Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Z fordem połączysz się przez FORScan ale żeby interfejs działał nie ważne z jakim programem musisz zainstalować sterowniki i ustawić ustawienia np. COM i inne
12-regulator szyby-twarz pin 1 biało-czarny 13-regulator szyby-twarz pin 4 żółto-czrny 32- regulator szyby-twarz pin 3 niebiesko-czarny 33- regulator szyby-twarz pin 6 szaro-czarny 36- fioletowy 39- biało niebieski komunikacja
Potrzebuję schemat podłaczenia sterownika silnika MID128 który szedł do Renault i Volvo. Dwie duże wtyczki oznaczone jako A i B. Problem jest taki że nie mam komunikacji z tym sterownikiem. podkładałem drugi i jest to samo. Brakuje mi chyba jakiegoś zasilania ale tego tez nie jestem pewien bo nie mam zadnego schematu. Stałe +12v mam na wtyczce B. Jak...
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
Trzeba dopisać do wyświetlacza radio typ 2 zamiast radio typ 1. A jak wbiłeś kod jak radio nie ma komunikacji z wyświetlaczem ?
Wystarczy raz sprawdzić czy jest poprawna komunikacja
Witam który układ w tym liczniku odpowiada za komunikację CAN ?
Auto jest w trybie awaryjnym właśnie z powodu braku lub zakłóconej komunikacji.
brak komunikacji
Wymienić sterownik lub spróbować komunikacji przy samym sterowniku
Modyfikacja instalacji nic nie da bo wyświetlacz jest do tuner list - musiałbyś wymienić również radio. Tylko wymiana wyświetlacza. Czyli tak jak pisałem - standard : Obstawiam ,że padł licznik i ktoś wymienił go na licznik poniżej 2005 r do radia tuner list.
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Na stole podłącz,zobacz czy będzie komunikacja
Jeśli euro 3 to lipa. euro4 i 5 odpala po odłączeniu kostki od APM
Kolego podaj typ, model sterownika silnika i pod niego trzeba znaleźć zasilania masy i komunikację
Masy sprawdź
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Laguna clear.
Komunikacji z apm tez nie było, ale znalazłem uszkodzenie około 1m od apm i jest ok. Nadal występuje brak komunikacji z Adblue i skrzynia.
UCH wróciło do mnie bez stwierdzenia uszkodzenia, na stole działa wszystko to co u mnie nie działa, wycieraczki, kierunki, szyby i jest komunikacja...
jakieś błędy muszą być ECU, Immo, UCH lub deska rozdzielcza,czy wiesz jaki stan klucza -kod otrzymany,zaakceptowany,brak komunikacji???
Zle wlozony bezpiecznik, poluzowane piny w kostce, gaz, alarm, tam szukaj.
To schemat i zasilania do sprawdzenia
Sprawdziłeś to co napisałem? Czym to jest diagnozowane? Czy sprzęt jest pewny, może to w nim jest problem z brakiem komunikacji.
a z czymś wogule jest komunikacja
karta jest ale chyba jej nie widzi, czyżby padła, Ale dlaczego brak jakiejkolwiek komunikacji.
237 Injector Circuit - Cylinder 1 open równocześnie pojawił się błąd ESP anie nie mogę się podpiąć do sterownika - "brak komunikacji "
http://www.transpondery.com/pinout_guide... Brak komunikacji może być spowodowany zwarciem na linii K, jest ona podłączona nie tylko do ECU, równolegle może być podłączona do innego osprzętu a nawet radia, uszkodzenie któregoś z podłączonych urządzeń i/lub zwarcie w dowolnym miejscu linii K powoduje brak komunikacji.
Ewidentnie brak zasilania.
Rozrusznik nie ma nic do immo, zajmij się podstawami.
kolego walti jak ustawić ten protokół komunikacji
Jesteś pewny że to kabel od obrotów? Moim zdaniem to jakieś zasilanie, ktoś sprytnie obszedł immo, ale lampka powinna migać a nie świecić, jak świeci to jest brak komunikacji
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Błąd komunikacji z modułem, błąd ciągły.
