Ale stary kotlet , Myślę że auto dawno zarabia dalej, tylko zapomniał kolega opisać rozwiązanie. Jaki czerwony przekaźnik????Ciekawy jestem co to za cudo.
Witam, mam problem z magnum 430 auto po zgaszeniu już nie odpaliło. Rozrusznik kręci lecz paliwo nie jest podawane na wtryski. Co może być przyczyną elektronika czy mogła zaciąć się listwa? Z góry dzięki za pomoc.
Zrób diagnostykę komputerową, reszta to wróżenie z fusów. Paliwo się nie cofnie jeśli układ jest szczelny.
Gość zapytał jak odpowietrzyć układ paliwowy a wy macie pretekst do kłótni może lepiej sie wogle nie odzywac !
samochód jechał 5-6 godzin normalnie, po czym tracił moc a nawet gasł. A taki szczegół, odpowietrzenia zbiorników paliwa drożne ?
Sprawdź pompe paliwa.
nie odpalałem z prostownika. Samochód chodził2 godz. po zgaszeniu po 30 min. nie odpala i wyświetla defekt 200,
Dzięki za pomoc, zmienię paliwo i adblue i sprawdzę.
mam problem z etech 440 przestał zapalac pierwsze objawy zaczely sie od długiego krecenia jakby sie zapowietrzał pompowanie pompka mechaniczna pomagało mu zapalic teraz juz nawet na samostart nie zagada mimo iz paliwo przelane prosze o pomoc
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Aaa jeszcze ważne. Często pojawia sie komunikat : problem z zasilaniem paliwem. Auto nie gasnie nie słabnie. Jedzie normalnie.
Proszę o pomoc. Posiadam Renault Magnum 440 e tech. Od dawna walczę z problemem dużego zużycia paliwa. Czy wadliwy sterownik silnika może być przyczyną dużego spalania i braku mocy?
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC
Sprawdź ciśnienie zasilanie paliwa. Czy pojawia się dymienie jeśli tak to jakiej barwy.
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Witam. Mam problem, mianowicie: Przy starcie auta po długiej pauzie mam problem z uruchomieniem. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło. Jeżeli mam pełne zbiorniki, nie ma tego problemu ale kiedy stan w zbiornikach jest w połowie pojawiają się wyżej opisane problemy. Ma ktoś pomysł jakie zawory mogą być odpowiedzialne za takie atrakcje?
Witam mam problem z Magnum 430 mack auto nagle zgasło i po sprawdzeniu układu paliwa okazuje się że do pompy głównej dochodzi paliwo ale nie podaje na wtryski co może być przyczyną ??
W jednym tygodniu kierowca potrzebuje wiecej a w drugim mniej. Dodano po 3 A teraz na powaznie to jest a czuc roznice na mocy ? Paliwo to samo ?
Nie mam przed sobą rozpiski ale tak z pamięci wydaje mi się że jest to błąd związany z niskim ciśnieniem zasilania paliwa. Ciśnienie zasilania na biegu jałowym powinno wynosić 3,2-3,5 bar. Do sprawdzenia drożność smoka, przewody paliwowe oraz filtry. Temperatury teraz niskie więc może i paliwo słabej jakości. Pzdr
Miałem podobne objawy .Zapchany przewód zasilający na połączeniu przy silniku. Podłączyłem z banki paliwo prosto na silnik żeby sprawdzić i było ok.
Ale jak by obsady poszły to paliwo było by w oleju a nie olej w płynie
Mam problem z Magnumką, otóż jakiś czas temu zaczęła tarpać i brakowało jej mocy. Wymieniliśmy pompa zasilająca, zregenerowaliśmy wtryski (nowe oryginalne końcówki), jakiś czas był spokój potem pedał gazu r,ównież został wymieniony a na końcu zregenerowane pompy pld... Po jakimś czasie znów jest to samo, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć co to może być?
Proszę o pomoc. Posiadam Renault Magnum 480 e tech. Od dawna walczę z problemem dużego zużycia paliwa 44l/100. Silnik przerywa. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć ?
Witam, MID128, PID94, FMI7 mam problem z magnum 480 dxi 2012 rok. Po długim postoju około 2 miesiące, odpaliłem, pojechałem na wulkanizację koniem 50 kilometrów, po drodze dolałem 200 litrów paliwa, wróciłem na baze wszystko było ok samym koniem Następnego dnia zapiąłem naczepe 24 tony i chciałem jechac w trasę, ujechałem 5 km i wyskoczyła usterka zasilania...
