Serwis olejowy.
a pojęcia nie mam I nie musisz...to jest zadanie warsztatów i serwisów; zleć, zapłać i ciesz się sprawnym autem...
o widzisz to musiałem źle spojrzeć, to dobrze że miałeś ten przekaźnik z twingo serwis chce 300zł za niego
A nie łatwiej było dorobić kluczyk w serwisie ?
Normalnie, tylko potrzebujesz do tego Clipa, czyli serwisów ke renault.
Sugeruję oddac auto na dobry serwis klimatyzacji.
auto trafiło do serwisu, ustawili koła i autko pali. dziękuję wszystkim za pomoc i POZDRAWIAM
Czy kolega sobie poradził z problemem, bo mam dokładnie to samo? Serwis wymienił radio i dalej rozkłada ręce.
Spróbój wymienić baterię w pilocie. Po wymianie bateri,drzwi muszą być otwarte pilotem.Dwa razy nacisnąć odblokowanie i zablokowanie powinien się zaprogramować.Następnie spróbój otwrzyć pilotem przy negatywnej próbie tylko serwis.
Kolega Powidz ma dużą słuszność- Przelewy wtryskiwaczy paliwa 99%. Sam to przerabiałem w serwisie.!!!!!!::D
A tak się składa że mądry,bo niekontrolowany wzrost ciśnienia do ..(no właśnie ilu barów)zarejestrowany przez ECU powoduje....? Ciekaw jestem Twojej odpowiedzi , i mądrości! Masz z kimś na pieńku to załatw sprawę tak jak się załatwia wśród dorosłych cywilizowanych ludzi.Poza tym nie widzę powodu dla którego nie mógłbyś skorzystać z pomocy autoryzowanego...
Pytanie jak w temacie. Wszystko dlatego że wczoraj mi klient przyniósł nową (jak twierdzi) zakupioną w serwisie renault (jak twierdzi) sprężarkę do Renault Master Cdi. Turbina miała naprawdę spory luz. Jaki jest dopuszczalny luz turbiny w nowych lub regenerowanych spreżarkach i jak go ewentualnie mierzyć w warunkach warsztatowych?
ale zeby w serwisie nie wiedzieli???
Można zadzwonić do serwisu zapytacz czy sprzedadzą. A czego konkretnie szukasz może coś się znajdzie?
Ja miałem to samo i po podłączeniu kapa u naszego mechanika nic nie pokazywali dopiero w Reno na serwisie okazało się że to sterownik od adblu.
Jakie ciśnienie na listwie?
Niestety o tej porze diagnostyki już nie zrobię a auto było mi potrzebne na poniedziałek. A co do filtra to nawet jeśli nie ma w nim czujnika to dlaczego kontrolka przestała migać? Tak czy siak coś jest nie tak i trzeba się wybrać do serwisu.
może stacyjka albo co tam zarządza bsi ? Jak taki młody to do serwisu niech mają zagadkę :)
Tak szczerze masz auto z 2015r. a oszczędzasz na serwisie. Raczej słabo.
Mam podobnie w Megane II 2,0dci (2007r),póki co auto jeździ.Na innych forach ktoś napisał ,że pomogło wypięcie wtyczki i spryskanie preparatem do połączeń elektrycznych,na wiosnę sam muszę się w końcu za to zabrać bo już mnie to wnerwia.
witam. mam pytanie czy rozwiazales ten problem z kontrolkami bo ja mam taki sam z tym ze traci moc , serwis i elektrycy rozkladaja rece
Dzięki kolego Pomogło .
Mam wydruk z serwisu Bosch wtryski sprawne
W Renault Master, którym wcześniej jeździłem wyłączyli mi to na stałe w autoryzowanym serwisie podczas pierwszego gwarancyjnego przeglądu, oczywiście na moją prośbę.
