Nieoryginalne, niczym nie ustępujące jakością 20zł Dalej nieszczelność na dolocie.
Pisk pewnie z dolotu bo nieszczelny
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Porozlączaj dolot , zalej olejem silnik i odpal jako wolnossący. Jak będzie chodził ładnie i nie stukał to tylko Turbo do roboty i dolot do mycia.
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Właśnie nie mam błędu. Ale padł mi przepływomierz wymieniłem na nowy. I po podłączeniu clipa temperatura w dolocie jest cały czas - 50. A na drugim testeze wogole nie pokazuje nic.
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Kontrola szczelności dolotu, czyszczenie przepustnicy zwłaszcza to pod czarną pokrywką, czyszczenie Mapsensor.
Nie wiem czy mam rację ale na tym filmiku widzę jak by dmuchało w dolot.
Sprawdz dolot i odkręc wydech od turbo , gdzies bedzie mokro. I szybko bo jak zassie z dolotu to.......... :)
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Właśnie tam jest filtr.Trzeba odkręcić dwie śrubki.Brakuje tylko "tłumika" dolotu.
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Sprawdź szczelność dolotu
Nieszczelność dolotu
Zanieczyszczona /zacinająca się przepustnica lub nieszczelność w dolocie.
Rozumiem że po naprawie jak próbowałeś uruchomić silnik to zapiąłeś przepływomierz do dolotu?
Znajdziesz go na dolocie.
Auto po wymianie EGR rok temu i jak mocy niema tak niema w dolnym zakresie no i olej w dolocie:) i gwizd :)
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
ma wolnych pokazuje 38) nieszczelność w dolocie
Witam. Co na to podłączenie do kompa? Sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia i dolotu do silnika.
Jak sprawdziłeś szczelność dolotu?
Sprawdź przewód podciśnienia czy czasem gaz nie idzie w dolot.
Nieszczelność dolotu
Sztanga byla nie dotykana, auto gasnie po zatkaniu reka dolotu przy samej klapie, jutro sprawdze jeszcze szczelnosc calego dolotu.
Czyść dolot
Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
Nieszczelny dolot powietrza przy turbinie
Nieszczelność w dolocie
U dobrego fachowca Może być : czujnik temp paliwa , powietrza w dolocie , pompa
Wystarczy sprawdzić czy nie ma oleju w dolocie
Podgrzewacz w dolocie ma przekaźnik 2414 na silniku,do sprawdzenia styk roboczy i wysterowanie.
Co prawda bladego pojęcia nie mam jak wygląda układa zapłonowy w tym przypadku, ale silnik strzela/kicha w wydech bądź dolot ? Czy tylko tzw. czkawka ?
Silnik 1.5 DCI o mocy 115 koni posiada AdBlue. Na desce wyświetla się błąd układu wtryskowego i to też pokazuje komputer. Po sprawdzeniu szczelności i dolotu jest wszystko dobrze.
Psiknij samostartem do dolotu . Jak zapali i zgaśnie będziesz pewny, że problem jest z brakiem paliwa.
Rura się pisze to raz. A dwa diesel tak ma, olej zawsze się przez turbo może dostać do dolotu.
układ dolotowy szczelny ? ciśnienie doładowania w normie ?sprawdź czy nie masz jakiejś dziury w dolocie
nie lepiej było dolot zatkać?
Świece nowe? Cewki zapłonowe sprawne? Dolot szczelny?
Przepraszam za błędy i dziękuję za pomoc jutro będę płukał cały dolot .
kierując wzrok na maskę to 1 tłok jest od lewej \1/ \2/ \3/ \4/ ? Od prawej, czyli \4/\3/\2/\1/
Witam. To diesel czy benzyna? Świeci ci się kontrolka świec żarowych w benzyniaku. Wymień czujnik temperatury, jest podwójny więc jego uszkodzenie może powodować takie objawy. Oprócz tego sprawdź przewody zapłonowe, stan oleju oraz szczelność dolotu.
Dolot 0,25 zimny - (max 40 stopni Celsjusza) Odlot 0,50 zimny - ( -- // --//--//--//--//--)
trzeba podjechać na kompa, piszczenie? może pasek albo rolka ci piszczy. ewentualnie dziura na dolocie.
spróbuj zatkać połowicznie dolot powietrza
Najłatwiej z kanału lub podnośnika, od dołu odkręcić dwie śruby mocujące, plusa i sterowanie, trzecia od góry po zdemontowaniu części dolotu. Od biedy wydrzesz go od góry ale trzeba sie sporo nagimnastykować i posilić lusterkiem.
Błędy czujnika wałka rozrządu i wtryskiwacza. Sprawdź kable i zasilanie. Syczenie raczej nie powinno występować. Może jest nieszczelność w dolocie.
Żeby sprawdzić czy to rozrusznik można odpalić na holu, jak nie odpali to trzeba się zastanowić nad sprężaniem i nad dolotem powietrza.
