Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
czyli stworzyc taki prosty ukladzik przekierowujacy sygnał z abs do kierunkowskazów?? Elektronika samochodowa jest troszkę trudniejsza od Elektroniki hobbystycznej. Nie ma co przekierować, jedynie możesz mierzyć przyśpieszenie ujemne podczas hamowania i po przekroczeniu progu, uaktywnić kierunkowskazy. Pozatym możesz sygnałem aktywności ESP też włączać...
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak?
Witam i proszę o poradę Posiadam renault master z 2019r podczas jazdy ukazał się błąd sprawdź układ wydechowy a po jakiś 10 km sprawdź układ wtrysku i auto weszło w tryb awaryjny. Po przejechaniu następnych 15 km błąd układu wydechowego zginą a błąd układu wtrysku został i po dojechaniu do serwisu błędy zostały wykasowane a auto odzyskało moc. Niestety...
Witam od nie dawna jestem posiadaczem mastera i mam problem ze swiatlami awaryjnymi i kierunkami ktore swieca nie przerywanym swiatlem czyli nie migaja, wymienilem kostke przy wlaczniku awaryjnych jak i sprawdzilem bezpieczniki i dalej nic, gdzie lezy problem?
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Może zawór regulacji ciśnienia??
renault master 2005r. 2.5tdi 120km Chyba masz dci ? Jak wpada w tryb awaryjny to na pewno będzie widać w parametrach dlaczego...
Po mojemu nie zaślepisz tu zaworu bez spadku mocy. Przepływomierz wyczuje n biegu jałowym nie taki przepływ i wywali tryb awaryjny.
Wyrywaj napęd wycieraczek, wytarte albo nadpalone blaszki ślizgowe na tarczy obrotowej, brak sygnału zwrotnego o dolnym położeniu wycieraczek i zatrzymanie w trybie awaryjnym. http://obrazki.elektroda.pl/4754469400_1...
Auto jest w trybie awaryjnym właśnie z powodu braku lub zakłóconej komunikacji.
Na postoju wchodzi w tryb awaryjny czy podczas jazdy?
Cześć, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi. Renault Master rok 2012, wersja 7-osobowa blaszak z tyłu. Ma dołożony hak, ma alarm – nie wiem, czy oryginalny. Była to więźniarka, przerobiona na cywilny teraz. Problem jest z kierunkowskazem lewym – podczas włączania uruchamia się sygnalizacja otwartych drzwi – miga jakby z kierunkiem lewym tylko,...
Błąd synchronizacji wynika z nieprawidłowego ustawienia rozrządu dlatego aby uniknąć tego są potrzebne blokady. Może wystąpić nawet przy identycznym zamontowaniu paska dlatego że paski mają różną długość. Proponuje koledze ustawić rozrząd na blokadach i problem zginie.Co do dymienia w przypadku synchronizacji najprawdopodobniej ECM pracuje w trybie...
Witam, mam problem, odłączałem akumulator z włączonym oświetleniem wewnętrznym i nagle zgasło. Nie mam kierunków, awaryjnych, oświetlenia wew. , nie działa zamykanie z pilota, co najgorsze nie moge odpalić auta ale rozrusznik kręci. Renault Master 2 2008 2.5dci. Ma ktoś pomysł prócz bezpiecznika bo został sprawdzony i na wszelki wymieniony ?
Renault Master II DCi 2.5 l 2007, kontrolka świecą zarowa/" wykres" nie gaśnie, auto straciło moc, silnie pracuje z trybie "awaryjnym", olej / filtry etc wymienione 2 msc temu ( 5000 km) cykle serwisowe ustawione / chłodzenie Ok. O co moze chodzic ? bylo sporo ( 30h )deszczu, inne paliwo, świece? EGR ? 2000 km do domu. Jechać na 75% mocy ? Zatankować...