Podlaczali i nic ! Oni niewidza usterki, a ja ja mam na co dzien. Jednym slowem cieniasy na serwisach pracuja
Witam, Chciałbym kupić na allegro używany kluczyk z pilotem, czy taki kluczyk bedę mógł zaprogramować clipem do mojego auta, chodzi o otwieranie drzwi pilotem oraz immobilizer? Jeżeli nie clipem to czy jest na to inny sposób, czy tylko nowy kluczyk z serwisu.
Słusznie zrobiłeś z tym wyjściem z salonu, ja bym trzepnął drzwiami tak by im szyld spadł. Po prostu różny poziom jest autoryzowanych serwisów a skoro to ich radio to powinni mieć możliwość, a może po prostu nie mieli autoryzacji a tylko napis im pozostał. Skąd inąd mieli rację, ktoś kto się na tym zna szybko to zrobi, mnie zajmuje 10-15min, tylko z...
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
Niestety teraz autko uciszylo sie z swieczkami zarowymi ale jego moc jest taka jak by chcial a nie mogl albodla odmiany "kreci sie" do 3 tys. obrotow i koniec za chwile juz do 4 i za chwile 3 tys. wiec juz nie wiem co jest (podobnie jak serwis) :/
Dzwoń do firmy, która przyjedzie i wydrze te wtryski raz - dwa, u mnie w mieście serwis Renault z nich korzysta.
Niewiem jak jest z wtryskami, ale jeśli auto z plaka nie chce odpalić szukał bym przyczyny póki co gdzie indziej, mam tu na myśli rozrząd, kompresje. Jeśli auto jest naprawdę w serwisie to silnik zostanie uruchomiony.
Auto zostało postawione w serwisie ale chciałem się zapytać może ktoś miał podobną sytuacje. wszystko pojawiło się nagle bez żadnych wcześniejszych objawów, ale dziękuje za odpowiedz
Wtryski były na testerze w Bosch serwis. Podczas wkręcania ciśnienie rośnie do 1400bar.
mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 3-4 min problem zanika. zauważyłem że nie dochodzi prąd do świecy płomieniowej. byłem w serwisie renault mam wymienioną świecę, przekaźnik świecy i czujnik temperatury świecy płom. problem nie ustał macie jakieś...
Wiesz, jak się to czyta to ma się nieodparte wrażenie, że coś kombinujesz ..., wracając do tematu - bez serwisu chyba się nie obejdzie. Pozdrawiam
Osobiście nie gdyż nie mam o tym pojęcia...;) Jak napisałem master przeszedł przez 2 serwisy w tym jeden autoryzowany Renault i niemam pojęcia czy było to sprawdzane. Wydaję mi się że nie. Dodam teraz że tu już chyba temp nie ma nic wspólnego z zachowaniem silnika. Przy -20 auto czasem jedzie normalnie czasem nie jedzie... Coraz więcej osób podpowiada...
Panowie dziekuję za wszystkie wypowiedzi ale już się poddałem jedzie do serwisu jak będę wiedział co było to dam znać.
O mamusiu , maciej naprawiaj dalej w serwisie i nie doradzaj. Podstawa to diagnostyka komputerowa nie "odczyt usterek".
Witam. Mam Renault Master 2014 r 2.3 dci 150 KM M9T w którym urwała się dysza smarowania tłoka. Dzwoniłem po serwisach część nie występuje osobno tylko kompletna z blokiem. Czy ktoś dobierał już z was taką dyszę?
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
Albo szrot albo serwis choć ten drugi nie powiedziane że będzie miał osobno do kupna. Ostatnio kupowałem kostkę w serwisie Skody to mieli, nawet można było sobie typ pinów wybrać zwykłe czy pozłacane. Nie zaszkodzi zadzwonić i spytać.
