Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
Fotka nr.1; nieprawidłowe dane z pierwszego czujnika temperatury spalin (przed katalizatorem). Fotka nr.2/3; przerwanie dawkowania (chodzi o mocznik).Fotka 4; zawór ogrzewania mocznika SCR - zwarcie do wysokiego napięcia. Fotka 5; zawór ogrzewania mocznika - nieprawidłowa reakcja układu mechanicznego.
zawór sterowania naczepom uszkodzony lub brak sterowania ręcznego do zaworu i jeszcze jedno zwarcie na przewodach odepnij wtyczkę od zaworu sprawdź czy ustało powietrze po spuszczeniu z ręcznego
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
Zawieszenie - Zawór elektromagnetyczny nr 2 na prawej osi ->Wysoki prąd na zaciskach jednostki elektronicznej ECS. Zwarcie do masy.
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
Witam najczęstszym przypadkiem jest uszkodzenie visco wtedy następuje zwarcie i pali bezpiecznik prawdopodobnie z oznakowaniem świecy żarowej nie jestem pewny co do tego. Sprawdź czy nie jest zatarte visco i czy nie urwał się przewód
PPID:270 FMI:3 Czujnik NOx napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. SID32,FMI:5 Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód.
Dzięki. Jak wpiąć miernik, żeby sprawdzić jaka jest upływność lub zwarcie w układzie?
Sprawdzałeś osobiście bo mój kierowca twierdził to samo że są dobre ale na marginesie bezpiecznik sam z siebie się nie przepala musi być jakaś przyczyna u mnie okazał się przekaźnik robił zwarcie.
Jeśli się nie mylę to piąta sekcja, zwarcie do masy.
Do sterownika dostała się wilgoć i było jakieś zwarcie. Po wyczyszczeniu wszystko działa ;-)
Kabelek od naczepy najprawdopodobniej ma zwarcie. Stały plus do plusa po zapłonie.
Zwarcie w żarówce lub kablu naczepy na kierunkowskazie, gdzie oto jest pytanie?
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
Tu nie ma problemu z odległością czujnika od koła polaryzacyjnego , problem tkwi w okablowaniu (zwarcie).Jeśli rezystancja czujnika i okablowanie jest OK to może być modulator.
MID 136 SID 4 FMI 2 - czujnik prędkości obr. kół ABS, oś 2 prawy, dana wędrująca, przerywana lub nieprawidłowa Tu nie za bardzo rozumiem o co chodzi "dana wędrująca". FMI 2;zbyt duża przerwa między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym. Odległość między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym powinna wynosić 0,7 mm. FMI 5; przerwa w obwodzie, zwarcie do plusa...
Witam Proszę o pomoc z instalacją jak wyżej. Zwarte mam przewody od kabiny (czerwona wtyczka) do sterownika na silniku. Niestety nie posiadam schematu tego samochodu a połączenie przewodów nie wchodzi na tym etapie w grę - wszystkie mam stopione .Dodatkowo na desce sygnalizuje komunikat uszkodzone wtryski.
napewno od wysoka/niska czy połówki/całe ? Jeżeli połówki/całe to sprawdz żarówke od kontrolni połówek może robi zwarcie. W/n skrzynia nie ma żadnego połączenia z instalacją elektryczną.
Witam! bardzo proszę i interpretację błedu : "MID 144 - PSID230" a w opisie: "błąd oprogramowania, zwarcie z masą lub +30, włączony". Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.
Jesteś w błędzie, niektóre DXI przy odpiętej wtyczce normalnie odpalają a nie które owszem nie odpalają...... "niskie napięcie między stykami 3 lub 1 a stykiem masowym 4 , możliwe zwarcie między przewodami " więc miernik do ręki :)
Po przeczytaniu wskazań z kompa to masz np. zwarcie do "+" na swiatłach dziennych strona lewa , więc do sprawdzenia instalacja elektryczna . Masz wszystko opisane odnośnie ciągnika i naczepy więc trzeba ryć w instalacji.
Zasilania i masy sterownika FCU sprawdzałem są ok i to sprawdzałem obciążeniem by sprawdzić ich drożność jest ok. Innych punktów nie sprawdzałem jeśli chodzi o masę , dodam jeszcze że odpinałem wyjścia na światła stop bezpośrednio przy kasecie bezpiecznikowej by wykluczyć zwarcie pomiędzy pozycją a stopem problem nadal występował ale tylko po włączeniu...
W twoim przypadku raczej na pewno będzie to brak któregoś połączenia masy, choć miałem już przypadek palącej się linki od gazu w renault magnum ....po sprawdzeniu,wyczyszczeniu wszystkich głównych mas wymianie linki na nową po odpaleniu auta i tak nowa linka spłonęła ...przyczyną było zwarcie w rozruszniku ale to tak na marginesie bo to inna bajka.
Może kolego w pierwszej kolejności wypnij odpowiednią wtyczkę główną do świateł,znajduje się pod środkową częścią kabiny(nad chłodnicą) pozwoli to wyeliminować zwarcie instalacji zewnętrznej, Niestety nie poratuję schematem. Jedyne co wiem to bezpiecznik F100 to są przednie światła przeciwmgielne. Światła drogowe lampa prawa i lewa to odpowiednio bezpiecznik...
