Ale sprawdzona pod obciążeniem??
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Załam przewód od sterowania kompresor, zacinają się zaworki i wywala błąd o nieszczelności.
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Po zamianie kostek również musisz się przejechać autem.
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
Napisz jak można zresetować osuszacz z deski . Moim zdaniem kod MID140 PSID227 FMI9 jest to komunikacja can między deskom a osuszaczem ( opis z pamięci ) . Odkręć liczniki wypnij kostki i wepnij ostatnio taki zabieg pomógł.
Kolego "Frenzel" wydaje mi się że zabrałeś głos ale nie znasz systemu EBS Knorr-Bremse. W systemie tym występują czujniki trzy przewodowe gdzie jeden to masa drugi to sygnał PWM trzeci to 5V. Sygnały te monitoruje elektronika EBS jeśli podłączysz rezystor to i tak będzie bł. Sygnał PWM zawiera się w napięciu od 0.5V do 4.5V wskazując stopień zużycia...
Problemem jest z czujnikiem temperatury. Lub przewody elektryczne do niego. błąd wskazuje na krótkie spięcie.
Czujnik luzu centralnie ma skrzyni 2 piny
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
Defekt przedniego lewego czujnika zużycia klocków lub zbyt wielka różnica pomiędzy lewą a prawą stroną.
Dzięki Przekaże elektrykowi mam nadzieję że będzie wiedział jaki rezystor ma podłączyć
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
Podgrzewacz powietrza dolotowego przykręcony jest do kolektora dolotowego masz go poniżej na zdjęciu.Sprawdż najpierw bezpieczniki,instalację.Schematy poniżej oznaczone N 004 i S 501.
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Witam. gdzie go szukać Przewód ten biegnie od czujnika luzu (skrzynia biegów) do VECU (pin5 złącza SL4).Łączy się również z przekaźnikiem rozrusznika. Na przewodzie tym powinien pojawiać się sygnał (31) ,kiedy skrzynia jest w pozycji "luz". Sprawdź czy na czujniku luzu masz dobrą masę.
Witam. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt długi czas osiągnięcia ciśnienia wyłączenia. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojedzie i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza przesycony wilgocią. Usterka osuszacza powietrza. Jeżeli nie...
A w którym miejscu znajduję się ten panel?
Kod usterek: MID 136 - PSID41 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID41ESP pasywny FMI-14Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS C086Czujnik kąta skrętu C087Czujnik przyspieszenia bocznego podwozia Trzeba odczytać pozostałe kody...
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
Walnięty bezpiecznik lub brak przekaźnika wycieraczek
faktycznie pomyłka, w EBS jest błąd 00108707127
zawór jak zawór warto sprawdzic ale ja stawiam na przewody i złaczki które sa do niedo podłaczone z wiekiem dzieja sie tam cuda i moze tak sie dziac jesli wartosci z poziomic sie zmieniaja to powinno wszystko działac
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Tak włączony
Czujnik ciśnienia "EBS" tylnego mostu sprawdź przewody, ciągłość oraz czy nie ma zwarć.
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
Kolego udało się rozwiązać problem? U mnie ten sam błąd
Kolego maher a czy masz jakieś rady odnośnie komunikacji z automatyczną przekładnią?
SPN 627 FMI 7Zbyt wysokie lub zbyt niski prąd do blokowania EBS, usterka nie zostanie zapamiętane.Sprawdź zasilacz EBS (plus na X1 / 7, X1 / 8 i minus do X1 / 10, X1 / 12). Sprawdź bezpieczniki, które są EBS. Dodano po 1 SPN 98 FMI 3Czujnik poziomu oleju, otwarta lub wykrywania zwarcia 15 sekund.Sprawdź połączenia czujników i kabli (J 1/1, J 1/13).Błąd...
Sprężarkę powietrza odłączałeś z obiegu wody? Tu masz opis błędu:
Masz opisy tych błędów? Wygląda na to że immo nie widzi klucza i blokuje sterownik silnika.
