Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
Dzień Dobry Problem z odpowietrzeniem hamulcy w Masterze III RWD Znajomy jeździł 6 lat bez sprawnego hamulca(jak się po naprawie okazało). Ostatni raz zlecił naprawę (wymiana tarcz klocków oraz zacisków na nowe ) nie pomogło. Hamulec po standardowym odpowietrzeniu twardy na postoju (silnik nie odpalony). Silnik odpalony naciskasz mocno hamulec jest...
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
Przyjaciele, wciąż uważałem, że przyczyną problemu, brak wydajności może być wadliwa pompa próżniowa. Włącz wspomaganie hamulca i sterowanie wszystkimi podłogami, sterowanie turbo, egr, egr, ssanie. Jeśli robi się mała próżnia, hamulce są w porządku, ale nie ma co kontrolować próżni silnika. Jeśli wszystkie zawory zostaną uruchomione (myślę, że jest...
Witam, Temat szeroki i znany większości, ale go muszę wznowić, bo skończyły mi się pomysły. Pacjent to Renault Master 2.5 dCi rok 2004, nie odpala, kod błędu P1808. Zaczęło się od tego, że pasek rozrządu dokonał żywota. Amen. Zrobił to bez uprzedzenia i po cichu. Silnik został wyjęty na warsztat. Zdemontowany, gdyż zapadła decyzja o zrobieniu gruntownej...
Bo może dobrze mierzył a faktycznie przepływ powietrza jest ograniczony. Jak po odpięciu przepływomierza podkopca na czarno to coś powoduje że fizycznie jest ograniczony. Powodów może być kilka zapchany dolot bądź wydech. Tak samo niezamykający się EGR pcha spaliny zamiast świeżego powietrza. Zdarza się krzywki na wałku są zjedzone i zawory nie otwierają...
Zrobisz wreszcie jakąś sensowną diagnostykę czy diagnostyka przez OBD wskaże, że mam skrzywiony korbowód, brak kompresji, rozerwane pierścienie, zablokowane wyloty wtryskowe, nieszczelne zawory w cylindrach albo niedrożny przewód wydechowy spalin - bo takie mam podejrzenia, jeśli doszło do zalania olejem. Znalazłem taką procedurę kasowania SERV i czy...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
To może być wina oleju (ciśnienia).Trzeba przebadać czy czasem na zimnym oleju nie dochodzi do sytuacji w której popychacze zaworów nie dostają zbyt wysokiego ciśnienia co powoduje ich uchylanie. Nie wiem jak jest zbudowany zawór nadmiarowy i czy czasem nie jest sterowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Jeśli dochodzi do jego zacięcia w pozycji...
Przy takim pęknięciu stawiał bym kolizję , więc może być poważniejszy problem W przypadku pęknięcia wałka dźwigienek czy uszkodzeniu gwintu śrubek go mocujących, wałek się "podniesie" i zawory będą cały czas zamknięte. Często jest tak w tym silniku (G9U), że jak się zerwie pasek rozrządu i tłoki stukną w zawory to albo pękają śrubki (M6) trzymające...
niestety nie ale jak będzie trzeba zaraz skombinuje, ustawiłem na 1 cylindrze GMP zawory na wachaniu i nie wiem jak pompe wsadzić
Myślałem,że jak zawory są zepsute,to nie ma kompresji a tutaj jest:(A jak wyciągnąć wtryski jak na nich są cewki a cały silnik jest obudowany plastikiem?
Kolego milejow z całym szacunkiem, ale w Masterach siedzi Harrison V5. Oczywiście nie podważam Twojej racji,z renówek w większości prułem Sandeny(chyba sd6v12,7v16) i stąd mój post. Nie, no spoko. Tyle,że Sandeny seria V też mają zawory wydajnościowe montowane w płycie zaworowej :lol: Te to padają jak kawki. Pozdrawiam
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Zawory regulatory wszystko podmieniane ze 100 procentowego. Pytanie dla mnie najważniejsze pompa jest założona od wersji do 2006 roku . Ponodz specjaliści mówią że nie ma to znaczenia gryzł ktoś taki temat?
Witam Samochód jak w temacie . Po przekręceniu stacyjki na przycisku od podnoszenia zawieszenia cały czas miga dioda po jego naciśnięciu słychać ,że załączają się zawory , ale nie słychać sprężarki a dioda nadal miga .do sprężarki dochodzą trzy kable czarny (chyba masa), zielony (na nim nie ma napięcia , ale po podaniu na krótko napięcia załącza się...
