Witam. Potrzebuje pomocy. Jak można zwiększyć obroty silnika w Renault Kangoo 1.9D 2001r, gdyż na wolnych obrotach silnik szarpie ("rzuca"). Pompa wtryskowa sterowana jest elektrycznie.
A wiecie, gdzie mogę wysłać sterownik silnika do sprawdzenia, tak żeby nie znikł gdzieś po drodze?
Renault Kangoo 1.1 55 kW nie wchodzi na obroty. Możliwe przyczyny to problemy z układem paliwowym, zapłonowym, czujnikami lub sterowaniem elektronicznym. Jakie kroki diagnostyczne podjąć?
Generalnie nie widać żeby światła pulsowały, przygasają tylko lekko przy spadku obrotów silnika.
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
Doradzi ktoś?
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
Nie działa miedzy innymi automatyczne dogrzewanie świec po uruchomieniu silnika- do tego będzie problematyczne podnoszenie wolnych obrotów po zmianie obciążenia (np. przy włączeniu klimatyzacji). Ja robiłem swap w suzuki samurai, to akurat nie stanowiło dla mnie problemu.
Witam Mam problemy z obrotami w silniku d7f Renault Kangoo 1.2 1999r (8 zaworowy). Po zdiagnozowaniu i podłączeniu do komputera, okazuję się, że wymiana silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy nie przyniosły poprawy pracy silnika. Jakie mogą jeszcze być przyczyny tego zaistniałego problemu . Proszę o pomoc .
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Przepraszam zapomniałem dodać że to silnik 1,4 z wielopunktowym wtryskiem.
Silnik krokowy nowy, Gniazdo wyczyszczone?
A w ECU widać obroty silnika podczas rozruchu. Jeśli tak to ile?
Pod clipem jakieś błędy. Jak kwestia czujnika obrotów.
Skoro wtrysków nie zmieniałes to nie trzeba dopisywać. Pomierz : ciśnienie paliwa ,obroty, temperatury, i oczywiście odczytaj błędy.
Jak auto jest zimne i temperatura powietrza spada poniżej zera to bardzo długo trzeba kręcić żeby odpalił, a jak już odpali to mocno szarpie silnik ale po rozgrzaniu silnika problem znika W takiej sytuacji silnik kopci? Na jaki kolor? Obroty też falują? Sprawdzałeś przekaźnik świec?
Z tego co czytałem to przestawiacz działa niby do 10 stopni. Niestety po podłączeniu na krótko do 12V zaraz po odpaleniu na zimnym silniku różnicy brak. Samochód nadal strasznie kopci na wolnych obrotach.
JAki ci prąd pobiera na pełnych obrotach? Dodano po 17 21A na odpalonym silniku i czuć że sssie mocno.
Czujnik był zamieniany na obu to samo. Komputer widzi obroty silnika podczas kręcenia więc chyba jest okej. Clip by chyba pokazał odłączony/uszkodzony czujnik ?
na obudowie filtra powietrza w silniku pisze tak F 1.9 dizel nie wiem czy cos to daje może jeszcze to cos da na listwach bocznych na drzwiach pisze 1.9 D a od strony kierowcy na listwie pisze RXE :crazyeyes: :shocked!: Fotek silnika . Kangoo wiem jak wygląda . A silników było kilka rodzajów .
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Rozgrzewający się do czerwoności układ wydechowy wskazuje na zatkany/ stopiony katalizator. Wymontuj go i zobacz czy silnik normalnie wkręca sie na obroty. Z kangoo łączyłem się zwykłym euroscanem, teoretycznie nie obsługuje aut po 2000r. , ale ten silnik to stara konstrukcja
Ale czy widzi obroty? Może być też wiązka. Nie ma sensu wymieniać w ciemno trzeba sprawdzić dlaczego nie odpala.
Być może silnik ciągnie lewe powietrze (poszła uszczelka pod kolektorem ssącym lub przewody podciśniena)
Nic już nie sprawdzaj i nie wymieniaj.Możesz sprawdzić tylko czy nie przytkany wydech.Pisałem że trzeba przywrócić komunikację.Na moje oko to będzie coś z TPS ,zły sygnał, lub coś z MAP.Diagnoza nie wymiana na pałę.A nawet bez komunikacji da się to wszystko pomierzyć bo ten silnik jest prosty jak cep.