Witam proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodów błędów EBS Renault Magnum E-Tech 0 00790 02 010 0 01061 02 014
Czujnik poziomu oleju
Niema błędów w mid 136 ebs?
Teraz znowu błąd się pojawił i ograniczenie mocy. Po 25 godzinach jazdy błąd znikł. Po jakimś czasie znowu się pojawił i znikł
Modulator osi przedniej sprawdź pod kątem pneumatycznym. Zacznij od procedury aktywacja pedału hamulca.
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
A po co wymieniać zawór naczepy ? Bo normalnie pojąć tego nie mogę. Błąd bardzo podobny do pomiaru ciśnienia hamowania zaworu EBS, ale nie naczepy, a konia - w sytuacji kiedy w wyniku przebicia membrany siłownika w sposób nie przewidziany przez samodiagnozę ciśnienie to rośnie. Wobec tego sprawny komponent zostaje zinterpretowany błędnie jako uszkodzony...
Renault magnum 440 dxi 2006.wyświetla się na desce rozdzielczej błąd w systemie APM, PSID 021 00 126.Jeszcze po odblokowaniu ręcznego hamulca wchodzi napis hamulec postojowy .Jest ubytek powietrza na zaworze przygotowania powietrza.Zawór KNORR-BREMSE II40086F EL 1100 084. Może ktoś pomoże :?:
komputer diagnostyczny lokalizuje błąd Jaki komputer, jaki to błąd numerycznie ?
Z tego co widzę niby dobrze rysuje... ale jakby ten przewód był przerwany to by nie wyłączał całkowicie tacho? Mi tacho nie wyłącza tylko te funkcje i wyświetla wtedy błąd T 200...
W tych autach radio idzie po szynie can musi być orginał
Poczytaj [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... temat. Sposób odczytu i opis błędów Renault Premium Magnum DXI jest na samym dole.
Właśnie dlatego że, są to podstawy to o tym nie pisałem. To o czym piszesz już przerobione ale dzięki za sugestie.
Czujnik ciśnienia przy zaworze sześciodrożnym pod kabiną
Niema takich błędów w dxi. Przykładowy błąd mid 128 sid 22 fmi 7.
Czujnik oryginalny? Znaczenie ma biegunowość podłączenia przewodów.
Problem rozwiązany błąd pochodzi z czujnika skrętu kierownicy.
Sprawdziłeś napięcia.
MID 128 PPID 270 Czujnik NOx Nieprawidłowy poziom NOx MID 128 PSID 46 Awaria monitorowania NOx Wygenerowano jeden lub więcej kodów usterek obróbki wtórnej spalin [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... bardzo podobny temat opisujący usterkę związaną z tymi błędami
Błąd jest nie aktywny to wczym problem?
ale co z drugim błędem? Czy też od któregoś czujnika obr. koła? Nie , ten też dotyczy tego samego czujnika tylko rodzaj błędu jest inny. Jeden to przerwa na czujniku a drugi to niepoprawna prędkość podawana z czujnika. Trzeba sprawdzić tak jak pisałem wyżej.
Witam, Ja mam Premium 460 DXi z 2010 roku i taki błąd: MID: 128 PSID: 72 FMI: 3 Pomożecie rozszyfrować co to oznacza?
Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od tego czy pompa jest z oznaczeniem 1 znajduje się on w module pompy adblue . A jeśli ma oznaczenia 2 znajduje się w obudowie wtrysku Dodano po 1 Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od...
Witam. Czy ktoś jest w stanie rozszyfrować kod błędu EBS SID 009 01 001? Renault Magnum 480 DXI 2006 rok. Z góry dziękuję!
