Witam, tak jak w tytule; potrzebuję opis wtyczek (prędkość, zasilanie itd.) do licznika P8200 365 607 od Renault Scenic Megane II, podchodzą tam dwie wtyczki P1 i P2. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Dzięki za zainteresowanie tematem. Właśnie chcę to sprawdzić gdyż na Clipie nic nie wyszło tzn przed nabiciem klimy był błąd niskiego ciśnienia a po napełnieniu czysto. Przy włączaniu klimatyzacji słychać kliknięcie w skrzynce z bezpiecznikami ale prąd nie dochodzi do wtyczki. chciałem sprawdzić kabel gdyż mechanik stwierdził że to częsta usterka w...
Daj zasilanie dmuchawy z 15 stacyjki, przez bezpiecznik.
A przy tej wtyczce do panelu nawiewów który kabelek leci bezpośrednio do dmuchawy a który daje zasilanie do pokrętła regulacji ?
Cortunio ma moduł gdzie jest tylko ładowarka USB i nie ma gniazda do kabla USB (do CBOX). Próbowałem zasilić moduł 5V przez przewody z niebieskiej wtyczki. 3 przewody są bezpośrednio do gniazda jack, zostają 3 wolne. Różne kombinacje testowałem i nic. Może jednak ten moduł jest bardziej inteligentny i działa dopiero razem z C-BOX po skonfigurowaniu...
Czyli tak jakby nie było zasilania całego układu? Okablowanie, przekaźniki, wtyczki itp......pomierzyć przewód po przewodzie, całe wiązki. Orka na kilkanascie godzin więc się nie dziwię że lepiej było wymieniać elementy a nuż się uda.
Ściągnij wtyczki ze wszystkich wtryskiwaczy jak przełączysz na gaz i powiedz nam czy jest zmiana w pracy silnika.
Aktualnie nie ma mnie w Polsce ale na CAN jest zwarcie. Nie wiem dokąd idą przewody Pin 1 i 8 szerszej wtyczki. w korku kilka razy zamek mi stuknął więc chyba problem jest głębszy ;) , odpinałem szeroką wtyczkę w słupku koło kierowcy ale to nie to na więcej nie miałem czasu dzięki za zainteresowanie.
autoas upc sprawdzone pod kątem korozji, czy uszkodzeń na skutek wilgoci, dla pewności rozebrane suszyło się 2 dni, aczkolwiek nie wykluczam upalenia któregoś modułu. Przeomo9826 czytałem większość wątków, zapomniałem dopisać: klemy rozebrane wyczyszczone, sprawdzone, bezpieczniki wszystkie 3 sprawne, punkt masowy na silniku był skorodowany 3cm przewodu...
Na skrzynce bezpieczników.Z tyłu skrzynki są wtyczki i smarzy się konektorek kabla koloru zółtego.Zdarza się też czasami i wylut w skrzynce,ale odradzam rozbiórkę tego UCBIC'a.Ja sobie radzę tak że zasilam przełącznik bezpośrednio ze stacyjki poprzez bezpiecznik 15A. Najszybciej i bez bólu.
Nie wiem w czym masz problem. Sprawdzasz zasilanie modułów potem podajesz sterowanie masą np przez probówkę. A elementy psujące się to same moduły i przełączniki. Dodano po 3 Mogę ci dać ale do megane 2 nie wiem czy to czasem nie to samo?
http://obrazki.elektroda.pl/5882333500_1... Witam Chciałbym przedstawić swoją najnowszą konstrukcję. Jest to adapter do sterowania radiem sony przez fabryczny pilot renault. Pilot renault to de fakto klawiatura matrycowa o trzech wierszach i trzech kolumnach. W niektórych wersjach widziałem że jest osobny przycisk mute, u mnie nie ma...
Radio nie ma nic do tego, patrz jak podpięty ten alarm. Zazwyczaj wpinali zasilania alarmu do wtyczki radia, bo od groma miejsca tam jest aby to upchać, no i poza tym blisko do przycisku centralnego zamykania, jak ktoś chciał alarm z zamykaniem.
Witam wyłącznik uderzeniowy zdemontowałem sprawdzałem miernikiem górę jest przejście zamontowany na miejsce . Sprawdzałem przekaźniki . Jeden spalony ale po zdjęciu plastiku i mechanicznym wymuszeniu działania zaczyna działać wentylator chłodnicy . Do wtyczki pompy paliwa podłączyłem żarówkę 21W pompa się nie odzywa . Mam identyczną z innego auta też...
Temat stary ale ciągle aktualny. Generalnie wymiana kabla i wtyczki do sprzęgła klimatyzacji rozwiązuje problem z błędem DF1070 na długi czas , u mnie był spokój dwa lata. Z praktyki wynika, że wtyczka śniedzieje i zaczynają się problemy. Kiedyś się doczytałem, że błąd powstaje w momencie gdy sprzęgło klimatyzacji włącza się zbyt często w krótkim okresie...
Witam Najczesciej wypala sie wtyczka w UCBIC , to jest to ustrojstwo z bezpiecznikami.
W miejscu gdzie masz bezpieczniki ktore sa cześcią wspólną układu-puszki UCBic - musisz ją odkręcić. Pod klapką bezp. są trzy śruby - torx 20 - trzeba wypiąć wszystkie złącza od dołu. W czarnej prostokątnej kostce po lewej stronie masz biały i zielony przewód (gruby) - odpowiedzialne za centralny zamek. Długa cieńka wtyczka z cieńkim pomarańcz. lub...
Otwórz skrzynkę bezpieczników pod maską . W niej jest moduł ( nie piszę nazwy bo się zacznie burza w temacie :D ) . W module , jak najbliżej ściany grodziowej jest czarna wtyczka . Poszukaj w niej dwóch zielonych przewodów które wychodzą z jednego pinu- to jest zasilanie jednego światła mijania . Analogicznie poszukaj obok zielonych , z jednego pinu...
