Czujniki położenia wału i temperatury płynu chłodniczego do sprawdzenia.
Np. brak termostatu lub zablokowany termostat w pozycji otwartej. Podjedz do mechanika bo jak termostat zablokuje się w pozycji zamkniętej to będzie wielki problem.
Temperatura silnika spada poniżej temperatury otoczenia - proponuje zostawić tego ELMa i poszukać kogoś z Clipem.
teoretycznie masz racje. Jednak biorąc pod uwagę że skrzynia biegów ( dokładniej mówiąc jej chłodzenie ) jest na końcu tego łańcucha pokarmowego, niskie ciśnienie ( nie mówię o jego braku ) może powodować nie odprowadzenie ciepła z niej. Tym bardziej że - TEMPERATURA SILNIKA A TEMPERATURA SKRZYNI BIEGÓW to dwie różne rzeczy.
a czujnik temperatury cieczy sprawny
Jeżeli odpalisz bez paska to po jeżeli 1-2 minucie temperatura nie będzie groźnie wzrastać to można jechać. Ja swoją Megane z 2001 roku po zerwaniu paska jechałem nocą po Warszawie kilkanaście km do miejsca garażowania pilnie obserwując wskaźnik temperatury silnika. Rano zajechałem jeszcze kilka km do mechanika. Założył pasek i w drogę.
Witam Nie wiem czy to odpowiedni dział jeśli nie to sorki ale nie wiedziałem gdzie wrzucić. Auto jak w temacie Megane 1.e benzyna auto szarpie. Gdy jest zimne jest wszystko super pali od razu jedzie płynnie to samo po nagrzaniu. Problem w tym że jak wskazówka jest mniej więcej w połowie na liczniku temperatury (pomiędzy zimnym silnikiem a ciepłym) auto...
Pomoc kolegów.
Jeżeli przewody od nagrzewnicy są gorące to masz zapchaną nagrzewnicę .
Czujnik temperatury silnika sprawdz .
Renault Megane I PH 2- silnik K4N 1.6 16V, - rocznik 2000
Termostat jest winowajcą. Jest cały czas otwarty na obieg długi, przez co silnik nie może się nagrzać do temperatury roboczej.
Diagnoza nic nie wykazala, a z przepustnicą wszystko w porządku Dodano po 1 Mechanik powiedział że prawdopodobnie jest to sterownik silnika, a elektromechanik mówi że to prędzej jakąś część mechaniczna 🤷🏿♂️
Skoro byłeś u elektryka i został stwierdzony czujnik temperatury silnika-to trzeba było wymienić-a czy pomoże to inna sprawa.
A jak to sprawdzałeś? Może tylko wskaźnik wariuje? Odpal auto i niech sobie pochodzi aż się zagrzeje. Zobacz przy jakiej temperaturze wg wskaźnika włączy się wentylator chłodnicy.
Raczej za dużo paliwa. Kup fejsik ICar, do tego apka PyRen i za 5 dych sam popatrzysz co widzi sterownik silnika. Trzeba zobaczyć temperaturę silnika, napięcie z sond lambda, ciśnienie w kolektorze. To tak na początek.
Wypnij czujnik temperatury silnika i pal!
z komuptera nic nie wyszło Nie wyszło bo diagnosta był kiepski. Podstawa ciśnienie na szynie. Świece se odpuść bo to CR ,a tym bardziej w tych temperaturach.
Nie przepustnicva to to w niebieskim kółku pozdro i daj znać oc i jak. ----------------------------------------... no więc ja to już dzisiaj poczyściłem i dalej nic...jak gasł tak gaśnie... Sprawdziłem że jak mi gaśnie to czujnik temperatury pokazuje ok 3kohm czyli jakieś 20 oC może za wcześnie pokazuje ze sie ciepło robi?
Jedo pytanie, poza garażem jest taka sama temperatura? Stawiamna silnik krokowy!
Ja bym jednak stawiał na czujnik temperatury płynu.
Nie wiemy, dlaczego ? Bo nie podałeś marki, modelu, silnika itp. Tu nie ma wróżek.
Cofanie paliwa w benzynie? Sprawdź parametry, odczyty z czujników temperatury.
schematy mmo wszystko nie dokładne, ale przyczyne znalazłem. brak masy lub słaba masa na czujniku temperatury
Film już jest. Temperatura wzorowa, nie czepiaj się.
