Panowie pomocy . Chcę skomunikować się z ECU simensa S101725111 w Lagunie 1.8 8V z 94r podobno jest to fenix 3. W mojej bazie danych dla Laguny brak jest danych dla sterownika fenix może ktoś z was ma baze DDT2000 z opcjami dla laguny z sterownikiem fenix albo fenix3.
Osobiście używam tych sterowników. Z tym, ze ja posiadam interfejs obd2 kkl, ale spróbować nie zaszkodzi. Zawsze mozna wrócić do poprzednich. :-) Sprawdziłem, sterowniki będą pasowały, więc śmiało można instalować ;-)
Z fordem połączysz się przez FORScan ale żeby interfejs działał nie ważne z jakim programem musisz zainstalować sterowniki i ustawić ustawienia np. COM i inne
Instalacja jest bardzo prosta....chwila chęci poszukania w necie ale masz... Instalacja: - uruchamiamy plik DDT2000_v2.6.0.0_setup_full_RENAULT.exe i postępujemy zgodnie z poleceniami programu - program DDT2000 instalujemy na dysku C (najlepiej) - po zakończeniu instalacji podłączamy kabel KKL do komputera i czekamy aż komputer wykryje go i zainstaluje...
Mam do dyspozycji tylko Maxiecu. Ddt2000 nie łączy się z UCH.
Znalazłem wersje 2.6.0.0 na forum Renault Espace. http://forum.renaultespace.pl/plikownia/... Login: plikownia Hasło: Espace123A Instrukcja instalacji: No dobra, instalację wytłumaczę na podstawie DDT wersji 2.6.0.0 dostępnego w plikowni ...... to od początku Tworzymy sobie na dysku (obojętnie która partycja) nowy plik np "ddt_instalka" i do...
komunikacja ze sterownikiem silnika
Witam, Zakupiłem kabelek VAG KKL i posiadam DDT2000 z bazą 400mb, ale niestety nie mogę nic zeskanować. Próbowałem na win xp i win7 64bit i to samo. Kabel wykrywa jako USB Serial Port - instalowałem sterowniki dołączone do kabla. Poniżej screen. Proszę o pomoc
Ja obecnie przez ELMa bez żadnych problemów łączę się PCMScan'em i ScanMasterELM z corollą i na moje potrzeby (do podglądu korekt przy regulacji instalacji gazowej) w zupełności mi to wystarcza. W megance poprzez z ELMa dedykowanego do Renault łączę z DDT2000, ale korzystanie z tego programu mam słabo opanowane.
no własnie nie :) zwykła klima i to mnie dziwi bo nie widzę sterownika oprócz siemensa ( głównego sterownika ) czyli jakieś bzdety prześlę screeny z programu
adaptacja nic Ci nie da, ale najprościej podłączyć auto pod kompa CLIP albo DDT2000 (on również ładnie obsługuje sterownik automatu) i sprawdzić elektrozawory i ciśnienia. A jak nie masz dostępu do kompa to zamień miejscami -te dwa duże elektrozawory modulujące, będziesz miał pewność czy nie padł Ci elektrozawór ciśnieniowy -EVM
Bezpiecznik od ABS w desce rozdzielczej pod kierownicą jest dobry, są jeszcze jakieś inne bezpieczniki odpowiedzialne za ten sterownik ? Jutro będę mieć kabelek pod magistrale can i zobacze czy uda sie połączyć
Skoro możesz odczytywać parametry to znaczy, ze nawiązał połączenie, skoro nie odczytuje kodów błędów, to znaczy, że nie ma zapisanych żadnych kodów błędów tzw. Generic EOBD w sterowniku silnika. Vauxcheck jest do Opli (Vauxhalli). DDT2000 działa z kablem ISO-KKL (VAG-COM 401.9).
