Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Tak, deska klasyczna. kontrolka pracy silnika sie nie zapala.
Jaki gaz i jaki scenik.?
Od dłuższego czasu coś się dzieje, została wymieniona sonda lambda , nic to nie dało. Auto przy zatankowanym zbiorniku na max zachowuje się normalnie. Tylko paliwo spadnie po niżej zasięgu 220-250km i w dół , dławi się na pierwszych biegach. Co może być przyczyną?
gaz jest na linkę
Jak czasy wtrysku są wpożo to same wtryski lub pompa. Ile jeździsz na benzynie?
Napewno jest uklad elektroniczny ktory steruje cala instalacja gazowa. Co do silnika krokowego to jest sprawny i byl sprawdzany ostatnio. Nie jestem pewien czy jest to tak jak w kilku innych postach wina cewki zaplonowej. Wspomne tylko ze nie byly w tym samochodzie wymieniane przewody wysokiego napiecia. Pozdrawiam
To samo mam w Scenicu z tym samym silnikiem, ale polift, tyle, że auto z gazem. Komplet cewek pożyczony z innego auta i nic to nie zmieniło. Gaz odłączony od zasilania i też nic. Ogólnie efekt jest taki sam, przy próbie przyspieszania w zakresie jakoś 1500-2500 obrotów po dodaniu gazu auto dostaje czkawki, dławi się, szarpie i nie przyspiesza. Dzieje...
Najpierw pomiar ciśnienia, to nie dużo. Trójnik, manometr i trochę węża. A do wtrysków to chyba ze 20 śrub i kolektor wylatuje. Tragedii nie ma. Tragedia to jest w Scenicu, jak trzeba wymienić uszczelkę odmy między górą głowicy a kolektorem. Taki gumowy krążek średnicy palca. Oprócz oczywistego kolektora jeszcze podszybie wylatuje, bo kolektora nie...
Na diagnostyce pokazuje mi -40 stopni na powietrzu dolotowym. Auto się dławi ale jedzie. Spalanie 40% większe. Dzisiaj wymienię czujnik, ale boję się że może to być też problem z pinem w sterowniku silnika. Czy posiada ktoś schemat pinów w sterowniku? Szukam na necie, ale ciężka sprawa. Pozdrawiam
Witam, Od kilku dni mam wielki problem z odpaleniem, obojętnie ciepły lub zimny,pali za 10 razem dopiero po wciśnięciu gazu . Myślałem, że to wina akumulatora rozładował sie ,kupiłem nowy po trzech dniach pusty. Po odpaleniu chodzi jak szwajcarski zegarek ,gaszę i nie mogę odpalić.Bardzo szybko rozładowuje akumulator.Nie dymi,nie szarpie, nie dławi...
Mam problem z nim Renault Scenic II 1.6 16v LPG. Od pewnego czasu włącza mi się komunikat "usterka elektroniki" po przekroczeniu 100 km/h. Dodatkowo zauważyłem, że gdy jest chłodny poranek to usterka nie występuje. Dopóki się nie włączy jest ok, ale gdy się wyświetli to są problemy z wolnymi obrotami. Auto dławi się też przy ruszaniu. Odnoszę też wrażenie,...
Wymieniłem świece, wszystkie 4 były uszkodzone. Praca silnika bez zmian, czyli jak zimny szarpie, dławi się itd. Niedawno zauważyłem, że coś kapie spod silnika, wącham ropa. Pojechałem do serwisu i okazało się, że filtr paliwa jest pęknięty. Po wymianie filtra efekt szarpania-dławienia chyba znikł. Pisze chyba, bo już temperatury nie były ujemne, chociaż...
Witam Nie wiem czy dobry dział lecz opisze swój problem, jestem od niedawna użytkownikiem Scenica II Ph I. Od jakiegoś czasu samochód nie chce rano trzymać obrotów na benzynie a nie ma jeszcze mrozów. Samochód albo nie chce zapalić albo się dławi i gaśnie, wtedy trzeba go przy gazować aby złapał temperaturę. Wymieniłem akumulator i świece, podczas wymiany...
Przepraszam za odkopanie tematy, ale nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania. Otóż sprawa wygląda tak - Renault Megane II 2.0 benzyna z 2003 r. Objawy są następujące: odpala bez problemu jednak całkowity brak mocy - dławi się po naciśnięciu pedała, maksymalna prędkość z jaką przez jakiś czas można poruszać się pojazdem to ok 15-20 km/h, cały czas szarpnie,...
no niestety dalej to samo ale czujnik temperatury wykluczony (zmienia rezystancje zimny ciepły na zimnym ok 7,6 kohm) zresztą byl podpinany w salonie pod komputer i za wyjątkiem ze komputer zapisał odłączenie czujnika to wszystko ok i jak był ciepły to pokazywał prawidłowe wskazania) gmp też, ale zauważyłem jedno, że jak odpali i dodam gwałtownie gazu...
