie. Komputer "wyrzuca" błędy: - czujnik podciśnienia w kolektorze...
Problem następujący, po dodaniu raz wkręca się na obroty ładnie a drugi i trzeci raz męczy się strasznie, praktycznie nie można ujechać autem. Niekiedy czuć że przerywa na 1 i 2 biegu, wtedy wystarczy wdusić i puścić gaz 2-3 razy i czasami pomoże czasami nie. Na postoju tak samo, czasami kopci na czarno i nawet słychać jakby delikatnie strzelił w tłumik....
Witam forumowiczów. Od pewnego czasu borykam się z problemem, którego nie potrafię do końca rozgryźć. Samochód: Renault Megane 1.4 16V 2000r. Problem jaki dotknął to auto to: 1) falujące obroty na biegu jałowym, średnio +/-80 obr/min. Zachowanie niemal identyczne jak na filmie poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=rjBul0mI... 2) Auto straciło na...
Skąd pomysł że zalewa? Pewnie faktycznie jest ubogo bo np pompa paliwa kończy żywot Pompa szrot i tyle. Spada ciśnienie korekty ecu wali na maxa bo próbuje wyrównać sklad ale nie ma czym Dlaczego tak twierdzisz :?: Czy nie uważasz że gdyby spadało cisnienie/wydajność na paliwie to byłby problem przy jego dużym zapotrzebowaniu czyli podczas normalnej...
Witam walczę z tym problemem już od paru miesięcy i nic, mam Renault Megane I ph I z 1999r. 1,6 8V 90KM silnik K7M, ma instalację gazową. Problem wygląda tak że po odpaleniu obroty chodzą dobrze (nieco ponad 1000) i nie ma problemu ale po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przerzuca na gaz i po dojechaniu do ok. 2000 obrotów nawet mniej, wciskam sprzęgło...
Witam, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Laguny I 95r. 1.8 z punktowym wtryskiem i od samego początku zauważyłem, że autko dużo pali. Spalanie benzyny wynosiło ok. 14-15 litrów na 100km, w jeździe miastowej, z racji tego, że pracuje w warsztacie postanowiłem zamontować sobie gaz (jestem młodym mechanikiem więc proszę o wyrozumiałość, w końcu wszystkiego...
Witam Proszę o pomoc osób które miały podobny problem lub znają się na rzeczy... Przeszukałem forum, auto było u 2 mechaników i nadal to samo... dodam że auto posiada gaz sekwencję, która załącza gaz kiedy silnik osiągnie 37 stopni. jak dawałem auto do zagazowania to problemy już były 1. Pierwszy problem to jest taki że, po odpaleniu zimnego silnika,...
Witam. Posiadam Reno Clio mk1 rocznik 91 z silnikiem 1.2 energy E7F na monowtrysku. Problem polega na tym ze spalanie to totalna tragedia ;/ wynosi około 12-15 l :O czy to w mieście czy na trasie różnica to może 1-2 l jak na taka pojemność to przesada autko przelatało już 192 tys km jeżdżę ze średnia prędkością 80-90 km/h staram się delikatnie obchodzić...
Witam wszystkich jestem tu nowy, ale mam podobny problem jak kolega, więc nie zakładam nowego tematu. Mianowicie mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, nie ma żadnych błędów....
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .
Kolego, ta marchewa to niedrożność f. paliwa. Przy filtrze jest czujnik który się zwiera (albo rozwiera ?) przy większym podciśnieniu. Zakładam że filtr jest nowy, zdejmij szybkozłączki ze smoka, zdemontuj smok, sprawdź, przedmuchaj, musi tam coś być.
Witam w mojej lagunie 2 jest brak mocy po odłaczeniu wtyczki na czujniku podciśnienia doładowania zaczeła przyśpieszać narmalnie i pracuje tak jak powinna. Czy można jeździć z wyłaczonym czujnikiem? Nie bedzie efektów ubocznych?
sprawdż szczelność połączenia kolektora z czujnikiem podciśnienia
Trzeba by przełożyć cewkę z modółem zapłonowym. Są dość awaryjne. To samo dotyczy czujnika podciśnienia.