Witam, mam lagunę ph1 z 2001r 1.8 16V. Kupiłem kabel KKL, aby połączyć się z samochodem przez ddt2000. Zainstalowałem sterowniki do kabla, następnie zainstalowałem DT2000. Bazę danych również zaktualizowałem. Próbowałem na wersji 2.6 i 2.3. Komputer nie widzi samochodu. Próbowałem na win 7 64bit i na XP poprzez virtual PC z w/w win7. Co może być nie...
Druga sonda jest tylko diagnostyczna, jak kat i sondy sprawne to druga powinna stać napięciowo w okolicy 410mV, pierwsza oscylować 02-08V. Ten sterownik z powodzeniem czyta np Cdif czy Autocom, z tym drugim miałem problem z połączeniem ale po wejściu jako Clio II ph1 nie było żadnych problemów. Jeśl zamierzasz używać Twingo przez dłuższy czas to namawiam...
Witam Trafił do mnie Renault Traffic 1.9dci 2003r. Auto po przeszczepie silnika. Był silnik 1.9dci 90km został włożony 1.9dci 122km. Silnik odpalił natomiast jest brak mocy tzn. nie wchodzi na obroty tak jakby nie działała turbina. Oczywiście silnika nie przekładałem. Moje pytanie brzmi czy sterownik od silnika i wiązka silnika jest jednakowa w tych...
Z ELM może być problem bo on chyba tylko po CAN lata. Tutaj powinien dać radę VAG KKL i program DDT2000. Zauważ że nie podałeś konkretnych danych auta ale myślę że to Clio 2 na sterowniku Sirius32. Jeżeli tak to czujnik wału podłączony jest do pinów 24 i 54. Można mierzyć napięcie, można też sama rezystancję. Takie pomiary nie dawaj żadnej pewności...
Odświeżę temat, czy problem został rozwiązany gdyż mam to samo Movano B master 3 oczywiście w moim przypadku wtryski się zakodowały bez problemu. Aktualny błąd to EDC16C33-W95 Dodatkowo podczas wgrywania EPROM wyrzuca błąd ( możliwe coś źle robię) i brak możliwości odczytania sondy lambda a raczej ktoś wyprogramowal gdyż z drugiego testera nie ma błędu...
Inne przegladarki dzialaja normalnie? Co chwile zamyka sie program od karty wifi intela, sprawdz nowsze/starsze sterowniki: Error: (04/03/2024 05:35:04 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: EvtEng.exe, wersja: 15.3.0.0, sygnatura czasowa: 0x5036b4f4 Nazwa modułu powodującego błąd: EvtEng.exe,...
Narazie jestem w pracy potem lecę na prywatkę postaram się wrzucić około 18 ok Dodano po 4 Program jakby nie czyta elema nie wiem czy to wina sterownika czy co a kabel mam z allegro https://obrazki.elektroda.pl/7058968600_... Dodano po 39 Chodzi o to? https://obrazki.elektroda.pl/8068456900_... https://obrazki.elektroda.pl/2649057800_...
Te komunikaty mówią o tym że program diagnostyczny nie rozpoznaję wersji tych modułów, i nie może w związku z tym odczytać kodów błędów. A UCBIC o ile się nie mylę to puszka z bezpiecznikami - tyle że w Renault robi to od razu za sterownik połowy samochodu... jak będzie z nim coś nie tak (woda,zwarcie itp) to też nie będzie chciało odpalać...
Połącz się z uch i zobacz w parametrach czy sterownik odblokowany?? Rozumiem, że potrzebny mi jakiś konkretny program, żeby to zrobić, może ddt2000? Używam zwykłą aplikację na smartfona. Już kiedyś tak miałem, ale w lecie. Bardzo dokładnie to wyczyściłem przekaźniki i bezpieczniki pod maską i był z tym spokój... do teraz ;/ tylko wtedy nie występował...