Piekar do serwisu Renault Truck To gorszej opcji chyba nie mogłeś wybrać
Dzień Dobry Problem z odpowietrzeniem hamulcy w Masterze III RWD Znajomy jeździł 6 lat bez sprawnego hamulca(jak się po naprawie okazało). Ostatni raz zlecił naprawę (wymiana tarcz klocków oraz zacisków na nowe ) nie pomogło. Hamulec po standardowym odpowietrzeniu twardy na postoju (silnik nie odpalony). Silnik odpalony naciskasz mocno hamulec jest...
Witam prawdopodobnie uszkodzona jest chłodniczka oleju i dostaje się płyn do oleju. Poza serwisem gdzie jest możliwość zakupu kompletu uszczelek łączących korpus filtra z wymiennikiem ciepła ? Serwis chce mi cała cześć sprzedać ..
Jestem zwolennikiem części oryginalnych . Tanie nie są ale z autopsji wiem że wytrzymują dłużej . Nie koniecznie trzeba je kupować w serwisie .Wtyczka jest dostępna oryginale jako tzw. zestaw naprawczy . Domniemam że jakość konektorów w złączu jest podniesiona .
napewno cos tam jest nie tak tylko dlaczego serwisy milczą??? W masterach po 2001 ten ptoblem juz nie występuje
Witam Mam renault master 2011r(nowa buda), samochód sprowadziłem z Włoch i wszędzie w komunikatach na komputerze itd jest język włoski. Znajomy powiedział, że zrobi to bez problemu więc mu dałem- po czym owszem, jest język polski, ale pokazuje tylko ile jest km przejechane, następny przegląd za(ileś km) oraz "Brak komunikatów w pamięci". Czy to wszystko...
Udało się wyjaśnić tą sprawę? Mam podobny problem z Maskotem z 2008 roku. Z tego co mi udało się ustalić to ktoś 'ingerował w licznik' czytaj, ktoś zmieniał przebieg. W serwisie powiedzieli że mieli już takie przypadki, i raczej zawsze przyczyną jest to że ktoś próbował przekręcić licznik.
To oznacza że musisz pojechać do jakiegoś serwisu. Przyjdzie chłop z komputerem ,podłączy, odczyta błędy i skasuje od ciebie hajs. Dokładnie tak to będzie wyglądało.
popsuł się tachograf i brak przebiegu w liczniku jak to ogarnąć Prosta sprawa. Jeżeli był tachograf to znaczy że był taki wymóg. W takiej sytuacji najlepiej to ogarnie każdy serwis tacho poprzez jego wymianę na sprawny.
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy. Okazało się, że padł czujnik ciśnienia paliwa. Auto kupione niedawno. Była zakładana pompa po regeneracji i nowy czujnik w listwie bo był w serwisie renault w pile własnie na ten problem z przerywaniem.
a który to rok mastera? Ja mam mastera z 1998r. (bez tachografu) i kupiłem do niego skrzynię biegów od mastera z tachografem chyba z 2000r. i tam nie ma linki tylko impulsator prędkościomierza. trzeba go wymienić na typ z trzema końcówkami (270zł w serwisie renault, lepiej dorwać używany) i wkręcić na miejsce poprzednika. no i oczywiście nowe zegary...
Nie mam zaufania do serwisu R.Truck . Sprawdzę jeszcze raz wtryski ale na maszynie bo przelewy nie zawsze pokazują że coś jest nie tak.
Na forum nie uczymy "szczytywana" kodów. Poprawne zachowanie w takiej sytuacji precyzuje instrukcja obsługi urządzenia a w razie dalszych wątpliwości udanie się do serwisu autoryzowanego lub fachowca. SławeK
Witam może znajdzie sie ktoś zainteresowany pomocą zmieniłem egr zaślepiłem błędów brak auto dalej muli puki turbina sie nie właczy to przyspiesza bardzo słabo Dodatkowo po zaślepieniu Egr przy 2.5 tys obrotów coś dziwnie syczy gwiżdze jak puszcze gaz Już mnie ten temat powoli ma najlepiej by było na serwis oddać tylko że oni to zaraz by wszystko wymieniali...
witam mam problem z masterem 3 2010rok 2,3 dci wycieraczki jak wlacze to nie można wylaczyc trzeba zdjąć kleme aby się wylaczyly nawet nie reagują na zapłon i tak samo z ladowaniem pokazuje ze nie laduje ale laduje i jak popada deszcz to wszystko działa troszkę obeschnie i wszystko znowu się psuje nawet serwis niewie o co kaman.ma ktoś jakiś pomysl...