Ale błąd wywalilo za pierwszym razem, wiec trzeba mieć to na względzie, może podnieść pokrywę zaworów i sprawdzić czy na pewno gdy pierwszy tłok jest w gmp to zawory na nim są zamknięte. Jeszcze taka ciekawostka odnośnie czujników położenia walka czy wału, że nieraz te chińskie produkty( czasami nawet nie wiemy ze są chińskie bo teoretycznie kupujemy...
Chłodnica EGR https://allegro.pl/oferta/wymiennik-ciep...
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Wygląda że problem jest z przepływomierzem albo EGR (brak powrotu spalin - zabite kanały ,chłodnica ,zablokowany zawór EGR ).
Cześć, Czy byłby ktoś uprzejmy i podpowiedział mi, w jaki sposób działa elektrozawór sterowania gruszką od wastegate w samochodzie Renault Master 3? Zawór wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/3291834900_... Nie mam doświadczenia konkretnie z tym zaworkiem. Natomiast miałem już styczność z innymi i działały...
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
Zawór w Listwie CR
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
wilgoc w układzie albo uszkodzony zawor
Może zawór regulacji ciśnienia??
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
http://www.turbo-tec.eu/pl/sterowanie-uk...
Jaki typ sprężarki? Sprzęgło czy zawór sterujący?
Może jakaś nieszczelność? Była sprawdzana czynnikiem z kontrastem? Najgorszy sposób na weryfikację szczelności układu... W masterze jaki kompresor? sprzęgło ? zawór sterujący wypełnieniem kompresora?
Dziękuję za pomoc postaram się sprawdzić ten zawór.
45psi to ok 3bar - za mało aby się włączyła. Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V. Cewka czy zawór regulacji sprężarki?
Zawór na pompie sprawdzony ?
Zawór jest ok!
Ale kto powiedział że Cię nie słucham. Przecież poprosiłem po to o pomoc. Chłodniczka EGR wymieniona ponieważ była dziurawa ale zawór EGR też wymieniam. Czekam właśnie na paczkę. Jak tylko przyjdzie to zaraz montuję :).
Sprawdziłem teraz, na odłączonym zaworze 11 bar wciąż. Nic to nie zmienia.
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Moim zdaniem to zawór EGR. Robiłem już takiego jednego, jak się odpaliło dymił i ie wchodził na obroty.Wsadziłem na noc w rozpuszczalnik i jest git.
kolego kamil succojad , zawór regulacyjny na pompie podmień.
...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane Co robiłeś z listwą? Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
silnik odpala i można powiedzieć,że klepie Dodano po 2 co to za zawór i za co odpowiada?
a nie zaczoł ci więcej palić miałem podobny problem tylko ja wymieniłem wtryski oraz zawór egr potem latał normalnie
Witam serdecznie, chciałbym z góry podziękować za pomoc. Mój problem nawiązuje do Renault Master 2011r 125 KM. Zrobiłem remont silnika, dosłownie wszystko nowe (or y ginalne części) walki, tłoki (tylko tłoki zamienniki ponieważ Renault nie robi nadwymiarowych tłoków), korbowody, zawory itp. blok po szlifie, tłoki nadwymiarowe +25, po remoncie odpalił...
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję
Są błędy których nie można skasować, ale z tego co pamiętam nic nie było konkretnego. Jutro wrzucę. Dziękuje za sugestie. Ponowię prośbę o schemat instalacji do i z modułu BCM jeżeli ktoś posiada. Dziwne, bo auto jak kupowałem paliło, a jak zjechało z lawety i podłączyłem aku to zero reakcji. Dodam, że auto ma uszkodzony zawór, ale nie zerwany. Lecz...
zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin po co więc Wymieniłem zawór na listwie CR Czyść EGR
Pytanie. Odstawilem samochód do mechanika. Twierdzi że zawór egr odmówił posłuszeństwa- wymienił go koszt 500zl sam zawór plu robocizna. Dalej to samo. Zabrudzone katalizatory. Koszt czyszczenia 300zl za sztukę x2 szt koszt 600zl plus robota. Czy jest realne żeby zawór egr i katu padły razem???