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Kable są w peszlu i nie chciałbym wszystkich poprawiać. To niech Ci się zachce. :) Na początek wszystkie złącza poczyścić odpowiednim do tego środkiem. Tylko nie żadne WD40, bo to więcej niszczy niż pomaga. Niestety mogą być też przerwane żyły nawet wewnątrz izolacji tak że nie będzie widać. W pobliżu termostatu jest czujnik temperatury silnika.
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
Witam, Od niedawna zauważyłem dziwne klekotanie silnika w moim Scenicu. Zaczął pracować podobnie do diesla. Odgłos ten słychać nawet w kabinie. Po wymianie oleju klekotanie trochę ucichło, ale i tak, moim zdaniem silnik nie pracuje tak jak kiedyś. Objaw ten występuje cały czas, niezależnie od temperatury silnika. Mieliście podobne problemy? Renault...
Witam man problem Renault megane 1600 1996r. samochód gdy dodam gazu szarpie,gdy wcisne sprzęgło puszcze gaz gaśnie,temperatura,silnika jest za wysoka, przestało działać ogrzewanie w samochodzie ledwo dojechałem do domu prosze o pomoc co to może być.
Jest tam czteropinowy , podwójny czujnik temperatury , on również może robić takie niespodzianki.
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Dzieki, postaram sie to dzisiaj po sprawdzac. Czujnik temperatury który daje sygnał do kompa sterującego silnikiem to nie jest ten sam co czujnik temperatury wody?
Reguluj zawory i pomierz czujnik temperatury do ECU.
Sprwadź testerem jaką pokazuje temperaturę być może fałszuje czujnik temperatury i komp nie wzbogaca mieszanki na zimnym silniku.
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury silnika,może odczytuje wyższą temperaturę niż jest i przez to sterownik załącza świece na zbyt krótki czas.
Nagrzewnica nigdy nie bierze udziału w bilansie cieplnym silnika jeśli chodzi o przekraczanie dopuszczalnych temperatur. W drugą stronę tak (jeśli jest włączone ogrzewanie - nie przepływ!- w tym autku przez nagrzewnicę cały czas przepływa płyn,brak zaworu,tylko klapki wymuszają przepływ powietrza od nagrzewnicy do wnętrza,lub nie). Reasumując - wyrzucając...
Nie dolewaj wody bo obniżysz temperaturę zamarzania. Coś zawsze w środku zostanie. Wszystko ok bez dolewania wody.
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
Z tego co piszesz to masz instalację II generacji z silniczkiem krokowym i w każdym sterowniku takiej instalacji można wyłączyć opcję przełączenia po osiągnięciu minimalnej temp. To prawda że reduktor trochę szybciej się zużywa ale i tak przejedziesz spokojnie 40 tyś km, skoro na dwa tankowania Gazu tankujesz PB za 100 zł to po 4 tankowaniach będziesz...
no no rozumiem tylko dlaczego tak się dzieje tylko i wyłacznie jak temperatura wzrosnie i auto sie zagrzeje .
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
lewe powietrze jest chyba najczęstszym powodem.obejrzyj wężyki przy przepustnicy. Przeczyszczona została przepustnica i silniczek krokowy - jest lepiej, ale zdarza się, że gaśnie na benzynie. Na gazie jest znacznie gorzej Niestety ciagle jest to samo. Przewody i wężyki - OK. Zdecydowana większość opinii na ten temat winą za takie objawinia silniczek...
sprawdziłbym czujnik temperatury powietrza zasysanego koszt około 40zł
Renault Megane 1997 r. 1.4 Usterka Podczas jazdy w korkach ulicznych gdy temperatura silnika osiągnie połowę skali przestaje działać silnik!! Usterka powoduje brak możliwości odpalenia auta do momentu kiedy nie ostygnie. Elementy sprawdzone: cewka wraz z modułem, czytnik obrotów koła zamachowego. Proszę o pomoc
Tak i tylko po dłuższym postoju. Ale wygląda to tak że jak juz zapali i od razu go zgasze (wiec temperatura silnika zwiększy sie tylko nieznacznie) to kolejnym razem pali od strzała.