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
Dziękuję za zaangażowanie i odpowiedź. W dniu wczorajszym dzwoniłem do serwisu renault i podano mi numer pompy 476601698R który rzeczywiście może być zamienny z tym co kolega podał. Pospieszyłem się i postanowiłem zamówić pompę o numerach takich jakie są na pompie dodanej do samochodu. W dniu dzisiejszym zobaczę czy komunikacja powróci. Jeśli nie to...
Witam Pytałem się na serwisie , sprawa nie jest taka prosta. Należy rozkręcić deskę , żeby dostać się do żaróweczek podświetlające przełączniki . Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Jest to do zrobienia na dwa sposoby. Pierwszy - nawinąć antenę od nowa i ją odpowiednio zestroić. Drugi - skopiować transponder z jeszcze działającego kluczyka. no faktycznie ta antena jest uszkodzona. mozna to kupic?? czy trzeba samemu nawijac?? i o co chodzi ze zestajaniem?? A do skopiowania transpondera co jest potrzebne?? bo wymiana w serwisie...
dziękuję za odpowiedź - gruszka, co to jest? Actuator, element sterujący wastegate, tak? ok. kupię odpowiedni vakuometr i trójnik i sprawdzę. - "czy geometria chodzi płynnie", co to znaczy? mam wyciągnąć turbinę i na stole to sprawdzić? - szczelność, dziś zamówię maszynę do robienia dymu i posprawdzam, bo wzrokowo gdzie sięgam wszystkie rurki są ok....
Renault Master 2,5 dci 2007 u mnie problemy następujące,jedzie całkiem dobrze,po ok 200 km zapala się swieca żarowa,gaszę go po około 15 min odpala i jedzie następne 200 do nawet 250km i znów ta sama historia. Byłem na serwisie twierdzą że niby wszystko ok,można jechać. W końcu zapaliła się kontrolka od swiec żarowych +stop na desce rozdzielczej i zgasł...
Pod kompa podłaczyłem i wyskoczyły jakies błedy ale tylko same kody i gość bedzie jutro wiedział co to znaczy. U mnie w okolicy nie pożądnego fachowca więc bardzo wątpie ze ten gość mi pomoże a dwa serwisy blisko mnie to wogóle mozna o nich zapomnieć
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
To już wiem bo zdejmowałem głowicę. Jak ustawi się wałki rozrządu szerszym sfazowaniem do przodu auta to wychodzi, że koniec suwu sprężania i początek suwu pracy jest na cylindrze 4 od rozrządu. Jak to powiedziałem w serwisie to odpowiedział mi facio, że Francuzi liczą od tyłu i tak mam zapamiętać.czyli dla nich jest to pierwszy cylinder ale od koła...
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
dodam, że autko stało w serwisie Reno w Błoniu 3 dni i sami nie mogli dojść co z autem jest nie tak... na komputerze zero błędów.
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Witam. Mam problem z Renault Masterem 3 Rok 2016, 2.3 170 dCi Energy. Wyświetla kontrolkę silnika i kluczyk oraz komunikat „skontroluj układ wydechowy”. Zwykłym testerem V-Gate sprawdziłem i pokazuje błąd U059E sugerujący czujnik NOx z tyłu wydechu. Serwis sprawdził błąd klipem i wyszło, że błąd DTCC59E87 z opisem „ADBLUE DOSING MODULE COMPUTER Brak...