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Nie tam problem, najczęściej w obwodzie czujnika podciśnienia, albo spuchnięty węzyk albo sam czujnik, podchodzi z opla.
Mam wrażenie, że możesz posiadać problem podciśnienia. Źle podłączone podciśnienia do mapsensora mogą wyrzucać przeróżne błędy sugerujące niepoprawną pracę przepustnicy, wtrysków, przelewania silnika (zbyt bogate odczyty lambda). Zaczął bym od sprawdzenia działania tego czujnika i jego szczelności podciśnienia.
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy najpierw. Jak nie to może coś z podciśnieniami nie tak?
Może uszczelka pod czujnikiem zanieczyszczenia filtra??
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
mapsensor masz kolego do wymiany lub spadlo ci z niego podcisnienie.mapsensor to dokladnie czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym
Trzy rzeczy do sprawdzenia, w kolejności występowania usterki -obwód czujnika podciśnienia -czujnik temperatury -położenia przepustnicy Góra pół godziny roboty a temat wlecze się tydzień.
Kolego, ja wyeliminowałem klekotanie w tym zakresie obrotów, granie wtrysków, dymienie na biało. Powód był jeden: niedrożny przewód podciśnienia sterującego, był zagięty.... A dziwne działanie silnika, problem z czujnikiem różnicy ciśnienia DPF, walił zwarcie na sterownik. Wymień albo odłącz wtyczkę, w moim przypadku to pomogło. Co jakiś czas wywalało...
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Sprawdzę to dopiero w piątek/sobote ale wydaje mi sie że wężyki nie są zamienione ponieważ nie grzebałem przy tym a zepsuło się z dnia na dzień. Jaką role pełni ta kostka ? Jeśli ktoś ma to poprosiłbym jakiś schemat albo jakieś wytłumaczenie. Wymiana czujnika zaworu podciśnienia ma jakiś sens? czy trzeba szukać głębiej ?
Stary takie pytanie to totalna ignorancja. Od tego jest wyszukiwarka!!! (czujnik podciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym.....ale czy to coś ci pomorze, znajdź dobrego fachowca)
Na benzynie czy na gazie się tak dzieje? Przewód między czujnikiem podciśnienia a kolektorem cały? Masy sprawdzone? Zasilanie rozrusznika? Luzy zaworowe? Kompresja?
Problem w moim Renault Koleos 2,0 dCi wygląda następująco; Samochód wszedł w tryb awaryjny po dojechaniu do mechanika wyskoczył błąd - czujnika ciśnienia doładowania . Został wymieniony na nowy wraz z zaworem podciśnienia . Samochód odzyskał dawną moc może nawet jeszcze i większa spadło spalanie paliwa. ALE po przejechaniu odcinka pojawia się Check...
Nie wiem czego szukasz ale ty nie masz tzw. map sensor, ty masz czyjnik ciśnienia a nie podciśnienia i znajdziasz go na róże dolotowej do in let za intercooler . Dlaczego pytasz o to i jaki masz problem? Chyba że wiesz?
Miałem dokładnie ten sam problem, brak wolnych obrotow na zimnym silniku. Przyczyna prozaiczna, sprawdziłem przewody podciśnienia. Jeden się zsunął (nie wiem od czego). Drugi prowadzący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia, pękł. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam Sprawdź szczelność przewodu gumowego łączącego kolektor dolotowy z czujnikiem podciśnienia. To co piszesz wygląda na nieszczelność i branie lewego powietrza. Pozdrawiam
Witam! Kilka dni temu pisałem o problemie dotyczącym nierównych obrotów i duszenia się mojej Megane. Po wymianie czujnika podciśnienia auto chodzi już równo, ale wciąż dostaje zadyszki przy ok. 3000 obr/min. Sprawdzałem na 3 innych czujnikach, na każdym to samo. Ciekawostką jest to, że autko po odłączeniu czujnika podciśnienia jeździ jak najbardziej...
