Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Zostaw sprężanie w spokoju, paliwo ma, wtryski robią?
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Clip podaje konkretny numer błędu z fabrycznym opisem. Stwierdzenie że coś z paliwem jest raczej zabawa a nie szukaniem rozwiązania. Jak wygląda reszta błędów i parametrów? Klimatyzacja działa prawidłowo?
Witam wszystkich serdecznie . Dopadł mnie nastepujący problem - otóż jakiś czas temu zderzyły się w reni tłoki z zaworami . Zawory wymienione , rozrząd wyminieniony kpl. - zgodnie z procedurą ustawiony . Auto przejechało około 500 km i problem . Nie chciało odpalić . Poszedłem odpaliło normalnie , przyjechałem do siebie , pracowało normalnie . za dwie...
;) w zasadzie tak, wysokie urwisko byłoby przydatne. Jak masz kompa, podłącz się i zobacz ciśnienie paliwa.
Szczerze mówiąc nie ale miałem drugą listwę wraz z regulatorem i stwierdziłem ze nie to jest problemem. Ciśnienie jest bo przy zdejmowaniu węża paliwo tryska jak szalone .... ale dla pewności jutro sprawdzę zegarem. Ma ktoś jeszcze jakieś inne sugestie?? :)
Ja tu widze problem z paliwem, zamienione węzyki, albo małe ciśnienie paliwa. Podlanie ze strzykawki by rozjaśniło sytuacje. Albo przytkany szmatą wydech.
Przelewy wtrysków wyglądają ok orzelew z listwy tzw bezpiecznik nie puszcza ani kropli. Zauważyłem, że powrót z pompy podaje na zimno jak jest ok dużo paliwa a jak zaczyna się robić problem to strumień powrotu jest około 40% tego co na zimnym silniku. Chciałem podać paliwo bez filtra z góry grawitacyjnie to pompa nie bierze bez ciśnienia ( tylko to...
Kolego piszesz adapter i czujnik zegarowy a możesz dokładnie wyjaśnić o co chodzi? Pytam bo jeżeli byłby to niedrogi zakup to bym kupił taki sprzęt. Kiedyś trzeba się nauczyć robić takie rzeczy a że auto jest już wiekowe więc można się bawić. I czy mógłby ktoś dokładnie opisać jak w domowych warunkach odpowiednio ustawić pompę wtryskową? Oraz jakie...
Sprawdź ciśnienie paliwa
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Zmierz ciśnienie paliwa
Przy prawym kole to jak się nie mylę masz zbiornik z węglem i tam paliwa ma nie być tylko opary paliwa. Paliwo ma dochodzić do listwy wtryskowej więc zdejmij z niej wężyk i zobacz czy będzie podawał przez niego paliwo podczas rozruchu - choć to że będzie nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie. Czy iskra jest jak kręcisz rozrusznikiem? Może Ci immo...
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Obrotomierza podnosi się więc czujnik na wale raczej nie, na nagraniu widać że silnik odpala i naraz gaśnie jakby brakowało paliwa, kolega pisze że po podaniu preparatu do filtra odpala, więc potwierdza to brak paliwa, ale pisze również że czuć niespalone paliwo jak silnik już "zaskoczy" więc wygląda jakby go zalewało, możliwe że pompa w zbiorniku mimo...
Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób zmierzyć oporność czujnika ciśnienia paliwa w Renault Megane Scenic II 1.9 dCi? :) Zauważyłem dwa czujniki: jeden na pompie i drugi na listwie. Jak je zmierzyć?
Tak jest pod dekielkiem aluminiowym, wchodzi z jednej strony paliwo, ale wyjścia nie ma, jutro zrobię rano zdjęcie i wrzucę. Nie mam takiego specjalnego adaptera, podłączyłem gumową przejściówkę do szybko złączki i to ciśnienie wyszło mi po przekręceniu zapłonu. A powrót w tym aucie w którym dokładnie jest miejscu ?
Pewnie siada ciśnienie paliwa....
