Witam!! dzięki za sugestie , na razie spróbuje oczyścić wtryski , może to pomoże!! pozdrawiam przemek s
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Do zamkniecia
Sprawdź kompresję i zawory.
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Kolejny wątek o tym samym. Wracając do tematu, to u mnie były to 2 uszkodzone wtryski benzynowe. Tyle, że auto na zimnym w ogóle nie chciało przyspieszać i się dławiło.
Tak, deska klasyczna. kontrolka pracy silnika sie nie zapala.
i co było?
Wiam Polecam zajerzeć na forum Klubu Renault Laguny - dział techniczny i zadać pytanie: http://www.renaultlaguna.pl/forum/ Tam prędzej na ten temat uzyskasz odpowiedź Pozdrawiam
A na oryginalnym clipie wszystkie parametry dobre razem z sondami, bo się pytałem. Dodano po 58 Szarpanie szarpaniem, a dławienie.
Ustawienie luzu zaworowego, sprawdzenie czy nie zasysa lewego powietrza, kontrola instalacji WN.
Witam, Przyczyną może być moduł cewki zapłonowej. To on najczęściej powoduje takie objawy. Pozdrawiam.
Od dłuższego czasu coś się dzieje, została wymieniona sonda lambda , nic to nie dało. Auto przy zatankowanym zbiorniku na max zachowuje się normalnie. Tylko paliwo spadnie po niżej zasięgu 220-250km i w dół , dławi się na pierwszych biegach. Co może być przyczyną?
może jest uszkodzony czujnik temperatury??
Na komputerze wyskoczył błąd przepustnicy (obwod otwarty lub zwarcie) A jak już się rozgrzał to nie falowały Ci obroty na luzie? Dodano po 1 Na komputerze wyskoczył błąd przepustnicy (obwod otwarty lub zwarcie) po usunięciu i ponownym sprawdzeniu błędów nic nie wykazało Możliwe że masz uszkodzony czujnik TPS (położenia przepustnicy) i dlatego masz...
Problemem był jednak tylko katalizator
Tam nic nie zmieni i nie pomierzy bo jest jak jest. Po drugie jeśli jest gaz to tu bym szukał przyczyny.
Zajrzyj do zbiornika paliwa.
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
sprawdz cewkę WN
Jaki gaz i jaki scenik.?
http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... sprawdz tu lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... powodzenia
Problem polega na nagłej utracie mocy, najczęściej na 1 i 2gim biegu ale nie ma reguły, to samo zdarza się na 3cim i wyżej ale rzadziej. To by mogło wskazywać na niedobór paliwa lub ubogą mieszankę. Wróć do podpowiedzi znajomego i sprawdź wszelkie układy podciśnieniowe w tym też odpowietrzanie zbiornika paliwa.
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Czy udało Ci się znaleźć przyczynę? Mam podobny problem z thalią z silnikiem E7J, 2-3 minuty po odpaleniu dławi się przy wciskaniu gazu...
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Sprawdź czujnik temperatury. Być może daje złe wskazania i komputer źle dobiera skład mieszanki.
dlaczego niemożliwe?? gdy odłączyłem jeden przewód pracował na trzy bardzo ciężko lecz pracował.. dodam ze silnik ma moc nie dławi się...
Odłącz na jakiś czas sprzęt- wtedy potwierdzisz lub wykluczysz. Poza tym można zmierzyć prąd ładowania.
Czytając zrozumiałem, że szukasz dobrego warsztatu, ale nie wiemy skąd jesteś, ale jakbyś tam u siebie popytał, to na pewno jest taki polecany elektromechanik...
Kom nie pokazuje żadnych błędów Dodano po 10 Auto się zachowuje jak by nie dostawał paliwa lub powietrza Dodano po 56 po naciśnięciu gazu sie dławi
Przewody WN są dobre. A z tym powietrzem to chodzi ci o to, że jakiś przewód morze być dziurawy czy jest gdzieś to źle wyregulowane ( jak tak to gdzie to sie reguje?) Aha i jak sprawdzić czy zapłon jest dobrze ustawiony? Jak mu zaciągne całe ssanie to go dławi.
