Mimo mojej nieskładności ale wiedzy rozwiązałem problem i dziękuję za pomoc Ale nikt nie podpowiedział jak trzeba ale to taki testik tego portalu Mając kilka masterów lata praktyki Pozdrawiam Komputer zimny lut
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
Miałem już taki problem. Prawdopodobnie problem jest z zaworem na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik odpala normalnie, po przygazowaniu gaśnie.
Witam , mam podobny problem a mianowicie kupiłem renault mastera z silnikiem 2.5 dci w którym dół został zmieniony na motor od 2.2 dci( głowica została od 2.5 wraz z wtryskami i komputerem ) silnik co jakiś czas pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Proszę o poradę co powinno byś jeszcze zmienione aby auto prawidłowo pracowało.
na komputerze 0 bledow
Temat rozwiązany dla zainteresowanych uszkodzony był silnik wycieraczek, na kurtko pracował ale komputer odcinał zasilanie.
Komputer nic nie pokazuje. Sprawdzamy dziś to co piszesz przy skrzyni, może faktycznie masz rację... Póki co dzięki
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
objawy wskazują na oszkodzenie zaworu regulującego ciśnienie w listwie cr. jedyna rada to podmienić zawór. to częsty przypadek w tych silnikach, a powodem jest jakość paliwa i filtrów paliwa. co do francuskiej produkcji to układ zasilania i komputer sterujący jest made in germany pozdrawiam
Po sprawdzeniu okablowania przyszedł czas na wymianę sterownika silnika ECU. W końcu udało się usterkę wyeliminować . Wymiana komputera + kopiowanie softu z oryginalnego Ecu to koszt około 600 zł .
Renault Master 2 kod błędu DF013 napięcie zasilania czujnika nr 3, poniżej poziomu minimalnego. Silnik nie odpala. Może spotkał się ktoś z tym problemem. AI: O jaki dokładnie czujnik nr 3 chodzi (jaka jest jego funkcja lub gdzie się znajduje)? napięcie zasilania czujnika nr 3 AI: Czy były już podejmowane jakieś próby naprawy lub diagnostyki (np. sprawdzanie...
Mam kłopot, może ktoś przerabiał. Zmusiła sytuacja do wymiany silnika M9T 702, nie za bardzo było się czego czepić, więc wybór padł na prawie nowy silnik M9T 710, silnik sprzedawca reklamował że spokojnie zamienny ; jest tylko jeden czujnik z góry przełożyć i będzie wszystko ok. Niestety jest problem z tempomatem. Po przejechaniu 200-300 metrów wywala...
No coś się wyjaśniło. Instalacja do przeglądu. Głównie punkty masy oraz złącza w komorze silnika. Może też złącze komputera lub punkty mas. Ewentualnie kondensatory w komputerze do wymian.
Witam Podłączyłem Launcha do Renault Master i nie mogą nawiązać komunikacji z komputerem silnika. Dziwnie jak dla mnie jest zachowanie immobilisera, a mianowicie po włączeniu kluczyka kontrolka zaświeca się i nie gaśnie, czy to jest normalne zachowanie się immobilisera w renault ? Czy kontrolka gaśnie dopiero po odpaleniu silnika ? Czy immobiliser może...
Jeżeli nie dziala fabryczny immo to pomoże tylko podpiecie pod komputer i wgranie nowego pilota do komputera. Nie da sie zrobić tego przy pomocy skrzynki bezpieczników niestety.
Nie nie ma termicznego włącznika. Wszystkim steruje ECU na podstawie czujnika temperatury. Trzeba podpiąć komputer, wysterować wentylatory z jego poziomu i szukać po kolei.
Mam podobny problem z RENAULT MASTER 3 2,3DCI 170 KM. Po podłączeniu komputera JalTest pokazuje usterkę czujnika Nox przed i za katalizatorem i błąd przewodu podgrzewacza AdBlue. Mam kilka innych Masterów i przełożyłem na próbę czujniki, ale bez efektu. Po skasowaniu błędów pierwsze dwa odpalenia silnika bez błędów, a po kolejnym znów ''Sprawdź układ...
