Dojedziesz do mechanika
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Sprzedany zanim problem został sprawdzony.
Nie jest do niczego. Powinno być puste miejsce, stąd też brak zasilania.
Mam pytanko skąd brane jest zasilanie na silnik dmuchawy. Ani na przełączniku ani na module rezystorów nie ma zasilania.Czy ktoś ma schemat instalki. Bezpieczniki są ok. Może przekaźnik lecz gdzie on jest. Pozostałe elementy samochodu są ok POZDRAWIAM
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
A sprawdziłeś, co się dzieje z zasilaniem? Zmierzyłeś cokolwiek?
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Przy kostce od radia był przylutowany czarny kabelek do takiego żółto-fioletowego jak dobrze pamiętam. Odciąłem go i już jest spokój :D
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
diodą święcącą! Pomiędzy plus zasilania a przewodem transmisji danych, wszystko przy odbiorniku!
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Podłączasz się bezpośrednio do pompy. Zdejmujesz złączki z pompy i zamiast nich wpinasz się tymi z kupionego kompletu. Filterek wepnij na zasilaniu.
Panowie, zanim zaczniecie pruć pół auta, lutować procesory, wywalać immo, może tak wziąć i sprawdzić zasilania? Żarówką, minimum 21W. Zaręczam, że pomoże:)
Na skrzynce bezpieczników.Z tyłu skrzynki są wtyczki i smarzy się konektorek kabla koloru zółtego.Zdarza się też czasami i wylut w skrzynce,ale odradzam rozbiórkę tego UCBIC'a.Ja sobie radzę tak że zasilam przełącznik bezpośrednio ze stacyjki poprzez bezpiecznik 15A. Najszybciej i bez bólu.
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
Stary alarm dał o sobie znać po odłączeniu i ponownym podłączeniu zasilania.
Brak świecenia kontrolki od immo, albo uszkodzenie w UCH albo brak zasilania, bezpiecznik we wnętrzu pojazdu, chyba 5A. Podaję z pamięci.
Masy i zasilania-od tego się zaczyna. Ale zazwyczaj zgnity zółty kabel. :lol:
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze. Wygląda na klasyczny brak zasilania...
ale motasz! normalnie wyjmij przelotkę i wykrój tak jak ci się będzie podobało! użyj szukajki- chyba nie tak trudno. masz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91...
Zobacz co jest na CANie ,
Bezpieczniki sprawdzone? Brak stałego zasilania na zegary.
No cóż, dzisiaj powtórka z rozrywki, pojazd po 24 godzinach nie odpalania nie odpalił z powodu braku zasilania z aku..?
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Przekaźnik zasilania dmuchawy.
To na pewno jest dioda. Katoda (oznaczona kreską) podłączona do +12V stałego zasilania radia, anoda do masy. Nie wiem czym i jak to mierzyłeś? Jeśli wykazuje przerwę, to ją wymień.
Jeżeli to immo na podczerwień to musisz mieć kod immo(cztero cyfrowy)i go wprowadzić (przyciskien centralnego zamka),po zatwierdzeniu kodu wyłącz zapłon i przytrzymaj kilka sekund prz.c.zamka aż usłyszysz prace siłowników c.z,od tej pory masz ok.15sekund na skierowanie pierwszego kluczyka i naciśniecie 3razy(drzwi zablokują sie i odblokują)i tak samo...
Oj, tam potrafią gnić przewody przy bezpiecznikach, Pierwsza sprawa to by c pewnym wszystkich zasilań.
a ja wylozyl bym akumulator i bardzo dokladnie wyczyscil styki na glownych bezpiecznikach i mysle ze problem sie rozwiaze najprosciej jest otworzyc schowek rozizolowac kawalek wiazki i tam znajdziemy trzy grubsze czerwone kable nalezy sprawdzic po obciazeniem np zarowka h7 czy jest na nich staly plus jak jest to zostaje tylko uch obiawy ktore opisales...
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
brakuje Ci zasilania stałego (30) na liczniku to wszystko
Zrób porządny przegląd okablowania pod maską.
Czyli ecu dalej nie ma zasilania.
Jak kontrolka immo nie mruga to zaczął bym od sprawdzenia zasilań.
Czyli wygląda na to że radio nie dostawało zasilania po stacyjce.
Witam.Do sprawdzenia na pewno przycisk plus tranzystory i oczywiście napięcie zasilania(czy jest?)