Wczoraj sprawdziłem cewki zapłonowe i jedną wymieniłem na nową i silnik pracuje idealnie. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Temat zamykam. Pozdrawiam!
gaz jest na linkę
Renault Megane 2 1.6 16v 2004 benzyna. serwis 2007 przegląd 2008 (filtry,świece,olej,pasek rozrządu.....itd 2007 listopad) Przebieg 89.000km Paliwo 95 Bateria nigdy nie zmieniana(elektronika oryginalna). Samochód nie posiada żadnych przeróbek wszystko fabryczne. Witam i proszę o pomoc. Jak wspomniałem w temacie ( patrz wyżej ) to mój samochód. Mam problem...
Jak czasy wtrysku są wpożo to same wtryski lub pompa. Ile jeździsz na benzynie?
Witam Może warto na początek sprawdzić jakie błędy pokazuje komputer? będzie punkt zaczepienia. Można też zastanowić się czy nie jest to problem z czujnikiem położenia wału.
Może poprostu jakies "paprochy" ma w przewodach i sie dławi... Tak samo mam w renault 19 1.8 i nie moge sobie z tym poradzić:( Dostałem rade aby dolac z 0,5l denaturatu do paliwa. Dolałem i jest lepiej;P
tu nie chodzi czy umiem czy nie,ten samoch.jest moim pierwszym na LPG ,jesli chodzi o ogólną mech.ogarniam ale co do gazu wole pytać doświadczonych ludzi. Do tej pory z LPG dawałem sobie jakos rade. Z tego co tu piszą sonda ma oscylować uboga-bogata w pobliżu tych 100 krok. U mnie jak już tak da sie zrobić po jakimś czasie spada do ubogiej i stoi,silnik...
W jaki sposób gaśnie???? dławi się, wyłącza całkowicie prąd itd. ?
Ok auto odpaliło - przyczyną okazała się wtyczka przy pompie paliwa, jednak auto faluje na obrotach a przy gwałtownym dodaniu gazu dławi się i gaśnie.
Tak, chodzi o jazdę mniej więcej taką samą prędkością, podczas godzinnej jazdy samochodem, co jakiś czas samochód się dławi, nie ma siły wejść na wyższe obroty, trzeba wtedy wcisnąć pedał gazu do końca i jest ok.
Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że na 1 auto jedzie aż do odcięcia i na postoju silnik...
Napewno jest uklad elektroniczny ktory steruje cala instalacja gazowa. Co do silnika krokowego to jest sprawny i byl sprawdzany ostatnio. Nie jestem pewien czy jest to tak jak w kilku innych postach wina cewki zaplonowej. Wspomne tylko ze nie byly w tym samochodzie wymieniane przewody wysokiego napiecia. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam problem z moją renio, silnik zachowuje się tak samo czy jest ciepły czy zimny. Jak pracuje na wolnych obrotach pojawiają się drżenia w silniku, które są odczuwalne wewnątrz samochodu, a jak gwałtownie przyspieszam to są przerwy w mocy i delikatnie się dławi, tak gdzieś do 1500 obrotów dalej jest ok, jeśli jadę spokojnie to nie...
Po włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki normalnie zapalają się i gasną. Błędy póki co czytane CDIF-em. Nie mam pod ręką nikogo z Clipem. We wtorek wybieram się do zakładu gdzie typowo zajmują się elektroniką samochodową. EDIT:// Tak gwoli ścisłości, auto normalnie odpala, nie ma z tym problemu, nie dławi się, nie krztusi.
Witam! Mam reno z 92r i wszystko jest niby ok ale pali mi ponad 10l,chyba trochę dużo:cry:a przede wszystkim przy przyśpieszaniu mi trochę dławi co jest uciążliwe.Depnę trochę mocniej na gaz i za nim się rozpędzi to chwilę go przydławi.Nie wie przypadkiem ktoś co to może być? Sonda lambda i analiza spalin ok.
Moze najpierw diagnostyka komputerowa.
dzieki za pomoc
Pojedz na regulacje gazu.