Przekaźnik znalazłem - jest przykręcony nad komputerem silnika. Czy ktoś ma może rozpiskę/schemat wyprowadzeń komputera? A przynajmniej na których pinach w którym gnieździe jest czujnik położenia wału.
tak samo jest w masterach z silnikiem G9U często padają wtryski /Niestety komputer trzeba podłączyć by mieć jasność/
dodam, że autko stało w serwisie Reno w Błoniu 3 dni i sami nie mogli dojść co z autem jest nie tak... na komputerze zero błędów.
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Renault Master 2, 2004 , 3.0 dci DCI - odpala i gaśnie, w komputerze błąd 0606. Kontrolka od immobilizera gaśnie jak trzeba na liczniku. Auto złapie, za chwilę zgaśnie , i aby złapało następny raz - trzeba czekać, długo kręcić albo Bóg wie co jeszcze cudować. Na zaciąg nie pali. Na plaku chodzi byle jak ale chodzi. Sprawdzić wiązkę ECU na tyłach silnika...
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Witam. Może ktoś pomoże Pacjent Renault Master 120kW. Przy przebiegu 495tyś żywot zakończyło turbo, po oględzinach silnika, zakupiliśmy kompletny silnik+turbo+skrzynia z bitego Mastera (bok i tył) z przebiegiem 7tyś. Po przełożeniu silnika zaczęły się problemy. Auto jakby nie miało mocy, została wymieniona przepustnica + przepływomierz i przy prędkościach...
Wiesz, gdyby nie było komputera to po pojawieniu się objawów, mogło by być już za późno na interwencję mechanika. Jego zadaniem jest wykryć nieprawidłowość w pracy silnika jeszcze przed pojawieniem się odczuwalnych przez kierującego objawów. W skrajnym przypadku może wyłączyć silnik i nie pozwolić na jego uruchomienie. Pozdrawiam.
Płyn chłodniczy O.K. Oleju też nie ubywa i wydaje mi się że mocy też nie stracił. Myślałem o wtryskiwaczach,może któryś zawiesza się a tak w ogóle podłączy go pod komputer może pokaże jakieś błędy.
Prawdopodobnie komputer sterujący wtryskami do ustawienia. Sprawdź Clip-em dedykowanym do Renault, inne testery mogą nie pokazywać wszystkich błędów, łączenie po CAN. Może kodowanie wtryskiwaczy do jednostki sterującej pomoże. Objaw wskazuje na brak synchronizacji wtrysku. Jeśli przewody, kostki itp. sprawdzone to tylko sterowanie wtryskiem. I sprawdź...
Witam, mam problem z masterem III, samochód nie odpala i nie kręci rozrusznikiem. Po odpięciu czujnika ciśnienia paliwa auto kręci lecz nie odpala. Próbowałem odpalić na plaka - zero reakcji. Po ściągnięciu przewodu paliwa z baku do filtra paliwa - brak jakiegokolwiek ciśnienia. Kluczyk sprawdzony clipem - prawidłowy, przypisany do samochodu. W komputerze...
błąd df196 df216 df192 df199 df239 df207 df240 takie są błedy stałe nie włącza sie pompka paliwa w baku wymieniona na nową dalej nic przekaznik dobry od pompki w komputerze immo wyrzucone Dodano po 6 dzięki kolego spinacz jutro będę walczył
Mam taką teorię, że jak poprzednio z powodu ogromnej ilości oleju doszło do samozapłonu na oleju i silnik wskoczył na wysokie obroty, to komputer pewnie chciał zmniejszyć obroty i przerwał wtryski, co nic nie dało, więc zapisał uszkodzenie w systemie. Potem wyjąłem kluczyki, co komputer na pewno wykrył, i to, że silnik nadal zasuwa na wysokich obrotach,...
witam mam problem z masterem 3.0DCI jadąc zgasł i nie odpala w ogóle ani się nie odezwie tylko kręci i tyle jeszcze pod komputer nie podpinałem ale może miał ktoś taki przypadek ja miałem taki że 1, 2, 3, jeździł normalnie 4, 5, 6, po 2tys obrotów błąd silnika i za chwile gasł ale znowu po odpaleniu jechał dalej normalnie i tak w koło, komputer nic...