No to chłopie wtedy napisz. Skąd wiesz że linka jak nawet nie wiesz która? Wyczytałeś na forum? Rozebranie lewarka przy takim poziomie wiedzy nic nie wniesie. Zaraz napiszesz że prawa albo lewa (no i znowu ciekawy temat, jak na to patrzeć). Pada ta "wkładająca", jak tak komuś powiesz w sklepie, serwisie czy nawet mailem - zrozumie.
Witam. Mam problem z moim masterem 2,5, cdi 2006r 120KM mianowicie w czasie jazdy przy obciążeniu zapala się kontrolka od świec i serv. auto wchodzi w tryb awaryjny i nie da się nim już jechać. Clip wywala błąd DF053 "funkcja regulacji ciśnienia listwy" kontekst 3.DEF "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin". Pierwszy fachowiec stwierdził że to zawór...
Szukam kodu dla radia samochodowego Visteon 281077. Moje stare radio jest zepsute, kupiłem to samo w serwisie eBay. Moje radio było z Opla Movano, a to, które kupiłem z Renault Master, jest dokładnie takim samym radiem. Po przyłączeniu pojawia się komunikat: urządzenie zablokowane, skontaktuj się ze sprzedawcą .
W serwisie taki klucz z pilotem kosztuje ok 600. W punktach dorabiania kluczy pewnie taniej. Auto to pewnie kangoo albo master?
Witam Powiem tak ,problem pojawił się w 2 pojazdach (bliźniakach) a wygląda tak -włączasz zapłon ,start i jest cisza nic i tak w jednym po 4 -6 razach prób puści prąd na rozrusznik jak nie to lekko popchnąć i pali (są tam nowości START-STOP) jeśli kierowca zapomni to klops. Auta są na gwarancji, jednego diagnozowali w Birmingham tydz i po 2 miesiącach...
Witam, przed wymianą nagrzewnicy wszystko ok auto czyste. Po zdemontowaniu całej deski i wymiany nagrzewnicy nastąpiły problemy. Wycieraczki załączone - brak możliwości ich rozłączenia. Wykasowalem błąd wiec problem rozwiązany. Jednak został błąd Dtc 065711 Obwód przekaźnika głównego - Stały. Choinka na liczniku Serwis Ładowanie oraz lampka Oleju Zapalają...
Współpracując z niektórymi serwisami, procedura którą opisałeś na początku postu powyżej jest standardem. moze sprawdzić na hamowni ile mocy jeszcze zostało ale przyczyny spadu mocy nie okresli jesli jest to usterka mechaniczna lub zwykłe zużycie wtrysków pierscieni lub zmiejszonej srednicy dolotu itd. Tam gdzie pomagam w kwestii chipowania/usuwania...
Witam mam podobny problem ,ale u mnie zapala się serwis i świece żarowe pomiędzy 2-3tyś obrotów resetuje kluczykiem i jade dalej ,ale usterka powraca .Potrafi na 1000 km pojawić się 100razy a później przez 3000tyś nic . Jak zapali serwis odrazu słabnie .Brak błędów na komputerze. Master 2.5dci 100ps 2007r 80tyś km przebiegu . Gdzie szukać takiej usterki...
Renault Master II 2.5 dci 2010 rok auto podczas jazdy zgasło, nie odpala. Jest błąd DF209 czujnik położenia zaworu egr zwarcie lub obwód przerwany błąd stały. Świecą się kontrolki od świec, serwis i check. Jakaś pomoc, czy od tego by nie odpalał (kręci normalnie)?
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Pawel wawa to nie jest Mercedes 2,2 cdi tylko Master. Lelok.Pl poszukaj warsztatu kumatego w CR i po sprawie. Powtórzę jeszcze raz poszukaj warsztatu.