Sprawdź na początek akumulator, aby upewnić się, że ma odpowiednie napięcie i jest naładowany, jeśli światła wewnątrz pojazdu są słabe lub szybko się wyłączają, może to sugerować problem z akumulatorem. Sprawdź bezpieczniki, które są odpowiedzialne za sterowanie silnikiem i komunikację z komputerem pojazdu.
Jeśli jest zasilanie na ECU to sprawdziłbym jeszcze CAN do sterownika wtrysku
Praktycznie wszystko można przeczytać w nim po K-line, elemik cośtam będzie widział tylko w silniku.
Wiem co to USM ale tam kabel nie leci
Przepraszam że tak późno ale dopiero usiadłem na neta, zasilenie na obd jest. Dokładnie to połączył się z radiem i wyświetlaczem jutro powalczę z instalacją.
Zapytaj sprzedawcy
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
Sterownik ma "wyciętą" z oprogramowania funkcję immo. Podniesione elementy, eliminują komunikację z blokiem UCH.
Witam serdecznie piszę z prośbą o schemat instalacji do Renault mascott 3.0 2006 rok.Najbardziej interesował by mnie schemat ECU i rozpiska bezpieczników ponieważ mam brak komunikacji z komputerem.
powodem była przycięta wiązka przy wkładaniu nowego silnika .
Masz brak zasilania sterownika silnika, brak połączenia linii diagnostycznych albo uszkodzony sterownik. Kontrolka immo gaśnie jeżeli wszystkie elementy tzn. transponder, UCH, kalkulator wtrysku są dopasowane i mają komunikację między sobą.
Problem zasilania rozwiązany przewody w bagażniku przegniły.Komunikacja ze sterownikiem jest ok .Ręczny raz zadział ale już nie puścił odblokowałem go ręcznie i wyskoczył błąd C116F hamulec został zwolniony ręcznie i niemożna go wykasować
Komunikacja między radiem a displayem po CANie.
Chcesz mi powiedziec ze urzadzenie diagnostyczne nie nawiaze komunikacji bezposrednio z licznikiem?
Kostka B M3 i M4
Pomyśl jak jest realizowane zasilanie tych foteli. Bo może sie okazać ze potrxeba tylko +12v i masa i fotele dzialaja. Chyba że są z pamiecią i sparowane z kartą kluczykiem to wtedy potrzeba komunikacji z modułem komfortu.
Poradzisz sobie z podłożeniem drugiego UCH? Coś tu nie gra. Nie możesz mieć wszystkiego na wtykach ECU skoro brak komunikacji i startuje wentylator.
co nie zmienia faktu że nie da sie nic odczytac... Może wrzuć KTS-a do pralki automatycznej nawet jak się nie skomunikują to chociaż czysty będzie. Tak się składa że wielu kolegów wielokrotnie na tym forum wyjaśniali jakie marki diagnozuje się jakim sprzętem zechciej poszukać,a potem zgłaszaj problemy z komunikacją
Tak . wgrałem ,wspomaganie działało ,ale ASR nie . i nie było komunikacji ze wspomaganiem
Jaka to dokładnie wersja CanZe pbo u mnie nie pokazuje wszystkiego :( podobno najnowszy ma problem po BT
Masz piny 1 i 5 w lewym złączu odpowiedzialne za komunikację.
Witam. Też próbuję rozgryźć komunikację z wyświetlaczem. Chciałbym wyświetlić jakiś tekst na pustym teraz wyświetlaczu. Szymtro, Wiem że pisałeś to prawie rok temu, ale może zostały Ci jakieś materiały odnośnie protokołu komunikacji z wyświetlaczem Renault. Ja męczę się od kilku dni i nie mogę się połączyć przez i2c. Proszę udostępnij to co udało Ci...
Sprawdź te dwa przekażniki w skrzynce tej w komorze silnika (po lewej stronie)
Kolego maher a czy masz jakieś rady odnośnie komunikacji z automatyczną przekładnią?
mam scenika z 99 i mam problem z wylaczenaim centralnego zamka i jednoczesnie imobilajzera jak sobie z tym poradzic..
kol. kamyczek - nie może być tak zablokowany żeby nie było z nim komunikacji.... co tam siedzi, SID305 ?
