Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Z czego odczytałeś te błędy?
Czy posiadasz jakiś interfejs, chociażby najprostszy, którym byłbyś w stanie podłączyć się do samochodu w celu odczytania błędów?
Czujnik wody w filtrze jest? Na 99% nie ma, więc kontrolka od niego zapalić się nie mogła. Jeśli w filtrze była woda, to filtr powinien już być wymieniony. Co do reszty, diagnostyka komputerowa, podkreślam diagnostyka a nie odczytanie błędów, bez tego to wróżenie z fusów.
problem byłby łatwiejszy gdybyś mógł odczytać parametry a to tylko za pomocą clipa, mogę podesłac Ci zeszyty serwisowe ale to pewnie Ci nie wiele pomoże bez clipa a numery defektów które podałeś całkowicie nie pasuja do tych z clipa
W przepustnicy jest silniczek elektryczny Johnson Electronics 12V. Czy to silnik krokowy, nie jestem w stanie tego stwierdzić. Wolę nie rozbierać go na czynniki pierwsze. Też zastanawiałem się nad tą adaptacją. Tylko dziwi mnie, że wcześniej miałem błąd egr, przeczyściłem zawór, usunąłem błąd i po sprawie. Nie musiałem adaptować go. Może się mylę, ale...
Witam, mam problem z Renault Masterem 2.5 120DCI 2007r. . Po kilkudniowym odłączeniu akumulatora zapaliła się lampka check . Po odczytaniu błędów (CDIF2 ) wyskoczył błąd P062F Pamięć sterownika . Błąd jest stały nie można go usunąć . Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny . Auto pracuje normalnie .
Więc pora na diagnostykę czymś dedykowanym, zrób diagnostykę CLIPem, będzie nam procedura sprawdzenia i naprawy usterki na podstawie odczytanego błędu
Podczas próby diagnozy układu hamulcowego żaden z systemów nie chce zareagować. Co to znaczy bo nie kumam ? Jak diagnoza ABS nie reaguje to jak odczytałeś błędy ?
Znalazłem miejscowego elektryka samochodowego. Przyjechał podłączył się i nie mógł odczytać danych z kompa silnika. Kilka błędów ABS które chyba nie są związane z usterką. W warsztacie miał inny sprzęt podobno typowo do silnika. Przywiózł i taki sam efekt. Poddał się i sobie pojechał 😒
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Musisz to podłączyć czymś normalnym aby odczytać błędy,to czym dysponujesz i wkleiłeś zdjęcia nie radzi sobie z tym autem.
Zegary z twojego mastera i z Clio 2 po 2001 są z CANem i będą działać, wskazania komputera będą niedokładne bo zbiornik w Clio ma 50L.Sorawa poduszki wygląda tak, że w Clio jest wyłącznik poduszki pasażera a w masterze nie, trzeba skonfigurować system na,, bez włącznika,, ale nie podpowiem gdzie bo nie pamiętam. Zrób diagnozę SRS i podaj odczytany błąd
Podłącz jakiś komputer i odczytaj błędy może być to kluczyk,a może adblue
Nie bardzo jestem w temacie. można jakoś odczytać błędy bez podpinania do komputera?
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
To oznacza że musisz pojechać do jakiegoś serwisu. Przyjdzie chłop z komputerem ,podłączy, odczyta błędy i skasuje od ciebie hajs. Dokładnie tak to będzie wyglądało.
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Rozkręć. Albo od razu wywal na złom. Roboty sobie oszczędzisz. Pomyśl... Stanowisko do testowania i naprawy wtryskiwaczy CR kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotówek. Dlaczego? Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Jak wyżej. Przypuszczam...
To proste. Odczytaj błędy. Jeśli wywala błąd EGR i składu mieszanki to znaczy że sterownik nie pozwoli na zaślepienie.