Witam wszystkich Mam problem z MEGANE III phI ('10, 1.5dci) Po włożeniu karty startowej do czytnika nie ma żadnej reakcji na licznikach -tj. brak jest włączenia zapłanu, zerowy brak na włożenie jakiejkolwiek karty - nawet zła karta nie powoduje wyświetlania komunikatu NIEWŁAŚCIWA KARTA. Bateria w pilocie jest OK - wymieniłem Karta jest OK - obie są...
Sprawdzałem czujnik położenia wału korbowego. Rezystancja czujnika 236 Ohm. Połączenia między zaciskami wtyczki czujnika, a odpowiednimi pinami sterownika są ok (sprawdzane na dzwonek). Bezpieczniki przy akumulatorze ok. Styki też wyglądają ok. Dokonałem kolejnej próby. Podpiąłem dodatkowy przewód (minus akumulatora-silnik). Niestety w dalszym ciągu...
Też stawiam na cięgna, każde drzwi mają swój siłownik. Może się po zapiekały. A w tych gdzie wcale nie reaguje to albo całkowicie padł siłownik albo np. poluzowała się wtyczka od zasilania. Tak czy inaczej bez rozebrania boczków tapicerki się nie obejdzie. Może tez zaopatrzyć się za w czasu w multimetr.
Dzięki,czyli problem może leżeć w braku styku od kostki komputera do kostki sondy lambda ? Czy jeżeli jest zasilanie 12V do podgrzania sondy to ten problem z brakiem styku również może być przyczyną występowania tych błędów ? Dodano po 2 Czy jeżeli jest zasilanie 12V do podgrzania sondy to może wtedy występować mikroprzerwa albo wszystko jest ok ponieważ...
Witam W moim samochodzie to samo się stało :( Wyciągnełem wtyczkę i po problemie Pozdrawiam
Witam serdecznie! Mam problem z Meganką mojej żony. Problem powstał nagle przyjechała wieczorem normalnie, rano nie odpaliła i tak od półtora już tygodnia. Wykonane diagnozy i operacje: 1) wymiana czujnika położenia wału 2) wszystkie złącza potraktowane kontakt spray 3) wyjmując cewkę ze świecą stwierdzam że nie ma iskry 4) immo działa poprawnie 5)...
Kolega podjechał innym autem z tym samym silnikiem,i po podłączeniu pod kostke pokazało 8V i szczena mi opadła,to sprawdziłem go na akumulatorze i pokazało 18V,więc multimetr poszedł na śmietnik. Jak przyłożyłem drugi pokazało około 5 Volt,więc idealnie. Sprawdziłem przjeścia przewodów od ECU do tego zaworka i jest nie cały 1ohm,więć w normie,nigdzie...
Ja piszę o napięciu na czujniku temperatury Czujnik sprawdzony , rezystancja ujemna zmierzona na złączu ECO. Jest OK zgodny ze specyfikacją. Odłączyłem wszystkie wtyczki i zasilanie elektryczne gazu. Nadal obroty wysokie. Pomierzyłem sygnał z czujnika ciśnienia zasysanego powietrza( podciśnienie) i mam wartość 1V , odłączyłem wężyk 5V a tu obroty spadły...
Chciałem go podłączyć ale zająłem się czymś innym bo na wtyczce diagn nie było zasilania. Kabel nie świeci.
bezpieczniki są ok, chodzi mi jakie napięcia powinienem mieć na poszczególnych wtyczkach upc której wtyczce jest przewód zasilający ECU aby sprawdzić chociażby ciągłość obwodu. Myślę że któryś z przewodów nie daje zasilania na ECU ale nie wiem który.
Bezpieczniki dobre przekaźnik klepie więc jest ok. Nie ma zasilania na wtyczce do wentylatora... Po podpięciu na krótko wentylator działa.... Czego jeszcze szukać?
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
wspomaganie 1546 Mój drogi - 1546 to włączniki przy kierownicy . Wspaomaganie ma numer1232 - masz to opisane na twoich zdjęciach z testów CLIP - integralność sieci multipleksowej. Działanie wspomagania na zapłonie bez odpalonego silnika jest działanie prawidłowym wspomagania- tak działa w każdym Megane II i Scenic II . Masz poniżej schemat wspomagania...
Powinna być w pobliżu wtyczka rozdzielająca zasilanie na lewą i prawą stronę. Kolorów nie pamiętam.
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Witam, mam taki problemik w moim aucie: wyskoczył błąd "check injection", po sprawdzeniu kompem jest pernamentny błąd odczytu z czujnika ciśnienia doładowania, zbyt niskie napięcie. Sprawdzając miernikiem jest ok 0,56V na zasilaniu czujnika a powinno być 5,0V. Między sterownikiem silnika a czujnikiem jest ze 30 cm więc nie bardzo aby gdzieś było po...
Witam, w moim samochodzie (Renault Megane II 2003r 1.4) straciłem oba światła mijania. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Poniżej co już sprawdziłem i co udało mi się ustalić: 1. Żarówki i bezpieczniki sprawne. 2. Czarna wtyczka PPA podłączona do UPC sprawna. 3. Gdy przekręcę pokrętło świateł, zapala się kontrolka świateł mijania, lecz świateł brak. 4. Na...
renault megane zasilania wtyczki renault renault megane zasilania radia
gorąca szlifierka zasilacz kodak renault laguna przycisk
Uszkodzona taśma Flex a mikrofon w Nokia 3.1 Elektronika B3-38: Radziecki klon Casio FX-48 z 1977 roku