Kody usterek, podaj.
Nie, zupełnie inne protokoły komunikacji
Niestety przewody z radia idą od razu na głośniki. Z tyłu jest całe centrum. Do przodu idą tylko kabelki do komunikacji z panelem/sterowaniem. Najwygodniej byłoby umieścić radio zamiast starego, bo masz tam już doprowadzone wszystkie kable. Pozostałoby rozwiązanie kwestii komunikacji z panelem.
Wyłączyłem w EDC EGR.
Diody będą świeci cztery jeżeli są zainstalowane sterowniki poprawnie i jest pełna komunikacja z autem
Przetnij ścieżkę od RESET'u pięknie się czyta i jest komunikacja cały czas
Witam mam Safrane '00, miałem ten sam problem, czasami usterka się pogłębiała i zawieszał się również obrotomież, problem polegał na tym, że obudowa zegarów była minimalnie skrzywiona i po dokręceniu śrubek mocujących i tu nie pamiętam ale chyba dolnej osłony, tej która osłania elektronikę zegary się zawieszały, poluzowałem te śrubki i problem znikł...
I jak postępy. doszedł ktoś do czegoś? To jakaś zmora, u taty w samochodzie zrobiło się to samo. Tzn z tego co mi mówił przez telefon to uruchamia się też wentylator i wycieraczki i nie ma komunikacji z diagnostyką.
Radio powinno normalnie działać w Clio2 po lifcie, jest to wersja update list, jeśli nie działa to pewnie kupiłeś uszkodzone lub uszkodzenie jest na linii komunikacji radia z wyświetlaczem
Zasilania na canach nie powinno być. Can mamy linie low i linie high, czyli 0-2,5v i 2,5-5v. Jeżeli chodzi o sprawdzenie poprawności działania, to najlepszym sposobem jest oscyloskop. Pamiętaj też, że can to magistrala danych łącząca komponenty, jeżeli z jakiegoś powodu nie ma połączenia z danym komponentem warto sprawdzić właśnie jego. Ciągłość magistrali...
W Renault Megane IV z 2019 roku, nie działają czujniki parkowania, brak komunikacji z modułem. Ma ktoś schemat modułu z jedną kostką? Jest zasilanie (plus), nie ma masy (minus).
Dane, zegar, Master Interrupt Request czyli przerwanie. Naprawdę tak ciężko zrozumieć ze to sygnał cyfrowy jest nie steruje tylko pilotem ale całą komunikacją z radiem od wyświetlacza przez diagnostykę po pilot??
Obawiam się że nawet po przeróbce to nie będzie działać, inne protokoły komunikacji. SławeK
Nie wiem z którego roku masz tą lalę. Ja kiedyś miałem z 2002 i większość modułów była na szynie can. Dlatego ten kabelek nie jest dobry do komunikacji z takim rocznikiem lub młodszym. Programy: -DDT2000 -Clip -Scantool -Stech
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Program DDT2000 nie współpracuje z interfejsami opartymi o układy ELM327 , w DDT2000 jest wykorzystywana komunikacja KKL (kabel VAG KKL). To czy jest na USB czy bezprzewodowo bluetooth to nie ma większego znaczenia, bardziej zobacz i sprawdzaj w programach czy wybierasz odpowiedni port komunikacyjny "port COM". Jeżeli chcesz mimo wszystko wykorzystać...
Czym sprawdzane te napięcia?
Dioda.
207 to już juk się nie mylę inna wersja softu w sondzie. Nie jestem pewien ale chyba aktualizacja załatwi sprawę, w teorii powinno się to odbyć automatycznie ale nie gwarantuję że tak jest. Pamiętaj że jak już robisz aktualizację to na własną odpowiedzialność.
Zmierz napiecie na nim. Na srodkowym pinie 5V. Po wpieciu na czujnik 0,5 V, po odpaleniu na wolnych około 1V. Poza tym ja bym usterki szukał gdzie indziej. Co z zaworem EGR? Szczelnosc i sprawnosc elektryczna? Raz miałem przypadek ze EGR powodował zwarcie i to powodowało ze nie pali. Ale wywalało wtedy mase błędów, a w innym przypadku wogole komunikacji...
a nie na L powinno być te 11?
