Możesz założyć dowolny trójnik.
Na zdjęciu widzę ze jest przewód czarny z niebieska kropką. A w klapie gaszacej masz brak przewodu. Jest pusta dziura. Dodano po 7 Nie bardzo rozumiem to ze silnik pracuje głośno a jak zamkniesz to jest ciszej, ale jak co zamkniesz?
Wiem Renault Master 2010 r. 2,3 Pod kolektorem ssącym jest taka prostokątna puszka, na której z boku po prawej jest zaworek sterowany za pomocą linki na podciśnienie. Co to jest, bo nie mogę tego znaleźć. Problem w tym, że główka, gdzie jest zamontowana linka, się zerwała, wyrobiła i spadła, i klapa w środku się nie otwiera ani nie zamyka I np. czy...
podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze odp :D Dodano po 37 podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze Dodano po 22 wychodząc od vakupompy idziemy po wężyku i dochodzimy do trójnika, z czego jeden króciec kieruje nas do elektrozaworu turbiny złącze oznaczone VACU, a z elektrozaworu wyjście oznaczonym OUT idziemy do turbiny wróciwszy...
Nieszczelność na wężyku podciśnienia
Jak kolektor gorący to albo masz rozrząd przewalony albo EGR nie szczelny, innej opcji nie ma, jak nie kopci to znaczy że nie ma paliwa, bo nie mierzy powietrza. Po zdjęciu podciśnienia z turbo spaliny mają łatwiej bo VNT otwarte.
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Mam ten sam silnik. Zaślep dopływ spalin do egr-a, nie odłączaj zaworu, wywala błąd. Nie słuchaj opinii, że to skraca żywotność silnika. Zrobiłem tak już 130tys i nic. Przerwanie, to zapowietrzona rampa common rail. Sprawdzić błędy, skasować, jeździć do wystąpienia usterki i ponownie je sprawdzić. Niestety ten silnik tak ma, że jeżeli raz na pare dni...
Na bloku jest oznaczenie F9K . Moc 120km .
Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na odpalonym na LPG czy po zdjęciu przewodu podciśnienia z reduktora nie ucieka gaz. Opiankuj króciec. Genus od BRC bardzo często cieknie bo pęka membrana.
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Króciec przy kostce jest wolny, to jest odpowietrzenie powinien być na nim filterek. Dwa pozostałe to vac i podłączasz go do akumulatora podciśnienia ( czarna puszka na fotce) a drugi do siłownika. Żeby klapa działała akumulator podciśnienia musi być sprawny.
Witam. Czy ktos wie jak mozna regulowac cisnienie na sterowaniu skrzyni w renault ares 610? Skrzynia z 4 polowkami. I jakie powinno byc dokladnie bo z tego co wiem powinno byc ok 17 bar a ja mam tylko 14. Odrazu napisze ze przeciekow raczej niema. Pompy dobre. Rewers e.h. 4 polowki.
Witam. Czy wstawiając zawór zawór Europa Knorr AC598B do Keraxa 2007r muszę dać jakiś reduktor ciśnienia na ten zawór ? Problem jest taki że na żółtej słuchawce jest ciśnienie na spuszczonym ręcznym, niewielkie ok 1bara, ale wystarczy aby przyczepa lekko hamowała. Odłączając żółta słuchawkę przyczepa odblokowuje hamulce do końca. Ciśnienie w samochodzie...
a czy w czasie jazdy po wyżuceniu na luz samochód gaśnie.czy chodzi ci tylko o to że cały czas na biegu jałowym trzyma 700 obr\min.bo jeżeli nie gaśnie to nie jest tak żle.chyba ze różnie trzyma te obroty to wtedy trzeba coś dalej szukać .to jest chyba wtrysk jednopunktowy.więc spróbuj jeszcze pokręcić deikatnie potencjometrem przepustnicy.