A ja nic nie robię, nie podaję żadnego napięcia. Nic. Filmik sugeruje, że jest podłączone napięcie (krokodylek spięty z czarnym kablem). Nie pokazałeś na filmiku całego układu połączenia z zaworkiem. Po prostu mam podłączoną pompkę i cały czas trzymam zatkany drugi króciec. Czy masz możliwość podłączyć do tego króćca choćby strzykawkę (np. 200ml) by...
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Jakie wasze sugestie? nie każdy ma czas i pieniądze na to żeby wszystko po kolei eliminować może dojdziemy co to za zakała :cry: Rzetelna diagnostyka pochłania czas i kosztuje........ znacznie mniej od podmian części Pomierzone zasilania ? sprawdzone masy? skontrolowana ciągłość przewodów?czujniki czyste ? Oczyszczono kanały dystrybucji powietrza ,...
Jaki to mascott bo glupoty piszecie jak dxi to masz czujnik wody w paliwie i jest w filtrze paliwa po odpieciu kostki zgasnie i rowniez masz czujnik zanieczyszczenia paliwa jest w podstawie filtra i mierzy podcisnienie .
Nie pokaże dopóki czujnik podaje wartości mieszczące się w zakresie pracy, ale nieprawdziwe. Znaczy to, że np. czujnik temp będzie pokazywał 15⁰C, a rzeczywiście będzie 80⁰C - błędu nie będzie. Trzeba komputerem popatrzeć w parametry tzn widzieć to co widzi ecu silnika. Tu głównie podciśnienie, temperatury i sondy lambda. Przepustnica powinna być zaadoptowana...
Bardzo dobry pomysł na sprawdzenie MAPa. Niestety nie posiadam pompki podciśnienia z zegarem. Lipa. Ale "śmiesznym" sposobem jak zaciągne ustami MAP i zatkam otwór w kolektorze to wartości się zmieniają i silnik delikatnie podnosi obroty. Może ktoś wrzuci linka do tej pompki z wakuometrem.
Po wymianie czujnika położenia wału(koszt zakupu ok 120 zl) samochód zapala bez problemu.
Nie, to jest przepływomierz (MAF). Tamten czujnik działał tak jak wskaźnik przepełnionego worka w odkurzaczu (podciśnienie tworzące się w dolocie przy zatkanym filtrze zasysało tłok, który zwierał styki i zapalał kontrolkę)
Jest ok. Myślałem że chcesz uzyskać więcej niż -1 a tego przecież zrobić się nie da. Ten pierwszy czujnik jak rozumiem to czujnik który zamyka styk przy odpowiedniej wartości. Drugi to czujnik elektroniczny na wyjściu którego masz napięcie którego wartość jest zmienia się wraz ze zmianą podciśnienia. Potrzebujesz vacuostat, np. PSE 100 EC tyle że te...
Faktem jest że w przypadku zatarcia popychaczy hydraulicznych silnik klepie jak czołg. Popychacze wypełnione są olejem silnikowym i w przypadku zatarcia nie kasują luzu zaworowego. Jakim olejem zalałeś silnik. Jeżeli pełny sysntetyk (rzadszy) radziłbym przejść na półsyntetyk (gęściejszy). No chyba że zatarte są już na amen. Co do falowania to radziłbym...
Paliwo złej jakości powodowałoby złą pracę w każdym zakresie obrotów. Nie odpowiedziałeś na temat świec zapłonowych - kiedy były wymieniane? We wspomnianym Renault: - wymieniłem kopułkę i przewody - sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego - sprawdziłem czujnik podciśnienia Powyższe (na szczęście mało kosztowne) kroki nic nie wniosły. Do świec (z...
Muszą być. Każdy wtryskiwacz powinien mieć oring. Sprawdź czy podłączyłeś wężyk z podciśnieniem z kolektora do czujnika na ścianie grodziowej. Sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.
czujnik podciśnienia renault renault podciśnienia podciśnienia renault
ochronnik przeciwprzepięciowy miganie oświetlenia suszarka electrolux edp12074pdw
maverick schemat zrobić rower elektryczny
Migomat nie podaje drutu, zadymienie, cewka działa Jak wyłączyć tryb ECO w podgrzewaczu Electrolux EWH SI EEC 80