Te 338mbar to parametr z MAP, a może wężyk dziurawy albo zapchany albo MAP martwy, nie wiem w jakich granicach musi się zmienić ale zmieniać się musi po dodaniu gazu. A ciśnienie na pompie jak, najlepiej sprawdź ciśnienie na magistrali wtrysków podczas pracy silnika. Pociągnike mu samostartem na ciepłym silniku na zdjętym filtrze w momęcie dodawania...
Cześć. Sprawa dotyczy Renault Kangoo 1,6 16v z 2010 roku z przebiegiem ok 250kkm. Od momentu kupna auta mam taki problem że po odpaleniu silnika (nie ważne ciepły czy zimny) przez około 8-10 sekund nie ma ładowania, jest tyle co na akumulatorze (12,5V). Postanowiłem zregenerować alternator bo w starym Kangoo przy tym przebiegu szczotki i łożyska były...
Czyli możliwe, że może mieć to związek z nietrzymaniem wolnych obrotów? Bo tak właśnie się dzieje. Zaznaczam, że silnik krokowy był czyszczony.
Renault Kangoo 2000 1.4L automatyczny wyskakuje ze sprzęgła. Zachowuje się tak, jakbyś jechał 60 km/h i wcisnął sprzęgło w manualu, silnik pracuje na luzie, wciskanie gazu tylko zwiększa obroty silnika i nie napędza auta. Samochód zwalnia do 30 km/h i wszystko wydaje się znowu OK, aż prędkość wzrośnie. Po uruchomieniu na "zimno" (po 6 latach postoju)...
Witam Niedawno zakupiłem Renault Kangoo FL 2005. Skrzynia DP0 silnik 1.6 16v. Dzieje się tak że coś skwierczy w skrzyni , trudno zlokalizować , na windzie nie słychać jak silnik pracuje. Dopiero w pozycji N i P (przy obrotach od 2000), na postoju przy pochyle pojazdu w lewo i w trakcie jazdy przy skręcaniu w prawo. Czy spotkał się ktoś z takim problemem...
Mam problem z Renault Kangoo silnik 1.9 Diesel. auto stało 3 miesiące w garażu i jak wyjechałem na ulice to okazało sie że bardzo osłabł, ciężko wchodzi na obroty i każda górka to problem dla tego auta. Prędkość max to 110km/h. Na postoju jak dodaje gazu to wydaje się że silnik ma ducha ale podczas jazdy to straszna lipa nie te auto co 3 miesiące temu....
Witam, proszę o pomoc mianowicie mam Kangoo 1.4 z 99 r. silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie, ale po dodaniu gazu zaczyna sie cały trząść rzuca nim i kopci na szaro-niebiesko. Z góry dziękuje.
Dziwna sprawa. Jeszcze jeden pomysł mi do głowy przyszedł. Jeśli auto chodzi na wolnych obrotach to daj mu popyrkać 20-30 minut bez dotytkania gazu może się dopasuje ster do wtrysków.
Po pierwsze nie uszczać w samochodzie a po drugie pourywane poduszki pod silnikiem Wymieniłem lizak i dalej to samo. Po drugie - lizaki słuźą jak sama nazwa wskazuje do lizania. Po wylizaniu juź do wymiany się nie nadają. Po trzecie - nie ten dział na Forum.
Sterownik czy komputer? Chyba zwykło się używać obu określeń na "metalową bądź plastikową" puszkę która steruje jakimiś rzeczami w samochodzie. Częściej "sterownik" to coś co ma kilka "kabli". "Komputer" to jak ma już kilkadziesiąt pinów. Jeszcze inni nazywają "moduł". Mnie uczono "kalkulator". Jeszcze patrząc od innej strony. Patrząc na budowę dzisiejszych...