Potwierdzam u mnie to samo:)
Witam wszystkich,jestem nowy na elektrodzie. Przed swiętami kupiłem kangoo 1,9D 65KM, 98r. po tygodniu dla zasady wymieniłem rozrząd,paski, filtry,olej itd. przed wymianą nie zauważyłem tego,lub tego nie było, podczas przyspieszania silnik się dusi i po pewnym czasie znowu dostaje kopa i wtedy zakopci. Tak jest na wszystkich biegach.powyżej 100km\h...
Podłączając radio do zasilacza dostaję informację o 1v i 3.3A obciążeniu. Czyli radio dławi zasilacz. Zacząć od usunięcia zwarcia - w obwodach wejściowych zasilania - np. dioda zabezpieczająca, kondensator na wejściu 12V, końcówka mocy (jednak ją byłoby "czuć") itp. Powinien wystarczyć omomierz. A dalej to zagadka - 10V na module zamiast 3V3 przy 1V...
Posiadam R-19 95r F3N 740 na mono wtrysku +LPG Dodano po 9 [minuty]: Posiadam R-19 95r F3N 740 +LPG Po zapaleniu krótkim nagrzaniu ruszam auto się dławi i gaśnie następnie mam durze problemy z odpaleniem tak jak by był zalany. Kręcę puszczam rozrusznik i lekko słychać jak silnik łapie następnie z rury basowy odgłos i gaśnie i tak do bólu . Pomaga tylko...
Dzięki za pomoc i wyjaśnienia. Problem rozwiązany. Nie przypuszczałbym, że za takie zachowanie odpowiedzialne są... świece zapłonowe. Niby wyglądają ok, czyste, wygląda że spalanie dobre. A jednak po wymianie na inne nie ten samochód. Jedyne co mnie zastanowiło w dwóch świecach, to na korpusie ceramicznym na styku z metalem, widać brązowe odbarwienie....
Sprawdź najpierw to co napisał mój poprzednik a w następnej kolejności silniczek krokowy.
Nie miałem czasu napisać ale usterka naprawiona , można temat zamknąć . Kto zgadnie co było ? Podpowiem że jedna z odpowiedzi sugerowała faktyczne uszkodzenie .
Max 7.5 l Chyba z górki na luzie. Co do spalania, skoro się dusi/dławi to diagnostyka i podgląd parametrów pracy silnika
Witam Bractwo Gdzieś widziałem podobny watek ale szukam i nie mogę odnaleźć... Wilgoć w powietrzu roztopy wjeżdżam w kałużę dość obfita i po chwili dławi się silnik i gaśnie... kontrolki wszystkie się pala , rozrusznik kręci, po chwili samochód ładnie pali i równiutko pracuje. Na gaz się przełącza i równiutka praca. Pytanie - Jakie elementy mogą, narażone...
Podłącz go pod komputer powinny być błędy zapisane i wtedy można dalej myśleć.
a filtr paliwa i powietrza
Witam. Jest to tzw. ogranicznik białego dymienia. Jak wiesz zimny silnik diesla powoduje większe dymienie. W starszych FH12 ogranicznik działa automatycznie przy zaciągnięciu hamulca postojowego. Uruchamiana jest klapa hamulca silnikowego, która dławi wylot spalin. Ma to spowodować szybsze rozgrzewanie się silnika i zmniejszenie emisji spalin. W fabrycznej...
Przy identycznych objawach w Renault Megane - wymieniłem świece zapłonowe. Pomogło.
Witam Mam Renault Megane 1.6 na 8 zaworach. Założyłem 2 miesiące temu do niej gaz ( wtrysk gazu ) ze sterownikiem AGIS. Zaczynam jednak żałować tego posunięcia. Instalacja mimo kilku wizyt u gazownika nie działa poprawnie. Po pierwsze na wolnych obrotach co jakiś czas występują drgawki silnika (spadek obrotów do 300 obr i powrót na 750, zdarza mu się...
Kolego farro i już wiesz co było zatem że raz ciągnął a raz się dławił?