Przy samym dolocie zaraz przy grilu?
Prosta sprawa - turbina zassała olej z intercoolera i dlatego te "szaleństwa ". W pierwszej kolejności wyczyść z oleju przewody i intercooler. Ileż to nowych i ciekawych rzeczy człowiek się dowiaduje z tego forum.Może dać nowy intercooler i nowe przewody a usterki się nie pozbędzie. Po pierwsze intercooler jest między sprężarką a silnikiem, a po drugie...
jeżeli już tyle wymieniłeś to sprawdź szczelność dolotu i MAP.
Silnik to 1.9 dci i pompka nie znajduje się w układzie. zalej porządnie filtr paliwa i pomóż mu odpalająć trochę plaka w dolot .
Przyczyna prawdopodobnie jest nieszczelnosc w kolektorze wydechowym. Teraz pytanie, czy jego demontaz w renault jest jakis nadzwyczaj skomplikowany, pomijajac fakt zardzewialych srub, ktore moga sie ukrecic, nie laczy sie on czasami z czyms spawem? A i pytanie czy zeby go zdemontowac trzeba tez sciagac dolot?
Ściska wąż między turbosprężarką Masz zatkany dolot, pochwal się czym jak wyciągniesz.
Ilość wolnych mignięć czyli ile razy miga podświetlenie włącznika po wygaśnięciu pieca???gdzie szukać tego dolotu powietrza???
Sprawdź szczelność całego dolotu. Łącznie z coolerem i kol dolotowym. Drugi temat to spr ciśnienie doładowania.
Sprawa prosta jak interes Afroamerykanina. Omijasz zawór sterowania turbiną , zamiana 2 wężyków i patrzysz czy turbina dmucha. Jak przedmucha ponadmiar to zapali Faulta. Tak ok 3500obr/m. I sprawdz szczelność dolotu.
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
Wiem, czytałem, odpowiadałem raczej Koledze, który wydaje się, że ma dużo racji. jest za wysoka i ustal dlaczego . Dodano po 6 Moim zdaniem, silnik ma kłopoty z "oddychaniem". Więc albo wydech, albo dolot. Nie sądzę byś przeoczył zapchany filtr powietrza lub jakąś szmatę w dolocie. Wracamy zatem do rozrządu, ustawienie, stan wałka. Chodzi o moment i...
możliwe, że problem nie leży w czujniku. on mierzy podciśnienie i wywala błąd kiedy jest nierawidłwe. Do sprawdzenia: sczelnośc dolotu Przepustnica ewentualne czyszczenie. nieiem czy masz regulacje zaworów śróbką czy hydro, ale przy niedomykającym sie zaworze tez tak może to wglądać
Podmieniłem przepływomierz i wyniki są identyczne. W wolnym czasie sprawdze szczelność dolotu dymem z papieroska i pompeczką :)
A co pokazują parametry rzeczywiste np. przepływki, temperatury?
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Zrób przyuczenie clipem
Witam znalaz ktos umiejscowienie tego czujnika mam taki sam problem z tym samym silnikiem
Wyczyścić układ dolotowy ,przepustnicę, silnik krokowy następnie sprawdzić sondę lambda miałem takie przypadki w Renatkach albo dolot albo sonda
A może hamownik wprowadził mnie w błąd? Przypomniałem sobie że kilka razy przy mocniejszym potraktowaniu oraz obładowanym samochodzie pojawił mi się komunikat "skontroluj układ wtrysku paliwa" błąd P2263 i komputer ograniczył moc jednak po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Dodatkowo podczas jazdy na wyższych biegach słychać jakby...
Łożyska główne: Jeśli M14 - 80Nm+180* jeśli M16 - 100Nm+90*. Łożyska korbowodów: 35Nm+150*. Luzy zaworów (na zimno): dolot - 0,25mm wydech - 0,5mm.
czujnik powinien byc ok. cos nie tak ze szczelnoscią dolotu. twierdziszz, ze silniczek krokowy sie ustawia po włączeniu w maxymalne położenie, czyli w czasie pracy silnnika musi sie poruszac i regulowac. zrób tak: wyjmij krokowca ustaw go tak aby był w pozycji "przepustnica jak najbardziej zamknieta" nie podłaczaj kostki do niego i wtedy sprawdz jakie...
Obudowa filtra jest ok bo sprawdzono, jak również dolot nie ma luzów.
Zacznij od diagnostyki, Najczęściej dzieje się tak w przypadku uszkodzenia bądź zabrudzenia silnika krokowego , ale może to być również czujnik temp. cieczy , nieszczelności w dolocie itd.
Psikasz plakiem do dolotu i kręcisz rozruchem
P1046 to błąd sygnału tylnej sondy, P105A błąd mieszanki albo uszkodzona sonda, P0170 błąd mieszanki. Do sprawdzenia obie sondy, sygnały, grzałki, korekty długo i krótkoterminowe. Jak ok, to patrzymy na komponenty związane ze składem mieszanki, mapsensor czy przepływka, tam raczej mapsensor, szczelność dolotu itp
Plak w dłoń i odpal gada, a tak poważnie psiknij plakiem w dolot i auto zapali
Sam miałem z tym autem przypadek, że po regeneracji nie było w VNT pierścienia poruszajacego płetwami. Jakie masz ciśnienie w dolocie jak juz idzie dobrze?
