Nie, czujnik podciśnienia!
Jest on zbudowany nastepujaco: Od kolektora ssacego prowadzi do niego gumowy wezyk podcisnienia, ktory podaje informacje do czujnika piezoelektrycznego wlasnie o cisnieniu w kolektorze. Do calego urzadzonka prowadza 3 przewody:masa,+5V,przewod z sygnalem do komputera wtryskowego. Sygnal stanowi napiecie od 2,5 do 4,7V, wprost proporcjonalne do ilosci...
Witam w mojej lagunie 2 jest brak mocy po odłaczeniu wtyczki na czujniku podciśnienia doładowania zaczeła przyśpieszać narmalnie i pracuje tak jak powinna. Czy można jeździć z wyłaczonym czujnikiem? Nie bedzie efektów ubocznych?
Czy ktoś może mi,powiedzieć gdzie znajduje się czujnik podciśnienia .czy to znajuje się przy pompie paliwowej.a jeśli jest zepsuty czy pasuje od poloneza.
Tak właśnie gdzie znajduje się czujnik podciśnienia który leczy zużycie???
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Trzeba by przełożyć cewkę z modółem zapłonowym. Są dość awaryjne. To samo dotyczy czujnika podciśnienia.
sprawdż szczelność połączenia kolektora z czujnikiem podciśnienia
Czujnik nowy, nic nie pomogło silnik gaśnie nadal. Co może być powodem takiego gaśnięcia przy tym błędzie DF045 który wskazuje czujnik podciśnienia ????
a czy w czasie jazdy po wyżuceniu na luz samochód gaśnie.czy chodzi ci tylko o to że cały czas na biegu jałowym trzyma 700 obr\min.bo jeżeli nie gaśnie to nie jest tak żle.chyba ze różnie trzyma te obroty to wtedy trzeba coś dalej szukać .to jest chyba wtrysk jednopunktowy.więc spróbuj jeszcze pokręcić deikatnie potencjometrem przepustnicy.
Zajmij się podciśnieniem i szczelnością dolotu, ale mniemam iż po prostu czujnik podciśnienia padł.
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Nie tam problem, najczęściej w obwodzie czujnika podciśnienia, albo spuchnięty węzyk albo sam czujnik, podchodzi z opla.
Czujnik podciśnienia co pokazuje? Bez diagnostyki ani rusz.
podobne objawy daje uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. aha jeśli byłby to czujnik podciśnienia to słyszałem że pasuje od astry i renault 19 tylko trzeba go wlutować wewnatrz kompa i niestety umieścić poza nim bo jest za duży
Rozwalony kolektor dolotowy. Nie znalazłeś dziury ;) Dodano po 46 Możliwe, że jeszcze czujnik podciśnienia odszedł w niebyt.
Do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym i jego instalacja. To ten z wężykiem idącym od kolektora do czujnika.
Mam wrażenie, że możesz posiadać problem podciśnienia. Źle podłączone podciśnienia do mapsensora mogą wyrzucać przeróżne błędy sugerujące niepoprawną pracę przepustnicy, wtrysków, przelewania silnika (zbyt bogate odczyty lambda). Zaczął bym od sprawdzenia działania tego czujnika i jego szczelności podciśnienia.
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Trzy rzeczy do sprawdzenia, w kolejności występowania usterki -obwód czujnika podciśnienia -czujnik temperatury -położenia przepustnicy Góra pół godziny roboty a temat wlecze się tydzień.
Czujnik przepustnicy ,podciśnienia, lub temperatury płynu mogą wprowadzić takie czasy wtrysku.
Czy może mieć znaczenie czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym ? Oczywiście że tak!
Sprawdzę to dopiero w piątek/sobote ale wydaje mi sie że wężyki nie są zamienione ponieważ nie grzebałem przy tym a zepsuło się z dnia na dzień. Jaką role pełni ta kostka ? Jeśli ktoś ma to poprosiłbym jakiś schemat albo jakieś wytłumaczenie. Wymiana czujnika zaworu podciśnienia ma jakiś sens? czy trzeba szukać głębiej ?
Tak bez zaglądania, nie widziałem takiego silnika, czujnik podciśnienia podmienić, przewody przedzwonić, przepływka jak jest to ta sama procedura.
