Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Witam. Jako nowicjusz mam pytanie? Renault master III, czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, czy nie dociera do niej napięcie? Zanim zrzucę zbiornik chciałbym to ustalić.
Dosłownie nie ma mocy tak jak by mu brakowało mocy. Zapchany wydech ? Dawaliście diesla z bańki żeby wykluczyć zbiornik paliwa ?
W lewym narożniku komory silnika (dość dobrze schowana) powinna znajdować sie pompka ręczna do paliwa - spróbuj ręcznie podpompować po takim zgaśnięciu i zobacz czy odpali. Jeżeli pomoże - to masz zbiornik do czyszczenia (zakładam oczywiście ze stanu filtra paliwa jesteś 100% pewny)
Zatkany smok pompy w zbiorniku
z poczatku chcialem kombinowac z oryginalna pompa paliwa w zbiornik ale z upc nie wychodzilo napiecie, a nie mialem schematu ori (choc moglbym miec). kombinowalem dzisiaj 2h z rana. Temat rozwiazany, po wymianie pompy wytryskowej auto zaczelo chodzic na paliwie z banki, wiec szukalem nieszczelnosci/oporu i ku mojemu zdziwieniu opor stawiala nowa oryginalna...
Witam wszystkich !!! Więc tak przepraszam że mnie długo nie było ... dlaczego no cóż praca za granicą .. nawiązując do tematu wtryski lały pierwszy i trzeci stąd spadek ciśnienia na listwie wtrychy wytargane wymienione na regenerowane ,skoro miałem już silnik na wierchu wymieniłem pompę , wytargałem zbiornik paliwa , okazało się że nie potrzebnie bo...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
witam mam ten sam problem ale jeszcze go nie rozwiązałem tylko doszedłem do tego siłą dedukcji że podczas przykręcania koła zębatego pompy dziwnie nie mogę jej dokręcić tak jakby koło podczas obciążenia obkręcało się na wałku jutro to sprawdze czy nakrętka nie dochodzi do wałka bo jak dochodzi to wytarło trzpień pozdrawiam. Dodano po 7 jeszcze jedno...
Za niskie ciśnienie w tym Masterku: Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku Niedrożny filtr ON Zbyt duże przelewy z wtrysków Brak wydatku pompy HP Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
dzień dobry. Awaria typowa. Działa nawiew tylko na czwartym zakresie. Konieczna jest wymiana rezystora dmuchawy lub zastąpienie go wlutowanym drucikiem. Potrzebuję instrukcji najlepiej zdjęć bo opisy nic mi nie mówią. Przeszukałem już cały internet. Wszędzie są tylko opisy nic mi nie mówiące. Pomocy !!! Jak się do tego zabrać ? Gdzie to jest ??? Ktoś...
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
Witam serdecznie Renault Master `05 2.5 DCI 120 Engine Code:G9U A (bez filtru cząsteczek stałych) Suffix:7701 Przebieg: 28.000 km Podczas pracy na biegu jałowym z układu wydechowego wydobywają się trudne do opisania > duszące < spaliny (bezbarwne).Ich zapach przypomina spaliny starego rozlegulowanego diesla z komorą wstępną z wczesnych lat osiemdziesiątych.Identyczny...
witam mam taki problem że po odpaleniu auta około 2 min zaczynają sie robić twarde węże po przejechaniu około 10km płyn wywala ze zbiorniczka zanika ciepłe ogrzewanie a jak delikatnie popuszczam korek od zbiorniczka wyrównawczego to pod dużym ciśnieniem wydobywa sie piana lub płyn pieniący korek wymieniłem zero ofektów czy to uszczelka?
Mam problem z masterkiem. Przewód paliwowy( przelewowy 2-gi ) dostaje ciśnienie i mi go wysuwa. Zdarza się to dość często(400-1000 kilometrów). Dodam że przewody nie są zabrudzone czy przypchane(tak mi się wydaje bo by to się działo bardzo często)Co może być przyczyną? W baku coś?
witam, mam mastera jak w temacie i mam od jakiegoś czasu mały problem z nim. a mianowicie ubywa mi wody z układu chłodzenia i po nagrzaniu się wytważa się duże ciśnienie w zbiorniku wyruwnawczym. sprawdziłem wycieki i nic nie zauważyłem. jak by ktos by mi mógł pomuc będe bardzo wdzięczny Dodano po 37 załącznik Dodano po 20 Dodano po 2 schemat do układu...