Witam E-tech 480 Wszystkie pompki pld i wtryski zrobione, zaworek na powrocie nowy- podczas pracy 5,4bar ale po zgaszeniu silnika spada na 3,5 i wolniej do 0 bar. pompa paliwa i reczna pompka z odstojnikiem wymienione wiazka komputera zrobiona- kable przetarly sie o peszel. pedal gazu nowy nie wyswietla bledow Zachowuje sie jakby ciagla powietrze z...
witam. mam powazne problemy z Renault magnum 480 z 2002 roku.nie znalazlem nic na forum wiec zakladam nowy temat. auto pali po 38-40 litrow na prasie PL-FIN wiec jest tragedia. zapala normalnie jest silna ale kopci czarnym dymem i czasami silnik zaczyna przerywac i na wyswietlaczu zapala sie napis ,,ZJAZD DO WARSZTATU" i pali sie wtrysk. z komputera...
Renault Magnum 500 dxi euro 5 rocznik 2007 aktualnie we Włoszech jedzie w kierunku Niemiec i dalej do kraju duże spalanie, spadek mocy, brak błędów na wyświetlaczu pusto 31l/100 pod 25 tonami 50l/100 prędkość 80km/godz. Jedyne co ostatnio było robione to zaślepienie ciepłego powierza nawiewu kabiny ( uszkodził sie zawór elektromagnetyczny) od tego momentu...
Witam. Mam problem z Renault Magnum. Nie odpala. Pali bezpiecznik P43.
Witam serdecznie. Mam problem z Renault Magnum 2002r. 440. Chodzi o to że jakieś półtora miesiąca temu renia zaczeła kopcić na biało z tłumika i nie miała siły jechać. Dym czasami po dodaniu gazu był bardzo duży jakby turbina padała. Zostało wyczyszczone sito w smoku, kielich od pompki, filtry i w sumie potem działała normalnie. Jednak kilka dni temu...
Sprawdź jeśli masz możliwość, czy pompka zasila w paliwo i czy grzeje swieca żarowa, bo jesli się włącza dmuchawa, to sterownik powinien być sprawny. Pozdr.
Witam wszystkich nie wiem czy temat był( ja nie mogę znaleźć)? Tak jak w temacie . Autko odpala normalnie, sprężarka elegancko bije powietrze na bańki, silnik się grzeje. Dajemy lekko gazu wszystko chodzi jak potrzeba. zostawiam auto na luzie idę na zewnątrz i nagle po 3-5 min pyk silnik gaśnie. Wsiadam odpalam ponownie chodzi, mija odpowiedni czas...
Sprawdź jakie jest złącze diagnostyczne i czy nad nim masz złącze typu bayonet do podpięcia infomaxa, tam jest j1708 + zasilanie tylko nie wiem czy jest paliwo bo nie analizowałem ramek z macka
Podłącze się do tematu. Pacjent ten sam. Robiony był silnik, założone nowe wtryski i latała jak nowa. po dwóch miesiącach osłabła, pali 45 litrów i odpala tak jakby była zapowietrzona. Po takim odpalaniu pojawia się błąd czujnika koła zamachowego, kable sprawdzone i tak czujnik wymieniony. Mierzone ciśnienie na wyjściu z filtrów od 2-4 bar i skacze...
Widać zacieki na kolektorze czyli ciekną... ale czy to może mieć wpływ na takie objawy ? Poprzedni właściciel robił wtryski i nie wymienił przewodów wysokiego ciśnienia które się zagniotły (ułożyły) do starych wtrysków stąd nieszczelności. Wycieki nie są jakieś duże. Pytanie tylko czy to może mieć wpływ na to ze paliwo się cofa z układu ? Poza rurkami...
Zmierz ciśnienie paliwa :!:
wprowadz im normy,na początek fabryczne-jak jeżdżą w trasy to się zmieszczą,co zostanie to ich.
Mam na mysli regulację ilości paliwa podawanego na wtryski.
Ok dziękuję. Wtryski podobno regenerowane. Problem mechaniczny czyli wartości dawki paliwa poza tolerancją? Przeciek?
Ok domyślamy się że błąd którego dotyczy temat zmienił status na nieaktywny. A co do mocy może więcej szczegółów ??? Sprawdzone ciśnienia paliwa, doładowania itp?