Masz nieszczelność w układzie dolotu powietrza. Podaj kod błedu.
Jak strzelił to sprawdź czy nie rozerwało kolektora, na wolnym dolocie może nie zapalić.
u mnie było podobnie i okazało się że to jest wina silnika krokowego sterującego dolotem powietrza na biegu jałowym
Jest map sensor na dolocie za intercoolerem, nigdy nie było w nim przepływki i EGR-u.
Witam. Ostatnio zauważyłem że strasznie dmucha mi powietrze z dolotu od filtra powietrza :shock: ..Chyba to nie jest normalne bo raczej powinno zasysać a nie wydmuchiwać :? ...Silnik 1.9d D65 FC0J Koledzy co wy na to ?? co może być tego przyczyną???
Może .Ale to byś musiał zepsuć pompę paliwa albo co. Pali to auto w ogóle, jest moc? Na P0300 ma wpływ wiele rzeczy. Od ciśnienia paliwa po dziurę w dolocie itp.
Podłączenie komputera pokazuje wszystkie możliwe błędy dolotu, nawet przepływkę, którą wymieniłem na nową. Sam już nie wiem, co to może być.
Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp.powietrza w dolocie to jeden podzespół
Kolego jaboja nie rób hłamu bo zaraz zacznie sypać błędami od zmiennych faz i dolotu.
Jesli chodzi o sterownik to czesto w tym modelu pada sterowanie zaplonem 1i 4 cylinder. Sprawdz dolot i filtr powietrza
Wszystkie filtry wymienione. Przepustnica z krokowym też. Pokazuje mi ciśnienie w dolotowym po odpaleniu 420 a po 5min na biegu jałowym 520 To jest coś nie tak ,bo 520 by wskazywało na lewizne w dolocie albo uchylony EGR. Zawory też do sprawdzenia.
no i o takie informacje mi chodzilo. ale czy wtedy na gazie nie bedzie chodzil?. gaz 2 generacji z mikserem na dolocie.
Witam. Pacjent to renault kangoo 1.5dci 65km z 2004roku z problemem w postaci lejącego sie oleju z odmy do dolotu dzięki czemu moze się wydawać, że turbina leje lecz to nie to. Wymieniłem grzybek, wyczyściłem pokrywe zaworów i nadal problem występuje. Gdzie dalej szukać problemu?
poprawilem temat na zgodny z regulaminem :-)
w czasie kręcenia odkręć przewód z jednego wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo, jeśli nie to albo ukręcony wałek albo zawór z immo, nie wiem czy Twoja posiada- chyba tak ale piszesz że ma 1 kabel?...to dziwne mówisz o zaworze na dolocie paliwa do pompy?
Turbo Ściągnij dolot i poruszaj ośką, nie powinno być luzu
jutro będzie podpięty pod komputer, myśle że to nie wtrysk ponieważ nie ma żadnych objaw, samochód nie stracił mocy ani nie kopci na czarno... mechanik obstawia zawór sterowania turbiną i dolot powietrza :) jutro bedzie wiadome
co może być powodem? np ;olej w dolocie
Pamiętaj że są tam te płytki i to jest duży problem jak ich nie masz. Następna sprawa to sprawdzenie tego ciśnienie w dolocie i tak dalej.
Nie rozumiem o co pytacie? MAP ma siedzieć albo w dolocie albo ma być podłączony wężykiem do dolotu. Koniec kropka. A po tych zdjęciach to widać tyle co nie napiszę gdzie.
czeka Cię odczytanie parametrów pracy, w ciemno nic nie "kombinuj".bez danych z komputera możesz sprawdzić szczelność połączeń dolotu,podciśnienia,filtr powietrza,paliwa.
Sprawdziłem cały dolot jest tak szczelny, że aż rurę wyprostowało od filtra powietrza. Sprawdzany kompresorem przez zatykanie otworów.
Dzięki za tą podpowiedź u mnie okazało się to samo , zleciała zaślepka z jednego z króćców, a dwa są zaślepione.Przy okazji wyczyszczona przepustnica i sprawdzony dolot powietrza i gazu.
Auto nie odpala na plaku to zepsuliście rozrząd. Chyba że przepustnica w dolocie przycięta. Sprawdzić synchro czujników wału i wałka.
renault dolot powietrza klapy dolot strzały dolot
napisać wiadomość światłowodowy router zasilacz przegrzanie
ALUP SOLO7 – kody błędów, kasowanie alarmów, procedury resetu Air Control Schemat elektryczny lodówki Bosch KGV39VL31/05 – gdzie znaleźć dokumentację?