Witam, Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie. Auto, Renault Master 2.3 dci 165km. W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze. Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki...
Na początek polecił bym podłączyć pod komputer i sczytać błędy jeżeli występują. Właściwa interpretacja pomoże w zlokalizowaniu usterki. Silnik nie chce odpalić, bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa.
Witam Mam taki problem w Nissanie Interstar, jest to samo co Renault Master, czy podobny francuz. Mam identyczne tacho, na którym jest przebieg, a w liczniku jest tylko dzienny, ale mniejsza z tym. Chodzi mi głównie o zmiane przebiegu jest ok. 210tyś, nie pamiętam dokładnie bo tacho jest rozebrane i zgrałem zawartość jako 16bit i 8 bit, zawsze tak robie...
W silnikach D prędkość obrotową wyznacza się sygnałem W z alternatora, sygnał ten jest również potrzebny komputerowi, możliwe zatem że wystarczy wpiąć nowe zegary i wszystko będzie działać.
Witam Renault Master III 2015r 2.3dci Mam pewien problem, oddałem auto do "fachowca", który posiadał komputer diagnostyczny. Poprosiłem go, żeby skalibrował mi czujnik kąta skrętu i wymienił zepsutą taśmę airbag na nową. Odebrałem auto i na desce rozdzielczej wywaliło mi błędy abs/esp, żółty kluczyk, stop i ręczny. Deska rozdzielcza przestała pokazywać: -...
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
To może inaczej... Skoro tylko trochę to go odkręć i wyjmij iglicę i wkręć z powrotem będziesz pewien że to nie on:) Zrób to co Ci wcześniej napisałem. Gdy podasz dodatkowy plus na ten kabelek od elektrozaworka to komputer też dostaje dodatkowego plusa tylko że z innej strony. Daj znać czy pomogło.
Witam Szanownych, W nowszych Masterach wskazanie temperatury silnika zastąpiono wskaźnikiem poziomu AdBlue. "Zegar" ten sam, ale pokazuje co innego. Jedyną formą "kontroli" jest czerwona lampka "stop", która zapal się dopiero wtedy, gdy silnik już nie istnieje, a przynajmniej nie nadaje sie do remontu. Na trasie z Bukaresztu wyczułem, że coś jest "nie...
brak masy karoserii do silnika.100%walczylem z tym u 8 elektrykow serwis w bydgoszczy nie potrafil sobie poradzic .jeden dal sobie czasu i znalazl brak masy.tylko to. nie komputery chcieli mi wymienic skrzynki bezpiecznikow moduly.brak masy zapewniam.pozdrawiam
Witam, mam pytanie. W wyżej wymienionym aucie został wyprogramowany w pamięci komputera zawór EGR. Czy prawdą jest fakt, że nie trzeba montować żadnych zaślepek EGR w tym modelu silnika ? Taką informację otrzymałem od osoby która go wyprogramowala. Z góry dziękuję za pomoc.
Rozrusznik do przeglądu. Podepnij kontrolkę pod kabel sterujący na rozruszniku i obserwuj czy pojawia się napięcie miałem podobny przypadek z bmw okazało się że miał poluzowany szczotko trzymacz i brakowało mu zasilania masy. Była to ciekawa zagadka bo rozrusznik kręcił gdy podawałem mu bezpośrednio zasilanie na styk sterujący, a z kluczyka rozrusznik...
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
Witam Posiadam Renault Master III 2.3 125km bez AdBlue 2015r. Samochód prowadzi się dobrze, płynnie chodzi, wkręca się na obrotach. Po włączeniu tempomatu i ustawieniu prędkości po niecałych 30 sekundach wyłącza go i wyskakuje błąd silnika i żółty klucz. Czyściłem całą przepustnice, czujniki, EGR (nie jest zaślepiony). Wyczyszczony czujnik pod pedałem...
Witam. Dalej walczę z Masterem. Podłączony został komputer diagnostyczny i wykazał błąd DF070 (Zgodność czujnika wałka rozrządu/prędkości obrotowej silnika). Kupiłem czujnik wałka rozrządu i podmieniłem ale nic to nie dało. Sprawdźiłem rozrząd i jest dobrze ustawiony. Co dalej. Czy wymiana czujnika wału ma sens???
Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. "Jednak bez sprawnego i sparowanego ECU nie da się dalej walczyć z diagnozą" - co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? "sterownik wtrysku do wymiany" - rozumiem, że chodzi o komputer tzn ECU ? Pozdrawiam
Witam. Renault Master 2017r. pompa elektrohydrauliczna. Wspomaganie co jakiś czas się przycinało, na desce komunikat o awarii. Po wyłączeniu zapłonu wracało do "normy". Wtyczki czyściutkie, masy wyczyszczone, problem nie ustępuje. Błąd na cdif 3 to konfiguracja sterownika - C1608. Błąd wykasowany i powraca. Były momenty, że nie można było połączyć się...
Witam. Mam problem z moim masterkiem, zostały wymienione pierścienie uszczelka pod głowicą rozrząd i sprzegło, po wstawieniu silnika, nie odpala, miga czerwony check. Komputer wywala błąd DF643. Bardzo proszę o pomoc, ciśnienie na listwie jest, czujnik na listwie wymieniony, na plaku gada.
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. Obd2 nie dziala, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kreci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszedzie powyzej 12 Dodano po 4 Wprowadzenie Masz problem z Renault Master 3, który objawia się brakiem komunikacji z komputerem pokładowym (OBD2), brakiem reakcji rozrusznika oraz komunikatem...
Witam, EGR wymieniony na nowy. Po tygodniowym teście na razie odpala prawidłowo(może dlatego że jest na temp. na plusie ). Diagnostyka wykazała te same parametry . CDIF2 nie radzi sobie z Renault . Gdyby problemy powróciły kazano mi oddać wtryski do regeneracji . Jak podepnę inny komputer wtedy podam odczyty. Na razie nie mam takiej możliwości .
Witam, przed wymianą nagrzewnicy wszystko ok auto czyste. Po zdemontowaniu całej deski i wymiany nagrzewnicy nastąpiły problemy. Wycieraczki załączone - brak możliwości ich rozłączenia. Wykasowalem błąd wiec problem rozwiązany. Jednak został błąd Dtc 065711 Obwód przekaźnika głównego - Stały. Choinka na liczniku Serwis Ładowanie oraz lampka Oleju Zapalają...
pod maską rzecz jasna tych pod kierownica nie ruszałem masy na silnik i karoserie przeczyszczone i lipa jutro ewentualnie z miernikiem podejde do sprawy napięcia i przejścia sprawdze miałeś przypadek że uszkodzonego czujnika nie wychwytywał komputer?
Witam wszystkich Mam problem z Masterem normalnie dojechałem i zgasiłem silnik, po jakimś czasie chciałem odpalić i awaria wszystkich systemów na kompie. Brak wspomagania, ABS itd. Masy i bezpieczniki sprawdzone, podłączyliśmy inny samochód żeby wykluczyć alternator i nic. Mechanik który podlaczal komputer i kasował błędy nie wie co jest. Przyczyną...
Witam wszystkich. Mam problem, a zarazem dziwną sytuację z Masterem 2. Wymieniłem silnik na drugi, to jest 2.5 dci z 2007 r., 120 koni. Po wymianie na warsztacie chodzi wzorcowo, bez błędów w komputerze. Problem pojawia się, gdy samochód jest wystawiony na noc na dwór. Po nocy pod chmurką samochód, podczas odpalania, odpala za pierwszym razem i zaraz...
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Czyli wygląda że przepływ powietrza prawidłowy - przynajmniej wtedy kiedy ma siłę dobrnąć do obrotów maksymalnych. Ewidentny brak paliwa. Przepływomierz sprawdzony . Czujnik doładowania ? . Czujnik temperatury powietrza ? EGR przyuczony ( nie pamiętam czy się przyucza ?)? Jeśli to wszytko ok to dla mnie to wygląda na wtryskiwacze . Brak możliwości podania...
Witam mam problem z wycieczkami w masterze z 2011r. Mianowicie nie działaja po podpieciu zasilania czasami rusza troche i staną, po podpieciu pod komputer i włączeniu wycieczek na najszybszy bieg, pokazuje bieg najszybszy za chwilę wolny bieg a jeszcze za chwilę ze nie włączony, bez dotykania manetki, a wycieczki sie nie ruszają. Po sprawdzeniu prubowka...