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
A ciśnienie paliwa dobre?
właśnie nie wiem jak z tym immo... czy immo odcina całkowicie paliwo???? miałem wcześniej renault megane coupe i tam jak nie rozbroiłem immo to też mogłem kręcić i kręcić ale auto nie odpaliło. a chodzi oto czy immo w passacie może po prostu zmniejszyć dawke paliwa przy której auto nie odpali czy odcina całkowicie paliwo??
podepnij manometry i zobacz jakie masz cisnienie? podepnij kompa i zobacz co widzi sterownik silnika, sprawdz i wykasuj błedy. renówki maja to do siebie ze klima ruszy jak niema błedów. Ciśnienie w układzie 5 bar (nabijana w zeszłym roku) i włąsnie nie wiem czy jechać na clipa czy na nowo nabić klimę (nie chcę płacić dwa razy). W zimę miałem takie...
Przeplywonierz sprawdzony i wymieniony, Cisnienie paliwa jest OK. skonczyly mi sie pomysly.
Spróbuj zapalić na samostarcie, jak zapali to zmierz ciśnienie paliwa.
Jest gumowa gruszka pod maską do pompowania paliwa? Czym sprawdziłeś ciśnienie paliwa na listwie?
No jest ironia, bo wiele już widziałem. No to sprawdź na początek ciśnienie paliwa.
A parametry ?Ciśnienia paliwa jak?
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
I jeszcze dla pewności sprawdziłbym ciśnienie paliwa pozdrawiam
Sprawdź czy jest iskra, czy jest odpowiednie ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
Jakie ciśnienie paliwa w momencie dodawania gazu na zimnym?
Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed odpaleniem
W ciśnienie paliwa jeszcze zerknąć
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r. Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok. Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę...
Wymieniłem dzisiaj jeszcze silniczek krokowy ale to nic nie dało:/ ale czy to coś zmieni jeżeli np. przekręcę kluczyk pare razy to ciśnienie powinno być maksymalne i powinien zapalić bez problemu, przynajmniej tak mi się wydaje. Tym bardziej że jak odpalam samochód to wciskam teraz pedał gazu i czuje po chwili nie spalone paliwo, a rano jak jest samochód...
Gazownia obecna? Ciśnienie paliwa? Wężyk mapsensora?
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
witam odczytałem testerem takie błędy: DF060 mysfire on cylinder2 DF062 mysfire on cylinder4 DF053 rail pressure regulation function 33,7,5,30 33,7,6,85 chodzi tutaj o 1.9dci strasznie ciężko pali na mrozie ,świece sprawdzone paliwo nie schodzi,skacze tylko ciśnienie na listwie na wolnych obrotach ma miec niby 229bar a skacze od 210 do 245 tylko czy...
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
skoro działa licznik kilometrów a nie działa wskazówka wykluczyłbym uszkodzenie linki od predkosciomierza, sugerowalbym rozebranie licznika i reczne odchyleniewskazówki, powinna się samoczynnie cofać do zera, jeśli jednak tak się dzieje, nie jest powiedziane że jest sprawna, może być uszkodzony mechanizm, zostaje przekładka lub nowy licznik. niewiem...
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś , jak wtryskiwacze obadane ?
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Szczerze wątpie,żeby dolanie paliwa z innej stacji załatwiło sprawe.Raczej jesteś kolejnym klientem na pompe wysokiego ciśnienia lub wtryski.Polskie paliwo nie nadaje sie do tych silników.
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Witam Wszystkich Posiadam Renault Megane 1.4 96r +LPG Mój problem jest taki ze nie mogę odpalić mojej Meganki (zaskoczy za 3 może 4 razem) i nie chce jeździć na benzynie (jak chce dodać gazu to sie muli i po chwili gaśnie). Wymieniłem juz czujnik cieczy chłodzącej, przewody i czujnik ciśnienia atmosferycznego. Byłem na kompie i nic,żadnych błędów przed...
Będów może nie było a parametry innych czujników były dobre. Czy sonda pracowała w odpowiednim przedziale, fałszywego powietrza na pewno nie ciągnie, ciśnienie paliwa prawidłowe itp...
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
Co do sondy, podczas przyspieszania oscyluje szybko od 0 do 0.9. Przy spokojnej jeździe już słupki są dłuższe, widać wolniej reaguje i dochodzi do ok 0.7v. Na wolnych obrotach jeszcze wolniej pracuje w stosunki do przyspieszania i dochodzi podobnie jak przy spokojniej jeździe. Co do ciśnienia jest ono na wolnych od 38 do 40, pisałem na forum megane...
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Niskie ciśnienie paliwa. Tam szukaj bez diagnostyki. Filtr paliwa albo pompa.