Mam coś podobnego w Kangoo 3 z końcówki roku 21, auto od nowości w jednych rękach, objawy, to przy naciśnięciu przycisku start stop robi niepełny obrót rozrusznika i nie odpala, po ponownym naciśnięciu odpala normalnie, potrafi to zrobić kilka razy dziennie. Autko było w autoryzowanym serwisie Renault i nie potrafią tego ogarnąć, kazali jeździć i obserwować,...
Witam. Problem się przewija,ale nie znalazłem nigdzie wystarczającej odpowiedzi. Moje autko renault kangoo 1.4 benz +lpg. 2002 rok. Jak jest zimny,tj po odpaleniu falują obroty na benzynie. Na gazie chodzi równo. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, silnik krokowy, potencjometr przepustnicy, uszczelnienie pod kolektorem ssącym sprawdzone, wyczyszczona...
nie sądze ....róże obroty na różnych biegach są , a takt w rytmie obrotu kół.... Przekładnia główna to wałek zdawczy napędzający koło, nazwę je talerzowe, które kręci się równo z kołami - odpowiednik tylnego mostu. Wycie pojawia się wtedy kiedy bebechy w skrzyni są napędzane przez koła auta więc nie ma co się czepiać łożysk czy przegubów. Pewnie przy...
Jestem pewien, że to obroty, bo mam kontrolkę LED i widać zmieniające się impulsy do masy. Dziwi mnie właśnie, że immo świeci ciągłym i nie chce palić. A jak odłączę kabelek to po włączeniu stacyjki zapala się na dwie sekundy, po czym gaśnie i silnik zapala.
Nie pisałem jeszcze ale ten mój nowy nabytek na Valtekach pali jak smok 8,5-9,5 l LPG To dobrze pali mam lagunę i kangoo z tym silnikiem i pali mi ok 9-10. Ale nie szczędzę mocy i obrotów. A ustawiona prawidłowo na afr, bo sam to uswawiałem.
Ja tez mam ten problem . Mi mowili ze jest skrzynia od kangoo. Auto ma moc maksymalna przy 5500 rpm i przy takich obrotach powinna byc maksymalna predkosc. A nasze laguny nie osiagna takiej predkosci gdyz sie skoncza obroty. Mi sie udalo 180km/h i odciecie . Skrzynie do ide sa drogie i ktos zamienil na tanszy bubel ktorym defacto nie da sie jezdzic
Witam mam problem zakupiłem kangoo 1.4 rok 98 i malo mocy prawie wogule ladnie sie wkreca na obroty ale jak ruszam to strasznie muli nie przerywa tylko dam gazu a on wolniutko porostu slaby jest myslałem za katalizator zapchany ale juz ktos go wybebeszył proszę o ;pomoc Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Moja żona zrobiła przypadkowo taką mieszankę na stacji paliw. Punto 1.2 dymiło jak parowóz, na zimnym silniku falowanie, brak mocy i straszny smród. Czyszczenie zbiornika paliwa, wymiana filtra, świeże paliwo i 1h jazdy w trasie na wysokich obrotach, żeby "odtłuścić katalizator i resztę wydechu...
problem dotyczy silnika f8q632, 1.9d, montowany w clio kangoo megane, pompa lucas epic sterowana elektronicznie nie linką, nr pompy r8640a111b (121b montowana była w w fiatach)... występują błędy wirnika w pozycji min/max, błąd ogólny lub utrata kontroli pętli przepływu (DF066 - położenie regulatora przepływu paliwa, 4 podtypy błędu), mogą być problemy...
Witam. Mam pewien problem, mianowicie są objawy jakby zaciął się pedał gazu, ale niestety tak nie jest. Wjechałem normalnie do garażu zgasiłem silnik. Po godzinie czasu, odpalam a ten na maksymalnych obrotach. Szybko zgasiłem silnik. Kilka razu tak odpalałem ale bez skutku. Linka od gazu na pewno się nigdzie nie zacięła, już to sprawdzałem. Czy to możliwe,...
Prawdopodobnie przedmuch do układu. Na szybko, potwierdzeniem tego, byłby wynik tego eksperymentu. Rano poluzować nakrętkę na zbiorniczku wyrównawczym, odpalić silnik, niech się nagrzewa na wolnych obrotach i jednocześnie obserwować zachowanie się poziomu płynu w zbiorniczku. Jeżeli poziom zacznie szybko się podnosić zaraz po odpaleniu silnika, to wskazywałoby...