Witam serdecznie. Master jak w temacie 2012r przebieg 300tys. Pewnego dnia stanęło turbo, w serwisie sprężarek znaleźli w środku element metalowy jak na zdjeciu. Czy ktoś wie co to jest? http://obrazki.elektroda.pl/1835222200_1...
Witam. Może ktoś pomoże Pacjent Renault Master 120kW. Przy przebiegu 495tyś żywot zakończyło turbo, po oględzinach silnika, zakupiliśmy kompletny silnik+turbo+skrzynia z bitego Mastera (bok i tył) z przebiegiem 7tyś. Po przełożeniu silnika zaczęły się problemy. Auto jakby nie miało mocy, została wymieniona przepustnica + przepływomierz i przy prędkościach...
podłącz potem dyskutuj ,fakt jest faktem brak wiedzy sprawia iż prujesz na serwis ,posądzasz o wprowadzanie w błąd może chociaż podejdz do mascota czy mastera i z bliska je pooglądaj ,to takie większe samochody dostawcze
Pierwsze zdjecie to po przkreceniu kluczyka ,drugie zdjecie to jak po dwuch sekundach od przekrecenia kluczyka srodkowa linia kontlorek gasnie i wtedy przekrecam kluczyk by zakrecic silnikiem i tak wtedy to wyglada na 3cim zdjeciu gdy silnik jest obracany rozrusznikiem. Generalnie to historia samochodu jest taka ze poprzedni wlasciciel zawiozl auto...
Witam Wszystkich Mam bardzo poważny problem. Kupiłem w lutym nowe auto Renault Master plandeka 10 pal przy którym przy przebiegu 2800 km pojawił się problem, nie miał mocy i zapaliły się wszystkie kontrolki. Auto zostało ściągnięte przez Asistans do najbliższego serwisu, gdzie stwierdzili przegryzienie wiązki kabli przez jakiegoś szkodnika. Naprawy...
A jak tam coś skalibrować? komputerem? Bo pod program podpinaliśmy silnik ale żadnego konkretnego błędu nie wykazało, olej był wymieniony i jest troszkę gęstszy, coprawda toporniej zmienia biegi ale nie sądze żeby to była wina oleju. Błąd jak już wyskoczy to tylko stać i czekać pozostaje aż coś się rozmyśli bo z miejsca się nie da ruszyć, czasem wystarczy...
Witam potrzebuję instrukcji obsługi i schematów do renault master II 2,5 diesel z 1998r. mam również pytanie odnośnie kluczyka bo jest w nim przycisk i dioda ale nie wiem do czego to miało służyć ponieważ u mnie nie działa. Czy to jest może sterowanie centralnym zamkiem, czy alarmem? w samochodzie jest też założony alarm cobra czy takie alarmy zakładano...
Witam ,łożysko wciskane było na prasie . Myślę że to wina jakości łożyska . Próbowałem kupić w serwisie Renault ale występuje tylko cały altek . Nie wiedzą jakiej firmy montują na pierwszy montaż . Szkoda że nie mam starego oryginalnego kupił bym tej samej firmy.
Dzień dobry. W moim Oplu Movano 2,5 CDTI 2007r. 146KM (polift) zrobiłem serwis olejowy. Świeci mi się cały czas "kluczyk" od inspekcji. Proszę o informację jak go wykasować. W internecie nie znalazłem sposobu (do renault mastera są ale nie dały rady).
Jestem szczęśliwym nabywcą renault master 1998r z tacho, jednakże postanowiłem wywalić tacho bo i tak nie wskazywał prędkości jak również dystansu przebytej drogi (walnięty impulsator). Po wymianie impulsatora i odcięciu wtyk od tacho, okazało się, że 32 kable mają te same oznaczenie "4274" co najgorsze około 12 zielonych i 14 białych. Po zakupie licznika...
