Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Problem mechaniczny, widać że ECU zbija napięcia aby zbić ciśnienie paliwa. Zmieniłeś sporo a samo paliwo?
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Na jakiej podstawie to zakładasz? Sprawdzałeś? Pewnie nie. Więc na początek paliwo i jego ciśnienie, kluczowanie wtrysków, same wtryski, czy nie pozapiekane.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Najlepiej zwykły przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy( taki każdy warsztat posiadał , na przykład do ciągników rolniczych), tak żeby zobaczyć czy trzyma ciśnienie.
Czujnik jest przeważnie w listwie/ zasobniku ciśnienia CR tu masz w Renault http://obrazki.elektroda.pl/8704842600_1... A tu w Toyocie http://obrazki.elektroda.pl/3480468600_1...
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
Leci paliwo na wtryski? Jakie ciśnienie na rampie wtryskowej?
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Regulator ciśnienia paliwa.
;) w zasadzie tak, wysokie urwisko byłoby przydatne. Jak masz kompa, podłącz się i zobacz ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
renówka naprawiona winna była pompa paliwa .traciła ciśnienie przy dużym zapotrzebowaniu na paliwo.
To "se" zrób sam. Jak iskra jest i wtryski paliwo podają, to od czujnika wału bym się odczepił. Są jakieś błędy, jakie ciśnienie paliwa ?
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Zachowanie sondy jest całkowicie normalne, nie w niej szukaj problemu. Faktycznie warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa.
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
A lampka czerwona od immo gaśnie? Paliwo swobodnie dopływa z baku do pompki? Ciśnienie na szynie rośnie?
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa (at)ElektrodaBot
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Na końcu listwy, po przeciwnej stronie czujnika ciśnienia paliwa.
Hej, możesz mieć problem z niskim ciśnieniem paliwa.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Sprawdź ciśnienie paliwa. To że widzisz paliwo nic nie znaczy jak ciśnienie będzie za małe wtryski będą lały i też może nie odpalać.
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
odczytaj błedy czyms normalnym, sprawdz cisnienie paliwa?
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Sprawdzić ciśnienie paliwa.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
Obwód przekaźnika ciśnienia paliwa
QA może łatwiej - paliwo dochodzi i ma odpowiednie ciśnienie?
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Zostaw sprężanie w spokoju, paliwo ma, wtryski robią?
Sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa...
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Pompa cr, choć warto podmienić regulator ciśnienia paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
G002 - Blok elektroniczny silnika PID94Ciśnienie zasilania paliwem FMI-7Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego. A z drugim coś jest nie tak
Zmierz ciśnienie paliwa :!:
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia,wtryskiwacze też ,lub samo paliwo marnej jakości.
Zmierz ciśnienie paliwa
Zapnij jakiś próbnik diodowy na wtrysku i zobacz czy miga dioda podczas kęcenia rozrusznikiem. Być może nie właściwe paliwo i wtryski padły (zapiekły się)
Wypadanie zapłonów w tym aucie to również zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Masz problem z paliwem. Nie chciałem nic za bardzo mówić, ale popatrz jak ucieka ciśnienie z listwy jak skończysz kręcić. Jak chcesz mogę nagrać film jak ciśnienie utrzymuje sie u mnie.
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Na przelewach wtryskiwaczy nie pojawia się paliwo podczas startowania na kompie pokazuje za małe ciśnienie 110 bar. A to jest za małe zeby odpalił błędów żadnych nie ma Dodano po 1 Gruszka twarda od paliwa
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Witam. Dalej kombinujcie. Iskra jest, paliwo jest a nie pali. Autor wspomniał że silnik lekko kreci - nie ma kompresji. Zawory na hydro popychaczach otwarte. Pomierz ciśnienie i się wyjaśni. Pozdrawiam.
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
dziś sprawdzone, podpięte pod komputer i wynikło że najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł
Sprawdź wiązkę do czujnika ciśnienia paliwa.
Jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie paliwowym laguna II grandtour 2.0 16V 99kw z silnikiem F4R poliftowa?
3,5 bar ciśnienie paliwa
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału i ciśnienie paliwa.