Witam Sprawdź szczelność przewodu gumowego łączącego kolektor dolotowy z czujnikiem podciśnienia. To co piszesz wygląda na nieszczelność i branie lewego powietrza. Pozdrawiam
Stary takie pytanie to totalna ignorancja. Od tego jest wyszukiwarka!!! (czujnik podciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym.....ale czy to coś ci pomorze, znajdź dobrego fachowca)
Na benzynie czy na gazie się tak dzieje? Przewód między czujnikiem podciśnienia a kolektorem cały? Masy sprawdzone? Zasilanie rozrusznika? Luzy zaworowe? Kompresja?
Witam.Miałem podobną wadę w moim samochodzie.Przyczyny były dwie.Zużyte turbo i uszkodzony czujnik podciśnienia.Opisujesz że w przewodach podłączonych do turbiny jest smoła,jak to możliwe skoro turbo niby po remoncie.Powinno byc czyste.Czujnik podciśnienia może byc uszkodzony lub przewód łączący go z kolektorem ssącym może byc pęknięty i silnik pracuje...
Witam Po dokładnym sprawdzeniu wyszło że turbina jest niepodłączona tzn brak podciśnienia a także czujnika i elektrozaworu ciśnienia. Dodatkowo w wiązce która jest w silniku brak kabli do czujnika ciśnienia doładowania. Czy posiadacie opis jak prawidłowo podłączyć podciśnienia? Czy jeśli podłączę czujnik ciśnienia do wiązki która nie posiada tych pinów...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Przecież podał-Twingo 1.2B czyli silnik D7F Jeżeli tak głupieje to sprawdza się czujnik podciśnienia albo węża do niego, jest zaraz koło filtra powietrza.
Faktem jest że w przypadku zatarcia popychaczy hydraulicznych silnik klepie jak czołg. Popychacze wypełnione są olejem silnikowym i w przypadku zatarcia nie kasują luzu zaworowego. Jakim olejem zalałeś silnik. Jeżeli pełny sysntetyk (rzadszy) radziłbym przejść na półsyntetyk (gęściejszy). No chyba że zatarte są już na amen. Co do falowania to radziłbym...
do sprawdzenia wtryskiwacz.. do sprawdzenia czujnik wtrysku.. do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze.. do sprawdzenia ciśnienie paliwa.. do sprawdzenia sonda lambda.. do sprawdzenia jakość tankowanego paliwa jak i dystrybutora.. do sprawdzenia ciśnienie w oponach..
Miałem dokładnie ten sam problem, brak wolnych obrotow na zimnym silniku. Przyczyna prozaiczna, sprawdziłem przewody podciśnienia. Jeden się zsunął (nie wiem od czego). Drugi prowadzący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia, pękł. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Czujnik niczym nie jest połączony z kolektorem, ani też nie jest w kolektorze. Jeśli ktoś zna budowę takiego silnika to będzie w racjonalny sposób wytłumaczyć dlaczego czujnik jest umiejscowiony w tym właśnie miejscu. No ja chętnie sie dowiem jak MAP może działać nie podłączony do podciśnienia ?Chyba że to jakiś nowy model na bluetooth a ja cały głupi...
Kolego, ja wyeliminowałem klekotanie w tym zakresie obrotów, granie wtrysków, dymienie na biało. Powód był jeden: niedrożny przewód podciśnienia sterującego, był zagięty.... A dziwne działanie silnika, problem z czujnikiem różnicy ciśnienia DPF, walił zwarcie na sterownik. Wymień albo odłącz wtyczkę, w moim przypadku to pomogło. Co jakiś czas wywalało...
Halo jest tu kto?? Obciążenie silnika liczy temperature silnika, temperatura powietrza, temperature paliwa, ciśnienie doładowania i podciśnienia, w moim przypadku silnik nie ma orginalnie egr i przeplywki ma tylko czujnik map sensor ktory podaje ciśnienie doładowania i temperature powietrzna a podciśnienia pokazuje caly czas 998 mbar pytanie brzmi czy...
Nie wiem czego szukasz ale ty nie masz tzw. map sensor, ty masz czyjnik ciśnienia a nie podciśnienia i znajdziasz go na róże dolotowej do in let za intercooler . Dlaczego pytasz o to i jaki masz problem? Chyba że wiesz?
Jak przyczyna powoduje błąd "obwód wlotu powietrza" w tym silniku? Nie chodzi o czujnik podciśnienia tylko właśnie ten błąd jaki napisałem. Pojawia się wtedy, kiedy zgasi się silnik, odłączy akumulator, załączy na nowo-i już jest.