Wyjście z pompy do cylindra nr 5 mechaniczna usterka
witam mam problem z rozszyfrowaniem błędu mid 136 sid 2 fmi 5 renault magnum
Kolego ten błąd dotyczy systemu doładowania powietrza . Trzeba skontrolować turbinę , intercooler , a może przesunął się wkład katalizatora
Witam mam problem z Renault Magnum DXI wyświetla się błąd " Ust. Systemu Wył. Przed2 God.", no i oczywiście ikonka AIR w kółku. Dodatkowo znalazłem kod tego błędu tj. MID: 185 PSID: 20 FMI: 0. Niestety nie mam listy błędów, więc narazie niewiele mi to daje.Potrzebuje porady eksperta.
Czujnik zużycia klocków hamulcowych osi 1 strona lewa.Sprawdź przewody,stan wtyczek.Możliwe uszkodzenie samego czujnika,a w najgorszym wypadku modulator ebs.
Witam auto z 2008 r przebieg 800 tys świeci się na desce owy błąd , co jest jego przyczyną, gdzie szukać ?? ma przycisk w kabinie z 3 kropelkami i dystrybutorem prośba o pomoc
świeci się wykrzyknik, ale elektryk już prawdopodobnie ustalił że to jakaś wiązka przewodów. Okaże się w poniedziałek.
Witam Teraz mamy cały czas świecący się błąd zużytych klocków. Okazał sie uszkodzony czujnik prawy tył, a był wymieniany razem z klockami.
W reno magnum 2003 rok e tech wyświetla mi taki błąd 00108707127.z tego co wyczytałem to może być klika przyczyn(zawór cztero bądź sześcio obwodowy,zawór hamulcowy) tylko jak zdiagnozować,by nie narazić sie na koszta.dodam że hamulce ma dobre tzn hamuje bez zmian.kontrolka świeci cały czas.podłączenie pok komputer nic nie podpowiada.czujniki kół widzi.Proszę...
Renault Magnum 2006 rok.
Komunikat mówi o braku ABS i możliwości zablokowania kół. Więcej masz, np tu: http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?...
Witam.Potrzebuję podpowiedzi odnośnie błędu MID136 SID67 FMI0 w reno magnum dxi 2006r. Błąd aktualny.
Kolego dobrze odczytałeś ten błąd , sprawdź jeszcze raz. Który to rok tej magnumki.
Tu jeszcze troche danych.
mam problem z laguna2 sciaga na lewo przy hamowaniu ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Magnum dxi 480 problem - Błąd Psid 09106005 przez ArturAVS dnia 18 Sty 2020 06:44
witam wszystkich mam problem z odpaleniem Magnum z silnikiem E-TECH wyświetla mi się błąd 3-2 może ktoś oriętuje się co on oznacza z góry dzięki pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
witam wczoraj trochę po testowałem i tak z man tgs 2008 łączy prawie wszystko ale w hamulce nie man tga 2007 tylko w deskę wszedł renault premium dxi 2010 sporo mogł ale w hamulce nie renault magnum dxi 2008 wyrzucał błąd brak połączenia z vici a kontrolka na interfejsie paliła sie i wszystko było podłączone ok i to juz druga taka magnumka gdzie serwisowym...
nie odpalałem z prostownika. Samochód chodził2 godz. po zgaszeniu po 30 min. nie odpala i wyświetla defekt 200,
Witam reno magnum 480 z 2002r napis naprawa b.konieczna i błąd EECU 00019002001 auto zimne kuleje z góry dzięki za podpowiedź.
odłączałem kable ale to nic nie daje nie wiem co moze byc przyczyną, dodam ze po odpaleniu auta wszystko działa prawidłowo nie wyswietla zadnego błędu.
zawór główny (pod pedałem hamulca) lub przewody do niego.
Witam. Wyświetla się błąd "Frein Motoeur". Siłownik zaworu otwiera się i zamyka, ale raczej nie jest to poprawne działanie. Co może być przyczyną, gdzie szukać, co sprawdzić? Proszę o pomoc.
Czyli masz uszkodzony pedał, domyślam się że od gazu. Na początek sprawdź poprawność połączeń, zobacz czy wtyk nie zzieleniał . Następną czynnością byłoby podstawienie, pomiar na testerze zawsze wychodzi OK.