Nie temperatura i nie świeca, silnik pracuje awaryjnie. Diagnostyka prawdę Ci powie.
Możliwe że nie ponieważ na ssaniu jak jest zimny potrzebuj więcej powietrza, ale jeszcze bym sprawdził czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za wyłączania ssania tzw. ECT. Podam Ci oporności w ohm: Przy temperaturze silnika 20 st.C - 3060 - 4045 ohm Przy temperaturze silnika 80 st.C - 300 -370 ohm. Pozdrawiam Wojciech Bielenin iwexautogaz(at)wp.pl
Oba termostaty reagują tak samo , jeden jest nowy oryginalny . Mnie martwi tylko ten pierwszy skok , przy rozgrzewaniu silnika , kiedy totalnie zimna woda miesza się z gorąca w bloku silnika , jest to normalne zachowanie ??
Tak już jest na forach. Wszyscy chcą, żeby im podać rozwiązanie na tacy. Auto do prawdziwego mechanika. Clip połączony auto po nocy odpala i w drogę. Po nocy bo będą miarodajne odczyty z czujnika temperatury.
Dziwne że plastiki bedący przy silniku się topią. Temperatura silnika jest bardzo wysoka lecz nie jest ona wyświetlana na desce najprawdopodobniej jest coś uszkodzone.
Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego on może być przyczyną.
Jak padnie aku w niskich temperaturach poniższej zera, to czy w/w prostownik jest w stanie odpalić za pomocą wspomagania rozruchu, samochód osobowy Renault Megane II z silnikiem diesla o pojemności 1,9 dci ?? Jak zwykle wszystko jest względne. Nawet bardzo wzgledne. Na pytanie "czy prostownik jest stanie odpalic auto" odpowiedz jest zdecydowanie negatywna....
Witam Posiadam auto Renault Megane 2 z silnikiem 1.5 dci. Problem wygląda następująco że przy temperaturze 0 lub ujemnej ma problem z odpalaniem akumulator kręci lecz nie odpala, gdy temperatura jest dodania odpala od strzała, zostały wymienione świece żarowe jak i akumulator i problem się powtarza gdy robi się zimno na dworze. Z góry dziękuję za pomoc
Jesli masz instalke na Waltekach to srednica dysz powinna byc 1,5 w zupełnosci wystarcza i najlepiej 3omowa czerwona listwa a temperatura przejscia teraz przy takiej pogodzie na zimmnym silniku 40 C przy ciepłym moze byc 49 C
silnik krokowy wymieniony jeszcze sprawdzę czujnik temperatury ale to dopiero w piątek jak wrócę z trasy.
Witam pacjent renault megane 1 2002 , 1.6 16v k4m 107 KM objawy : 1. Na rozgrzanym Obroty falują między 500 -1000 obr 2. Na zimnym, jak i minusowych temperaturach obroty ustawiają się powyżej 1200 / 1500 obr 3. Silnik nierówno pracuje na wolnym biegu zauważalne trzęsienie jakby na 3 gary chodził ale nie to . Sprawdzono / wymieniono : - Silnik krokowy...
zastanawiam się czy mogę tak jeździć jeżeli wskaźnik temperatury wskazuje prawidłową wartość, ale pali się kontrolka przegrzania? Czyżby termometry do obu tych urządzeń były w innych miejscach układu chłodzenia/silnika i czy możliwe aby tam były tak odmienne temperatury?
pytanie 1 na jakim paliwie to sie dzieje 2 jaka generacja instalacji czy były odczytana zawartośc sterownika pod wzgledem błedów i wartości mierzonych 3 czy jest to zależne od temperatury
No tak ale przed wymianą termostatu wszystko było jak najbardziej ok żadnego falowania temperatury nie było, wszystko śmigało jak należy, oprócz nie dogrzewania się silnika. Dopiero po wymianie termostatu powstały nie oczekiwane niespodzianki.
Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek "pod puszką podłączoną do filtra powietrza i poniżej czujnika temperatury. Sam na pewno dasz rade Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda bo są dwa rodzaje wkręcany I na płaskowniku na dwie śruby mocowany. Dodano...
A nie zacina się po prostu linka, bądź przepustnica? - sprawdź czy jak wejdzie na obroty to przepustnica spoczywa na zderzaku. Czujnik temperatury może szwankuje i cały czas jest "ssanie".