Ten z clio też fajny okazało się że paliwo można zmienić clipem w konfiguracji z uch .Pokazał się błąd DF010 obwód lamki defektu i palą się na tej desce kontrolki poduszki i serwis .Coś tam słyszałem że trzeba jakieś przewody zamienić tylko które ? Dodano po 8 Może ktoś poratuje schematami podłączenia liczników clio 2 i mastera 2 chodzi tylko o podłączenie...
mam blac DTCC10087 Dodano po 35 : Błąd Wprowadzenie Kod błędu DTCC10087 , który podałeś, nie jest standardowym kodem OBD2, co sugeruje, że może być specyficzny dla danego producenta pojazdu lub systemu diagnostycznego. Kody DTC (Diagnostic Trouble Codes) zaczynające się od "C" zazwyczaj odnoszą się do problemów związanych z podwoziem, układem...
Witam wszystkich, mam problem z Renault Master 3, silnik to 2.3, 165 koni, bi turbo. Mianowicie potrzebuje danych odnośnie szczeliny pierścieni tłokowych (luz przylgni zamka) czy znajdzie się tu jakaś Dobra duszyczka co podpowie, średnica otworu cylindra to 85,4 mm a średnica tłoka to 84,8 mm. Już przejrzałem chyba cały internet i nic a w serwisie nie...
Nie wtryski nie były kodowane. Silnik był kupiony sam goły słupek bez osprzętu. Nie wiem z którego roku. Ale zauważyłem, że na wtryskach które przywiózł właściciel dwa wtryski są o numerze 0 445 110 086 i wg google wcyhodzi ze sa od 1,7 cdti i optycznie mają inną końcówkę niż dwa kolejne wtryski o numerach 0 445 110 087. Które wg google są właśnie do...
Dzisiaj podczas jazdy zaczęły się dziać dantejskie sceny :crazyeyes: Najpierw zaczeła się zapalać lampka oświetlenia wnętrza. Pierwsze podejrzenie padło na wyłączniki krańcowe - niestety nie one były przyczyną zapalania się oświetlenia. Z braku czasu po prostu wyłączyłem oświetlenie i pojechałem dalej. W pewnym momencie otworzył się centralny zamek...
Wszystko to wiem ;) Nie ode mnie zależy, gdzie ustawię auto na tamtej tamożni :(. Olej mam dedykowany do prac pod obciążeniem, typu nie pamiętam. Skraplacz agregatu jest na dachu wraz z resztą elektroniki, więc jakbym się nie obrócił, doo.pa zawsze z tyłu ;( . Taka praca zabija także dpf-a , ..kiedy jeździłem Dukatem, zwiedziłem chyba wszystkie serwisy...
Witam Mam problem z Renault Master 2017 2.3 165 KM. Mianowicie pojawia się kontrolka silnika i klucz oaz informacja "sprawdź układ wydechowy". Po podłączeniu testera wyskakuje błąd DF049 - Adblue dosing module computer brak komunikatu. Posprawdzałem przewody, ale nie mierzyłem nic bo w autodacie nie mam żadnych informacji na ten temat i wszystko wygląda...
Koledzy wtrysk któryś leje.Mialem to samo na gwarancji wyskoczył mi błąd wtrysku i po przekodowaniu przez serwis zaczął się problem z licznikiem inspekcji tak jak piszesz do 700 km było ok a potem po 4 km uciekało.Wlasnie wymieniłem wtryski na nowe bo już mi dpf zabijało i temat od ręki się naprawił.Speaw sobie kolego cisnienie różnicowe na dpf i ilość...
Powinieneś mieć r1234yf, czyli nowy, droższy czynnik. Najlepiej rozpoznasz po portach serwisowych.
renault master kontrolka serwis master serwis renault master
dobrać tranzystory sterujące format dysku linux piece metal
schemat instalacji elektrycznej subaru legacy
Napięcie zasilania czujnika Hall HW-108A, HW108A AKM, moduł HW-108(A), Hall 49E, LM393 Volvo S80 ECM-6100 – silnik nie startuje, błąd wentylatora chłodnicy