Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Z fordem połączysz się przez FORScan ale żeby interfejs działał nie ważne z jakim programem musisz zainstalować sterowniki i ustawić ustawienia np. COM i inne
Jeśli euro 3 to lipa. euro4 i 5 odpala po odłączeniu kostki od APM
Trzeba dopisać do wyświetlacza radio typ 2 zamiast radio typ 1. A jak wbiłeś kod jak radio nie ma komunikacji z wyświetlaczem ?
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
Masy sprawdź
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Wysłałem ci schemat. Sprawdź zasilanie na pinachG2,H2G1.te są po przekaźniku.
Laguna clear.
Wystarczy raz sprawdzić czy jest poprawna komunikacja
Zle wlozony bezpiecznik, poluzowane piny w kostce, gaz, alarm, tam szukaj.
Wymienić sterownik lub spróbować komunikacji przy samym sterowniku
12-regulator szyby-twarz pin 1 biało-czarny 13-regulator szyby-twarz pin 4 żółto-czrny 32- regulator szyby-twarz pin 3 niebiesko-czarny 33- regulator szyby-twarz pin 6 szaro-czarny 36- fioletowy 39- biało niebieski komunikacja
Ewidentnie brak zasilania.
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Potrzebuję schemat podłaczenia sterownika silnika MID128 który szedł do Renault i Volvo. Dwie duże wtyczki oznaczone jako A i B. Problem jest taki że nie mam komunikacji z tym sterownikiem. podkładałem drugi i jest to samo. Brakuje mi chyba jakiegoś zasilania ale tego tez nie jestem pewien bo nie mam zadnego schematu. Stałe +12v mam na wtyczce B. Jak...
powodem była przycięta wiązka przy wkładaniu nowego silnika .
Modyfikacja instalacji nic nie da bo wyświetlacz jest do tuner list - musiałbyś wymienić również radio. Tylko wymiana wyświetlacza. Czyli tak jak pisałem - standard : Obstawiam ,że padł licznik i ktoś wymienił go na licznik poniżej 2005 r do radia tuner list.
Ponieważ ten temat zamknięty https://obrazki.elektroda.pl/1717261300_... Ogrzewanie wnętrza włączone. Czujniki ciśnienia powietrza w kołach są nadzwyczaj czujne i już się do tego przyzwyczaiłem. A to zużycie wakacyjne, jazda spokojna przez wioski i drogi pomiędzy nimi. Zamiast klimatyzacji otwarte okno. Jak we Fiacie 125p. https://obrazki.elektroda.pl/3716324600_...
Szukaj VISU np.: NT8416, choć tutaj mogą przydać się wcześniejsze schematy, bo ten jest zdaje się od 2007, ale zajrzeć można. edit: NT8264A są starsze, chyba z 2004, czyli przed liftem.
Komunikacji z apm tez nie było, ale znalazłem uszkodzenie około 1m od apm i jest ok. Nadal występuje brak komunikacji z Adblue i skrzynia.
Rozrusznik nie ma nic do immo, zajmij się podstawami.
mam scenika z 99 i mam problem z wylaczenaim centralnego zamka i jednoczesnie imobilajzera jak sobie z tym poradzic..
Problem zasilania rozwiązany przewody w bagażniku przegniły.Komunikacja ze sterownikiem jest ok .Ręczny raz zadział ale już nie puścił odblokowałem go ręcznie i wyskoczył błąd C116F hamulec został zwolniony ręcznie i niemożna go wykasować
Witam który układ w tym liczniku odpowiada za komunikację CAN ?
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Wiem co to USM ale tam kabel nie leci
Przepraszam że tak późno ale dopiero usiadłem na neta, zasilenie na obd jest. Dokładnie to połączył się z radiem i wyświetlaczem jutro powalczę z instalacją.
Praktycznie wszystko można przeczytać w nim po K-line, elemik cośtam będzie widział tylko w silniku.
Jeśli jest zasilanie na ECU to sprawdziłbym jeszcze CAN do sterownika wtrysku
Na stole podłącz,zobacz czy będzie komunikacja
Auto jest w trybie awaryjnym właśnie z powodu braku lub zakłóconej komunikacji.