Dopływa prąd do cewki.. A może nie ma kluczowania? A może pod wpływem temperatury dochodzi do zwarcia międzyzwojowego?
Witam. Przyczyną braku mocy silnika mojej renówki był pęknięty katalizator ,który pod wpływem wysokiej temperatury topił się ,co spowodowało brak swobodnego przepływu spalin i braku mocy.
od kilku dni gdy temperatura zeszła poniżej + 5 stopni objawy powróciły.Teraz będę się konsultował ponownie z elektrykiem który w ubiegłym sezonie nie uporał się z problemem.Do przypomnienia całkowicie zimny silnik przy temperaturze zewnętrznej +5 i poniżej przy natychmiastowym wyjeździe na trasę przez około 4 km utrzymuje na luzie 1500 lub więcej obrotów...
Mam pytanie! Gdzie znajduje się czujnik temperatury termometru seryjnego z Renault Megane z 1998 roku. Do tej pory wszystko było ok, ale dzisiaj od samego rana pokazuje po nagrzaniu się silnika 35 - 40 stopni, czego dotychczas nie robił. Był bardzo dokładny, aż tu nagle... lato w środku zimy! Chciałem sprawdzić czy czasami coś się nie urwało i nie spadł...
po krótki postoju na parkingu miałem problem z odpaleniem, przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac, wskaźnik temperatury pokazywał wtedy dosc wysoka temperature Masy usprawnij, akumulator - nadwozie, nadwozie - silnik, stan połączeń oraz czystość.
Witam, Ja bym sugerował po usunięciu hipotetycznych usterek typu (żle grzejące świece oraz zapowietrzanie się pompy) sprawdzić kompresję. Takie objawy to najczęściej padnięty silnik. Obym się mylił, ale ostatnio naprawiałem Renault Kangoo z przebiegiem 210 000 i nie było już silnika. Te silniki powinny zapalać także przy niskich temperaturach bez załączania...
Przebicia iskry na silnik koniecznie usunąć,czyli wymienić przewody.za regulację biegu jałowego odpowiada zawór regulacji biegu jałowego i czujnik temperatury.
dokładnie nie pamiętam ale chyba amortyzatory były już wymienione a na pewno gumy drążka stabilizatora. Stuki są takie same czy auto jedzie na luzie jak i na wysokich obrotach silnika
Mam mały problem ze wskaznikiem temperatury w Renault Megane Scenic 1.6e 16v,(nr. silnika: K4M A 7/00). W chwli gdy wskazówka wskaznika tenp. zbliża się do 3/4 skali, nagle całkowicie opada,nie reagując aż temp. nie obniży się o jakąś 1/4, wtedy znowu wkazuje normalnie.Dawno też nie zauważyłem, żeby załączył się wentylator chłodnicy. W związku z tym...
Nie ma silnika cdti w Renault. Napisz jaki to naprawdę silnik bo może być na pompie wtryskowej lub CR. elektroniczny pedał przyśpieszenia Uszkodzony potencjometr pedału gazu - przepływomierz powietrza - czujnik temp. powietrza zasysanego do silnika Te dwa błędy mają wspólny mianownik czyli odłączoną wtyczkę przepływomierza czujnik temp. cieczy chłodzącej...
Może, jak gaz jest zanieczyszczony olejami parafinowymi (lub podobnymi), które w niskiej temperaturze gęstnieją lub się zestalają. Mogą wtedy blokować prawidłową pracę elektrozaworów, reduktora oraz wtryskiwaczy.
Megana 1.6 rocznik 1996 benzyna. Oczekuję na informację od kogoś kto miał podobny problem a nie ogólne uwagi. Podejrzewam jeden z czujników lub element wykonawczy. Zastanawia wyrazny wpływ temperatury na objawy. Gdy jest ciepło problem z brakiem obrotów na luzie znika.
gdzies w chlodnicy lub w bloku silnika (powinien byc) jest czujnik temperatury który jest najprawdopodobniej uszkodzony lub spadl kabel (koncówka) . [ Termostat nie ma nic z tym wspólnego .] Uszkodzenie elektryczne.