Szkoda szukania. Najpierw sprawdź czy jest komunikacja przy pomocy innego interfejsu (najlepiej Clip a nie pirat z Aliexpress) lub dedykowanego diagnoskopu. Jeżeli nadal będzie to samo - wtedy poszukamy przyczyny.
Natomiast po przekręceniu kluczyka na zapłon - nie gaśnie lampka immo Brak komunikacji między pętlą a sterownikiem immo.
Tak czy inaczej sczytaj je czymś, to prędzej kogoś naprowadzi w czym dzieło a i sam będziesz mógł poszukać po numerkach po necie. Ewentualnie jak padło całe ich zasilanie czy komunikacja to się nie połączysz.
Tak trudno zrozumieć że to inny protokół komunikacji? Kod skrzyni to DP0. Jakie są kody sterowników skrzyń w Renault i Peugeot? HW i SW takie same???
zgniły plusy przy akumulatorze.
Cześć◘.Jestem załamany. Wprawdzie przez ostatnie dwa tygodnie nie miałem czasu ale nic się nie zmieniło. Sprawdziłem wiązkę , ponownie sterownik oraz UCH.Oba sprawne.Wciąż brak komunikacji ze sterownikiem.Chyba go oddam na złom.
Nie, nie wyjmowałem baterii. 2018 keyless, nowa karta. Problemem jest to, że komputer w ogóle nie widzi stacyjki i sygnału. Czy może to być przyczyną? Na próbę wygenerowałem też uniwersalny kluczyk z autela, lecz przy przyłożeniu klucza na końcu procedury do przycisku start nie ma komunikacji.
ciągle włącza się alarm Brak komunikacji. Immo nie otrzymuje sygnału z pętli!
Czy, ktoś może to potwierdzić??? Pali mi ten bezpiecznik i auto gasnie. Po włożeniu jeździ trochę i znowu to samo. Po spaleniu tego bezpiecznika nie działa komunikacja Po eobd i centralny zamek.
Szukaj błędów czym innym lub na piechote miernikiem. Albo zanurkuj pod zderzak i przejrzyj wtyczke abs. Zanurkowałem i okazało się, że brakuje mi zasilania na pinie 18 oraz 3. Napięcie to doprowadzone jest z linii zasilania czujnika świateł stop. W wiązce która mi się spaliła był mostek łączący dwa kabelki razem. +12v z skrzynki bezpieczników na czujnik...
Jak nie ma checka to komunikacja ze sterownikiem jest?
Podaj jakieś numery że sterownika ABS albo go po prostu wypnij i zobacz czy nie wróciła komunikacja z częścią modułów ...
A próbowałeś gonić dalej procedurę nie zważając na prośbę odpięcia akumulatora? Bo to oczywiste że jak odepniesz akumulator to zgubi komunikacje.. Spróbuj wyłączyć zapłon.
Witam Auto to Renault Modus 1.5dci po włączeniu zapłonu lampka immo świeci ciągle, działa nawiew i radio, brak reakcji zegarów i brak komunikacji z modułami tak jakby nie włączył zapłonu albo zablokowany can, uch- ok podstawiane. Nie wiem jak wspomaganie, kiedyś robiłem wspomaganie ale włączał mi zapłon i komunikował się ze wszystkim, ktoś wie czy w...
Kolego tą są błędy od szyny przesyłu danych. Brak komunikacji z VECU.
No właśnie do innej elektroniki dopisali numer Vin Auta i odpala. A problem błędu pozostał. Elektronika została zmieniona bo była zalana i był całkowity brak komunikacji z APM
brak komunikacji z ECU I co wtedy należy zrobić?
Z tego co kojarzę jest to problem z modułem BBM lub komunikacją między nim a wyświetlaczem.
renault komunikacji renault komunikacji sterownikami renault scenic komunikacji
palet maszyna atheros qca9377 dmuchawa wtyczka
USB pinout guide: USB-A, USB-B, Micro-USB, USB-C, Power Delivery, OTG, EU directive Soundcraft Ui24R Preamp Repair: Fixing Heat or Phantom Power Damage (NJM4580, 6Ω Resistors)