Po pierwsze po co wymieniany rozrząd skoro producent zaleca po 120 tys km? Ale wolno. Sugerowałbym sprawdzenie przpływomierza (MAPP sensor) oraz regulatora ciśnienia paliwa. Rozumiem, że autodiagnostyka w porządku.
Sprawdź ciśnienie na pompie i wymień filtr paliwa tak jak napisał kolegabuko06
Sprowokuj wystąpienie usterki przy podpiętym testerze diagnostycznym w trybie logowania parametrów. Takie zgaśnięcie silnika to może być albo usterka elektryki (chwilowa utrata zasilania) albo awaryjne wyłącznie silnika na skutek usterki krytycznej - czujnik ciśnienia paliwa lub czujnik położenia wału.
Ja bym sprawdził czy kataliator nie blokuje, czyli popuścić wydech na łączeniu kolektora z tłumnikiem, jeśli nic to nie da trzeba zmierzyć sprężanie i ciśnienie paliwa.
Witam. Co jakiś czas na zimnym silniku wyświetla się komunikat "Usterka wtrysku" i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika załatwia na jakiś czas sprawę. Po tej usterce powraca błąd (sczytany za pomocą MaxiEcu2): DF130 - monitorowanie ciśnienia szyny paliwowej-ciśnienie szyny zbyt wysokie. Podmieniony czujnik doładowania...
więc sprawdzaliśmy ich podnosząc po jednej do góry Łapy wa pourywać za takie metody.... Sprawdzić ciśnienie paliwa, można podać troszkę paliwa i zobaczyć czy odpali...
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
Mam podobny objaw z moim Meganem. Też myślałem, że będę musiał wymienić pompę, bo w Pandzie też miałem podobny objaw i tam nie da się wymienić tylko o-ringu. Dobre rozwiązanie z tym regulatorem ciśnienia w tej Megance.
Problem z ładowaniem to prawdopodobnie uszkodzony przewód podczas wymiany turbiny lub poluzowana nakrętka. Tu akurat potrzeba kilka minut na diagnozę. Sprawdzenie przejścia w przewodach od akumulatora do alternatora oraz samo ładowanie bezpośrednio przy alternatorze. Dwa pozostałe przypadki to temat wymagający trochę więcej zaangażowania przy diagnostyce....
ciśnienia paliwa... objawy by się zgadzały, przemawia za tym również fakt, że ten egzemplarz posiada "filtr paliwa" wbudowany w pompę paliwa która to znajduje się w baku. W odróżnieniu od silnika 2.0 ze zmiennymi fazami ten nie posiada regulatora ciśnienia na listwie doprowadzającej paliwo do wtryskiwaczy... dzięki za naprowadzenie.
a co w zimie? Proste, w zimie tankuje się znacznie lepszej jakości gaz, tzn więcej propanu. Nie wierzysz to zatankuj teraz i spróbuj pojeździć na tym w zimę. W takim razie dlaczego w silniku z bezpośrednim wtryskiem paliwa ,ciekły gas zdąży się rozprężyć przy rozruchu zimnego silnika? Te silniki bardziej przypominają diesle, paliwo jest precyzyjnie...
Witam opiszę od początku co mnie spotkało: w długiej trasie zatarła się turbina , urwał się wirnik , turbina wyssała olej , silnik się rozbiegł (palił tylko olej przewody paliwowe przerwałem), samochód musiałem oddać do mechanika do którego mnie zaholowano, mechanik ten wymienił turbinę na używaną , pochodzenie mi nieznane po tym zabiegu niby wszystko...
Cisnienie paliwa to rzeczywiscie jest wspólny mianownik dla sondy ,mulenia sie,i reg obrotów.
A może byś tak łaskawco napisał, czy jest iskra, czy słychac klikanie wtryskiwaczy, czy słychać odgłos pompy, czy jest ciśnienie paliwa, czy silnik spręża...
Clip podlaczany u znajomego mechanika, mowi ze wszystko ok, cisnienie pompy paliwa sprawdzane manometrem tez ok, wyglada to na wine gazu...
Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór strujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa, a najprawdopodobniej przepływka. Dodano po 5 Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór sterujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa,...
Ja sie nie spotkałem zeby sie paliwo w benzyniaku cofało . Pompa od razu powinna dać takie ciśnienia jak trzeba . Spróbuj go odpalić na samym lpg to będziesz wiedział czy to sprawa paliwa
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi A regulator ciśnienia paliwa sprawdził kto?