Wiesz co będę rozbierał zaraz ale mam obawy że zamknięta. Jak go odpalam to musze dodać gazu, jak nie dodam to nie chce odpalić i sie dławi jakby miał za dużo paliwa. Do wieczora dam znać
Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?
ten test też już mam za sobą po 1 turbinie. Zrobione ponad 1000 km na odpiętej odmie - olej w turbinie był a w butelce gdzie wsadziłem odmę czysto (sam osad). Może ktoś dobierał się do odmy w tym modelu silnika ? Może ona coś dławi choć dmuchałem w nią w przepływ jest swobodny.
Zrób test co2 i będziesz miał odpowiedź. Sprawdź też czy masz dwa odpowietrzniki przy nagrzewnicy i ew przy głowicy plastikowy czarny króciec. Powiem tak, to nie moje auto, tylko kumpla, ja lubuje się w niemieckiej motoryzacji i moja bawareczka (330i + komoresor eatona) lata jak igiełka. Zaleciłem kumplowi juz test co2 szczególnie, ze płyn wydaje się...
Jak dotąd nie usunięto usterki, może jutro, dodam tylko jeszcze co zaobserwowałem, otóż auto po całej nocy ciężko pali, przy dodawaniu gazu dławi się, gaśnie, dopiero po kilku próbach zaczyna jakoś chodzić i pomału wchodzi na obroty, dziwne dlaczego podobnej sytuacji nie ma w ciągu dnia nawet na zimnym silniku? Czyżby jakaś część elektroniczna po całkowitym...
Kolego waldi masz tu dane do sprawdzenia czujnika map przy włączonym zapłonie wtyczka A A36 -A35 4,5 - 5,5 V A35 B 43 0 V A15 A 35 1,7 -1,39 V A15 A35 przy 2500-3000 obr 4,3 -4,8 V pin B 35 wtyczka B
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi A regulator ciśnienia paliwa sprawdził kto?
W piątek mam wolne więc podjadę na komputer. Tylko błędy mam z czytać? Czy coś jeszcze? ----------------------------------------... Auto dławi się i gaśnie gdy odłączę map-sensor , gdy jest podłączone dzieje się tak samo ale nie za każdym razem, tak jakby przepływomierz źle wyliczał wartości.
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
mam clio 1,2 na wtrysku rok 1996 autko jeżeli postoi 1 dzień to po zakręceniu rozrusznikiem auto zapala i gaśnie dopiero po 4-5 kręceniu auto wchodzi na obroty delikatnie się dławi a potem juz cały dzień pali i jeździ bez problemu. co może być tego przyczyną:?
Czysciłem wszystko kilka razy aż mni nerwy ponosiły.Efekt ten sam.Teraz wątpie że to zależy od zapłonu.Chyba że układ zapłonowy.Bo na wolnych obrotach chodzi dobrze a jak tylko chcę dodać gazu to się dławi i chodzi jak ciągnik i wogóle nie ma mocy.Jak macie jakieś sugestie to proszę o podpowiedz!!!
Panowie Odpaliłem auto. Wyczysciłem styki od komputera silnika. Auto odpala pracuje ok. Czasem mu się zdarza że na wolnych spadają obroty i jakby dostawał za dużo paliwa. Dławi się po dodadniu gazu ok. Obroty jałowe falują. A z rury leci czarny dymek przez chwilę - za dużo paliwa. Co może być przyczyną
R 21 Typ silnika F3N.Komputer S101263101C Bendix. Problem z uruchomianiem zimnego silnika. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala i ma wysokie obroty,które nie chcą spaść lub ma niskie obroty i silnik się dławi przy wciśnięciu gazu.Proszę o pomoc.Za wszelkie podpowiedzi dziękuję. mój mail: jozef_56(at)o2.pl
Temat stary, ale zbieżny z moimi doświadczeniami. Moja 19-tka też tak ma - dławi się przy zimnym silniku i potrafi przy tym szarpnąć niemiłosiernie, ale tylko przez chwilę. Później idzie normalnie. Wie ktoś jak to ugryźć? Dzięki za odpowiedź.