Witam. Od niedawna posiadam Renault Megane Scenic,rok 1997 silnik 2.0,klimatyzacja manualna. Klima nabita, sprężarka włącza,przewody klimy w komorze silnika sa takiej same temperatury. Jak nabijali klimatyzacje stwierdzili ze jest szczelna,tylko spręzarka nie włączała sie,usterkę usunołem sam ,nie byłostyku na kablach przy spręzarce. Co może być przyczyną,że...
U mnie w silniku K7M 1,6 pomogło wyczyszczenie krokowca i jednoczesnie wylałem paliwo z baku i zalałem świerzego. Na gazie tez gaśnie??
Nie wiedziałem że to ciśnienie tak wariuje (czy to normalne?). Na oscyloskopie widać. Czy to może być przyczyną szarpań po dodaniu gazu na zimnym? Na oscyloskopie też pociągnąłem do odcinki an 2 biegu tak w połowie mniej więcej jak był już cieplejszy i mapę mi poprawiło, nawet nie zapętliło. Dodana korekta po temperaturze jest przed jazdą z oscyloskopem....
Witam. Mój znajomy miał identyczną sytuację w swoim Fordzie. Wymiana świec nic nie dała,te silniki powinny palić bez podgrzewania nawet przy zdrowej temperaturze. Okazało się że padły wtryski, objawy identyczne jak u Ciebie, ale to nie musi być to samo.
Witam mam problem z ogrzewaniem. A mianowicie jadąc autem leci letnie powietrze nie jest to cieple po prostu letnie. Gdy silnik się nagrzeje jest dalej to samo podczas jazdy ale gdy np zostawię auto włączone na parkingu to temperatura silnika na desce rozdzielczej się podnosi i po chwili leci gorące powietrze ale tylko jak stoję. Lecz gdy znowu jadę...
Chciałem się zapytać, gdzie jest czujnik temperatury w megance. Co może być przyczyną dziwnego zachowania się wskaźnika temperatury tj: Przy włączeniu silnika wskaźnik idzie do góry i zatrzymuje się na połowie, po 5 sekundach gwałtownie spada na zero, po czym po chwili ponownie rośnie do połowy skali i tak cały czas. Jak usunąć daną usterkę, jest to...
Bardzo niska temperatury powoduje twardnienie i kruszenie izolacji na przewodach. Sprawdź wszystkie miejsca, gdzie przewody się ruszają i zginają. Przelotki przy zawiasach drzwi, klapy silnika itp.
Mam pytanie! Gdzie znajduje się czujnik temperatury termometru seryjnego z Renault Megane z 1998 roku. Do tej pory wszystko było ok, ale dzisiaj od samego rana pokazuje po nagrzaniu się silnika 35 - 40 stopni, czego dotychczas nie robił. Był bardzo dokładny, aż tu nagle... lato w środku zimy! Chciałem sprawdzić czy czasami coś się nie urwało i nie spadł...
Witam Posiadam Renault Megane 1.4 osiem zaworów z 1998 r. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczął mi świrować wskażnik temperatury cieczy chłodzącej silnik raz jest dobrze w momęcie spada o dwie/trzy kreski za chwile znowu wraca itd. Wskazuje to ewidentnie na słaby styk ba :?: ale gdzie tego szukać . Może ktoś wie i podzieli się tą informacją . Będę...
Witam! Od pewnego czasu jeżdżę Renault Megane I 1.4 16v 1999r. Otóż mam problem. Gdy silnik ma temperaturę roboczą tzn. prawidłową ( samochód stoi ) obroty silnika są prawidłowe 750 . Natomiast gdy jadę z prędkościa 100 km/h i wrzucę luz ( wg mnie obroty także powinny wynosić tak jak na postoju) a jest inaczej tzn. obroty są rzędy 1250 . Jadąc prędkością...
to sa typowe objawy uszczelki pod glowica.mozesz sprawdzic to odkrecajac korek od zbiornika wyrownawczego i ktos musialby probowac odpalic silnik jesli woda w zbiorniczku zacznie tak jakby podskakiwac tzn ze jest przedmuch z cylindra
Nie ma LPG i nie było. Ciśnienie przed listwą wynosi 3,5 bara, za listwą nie da się sprawdzić, bo nie ma powrotu. Ciśnienie na cylindrach po 12 na każdym. Podmieniłem dodatkowo : przepustnicę, czujnik ciśnienia w kolektorze, czujnik temperatury w kolektorze i bez zmian. Ciśnienie w kolektorze dolotowym wynosi ok 550-600 na odpalonym silniku
regulacja zaworów była przeprowadzona ,rozrząd też dobrze ustawiony ,wszystkie wtyczki podpięte,filtry wymienione ,czujnik temperatury wymieniony ,panowie czy dać większy luz na zaworach ,czy one powodują tą szarpaninę? a komputer ma jakiś włpyw na to ?