Witam Na wstępie chciałbym dopytać dokładnie jak ustaliłeś że silnik nie pracuje na zewnętrzne cylindry? Jak to sprawdziłeś? Gdyż piszesz że zamieniałeś cewki a czy wykręcałeś świece zapłonowe i obserwowałeś przeskok iskry na elektrodach? Jeżeli podczas tego sprawdzania zauważysz brak iskry na obu świecach z zewnętrznych cylindrów zamień je miejscami...
Tam wpiąc manometr do pomiaru ciśnienia paliwa to masakra albo ciąc plastikowe rurki albo załatwic oryginalne złączki, ale z twojego opisu wynika na kończącą się pompę paliwową.
Ciśnienie paliwa i wydajność pompy sprawdzałeś , a jak wygląda sprawa z filtrem paliwa , kiedy wymieniany?
Zdrowy motor odpali bez świec nawet przy -10 , osobiście widziałem takie audi a4 , spalone były wszystkie świece , zakładam że sprawdziłeś filtr paliwa , zrób kontrolnie pomiar ciśnienia na cylindrach , to rozjaśni nieco sytuację .
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
A jakie wyszło mechanikowi ciśnienie paliwa na pracującym sliniku na wolnych obrotach i w momencie gwałtownego dodawania gazu ?
Witam. Mam problem z ciśnieniem paliwa w układzie. Paliwo rozerwało mi już kilka przewodów dobrej firmy, Teraz po ostatniej wymianie, dołożyłem przekażnik aby wyłączało pompe przy przejściu na gaz i co zauważyłem znowu zaczyna ciec z wtyczki wtryskiwacza nawet gdy pompa nie pracuje,dopiero jak ciśnienie zejdzie to się nie pojawia paliwo..... (o-ringi...
Silnik jest po regeneracji wiec z ciśnieniem tez raczej wszystko porządku powinno być lecz nie omieszkam tego również sprawdzić Dodano po 8 wlewałem paliwo bezpośrednio i na cylindry i do wtrysku bez odzewu.
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
świece jak by były zużyte to tym bardziej nie chodziłby dobrze na gazie.Sprawdż sobie jakie masz ciśnienie paliwa bo byc może masz przytkany wężyk albo zawór przelewowy lekko otwrty cały czas
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
własnie mam tak doprowadzony przwod. z pominięciem filtra.krece rozrusznikiem i paliwo nie jest pobierane.dodam ze przy pompowaniu pompka wczesniej i po zdjeciu przewodu doprowadzajacego rope nastepował rozbryzg paliwa z krucca doprowadzajacego paliwo.cztli pomka reczna wytwazała cisnienie ale ropa nie szłado pompy wtryskowej.
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Geometria turbiny do sprawdzenia. Przepływ powietrza też ,trzeba się przejechać z kompem. Zerknij do kolektora ssącego , bo może być sadzą zawalony. Sprawdź też EGR . Ciśnienie paliwa, czy nie odbiega od żądanego . Jak tam sytuacja z przedmuchami ze skrzyni korbowej.
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Może i silnik krokowy ale nie w znaczeniu uszkodzony. Obawiam się, że tenże silnik realizuje polecenia sterownika silnika, który odbiera złe informacje. A więc filtr powietrza silnika, szczelność układu dolotowego powietrza, działanie regulatora ciśnienia paliwa a może mniej prawdopodobne zabrudzenie zębów koła nadawczego położenia wału korbowego.
od czego zacząć Od udania się do samochodu ze stosownym testerem diagnostycznym, manometrem do pomiaru ciśnienia sprężania, manometrem do pomiaru ciśnienia paliwa, lub udania się do warsztatu w przypadku braku posiadania ww narzędzi diagnostycznych
nie napisałes przede wszystkim który rok auta, a ma to bardzo duze znaczenie. Jeżeli jest to juz system Common Rail, to najprawdopodobniej masz problem z ciśnieniem paliwa na listwie, ale żeby rozwiac wszelkie wątpliwosci musisz znalezc pożądnego diagnoste, tego auta miernikiem nie naprawisz.
megane ciśnienie paliwo ciśnienie pompa paliwo renault megane ciśnienie paliwo renault
platan sigma schemat silnik delphi makro grupowanie
laptop gamingowy berges falownik
Zmywarka Candy CSF 4570 EX - wszystkie lampki świecą Troubleshooting Sony Bravia KD-43XG8096: Firmware and Boot Issues