Podmieniliscie zawor na nowy,a usterki po wymianie usuniete,sterownik wyprowadzony z trybu awaryjnego?Sam sie nie wyprowadzi,zdjeciem klemy tez nie
A mogę prosić o jakies zdjęcie tego jak to wygląda ?? Dodano po 3 A proszę mi powiedziec czy czujnik ciśnienia w listwie wtryskowej może być przyczyna ze ciężko odpala, nie pojedzie na większych obrotach jak 2-2,5 tys obr/min bo wlacza sie tryb awaryjny i nie ma mocy ?
Panowie, dziękuje za pomoc, dziś sprawdziłem jeszcze wtyczki pod zegarami, przy kierownicy i pod kierownicą, sprawdziłem jeszcze raz bezpieczniki i podejrzany był dla mnie bezpiecznik od immobilizera (pod kierownicą z lewej strony), wymieniłem go i wszystko wróciło do normy, auto odpala, centralny zamek wrócił, światła awaryjne wraz z migaczami również...
https://obrazki.elektroda.pl/7615909900_... Witam, mam problem z Renault Master 2016 rok 2.3 DCi 165KM. Kod błędu DTC0560 i błędy filtra DPF-u DTC2002. Ciągle wyświetla brak ładowania, za niskie napięcie i źle skalibrowane wtryski, oraz co chwilę wchodzi w tryb awaryjny.
Witam!! potrzebuje waszej pomocy !! Mam pacjenta master 2 2.5 dci wyszkoczyly 3 błędy związane z pedałem gazu na desce swieci się 1-airbag napinacz pasa kierowcy 2-świece żarowe i serwis , zamówiłem drugi gaz pedału i to samo ale jeszcze ciekawe że auto normalnie jeździło czasem przy wyprzedzaniu tracił moc ale dziś wpad w tryp awaryjny i nie reaguje...
Dobra, pogrzebałem trochę i widzę, że ktoś założył mostek między dwoma przewodami za wyłącznikiem od awaryjnych. Po usunięciu go licznik w ogóle nie działa, ale oprócz tego wszystko jest dobrze. Ma ktoś schemat połączeń licznika w tym masterze? Potrzebuje informacji gdzie na których pinach ma być zacisk "15"
Witam, Posiadam Renaulta Mastera 2,5 DCI 2007rok,przebieg 600tyś.plandeka, problem jak w temacie chodzi o to ze autko zimne idzie normalnie po przejechaniu 40 km wyskakuje [b]Świece żarowe, Serv. i tryb awaryjny. po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny...
Egr był czyszczony. Wcześniej samochód był w trybie awaryjnym, ale bez problemu jechał. W prawdzie nie kręcił maks. obrotów, był mułowaty, ale nie gasł. Jakie pomiary powinienem przeprowadzić? Za pomocą clip'a mogę zapisać maks. 20 pozycji.
bo jeden z zamków jest "master" i ma czujnik otwarcia pojazdu kluczykiem... W tym aucie sterownik w drzwiach kierowcy nie jest master (oszczędności) - można to sprawdzić zamykając auto mechanicznie z zewnątrz poprzez przekręcenie kluczyka w zamku w drzwiach kierowcy - zamkną się tylko drzwi kierowcy a pozostałe zostaną otwarte. Skoro w aucie było coś...
Witam wszystkich ! Mam problem z masterem 2,5 dci , rozrząd złożony na blokadach , a pomimo to pracuje w trybie awaryjnym , texa zgłasza błąd czujnika na wałku rozrządu , błąd można wykasować na załączonym zapłonie , po odpaleniu pojawia się ponownie , czujnik wałka wymieniony i dalej to samo
Od kierunków i awaryjnych jest inny.Pod nim jest to oznaczenie,światło plus sygnał.Nie spotkałem sie jeszcze z takim oznaczeniem.Jest stopiony w środku.Po wypięciu wszystko działa.Na początku te moce żarówek też mnie zastanowiły.A samym przekaźnikiem od kierunków nie zawracał bym na forum głowy.