Dzięki za szybką reakcje sigi. Właśnie chodzi o to , że nie mam gazu. Aby nieco przybliżyć temat: pewnego pięknego dnia auto przestało równomiernie pracować na wolnych obrotach (zbyt niskie lub gaśnie).Zauważyłem również duży wzrost zużycia paliwa, słabo "wchodzi na obroty", czasami gaśnie. Komputer "wyrzuca" błędy: - czujnik podciśnienia w kolektorze...
Obciążenie alternatora skacze między 40-50% na wolnych obrotach i światłach mijania. Napięcie w sterownikach silnika, ABS, komory silnika i nadwozia takie same np. 15.1V. Sterownik nadwozia (ten pod kierownicą) był już otwierany (pourywane zaczepy).
Wczoraj coś mnie podkusiło żeby bliżej przyjżeć sie płynowi chłodniczemu,i co sie okazał że jest min.Więc dolalem do połowy zbiorniczka wyrównawczego tegoz płynu i ruszyłem w miasto myslac że bedzie okej,ale dramat trwał nadal.Myślałem że to pomoże ale tylko myślałem.No i przyszła mi durna myśl do glowy że może być zapowietrzony układ chłodzenia i temu...
Dzieki za odpowiedz. Migajaca czerwona dioda to napewno immobilizer.Sek w tym, ze ona migocze sobie podczas jazdy dobre pol roku i nie przeszkadza w odpalaniu ani w jezdzie.Bardziej mnie ta zolta po lewej stronie interesuje.To bodajze usterka elektroniki. A czy uwazacie ze to moze byc czujnik polozenia walka? Kiedys tez mialem podobny problem z POLONEZEM...
Witam Was wszystkich, mam problem z moim samochodem, po nocy odpala bez problemu ale zaraz dławi się i traci obroty jakby nie dostawał paliwa. Jak jade jest ok gdy dojade do skrzyżowania wyrzucam na luz to gasnie. Gdy złapie temperature po 4 km wszystko jest ok i cały dzien moge spokojnie jezdzic, moze stac 8h w robocie i odpali bez problemu. Pojechałem...
Temat był następujący.Na początek wyeliminowaliśmy usterki typu pasek rozrządu, pompka paliwowa.Ponieważ parę miesięcy temu wymieniałem czujnik położenia wału pamiętałem że auto wtedy przy tej awarii zachowywało się identycznie,to znaczy po uruchomieniu zwiększały się obroty i silnik gasł.Tak więc wymontowaliśmy czujnik i zmierzyliśmy oporność wyszła...
Od jakiegoś roku co jakiś czas zapalają sie pomarańczowe kontrolki w aucie, serv, silnik i świece, w chwili gdy tak sie działo auto traciło obroty i przyspieszenie. kontrolki potrafiły nie zapalać sie tygodniami, a potem ponownie sie to powtarzało i świeciły sie kilkanaście dni. Dziś kontrolki tez sie palą, a auto w czasie jazdy traciło całkowicie oboty...
Witam! Silnik 1.2 16V - cały czas obroty ok 1600 jak wciska się gaz do "dechy" to 1800 - wyskakuje cały czas błąd P0225 (co to znaczy sensor C?) jak wypnę wtyczkę potencjometru pedału gazu to obroty prawie biegu jałowego (ociupinkę podwyższone) mierząc miernikiem potencjometr pedału gazu rezystancje w zasadzie OK (chociaż nie mam odpowiednich danych)...
Witam wszystkich tak jak w opisie potrzebuje schematu silnika do renault clio 2000r silnik 1,6 16v i renault kangoo 2003r przed liftem silnik 1,2 8v. Robiłem przekładkę silnika z clio do kangoo przełożyłem całą instalacje wraz z silnikiem wszystko podłączyłem w skrzynce pod maską silnika i jest różnica w białej kostce w układzie i ilości pinów. Ale...