Problem w moim Renault Koleos 2,0 dCi wygląda następująco; Samochód wszedł w tryb awaryjny po dojechaniu do mechanika wyskoczył błąd - czujnika ciśnienia doładowania . Został wymieniony na nowy wraz z zaworem podciśnienia . Samochód odzyskał dawną moc może nawet jeszcze i większa spadło spalanie paliwa. ALE po przejechaniu odcinka pojawia się Check...
Witam! Kilka dni temu pisałem o problemie dotyczącym nierównych obrotów i duszenia się mojej Megane. Po wymianie czujnika podciśnienia auto chodzi już równo, ale wciąż dostaje zadyszki przy ok. 3000 obr/min. Sprawdzałem na 3 innych czujnikach, na każdym to samo. Ciekawostką jest to, że autko po odłączeniu czujnika podciśnienia jeździ jak najbardziej...
Poniewaz nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jaki tam jest oring , oraz nie mogłem go zdeinstalować od strony podwozia to użyłem silikony uszczelniając te grzalkę. Na dzis jest ok . Pierwotna przyczyna lewe powietrze , na grzałce podgrzewacza powietrza w kolektorze dolotowym. Temat zamkne za parę dni . Moze ktoś będzie miał ptyania . ----------------------------------------...
Otwórz maskę i po lewej stronie silnika z boku kolektora ssącego są trzy króćce od podciśnienia sprawdź czy wężyki lub korki z nich nie spadły. P.S. W tym silniku nie ma przepływomierza a właściwie to czujnika masy powietrza zasysanego. Jest za to czujnik podciśnienia MAP - SENSOR i znajduje się po prawej stronie komory silnika na podszybiu. Zielona...
Paliwo złej jakości powodowałoby złą pracę w każdym zakresie obrotów. Nie odpowiedziałeś na temat świec zapłonowych - kiedy były wymieniane? We wspomnianym Renault: - wymieniłem kopułkę i przewody - sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego - sprawdziłem czujnik podciśnienia Powyższe (na szczęście mało kosztowne) kroki nic nie wniosły. Do świec (z...
Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .
Problem pojawia się gdy puszczam nogę z pedału gazu obroty spadają a silnik krokowy działa jakby z opóżnieniem i auto często gaśnie, czasami silniczek zdąży. Faktycznie, może to tylko silniczek krokowy. Ale gdyby nie pomogło czyszczenie, sprawdź zawory. Miałem identyczne objawy. Dodatkowo - zimny silnik na wolnych obrotach pracował nierówno (Megane,...
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Pytanie czy jest możliwe aby przepustnica robiła takie problemy żeby sterownik wyłączał zasilanie przekaźnikiem systemowym? Nie jest możliwe. Sterownik odłączy sterowanie tego przekaźnika jedynie w przypadku braku/nierozpoznawalnych impulsów z czujnika wału. Szukaj usterki w zasilaniu/masach, podłącz zewnętrzne i zrób test. Masy podpięte bezpośrednio...
Witam. Mam chyba taki sam problem, laguna 2 2001 dci 120km. Teraz juz nawet jak stoi na jałowym po dodaniu gazu tak dziwnie strzela, najgłośniej słychać w okolicach filtra powietrza. Wymieniałem już EGR i czujnik podciśnienia turbiny, pomogło na kilkaset kilometrów. Dodam, że jak wyłącze EGR problem ten nie występuje. Nie wiem już co robić :(
Wtrącę się przypadkiem. Ile przebiegu ma ten silnik? Regulacja zaworów jest hydrauliczna, bo jeżeli nie to prawdopodobnie konieczna jest ich regulacja. Dla ciekawości powiem, że w silniku F3R od Renault Laguna miałem identyczną sytuację. Wymieniono wszystko co możliwe: świece, czujniki, lambdę, reg. wolnych obrotów, czujnik podciśnienia, sprawdzono...
Czujnik ciśnienia masz od kontrolki. Od niedrożności filtru masz czujnik podciśnienia. Czujnik ciśnienia wiesz na jakiej zasadzie działa. Czujnik podciśnienia tez już powinno Ci to dać do myślenia. Dodatkowo z tego co mi się wydaję na silniku nie ma czujnika zapchanego filtru oleju. Kontrolki zapchanych filtrów masz od układu hydrauliki i filtru powietrza.