Witam. Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
Pewnie siada ciśnienie paliwa....
A co z ciśnieniem paliwa.
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Kolego Sprawdź wtryski i ciśnienie paliwa.
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
Witam. Dzięki wszystkim z odpowiedz, byłem już na diagnozie błąd- niskie ciśnienie paliwa w szynie ,naszczęście to nic grożnego prawdopodobnie gdzies przymarzlo mi paliwo w ukladzie kimputer to zarejestrowal ,wykasowli mi to i jest ok.
Zacznij od diagnostyki (podgląd parametrów bieżących) oraz pomiaru ciśnienia paliwa
Na moje szukaj w układzie zasilania paliwem, jak kręcisz jest jakieś ciśnienie na wtryskach?
Jak wygląda ciśnienie paliwa?
Spadek napiecia na ster, cewke. Cisnienie paliwa?
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Błąd oznacza za niskie ciśnienie na railu, zacznij od sprawdzenia wtyczki czujnika, wiązki do edc
Ja bym zaczął od pomiaru ciśnienia paliwa.
Ciśnienie paliwa zmierz.
Czujnik położenia wału do sprawdzenia sprawdź rozrząd ciśnienie paliwa
Jaki jest czas pracy pompy po przekręceniu zapłonu? Jaki czas otwarcia wtrysków w czasie kręcenia?? Jakie Ciśnienie paliwa?
Spróbuj zapalić na samostarcie, jak zapali to zmierz ciśnienie paliwa.
Ten silnik to porażka, do konkretnego mechanika z nim i diagnostyka z podglądem parametrów podczas jazdy, szczególnie wartość ciśnienia paliwa.
No to mogę napisać : 0 , 0 , 0 i 0 ml. Nic nie wypływa z przelewów, dochodzi paliwo do wtrysków, ale za małe ciśnienie. Na przelewach jest sucho.
No jest ironia, bo wiele już widziałem. No to sprawdź na początek ciśnienie paliwa.
Mam pytanie czy to może być coś z ciśnieniem paliwa , pompą ? . Zamiast zadawać głupie pytania nie możesz sam zobaczyć jakie jest to ciśnienie? Jako mechanik masz przecież miernik ciśnienia paliwa.
Wstawić do rzetelnego mechanika. Nikt Ci tu nie podpowie, bo i tak nie masz jak podać nam danych, choćby o ciśnieniu paliwa.
Jakie błędy skoro się zaswieca
Miałem ten sam problem. Wymiana czujnika ciśnienia paliwa pomogła. Pozdrawiam
Nie w tym roczniku ;) To jest PH1..... Ale problem rozstrzygnięty ;) wina była po stronie listwy wtryskowej, a dokładniej reduktor ciśnienia paliwa.
zapowietrzył sie rozebrać wtrysk złozyć i krecic z odpietą wtyczką aż na przelewie pojawi się paliwo
iskra jest zawsze. jesli auto postoi 2-3 godziny zapali znowu na sekunde - dwie. po wyjeciu swiec leje sie paliwo, zalewa. swiece wtryski sa na pewno ok. sprobuje chwycic cisnienie paliwa.
Tak filtr wymieniony i pompa.Gdzieś kiedyś słyszałem o wtryskach na przelewach ale nie za bardzo wiem o co chodzi,co one paliwo puszczają przelewem i nie ma ciśnienia?
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
sprawdź w takim razie czujnik temp. (wtrysku) ale niesądzę by nie palił, bo lagunki palą bez niego. Sprawdź jak duża jest iskra. Jakie też ciśnienie paliwa.
To jak było w serwisie to co oni tam mu robili bo to troszkę trąca tumiwisizmem. A jeszcze jedno co było wymienione - sam korpus silnika z głowicą? Mierzone ciśnienie paliwa?
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
renault ciśnienie paliwo ciśnienie paliwo jakie renault renault master ciśnienie paliwo
matryca iphone wytrzyma kondensator vectra błędy komputera
zmywarka samsung dw60m6050 philips 32pht4503
Configuring BL602 Magic Home Bulb for OpenBeken Exploring Irrigation Devices: OpenSprinkler, RainMachine, and More