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Cześc Wojtek ma racje a co z innymi czujnikami ????.Jeżeli komputer stwierdzi że informacje od czujnika podcisnienia są błedne to przejdzie w tryb awaryjny i nici z twojego planu (po to własnie jest autodiagnostyka systemu) .Masz jeszcze problem z czujnikiem położenia przepustnicy bo na 100% tam taki jest (ewe przeplywonierz powietrza o ile jest a...
Jeżeli czujnik GM to pasuje z poloneza.
No uporałem się z tym problemem okazało się że w króćcu od sterowania turbiną przy pompie podciśnieniowej zatkał się ten maluteńki otworek. I przez to brak podciśnienia sterującego wastegate-em w turbo. Banał a krwi napsuł. Dzięki za pomoc.....
Podciśnienia sterowania turbo po remoncie wszystkie sprawdzone?
jeżeli z czujnikiem podciśnienia zaczął sam silnik łapać wysokie obroty, to prawdopodobnie możesz mieć coś z pompą paliwową... jeżeli nić się nie dzieje, możesz trochę pojeździć, ale radziłbym pojechać do serwisu...
Uszkodzony korek?
Więc wiele może być przyczyn mniej lub bardziej wpływających na spalanie. Padnięty termostat znacząco podnosi spalanie, kable i świece też mają duży wpływ. Może jakiś wężyk podciśnienia jest pęknięty np. od map sensora.
Nie wiem czy o to Ci chodzi ale to pewnie wiesz w chwili odpalenia auta sztanga powinna być zaciągnięta przez podciśnienie i moim zdaniem dlatego jest 5% bo wtedy jest ,,pełny" przepływ podciśnienia przez zawór N75. Tak samo jak złączysz wężyki bez zaworu pełne podciśnienie. Jak turbina się rozbuja to większe wypełnienie PWM zaworu blokuje przepływ...
Witam Mam problem z Renault Master 2,3 dCi 2019 r. BiTurbo, przebieg 175 tys. Auto jechało, straciło moc, zjazd na pobocze, zgasło. Odpalam 5 s i gaśnie. Diagnoza: błąd p226322 — obwód doładowania, amplituda maksymalna. Wysokie ciśnienie spalin: 2,5 bar przed turbiną. DPF: ciśnienie na wolnych obrotach 18 mbar. Po odłączeniu wydechu samochód nadal gaśnie. Rurka...
Mam zwykłą najprostszą sprężarkę, bez zmiennej geometrii z zaworem upustowym wastegate sterowany podciśnieniem ponieważ elektrozawór który steruje gruszką podłączony jest do pompy vacum a pompa vacum wytarza podciśnienie a nie ciśnienie. No chyba że coś się zmieniło. Jak podłączyłem gruszkę do tego zaworku a drugi koniec dałem do ręcznej pompki vacum...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Podejrzewam że to może być powodem poszarpywania auta właśnie podczas jazdy ze stałą prędkością które nagle ginie gdy zaczynam przyspieszać lub puszczam gaz. Nie wiem czy tu się to też potwierdzi ale miałem takie poszarpywanie w swoim Renault Scenic I Lift 1.9 dCi 102KM F9Q732. Problemem okazał się przewód podciśnienia od vacuum pompy do serwa (był...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Witam. Co na to podłączenie do kompa? Sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia i dolotu do silnika.
Halo jest tu kto?? Obciążenie silnika liczy temperature silnika, temperatura powietrza, temperature paliwa, ciśnienie doładowania i podciśnienia, w moim przypadku silnik nie ma orginalnie egr i przeplywki ma tylko czujnik map sensor ktory podaje ciśnienie doładowania i temperature powietrzna a podciśnienia pokazuje caly czas 998 mbar pytanie brzmi czy...