Witam kupiłem nie dawno renault master mk4 2014r. I problem jest taki, że nie ma zasilania dmuchawy ani zapalniczki. Wymieniłem rezystor ale w dalszym ciągu to samo. Bezpieczniki sprawdzone i są sprawne naprawdę nie wiem gdzie mam szukać. Prosiłbym o pomoc ??
Witajcie! Ktorys dzien juz mecze sie z usterka w masterze. Zanim zdecyduje sie na wieksze wydatki postanowilem zasiegnac waszej porady. Mianowicie: od kilku tygodni znika plyn ze zbiorcznika wyrowanwczego. Mniej wiecej litr na 700-1000km. Silnik byl wieloktrotnie ogladany - wyciekow nie widac. Mechanik umyl silnik i zorbilem 4 tys km i szukalismy wycieku...
Witam, Mam problem z Masterem 2.5 dCI z 2003r. Samochód ma za niskie wolne wolne obroty i są one nierównomierne, skaczą, przez co samochód drga. Po dodaniu gazu wszystko jest OK, silnik pracuje dobrze. Co to może być?
Mam pytanie do kolegów może ktoś ma schemat instalacji do Mastera III z 2013 r. Problem z autkiem jest taki że podczas jazdy wyświetlił sie błąd wtrysku i był błąd P087 niskie ciśnienie na belce auto wróciło na lawecie po skasowaniu błędu auto odpalilo przejechało 6km i znowu stoi . Teraz nie odpala wogóle ani nie wyświetla żadnego błędu , co zauważyłem...
Witam, samochód to Renault Master 2014 r 2.3, auto nie odpala, błędów brak, po włączeniu zaplo u nie słychać pompy w baku ale nie mam pewności że tam jest, bezpiecznik 10 20A jest, napięcie na nim po włączeniu zaplonu też, różnie piszą że pompa jest inni że nie ma, po podaniu napięcia na ten bezpiecznik brak poboru prądu, przy rozruchu niskie ciśnienie...
Nowy zakup więc nie mam dużo obserwacji. Silnik pracował normalnie, ładnie odpalał. Zdechło turbo. Przy rozbieraniu zauważyłem dużo paliwa na wytryskach. Na łączeniu wężyków powrotnych i wytrysków jest wilgotny brunatny osad. Filtr także brunatny i na jego dnie też trochę brunatnego paliwa. Żadnych opiłków nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/2320241200_...
Problem pojawił się po wymianie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia CONTINENTAL A2C80584700 167008683R samochód RENAULT MASTER III 2.3 dCi 165 2015 rok dużo pali około 1.5 litry wiecej na 100KM I WYDAJE SIE BYĆ SŁABSZY POMPA fABRYCZNIE NOWA czy po wymianie trzeba adapdować pompe czy są jakieś znaki jak zamotować dodam ze stara została wykrecona i...
Czy ktoś wie może co się dzieje z moim płynem chłodniczym w renault master 3,0 2006, bo ma taka przypadłość: jest zalany do poziomu MAX po przejechaniu nie całego 1000km spada do połowy, a gdy otworzyłem korek żeby go uzupełnić zassał powietrze poziom wrócił z powrotem na maxa. Ma ktoś może jakąś teorie na ten temat?
Witam Gdzie zrobić odcięcie w renault master z 2000r.?
Cześć, chciałem zapytać bo nie zrobiłem sobie zdjęć jak robiłem demontaż w komorze silnika. Do czego jest ten wężyk, wspornik i taki zielony zamykany pierścień.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Co może być przyczyną? Jeżeli napięcie dla pompy wychodzi ze skrzynki bezpiecznikowej, to możliwe są chyba tylko 2 opcje; 1. Uszkodzony przewód, lub kostka na zbiorniku, 2. Uszkodzona pompa.
Pytanie mam takie, ile jedna kreska oznacza ilość paliwa? Witam. Nie zapatrywałbym się na kreski - nie jest to zbyt wiarygodne źródło informacji. Chociaż w moim Masterze 2,5dCi 120KM komputer prawie idealnie wyliczał faktyczne spalanie, to kreski ubywały w zależności od humoru. Po prostu podziel sobie pojemność zbiornika na ilość kresek i orientacyjnie...
Za dużo nie jest, dokładnie nie wiem jakie powinno być, około 1500 barów, nowsze silniki maja nawet 2000 barów. Pompka, która podaje paliwo ze zbiornika to 4 bary.