Chyba to także podejrzewam iż nie wyczuwam aby turbo kopało jedzie bo jedzie. Ok będę szukał... Ale widzę iż jeżeli pompa nie działa lub jest nieszczelna turbo nie będzie działało prawidłowy w tym ERG itp. Polecam film, test vacuum pump. https://www.youtube.com/watch?v=-lgYAS3G... Wracając do tematu nadal nie rozwiązałem problemu z brakiem mocy. Zrobiłem...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Dzięki kolego Tylko mam pytanie ta gumka to przy którym czujniku ? Bo ta od podciśnienia jest u mnie ok pozostaje w przepustnicy od temperatury chyba że jeszcze inna. Ps.Przy czyszczeniu przepustnicy kojarzę że uszczelka na odmie silnika była troszkę sfatygowana. EDIT: Usterka usunięta. Czujnik podciśnienia wymieniony. Dodam dla kolegi co chciał do...
Jest ok. Myślałem że chcesz uzyskać więcej niż -1 a tego przecież zrobić się nie da. Ten pierwszy czujnik jak rozumiem to czujnik który zamyka styk przy odpowiedniej wartości. Drugi to czujnik elektroniczny na wyjściu którego masz napięcie którego wartość jest zmienia się wraz ze zmianą podciśnienia. Potrzebujesz vacuostat, np. PSE 100 EC tyle że te...
Po sciągnięciu obudowy filtra powietrza, odpięciu czujnika podciśnienia i zatkaniu rury wlotu powietrza do przepustnicy w 95 % auto zachowuje się dużo lepiej. Nie strzela, reaguje na gaz, wchodzi plynnie na obroty. Wyglada to tak, że dostaje mniej powietrza i działa wtedy. Czyli bez zatykania ewidentnie jest za mało paliwa w mieszance a za dużo powietrza....
Pomijając dyskusje na temat iskry zapłonowej, to jakbym czytał o moim aucie. Start chwila i PAH!!! PAH!!! Był padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i dawało za dużą dawkę paliwa. Może uszkodził się przy przekładce, może wtyczka uszkodzona. Błąd ortograficzny poprawiłem.
Postaraj się sprawdzić przewód (wężyk podciśnienia)do czujnika podciśnienia może być naderwany i kiedy uszasz ostro silnik przesówa się na poduszkach a wtedy wężyk może gubić część podciśnienia a to jeden z najwarzniejszych informacji dla wrysku.(taka usterka występuje bardzo często w megane 1.6).Sprawdz i daj znać.
https://youtu.be/lEJlcSs55H8 Auto po wymianie termometru, oraz czujników temp powietrza i podciśnienia odpaliło i nie zgasło.. ale po czasie zaczął zwalniać i przyspieszać obroty. Odstygł i po południu znowu odpalił i zgasł.. zaczynam wątpić czy znajdę przyczynę. W filmie to ja gazuję.. Jednak i obroty same idą do 1150 około by spaść czasem do 704....
sprawdź map sensor na wolnych obrotach przy ciepłym podepnij mu pompkę podciśnienia taki wakuometr, i ustaw na 340, oczywiście zaślep otwór w kolektorze ssącym i sprawdź czy ma różnicę pomiaru z komputera i zegara na waku, jeżeli tak to map do wymiany.
Witam! jak w temacie pływające obroty od 1500 do 2000tyś. obr/min silnik 1.6e 8v 90km niezależnie czy ciepły czy zimny, zazwyczaj po przejechaniu krótkiego odcinka nigdy po odpaleniu. Wymieniłem silniczek krokowy, przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza i czy nie są uszkodzone wężyki, pozakładałem nowe opaski na wężyki, zmieniłem...
czujnik podciśnienia ok, czujnik przepustnicy ok vacum pompa ok, powietrze jest. okazuje sie ze chyba kierowniczki w turbinie nie chodzą na wolnych obrotach turbina nie ładuje pod obciążeniem w czasie jazdy do 2100 obrotów nie doładowuje powyżej 2100 przeładowywuje a jak podciśnienia są ok to zostaje turbo jak dam dziś rade czasowo to ją wytargam co...
Witam. Może ktoś pomoże Pacjent Renault Master 120kW. Przy przebiegu 495tyś żywot zakończyło turbo, po oględzinach silnika, zakupiliśmy kompletny silnik+turbo+skrzynia z bitego Mastera (bok i tył) z przebiegiem 7tyś. Po przełożeniu silnika zaczęły się problemy. Auto jakby nie miało mocy, została wymieniona przepustnica + przepływomierz i przy prędkościach...