Z najtańszych alternatyw to DDT2000 (taki sobie sofcik + interfejs, coś ala vag-com/hex-can do vw). Jak chcesz coś lepszego to może CDIF/2, znajomi mają warsztat zajmujący się mechaniką w Renault i kiedyś oglądałem sobie u nich ten wytwór firmy AXES (jak wiadomo zdania na jego temat są bardzo podzielone) i jeśli chodzi o Renault to nawet ładnie ogarnia...
Nie pokaże błędu silnika ten sterownik tego nie wyłapuje ..... określa tylko błąd wewnętrzny kalkulatora. Diagnoza DDT2000 Nie wiem jak na to CLIP bo go nie mam. błędy raczej nie blokują kontroli wyjść bo u mnie zaworki sterowało a silnikiem nie... a raczej silnik nie dawał oznak życia. Powiem więcej przypomniało mi się ze jak próbowałem sterować wyjściami...
1402149928927 0445110021 7700111014? Kolego, czy wiesz, że IMA ma 16 cyfrowy kod, a Ty podałem numery seryjne wtryskiwaczy oraz danego modelu i wstawienie innego niż producent zastosował, nie będzie dość jasno pracował z innego modelu auta, bo komputer nie jest przystosowany, co musiałbyś zmienić sterownik bądź hip, a to jest nie możliwe, bo nie zrobisz...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Obecnie silnik wydycha niebieskie spaliny jak pracuje na EasyStart (eter) wtryskiwanym do wlotu powietrza za filtrem powietrza. Jak przerywam wtryskiwanie to silnik staje. Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Czy diagnostyka OBD moze...
P0254 to był błąd w pozycji max. Patrząc na rozpiskę kodów OBD P0252 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Range/Performance (Cam/Rotor/ P0253 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Low (Cam/Rotor/Injector) P0254 Injection Pump Fuel Metering Control "A" High (Cam/Rotor/Injector) to wychodzi że P0252 to nie jest ani max ani pozycja min. Tylko jeszcze...
Witam. W samochodzie Renault Espace III jakiś czas temu przestał mi działać pilot od zamka centralnego. Pilot nadaje sygnał jednak centralka nie reaguje. Kupiłem drugi licznik z dwoma pilotami i wszystko działa jednak... problemem jest przebieg ponieważ wszedł ten z dawcy niezgodny z książką serwisową oraz „nowy licznik” nie ma aktywowanego...
A teraz słowo wyjaśnienia po co potrzebowałem schemat od kangoo. Od czasu kiedy w 2010 roku kupiłem Tate Indigo miała ona niesprawne poduszki powietrzne. Wielu fachowców już próbowało naprawić, w tym ASO Pokorski. Za nic niezrobienie około 100zł. Dziś po wielu latach sam naprawiłem SRS, dzięki pomocy syrius32. Mam co prawda do wymiany napinacz kierowcy,...
Ciekawe czy najnowocześniejsze i cywilizowane urządzenia wskazałyby popękaną gumkę. O popękanej gumce dowiedział byś się po 9-ciu miesiącach. Dodano po 10 Dodam dla kolegi co chciał do diagnozy coś bardziej cywilizowanego Nie chciał bo już od dawna ma. Widzisz kolego DDT2000 nie ma opracowania w postaci numeracji i opisu błędów(tylko po francusku a...
Witam, Od dłuższego czasu walczę z problemem błędu informującym o zwarciu do 12V w automatycznej skrzyni biegów DP0 w Renault Laguna 2 PH1 Temat opiszę w skrócie od początku 1.5 roku temu ojciec sprowadził sobie ten samochód z Niemiec z przebiegiem 98000km (autentyk potwierdzony), po miesiącu jazdy samochodem skrzynia zaczęła mocno szarpać, wyrzucać...
Witam jestem nowy na forum(w mechanice też). Jeśli temat był wałkowany to sory za spam ale nie mogę go znaleźć. Przechodząc do usterki wygląda ona tak https://www.youtube.com//watch?v=ENW5A40... (wtedy jeszcze miałem stary kluczyk i odpalałem auto przez bypass trick). Występowała ona pół roku temu i przeczytałem wtedy internety i wymieniłem czujnik...