Witam wszystkich, Problem dotyczy auta mojego ojca, który nauczony zasad użytkowania pojazdów z PRL-u, zimą oblał silnik ciepłą wodą, gdyż nie chciał mu odpalić :D Początkowo kontrolki awarii silnika paliły się cały czas, po sprawdzeniu błędów padło na przekaźnik główny świec żarowych oraz przepływomierz. Po wymianie powyższych auto odpala normalnie,...
witam obstawiam silniczek krokowy miałem taki problem w thali z tym silnikiem na wolnych obrotach gaśnie bo ma za mało powietrza po dodaniu gazu jest ok. proponuje czyszczenie silniczka i przepustnicy tylko niczym na bazie nitro, ale bez wysterowania i kasowania defektów sie nie obejdzie tak więc zapraszam do serwisu renault
Posiadam Clio 2 z silnikiem 1.9D F8Q 64 KM. Problem wygląda następująco: pompa wtryskowa Lucas Epic, sterowana elektronicznie, autko czasem nie chciało odpalać, komputer pokazywał błąd aktuatora wydatku paliwa, problem ustał paliło ok lecz zwiększone zużycie paliwa ok 10l na 100. sporo straciło na mocy. ostatnio paliło ma 2 razy tak jak by się zapowietrzało,...
Wpisz sobie w google "problemy z pompą Lucas" i poczytaj. Milion rzeczy. Jak chcesz tym pojeździć zainwestuj w Boscha, np http://allegro.pl/renault-kangoo-1-9d-po... i zapomnisz o silniku. Bo to dobre silniki tylko te pompy niezbyt udane.
po wymianie czujnika położenia koła zamachowego nie odpala nawet na zapych jutro z powrotem przełożę na stary. Tez brałem pod uwage wymiane rozrusznika ale on normalnie kręci a wymiana rozrusznika to mega wyzwanie bo jego usytułowanie nie jest za ciekawe(silnik nie miał za dużo nakrecone bo niby 120tys nie całe a moj miał 240) ale jeśli nie ma innych...
NIestety, problem nie rozwiazany. Wsadzilem do auta sprawny aku ( na wylaczonym aucie 12,45v- na wlaczonym 14,12v) podczas proby odpalania slychac najpierw pompke pozniej dziwny kilkakrotny "terkot". Przy probie odpalenia na pych nie ma najmniejszych problemow, autko odpala, na luzie trzyma obroty i jezdzi bez zastrzezen, zrobilem kilka km, nagrzalem...
to palę na benzynie ponieważ jak zapalę na LPG to po ruszeniu i wciśnięciu sprzęgła silnik zgaśnie i trzeba go bardzo długo palić jak się zagrzeje to jest ok Wymień parownik na nowy najlepiej Lovato lub jak każe instrukcja jazdy na lpg nagrzej silnik do 30-40st i przełącz dopiero na gaz. zawsze tak robię , ale miałem renault 19 i mogłem nawet na mrozie...
Ja - mając jako takie obeznania w samochodach koncernu Renault zrobiłbym bym wentylator , mimo wszystko na zwykłym bimetalicznym czujniku temperatury . Klimatyzację też na zwykłym mechanicznym presostacie ciśnienia - np. z jakiegoś Japończyka . Zrobić redukcję pod czujnik oryginalny . Do tego prostą instalację elektryczną - parę kabli , przekaźnik ....
Witam mam problem z 1,5 DCI a więć po wymianie silnika 2 tygodnie auto chodziło i umarło. silnik zakupiłem z przebiegiem 46 tyś bez osprzetu, wczesniejszy slnik miał przekulane 270 tyś. Standardowo wymieniłem nowy rozrząd, osprzęt przełożyłem autko odpaliło i jezdziło 2 tygodnie. Fakt jest taki iż na wolnych obrotach troche silnik wpadał w wibracje...
Pacjent - Renault Kangoo 1,9D 65KM silnik F8Q P632 Z fabryki wyjechał na pompie EPIC (w mniejszym bądź większym stopniu elektroniczna). Poprzedni właściciel przerobił go (w warsztacie) na zwykłą pompę (zakładam że wszystko było w porządku i jeździł tak jak powienien). Silnik został zatarty i do akcji wkroczyłem ja, kupując ten samochód. Wymieniłem silnik...