Witam! Auto na postoju pracuje idealnie, ale podczas przyspieszania jak się mocno wciska gaz to przerywa i dławi się. Jak delikatnie i spokojnie to jest ok. Błędów w kompie brak sondy pracują idealnie, świece nowe, cewki podmieniane od sprawnego auta wraz z czujnikiem podciśnienia. Świerzy zakup i podobno rozrząd zmieniany wraz z wariatorem, i po wymianie...
słuchajcie,samochód mi nie palił ponieważ padł czujnik podciśnienia kolektora ssącego(takie plastikowe czarne pudełeczko mieszczące się po pokrywą silnika pod podszybiem) Byłem u mechaniika, podłączył auto pod kompa,zamówiłem czujnik koszt 90zł(zamiennik prawdopodobnie od Daewoo Lanos) i wszystko wróciło do normy. Dziś rano jeszcze przed zmianą tego...
Zdecydowałem sie na rozebranie zaworu regulacyjnego powietrza biegu jałowego (mylnie nazywanym silnikiem krokowym). Mechanicznie jest bez zarzutu. Elektrycznie - nie sprawdzałem , bo nie wiem jak. Żadnego mikrowyłącznika nie znalazłem. Do zaworu dochodzą trzy przewody, w tym jeden masowy. Wszystkie dochodzą do wirnika ułożyskowanego na nieruchomej osi...
Wężyki od podciśnienia, mogą ulegać rozmiękczeniu i zasysać się, wtedy nie zaobserwujesz nieszczelności... N75 poprostu wyciągnij i obejrzyj, czy nie popękał, bo może Ci uciekać ciśnienie... Sam nie mam Renault'a, ale słyszałem że częstą przyczyną takiego zachowania jest czujnik mierzący ciśnienie doładowania, ale gdzie on jest to ja nie wiem :/ Jaki...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Wprawdzie nie znam dokładnie tego silnika jednak w podobnym przypadku uszkodzony był czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Myślę że warto by też sprawdzić wskazania przepływomierza masowego czy nie podaje zaniżonych wartości. Komputer myśli że ma dużo mniej powietrza niż w rzeczywistości podaje zaniżoną dawkę paliwa. Auto nie ma mocyi dusi się...
Jak zatkam wlot do turbiny to gaśnie. Ni syczy, nie kuleje, tylko gaśnie i mocno zasysa rękę. No bo, skoro czujnik, wiązka, rury dobre, gaśnie po zatkaniu, podciśnienia dobre, to co innego? Geometria była wyjmowana i czyszczona, podobno poobrywały się śruby. Widać nakrętkę po 2 stronie muszli, auto wziąłem w rozliczeniu za inne, podoba mi się, trudno,...
walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Jak na obrotomierzu nie widać to problem zapewne nie jest z obrotami, a z wypadającymi zapłonami - przyczyna zwykle jest w przewodach zapłonowych, fajkach lub cewkach zapłonowych (przebicie). Zwykle takie zjawisko nasila się w wilgotne dni, ustępuje...
Dzień dobry. Mam pytanie ruszam autem i przy zmianie biegu na 6 odcina turbinę i jezdzi jakby chciał a nie mógł. I nie ważne czy silnik zimny czy ciepły problem jest za każdym razem. Zatrzymam się wyłączę silnik, włączę i znów dochodzę do szóstego biegu i znów odcina. Wymieniłem czujnik jakiegoś ciśnienia czy podciśnienia nie wiem nie znam się. Ale...
Witam, mam problem z renault megane 1.6 8v 75KM 1996rok, mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny, megane ma za niskie obroty około 0,5 tyś, a gdy sie nagrzeje dochodzą aż do 2tyś na biegu jałowym, silnik krokowy+czujnik położenia przepustnicy wymieniłem, podciśnienia też są ok, dodam jeszcze że po odłączeniu silniczka krokowego silnik nie reaguje,...
Witam Od paru dni w moim aucie zapaliła się kontrolka dignostyki (kwadracik ze spiralką). Nie jest to jednak odczuwalne podczas jazdy , obroty również są poprawne , auto pracuje równo. Z tego co się doczytałem jest za to odpowiedzialny mi.n czujnik podcisnienia. Po wymianie czujnika na nowy ( zamiennik ) opisanakontrolka przestała świecić jednak obroty...