DLA osób posiadających mało czasu ostatni wytłuszczony AKAPIT :) WITAM OSTATNIO MAM MASĘ DZIWNYCH SYTUACJI, A MIANOWICIE... Posiadam w swojej skromnej 6 samochodowej flocie najstarszy wynalazek :) Renault Magnum 2001 rocznik na silniku tzw. MAKA. Miałem następującą sytuację... Jak twierdzą kierowcy jadąc sobie na Węgrzech nagle zgasły im wszystkie światła,...
Po pierwsze napisz czy to ciagnik czy moze solówka z podnoszona osia wleczona. Przyczyn moze byc kilka; 1 przerwa badz zwarcie w obwodzie czujnika pozomu badz zawory poziomowania 2 Uszkodzony czujnik poziomu i ty pytanie czy cała os tak sie zachowuje czy któras ze stron. jesli cała to czujnik odpada. 3 Uszkodzony zawór poziomowania i tu podobne pytanie...
Może to zbyt banalne, ale rozumiem że zdajesz sobie sprawę z różnicy napięcia? Piszesz że chcesz to włożyć do osobówki, a piec z Renault Magnum... Oczywiście, zdaję sobie sprawę z różnicy napięcia mam do tego odpowiedni zasilacz z 12 na 24v, a gdzie zostanie zamątowane? Tego jeszcze nie wiem takie są plany że w osobówce ale myślę też że może pódzie...
Sama twoja żarówka musi być dobrze zrobiona skoro komputer samochodu nie wykrył błędu. Jeśli nie jest to ewidentne zwarcie lub przerwa w obwodzie a pobór prądu jest około 1A, to nie będzie sygnalizował awarii (przynajmniej w tych z którymi miałem do czynienia). Nie wiedziałem, że na tym portalu można promować rzeczy, które w świetle prawa są nielegalne....
Kod EECU 00010505015 czujnik temperatury powietrza , sprawdź czy nie ma zwarcia lub przerwy w obwodzie.
PS.MECHANIK NIE PAMIĘTA CZY ZAŁOŻYŁ ŁAPĘ OD STAREJ SKRZYNI CZY OD SKRZYNI KTÓRA BYŁA ZAKŁADANA. NIE PAMIETA TEŻ CZY BYŁY MIĘDZY NIMI RÓŻNICE. Więc takim oto sposobem nie wiadomo jak było, i nie dowiemy się bez rozebrania, a przyczyna będzie zapewne prozaiczna , tylko trzeba sprawdzić jeszcze raz. Podobnie jest ze zwarciem, wszyscy wiedzą że jest ,...
już zrobiłem okazało się że bezpiecznik odpowiedzialny za światła był odpowiedzialny za przekażnik który steruje powietrzem do przerzucania skrzyni z tym ze bezpiecznik przepalał się co zmieniłem na nowy, po włączeniu zapłonu w poszukiwaniu usterki która robiła zwarcie okazał się czujnik (włącznik) elektryczny który w skrzyni jest zamontowany ogólnie...
SPN 627 FMI 7Zbyt wysokie lub zbyt niski prąd do blokowania EBS, usterka nie zostanie zapamiętane.Sprawdź zasilacz EBS (plus na X1 / 7, X1 / 8 i minus do X1 / 10, X1 / 12). Sprawdź bezpieczniki, które są EBS. Dodano po 1 SPN 98 FMI 3Czujnik poziomu oleju, otwarta lub wykrywania zwarcia 15 sekund.Sprawdź połączenia czujników i kabli (J 1/1, J 1/13).Błąd...
Witam wszystkich autko na tapecie to Renault Magnum 480 DXI automat wersja przejściowa tzn. nowy silnik i karoseria a wnętrze kabiny jak w e-tech rok 2005r Moje pytanie jest następujące czy może któryś z kolegów miał problem z ecu silnika, chodzi o sterowanie wiskozy. A teraz dlaczego pytam: Pasek klinowy się zerwał i urwał przewody od wiskozy w tym...
Jednak okazało się zwarcie w wiązce od pilota za siedzeniem kierowcy i wszystko wróciło do normy, dzieki za podpowiedzi
Panowie mam problem z webasto przy ciężarówce Renault Magnum - objawy: 1. Programując sterownik czasowy - sterownik załącza ale nic się nie dzieje tylko po chwili wyrzuca. 2 Sprawdziłem napięcia zasilania - komputera typ 5HB 005 494-07 fimy Hella (Made in Germany) jest napięcie na zasianiu 24V. 3. Komputer posiada 2 złacza A i B A- 4 pinowe - zasilanie...
Witam, Mam problem z rozszyfrowaniem usterki istniejącej w magnumce w systemie ebs. Auto po uruchomieniu za jakiś czas generuje usterkę: Moduł sterowania przyczepy 422 Moduł sterowania przyczepy Nieprawidłowość pneumatyczna Powiązany jest z modulatorem sterowania przyczepą. Błąd się pojawia, gdy w parametrach ciśnienie na tym modulatorze zaczyna przekraczać...
magnum zwarcie renault magnum magnum renault
sygnał syrena wyciąć otwór szkło pacifica czujnik
pralka amica chińskie radio android
Lokalizacja czujnika temperatury w odkurzaczu QUIGG Miganie w laptopie Dell Latitude - przyczyny i rozwiązania