Witam. Renault Master 2.5dCi 2006r. Sterownik EDC15C13 HW: 0281011940 SW: 1037372130 Czytane Kessem. Nie chodzi o to by wyłączać czy przesyłać oryginalne wsady do tego sterownika. Pytanie brzmi: Czy w tym flashu jest aktywny zawór EGR czy jest tam coś modzone?
Witam, sprawdziłbym zawór EGR - możliwe, że się przycina w danej pozycji i daje to taki efekt pracy silnika. Pozdrawiam
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Witam. Renault Master 2006 2.5 dci 120km. Mam pytanie odnośnie wartości podstawowych zaworu egr. Jaki procent otwarcia powinien być. Posiadam DDT 2000 i trzeba ręcznie wprowadzić dane. Auto wywala błąd df647 a zawór w samochodzie jest nowy. Jeśli ktoś jest skłonny udzielić informacji będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
Dzięki za info sprawdzę ten zawór , a przelewy były sprawdzane. Dodano po 2 Kolego czy możemy się skontaktować ?
Powodem braku mocy był zawór EGR. Głośna praca silnika spowodowana była urwaną przeciwwagą w silniku.
Ja miałem sterowanie na wolnych obrotach 1200 obr. do 1600, a po dodaniu gazu auto gasło. Pomogło zamontowanie 2 gr PLN pod zawór bezpieczeństwa ciśnienia. Auto już działa prawidłowo, a wymiana regulatora i czujnika ciśnienia nic nie dała, tylko te 2 gr, a na czujniki 600 zł wydałem. Dodano po 5 Ja miałem na wolnych obrotach 1200bar do 1600bar a po...
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
już sobie poradziłem co prawda i tak dochodzą dziwne stuki z silnika ale jeden z mechaników mówił mi że to wtryski ja nie daje w to wiary gdyż jak pasek się zerwał to mogło pokrzywić któreś zawory. Silnik pracuje równo na wolnych więc na razie będzie jeździł. Dzięki za odpowiedź
W serwis Bosch wymienili zawór upustowy na listwie bo upuszczał za wczesno. Może tam jest pies pogrzebany. Wcześniej gasł bo problem był w za małym ciśnieniu.
I to jedz do mechanika jak najszybciej bo możliwe że rozłazi ci się rozrząd i stuka tłok w zawór. Całkiem możliwe też że ktoś skręcał rozrząd bez blokad i jeśli to jest problemem to będzie płacz i pusta kieszeń ...
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
Jesli chodzi o master 3dci zapali i zgasnie to mialem tą samą usterkę.Przyczyną był popsuty przepływomierz powietrza koszt w serwisie 1100 zł.Sprawdz na komputerze czy masz dobry zawór EGR mój był terz uszkodzony.To on mógł popsuć przepływomierz powietrza.
Czujnik,wiązka ,ECU. Dodano po 3 A nie wiem czy wiesz, ale czasami wystarczy przełożyć sam sterownik bez rozpinania hydrauliki. To też zależy czy pał zawór czy no mosfet czy inne cusik. Dodano po 2 A co może być przez czujnik abs taki błąd? Błąd elektrozaworu przez czujnik? NIE
Na pewno nie byla peknieta miedzy zaworami? Zrobiles foto? Sprobuj jezdzic z niedokreconym korkiem i . Dodano po 45 Jesr jeszzcze pompa wody ale mial bys z oleju kakało.
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Na listwie CR mam tylko czujnik ciśnienia paliwa i nic więcej, A ten zawór o którym wspominasz jest przy pompie CR. Był on wymieniony na nowy jak wyżej pisałem. Tj Renault Master 3L HDI na CR
Witam serdecznie, Wymieniałem ostatnio rozrząd, który przeskoczył na pasku, na szczęście nic się nie uszkodziło. Wcześniej w aucie ze sprawnym rozrządem zawsze wymieniałem bez przyrządów i nie miałem problemów od wymiany do wymiany, teraz kupiłem inne auto i postanowiłem zrobić to porządnie, ale kupione przyrządy okazały się miernej jakości. Samochód...