To na 100% jedna z trzech rzeczy: -przewód podciśnienia (sprawdź wszystkie te cienkie, nawet jak ,,na oko" dobry zdejmij i powyginaj może być trzaśnięty) -kabel masowy od komputera do silnika (sprawdź oczko przy silniku, często tam ginie masa) -czujnik położenia przepustnicy
Panowie, jak w temacie. Laguna cierpi na brak mocy i to nie na zasadzie lekkiej utraty mocy, tylko albo jedzie normalnie, albo w ogóle nie jedzie. Zazwyczaj odpuszczenie i ponowne naciśnięcie gazu niweluje na chwilę problem. Co zauważyłem, to że po odpięciu podciśnienia z gruszki fakt że auto jest zmulone, ale reaguje na gaz za każdym razem i nic się...
Witam wszystkich. Ostatnio pisałem na forum post o mojej megane która nie chciała wkręcić się w obroty(https://www.elektroda.pl/rtvforum... wyczyściłem EGR i tymczasowo problem znikł auto jeździło normalnie, nie kopciło, nie szarpało, ogólnie nie było żadnych problemów aż do dziś gdy wracałem z trasy. Auto na początku zaczęło...
Witam! Mam problem z Laguną II 1.8/16v (F4P), silnik nie schodzi z obrotów, po odpaleniu wchodzi na 1400obr z czasem gdy się nagrzeje schodzi do 1000obr, gdy dodam gazu do 4000obrotów i puszę pedał gazu to schodzi do 1500obr. Pod czas jazdy wchodzi dobrze na obroty silnik jest dynamiczny dobrze ciągnie, przy zmianie biegów obroty spadają do 1500. Oczywiście...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy najpierw. Jak nie to może coś z podciśnieniami nie tak?
Witam mój skoczek jakiś czas temu znacznie stracił na mocy i ciężko jest się nim rozpędzić do 100. wymieniłem filtr paliwa i nic, turbina niby sprawna, bo wąż robi się twardy, odłączyłem przepływowy i bez zmian dopiero po odłączeniu czujnika podciśnienia doładowania jest troszkę lepiej więc go podmieniłem ale i tak jest bez zmian. Dziwi mnie tylko jedno,...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Wielkie dzięki za zainteresowanie. Silnik F3P (sterownik Fenix), tylko benzyna. Sprawdziłem wężyki "na oko" są dobre, wtyczki czujników czyste (nie zaśniedziałe), rezystancja czujnika temper. w normie. Miałem mało paliwa blisko rezerwy więc poczęstowałem Lagunkę 0,5L denaturatu, zatankowałem do pełna i znowu denaturat, tym razem 1L, a niech się napije...
Serdecznie witam po dłuższej przerwie.Jak wcześniej pisałem jestem pechowym posiadaczem peugeota 307 hdi lift moc 136 kM przebieg podobno 161000 km.Samochód kupiony od handlarza-mechanika ponad cztery miesiące temu.Przejechał do domu ok 700 km bez kłopotów.Już na drugi dzień pojawiły się kłopoty-brak mocy przy obrotach ponad 1500.Podpompowanie gruszką-samochód...
Witam wszystkich. Od miesiąca borykam się z problemem podwyższonych i falujących obrotów w mojej Megance, ale od początku. Samochód to Renault Megane Classic 98r 1.6 8v + gaz Brc Just II generacji. Problem powstał podczas jazdy. Zaświecił się zygzak i zaraz obroty podwyższyły się na 1500. Po przejechaniu jakiś 5 km zatrzymałem się zgasiłem samochód...
Witam. Panowie mam problem i proszę specjalistów o porady i podpowiedzi , gdyż już sam nie daję rady. Otóż mój samochód Laguna ii 2003 1,9dci 120km i nie ma mocy. Turbina wymieniona ok. 1000km temu , gdyż padła , odma wyczyszczona , czujnik podciśnienia reaguję i napięcie na 2 i 3 przewodzie na zapłonie 1,8950v po odpaleniu przy 2000 obrotów ok. 2,4v...
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
Witam, jestem tutaj całkowicie nowy, i mam taki sam problem. Auto kiedy jest zimne zachowuje się tak jakby nie działało ssanie. Podczas oględzin znalazłem na czujniku podciśnienia brak jednego z przewodów. na załączonym zdjęciu zaznaczyłem czerwonym kółkiem. Niestety nie ma nigdzie luźno wiszącego przewodu. czy mogę poprosić o pomoc, gdzie znajdę drugą...