Najgorsze jest to, ze nie mam diody od alarmu. Jest tylko ta od immobilizera. Alarm jest fabryczny bo syrena jest z naklejka Renault i niestety po wymianie akumulatora alarm zastrajkowal bo przed wymiana syrene bylo slychac przy otwieraniu od zewnatrz zamknietych drzwi. Byl rowniez krotki dzwiek podczas zamykania dzwi. Obecnie migaja tylko awaryjne...
witam. mam lemm-a 2001 turbo, radio INTEK M 490 PLUS wszystko smiga wyśmienicie zasieg na otwartym terenie ok 15-18km na poczatku sam w to nie wiezyłem ;-) antena na busie Renault Master w dachu, pionowo. nie zauwazylem by sie blacha w dachy podginala choc bylo awaryjne hamowanie... co do lini wysokiego napiecia, czasem troche podkradam pradu jezdrzac...
Po dodaniu gazu silnik zgasł. Stałem w tym miejscu ok 10-15min. na awaryjnych zanim ponownie uruchomiłem auto. Nie wiem jak mam to dokładniej wytłumaczyć :D Jechałem > zgasł > postałem 10-15min > ponownie uruchomiłem. Clip to będzie pierwsza rzecz jaką zrobię po świętach
A jeśli zrobię zdjęcie tabliczce to ktoś mi powie który bezpiecznik może być od radia? Myślałem że jeden bezpiecznik odpowiada za parę urządzeń jak u mnie w astrze a tu wszystko działa(klakson,oświetlenie, awaryjne itp) oprócz radia. Dodano po 2 Naprawa masy w kości to skomplikowana czy prosta sprawa?
Podczas postoju wskazówka od temperatury po 2-5min zaczyna iść do góry i włącza się wentylator chłodnicy, jednak silnik do końca nie jest schłodzony tak jak podczas jazdy jak na zdjęciu nr. 2. Silnik "na postoju" to nie jest silnik pracujący, chyba, że ja źle zrozumiałem. Nie chodzi mi zresztą o detale, które nie zmieniają ogólnej postaci rzeczy, że...
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Witam. Przymierzam się do kupna dostawczaka na bliźniaku z solidną ramą i mało awaryjnego. Zabudowa: skrzyniowy lub wywrót , ewentualnie goła rama, budżet max 30tys. (chciałbym się zmieścić w 25) Rozważam konkretnie: Iveco Daily, Mercedes sprinter, Renault Mascott/Master, VW LT, Mitsubishi Canter, Nissan Cabstar. Z tego co widzę sprintery strasznie...
jak by brał olej to raczej nie kopcił by na biało! A na byle jakim wtrysku samochód będzie chodził w trybie awaryjnym! Dodano po 19 A Master jak miał byle jakie wtryski to kopcił na czarna tak mocno że moi młodzi musieli malować trawę na zielono! Więc co to za chodzenie? Pierwszy lepszy glina zabrał by ci dowód!
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Auto ma przejechane 650 tys km. Remont silnika był robiony ok. 100tys temu. Kupiony cały dół (oryginalny) nowa fabryczna oryginalna głowica i wiele wiele innych części. Nie kupuję "chińsczyzny". Wole zapłacić więcej i mieć lepszy produkt a co za tym idzie mniej awaryjny. Auto kupiłem jak miało 2,5 roku i przebieg 350tys. Wszystko jest wymieniane na...
Witam wszystkich mam identyczny problem do 2 tys auto zamula jak właczy się turbina to dostaje kopa i jedzie prawidłowo świeci mi kontrolka trybu awaryjnego (samochodzik z kluczem ) oraz kontrolka grzania swiec chciałem czyścic egr tylko nie mam pojęcia którą częsć powinno sie czyścić czy tą przepustnice dolną (jaka pozycja powinna być przepustnicy...
Te wszystkie Movano, Trafic`i itp maja jedną wadę: nie wiadomo kto tam co wyprodukował. Ile z tego to renault, ile to opel (a może fiat), a ile zbieranina z resztek po Masterach i innych osobówkach. Silniki DCI Renaulta np w przyp. 1.9 są bardzo oszczędne ale bardzo awaryjne i drogie w obsłudze. U nas dużo Trafic`ów lata na busach to mają po równo zwolenników...