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
warto w takim momencie na każdym układzie sprawdzić ciśnienia sprężania (jeżeli niskie to mogą być nieszczelności na pierścieniach lub zaworach); po odpaleniu sprawdzić ciśnienia spalania które pomogą ewentualnie wykryć usterki aparatury wtryskowej
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
W przepustnicy jest silniczek elektryczny Johnson Electronics 12V. Czy to silnik krokowy, nie jestem w stanie tego stwierdzić. Wolę nie rozbierać go na czynniki pierwsze. Też zastanawiałem się nad tą adaptacją. Tylko dziwi mnie, że wcześniej miałem błąd egr, przeczyściłem zawór, usunąłem błąd i po sprawie. Nie musiałem adaptować go. Może się mylę, ale...
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Witam, mam pytanie. W wyżej wymienionym aucie został wyprogramowany w pamięci komputera zawór EGR. Czy prawdą jest fakt, że nie trzeba montować żadnych zaślepek EGR w tym modelu silnika ? Taką informację otrzymałem od osoby która go wyprogramowala. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam.Mój samochodzik podczas jak dodaję gazu na 3,4,5 biegu odcina zapłon nie jest to uzależnione ani od obrotów ani od prędkości.W serwisie podłączyli to pudło pod komputer i powiedzieli mi że to zawór egr.W miedzy czasie zrobiłem remont silnika i udało sie wyjąć ten zawór w całości co podobno graniczy z cudem.Wyczyścili go było tam podobno kupa piachu.Niestety...
Wtryski sprawdzone na przelew, są ok A zawór nadciśnieniowy w rampie ? A wyeliminowane problemy na zasilaniu paliwem poprzez podłączenie paliwa opadowo bezpośrednio do pompy HP ? Z plaka odpala Odpala czy pracuje tylko na plaku ?
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam! Mam pacjenta, Renault Master 2013 2.3 125 przebieg 250 000 - u mnie od paru lat. Auto jeździ ogólnie pięknie, dobra ekonomia (spalanie koło 8 litrów) itp. - ale nie potrafi płynnie przejść z trybu małego obciążenia silnika (np. jazda z górki, albo z wiatrem) do przyspieszenia, widzę przez interfejs diagnostyczny, na żywo, że ciśnienie turbo jest...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Witam, mam ten sam problem co fabi80 tylko że ja zdejmowałem pokrywe do wymiany uszczelki pod nią. po wszystkim samochód stracił pełną moc, słabnie pod każdą górkę, zrobione wtryski i turbo na darmo bo żadnych zmian, sprawdzony zawór na szynie pełna diagnostyka wraz ze sprawdzeniem oprogramowania, brak błędów. dodam ze jezdze tym autem juz rok 25tys...
Wprawdzie mam doświadczenia z innego auta z listwą CR, ale u mnie przy tych samych objawach okazało się, że padł zawór nadmiarowy ciśnienia na końcu listwy - po prostu przepuszczał. Miałem go oddać do regeneracji, ale na razie jeżdżę na zaślepionym. Spróbuj iść tym tropem.
Chyba musi gdzieś tam być zawór regulujący Oczywiście że jest...tam gdzie powinien być, na swoim miejscu.... Możliwe, że Autocom to za mało, potrzebny inny elektryk z innym sprzętem, aczkolwiek sadzę, że chciałeś tylko odczyt błędów to dostałeś i tyle...
Założenie autora było takie że jest prawdopodobnie problem z zasilaniem . To napisze jeszcze raz. Sprawdzić czy maf dosraje zasilanie,albo czy zawór na pompie dostaje zasilanie. Oba powinny być po głównym przekaźniku ,a wiec jak go sterownik włączył to i żyje. Inna opcje to np sprawdzenie linii 5 v. Przecie jak jest gruszka to i nie ma pompy. Trzeba...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego. Za takie podpowiedzi dałbym Ci bana! Pieniądze służa do tego aby nimi płacić a nie pchać do listwy wtryskowej.
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału . Nie wiem jaki masz motor ale w mojej firmie jest master 2.5tdi i tam była podobna sytuacja, poszedł...
Witam, mam problem z Masterem 2.5 150KM. Auto nie odpala.Tester odczytał błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Po wykasowaniu błędu, więcej się on nie pojawia. Z podpiętym przepływomierzem auto nie pali, po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ. Czy ktoś już się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc.