Usterka jak w temacie. Świece, przewody, kopułka itd wymienione i sprawne. Moduł zapłonowy Bendix/Renix (ze zintegrowanym czujnikiem podciśnienia) podstawiony inny - ze sprawnego samochodu. Zasilanie modułu stabilne, monitorowane analogowym miernikiem podczas jazdy. Silnik czasem chodzi równo, jednak bardzo często odczuwalne jest szarpanie, głównie...
Witam, na początek proponuje rozebrać i przeczyścić czujnik podciśnienia turbiny. Uważaj i nie pozamieniaj kolejnosci przewodów podcisnienia, które jak masz możliwość to możesz przedmuchać sprężonym powietrzem. Czujnik wyciągnij tylko z plastikowej obudowy na pewno jest zawalony syfem, nie rozkręzaj go na drobne cześci bo będziesz musiał go ustawiać....
byłem na comp. wyrzuca chyba 9 błędów między innymi - EGR -czujnik położenia wału, podciśnienia, turbiny. -ciśnienia paliwa wtryski wszystkich nie pamiętam. było że jest akumulator rozładowany a jest dobry. wszystkie te błędy wywala w momencie kiedy zapala i gaśnie bo silnik w tych momentach pracuje chwilowo na 400 do 600obr i gaśnie czasami nawet obrotomierza...
Temperatura płynu sprawdzona rośnie i osiąga ok 90stopni, czujnik mierzy prawidłowo. Temp zasysanego prawidłowa - sprawdzone. Wydech drożny - sprawdzone Ciśnienia paliwa nie mierzyłem ale gdy silnik nie równo pracował, zacisnąłem przewód powrotny paliwa i silnik zaczął równo pracować. Proszę wytłumaczcie mi jak działa ten regulator na listwie paliwowej...
Tak,tylko jedna była wymieniana bo w tedy auto cały czas gasło i w jednym momencie tylko cos strzeliło i nawet nie odpaliło A to "strzeliło", to przed, czy po hmm, początku tej historii ? Zdarzało mu się częściej strzelać ? Układ dolotu został sprawdzony ? Podciśnienia ? Jakaś diagnoza komputerem była, czy tylko wymiana cewki ? Jak ma być kilka cewek,...
Witam.Mam Renaulta Lagune II z 2002r. 1.9 dCI 120 KM z samochodem jest problem ponieważ jest słaby na niskich obrotach ożywać zaczyna przy 3 tyś. obrotach ale i tak nie ma takiej mocy jak powinna , gdy się ją gniecie to w miarę przyspiesza ale kiedy się wrzuci 4,5,6 bieg przy niskich obrotach i chce się przyspieszyć to wyrzuca błąd DF301(nieszczelność...
Pisałem wszak , że autokalibracja przy idiotycznym ciśnieniu nie może się udać . Na szczęście zdjęcia wyjaśniają dlaczego : okazuje się że paprak , który próbował to zainstalować wcale nie podłączył podciśnienia do reduktora ! Wiele już rzeczy widziałem i zawsze się jeszcze znajdzie zadziwiający dureń.Omijaj proszę go z daleka jeśli Ci życie miłe !...
Kolego, ta marchewa to niedrożność f. paliwa. Przy filtrze jest czujnik który się zwiera (albo rozwiera ?) przy większym podciśnieniu. Zakładam że filtr jest nowy, zdejmij szybkozłączki ze smoka, zdemontuj smok, sprawdź, przedmuchaj, musi tam coś być.
Witam Mam problem z RENAULT SCENIC 97r 2,0 8V, wymieniana była uszczelka pod głowicą, sączył się olej na zewnątrz od strony kabiny. Jedynym objawem był wyciek oleju. Silnik rozebrano a tyle ile to było konieczne w warsztacie mechanicznym, głowica do planowania, wymiana uszczelek wszelkich. Samochód uruchomił się, wentylator działa jednak - obroty to...
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
czujnik podciśnienia renault renault podciśnienia podciśnienia renault
płynna regulacja prądu prostownika silnik krokowy zębatka iglica wtryskiwacza
winda osobowa płyta główna ld03e
Objawy uszkodzonego przepływomierza MAF w samochodzie Montaż gniazda USB-C w lampie solarnej