Witam Napisałeś, że podmieniłeś już prawie wszystkie ustrojstwa zasilające silnik z wyjątkiem komputera silnika (ECU). Jeżeli masz taką możliwość, podmień również ECU z drugiego auta wraz z osprzętem typu immo itp, po to aby wykluczyć wadę twojego ECU.(numer ECU musi być zgodny z zamontowanym w Twoim aucie) ECU steruje również zaworem regulacji ciśnienia...
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Witam wszystkich mam problem z moim Mowano 2.3 przyjeżdżam pod dom parkuje lawetę zamykam i idę do domu następnego dnia rano wsiadam do auta przekręcam stacyjkę i nic sie nie dziej poza błędem na desce problem z ciśnieniem oleju (silnik nie zakręcił ani na chwile ) (rozrusznik kreci na krotko niestety auto nie odpala )przekaźniki wymienione lecz dalej...
Po pierwsze byłem w szoku bo auto sprawowało się do tej pory bez zarzutu i nie dawało żadnych oznak, że coś może być nie tak. Po drugie poczułem respekt przed kontrolką silnika :D A jak to jest. Jeśli usunę usterkę to kontrolki same zgasną czy dopiero podpięcie kompa i usunięcie błędów spowoduje że zgasną? Po świętach pojadę na komputer i dam znać co...
Znalazłem opis sterowania takim(podobnym) modułem dla silnika 1,9 dCi . W opisie tym jest że na jednym z przewodów sterujących po włączeniu stacyjki przez 5 sec 0-1V a później napięcie zasilania a na drugim przez 10 sec 0-1V a później napięcie zasilania. U mnie jest tak że na jednym z przewodów jest napięcie zasilania i po włączeniu stacyjki nic się...
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Witam posiadam mastera 2.5 z 2008 roku Problem jest z odpalaniem Po kupnie wymieniony rozrząd olej... Po przejechaniu około 5 tysi wyskoczyła kontrolka od świec żarowych i stracił moc po zgaszeniu i odpaleniu pracuje normalnie dodam że była to pora letnia Na komputerze kontrolka odpowiadała błąd zaworu ciśnienia pompy. Wymieniony na nowy nic nie pomogło...
Z silnikiem wymieniałeś komputer? Wtryski kodowałeś? Z którego roku jest Twoje auto i silnik z dawcy? Obstawiam, że Twoje auto to max 2005/2006 rocznik dawca od 07? Dodano po 2 W tej budzie opel to nic innego jak renault, oba chodzą na CR Boscha
Witam Posiadam samochód renault master z 2008 roku silnik 2,5dci 150km początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala...
O ile komputer mnie nie przekłamuje (a zdarza się) porównując wartość rzeczywistą z wymaganą, na wolnych obrotach prawie się pokrywają wykresy. Podczas jazdy przeskalowanie dochodzi do 10-15%, ale choćbym nie wiem jak długo starał się cisnąc samochód z nogą w podłodze, bez zmiany biegów, błąd nie wyskoczy przez te długi czas. Wyrzucić go potrafi przy...
Renault Master 150dci 2008r 2500 silnik Witam, mam problem z którym nawet aso nie bardzo daje radę... żądając cenę zaporową w wysokości 3tys zł. Mianowicie chodzi o sterownik ESP. Mam z nim same problemy, komputer wyrzuca błędy takie jak: -brak sygn z czujnika 2 funkcyjnego w sieci multipleks. -nieprawidłowe inf. z sieci multipleksowej -info multipleks...
Mam dwa zrzuty z tego tacho. Jedno przy 210209k i drugie przy 211966km. Też nie mogę tego rozgryźć. Porównywałem co się zmieniło, podstawiałem inne wartości, ale są napewno sumy kontrolne, bo jak pozmieniałem wartoś w komórkach 00-09 to stan był 0km. Zmieniałem zawartość też innych komórek, ale nic się nie działo, ale tacho działało. Ja jestem ze świętokrzyskiego....