Problemem w nie działaniu wyświetlacza jest przetwornica napięcia (tablica działa tylko nic nie wyświetla) , jest ona zasilana z oddzielnego źródła z wiązki kabli. Nie mam wymontowanej tablicy aby sprawdzić napięcia, zresztą jak większość przypuszczam. Dla mnie brak napięć jest wynikiem braku zasilania lub złego wysterowania przez tranzystor IRF. Zasilanie...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
Witam. Jestem posiadaczem Renault Scenic 1,6 8V benzyna rok 97. Mam problem z odpaleniem silnika. Auto gdy chodziło, od czasu do czasu traciło moc, mimo że wszystkie gary paliły prawidłowo. Na wciśniętym gazie do dechy silnik osiągał max 4,5 tys obrotów, a powinien osiągać około 6 tys. Natomiast gdy go kilkakrotnie przegazowałem wciskając pedał do dechy,...
Witam, potrzebuję wartości dławika (nr 5 na zdjęciu) https://obrazki.elektroda.pl/8770272400_...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Dzięki wszystkim za próbę pomocy. Wczoraj byłem u kolegi w warsztacie i po podłączeniu komputera wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Czujnik na obecną chwilę został wymontowany i przeczyszczony ale kolega chętnie by mi go wymienił. Pozostawię samochód na kilka dni bez odpalania i zobaczymy. Wiem, że objaw usterki może sugerować brak dopływu paliwa...
Witam Mam brak podświetlania i działania w desce wskaźników w/w modelu. Zasilanie jest ok na wtyku. Po rozbraniu licznika stwierdziłem brak przejściana płytce na el. SMD. Element jest włączony szeregowo z zasilaniem + przed dławikiem ma oznaczenie 65. Nie jestem pewien co to za element. Ciekawy czy jest on jest przyczyną czy skutkiem zwarcia? Prosze...
Pestro - skoro nie wiesz co to jest SMD (elementy montowane powierzchniowo - te takie maleńkie wielkości 1mm x 2 mm) to raczej bym sie za to nie zabierał. Możliwe że w twoim przypadku będziesz miał zimny lut przy dławiku (okrągły duży element z nawiniętym drutem koło wtyczki). Jeśli to nie pomoże to niestety musisz przelutowac WSZYSTKIE elementy które...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam. Mam mały problem z renault megane 1.6 w benzynie 8v 1999r. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód odpalił bez problemu ale po nie długim czasie zaczęły falować wolne obroty. Samochód zaczął się dławić, obroty spadały do 500, szarpnięcia silnikiem. Najpierw spróbowałem wymienić silnik krokowy na nowy. Była poprawa niewielka ale ponownie zaczęły...
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
Przydałoby się zrysowąć schemat(wiem,SMD nie jest przyjemny w śledzeniu prowadzonych ścieżek)-widzę tam dławik.Czy bierze udział w tym "świeceniu"?
Pompa albo wtryski? Pytanie tylko czemu po zdjęciu starej instalacji problem ustał na jakieś 5 tygodni a później powrócił. Poza tym jak silnik się zagrzeje to jest w porządku, auto jedzie. Dzisiaj odpalił mi może za 5 razem i jak dodawałem gaz to było duże opóźnienie, słabo wchodził na obroty, jakby się dławil.
Polecam wtrysk sekwencyjny. Jeżdżę na nim już drugi miesiąc (silnik Opla 1,8 16V) i jestem bardzo zadowolony. Przy II generacji palił po mieście 13,5 do 15 l/100km, a przy wtrysku 10,5 do 11,5l/100km. Poza tym nie czuje się różnicy między pracą na benzynie a pracą na gazie. Moc i przyspieszenia są porównywalne. Przy instalacji II generacji moc silnika...
Witam serdecznie Wszystkich na forum. 2010 silnik 1.6 benzyna. podczas osiągnięcia 3000 obrotów zaczyna się dławić i szarpie ( jakby brakowało paliwa) a silnik dziwnie pracuj. Natomiast jeśli przyspieszam równomiernie czasami nie występuje problem. Czasami jak się doda dużo gazu i przejdzie się obroty 3000 jest normalnie. Podjęte działania : Na komputerze...
Witam wszystkich, Samochód miał problem z nierówną pracą ( tracił moc, nie chciał się rozpędzać, dławił się i potrafił zgasnąć) Na początku wyświetlał się błąd Start Stop do kontroli po czym pewnego dnia samochód nie odpalił pojechałem do znajomego mechanika, powiedział ze akumulator umarł (wsadzili nowy) było nieco lepiej ale dalej samochód nie chciał...
renault scenic silnik dławi renault dławi renault laguna dławi
instrukcja serwisowa drukarki canon samsung rv511 procesor instrukcja wzmacniacz ws442
systemy alarmowe systemy alarmowe
Firmware do chińskich świateł scenicznych - gdzie znaleźć? Błąd fffffc0d podczas instalacji Windows XP Home Edition