Za gruszką (ręczną pompką paliwa): https://megane.com.pl/uploads/monthly_11...
Witam. Od pewnego czasu mam pewien problem z tym samochodem. Silnik w nim to 1.5 DCI 50KW. Samochód podczas dodawania gazu na 2/3/4/5 biegu zaczyna terkotać przy obrotach ok. 2000 - 3500. Terkotanie słychać również przy puszczaniu pedału gazu. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Kolejnym dziwnym objawem jest...
Jest globalizacja, chcesz nissana, możesz kupić renault, i tak będzie to samo. Mercedes Citan powstaje w fabryce Renault i różni się od Kangoo tylko gwiazdą na masce. Obecnie zarówno NISSAN jak i Dacia są francuskie. Mało tego, w Mercedesie swego czasu stosowano francuskie 1,5DCi (ale to silnik bardzo mocno poprawiany przez lata, bo w pierwszych generacjach...
Witam mam problem z w/w autem, było w aso powiedzieli ze do wymiany jest ecu ale nie są pewni czy to da spodziewane rezultaty, auto gaśnie podczas jazdy i faluje na obrotach, po podłączeniu pod komputer, usunięciu błędów i ponownym odczycie po gaśnięciu pojawiły się następujące błędy c103e i c203e, wie ktoś co one oznaczają? jaka możne być przyczyna?
Witam serdecznie wszystkich.Mam następujący problem.Auto stało na parkingu cały dzień na który dojechało normalnie.Wieczorem chciałem je odpalić wsiadam kręcę rozrusznikiem a silnik odezwał się na trzy sekundy na lekko podwyższonych obrotach i zgasł po czym ponownie już nie chciał zaskoczyć.Kontrolka tzw.check nie świeci "immo" w porządku.Kolega mechanik...
Ciąg dalszy moich zmagań. Nie mogę sobie poradzić z ustawieniem kąta wtrysku. Żeby móc go ustawić, muszę przestawić rozrząd na pompie o 4 zęby! W innym wypadku (kiedy rozrzd jest ustawiony na znaki) wychodzą jakieś herezje i nic się nie zgadza, kąt jest przestawiony nawet o kilkadziesiąt mm, czego nie jestem w stanie przestawić kołem pompy. Obecnie...
Witam, mam problem z moim Renault Kangoo 1.4 Benzyna + GAZ, mianowicie po zapaleniu samochód od razu gaśnie, czasami się zdarzy że zapali i dość mocno go zdusi. ale utrzyma pracujący silnik, lecz zdecydowanie częściej gaśnie. Na liczniku świeci pomarańczowa kontrolka z zygzakiem oraz czasami po zapaleniu świeci ładowanie akumulatora. Ostatnio gdy jechałem...
Witam. Mam następujący problem z instalacją gazową Lovato zainstalowaną w samochodzie Renault Kangoo z silnikiem 1,6 8V. Objaw jest taki, że po przejechaniu kilku kulometrów zaczyna przełączać na benzynę. Jak włączę znów gaz to przełącza znów i tak w kółko w losowych odstępach czasu. Przełączanie na benzynę następuje tylko przy utrzymywaniu równej prędkości,...
Witam, Znalazłem wiele tematów na temat mojego problemu ale każdy jest inny. Posiadam od roku kangoo 1.4 99 r. Przyszły zimniejsze dni i autko znowu zaczyna mi nie palić na ciepłym silniku po przejechaniu np 10/15 km, rok temu miałem podobny problem ale rzadko się to zdarzało teraz to już jest cały czas. zdarzyło mi się teraz tak ze podczas jazdy zgasł...
witam. mam mały problem z kangoo po wymianie silnika, osprzęt został stary, rozrząd nowy, jeden błąd popełniony przed pierwszym odpaleniem to nie odpowietrzone wtryski.Mimo wszystko zagadał bez większego problemu na początku dość nierówno ale po chwili praca się unormowała pochodził ok 10-15min normalnie został zgaszony i już więcej nie miał ochoty...