Witam, Master odpala bez problemu, powoli wkreca się na obroty, powoli opada z obrotów. Jest bardzo słaby od samego dołu, ruszanie pod górkę to dla niego spore wyzwanie. Turbo, gruszka działa. Intercooler wyczyszczony. Map sensor wymieniony na nowy, zawór egr zaslepiony i usunięty z komputera. Diagnostyka komputerowa robiona w dwuch warsztatach i jednej...
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
Cześć! Mam problem z busem Renault Master II 2.2 diesel, 90km, mianowicie. Samochód stał nie ruszany, nie odpalany przez ponad 2 tygodnie, teraz gdy chciałem go odpalić to aby kręci i kręci i kręci i nic. Razem z kolegą mechanikiem wywnioskowaliśmy, że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa w ogóle nie reaguje (zawsze był taki charakterystyczny dźwięk,...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
http://obrazki.elektroda.pl/1105414300_1... Dodano po 2 Witam , coś jest nie tak z CDIF pokazuje nie pełne wskazania. Nie ma w menu silnika 2.5DCI jest tylko 2.2. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/7348953100_1... Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/9412123300_1... Dodano po 2 Muszę podjechać...
Auto ma przejechane 650 tys km. Remont silnika był robiony ok. 100tys temu. Kupiony cały dół (oryginalny) nowa fabryczna oryginalna głowica i wiele wiele innych części. Nie kupuję "chińsczyzny". Wole zapłacić więcej i mieć lepszy produkt a co za tym idzie mniej awaryjny. Auto kupiłem jak miało 2,5 roku i przebieg 350tys. Wszystko jest wymieniane na...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
dlaczego wymieniasz pompe? Dlatego, że prawdopodobnie podpowiedział mu tak zawodowy mechanik. Kierowca musiał mu wspomnieć m.in. o tym: między brudem znalazłem drobne kropki aluminium co oznacza że układ ssący niskiego ciśnienia czyli dwa koła zębate ssące paliwo z filtra poprzez luz dotyka obudowy i zrobił rysy, tylko pytanie czy warto robić napęd...
Witam, Pacjent to Master z silnikiem 2.5dci 146km g9u632 z roku 2009. Od dłuższego czasu wisiał mi niekasowalny błąd. Z porady z obcojęzycznego forum, zrobiłem reset ECU. Działałem na WOW. Niestety po wykasowaniu nie poprosił o wpisanie VIN i kodów wtryskiwaczy. Pali się serv i świece, w komputerze wisi błąd DF276 jednocześnie jako nieciagły i jako...
A jak tam coś skalibrować? komputerem? Bo pod program podpinaliśmy silnik ale żadnego konkretnego błędu nie wykazało, olej był wymieniony i jest troszkę gęstszy, coprawda toporniej zmienia biegi ale nie sądze żeby to była wina oleju. Błąd jak już wyskoczy to tylko stać i czekać pozostaje aż coś się rozmyśli bo z miejsca się nie da ruszyć, czasem wystarczy...
Witam Panowie. Jestem z Krakowa, w piatek moje auto zdechlo w Czechach. Juz opisuje sytuacje. Dodam ze po wymianie uszczelki pod glowica zrobiłem 500km. Jechałem w Czechach nagle pod górkę gdy wyjezdzalem poczułem lekkie oslabniecie samochodu po czym zaswiecil mi się na czerwono napis STOP i mrugająca czerwona kontrolka silnika. Zjechalem na bok i zgasilem...
czyżbyś założył nowe bezpieczniki z CPN-u? one są nic nie warte, nie dość, że mają aluminiowe blaszki zamiast miedzianych pobielonych, to jeszcze te blaszki są cieńsze, co tym bardziej pogarsza styk. Znajomemu od tych chińskich bezpieczników zapaliło się Vito, ledwo ugasił wyrywając kable spod fotela gdzie zapaliła się skrzynka bezpiecznikowa, łapy...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Witam, po wymianie filtra paliwa miałem ciekawą przygodę, której konsekwencją jest problem z tematem. Po uruchomieniu silnika po pewnym czasie wypięła się szybkozłączka z króćca filtra paliwa i zalala silnik olejem napędowym, pomimo spłukania paliwa płynem neutralizującym i osuszeniu powietrzem, po przekręceniu kluczyka nawet bez uruchamiania silnika...