Odwiedź porządnego mechanika to raz, dwa sprawdź poduszki silnika. W megance jest proste zawieszenie, nie ma tam wiele to zużycia się. Zapewne jest to jakiś element metalowo-gumowy, wyższa temperatura to miększa guma więc zużyta może dobijać.
Albo czujnik temperatury cieczy chlodzacej podaje zle informacje do ECU sprobuj odlaczyc kostke od czujnika i zapalic samochod. Temperatura bedzie wtedy wskazywac do ECU -40 st C i na zimnym powinien zapalic. Druga rzecz to moze byc spalona grzalka w kolektorze ssacym. Grzalka ta jest zamontowana od spodu kolektora za pomoca pierscienia Zegera. Najlepiej...
No cóż. Rok produkcji chyba wyjaśnia sprawę. Niestety zabrudzony układ chłodzenia. Może to być szlam ale moze też kamień. O ile pamiętam to w Megane jest tak iż wentylator może się włączyć tylko podczas pracy silnika (włączony zapłon). Stąd po zakończonej jeździe kiedy następuje wychładzanie bloku silnika a brakuje wzmożonego odbioru ciepła nastąpi...
Widzę, że powyżej wymieniona przypadłość trapi nie tylko DTI, ale też DCI. :-(. Ja (i nie tylko), z moim DTI (Megane kombi) już przestałem walczyć. Kilkuletnie zmagania (Nie będę się powtarzał, bo w zasadzie są opisane w temacie) już mnie znużyły i teraz traktuję jego odpalanie, jak rytuał. Jak temp. na zewnątrz jest w okolicy zera, auto wstawiam do...
Posiadam Renault Megane 1.6e, 98r Auto pali bez problemu, ale po przejechaniu około 5 min i osiągnięciu przez silnik temperatur przeważnie środkowej kreski na zegarze, obroty skakają, tłucze silnikiem, strzela w tłumik, brak mocy, nie da się jechać, gaśnie. Jak zgaśnie są problemy z odpaleniem do momentu aż na silniku spadnie temperatura. Po odpaleniu...
Problem mam następujący. Auto raz na jakiś czas długo kręci. Zdarza się, że trzeba kilka razy próbować. Przeważnie normalnie odpala. Nie ma znaczenia czy po postoju czy też ciepły lub zimny. Komputer wskazuje takie błędy: - DF056 - sygnał za niski - DF195 - przerwa - DF049 - brak czynnika w układzie klimatyzacji, więc tym się nie przejmuję. DF195 -...
Używam COBAN TK306A. Jednak z odczytem poziomu paliwa jest różnie. Potrafi odczytać z Fiata Ducato, Opla Vectry, VW CC, A6 C7, Renault Megane. Natomiast w A4 B6 widzi pozostałe parametry jak stan wciśnięcia przepustnicy, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, obciążenie, poziom ładowania akumulatora w woltach, część kodów DTC, ale już poziomu...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że na 1 auto jedzie aż do odcięcia i na postoju silnik...
Kolego ''Wasylek112233'' dziękuję za zainteresowanie ale kiedyś mierzyłem ten czujnik miernikiem i wychodziły mi opory mniej więcej tak jak ma być w zależności od temperatury. Jeszcze jedno, dawniej jak było wszystko dobrze to po odpaleniu zimnego silnika chodził na 1500 obr/min. następnie obroty po lekkim podgrzaniu spadały na 750 i utrzymywały się,...
temperatura silnika megane megane temperatura silnika renault megane temperatura
bramy spawanie yosan mikrofon kontrolka nissan almera
prostownik bester electrolux ewt1066edw
Resetowanie amplitunera Kenwood KRF-4060D: instrukcje i porady Renta planistyczna: definicja i zasady naliczania