Witam. tak jak w temacie posiadam autko renault clio 2 z 1999r. od jakiegoś czasu pojawił się problem w postaci falujących obrotów. byłem u mechanika, podłączyłem go do kompa i wywaliło parę błędów, część dało się skasować a część nie. ostatecznie kazano mi wymienić przepustnicę. na necie trafiłem na aukcję w której pan sprzedaję używane przepustnice...
Witaj, Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiąłem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło. Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, o dziwo ożył. Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do...
Samochod: Renault Kangoo 1,2 16V z 2004r. Instalacja: Landi Renzo, centralka Landi Renzo omegaz, wielozawor Tomaseto. Objawy: Jezeli zbiornik na LPG jest zatankowany do pelna silnik na po przelaczeniu na gaz zaczyna "falowac" na wolnych obrotach (w zakresie od 500 do 750), przy normalnej jezdzie "szarpie". Zapala sie check engine. Gdy zbiornik na LPG...
Mam pytanie jeśli alternator nie ładuje na niskich obrotach (zaraz po odpaleniu) a po dodaniu na chwile gazu do dechy wszystko wraca do normy i ładuje nawet na niskich obrotach to czego to może być wina? dodam jeszcze że po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu od razu problem znów się pojawia. Pasek klinowy jest na pewno dobrze napięty wszystkie...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika,po wymianie uszczelki wtrysku nie odzywa się. Podłączałem komputer żadnych błędów ciśnienie na listwie powyżej 450bar. Pomoże ktoś ? Do wymiany uszczelki musiałeś odłączyć przewody wysokiego ciśnienia i przelewu. Przelew w większości układów CR najczęściej wraca do pompy, nie zamknięty na czas naprawy zapowietrza...
Witam wszystkich, mam problem z znaczeniem następujących kodów błędów : 1026, 1061. Objaw jest następujący: na wolnych obrotach silnik pracuje nierówno natomiast w momencie kiedy zapali się kontrolka Check silnik zaczyna pracować równiutko. Pozdrawiam Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Witam, posiadam kangoorka z 2004 roku, silnik 1,5dci 82 konie. Mialem maly problem z wtryskami, moj wcześniejszy mechanik nie wymienil podkładek spod 2 wtryskow, przez co 2 wtryski uległy uszkodzeniu. Przez co wymieniłem 2 wtryski na inne , niby po regeneracji, aczkolwiek okazaly się ferelne więc zamówiłem 2 po regeneracji od innego sprzedawcy. Na tych...
odpalam bez problemu,gdy wchodze na wysokie obroty w granicach ok.2500 zaswieca sie:lampka stop,podgrzewanie swiec oraz miga stop silnika.Pompa zaczyna słabnać i nie pozwala wchodzic na wysokie obroty.Gdy zmniejsze obroty wszystkie kontrolki gasną i pompa normalnie pracuje.Na badaniach serwisowych komputer nic nie wykazał.:cry:
Witam. Mam mały problem ze swoim Kangórem. Auto jest z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V w wersji Oesis. Objawy były takie że po uruchomieniu zimnego silnika i po dodaniu delikatnym gazu i puszczeniu silnik gasł. Jak dodawało się gazy bardzo delikatnie tak gdzieś do poziomu 1500 obrotów to obroty były nie stabilne wahały się od 800 do 1500 samoczynnie....
Witam, Zaczęło się od tego, że dolewałem olej silnikowy i troszkę przesadziłem. Po kilku dniach zaczął wariować, raz strasznie wysokie obroty, a raz tak niskie, że prawie gaśnie(przy niskich czuć woń jakby nieprzepalonej całkiem mieszanki). Olej spuściłem do średniego poziomu, przepustnice wymyłem z oleju, kolektor dolotowy w miarę możliwości też, silniczek...
renault kangoo obroty renault kangoo silnik wolne obroty renault kangoo silnik
z18xe wymiana silnika wodomierz magnes elizabeth sanyo
honda android toshiba 37av501p
Długi czas uruchamiania telewizora - przyczyny i rozwiązania Wyciek z wyłącznika ciśnieniowego hydroforu - przyczyny i rozwiązania