Posiadam mastera z silnikiem 2,5 DCI 88KW 114 koni na common railu. Kupiłem samochód z uszkodzonym wtryskiem. Kiedyś podczas jazdy paliła się również kontrolka od grzania świec oraz obok kontrolka w kształcie piorunka nad kontrolką świec. Wtrysk wymieniłem wykonałem test wszystkich wtrysków i było dobrze. Samochód nie kopci, pali na dotyk, ma moc jednak...
Cześć! udało się komuś dotrzeć do serwisówki do Masterów/Movano III w formie programu komputerowego? Bo ta serwisówka tutaj (PDF) jest fajna, ale straszliwie pomieszana. Pozdrawiam, Michał
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
(...) zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem AdBlue? E059 nox A AI: Czy były wykonywane inne naprawy lub zmiany w pojeździe przed wystąpieniem problemu z czujnikiem NOx? Nie Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z opisu wynika,...
Witam mam taki sam problem powyżej 1500 do 2000 tys obrotów cos stuka master 165 km bi turbo jakieś sugestie od czego z acząć z góry dziękuję Wprowadzenie Stukanie w silniku Renault Master 165 KM z układem bi-turbo w zakresie obrotów 1500-2000 RPM może być objawem poważnej usterki, która wymaga natychmiastowej diagnostyki. W silnikach z turbosprężarkami,...
Witam. Jestem troszku podqr...ony tym co się wyprawia na rynku usług. Opiszę dwa przykłady z wczoraj. 1. Przyjeżdża Master III na brak klimatyzacji. Fajnie bo klient pokazuje mi skąd ucieka czynnik (połączenie rur LP). Robię próbę ciśnieniową i rzeczywiście na łączeniu "bąbluje". Rozkręcam połączenie rur a tam czarny oring i do tego jeszcze źle zamontowany...
Witam. Proszę o podpowiedz bo mam taki problem z samochodem Master z 2021 roku. Pompa wtryskowa generuje za wysokie ciśnienie. Był podmieniany regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzane wtryski, przekładany cały zestaw z innego komputer bcm, skrzynka bezpieczników pod maską i pętla od kluczyka. Tester pokazuje przy kręceniu że ciśnienie...
Witam serdecznie, chciałbym z góry podziękować za pomoc. Mój problem nawiązuje do Renault Master 2011r 125 KM. Zrobiłem remont silnika, dosłownie wszystko nowe (or y ginalne części) walki, tłoki (tylko tłoki zamienniki ponieważ Renault nie robi nadwymiarowych tłoków), korbowody, zawory itp. blok po szlifie, tłoki nadwymiarowe +25, po remoncie odpalił...
Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie silnika? Nikt Ci tego nie powie bez diagnozy komputerowej albo pomiaru ciśnienia sprężania na początek.
Niko72: skąd wiesz, że nikt by tego samochodu nie kupił z uszkodzoną pompą wtryskową skoro było w dobrym stanie? jaki to problem wymienić pompę wtryskową? jakieś 2-3 godziny roboty, przy okazji wymieniając pasek rozrządu który po zakupie i tak wymienić trzeba Nie tak dawno kupiłem busa Mastera 1.9DTI odpalającego ale nie wkręcającego się na obroty (i...
Witam serdecznie Renault Master `05 2.5 DCI 120 Engine Code:G9U A (bez filtru cząsteczek stałych) Suffix:7701 Przebieg: 28.000 km Podczas pracy na biegu jałowym z układu wydechowego wydobywają się trudne do opisania > duszące < spaliny (bezbarwne).Ich zapach przypomina spaliny starego rozlegulowanego diesla z komorą wstępną z wczesnych lat osiemdziesiątych.Identyczny...
renault master komputer komputer renault master renault komputer silnika
radio grzać końcówka wymiana pralka amica gazowanie reduktor
śmieszne obrazki hulajnoga blaupunkt
Opel Zafira – migający wyświetlacz podczas jazdy i świecenie po wyjęciu kluczyka Castelgarden – niesprawne hamulce w traktorku, przyczyny i diagnostyka