To nie blad tylko informacja o zanieczyszczeniu (wodzie) w separatorze paliwa czyli tym mniejszym f.paliwa.
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Brak mocy? Zacznij od filtrów powietrza i paliwa oraz zrób regulację zaworów i pompowtryskiwaczy.
Witam wszystkich. Proszę o rozszyfrowanie kodu błędu w Magnumce DXI 480 z 2006 roku w automacie: EMS PID 094 07 008. Komunikat pojawia się tylko przy mocnym przyspieszaniu z ładunkiem, dodam że wcześniej miałem błąd układu paliwowego ale po wymianie filtrów wszystko wróciło do normy. Tym razem wymiana filtra paliwa i wyczyszczenie odstojnika nic nie...
Sygnał zużycia czujnika przedniego prawego. Styk filtra paliwa- przerwa w obwodzie.
Łoj to będzie problem . To podobnie jak z puzzlami. Musisz próbować bo do puzzli nikt instrukcji nie ma
Z zdjęcia które zamieściłeś wychodzi że jest to webasto AIRTOP starszego typu sprawdź rezystancje pompy paliwa według zaznaczenia. Poniżej serwisówka do tego typu ogrzewania.
Sprawdź jakie jest ciśnienie zasilania paliwa, od niskich obrotów aż do wysokich
czujnik ciśnienia paliwa i powietrza wymieniony
Oczekujesz aż ktoś z forum sprawdzi ciśnienie paliwa przy rozruchu i zrobi podgląd parametrów czy jak?
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
Sprawdź wykres oscyloskopowy pracy czujnika temperatury chłodziwa oraz komputerem parametry ciśnienia paliwa i doładowania w zależności od temperatury silnika
po 1 min powinien wyskoczyc piktogram idle shout down i auto gasnie. (Funkcja oszczędzania paliwa) jak dobrze pamietam parametr ALS w ems.
Jest to kontrolka informująca o obecności wody w filtrze paliwa. Po prawej stronie powinieneś mieć klawisz do spuszczania wody z filtra, na włączonym zapłonie włącz klawicz i czekaj . Ewentualnie w komputerze pokładowym masz opcje spuszczania wody z paliwa ( w zależności od wersji ) http://obrazki.elektroda.pl/9575654400_1...
Cos by sie pomyslalo.A jak wiercisz do opilki wpadaja do zbiornika ? Bo tym samym dajesz nam robote. Nie, do wlewu daje odkurzacz stroną dmuchającą do zbiornika i opiłki z dziury na sondę paliwa lecą mu do oczu:D
Wymień klawiaturę, używaj słownika, to moderator nie będzie miał uwag! Jakie było ciśnienie paliwa? Chyba pompom koniec nastał! 10 lat to ponad milion kilometrów to i wszystkiego można się spodziewać. Najlepiej odwiedź serwis i zrób porządną diagnostykę.
Mack 430 1997 rok. Zapomnialem podac najwazniejszej informacji...... Dodano po 8 Poszukuje też informacji na temat budowy pompki paliwa wstepnej. Odkrecilem srube od strony pompy wtryskowej i wszystko ze srodki wystrzelilo. Problem jest ze zlozeniem w prawidlowy sposob....
Wygląda na zasilanie paliwem, ale bez diagnozy to tylko wróżby i zaczyna się słowo "może". Może filtry, może smoki w zbiornikach (ale skoro podczas jazdy jest ok. to raczej odpadają), i takich "może" może być wiele. Należ podpiąć komputer ponieważ celowanie może dużo kosztować.
A nie napisałem Ci jak było?? Alternator może dać napięcie pewno ok 50 V, jeśli nie jest poskromiony regulatorem i sprawną baterią. :please: Po co to dochodzenie, następnym razem polecam wyposażyć auto w sprawne baterie, i zadbać o sprawne ładowanie- (paliwo nie jest tak ważne) aby nie szukać winnych i nie robić śledztwa, to zarabia pieniądze. Tutaj...
wtrysk renault magnum paliwo paliwo magnum renault magnum
budowa antena panelowy pilot zmienno kodowy rejestracja czasu pracy
wymiana wtryskiwaczy peugeot obliczanie rezystancji dynamicznej
Brak sygnału w telewizorze z dekoderem - diagnostyka ESP8266 Access Point – fetch() POST JSON do serwera, przykładowy kod Arduino IDE