Dalej walka z tym masterem trwa. Wymieniłem całą wiązkę elektryczna stara była posniedziala i wielokrotnie lutowaną wyglądała tragicznie. Turbina po regeneracji zawór EGR zaślepiony nic cię pomaga. Wtryski wymienione na drugie używki nic nie pomaga. 4 różne mapy wgrane do sterownika nawet na oryginał 120KM i żadnej reakcji. Już brak mi pomysłów auto...
wyczyścić bez wyciągania Chyba że wyciągnie przed siebie ręce tak jak Zbyszek Nowak i rzeknie: EGIEERZE WYCZYŚĆ SIĘ! Uszkodzony siłownik - ok, czyli czujnik położenia w zaworze widzi zawór jako cały czas otwarty, wtrysk mówi mu "zamknij się", EGR tego nie robi bo uszkodzony jest, wtrysk myśli sobie "aha, EGR nie robi tego co ja chcę, no to zgłoszę...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Przepraszam pierwszy raz jestem na forum. Napisze jeszcze raz wszystko od początku . Mam Renault master 2.8 rok 1998 . Autko , raczej stacyjka co jakis czas zaczeła robić psikusy typu . Odpalamy nie można zgasić autka . Wiec moje podejrzenie elektroniczna część stacyjki , kupiłem ,przerzuciłem ok. Parę razy zrobiłem próbę i bylo w porządku , tak bynajmniej...
Wolałbym żeby to był wtryskiwacz a może jest jakiś zawór ciśnieniowy, EGR, lub jakiś szczegół. Tak naprawdę to dopiero po trasie zajmę się nim a teraz muszę kończyć. Napewno opiszę co było lub jest grane. A jak na ten czas dziękuję za pomoc.
Mialem podobny problem z renault master. Wtryski były sprawdzane na stole po probie przelewowej.Okazało sie ze są lipne a przelewy zdawał się być ok. Ale po przejechaniu 200km problem powtarzał się, więc nie do końca to bylą wina wtrysków. Okazało się że całym winowajcą był zawór na listwie, stąd tez podmieniłem całą listwę i problem znikł. Auto zrobiło...
Sprawa rozwiązana. problemem był zawór przelewowy na listwie wtryskowej. wymieniłem całą listwę za 70 zł używaną kupiłem na allegro +20 przesyłka i 50 wymiana. No i 100zł za diagnozę zapłaciłem znachorowi w Ostrołęce na ul Pomian. a więc 240 zł i pali czy ciepły czy zimny do dziś. Mam nadzieję ze pomogłem. A namiar na diagnostę mogę podać jeśli ktoś...
Przepływomierz na biegu jałowym oblicza sobie dawkę powietrza zasysanego. Zaślepienie powoduje wzrost przepływu co dla sterownika jest od razu informacją że EGR źle pracuje. Włącza tryb awaryjny i masz spadek mocy. Można zawór zaślepić i obrobić wsad sterownika, ale nie radze, najdalej za rok wchodzi przepis odnośnie przeglądów na których ma być analiza...
Układy wtryskowe Cr BOSH korzystają z tzw. kodów IMA ( starsze wersje nie posiadają kodów IMA). W twoim samochodzie mogły być ( ale nie musiały) wtryskiwacze z kodami IMA ( zależne od typu układu wtryskowego). Jeśli są wtryskiwacze z kodami to sterownik wtrysku musi znać te kody i wiedzieć na którym cylindrze który kod. Teoretycznie podczas regeneracji...
Może wydać się to dziwne ale niemalże napewno odpowiada za to zawór EGR (dopalanie spalin). Miałem to samo w Masterze 2.2 dCi nie miał mocy i dymił na czarno, kolega z serwisu podpowiedział, że trzeba wyczyścić zawór EGR i bingo po wyjęciu okazało się, że jest na nim pełno sadzy i nie domyka się. Po dokładnym wyczyszczeniu nie mogłem poznać auta, to...
Z boku na listwie Cr masz wkręcony zawór,ja od tego elementu zaczynam robotę przy tych silnikach bo lubiły puszczać ciśnienie w powrót.Zaślep go dla testów podkładką miedzianą wielkości dwóch groszy i się przejedz.Gdybyś jednak doszedł do wniosku że zostawisz go zaślepionego na stałe,to proponuje odkładać pieniążki na nową pompę.
zawory renault renault zawory renault master
wyświetlacz pęknięty zalany wymiana łożysk silnika pomiar parametrów tranzystorów
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Błąd F3E0 w piekarniku Electrolux - czujnik NTC Samsung płyta indukcyjna - kod błędu C0