Dobrze dziękuje za cenne porady.Nie powiem żeby ten silnik był pierwszej świeżości swoje "na kulane" ma żeby wyśrubować z nie go jakąś nową moc rzeczywiście trzeba by było niezły remont zrobić aczkolwiek chyba najgorzej jeszcze nie jest tak jak pisałem na benzynie szarpanie i dławienie ustało.
Na diagnostyce pokazuje mi -40 stopni na powietrzu dolotowym. Auto się dławi ale jedzie. Spalanie 40% większe. Dzisiaj wymienię czujnik, ale boję się że może to być też problem z pinem w sterowniku silnika. Czy posiada ktoś schemat pinów w sterowniku? Szukam na necie, ale ciężka sprawa. Pozdrawiam
Po wymianie wtryskiwaczy koniecznie ponowne strojenie instalacji. Ostatnio sam wymieniałem w swoim renault, da się to ogarnąć. Miałem zamontowane jakieś najtańsze wtryskiwacze elpigaz, wymieniłem na barracudy. Po wymianie gładka praca na lpg i niższe spalanie. Po wymianie sprawdzenie szczelności i można jeździć. Przy zachowaniu staranności samochód...
Witam Auto odpala normalnie. Kontrolki zgaszone. Ale podczas przyspieszania muli albo potrafi szarpnac i dopiero sie wkreca dalej. Potem jedzie normalnie. Wystepuje nieregularnie. Nie wiem jak w trasie-dopiero co sie stalo podczas jazdy miejskiej. Wygladalo na koniec paliwa-tak wyszlo ze jechalem na oparach. Dolalem 2 litry z baniaka ale nie ustapilo....
Witam, Od kilku dni mam wielki problem z odpaleniem, obojętnie ciepły lub zimny,pali za 10 razem dopiero po wciśnięciu gazu . Myślałem, że to wina akumulatora rozładował sie ,kupiłem nowy po trzech dniach pusty. Po odpaleniu chodzi jak szwajcarski zegarek ,gaszę i nie mogę odpalić.Bardzo szybko rozładowuje akumulator.Nie dymi,nie szarpie, nie dławi...
Przepraszam za odkopanie tematy, ale nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania. Otóż sprawa wygląda tak - Renault Megane II 2.0 benzyna z 2003 r. Objawy są następujące: odpala bez problemu jednak całkowity brak mocy - dławi się po naciśnięciu pedała, maksymalna prędkość z jaką przez jakiś czas można poruszać się pojazdem to ok 15-20 km/h, cały czas szarpnie,...
Problemem w nie działaniu wyświetlacza jest przetwornica napięcia (tablica działa tylko nic nie wyświetla) , jest ona zasilana z oddzielnego źródła z wiązki kabli. Nie mam wymontowanej tablicy aby sprawdzić napięcia, zresztą jak większość przypuszczam. Dla mnie brak napięć jest wynikiem braku zasilania lub złego wysterowania przez tranzystor IRF. Zasilanie...
Witam Nie wiem czy to odpowiedni dział jeśli nie to sorki ale nie wiedziałem gdzie wrzucić. Auto jak w temacie Megane 1.e benzyna auto szarpie. Gdy jest zimne jest wszystko super pali od razu jedzie płynnie to samo po nagrzaniu. Problem w tym że jak wskazówka jest mniej więcej w połowie na liczniku temperatury (pomiędzy zimnym silnikiem a ciepłym) auto...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
Renault Laguna silnik F3R768 dwie podwójne cewki zapłonowe. Jak powinna zachowywać sie cewka po zdjęciu z niej przewonu WN? Na dwóch nie ma iskry dopiero jak zbliżę przewód na ok.1cm to przeskakuje na pozostałych dwóch po zdjęciu przewodu WN iskry wyskakują na zewnątrz. Poza tym silnik szarpie jeżeli jest obciążony(4 bieg 50-60km/h) i jest "mułowaty"...
Cześć, Podobnie miałem w Renault, na początku się dławił później gasł jak był rozgrzany, na gorącym nie szło go również zapalić, na zimno z reguły zapalał ale też do pewnego momentu. Co się okazało padł czujnik położenia wału.