Pomoże ktoś rozszyfrować błąd EBS MID 136 SID 7 FMI 14 i błąd MID136 SID1 FMI5
Witam ponownie. Dla potomnych. Błąd MID:128, SID:32, FMI:5, był spowodowany awarią elektryczną zaworu od hamulca górskiego. Po wymianie auto jak nowe. Reszta błędów spowodowana przez uszkodzony czujnik nox. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam.
Czy może ktoś pomóc w rozszyfrowaniu kodu błędu MID 128 PSID 98 FMI 1
Dziękuje Pozdrawiam Dodano po 3 Jeszcze jeden błąd mam do rozszyfrowania EMS MID 128 PPID 122 FMI 3 Błąd wyskoczył podczas zwalniania pojazdu hamulcem silnikowym, po wyłączeniu zapłonu błąd zniknął.
Problem mechaniczny czyli problem mechaniczny)))) Co to oznacza to chyba tylko sam EDC zna)). Wykonaj następujące. Wymien 5 PLD z inną i zobaczysz, czy błąd się zmienił. Jesli tak to PLD do wymiany, jesli nie, to wtryskiwacz lub wałek (zobacz krzywke pod czas wymiany). P.S. Pamietaj o przewody.
Zawór ten wymieniłem. Był wprawdzie używany, ale dobry. Objawy dalej te same. Czy po wymianie tego zaworu trzeba skasować błąd komputerem?
A pierścień Abs-u wymieniłeś?
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Ten tester może Ci dołożyć zajęcia w związku z błędnym interpretowaniem usterki. Jeżeli błąd jest aktywny to masz go na wyświetlaczu. Co innego jeżeli chodzi o AD-BLUE
Dzień dobry, dziękuję wszystkim za odpowiedzi, podpowiedzcie proszę... wyświetlił się błąd PSID 006 14 001 RENO MAGNUM 480 DXI 12 2006 data produkcji, maszyna euro 3, błąd po TACHO lecz co konkretnie ?.
Sprawdzę, ale dopiero jutro. Dzisiaj już nie mam takiej możliwości. Tak okazało się ze to mój błąd poprawny kod to PID 037 01 001
Czego dotyczy ten błąd? Zaświeca się na zimno, po zagrzaniu gaśnie.
Witam. Mam Renault Magnum 480DXI z 2006 roku. Auto nie chce jechać. To jest auto z automatyczną skrzynią biegów. Założone nowe sprzęgło, nowy siłownik sprzęgła. Jest aktywny kod błędu w skrzyni biegów PSID:204 FMI:8. Gdzie szukać usterki? Dodano po 1 Przyczyna znaleziona . Usterką okazał się czujnik ABS. Ale auto nadal nie jedzie. Podczas kalibracji...
Strach ruszać te czujniki. Bo czuję że łatwo nie będą chciały wyjść. Zrobię jak się ociepli :) Co do retardera to wedle wszelkich ruskich stron to niby ten błąd oznacza to co przytoczyłem.
MID140 PID 209 FMI 2 IC - taki błąd miałem w Renault Magnum 2012 rok. Wymieniony czujnik ABS naczepu, lewa strona i jest ok.
Witam prosze o pomoc w rozszyfrowaniu błędu w renault magnum.mid 136 sid2 fmi5 z góry dziękuję!
Drugi, prawdopodobnie błąd lewego czujnika II-giej osi (jeśli MID 136), ale podałeś niepełne wartości błędów, dopisz MID...
Kod EECU 00010505015 czujnik temperatury powietrza , sprawdź czy nie ma zwarcia lub przerwy w obwodzie.
błąd renault magnum błąd magnum magnum błąd
bd243 bd244 wzmacniacz podłączyć telewizor philips router przeprogramować sterownik
weintek symulator weintek symulator
Renault Espace IV 2.0T 2010 – przebieg przewodu czujnika położenia wału, ECU EMS 3134 STC15W408AS wsad do zegara z AliExpress – linki do HEX, GitHub, kompatybilność płytek