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
Czy rozwiązałeś swój problem? Może znasz wartość napięć dla pustego i pełnego zbiornika? Sygnał analogowy znajdziesz za zegarami.....
zbiornik czyszczony pompa w zbiorniku wymieniona nawet filtr wyciągnołem .
Jak jest pompka paliwowa w zbiorniku to trzeba ją sprawdzić czy daje ciśnienie na pompę wysokiego cisnienia lub pompować gruszką jak jej nie ma i wtedy mierzyć ciśnienie i sprawdzać ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Koledzy mieliśmy nie dawno taki przypadek ale w movano 2015 z systemem start/stop. Po długich diagnozach doszliśmy do usterki okazał się sterownik pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku dostała się do niego woda przez jeden z pinów. Na pierwszym foto w górnym prawym rogu po umyciu odpadło dodatkowo kilka elementów :) . https://obrazki.elektroda.pl/6538373500_...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Ten silnik też był z podobnego rocznika czy starszy model? W starszych modelach była elektryczna pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa, nie jestem pewien ale w 2010 jest chyba pompa samo zasysająca więc nie zapali. Musisz to sprawdzić.
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
ciśnienie podczas kręcenia jest zbyt małe, błąd jest nieznany, (robione na Clipie). Pompe zawiozłem do Boscha na sprawdzenie i według ich oceny na tej pompie auto powinno bezproblemowo działać. regulator sprawdzony, układ był wyczyszczony od zbiornika po pompę nowy filtr paliwa. Wtryski troszke przelewaja ale według mnie to nie dużo. Tylko w jakiej...
Za wysoka była temperatura paliwa. Paliwo też powinno mieć swoją chłodnicę i w czasie upału lepiej by był pełny zbiornik. Silnik długo pracujący na wolnych obrotach może się zatrzeć. W czasie upałów stosowałbym inny olej i płyn chłodzący o wyższej temperaturze wrzenia. Gdzie znajduje się chlodnica agregatu chłodniczego ? Auto powinno być parkowane w...
witam, ja jakiś czas temu zastosowałem w swoim renault master coś takiego: przewód z odmy wpuściłem do zbiornika z wodą a odbiór pary do kolektora ssącego.Wszystko działa auto spala ok 2 l paliwa mniej. Próbowałem to samo zastosować do clio 1,2 ale już spalanie prawie się nie zmieniło, jedynie podczas jazdy na trasie pod obciążeniem spala ok 1/2l mniej.
dzisiaj po prawie połowie roku postanowiłem zajrzeć do Mastera. Ale najpierw sprawdziłem bagnet - zero oleju, więc tak jak kilka miesięcy temu dolałem 2 L (myslalem ze olej wykapal w tym czasie ) i odpaliłem - zapalił od razu, a potem zaczynał sporo kopcić na niebiesko. Przekulałem go kilka minut, aż przyszli sąsiedzi, że coś się pali. Odpaliłem ponownie...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Nie jest to usterka elektroniczna bo na plaku auto pracuje normalnie Skąd ta pewność? Wystarczy aby zanikł sygnał z czujnika położenia wału, wtedy wysterowania na wtryskiwacz nie będzie, a na "paliwie zewnętrznym" będzie chodził. Podmieniam bo mam taką możliwość i dla twojej wiadomości staram się eliminować możliwe przyczyny Co z tego że podmienisz...
Witam serdecznie. Chciałbym podłączyć się pod napięcie płynące z pływaka (ze zbiornika paliwa) w Nissanie Interstar (praktycznie to samo co Renault Master) rocznik 2007, silnik 2,5 dci 120. Interesuje mnie abo schemat instalacji lub fragment opisujący kable. Zwykle w takich sytuacjach podglądałem sobie jak jest na pompie paliwa (tej w zbiorniku)a w...
Witam. Nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem licznik od renault clio. Jest ładniejszy ma bardziej bursztynowy kolor obrotomierz do 5 tys . Jedynie nie działa prawidłowo wskaźnik paliwa. Rezerwa zapala się gdy w zbiorniku jest jeszcze około 25 -30 litrów. Ale w komputerze jest jeszcze wskazanie(działa dosyć dokładnie) spalania w litrach od ostatniego...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
zbiornik paliwa master renault master paliwa renault master zbiornik paliwo
radioelektronik kolumna klucz pralka electrolux unitra kleopatra
medion md30445 arduino projekty
Klapka mieszalnika powietrza do Opel Zafira A - gdzie kupić? Buderus Logomax U044 - wyciek z zaworu bezpieczeństwa