To popraw zasilanie pierścienia.
Napięcie 5 volt jest na czujnikach. Sprawne są :crazyeyes: Ja o połączeniu systemowym pomiędzy modułem wtrysku i modułem klimatyzacji a ty o napięciu zasilania czujników :shocked!:
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
A sprawdziłeś bezpieczniki, skoro kontrolka się nie zapala, może być problem z zasilaniem.
Witam.Mam problem z dmuchawą(nie działa na żadnym stopniu prędkości,klima też nie działa),wygląda na to,że brakuje zasilania.Proszę o pomoc za którą z góry dziękuję.
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
a nie na L powinno być te 11?
Dziecko , nie ja piszę o zabezpieczających na zasilaniu ogólnym , ale zabepieczeniu wyjść niskoprądowych. Jeżeli " guma do żucia" , to trudno.
Sterownik daje zezwolenie na start sprężarki?
Powinno starczyć. Pozdr. Plik ma hasło,jeśli potrzebujesz pisz na PW.
Snooze w skrzynce masz dokumentacje różnych modeli proximy, poczytaj i sam zdecyduj jaki model wybrać i jeszcze jedno ultradzwięki z uderzeniowym + syrenka z własnym zasilaniem to podstawa przy montażu alarmu.
Podaj zasilanie bezpośrednio na silnik i sprawdź czy dmuchawa pracuje. Jeśli tak to sprawdzaj po kolei układ zasilania.
Technicznie możliwe jest wszystko , w sprawie przełączania na gaz wystarczy dodatkowy przełącznik , który odłączy czujnik temperatury a w jego miejsce przyłączy rezystor o oporze odpowiadającym temperaturze wyższej niż nastawiona przełączania. Pompę można odłączać za pomocą przekaźnika uruchamianego równolegle z otwieraniem zaworu elektromagnetycznego...
Czujniki mogą być sprawne. Albo masz błędy w programie, albo brakuje gdzieś zasilania.
napisz gdzie są piny od zasilania
Gdyby to były oporniki to wentylator nie pracowałby na określonych obrotach lub przerywał, ale wyświetlacz by świecił a tu wyświetlacz przygasa, tak jakby brakowało zasilania.
Radio na banko odpada tam sygnału nie ma. Doinformuj się trochę, potem dyskutuj. Pin 1 kości ISO zasilania radia, kabel szary, w zegarach ten sam kolor w szarej kości 30 pinowej-pin 23.
W Renault Megane IV z 2019 roku, nie działają czujniki parkowania, brak komunikacji z modułem. Ma ktoś schemat modułu z jedną kostką? Jest zasilanie (plus), nie ma masy (minus).
Witam, Wyłamał sie jeden ząb w zębatce przesłony recyrkulacji powietrza i przez pewien czas po przekręceniu kluczyka w stacyjce przesłona tłucze sie niemiłosiernie.Koszt naprawy duży,więc przesłona na stałe zablokowana w położeniu otwartym.Czy niepodłączenie zasilania na silnik sterowania przesłoną nie spowoduje problemów. Pozdrawiam
Witam. Zobacz, czy nie ma zimnych lutów lub przegrzanych ścieżek prowadzących zasilanie w radiu oraz konkakt z panelem.
tak gdy by miał orginał KTS to by nie pytał o zasilania chyba
Bezpieczniki są dobre, brak zasilania (czerwony kabel)
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
Może zwarcie wysadziło sterownik.
Przecież wystarczyło sprawdzić na kilku czujnikach np MAP czy innych, czy nie ma zwary do masy w instalacji, a jak jest to wtedy odłączyć ECM , Choć jest to mylące bo linie łączą się czasem w ECM.Dlatego trzeba dobrze pomierzyć. A jak już masz sterownik na stole to poszukaj stabilizatora i sprawdź czy ten zwarty kond jest na wyjściu. Mówimy tutaj o...
Zrobiłem pomiary każde z urządzeń które posiadam pokazuje 18 (bez jednostek)bieg jałowy ,natomiast pełen gaz 200. Napięcie zasilania 4,94 (środkowy pin) sygnał wyjściowy 0,34V bieg jałowy,natomiast gaz do dechy 4,34V. Myślę ,że wystarczy.
i co doszedłeś Kolego co było przyczyną? bo mam podobny przypadek. nie ma zasilania ani na pompce anu na świecach.