Witam W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Naszła mnie myśl na montaż pompy z polifta. Moja pompka ma 4 piny i 3 króćce paliwowe wpinane w pompę, wadliwe są te pompy w przed liftach. W poliftach jest 6 pinów i 2 króćce paliwowe wpinane w pompę oraz moduł pompy, zakładam że dzięki temu modułowi...
Witam, mam nastepujacy problem. Samochod stal cala noc (temp ok. -2), rano wsiadam, przekrecam kluczyk, swiece sie nagrzaly w standardowym tempie, ale rozrusznik zakrecil tylko raz. Przy ponownej probie na desce nie zapala sie zadna kontrolka, nie wyswietlaja sie komunikaty na wyswietlaczu ani nie ma podswietlenia deski. Swiatla tez nie dzialaja ( jedynie...
mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. Obd2 nie dziala, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kreci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszedzie powyzej 12 Dodano po 4 Wprowadzenie Masz problem z Renault Master 3, który objawia się brakiem komunikacji z komputerem pokładowym (OBD2), brakiem reakcji rozrusznika oraz komunikatem...
Dzień dobry, chciałbym prosić o pomoc w doborze elementów do projektu najazdów mających zastosowanie w: - drobne naprawy samochodu (wjechanie tylko przednimi kołami na najazdy lub tylko tylnymi w zależności od potrzeb), - użycie jako najazdów aby załadować mini koparkę w zależności od masy na przyczepkę lub busa. Nie mam wiedzy teoretycznej ani praktycznej...
Witam! Przebrnąłem przez wiele forów i not technicznych renault i wiem, że moje twingo z 1998r posiada centralny zintegrowany z immobilizerem. Schemat dzialania jest taki: Naciskając przycisk kluczyka wysyłany jest pakiet (podczerwień) dekoder przy lusterku wstecznym (zintegrowany z układem ściemniania ośw. wewnętrznego) rozpoznaje kod i wysyła sygnał...
Witam mam problem ze swoim masterem z 2007 roku silnik 2.5 dCi 120 koni mianowicie wyskakuje mi błąd o przeładowaniu ciśnienia w listwie i zapala się spirala i tryb awaryjny.podmienione zostało wszystko co możliwe. Czy ktoś się orientuje czy pompa z modelu euro 3 będzie latać w euro 4 czyli po 4 roku i czy na pracę mogą mieć wpływ dwa wtryskiwacze również...
Aby cos zniszczyc trzeba byc pewnym ze nie ma innego wyjscia a fabryczne zabezpieczenie wymyslili nie tacy jak my tylko ktos madrzejszy.Istnieje jeszcze mozliwosc uruchomienia trybem awaryjnym.Uwazam temat za zamkniety nie bede tutaj madrzył sie bo nie po to zagladam na te forum i nie zalezy mi na ilosci napisanych postow,ani dla punktów nie potrzebuje...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
Witam. Posiadam Renault Master II 2007r. 2.5dci 120KM. Problem mam taki iż wysypały mi się kody wtryskiwaczy. Programowałem Delphi i WOW, na początku się zmieniły wszystko szło po mojej myśli aż nagle pomyślałem że nie w tej kolejności je zakodowałem wiec operacje powtórzyłem, nagle wysypało mi kody wszystkich 4 wtryskiwaczy i pokazuje (AAAAAAA) próbowałem...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
bardzo często uszkodzony kierunkowskaz miga z opóźnieniem np. 1 sekunda od kierunków sprawnych Jest to bardzo dziwne bo z UCH są tylko 2 wyjścia na kierunkowskazy - jedna na lewą a drugie na prawą stronę. Dopiero z nich rozgałęzia się na żarówki z przodu, tyłu i z boku oraz w liczniku. Wątpię aby była taka długość przewodu by było widać takie opóźnienie...
awaryjny master renault master master renault
mercedes actros błędy hamulce naprawa piekarnik mastercook poziomować światła
podłączenie kuchenki elektrycznej sherman migomat
Fender Bassman – brak lampy 5AR4, czy wzmacniacz zagra bez prostownika? 5AR4 a GZ34 – zamienność lamp prostowniczych, parametry, marki, różnice brzmieniowe