Kostka B M3 i M4
Sterownik ma "wyciętą" z oprogramowania funkcję immo. Podniesione elementy, eliminują komunikację z blokiem UCH.
Sprawdź na początek akumulator, aby upewnić się, że ma odpowiednie napięcie i jest naładowany, jeśli światła wewnątrz pojazdu są słabe lub szybko się wyłączają, może to sugerować problem z akumulatorem. Sprawdź bezpieczniki, które są odpowiedzialne za sterowanie silnikiem i komunikację z komputerem pojazdu.
a nie na L powinno być te 11?
Kolego podaj typ, model sterownika silnika i pod niego trzeba znaleźć zasilania masy i komunikację
Zasilania na canach nie powinno być. Can mamy linie low i linie high, czyli 0-2,5v i 2,5-5v. Jeżeli chodzi o sprawdzenie poprawności działania, to najlepszym sposobem jest oscyloskop. Pamiętaj też, że can to magistrala danych łącząca komponenty, jeżeli z jakiegoś powodu nie ma połączenia z danym komponentem warto sprawdzić właśnie jego. Ciągłość magistrali...
Kody usterek, podaj.
kolego walti jak ustawić ten protokół komunikacji
Sprawdź te dwa przekażniki w skrzynce tej w komorze silnika (po lewej stronie)
207 to już juk się nie mylę inna wersja softu w sondzie. Nie jestem pewien ale chyba aktualizacja załatwi sprawę, w teorii powinno się to odbyć automatycznie ale nie gwarantuję że tak jest. Pamiętaj że jak już robisz aktualizację to na własną odpowiedzialność.
Wyłączyłem w EDC EGR.
Szkoda szukania. Najpierw sprawdź czy jest komunikacja przy pomocy innego interfejsu (najlepiej Clip a nie pirat z Aliexpress) lub dedykowanego diagnoskopu. Jeżeli nadal będzie to samo - wtedy poszukamy przyczyny.
Witam serdecznie piszę z prośbą o schemat instalacji do Renault mascott 3.0 2006 rok.Najbardziej interesował by mnie schemat ECU i rozpiska bezpieczników ponieważ mam brak komunikacji z komputerem.
Błąd komunikacji z modułem, błąd ciągły.
Kolego maher a czy masz jakieś rady odnośnie komunikacji z automatyczną przekładnią?
Chcesz mi powiedziec ze urzadzenie diagnostyczne nie nawiaze komunikacji bezposrednio z licznikiem?
Komunikacja między radiem a displayem po CANie.
Poradzisz sobie z podłożeniem drugiego UCH? Coś tu nie gra. Nie możesz mieć wszystkiego na wtykach ECU skoro brak komunikacji i startuje wentylator.
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
Pomyśl jak jest realizowane zasilanie tych foteli. Bo może sie okazać ze potrxeba tylko +12v i masa i fotele dzialaja. Chyba że są z pamiecią i sparowane z kartą kluczykiem to wtedy potrzeba komunikacji z modułem komfortu.
Masz brak zasilania sterownika silnika, brak połączenia linii diagnostycznych albo uszkodzony sterownik. Kontrolka immo gaśnie jeżeli wszystkie elementy tzn. transponder, UCH, kalkulator wtrysku są dopasowane i mają komunikację między sobą.
kol. kamyczek - nie może być tak zablokowany żeby nie było z nim komunikacji.... co tam siedzi, SID305 ?
Przetnij ścieżkę od RESET'u pięknie się czyta i jest komunikacja cały czas
zrobiles gdzies zwarcie to jest tylko bezpiecznik w komoze silnika nie pamietam ktory w dolnym rzedzie od lewj chba trerzci spawdzisz pobowka
W Renault Megane IV z 2019 roku, nie działają czujniki parkowania, brak komunikacji z modułem. Ma ktoś schemat modułu z jedną kostką? Jest zasilanie (plus), nie ma masy (minus).
Czym sprawdzane te napięcia?