Też stawiam na cięgna, każde drzwi mają swój siłownik. Może się po zapiekały. A w tych gdzie wcale nie reaguje to albo całkowicie padł siłownik albo np. poluzowała się wtyczka od zasilania. Tak czy inaczej bez rozebrania boczków tapicerki się nie obejdzie. Może tez zaopatrzyć się za w czasu w multimetr.
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Czyli sprawa prosta, trzeba zmienić konfiguarcje UCH, pewnie w UCH będzie błąd odnośnie zasilania pierścienia.
Renault megane 2003 sporadycznie nie działa dodatkowe światło stop i wyświetlacz na zegarze. Czasami wyświetlacz pokazuje informacje w połowie. Poszukuję miejsca wspólnego zasilania tych dwóch elementów
Więc jak można to naprawić, ewentualnie jakie elementy mogą być temu winne? I dlaczego ta iskra jest niesystematycznie? Może to być wina braku zasilania ECU?
Sprawdź zasilania wszystkie na UCH
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Witam ! Mam kolejny problem ze staruszką. Auto po nocy na parkingu umarło tzn. silnik nie zapala (wcześniej bez problemów) - immo ok. kontrolka po przyciśnięciu plipu gaśnie - nie zapala się kontrolka sprawności systemu (EKG) - wszystkie bezpieczniki ok. - pompa po załączeniu zapłonu nie pracuje - przekaźnik pompy paliwa ok. - rozrusznik kręci Na mój...
Może nie pomóc. Należałoby sprawdzić zasilania.
Wyglada na brak zasilania immo - czasami .
Nie wyklucza. Skoro popmka działa po podłaćzeniu na krótko świadczy to o braku zasilania. Sprawdz co napisałem.
Problem z zasilaniem radia, brakuje napięcia podtrzymującego pamięć.
Sprawdzic zasilania ecu.Bede wrozył.masz 1,6 16V?
Czy problem występuje równiez przy rozgrzanym silniku?? Czy po wyłaczeniu silnika na pare sekund odpala normalnie?? Może to nieszczelność w układzie zasilania paliwem.
Renault Megane 1.8 16v 2002r działa pilot. wszystko ok . nie działa pompka przy zapłonie i po otwarciu samochodu awaryjne cały czas są..
Ale widzisz czy auto miało dzwona czy nie. Po drugie bez zasilania centrala nie ożyje cudownie.
Wcale bym nie był do końca pewny czy to sterownik. W razie czego, łatwo naprawialny. Czego brakuje na wtrysku? Zasilania czy kluczowania?
No to sprawdź czy sterownik gazu nie rozpiął na stałe zasilania wtrysków benzyny.
Sprawdź czy masz napięcie na bezpiecznikach świateł jak włączysz manetke, jak napięcie jest to walnięte żarówki lub przerwa od bezp. do żarówki. Jak nie ma napięcia na bezpiecznikach walnięta manetka lub przerwa na zasilaniu manetki.
Próba rozruchu jest? Światła przygasają? Auto ma dołożony alarm?
z komputera wtrysku pozdrawiam
Jak odpiąłeś klemy to uruchomiłeś alarm po naładowaniu się uzbroił jak nie masz rozładowaną baterie w pilocie to go nie wyłączysz alarmu musisz wypiąć cała centralkę i lub wypiąć bezpieczniki od zasilania jej.
Przewód pewnie idzie z ecu do tego przekaźnika? Są zasilania na komputer silnika.?
Sprawdź napięcie zasilania czujników ,powinno być 5V.
A druga strona tego separatora do zasilania czy w inne miejsce?
Zasilania i masy, gdzieś zielono.
Broń Boże z akumulatora bezpośrednio. Generalnie jeśli mówisz że łączność z przycisku jest, i zasilanie oraz masa na drzwiach jest to ma działać. Sprawdź dla pewności te masy i zasilania czy są.
Temat zamykam, okazał się uszkodzony przewód w wiązce do upc.
renault megane wtyczki zasilania renault megane zasilania radia renault megane zasilania licznika
mostek kelvina hotbird ustawienie anteny generator iskry kondensator
wzmacniacz germanowy narcyz instrukcja
Klucz pneumatyczny Praxide 310 Nm - oznaczenie C6 i zużycie oleju Bezpiecznik radia MAN TGA 18.430 2005 - lokalizacja i numer