Witam. Moje Clio z 2000 roku 1.6 8V 90 KM Automat. Auto nie wchodzi na obroty. Przy bardzo delikatnym stopniowym gazowaniu zbiera sie nawet ponad 5000 ale przy normalnym wciśnięciu pedału zgaśnie lub dławi się i strzela. Czuć paliwem na zewnątrz. Ewidentnie jest problem z elektryką lewym powietrzem lub paliwem. Błedy z kompa to: 0405 02 Sygnał czujnika(to...
Zapomniałem dodać, że jak wcisnę gas do dechy to dławi się silnik :/ I dopiero po 1sek./2sek. wchodzi na obroty. [Tak jak w samochodach gaźnikowych z nie wyregulowanym gaźnikiem]. Czy wizyta na analizatorze jest konieczna? Nie da się tego inaczej stwierdzić co padło?
Auto nie chce odpalic na zimnym motorze chyta ale sie dławi zaraz sprawdze iskre na wszystkich świecach. Dziwi mnie tylko fakt iż przy jednorazowym odrocie rozrusznika czuć odrazu bardzo paliwem. Wczoraj sprawdzałem świece były zalane ale bez sprawdzenia iskry bo byłem sam
Adam.K. : Sądzisz, ze to może być czujnik temperatury? Zimą nic dziwnego, że jak odpali to po przygazowaniu sie "dławi" i traci obroty, bo olej i płyny są zmarznięte. Ale mnie ciekawi dlaczego tak sie dzieje tez latem. Sądze, że gdy latem go odpale to po przygazowaniu jest to samo co zimą :|
Wymieniłem świece, wszystkie 4 były uszkodzone. Praca silnika bez zmian, czyli jak zimny szarpie, dławi się itd. Niedawno zauważyłem, że coś kapie spod silnika, wącham ropa. Pojechałem do serwisu i okazało się, że filtr paliwa jest pęknięty. Po wymianie filtra efekt szarpania-dławienia chyba znikł. Pisze chyba, bo już temperatury nie były ujemne, chociaż...
Mam problem z nim Renault Scenic II 1.6 16v LPG. Od pewnego czasu włącza mi się komunikat "usterka elektroniki" po przekroczeniu 100 km/h. Dodatkowo zauważyłem, że gdy jest chłodny poranek to usterka nie występuje. Dopóki się nie włączy jest ok, ale gdy się wyświetli to są problemy z wolnymi obrotami. Auto dławi się też przy ruszaniu. Odnoszę też wrażenie,...
Witam. Mam problem z moją renią., otóż przy przebiegu 305000 przebiegu, po regeneracji 6-biegowej skrzyni i wymianie sprzęgła automatycznie auto straciło moc. Tzn odpala normalnie ale się dławi przy jeżdzie, nie ma siły tak jakby nie działa turbina (wcześniej gwizdała dosyc dlugo i jezdził jak glupi). Gdy przekrocze 70km/h zapalają sie na żółto dwie...
witam, przedwczoraj sobie kupiłem w/w samochód i mam kilka problemów i kilka pytań a mianowicie: 1. czemu jak odpalam auto (zimny silnik) to chodzi gdzieś na ok 1500 obrotów i jak się rozgrzeje to normalnie?, automatyczne ssanie ma ? 2. czemu jak zapale światła drogowe to zaczyna mi mrugać podświetlenie zegarów i świateł drogowych? akumulator mam 50Ah...
Witam, trzeci raz z rzędu przytrafił mi się ten sam scenariusz. Po odpaleniu przez kilka sekund samochód utrzymuje za wysokie obroty (2000-3000) ale w końcu spadają. Jednak po 2-3 minutach jazdy tak go dławi, nie reaguje na pedał gazu, że w końcu gaśnie i nawet nie daje rady odpalić 'na popych', gdy się jeszcze toczy. Później nie chce też odpalić, rozrusznik...
renault scenic dławi renault laguna dławi renault megane dławi
sterownik ekran nvidia windows napięcie świetlówki laptopa projektor telefonu
fartuch ps663 dloadx konfiguracja
Rozróżnienie dyferencjałów w Mercedes Sprinter 906 Lutowanie przewodów ze stojana - techniki i wskazówki