Sytuacja wyjaśniona . Auto zostało zdiagnozowane innym sprzętem . Dziwne że clip nie chciał się połączyć ale ponoć czasem tak jest . Dodam że w autku kompletnie nic nie zmieniane czy robione . Podpięcie uniwersalnego testera rozwiązało problem . Dziękuję za podpowiedzi .
zgniły plusy przy akumulatorze.
Ciaglosc przewodow od sterownika do zlacza jest i na 7 i na 15. Scenic jest z 1999rok.
http://www.transpondery.com/pinout_guide... Brak komunikacji może być spowodowany zwarciem na linii K, jest ona podłączona nie tylko do ECU, równolegle może być podłączona do innego osprzętu a nawet radia, uszkodzenie któregoś z podłączonych urządzeń i/lub zwarcie w dowolnym miejscu linii K powoduje brak komunikacji.
jakieś błędy muszą być ECU, Immo, UCH lub deska rozdzielcza,czy wiesz jaki stan klucza -kod otrzymany,zaakceptowany,brak komunikacji???
UCH wróciło do mnie bez stwierdzenia uszkodzenia, na stole działa wszystko to co u mnie nie działa, wycieraczki, kierunki, szyby i jest komunikacja...
a z czymś wogule jest komunikacja
karta jest ale chyba jej nie widzi, czyżby padła, Ale dlaczego brak jakiejkolwiek komunikacji.
Sprawdziłeś to co napisałem? Czym to jest diagnozowane? Czy sprzęt jest pewny, może to w nim jest problem z brakiem komunikacji.
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Dane, zegar, Master Interrupt Request czyli przerwanie. Naprawdę tak ciężko zrozumieć ze to sygnał cyfrowy jest nie steruje tylko pilotem ale całą komunikacją z radiem od wyświetlacza przez diagnostykę po pilot??
Nie wiem z którego roku masz tą lalę. Ja kiedyś miałem z 2002 i większość modułów była na szynie can. Dlatego ten kabelek nie jest dobry do komunikacji z takim rocznikiem lub młodszym. Programy: -DDT2000 -Clip -Scantool -Stech
Witam kolegów mam problem ze zdiagnozowaniem magnumki posiadam tester Delphi ds 150e wersja heavy duty nie mogę połączyć się z nią, łącze się tylko z układem zawieszenia pneumatycznego z innymi zero komunikacji nie wiem co jest powodem. Podczas jazdy w magnumce zapala się kontrolka diagnostyczna ona zaczyna słabnąć kontrolka gaśnie ale ona jedzie tylko...
237 Injector Circuit - Cylinder 1 open równocześnie pojawił się błąd ESP anie nie mogę się podpiąć do sterownika - "brak komunikacji "
Radio powinno normalnie działać w Clio2 po lifcie, jest to wersja update list, jeśli nie działa to pewnie kupiłeś uszkodzone lub uszkodzenie jest na linii komunikacji radia z wyświetlaczem
Masz piny 1 i 5 w lewym złączu odpowiedzialne za komunikację.
Ile wody jest w UCH.
Tak właśnie zrobię dam odrazu znać co tam się udało znaleźć.
Renault Scenic 1,6 16V 1999 siemens Sirius brak komunikacji ze sterownikiem silnika ,poduszek absu .Przy podlączeniu cdif2 Proszę o pomoc i sugestie .Pozdrawiam
Szyniu, miałem dokładnie to samo, u mnie leżała przyczyna pod maską, z lewej strony gdzie wchodzą wszystkie kostki do kabiny. Powypinaj kostki i zobacz w jakim stanie są styki. U mnie mocno zaśniedziały, raz było dobrze, raz wariowało auto jak u Ciebie.
Tak . wgrałem ,wspomaganie działało ,ale ASR nie . i nie było komunikacji ze wspomaganiem
Dobra informacja jest zawsze cenna. Tylko jak ją uzyskać skoro nie potrafimy ustalić informacji wyjściowych. A więc o samochodzie nic nie wiemy poza tym , że Laguna. O objawie, że nie daje się uruchomić silnik lecz nie wiemy w jakich okolicznościach. A to ważne bowiem różne pojazdy (modele , roczniki) maja odmienne rozwiązania. Poza tym ja przynajmiej...