Przekrojem przewodu się tak bardzo nie przejmuj. To kabel sygnałowy, a nie prądowy. Ważniejsze jest jego ekranowanie - zwłaszcza przy sporej długości - choć też bez przesady - napięcia na nim występujące, to nawet ponad 30Vpp(at)5kRPM. W idlu - o ile pamiętam - to jakieś 6-8Vpp, więc na zakłócenia nie aż tak podatne. Może banalne pytanie, ale polaryzacji...
Witam, w którym miejscu pod maską odnajdę wiązkę w której dostanę się do przewodów gniazda diagnostycznego? Normalnie jest ono za popielniczką niestety obstawiam, że nie jest sprawne gdyż mam dużo namieszane w instalacji elektrycznej. Cały dzień wszelkich prób na różnych systemach, programach, z odpinaniem radia itd skończył się fiaskiem i DDT2000 zwracało...
Witam Wiem, że problem o którym napiszę był już wałkowany w kilku wątkach. Chciałbym uspójnić to co wiem i podpytać o to czego nie wiem. Więc od początku: Po awarii pompy wtryskowej (zatarła się) został wyczyszczony cały układ paliwowy, jednak okazało się, że wtryski również padły. Namoczenie następnie czyszczenie w wanience niestety nic nie dało(-...
Zrobiłem to we własnym zakresie (zakupiłem uszkodzone auto, po kolizji z takim samym silnikiem 82PS 2003 r. Wtryskiwacze wymieniałem po kolei z 1 cylindra na 1 cylinder z 2 na 2 ....itd). Aby uniknąć kosztów związanych z kodowaniem i wymianą wtryskiwaczy przez Mechanika. W powyższym przypadku na Twoim miejscu NAJPIERW bym podłączył się interfejsem...
tylko jakim? - delphi (chiński pewnie) pstryka przekaźniczkami w środku sprawdzając różne protokoły i nie wykrywa kompa - blutufowy ELM nic nie wykrywa - kupiłem specjalnie DDT2000 na USB i on też się nie łączy - kable w kostce obd sprawdziłem, jest 12v stałe, 12v po stacyjce, 2x masa, linie K i L które idą do puszki immo (jest przejście) więc czym...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Witam. Pacjent to Clio II Ph 1, 1999r. Silnik D7F bez klimy. Od pewnego czasu mam problem z immo. Mam 1 kluczyk który jest nieoryginalny i na nim działa zamykanie i otwieranie, oraz dwa oryginalne, ale na nich już nie działa. Kluczyk nieoryginalny to jedyny kluczyk na którym udało mi się znowu uruchomić oryginalnego pilota, bo oryginały nie chcą się...
Witam , ostatnio zakupilem kabel od Viakena do diagnostyki Renault, zainstaloiwałem wszystko wg. instrukcji, jednak nie wyszukuje mi podłączonego kabla do usb i pojazdu w programie DDT2000. W menedżer urządzeń kabel widnieje jako sterownik zainstalowany prawidłowo i siedzi jako COM1. Wszystko to próbuje robić na Win8, może po prostu system koliduje...
Witam Posiadam kabel VAG-KKL oraz program DDT2000. Próbuję się połączyć z Renault Clio 1.6 16V z 2002 roku. Mój problem polega na braku połączenia z modułem ABS. Wiem, że DDT ma czasem kłopoty z odpowiednimi protokołami i idąc tym tropem połączyłem się z ECM oraz UCH (zmieniając protokół na KWP2000 FastInit MonoPoint). Niestety na ABS ten numer nie...
sterowniki ddt2000 renault ddt2000 ddt2000 ddt2000 ddt2000 renault
czujnik komory lodówki alpine kostka ccleaner wirus
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Radio samochodowe Android nie wymaga ponownego wpisywania kodu Radio Android nie wymaga ponownego kodu dostępu do ustawień pojazdu