Turbina po regeneracji za 1000 zł. Wczoraj czyściłem EGR cały w oleju tak jak i węże. Chciałem dmuchnąć w węża od odmy ale powietrze wróciło z mnóstwem sadzy. Dolot i wydech z turbiny sprawdzę najszybciej jak się da. A z czym wiąże się błąd podciśnienia w turbinie???
bizon799 , a jaką masz tą instalację gazową? Robiłeś jej jakiś przegląd ostatnio? Poranne ciężkie odpalanie może być związane z gazem - niektóre reduktory (w IV-ej gen.) lubią 'puszczać bąki' podciśnieniem (gaz zbiera się wtedy w kolektorze ssącym i wraz z benzyną 'zalewa' silnik). Aby to sprawdzić (jeśli masz wtryskową instalację gazową), zdejmij...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Kolego a przyciąga Ci sztangę od turbo jak nie widzisz to przy odpalonym zdejmij wężyk od turbo i sztanga opada jak podpinasz to idzie w górę a jak nie idzie to połącz razem przewody podciśnienia i obserwuj .
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Witam, po czyszczeniu zaworów podciśnienia problem falowania znikł
Tak właśnie gdzie znajduje się czujnik podciśnienia który leczy zużycie???
ale dla pewności sprawdzę też wtryski, bo komunikat był sprawdź wtrysk W tych Masterach komunikat na zegarach sprawdź wtrysk pojawia się praktycznie przy odłączeniu prawie każdego osprzętu. Wypnij kostkę z EGR, przepustnicy, zaworu podciśnienia turbo i sam się przekonasz. To jest trochę mylące.
- Sprawdzić drożność i szczelność przewodów podciśnieniowych oraz króćców. Później można sprawdzić wakuometrem wartość podciśnienia wacum i przy "odbiornikach". Można też komputerem sprawdzić jaka jest wartość rzeczywista ciśnienia doładowania a jaka żądana. - Sprawdzić czy nie jest zacięty w pozycji uchylonej EGR - Przepływomierz (tylko oryginał)
No ja powiem szczerze że też jestem zdziwiony, ale w kolektorze ssącym nie ma żadnego podłączonego czujnika. Czujnik jest z oringami uszczelniającymi tylko jest wciśnięty w zwykłe mocowanie i otworem. Dodano po 7 Może ktoś ma schemat podciśnienia w Laguna 3 2.0 16 v to z chęcią postudiuje gdzie to miało się znajdować :)
Witam, przy wymianie tarcz i klocków hamulcowych pedał sprzęgła się zapada. PRzed wymianą było OK, a po wymianie sie zapada? Zaworek przy odpowietrzniku sprzęgła jest dobrze zakręcony? Nie ma wycieku? Robiłem odpowietrzanie tydzień temu, ale użyłem pompki podciśnienia i zassałem płyn. Na początku był czarny...
Po sciągnięciu obudowy filtra powietrza, odpięciu czujnika podciśnienia i zatkaniu rury wlotu powietrza do przepustnicy w 95 % auto zachowuje się dużo lepiej. Nie strzela, reaguje na gaz, wchodzi plynnie na obroty. Wyglada to tak, że dostaje mniej powietrza i działa wtedy. Czyli bez zatykania ewidentnie jest za mało paliwa w mieszance a za dużo powietrza....
Pompa na okrągłą wtyczkę to LUCAS. Podłączenia wtyczki muszą być , twarda praca silnika pewnie przestawiacz kąta wtrysku nie podłączony , podciśnienia też pewnie powinny być na ogranicznik dymienia , to Bosch . Może numer pompy i zdjęcie .
Ten bezpiecznik poprzez przekaźnik ,,engine control,, zasila wszystkie newralgiczne elementy osprzętu silnika i sam sterownik, zasilanie z niego leci na przepływkę, zawór podciśnienia EGR, zawór turbo, sterowanie modułu świec. Trzeba sprawdzić po kolei zasilanie tych podzespołów aż znajdzie się przetarty przewód bo bezpiecznik pali się najczęściej z...
Ja na Twoim miejscu posprawdzał bym wszystkie przewody podciśnienia ;)
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
podciśnienia renault czujniki podciśnienia renault czujnik podciśnienia renault
onkyo ds575 citroen xsara świeca toyota toyota camry
tester wtryskiwaczy tester wtryskiwaczy
Epson L386 - Migająca dioda papier/ink po czyszczeniu głowicy Panasonic 43 sortowanie kanałów My Home Screen Google TV LCN ChanSort