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
Niestety to rozwiązanie nie figuruje dla tego egzemplarza. A dasz radę odczytać błędy CLIPem ??? Może to coś więcej nakieruje . A tak w ogóle to z moich info wynika że samochód jest z sierpnia 2010 :?:
Witam Posiadam Renault Master III z silnikiem biturbo, od czasu do czasu pojawia mi się błąd typu: sprawdź start pod górę. Błędy odczytane za pomocą OBD niestety nic specjalnie mi nie mówią. Załączam zdjęcia. Proszę o i informację na co należy zwrócić uwagę. https://obrazki.elektroda.pl/5782195800_... https://obrazki.elektroda.pl/7681908700_...
Niestety tak. Ten silnik jest bardzo obciążony. To chłodnia do przewozu leków, silnik napędza sprężarkę od agregatu chłodniczego, zdarza się, że pracuje na postoju w upale kilka dni bez przerwy. Niedawno na Mołdawii, w Kiszyniowie. stałem trzy doby na urzędzie celnym, przy temperaturze 37 w dzień, 29 w nocy, na pełnym słońcu. Na wyświetlaczu pojawił...
wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem że nie słychać po przekręceniu kluczyka żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia Wprowadzenie Dziękuję za dodatkowe informacje. Brak dźwięku pompy paliwa po przekręceniu kluczyka oraz drganie wskazówki obrotomierza to istotne symptomy, które mogą...
Witam Podłączyłem Launcha do Renault Master i nie mogą nawiązać komunikacji z komputerem silnika. Dziwnie jak dla mnie jest zachowanie immobilisera, a mianowicie po włączeniu kluczyka kontrolka zaświeca się i nie gaśnie, czy to jest normalne zachowanie się immobilisera w renault ? Czy kontrolka gaśnie dopiero po odpaleniu silnika ? Czy immobiliser może...
Może komuś udało się rozwiązać problem?? Mam master 2015r 2.3 135km Ogólnie po dłuższym postoju zapala ale jak jest rozgrzany i postoi 20min czasami 1h, 2h sporadycznie nie zapali nie jest to regułą. Trzymam kluczyk w pozycji rozruch a on zakręci odpuści, znowu zakręci odpuści po czy odpali. Nie wygląda to na winę rozrusznika bardziej coś z impulsem...
Witam Renault Master III 2015r 2.3dci Mam pewien problem, oddałem auto do "fachowca", który posiadał komputer diagnostyczny. Poprosiłem go, żeby skalibrował mi czujnik kąta skrętu i wymienił zepsutą taśmę airbag na nową. Odebrałem auto i na desce rozdzielczej wywaliło mi błędy abs/esp, żółty kluczyk, stop i ręczny. Deska rozdzielcza przestała pokazywać: -...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc master 2.3 2016r błąd sprawdź układ wydechowy odczytany na kompie df1058 konsystencja ciśnienia dolotowego nieprawidłowy sygnał. Dodam ze auto po regeneracji turbiny. Błąd ten nie powoduje niewłaściwej pracy silnika jak i spadku mocy.
Witam, mam nastepujacy problem, nastapiło zwarice na czujniku położenia wałka pompy paliwa, auto zgasło, po wymianie czujnika auto nie odpala, błędy jakie odczytalem to: spalony procesor sterownika, po dłuższym postoju auta nie ma komunikacji z ECU, a kontrolka immo świeci ciągle, proszę o pomoc, z góry dziekuję!
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Cześć, Jak w temacie, poszukuję schematu elektrycznego Renault Master3/Movano B rok 2021. Generalnie auto odpala i pracuje ale wyrzuca na deskę błąd "Usterka elektryczna, zagrożenie". Na początku było czuć swąd, potem ładowanie ~12,5V potem przez dłuższy czas 15,5V i finalnie ustabilizowało się na ~14V i tak jest od pewnego czasu ale błędy nadal są....
odczytanie błędów avensis diagnostyka błędów master renault master
schemat pozycjoner polsat cyfrowy lista kanał whirlpool zasilacz
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Symbol "Ho" na wyświetlaczu lodówki Siemens - co oznacza? Bezpiecznik radia w Renault Scenic I Phase 2