Witam sprawdz czy po uruchomieniu silnika nie znika napiecie na gniezdzie diagnostycznym.Pozdrawiam
Witam. Też próbuję rozgryźć komunikację z wyświetlaczem. Chciałbym wyświetlić jakiś tekst na pustym teraz wyświetlaczu. Szymtro, Wiem że pisałeś to prawie rok temu, ale może zostały Ci jakieś materiały odnośnie protokołu komunikacji z wyświetlaczem Renault. Ja męczę się od kilku dni i nie mogę się połączyć przez i2c. Proszę udostępnij to co udało Ci...
Zapytaj sprzedawcy
Tak trudno zrozumieć że to inny protokół komunikacji? Kod skrzyni to DP0. Jakie są kody sterowników skrzyń w Renault i Peugeot? HW i SW takie same???
brak komunikacji z ECU I co wtedy należy zrobić?
może nie wielka będzie moja pomoc ale przy wymianie zwykłej pompy abs/esp w golfie 4 na identyczną z identycznymi numerami trzeba było ją przypisać w serwisie więc może tu również
Wymiana kompletu cewek zapłonowych rozwiązała problem.
Nie, zupełnie inne protokoły komunikacji
Tu jednak kolega prosi o schemat?
Wiązka od kabiny do APU.
Niestety przewody z radia idą od razu na głośniki. Z tyłu jest całe centrum. Do przodu idą tylko kabelki do komunikacji z panelem/sterowaniem. Najwygodniej byłoby umieścić radio zamiast starego, bo masz tam już doprowadzone wszystkie kable. Pozostałoby rozwiązanie kwestii komunikacji z panelem.
Witam, Wymieniłem wiązkę nagrzewnicy w Renault Magnum 460 DXI Euro 5. Po założeniu nowej wiązki, dalej nie mam komunikacji ze sterownikiem. Czy zatem należałoby sprawdzić coś jeszcze? Który bezpiecznik za to odpowiada? Magnum 2007r, sterownik behr aluminiowy. Dziękuję
Cześć◘.Jestem załamany. Wprawdzie przez ostatnie dwa tygodnie nie miałem czasu ale nic się nie zmieniło. Sprawdziłem wiązkę , ponownie sterownik oraz UCH.Oba sprawne.Wciąż brak komunikacji ze sterownikiem.Chyba go oddam na złom.
Pewnie sterownik Airbag nie ma zasialania lub masy, to by tłumaczyło zaswiecenie kontrolki i brak transmisji. co to za serwis zeby tego nie sprawdził.
Jesteś pewny że to kabel od obrotów? Moim zdaniem to jakieś zasilanie, ktoś sprytnie obszedł immo, ale lampka powinna migać a nie świecić, jak świeci to jest brak komunikacji
ciągle włącza się alarm Brak komunikacji. Immo nie otrzymuje sygnału z pętli!
Mam pytanie ,co jest pod pinem nr1 w gnieżdzie djagnostycznym reno laguna 95r man też problem z komunikacją kts em 500 z ABS może jakieś sugestje
Natomiast po przekręceniu kluczyka na zapłon - nie gaśnie lampka immo Brak komunikacji między pętlą a sterownikiem immo.
Diody będą świeci cztery jeżeli są zainstalowane sterowniki poprawnie i jest pełna komunikacja z autem
I jak postępy. doszedł ktoś do czegoś? To jakaś zmora, u taty w samochodzie zrobiło się to samo. Tzn z tego co mi mówił przez telefon to uruchamia się też wentylator i wycieraczki i nie ma komunikacji z diagnostyką.
komunikacji renault renault komunikacji sterownikami renault scenic komunikacji
kosiarka spalinowa nierówno pralka whirlpool słabo wiruje elektryczna tylna klapa
operator koparki instalacja frontgas
Satel VD-1, Texecom MicroShock – fałszywe alarmy czujki wibracyjnej, ustawienia INTEGRA Taylor Carpigiani Gel-Matic błąd AL/E 14 – alarm napędu mieszadła, przyczyny, diagnostyka